Αδιάβαστος

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Ρεαλιστικά μιλώντας, όταν έδωσα πέρσι πανελλήνιες, διάβασα 1 μήνα Χημεία και έγραψα βάση, δουλεύοντας ταυτόχρονα. Τα άλλα 3 μαθήματα τα είχα ξαναδώσει, οπότε με λίγο ξεσκόνισμα έγραψα βαθμό, αλλά Χημεία είχα να ασχοληθώ από τη Β' Λυκείου.
Οπότε, εάν στοχεύεις για τη βάση, ξεκίνα διάβασμα και μπορείς να την πιάσεις. Εάν θες 15-16 χιλιάδες μόρια, πήγαινε να δεις τα θέματα και ξαναδώσε του χρόνου.

Σύμφωνοι, αλλά σκέψου ότι εσύ είχες και πολύ διαφορετικό υπόβαθρο από τη θεματοθέτρια και διαφορετική αντίληψη σε σχέση με αυτά τα ζητήματα, οπότε, ίσως να μην εφαρμόζονται/ισχύουν τα παραπάνω για την κοπέλα. Όπως και να έχει, βλέποντας και κάνοντας.

Δεν νομίζω οτι εγινα κατανοητή .
Ξαναλεω δεν ειμαι αυτης της νοοτροπίας.
Απλα σε εναν άνθρωπο που με ρωταει τι να κανει 2 μηνες πριν τις πανελλήνιες , δεν θα του πω απο τωρα να ξαναδώσει ουτε θα τον μαλώσω.Ειμαι της άποψης "τι κάνουμε τωρα".
Δεν ηθελα να νομιμοποίησω ουτε τις αντιγραφές, ουτε τις προχειρότητες.
Είναι οπως απαντάω σε παιδιά σχετικα με τα αρχαία τι να κανουν τώρα.
Θα του πω διαβασε αυτο αυτο αυτο κι αγιος ο Θεός.
Ναι αυτος ειναι "μπακαλιστικος " τρόπος , ναι ειναι κριμα , πραγματικά κριμα κάποιος να αφιερώσει μονο τοσο χρονο σε αυτα γιατι θα κερδίσει παρα πολλα , πολλα περισσότερα απο εναν βαθμο αμα διάβαζε ολη τη χρονιά.
Αλλα αυτο το παιδι μπορει εν τέλει να ναι τυχερό , να γράψει κατι κι μετα αξιολογώντας τις επιλογές του να σκεφτεί αν θα ξαναδώσει η όχι .Εσεις υποθετετε οτι αυτο το παιδι ειναι "καταδικασμένο" να μην του αρέσει η επιλογή που θα κανει αλλα θα ειναι και κακος φοιτητές . Δεν ειναι λιγο αδικο αυτο;Ναι εχετε δίκιο ειναι παρα πολλες πιθανότητες να συμβεί αυτο αλλα δεν το γνωρίζουμε σίγουρα .
Φιλος μου με ελάχιστο διάβασμα μπήκε τουριστικά κι τωρα διαπρέπει .
Μπήκε με 8 τελείωσε με 9 , δουλεύει με καλα λεφτά .Να τον μαλωνα τοτε επειδή δεν του αρεσαν τα αρχαία κι εγω τα λάτρευα; Οχι αυτο το παιδι δεν έγραψε "αξιοπρεπη " βαθμο αλλα μια χαρα εξελίχθηκε.
(Σε αυτο το σημείο να πω οτι δεν γνώριζα οτι η κοπέλα ειναι σε πεδίο χωρίς τέτοιες χαμηλοβαθμες επιλογές , οταν έγραψα την απάντηση μου αλλα πραγματικά γιατί να μην προσπαθήσει ακομα κι σε αυτό .)
Έγραψα τι συμβαίνει με το σύστημα των πανελληνίων και των σχολών και ορισμένοι ηταν λες κι τα άκουσαν πρώτη φορά.Το οτι λεω γιατι το επίπεδο των σχολών έχει πεσει τοσο και το συνδιαζω με την οικονομική κρίση δεν σημαίνει οτι πιστεύω οτι ειναι σωστό και ότι πρέπει να συμβάλουμε σε αυτό .
Δεν το έγραψα για να παρακίνησω κανεναν να αντιγράψει και να περασει να διαβάσει με 5.Αυτός μονο θα βγει χαμένος απο αυτό.
Αλλα οχι οτι δεν ειναι παράλογο να ξεπηδανε φιλολογίες, ιστορικά κι τωρα κι ψυχολογίες σαν μανιτάρια.Γιατι ολα αυτα θελοντας κι μη υποβαθμίζουν το επίπεδο των σχολων.
Αυτο ειπα μονο, η τουλάχιστον αυτό εννοούσα .Κι αν δεν εγινα σαφής , ζητω συγνωμη.
Τωρα οσον αφορα την κοπέλα δεν την ξέρουμε .
Δεν ξέρουμε τι εννοει με το πασσαλειματα , δεν ξέρουμε αν την ενδιαφέρει κατι η όχι .
Εχει δυο μηνες κάτι καλύτερο δεν εχει να κανει αρα ας διαβάσει.Μπορει να γράψει 5 , μπορεί 10 μπορεί κι παραπάνω .
Εγω σε αυτο το παιδι νιώθω χρέος να το παροτρύνω να διαβάσει, και οταν τελειώσει ολο αυτο θα κανει την αυτοκριτική του .
Δυστυχώς στα 17 σου πολλες φορες δεν ξέρεις τι σου γίνεται .
Εγω τουλάχιστον δεν ήξερα.
Ηθελα πολυ μια σχολη κι τωρα ξαναδινω για να πετύχω σχολή που ηδη επιανα απο τοτε.
Οχι , ξαναλέω δεν μετανιωσα .Μονο κερδισμένη βγήκα.
Απλα ειχα το στόχο που αναφερει η Λενω .Ημουν αυτο το παιδί.Κι πολλοί ηταν " αυτα τα παιδια " αλλα εν τελει κατάλαβαν οτι ηθελαν κατι αλλο.Αλλα παιδία παλι μπήκαν καπου απο τυχη κι κατάλαβαν οτι ειναι στο σωστο μέρος , αλλα δεν ηθελαν να δωσουν ουτε εξετάσεις αλλα η ελληνική οικογένεια δεν αφήνει τέτοια περιθώρια .
Η ζωη ειναι πολυ απρόβλεπτη και ολοι μας πολλοί διαφορετικοί, δεν ξέρουμε πως μπορει να εξελίχθει αυτο το 17χρονο παιδί που το ξέρουμε μονο μεσα απο μήνυμα.
Ας πράξουμε οτι πιστεύουμε ο καθένας οτι ειναι καλο για εμας αλλα κι για την κοινωνία που θέλουμε να δούμε.

Δε διαφωνώ με το όλο θέμα της τύχης και το πόσο επηρεάζει τις ζωές μας, αλλά, ανεξάρτητα από αυτήν, καλό είναι να κάνουμε πού και πού την αυτοκριτική μας. Η κοπέλα ας δώσει τώρα, αλλά, για να έχει, κατ' εμέ, νόημα όλο αυτό, είναι σημαντικό να δει μετά γιατί έφτασε στην κατάσταση αυτή, τι χαρακτηριστικά της προσωπικότητάς της ή τι γεγονότα στη ζωή της οδήγησαν ως εδώ και πώς αυτό μπορεί να αλλάξει. Ειδάλλως, δεν ξέρω αν έχει νόημα αυτή η κατάσταση κι αν κάπου θα ωφελήσει κάπου, ακόμα κι αν έχει την τύχη του Γκαστόνε. Συν Αθηνά και χείρα κίνει. Ακόμα κι αν δουλέψει η τύχη της, αν δε γίνει κάποτε αυτή η ενδοσκόπηση, θα εμφανιστούν όλα αυτά ξανά στο μέλλον.

Η τύχη, μπορεί να μας επηρεάζει, όπως είπαμε, αλλά καλό είναι να μην την βάζουμε μέσα στον προγραμματισμό μας για τέτοια πράγματα - τουλάχιστον όχι ως κάποιον βοηθητικό παράγοντα.
 

Κλημεντίνη

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Κλημεντίνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,658 μηνύματα.
Σύμφωνοι, αλλά σκέψου ότι εσύ είχες και πολύ διαφορετικό υπόβαθρο από τη θεματοθέτρια και διαφορετική αντίληψη σε σχέση με αυτά τα ζητήματα, οπότε, ίσως να μην εφαρμόζονται/ισχύουν τα παραπάνω για την κοπέλα. Όπως και να έχει, βλέποντας και κάνοντας.



Δε διαφωνώ με το όλο θέμα της τύχης και το πόσο επηρεάζει τις ζωές μας, αλλά, ανεξάρτητα από αυτήν, καλό είναι να κάνουμε πού και πού την αυτοκριτική μας. Η κοπέλα ας δώσει τώρα, αλλά, για να έχει, κατ' εμέ, νόημα όλο αυτό, είναι σημαντικό να δει μετά γιατί έφτασε στην κατάσταση αυτή, τι χαρακτηριστικά της προσωπικότητάς της ή τι γεγονότα στη ζωή της οδήγησαν ως εδώ και πώς αυτό μπορεί να αλλάξει. Ειδάλλως, δεν ξέρω αν έχει νόημα αυτή η κατάσταση κι αν κάπου θα ωφελήσει κάπου, ακόμα κι αν έχει την τύχη του Γκαστόνε. Συν Αθηνά και χείρα κίνει. Ακόμα κι αν δουλέψει η τύχη της, αν δε γίνει κάποτε αυτή η ενδοσκόπηση, θα εμφανιστούν όλα αυτά ξανά στο μέλλον.

Η τύχη, μπορεί να μας επηρεάζει, όπως είπαμε, αλλά καλό είναι να μην την βάζουμε μέσα στον προγραμματισμό μας για τέτοια πράγματα - τουλάχιστον όχι ως κάποιον βοηθητικό παράγοντα.


Συμφωνώ απόλυτα κι εγω η ίδια μιλαω για αυτοκριτική στο ποστ που παρέθεσες.😊
Το να στηριζόμαστε γενικά στην τυχη ειναι λαθος κι ακομα κι αν ευνοηθουμε μια φορα σίγουρα δεν θα γινεται παντα !
Μονο στις δικες του δυνάμεις μπορει να στηρίζεται κανεις , απο εκει και περα η τύχη μονο συμπληρωματικά μπορεί να βοηθήσει.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Δηλαδή θες να μου πεις ότι είναι απόλυτα δικαιολογημένη η αντιγραφή, η προσπάθεια της τελευταίας στιγμής, επειδή υπάρχει ''ανύπαρκτη επαγγελματική αποκατάσταση'', σύμφωνα με τα λεγόμενα σου; Θεωρώ πως η μόνη λύση να σταματήσει αυτή η θεώρηση για το επαγγελματικό μέλλον είναι τα νέα παιδιά να γνωρίζουν τι θέλουν να κάνουν, να εισάγονται σε μία σχολή που αγαπούν και να αφοσιώνονται σε αυτήν. Αυτή η αλυσίδα ίσως και να τους εξασφαλίσει ένα ικανοποιητικό επαγγελματικό μέλλον. Το αντίστροφο δεν μου φαίνεται πολύ σώφρον. Η κοπέλα θα δώσει πανελλήνιες φέτος, πιθανώς θα περάσει σε μια σχολή που δεν την ενδιαφέρει, δεν θα διαβάζει (ή μάλλον θα διαβάζει την τελευταία στιγμή), δεν θα βρίσκει νόημα στις σπουδές της. Αυτή η αλυσίδα πιστεύεις ότι είναι προτιμότερη με δεδομένο ότι οι συνθήκες επαγγελματικής αποκατάστασης είναι ίδιες;


Δεν θελω να σου πω τίποτα απο ολα αυτα , καθως δεν με αντιπροσωπεύουν σε καμια περίπτωση και όπως αναφέρω και παραπάνω συγνωμη αν δόθηκε τέτοιο εντύπωση .
Αναφέρθηκα απλα στην οικονομική κρίση και στην πληθώρα των σχολών και πως επηρεάζει αυτη αρνητικά την εύρυθμη λειτουργία των τμημάτων .
Δεν επικροτώ καμια αντιγραφή και καμια προσπάθεια τελευταίας στιγμής.
Οντως για να επιτύχει ενα παιδί σήμερα πρεπει να αγαπάει πολυ το αντικείμενο που θα σπουδάσει ώστε να γίνει απο τους καλύτερους αν οχι ο καλύτερος σε αυτο :)
 
Τελευταία επεξεργασία:

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Σύμφωνοι, αλλά σκέψου ότι εσύ είχες και πολύ διαφορετικό υπόβαθρο από τη θεματοθέτρια και διαφορετική αντίληψη σε σχέση με αυτά τα ζητήματα, οπότε, ίσως να μην εφαρμόζονται/ισχύουν τα παραπάνω για την κοπέλα. Όπως και να έχει, βλέποντας και κάνοντας.
Δεν ασχολήθηκα ποτέ σοβαρά με τη Χημεία, καθώς ήμουν Τεχνολογική την πρώτη φορά που έδωσα. Η σχολή μου δεν είχε καμία σχέση με Χημεία. Οπότε, πρακτικά, ξεκίνησα από το 0 και έχοντας αποκτήσει διαφορετικό mindset. Διάβαζα ένα καινούργιο αντικείμενο, από το μηδέν και με μόνο στόχο να πιάσω μόρια.

Δεν λέω ότι όποιος πάει τουρίστας στις εξετάσεις, έχοντας διαβάσει 1 μήνα γράφει βάση. Αλλά είναι ένας ρεαλιστικός στόχος. Εάν σκεφτείς ότι τα περισσότερα μαθήματα δίνουν 5/20 με πολλαπλής και ΣΛ, όπου οι περισσότεροι χτυπάνε >80%, δεν είναι παράλογο να θεωρείς τη βάση ως ένα προσβάσιμο βαθμό.

Τώρα, προφανώς, το να πιάσεις τη βάση προϋποθέτει ότι θα ξεκινήσεις διάβασμα. Πρόκειται για να χονδροκομμένο υπολογισμό του τι μπορείς να γράψεις με ένα μήνα διαβάσματος. Εάν συνεχίσει να παραθερίζει μέχρι τις εξετάσεις, θα γράψει άσσο, αλλά δεν θα κάτσουμε να κάνουμε παραμετρική ανάλυση, πόσο χρόνο διαβάζεις για να πιάσεις τον Χ βαθμό... :cool:
 

Τζενη Σ

Νεοφερμένος

Η Τζενη Σ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών. Έχει γράψει 15 μηνύματα.
Αν και όλο το χρόνο κάπως τα κουτσοβόλευα, είτε με διάβασμα τελευταίας στιγμής, είτε με γράψιμο στο διάλειμμα, οφείλω να ομολογήσω ότι στις πανελλήνιες δεν έχω ανοίξει βιβλίο. Μετά την 5ήμερη, είμαι όλη μέρα κι όλη νύχτα στον υπολογιστή (καλά όχι τόσο πολύ, για έμφαση το λέω:P). Το πιο ακραίο που έχω διαβάσει είναι κάτι μικι μάους που βρήκα στη ντουλάπα μου. :lol:Παρ'όλα αυτά, από όσα έχω καταλάβει, γράφω κοντά 14 σε κάθε μάθημα:thanks:, τουλάχιστον. Οι καθηγητές στο φροντιστήριο μου κατεβάζουν τα 12 ευαγγέλια μετά από κάθε μάθημα, αλλά εγώ δεν μπορώ να κάτσω να διαβάσω, και μέχρι τώρα δεν έχω μετανιώσει για κάτι. Πιστεύετε ότι είμαι πολύ αναίσθητος?:fss:
Τελικά περασες;
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top