ΑΠΘ: Διεκόπη για δεύτερη συνεχόμενη μέρα η διανομή φαγητού στην λέσχη

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,299 μηνύματα.
Όταν μιλάμε για κανονικές συνθήκες σχολή (προ κοβιντ) στην λέσχη του ΑΠΘ έτρωγε και όλο το παμακ (χωρίς υπερβολές) οπότε δεν μιλάμε για καθημερινά μόνο 100-200 πάνω από τους "κανονικούς δικαιούχους"

Και κάτι ΙΕΚ σε εμάς τρώγανε. Μέχρι και ένας φίλος μου που είναι ακόμα λύκειο είχε πάει μια φορά με την παρέα του και έφαγε εκεί χαλαρά.
 

jim2015

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο jim2015 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Γονιός Φοιτητή. Έχει γράψει 340 μηνύματα.
@jim2015 ντροπη σου τζιμ γι αυτα που λες νεο παιδι. Ολοι χρειαζονται φαγητο. Και ο "ευκαταστατος" για να ερθει να φαει λεσχη, καποιο λογο θα χει, δεν θα ρθει ο συνηθισμενος σε μπον φιλλετ. Βασικά αυτος δεν θα ρθει ποτε, άρα, ποιός ο λόγος να υπάρχουν κάρτες και διακρίσεις;

Αντιστρεφοντας τωρα το ερωτημα σου, απο που προκυπτει αγαπητε μου, το οτι ο Ελληνας φορολογουμενος, πρεπει να πληρωνει ταριφα τον καθε εργολαβο, για κατι που μπορει να διατεθει χωρις μεσαζοντα πολυ πιο αποδοτικα?

Οσο κατασπαταλαται χρημα και υπαρχει κοσμος που πειναει/εχει αναγκες, μια μεριδα ατομων θα ειναι απεναντι σ'αυτα, ανεξαρτητα του τι ειναι αυτος που θελει να φαει. Αν δεν σου αρεσει μπορεις να προσπαθησεις να πας να ελεγχεις ο ιδιος πασο και καρτες εθελοντικα!

Αν ειναι δυνατον, να κανουμε διακρισεις και στο θεμα του φαγητου και να τολμαμε να το λεμε και δημοσια κιολας.
Η εφαρμογη του νομου σημαινει "διακρισεις";Φιλε μου προφανως στο σχολειο σου ,ο Σωκρατης ,περασε και δεν ακουμπησε!!Οσο για τα αλλα,ασε ,δεν μασαμε!!Να τα πεις σε κανεναν που τα πιστευει.Σας πηραμε χαμπαρι φιλαρακι,ασε εχουμε γλαροσουπα..Ναι δεν μου αρεσει!!!Αν δεν ηταν στα πανεπιστημια ολοι αυτοι με τα μυαλα σαν τα δικα σου ,πολυ ευκολα θα γινοταν ο ελεγχος!!!Αλλα ποιος πολιτικος θα παρει την αποφαση να καθαρισει την κοπρο του Αυγεια και να φτιαξει πραγματικα πανεπιστημια;
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Γιατί όχι;

Το όριο των 45 χιλιάδες ευρώ είναι ιδιαίτερα υψηλό ποσό για τα δεδομένα της ελληνικής κοινωνίας (αντιστοιχεί σε μηνιαίο εισόδημα ~3.750€), άρα οι φοιτητές που το ξεπερνούν αποτελούν σίγουρα τη μειοψηφία του συνόλου. Αντίστοιχα μικρό ποσοστό αποτελούν και οι "τρίτοι" που εκμεταλλεύονται τη λέσχη (ζήτημα να πέτυχα 2-3 τέτοια άτομα σε ένα εξάμηνο).

Η θέση ότι "επιβαρύνεται ο φορολογούμενος" από τις επιπλέον αυτές μερίδες είναι εντελώς αποκομμένη από την πραγματικότητα, καθώς πρακτικά το κόστος τους είναι αμελητέο. Κατ' επέκταση, τέτοιες συζητήσεις καταλήγουν σε κανιβαλισμό για ευτελή ζητήματα. Μπροστά σε άλλα ζητήματα διαφθοράς (6.5 εκατομμύρια για μάσκες αερόστατα, στημένοι δημόσιοι διαγωνισμοί, σκόιλ ελικικού κ.λπ.), το να υποστηρίζουμε ότι ο Έλληνας φορολογούμενος θα ελαφρυνθεί επειδή η λέσχη του ΑΠΘ θα προσφέρει 100-200 λιγότερες μερίδες καθημερινά είναι τουλάχιστον γελοίο.
Ενταξει,με τετοια νοοτροπια και τετοιο σκεπτικο,μια ζωη σε αυτα τα χαλια θα ειμαστε.Ενημερωτικα οι 200 μεριδες τη μερα ειναι ενα ποσο 600 ευρω,το χρονο περι τις 200χιλιαδες ευρω!!!Προφανως εισαι και εσυ της γνωστης αποψης περι "λεφτοδεντρων"!!!Να κανεις τις προτασεις σου αυτες σε κανενα πανεπιστημιο του εξωτερικου φιλε μου,θα γελανε και οι πετρες.Παντως δεν νομιζω να σου απαγορεψε κανενανς να τσονταρεις οικονομικα να ταιζεις τους ξεμπαρκους.Το εχεις κανει αυτο η περιμενεις απ οτον Ελληνα φορολογουμενο να πληρωνει το λογαριασμο των ξεπερασμενων ιδεοληψιων σου;
 
Τελευταία επεξεργασία:

Ryuzaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Lost in Infinity αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,877 μηνύματα.
@jim2015 βρε εγώ δεν ξέρω ποιος είναι ο Σωκράτης, εσύ θα πας να ζητήσεις το δίκιο σου έξω από το φόρουμ και μπροστά στο σημείο 0;:lol:
Με τέτοιο ζήλο, βασιλιά θα σε είχαν κάθε μέρα στην πόρτα να τσεκάρεις πάσο, με τέτοιο μυαλό δε, είναι ταμάμ η θέση! Να το αιτηθείς στην εργολαβία πάραυτα.

Πάλι καλά που όσοι είναι έτσι στο ΑΠΘ είναι βαθιά στις τρύπες τους.
Μασάτε και παραμασάτε :cool:
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,299 μηνύματα.
@jim2015 όσο τα πανεπιστήμια είναι αριστεροκρατουμενα αυτά θα έχουμε. Κάθε τι που ανήκει στην αριστερά ρημαζεται. Τυχαίο; Δεν νομίζω.

Επέμβαση της αστυνομίας στην Λέσχη να τελειώνουμε. Το άσυλο έπεσε, θα μπει ποτέ άραγε μια τάξη; Έχει γίνει η Λέσχη δημόσιο εστιατόριο.
 

jim2015

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο jim2015 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Γονιός Φοιτητή. Έχει γράψει 340 μηνύματα.
@jim2015 όσο τα πανεπιστήμια είναι αριστεροκρατουμενα αυτά θα έχουμε. Κάθε τι που ανήκει στην αριστερά ρημαζεται. Τυχαίο; Δεν νομίζω.

Επέμβαση της αστυνομίας στην Λέσχη να τελειώνουμε. Το άσυλο έπεσε, θα μπει ποτέ άραγε μια τάξη; Έχει γίνει η Λέσχη δημόσιο εστιατόριο.
Δυστυχως ετσι ειναι.Να δω ποιος πολιτικος θα αποφασισει επιτελους να ξηλωσει αυτη την γαγκραινα.Αρκετα εχουμε ανεχτει τα μπασταρδα των κατσαπλιαδων και τους θαυμαστες τους
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,299 μηνύματα.
Δυστυχως ετσι ειναι.Να δω ποιος πολιτικος θα αποφασισει επιτελους να ξηλωσει αυτη την γαγκραινα.Αρκετα εχουμε ανεχτει τα μπασταρδα των κατσαπλιαδων και τους θαυμαστες τους

Γιαφκα είναι, παρακράτος. Ποιος θα τα βάλει μαζί τους ρε φιλε; Έπεσε το άσυλο αλλά στα ίδια είμαστε ( άντε με μια ελάχιστη διαφορά προς το καλύτερο ). Είδαμε και την Λέσχη σε τι χάλια παραμένει. Εντάξει σε αυτό το κράτος τάξη δεν θα μπει ποτέ.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Griff

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Griff αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Β' γυμνασίου. Έχει γράψει 269 μηνύματα.
Όταν μιλάμε για κανονικές συνθήκες σχολή (προ κοβιντ) στην λέσχη του ΑΠΘ έτρωγε και όλο το παμακ (χωρίς υπερβολές) οπότε δεν μιλάμε για καθημερινά μόνο 100-200 πάνω από τους "κανονικούς δικαιούχους"

Ακόμα και έτσι, προκύπτουν δύο συμπεράσματα:

Πρώτον, η λέσχη του ΑΠΘ, εφόσον δεν ξέμεινε ποτέ από φαγητό, παρήγαγε αρκετή τροφή τόσο για τους φοιτητές του Αριστοτελείου όσο και του ΠΑΜΑΚ. Αν ο εργολάβος δεν κατέρρευσε τότε οικονομικά, τι άλλαξε τώρα;

Δεύτερον, οι φοιτητές του ΠΑΜΑΚ έρχονται στη λέσχη του ΑΠΘ είτε για να δοκιμάσουν το ξακουστό υβρίδιο χαλβά-ρυζόγαλου, είτε επειδή η λέσχη του πρώτου είναι οικονομικά ασύμφορη για τον μέσο φοιτητή (αν δεν κάνω λάθος, δίνουν λιγότερες κάρτες σίτισης και οι υπόλοιποι πληρώνουν περίπου 3 ευρώ). Δεν είναι δικό μας πρόβλημα, συμφωνώ, και φυσικά επιβάλλεται να διεκδικήσουν δωρεάν σίτιση και εκείνοι, ωστόσο η υφιστάμενη κατάσταση δεν είναι απαγορευτική ούτε για το ΑΠΘ ούτε για τον φορολογούμενο.

Βέλτιστη λύση θα ήταν η συνεργασία των δύο πανεπιστημίων και η από κοινού χρηματοδότηση της λέσχης. Οι υπόλοιπες προτάσεις είναι καθάρα προσχηματικές που αγνοούν πραγματικές δυσκολίες (αριθμός φοιτητών που θα έπρεπε να ελεγχθούν σε ώρες αιχμής από 2-3 άτομα, περισσευούμενο φαγητό που θα κατέληγε στα σκουπίδια κ.λπ.).

Και για να προλάβω οποιοδήποτε επιχείρημα περί συμφόρησης της λέσχης, μην ξεχνάμε ότι χρειάστηκαν αγώνες για να ανοίξει η 4η διανομή, και αυτό έγινε πριν λίγους μόλις μήνες. Και περιμένετε σοβαρά να λυπηθώ και να υποστηρίξω έναν τέτοιο εργολάβο;

Ενταξει,με τετοια νοοτροπια και τετοιο σκεπτικο,μια ζωη σε αυτα τα χαλια θα ειμαστε.Ενημερωτικα οι 200 μεριδες τη μερα ειναι ενα ποσο 600 ευρω,το χρονο περι τις 200χιλιαδες ευρω!!!Προφανως εισαι και εσυ της γνωστης αποψης περι "λεφτοδεντρων"!!!Να κανεις τις προτασεις σου αυτες σε κανενα πανεπιστημιο του εξωτερικου φιλε μου,θα γελανε και οι πετρες.Παντως δεν νομιζω να σου απαγορεψε κανενανς να τσονταρεις οικονομικα να ταιζεις τους ξεμπαρκους.Το εχεις κανει αυτο η περιμενεις απ οτον Ελληνα φορολογουμενο να πληρωνει το λογαριασμο των ξεπερασμενων ιδεοληψιων σου;

Τρικυμία εν κρανίω, αλλά δεν περίμενα κάτι καλύτερο από άτομο με τέτοιες απόψεις.

Θα μπορούσα να παίξω με τα νούμερα που δίνεις, προφανώς υπερβολικά, αλλά θα κάνω κάτι πολύ πιο χρήσιμο. Σύμφωνα με εσένα, λοιπόν, το ελληνικό κράτος, και κατ' επέκταση ο Έλληνας φορολογούμενος, χρεώνεται από 200 χιλιάδες έως (ας το δεκαπλασιάσω για το γαμώτο) 2 εκατομμύρια ευρώ ετησίως για να τρέφονται άσχετοι, με κάθε μερίδα να κοστίζει 3 ευρώ (600/200 = 3, όπως είπες). Στη συνέχεια, θα υποθέσω ότι από τον ελληνικό πληθυσμό, φορολογείται μόνο το 50% (όπως παρατηρείς, προσπαθώ απεγνωσμένα να χρησιμοποιήσω νούμερα ευνοϊκά προς το έκτρωμα που αποκαλείς επιχειρηματολογία). Συμπεραίνουμε, λοιπόν, πως αυτά τα θρασύτατα άτομα που εκμεταλλεύονται τη λέσχη κοστίζουν στους φορολογούμενους από 0,04 (στην χειρότερη, για εσένα) έως 0,40 ευρώ (στην καλύτερη).

Παραπονιέστε, επομένως, για μια ετήσια επιβάρυνση της τάξεως των 0,40 ευρώ, η οποία αντιστοιχεί σε 2.000.000 / 3 = ~666.000 μερίδες φαγητού. Κυρίες και κύριοι, βρήκαμε την αιτία της υπέρογκης φορολόγησης, του ασφυκτικού οικονομικού πλαισίου της χώρας, τον λόγο που οι επιχειρήσεις μας μεταναστεύουν στα Βαλκάνια! Οι φοιτητές φταίνε!

Αν πραγματικά τσούζουν οι τσέπες σας από την κακοδιαχείριση του δημόσιου χρήματος, διαμαρτυρηθείτε για το καρκινικό δημόσιο τομέα, για τα λεφτά που δαπανόνται σε εξοπλισμούς, για την ΕΡΤ, για τις διεφθαρμένες κυβερνήσεις, για ο,τιδήποτε έχει πρακτικό και άμεσο αντίκτυπο στην ελληνική οικονομία, όχι το 0,40 της λέσχης.

Σοβαρευτείτε επιτέλους.
 

harry akritas

Διάσημο μέλος

Ο harry akritas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,099 μηνύματα.
Αν η φοιτητική λέσχη πετάει φαγητό, τότε να φτιάχνει λιγότερο. Οι μερίδες πρέπει να υπολογίζονται με βάση το πόσοι έβγαλαν κάρτα με τον απαιτούμενο έλεγχο από έξω. Αν γινόταν έλεγχος δεν θα έτρεχε η μισή Θεσσαλονίκη στη λέσχη ενώ ήξεραν ότι θα φάνε άκυρο. Οπότε όχι, το επιχείρημα ότι ο έλεγχος είναι ανέφικτος λόγω κόσμου είναι άκυρο. Άλλωστε πόσο χρόνο παραπάνω σου παίρνει να περπατάς απλά έχοντας την κάρτα στο χέρι; Ούτε 2 δεύτερα καθυστέρηση δεν υπάρχει.
Η φοιτητική λέσχη του απθ σιτίζει τους φοιτητές του απθ, το λέει το όνομά της. Οι φοιτητές του παμακ σιτίζονται από τη λέσχη του παμακ και οι άστεγοι κι οι μετανάστες από τα συσσίτια, τις φιλανθρωπικές οργανώσεις και την κρατική πρόνοια. Δεν καταλαβαίνω γιατί θέλουμε να μπλέκουμε τα μπούτια μας. Δεν χρηματοδοτείται το απθ για να κάνει φιλανθρωπικό έργο. Αν θέλει το κράτος να κάνει φιλανθρωπία, να στείλει τα χρήματα εκεί που πρέπει.
Στο ερωτηματολόγιο που στέλνει κάθε χρόνο η λέσχη, η συντριπτική πλειοψηφία των φοιτητών ζητάει να σιτίζονται μόνο οι έχοντες κάρτα σίτισης. Πχ τυχαία σε αυτή του 2019 (κλικ εδώ), το 75% θεωρεί ότι πρέπει να γίνεται έλεγχος, ενώ μάλιστα το 63% θεωρεί τον έλεγχο ανεπαρκή (ο έλεγχος στην πραγματικότητα είναι ανύπαρκτος πλέον, όχι απλά ανεπαρκής). Επομένως, η μειοψηφία ας πληρώσει για να σιτίσει όποιον θέλει.
Για να προλάβω επιχειρήματα περί αμελητέου κόστους, το πρόβλημα δεν είναι το κόστος αλλά η νοοτροπία. Αυτοί που θα σε αναγκάσουν να πληρώσεις από την τσέπη σου κάτι που απλά συμφωνεί με τα ιδεολογικά τους πιστεύω θα το κάνουν είτε σου κοστίσει 1€ είτε 1000€ και τα παραδείγματα είναι άπειρα. Ναι να συμμαζευτούν πρώτα τα μεγάλα χάλια συμφωνώ, αλλά σε ένα κανονικό κράτος δεν υπάρχει η ανηθικότητα του να σου επιβάλλω να βάλεις το χέρι στην τσέπη για να ικανοποιήσω τα ιδεολογικά μου κόμπλεξ όσα λεφτά κι αν είναι να βγάλεις από αυτή.
 

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Αρχικά αναρτήθηκε μια είδηση.
Στο καπάκι έγινε υπενθύμιση στους ατάιστους ότι παράλληλα τρέχει και ο κορονοϊός και ο κυκλώνας Ιανός λες και δεν τους έφτανε η πείνα τους!
Συνεχίζουμε με τη σωστή παρατήρηση (που όλοι θα έπρεπε να συμφωνούμε) ότι καμία πολύτιμη μερίδα φαγητού δεν θα έπρεπε να πηγαίνει χαμένη τη στιγμή που πολλές ομάδες συνανθρώπων μας, την έχουν ανάγκη!
Κατόπιν ανταλλάχθηκαν απόψεις για το ποιος είναι ο σωστός τρόπος λειτουργίας της λέσχης ενώ εμβόλιμα υπήρξε και ο προβληματισμός αν υπάρχει φαγητό "αρακάς με κουκιά" (υπάρχει! https://faghta-giagias.blogspot.com/2015/05/broad-beans-with-peas.html).
Μετά στην ίδια παράγραφο αναφέρθηκε ο Σωκράτης, η γλαρόσουπα και η κόπρος του Αυγείου (ούτε στα πιο τολμηρά μου όνειρα δεν φανταζόμουν ότι θα το δω αυτό)!
Και όχι μόνο αυτό αλλά αμέσως μετά οι παραπάνω ταίριαξαν με τον Ζήκο και αυτός με τη σειρά σ΄ένα συνδυαστικό κρεσέντο με άλλες ομάδες συνανθρώπων μας! WOW!
Τέλος αφού εξαντλούνται τα όρια του ιπποτισμού για το ποιος δικαιούται τη νίκη, πέφτει και μια ψυχολογική ανάλυση για τα σώψυχα του "αντιπάλου"!
Και πες τώρα πώς με ρωτάει ένας τρίτος: Τι διάβασες βρε Λένω;
Απάντηση: Δεν κατάλαβα!!!
ΜΑ ΣΤ΄ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΛΑ;;;
ΕΧΕΤΕ ΤΡΕΛΑΘΕΙ ΕΝΤΕΛΩΣ;;;
΄Αντε συνέλθετε να μιλήσουμε σαν άνθρωποι!
Τι είναι αυτό το πράγμα; Δεν έχει και πανσέληνο απόψε να πω ότι σεληνιαστήκατε!
΄Αντε δεν μου φτάνει που προσπαθώ να συμφιλιωθώ με τον ερχομό του φθινοπώρου και το βουνό των υποχρεώσεων που με περιμένει, έχω και σας να παίζετε μαντολίνο με τα νεύρα μου!
 

jim2015

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο jim2015 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Γονιός Φοιτητή. Έχει γράψει 340 μηνύματα.
Ακόμα και έτσι, προκύπτουν δύο συμπεράσματα:

Πρώτον, η λέσχη του ΑΠΘ, εφόσον δεν ξέμεινε ποτέ από φαγητό, παρήγαγε αρκετή τροφή τόσο για τους φοιτητές του Αριστοτελείου όσο και του ΠΑΜΑΚ. Αν ο εργολάβος δεν κατέρρευσε τότε οικονομικά, τι άλλαξε τώρα;

Δεύτερον, οι φοιτητές του ΠΑΜΑΚ έρχονται στη λέσχη του ΑΠΘ είτε για να δοκιμάσουν το ξακουστό υβρίδιο χαλβά-ρυζόγαλου, είτε επειδή η λέσχη του πρώτου είναι οικονομικά ασύμφορη για τον μέσο φοιτητή (αν δεν κάνω λάθος, δίνουν λιγότερες κάρτες σίτισης και οι υπόλοιποι πληρώνουν περίπου 3 ευρώ). Δεν είναι δικό μας πρόβλημα, συμφωνώ, και φυσικά επιβάλλεται να διεκδικήσουν δωρεάν σίτιση και εκείνοι, ωστόσο η υφιστάμενη κατάσταση δεν είναι απαγορευτική ούτε για το ΑΠΘ ούτε για τον φορολογούμενο.

Βέλτιστη λύση θα ήταν η συνεργασία των δύο πανεπιστημίων και η από κοινού χρηματοδότηση της λέσχης. Οι υπόλοιπες προτάσεις είναι καθάρα προσχηματικές που αγνοούν πραγματικές δυσκολίες (αριθμός φοιτητών που θα έπρεπε να ελεγχθούν σε ώρες αιχμής από 2-3 άτομα, περισσευούμενο φαγητό που θα κατέληγε στα σκουπίδια κ.λπ.).

Και για να προλάβω οποιοδήποτε επιχείρημα περί συμφόρησης της λέσχης, μην ξεχνάμε ότι χρειάστηκαν αγώνες για να ανοίξει η 4η διανομή, και αυτό έγινε πριν λίγους μόλις μήνες. Και περιμένετε σοβαρά να λυπηθώ και να υποστηρίξω έναν τέτοιο εργολάβο;



Τρικυμία εν κρανίω, αλλά δεν περίμενα κάτι καλύτερο από άτομο με τέτοιες απόψεις.

Θα μπορούσα να παίξω με τα νούμερα που δίνεις, προφανώς υπερβολικά, αλλά θα κάνω κάτι πολύ πιο χρήσιμο. Σύμφωνα με εσένα, λοιπόν, το ελληνικό κράτος, και κατ' επέκταση ο Έλληνας φορολογούμενος, χρεώνεται από 200 χιλιάδες έως (ας το δεκαπλασιάσω για το γαμώτο) 2 εκατομμύρια ευρώ ετησίως για να τρέφονται άσχετοι, με κάθε μερίδα να κοστίζει 3 ευρώ (600/200 = 3, όπως είπες). Στη συνέχεια, θα υποθέσω ότι από τον ελληνικό πληθυσμό, φορολογείται μόνο το 50% (όπως παρατηρείς, προσπαθώ απεγνωσμένα να χρησιμοποιήσω νούμερα ευνοϊκά προς το έκτρωμα που αποκαλείς επιχειρηματολογία). Συμπεραίνουμε, λοιπόν, πως αυτά τα θρασύτατα άτομα που εκμεταλλεύονται τη λέσχη κοστίζουν στους φορολογούμενους από 0,04 (στην χειρότερη, για εσένα) έως 0,40 ευρώ (στην καλύτερη).

Παραπονιέστε, επομένως, για μια ετήσια επιβάρυνση της τάξεως των 0,40 ευρώ, η οποία αντιστοιχεί σε 2.000.000 / 3 = ~666.000 μερίδες φαγητού. Κυρίες και κύριοι, βρήκαμε την αιτία της υπέρογκης φορολόγησης, του ασφυκτικού οικονομικού πλαισίου της χώρας, τον λόγο που οι επιχειρήσεις μας μεταναστεύουν στα Βαλκάνια! Οι φοιτητές φταίνε!

Αν πραγματικά τσούζουν οι τσέπες σας από την κακοδιαχείριση του δημόσιου χρήματος, διαμαρτυρηθείτε για το καρκινικό δημόσιο τομέα, για τα λεφτά που δαπανόνται σε εξοπλισμούς, για την ΕΡΤ, για τις διεφθαρμένες κυβερνήσεις, για ο,τιδήποτε έχει πρακτικό και άμεσο αντίκτυπο στην ελληνική οικονομία, όχι το 0,40 της λέσχης.

Σοβαρευτείτε επιτέλους.
Οπως γραφει και αλλος φιλος,το προβλημα δεν ειναι το κοστος,αλλα η νοοτροπια.Τοσο απλα.Τι δεν καταλαβαινεις;
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Αρχικά αναρτήθηκε μια είδηση.
Στο καπάκι έγινε υπενθύμιση στους ατάιστους ότι παράλληλα τρέχει και ο κορονοϊός και ο κυκλώνας Ιανός λες και δεν τους έφτανε η πείνα τους!
Συνεχίζουμε με τη σωστή παρατήρηση (που όλοι θα έπρεπε να συμφωνούμε) ότι καμία πολύτιμη μερίδα φαγητού δεν θα έπρεπε να πηγαίνει χαμένη τη στιγμή που πολλές ομάδες συνανθρώπων μας, την έχουν ανάγκη!
Κατόπιν ανταλλάχθηκαν απόψεις για το ποιος είναι ο σωστός τρόπος λειτουργίας της λέσχης ενώ εμβόλιμα υπήρξε και ο προβληματισμός αν υπάρχει φαγητό "αρακάς με κουκιά" (υπάρχει! https://faghta-giagias.blogspot.com/2015/05/broad-beans-with-peas.html).
Μετά στην ίδια παράγραφο αναφέρθηκε ο Σωκράτης, η γλαρόσουπα και η κόπρος του Αυγείου (ούτε στα πιο τολμηρά μου όνειρα δεν φανταζόμουν ότι θα το δω αυτό)!
Και όχι μόνο αυτό αλλά αμέσως μετά οι παραπάνω ταίριαξαν με τον Ζήκο και αυτός με τη σειρά σ΄ένα συνδυαστικό κρεσέντο με άλλες ομάδες συνανθρώπων μας! WOW!
Τέλος αφού εξαντλούνται τα όρια του ιπποτισμού για το ποιος δικαιούται τη νίκη, πέφτει και μια ψυχολογική ανάλυση για τα σώψυχα του "αντιπάλου"!
Και πες τώρα πώς με ρωτάει ένας τρίτος: Τι διάβασες βρε Λένω;
Απάντηση: Δεν κατάλαβα!!!
ΜΑ ΣΤ΄ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΛΑ;;;
ΕΧΕΤΕ ΤΡΕΛΑΘΕΙ ΕΝΤΕΛΩΣ;;;
΄Αντε συνέλθετε να μιλήσουμε σαν άνθρωποι!
Τι είναι αυτό το πράγμα; Δεν έχει και πανσέληνο απόψε να πω ότι σεληνιαστήκατε!
΄Αντε δεν μου φτάνει που προσπαθώ να συμφιλιωθώ με τον ερχομό του φθινοπώρου και το βουνό των υποχρεώσεων που με περιμένει, έχω και σας να παίζετε μαντολίνο με τα νεύρα μου!
"Συγκινηση και ριγος"
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Έχεις κάποιο λόγο που αναφέρεσαι συνέχεια στο Ζήκο; Περίεργα γούστα μου βγάζεις.

Κοίτα, δεν με ενδιαφέρεις καν μαν ή οι απόψεις σου όσο δεν υπάρχεις εκεί έξω, γι'αυτό σου χαρίζω κάθε ιδέα "νίκης".
Από ψυχιατρικής άποψης, σίγουρα κάπου πρέπει να έχεις και ένα ξέσπασμα κι εσύ. Κατανοητό.

Τώρα αν αναφέρεσαι συνέχεια σε "μυτιλινιές", "άπλυτα αναρχιδοκούρουνια" "φίστιδες", κάποιος ψυχολόγος ίσως έλεγε ότι αυτή η απέχθεια και η εναντίωση, πηγάζει από ένα κρυφό θαυμασμό, ή μία καταπιεσμένη επιθυμία για ταύτιση με κάτι το τόσο αντισυμβατικό.
Επίσης ανέφερες το περιώνυμο παιδεραστή Σωκράτη πιο πάνω, οπότε με βάζεις σε σκέψεις, αλλά δεν είμαι ψυχολόγος δεν μπορώ να ξέρω. Αλλά κάποιου θα του περνούσε από το μυαλό ό,τι, αυτός που βασανίζει το μυαλό του συνέχεια με "φίστιδες", μάλλον είναι πούστης.
Χαλαρωσε πτυχιουχε ...Γινε πιο κοσμιος σε παρακαλω,τι εκφράσεις ειναι αυτες; :) :)Χαιρετισμους στο Ζηκο :) :)
 

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.
Αν η φοιτητική λέσχη πετάει φαγητό, τότε να φτιάχνει λιγότερο. Οι μερίδες πρέπει να υπολογίζονται με βάση το πόσοι έβγαλαν κάρτα με τον απαιτούμενο έλεγχο από έξω. Αν γινόταν έλεγχος δεν θα έτρεχε η μισή Θεσσαλονίκη στη λέσχη ενώ ήξεραν ότι θα φάνε άκυρο. Οπότε όχι, το επιχείρημα ότι ο έλεγχος είναι ανέφικτος λόγω κόσμου είναι άκυρο. Άλλωστε πόσο χρόνο παραπάνω σου παίρνει να περπατάς απλά έχοντας την κάρτα στο χέρι; Ούτε 2 δεύτερα καθυστέρηση δεν υπάρχει.
Η φοιτητική λέσχη του απθ σιτίζει τους φοιτητές του απθ, το λέει το όνομά της. Οι φοιτητές του παμακ σιτίζονται από τη λέσχη του παμακ και οι άστεγοι κι οι μετανάστες από τα συσσίτια, τις φιλανθρωπικές οργανώσεις και την κρατική πρόνοια. Δεν καταλαβαίνω γιατί θέλουμε να μπλέκουμε τα μπούτια μας. Δεν χρηματοδοτείται το απθ για να κάνει φιλανθρωπικό έργο. Αν θέλει το κράτος να κάνει φιλανθρωπία, να στείλει τα χρήματα εκεί που πρέπει.
Στο ερωτηματολόγιο που στέλνει κάθε χρόνο η λέσχη, η συντριπτική πλειοψηφία των φοιτητών ζητάει να σιτίζονται μόνο οι έχοντες κάρτα σίτισης. Πχ τυχαία σε αυτή του 2019 (κλικ εδώ), το 75% θεωρεί ότι πρέπει να γίνεται έλεγχος, ενώ μάλιστα το 63% θεωρεί τον έλεγχο ανεπαρκή (ο έλεγχος στην πραγματικότητα είναι ανύπαρκτος πλέον, όχι απλά ανεπαρκής). Επομένως, η μειοψηφία ας πληρώσει για να σιτίσει όποιον θέλει.
Για να προλάβω επιχειρήματα περί αμελητέου κόστους, το πρόβλημα δεν είναι το κόστος αλλά η νοοτροπία. Αυτοί που θα σε αναγκάσουν να πληρώσεις από την τσέπη σου κάτι που απλά συμφωνεί με τα ιδεολογικά τους πιστεύω θα το κάνουν είτε σου κοστίσει 1€ είτε 1000€ και τα παραδείγματα είναι άπειρα. Ναι να συμμαζευτούν πρώτα τα μεγάλα χάλια συμφωνώ, αλλά σε ένα κανονικό κράτος δεν υπάρχει η ανηθικότητα του να σου επιβάλλω να βάλεις το χέρι στην τσέπη για να ικανοποιήσω τα ιδεολογικά μου κόμπλεξ όσα λεφτά κι αν είναι να βγάλεις από αυτή.
Αυτό που αναφέρει ο ανθρωπος, είναι το πιο σωστό, λογικό και δεν χωράει κανένα αντεπιχείρημα. Τα έθεσε όλα στην διάστασή τους.
Δεν μπορείς να μπλέκεις, όλες τις συνθήκες μεταξύ τους.
 

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
"Συγκινηση και ριγος"

Μάλλον λανθασμένα συναισθήματα σου προκάλεσε μια χιουμοριστική ανάρτηση με σκοπό να πέσουν οι τόνοι και να επανέλθει η συζήτηση επί της ουσίας του θέματος.
Αλλά κάθε άνθρωπος αντιδρά με τον τρόπο του σε ο,τι διαβάζει οπότε ΟΚ!
Επίσης θέλω να σε ρωτήσω κάτι. Το ξέρω ότι τα θέλει ο αποτέτοιος μου αλλά άνθρωπος είμαι κι εγώ και καμια φορά η περιέργεια υπερτερεί της λογικής.
Ο Ζήκος τι συμβολίζει και τον αναφέρεις τόσο συχνά;
΄Η οι στροφές του μυαλού μου βρίσκονται ακόμα σε mood διακοπών ή γενικότερα είναι ψιλά γράμματα για μένα και δεν μπορώ να το καταλάβω!
Βοήθησέ με!
 

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Οικογενειακό εισόδημα 45000 το χρόνο είναι η ΜΟΝΗ προϋπόθεση για να τρώει ένας φοιτητής δωρεάν στη λέσχη του ΑΠΘ.
Αλλά ο επαναστάτης μπάχαλος θα πάει να σπάσει τον έλεγχο, γιατί όλοι και όλες θα τρώνε δωρεάν στη λέσχη, χωρίς διακρίσεις. Και μετά θα κατεβάσει και καταγγελία στον ιδιώτη, που αντιδράει. Λες και είναι μαγαζί του η λέσχη και ο ιδιώτης του κάνει αντάρτικο.

γιατί τι είναι η λέσχη βοήθεια απόρων;
εγώ προτείνω να μπει οικονομικό πλαφόν και στα συγγράματα, πάνω από 45κ το χρόνο αντί για δωρεάν να τα παίρνεις με έκπτωση. το ίδιο και σε ενδεχόμενα δίδακτρα. μα τι επιχειρηματικό δαιμόνιο έχω ο πούστης
 

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
γιατί τι είναι η λέσχη βοήθεια απόρων;
εγώ προτείνω να μπει οικονομικό πλαφόν και στα συγγράματα, πάνω από 45κ το χρόνο αντί για δωρεάν να τα παίρνεις με έκπτωση. το ίδιο και σε ενδεχόμενα δίδακτρα. μα τι επιχειρηματικό δαιμόνιο έχω ο πούστης
Θεωρείς, δηλαδή, ότι κάποιους που βγάζει περισσότερα από 45 χιλιάρικα το χρόνο, ήτοι 3700 το μήνα, πρέπει να τρώει δωρεάν, σε μια δομή που πληρώνεται από την τσέπη του φορολούμενου; Ενδιαφέρουσα τοποθέτηση. :confused:
 

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Θεωρείς, δηλαδή, ότι κάποιους που βγάζει περισσότερα από 45 χιλιάρικα το χρόνο, ήτοι 3700 το μήνα, πρέπει να τρώει δωρεάν, σε μια δομή που πληρώνεται από την τσέπη του φορολούμενου; Ενδιαφέρουσα τοποθέτηση. :confused:

ρωτάς για πρακτικούς λόγους ή για λόγους δικαιοσύνης;

Σε ό,τι αφορά το πρακτικό κομμάτι να πούμε πως συνήθως στις πανεπιστημιακές λέσχες (συγκεκριμένα για το ΑΠΘ δεν έχω προσωπική εμπειρία αλλά έχω ακούσει παρόμοια πράματα) τα standards του φαγητού είναι βασικά. Δεν τρως μπον φιλέ τρως μια αξιοπρεπή μερίδα να σε κρατήσει, την οποία προσωπικά δε θα κοστολογούσα πάνω από 5-6 ευρώ. Ειρωνικά ακόμη και το φαϊ που τρώω τώρα στο στρατό καλύτερο είναι (οκ με εξαίρεση την ομελέτα και το γκοτζίλα). Έπειτα, στο ΕΚΠΑ τουλάχιστον απ' όσο θυμάμαι όχι οι <45κ, ούτε καν η πλέμπα δεν πατούσε. Τα συνολικά άτομα που έβλεπες ίσα που γέμιζαν ένα μεγάλο αμφιθέατρο ποσό αστείο αν αναλογιστείς ακόμη και τον αριθμό των ήδη δικαιούχων και βγάζοντας από τη μέση βραδινά που δεν πατά κανείς και νεκρές μέρες νηστείας. Άρα δεν τίθεται θέμα κόστους, ήδη και μόνο αν πεις πως μαγειρεύεις ποσότητα να καλύψει όλους τους δικαιούχους προκύπτει τεράστια περίσσεια.

Όσον αφορά το ρόλο της λέσχης ως δομή, όπως είπα δεν μιλάμε για συσσίτιο αστέγων. Η λέσχη υπάρχει για να εξυπηρετεί μια συγκεκριμένη ανάγκη. Το ότι είσαι σε ένα πανεπιστήμιο και μετά από 4-5 ώρες διαλέξεων και εργαστηρίων σε έχει κόψει λόρδα και χρειάζεσαι μια μερίδα κανονικό φαγητό για να συνεχίσεις. Αυτή η ανάγκη υπάρχει για όλους δεν παύει για όποιον βγάζει 5 φράγκα παραπάνω. Όταν μου βάζεις αντίτιμο σε κάτι ως κράτος είναι σαν να αλλάζεις το χαρακτήρα του και να το μετατρέπεις σε ψυχαγωγική ανάγκη ή πολυτέλεια, ή αν θες όχι κάτι που προβλέπεται στα πλαίσια ενός πανεπιστημιακού προγράμματος. Αυτά είναι οι καφέδες και οι μπουγάτσες του κυλικείου όχι μια μερίδα μαγειρεμένο φαγητό. Αυτός είναι ο λόγος που και τα συγγράματα και η πρόσβαση σε εργαστήρια και εξοπλισμό είναι δωρεάν και ελεύθερη για όλους τους φοιτητές. Δεν νοείται φοιτητής χωρίς πρόσβαση σε αυτά.

Σκέψου το γεγονός πως σε πολλές ιδιωτικές εταιρείες για τους υπάληλλους προβλέπεται δωρεάν γεύμα ή έναντι συμβολικού αντίτιμου. Μια κρατική υπηρεσία η οποία έχει μάλιστα τα μέσα να παίζει με δικό της προσωπικό και να παρακάμπτει κόστη αυτό γιατί δεν μπορεί να το κάνει;
 

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Όταν μου βάζεις αντίτιμο σε κάτι ως κράτος είναι σαν να αλλάζεις το χαρακτήρα του και να το μετατρέπεις σε ψυχαγωγική ανάγκη ή πολυτέλεια, ή αν θες όχι κάτι που προβλέπεται στα πλαίσια ενός πανεπιστημιακού προγράμματος.
Με εξαίρεση την ΕΥΑΠ, οι υπόλοιπες εταιρείες Ύδρευσης-Αποχέτευσης είναι Δημόσιες. Η ΔΕΗ το ίδιο.
Πέρα από τους φοιτητές, ο υπόλοιπος κόσμος τρώει με τα λεφτά που βγάζει.

Οπότε, το θέμα της λέσχης δεν είναι θέμα δημοσίου ή ιδιώτη, ούτε καν για το εάν πρόκειται για βασική ή δευτερεύουσα ανάγκη. Μπορείς να λαμβάνεις αγαθά από το δημόσιο επί πληρωμή (παράβολο υπέρ δημοσίου για εξετάσεις ΚΠΓ) και μπορείς να λαμβάνεις δωρεάν αγαθά από ιδιώτη (λέσχη ΑΠΘ).

Από εκεί και πέρα, το φαΐ που τρώει κάποιος στη λέσχη έχει κάποιο κόστος και κάποιος το πληρώνει. Εάν η λέσχη είναι δημόσια τα πληρώνει το κράτος. Εάν είναι ιδιωτική, τα πληρώνει ο ιδιώτης και αυτός χρηματοδοτείται, πάλι, από το κράτος. Με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, το δωρεάν φαγητό της λέσχης κόστιζει κάπου, σε κάποιον χρήματα.

Οπότε, ναι, τίθεται ερώτημα ποιος πρέπει να τρώει στη λέσχη και υπό ποιες συνθήκες. Μπορείς να θεωρείς ότι επειδή απέκτησες τη φοιτητική ιδιότητα, ξαφνικά η κοινωνία απέκτησε υποχρεώσεις απέναντι σου, αλλά δεν είναι έτσι. Το κράτος ενισχύει την προσπάθεια όσων θέλουν να σπουδάσουν, αυτό όμως αποτελεί προνόμιο και όχι δικαίωμα.

Όμως η κουβέντα δεν είναι καν για το εάν θα πρέπει οι φοιτητές να τρώνε όλοι δωρεάν ή όχι. Ο έλεγχος που γίνεται και για τον οποίο γίνεται όλη η κουβέντα δεν κόβει φοιτητές αλλά μη-φοιτητές.

Εν πάση περιπτώσει, το link που παρέθεσε ο harrys αποτυπώνει την κατάσταση με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Όποιος θεωρεί ότι το λεφτόδεντρο υπάρχει καλά κάνει και θεωρεί υποχρεώση του να πηγαίνει να σπάει τον έλεγχο στη λέσχη. Και όταν οι τσαμπουκάδες του δεν περνάνε, να βγάζει καταγγελίες και να κάνει την τρίχα-τριχιά.
 

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Με εξαίρεση την ΕΥΑΠ, οι υπόλοιπες εταιρείες Ύδρευσης-Αποχέτευσης είναι Δημόσιες. Η ΔΕΗ το ίδιο.
Πέρα από τους φοιτητές, ο υπόλοιπος κόσμος τρώει με τα λεφτά που βγάζει.

Οπότε, το θέμα της λέσχης δεν είναι θέμα δημοσίου ή ιδιώτη, ούτε καν για το εάν πρόκειται για βασική ή δευτερεύουσα ανάγκη. Μπορείς να λαμβάνεις αγαθά από το δημόσιο επί πληρωμή (παράβολο υπέρ δημοσίου για εξετάσεις ΚΠΓ) και μπορείς να λαμβάνεις δωρεάν αγαθά από ιδιώτη (λέσχη ΑΠΘ).

Από εκεί και πέρα, το φαΐ που τρώει κάποιος στη λέσχη έχει κάποιο κόστος και κάποιος το πληρώνει. Εάν η λέσχη είναι δημόσια τα πληρώνει το κράτος. Εάν είναι ιδιωτική, τα πληρώνει ο ιδιώτης και αυτός χρηματοδοτείται, πάλι, από το κράτος. Με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, το δωρεάν φαγητό της λέσχης κόστιζει κάπου, σε κάποιον χρήματα.

Οπότε, ναι, τίθεται ερώτημα ποιος πρέπει να τρώει στη λέσχη και υπό ποιες συνθήκες. Μπορείς να θεωρείς ότι επειδή απέκτησες τη φοιτητική ιδιότητα, ξαφνικά η κοινωνία απέκτησε υποχρεώσεις απέναντι σου, αλλά δεν είναι έτσι. Το κράτος ενισχύει την προσπάθεια όσων θέλουν να σπουδάσουν, αυτό όμως αποτελεί προνόμιο και όχι δικαίωμα.

Όμως η κουβέντα δεν είναι καν για το εάν θα πρέπει οι φοιτητές να τρώνε όλοι δωρεάν ή όχι. Ο έλεγχος που γίνεται και για τον οποίο γίνεται όλη η κουβέντα δεν κόβει φοιτητές αλλά μη-φοιτητές.

Εν πάση περιπτώσει, το link που παρέθεσε ο harrys αποτυπώνει την κατάσταση με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Όποιος θεωρεί ότι το λεφτόδεντρο υπάρχει καλά κάνει και θεωρεί υποχρεώση του να πηγαίνει να σπάει τον έλεγχο στη λέσχη. Και όταν οι τσαμπουκάδες του δεν περνάνε, να βγάζει καταγγελίες και να κάνει την τρίχα-τριχιά.

Δεν έχει καμία σημασία "ποιος τα πληρώνει" (μαλάκα αν είχα ένα ευρώ για κάθε φορά που άκουγα αυτό το φιλελεύθερο κλισέ...) από τη στιγμή που επιχειρηματολογούμε πάνω στη διαχείριση ενός budget το οποίο περιλαμβάνει τα διδακτρα, και την κάλυψη του συνόλου των χρημάτων που αντλούνται για την υγιή λειτουργία του πανεπιστημιακού χώρου και των εγκαταστάσεών του στον οποίο ένας φοιτητής έχει πρόσβαση. Το ΠΟΙΟΣ βάζει αυτό το budget, αν θα ναι το ίδιο το κράτος, μια υποτροφία ή ο ίδιος ο φοιτητής απ' την τσέπη του δεν αλλάζει τη φύση όσων αναφέρω πιο πάνω. Αυτό που γίνεται είναι πως στην περίπτωση κάποιων ιδωτικών φορέων για να γίνει appeal στον πελάτη που τα σκάει στην τελική (ή πιο ειλικρινώς για να βγάλει απ' τη μύγα ξίγκι) χρεώνει κάθε υπηρεσία ενός οικοσυστήματος ξεχωριστά. Αλλά αυτός δεν είναι ο κανόνας. Ειδικά στην περίπτωση ενός πανεπιστημίου λαμβάνοντας υπόψη τα τεράστια συγκριτικά κόστη λειτουργίας του το να θέσεις θέμα φαγητού είναι σαν να πηγαίνεις σε ένα συνέδριο με είσοδο μια 500άρα ευρώ και να μιλάς για το δωρεάν μπουφέ που εσύ δε θα θελες να χες πληρώσει.

Όσον αφορά τις ΔΕΚΟ νερού, που το ίδιο ισχύει και για το ρεύμα, είναι άλλοι οι λόγοι που δεν ισχύει αυτή η λογική. Ο πιο σημαντικός είναι πως πρέπει να υπάρχουν αντικινητρα ώστε να καλλιεργείς μια Χ συνείδηση σε ό,τι αφορά την σπατάλη των φυσικών πόρων. Δεν γίνεται να παρέχεις αύθονο ρεύμα και νερό επ' άπειρον. Αυτός είναι κι ο λόγος που θεσπίστηκαν κλιμακωτές χρεώσεις. Δεν μιλάμε δηλαδή για ένα προΪόν φασόν για όλους όπως είναι μια μερίδα φαγητό, πρέπει με κάποιον τρόπο να ελέγξεις την κατανάλωσή του. Και κάποια παρόμοια λογική υπάρχει για άλλους είδους δημόσιες υπηρεσίες, όχι για όλες βέβαια σε πολλές άλλες περιπτώσεις όπως τα ΜΜΜ γίνεται πιο πολύ για λόγους διαχείρισης το οποίο είναι άλλη μεγάλη κουβέντα.
 

The Mountain

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο The Mountain αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 944 μηνύματα.
Γενικά από τότε που μπήκαν οι εργολαβίες στην πανεπιστημιακή σίτιση και στέγαση έχουν γίνει τα μύρια όσα. Από ταξικούς διαχωρισμούς που θυμίζουν δυστοπική sci-fi ταινία στο φαγητό (βλ. λέσχη εμπ), από φοιτητές στις εστίες που τους άφηναν χωρίς θέρμανση και φαγητό επειδή δεν τα βρίσκανε οι εργολάβοι με το κράτος, από διαπλεκόμενους πρυτάνεις που τα είχαν κάνει πλακάκια με τους εργολάβους (π.χ. ο Καραμπίνης) έως και τα προχθεσινά στο ΑΠΘ. Και προφανώς το πανηγύρι αυτό, του οποίου η κοινή συνισταμένη είναι ότι στο τέλος την πίνουν οι φοιτητές, δεν θα τελειώσει.

Το αόρατο χέρι της ελεύθερης αγοράς μας μπαίνει σιγά σιγά στον πάτο μέχρι τον αγκώνα κι υπάρχει ακόμα κόσμος που θεωρεί φυσιολογικό στο δίπολο ανθρώπινης ζωής και κέρδους/ιδιωτικής ιδιοκτησίας να επιλέγει τη δεύτερη. What a time to be alive...
 

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Είχα πάει κάποιες φορές στη λέσχη του ΕΚΠΑ στην Ιπποκράτους μετά από προτροπή συμφοιτητών για να κάνουμε παρέα και να φάμε μαζί. Δεν δικαιούμουν κάρτα σίτισης οπότε πλήρωσα 3 ευρώ και έφαγα μαζί τους.
Αυτό που σκέφτομαι είναι το εξής:

Αν πάρουμε την περίπτωση ότι θα σιτίζονται αυστηρά μόνο όσοι έχουν κάρτα.
Τους μετράνε λοιπόν και κανονίζουν τις μερίδες φαγητού.
Πάλι στο περίπου μερίδες θα μαγειρέψουν αφού μπορεί είτε να μην πηγαίνουν καθημερινά όλοι όσοι έχουν κάρτα σίτισης να φάνε είτε να πάνε όλοι και να πεινάνε οπότε θα πάρουν και άλλη μερίδα φαγητού.
΄Αρα πάντα οι μερίδες θα είναι παραπάνω και άρα θα περισσέψει φαγητό.

Αν πάρουμε την περίπτωση ότι θα σιτίζονται όλοι ανεξαρτήτως οι φοιτητές, θα συμβεί το ίδιο σε μεγαλύτερη κλίμακα.

Αν πάρουμε την περίπτωση ότι θα σιτίζονται όσοι έχουν κάρτα και όσοι φοιτητές δεν έχουν αλλά θέλουν να φάνε καταβάλλοντας τα 3 ευρώ (που κατά τη γνώμη μου πρέπει να συνεχιστεί επειδή υπάρχουν φοιτητές που βρίσκονται στο οικονομικό μεταίχμιο και μπορούν με 3 ευρώ ημερησίως να φάνε 2 γεύματα μεσημέρι-βράδυ που σε άλλη περίπτωση αυτά τα 3 ευρώ θα τους έφταναν ίσα-ίσα να πάρουν ένα σουβλάκι), πάλι δεν μπορούν να υπολογίσουν ακριβώς άρα θα περισσέψει.

Καταλήγουμε λοιπόν ότι με οποιονδήποτε τρόπο κι αν σιτιστούν οι φοιτητές (αποκλειστικά οι φοιτητές) πάντα θα μένει αδιάθετη μια ποσότητα φαγητού.
Αυτή η ποσότητα φαγητού λοιπόν πιστεύω ότι θα πρέπει να υπάρχει ένας τρόπος να προωθείται, στις ομάδες ανθρώπων που την έχουν ανάγκη.
΄Οπως και το φαγητό που περισσεύει από τα τραπέζια γάμων, βαφτίσεων εταιρικών εκδηλώσεων κτλ.
Δεν είναι δυνατόν να ξέρεις πως εκεί έξω πεινάει ένας άνθρωπος και εσύ ν΄ανοίγεις τον σκουπιδοντενεκέ και να πετάς μέσα το φαγητό.
Δεν ξέρω αν είμαι εγώ ευαίσθητη αλλά σ΄αυτήν τη σκέψη κλωτσάει το μέσα μου!
Εδώ κατεβάζουμε τ΄αποφάγια για να φάνε τα αδέσποτα ζώα και θα πετάμε το φαγητό από το οποίο σιτίστηκαν οι φοιτητές ενώ θα μπορούμε μ΄αυτό να χορτάσουμε κάποιους πεινασμένους ανθρώπους;
 

Intruder1

Νεοφερμένος

Ο Intruder1 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 17 μηνύματα.
Συμφωνώ ότι πρέπει να γίνονται έλεγχοι κατά την είσοδο. Αλλά τουλάχιστον να μπορούν να σιτίζονται και αυτοί που δεν είναι φοιτητές του ΑΠΘ πληρώνοντας 3€. Γιατί δεν γίνεται να θέλω να πάω στη λέσχη με την κοπέλα μου που σπουδάζει σε άλλη πόλη και αυτή να περιμένει έξω ενώ εγώ θα είμαι μέσα και θα τρώω.

Αυτοί στη Λαμία δεν έχουν κάρτες σίτισης αλλά κατά την είσοδο τους στη διανομή περνάνε το πάσο από ένα scanner. Άνετα θα μπορούσαν να εφαρμόσουν κάτι αντίστοιχο και σε εμάς.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top