nicole1982
Εκκολαπτόμενο μέλος
Η nicole1982 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Γαλλικής Γλώσσας & Φιλολογίας (Αθήνα). Έχει γράψει 305 μηνύματα.

Καλησπέρα σας
Ο γιος μου θα πάει Β λυκείου και θα επιλέξει 4ο πεδίο. Μέχρι πρόσφατα τον ενδιέφεραν τμήματα πληροφορικής, ψηφιακών συστημάτων αλλά και το Βιομηχανικής Σχεδίασης του ΠΑΔΑ. Πριν λίγες μέρες, καθώς βλέπαμε τις βάσεις, άρχισε να αναφέρει ότι θα ήθελε να πάει στην ΑΕΝ είτε για πλοίαρχος είτε για μηχανικός, αλλά πιο πολύ για μηχανικός καθώς είναι επηρεασμένος και από τον παππού του που ήταν Α μηχανικός. Θα ήθελα απόψεις για τα μαθήματα μέσα στις σχολές, για το από ποια από τις δυο ειδικότητες πλοιάρχων ή μηχανικών ειναι πιο εύκολο ύστερα να βρει δουλειά στη στεριά και τελικά, μήπως ειναι προτιμότερο να παραμείνει στην αρχική του επιλογή γιατί ναι μεν το επαγγελμα του ναυτικού έχει πολλά λεφτά, αλλά κάπου διάβαζα ότι αν θέλει καποιος απόφοιτος ΑΕΝ να προχωρήσει σε μεταπτυχιακό δεν θα μπορεί, παρά μόνο όταν φτασει τον βαθμό Α, μετά από πολλά χρόνια υπηρεσίας στα καράβια, αφου οι ΑΕΝ δεν θεωρούνται ισότιμες με με ΑΕΙ.
Ο γιος μου θα πάει Β λυκείου και θα επιλέξει 4ο πεδίο. Μέχρι πρόσφατα τον ενδιέφεραν τμήματα πληροφορικής, ψηφιακών συστημάτων αλλά και το Βιομηχανικής Σχεδίασης του ΠΑΔΑ. Πριν λίγες μέρες, καθώς βλέπαμε τις βάσεις, άρχισε να αναφέρει ότι θα ήθελε να πάει στην ΑΕΝ είτε για πλοίαρχος είτε για μηχανικός, αλλά πιο πολύ για μηχανικός καθώς είναι επηρεασμένος και από τον παππού του που ήταν Α μηχανικός. Θα ήθελα απόψεις για τα μαθήματα μέσα στις σχολές, για το από ποια από τις δυο ειδικότητες πλοιάρχων ή μηχανικών ειναι πιο εύκολο ύστερα να βρει δουλειά στη στεριά και τελικά, μήπως ειναι προτιμότερο να παραμείνει στην αρχική του επιλογή γιατί ναι μεν το επαγγελμα του ναυτικού έχει πολλά λεφτά, αλλά κάπου διάβαζα ότι αν θέλει καποιος απόφοιτος ΑΕΝ να προχωρήσει σε μεταπτυχιακό δεν θα μπορεί, παρά μόνο όταν φτασει τον βαθμό Α, μετά από πολλά χρόνια υπηρεσίας στα καράβια, αφου οι ΑΕΝ δεν θεωρούνται ισότιμες με με ΑΕΙ.
γιαννης_00
Επιφανές μέλος
Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πρόγραμμα Ιερατικών Σπουδών και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 14.324 μηνύματα.

Οι σχολες ΑΕΝ πραγματι εχουν πολυ υψηλους μισθους ...4500 στο χερι για ποντοπορα και 2500 για ακτοπλοια... για Γ' κατηγορια αξιωματικο.Καλησπέρα σας
Ο γιος μου θα πάει Β λυκείου και θα επιλέξει 4ο πεδίο. Μέχρι πρόσφατα τον ενδιέφεραν τμήματα πληροφορικής, ψηφιακών συστημάτων αλλά και το Βιομηχανικής Σχεδίασης του ΠΑΔΑ. Πριν λίγες μέρες, καθώς βλέπαμε τις βάσεις, άρχισε να αναφέρει ότι θα ήθελε να πάει στην ΑΕΝ είτε για πλοίαρχος είτε για μηχανικός, αλλά πιο πολύ για μηχανικός καθώς είναι επηρεασμένος και από τον παππού του που ήταν Α μηχανικός. Θα ήθελα απόψεις για τα μαθήματα μέσα στις σχολές, για το από ποια από τις δυο ειδικότητες πλοιάρχων ή μηχανικών ειναι πιο εύκολο ύστερα να βρει δουλειά στη στεριά και τελικά, μήπως ειναι προτιμότερο να παραμείνει στην αρχική του επιλογή γιατί ναι μεν το επαγγελμα του ναυτικού έχει πολλά λεφτά, αλλά κάπου διάβαζα ότι αν θέλει καποιος απόφοιτος ΑΕΝ να προχωρήσει σε μεταπτυχιακό δεν θα μπορεί, παρά μόνο όταν φτασει τον βαθμό Α, μετά από πολλά χρόνια υπηρεσίας στα καράβια, αφου οι ΑΕΝ δεν θεωρούνται ισότιμες με με ΑΕΙ.
Στα ποντοπορα πλοια η εργασια ειναι για 7 μηνες max και τοσο πληρωνεσαι και στην ακτοπλοοια ειναι χ 14 με 2 μηνες αδεια το χρονο.
Η εργασια στην στερια ειναι ελαχιστη.. μετα συνταξιοδοτησης και αν εισαι το αγαπημενο παιδι της εφοπλιστiκης εχεις εργασια στον πειραια.
Οι νεωτεροι που μενουν εξω μπορουν να βρουν λιγες θεσεις ως πλοηγηση μεγαλων θαλαμηγων στον πειραια αλλα για 2-3 μηνες το χρονο και οι πλοιαρχοι και οι μηχανικοι με χρηματα ως 4000 μαυρα.
Οι μηχανικοι παλι μπορουν να ασχοληθουν ως συντηρητες θαλαμηγων..στοπ και τελος
Η εργασια την ποντοπορα ναυτηλια ειναι μαρτυρικη ..οχι λογω δυσκολιας εργασια ή κυμματων ..αλλα λογω ελειψης επικοινωνιας.
Υπαρχει περιπτωση να ειναι μονο ενας ελληνας μεσα στο πλοιο και οι αλλοι Φιλιππινέζοι.. Το μεγιστο σε ενα ελληνικο πλοιο ειναι 4 ελληνες.
Η ξεκουραση του ναυτικου που ειναι η φόρτωση ξεφορτωση πλοιου ειναι πολυ περιορισμενη γιατι γινεται γρηγορα και ενιοτε σε πλατφορμες μεσα στην θαλασσα ή ποταμια (κινα) .
Η εργασια σε θαλαμηγους ειναι παλι πολυ δυσκολη διοτι εισαι σε ενα χωρο μιας χουφτας και οταν δεν εχεις εργασια σε εμφανες σημειο πρεπει να κρυβεσαι ... και που να κρυφτεις? Αυστηρη ξενοδοχειακη συμπεριφορα αλλα σε πολυ μικρο χωρο.
Τωρα περι μεταπτυχιακων δεν ενδιαφερονται οι ναυτικοι..αλλα ουτε μπορουν να τα παρακολουθησουν με τις γνωσεις που δινουν οι ΑΕΝ ..εχουν ομως τα δικα σους το υποχρεωτικο ΚΕΣΕΝ.
Ο παππους καλα περνουσε γιατι ειχε 30 ελληνες μεσα.
Τωρα ο πλοιοκτητης λεει στο γραφειο προσωπικου στις Φιλιππίνες ...θελω προσωπικο των 40Κ , 50Κ,60Κ το μηνα και το παιρνει πακετο.
Καλοι ανθρωποι οι Φιλιππινέζοι ....αλλα τι να πεις?
Τα μαθηματα στις σχολες ειναι επιπεδου 2ου πεδιου λυκειου αλλα με το 1/3 δυσκολιας ... το παιδι δεν θα δυσκολευτει καθολου...εχουν εξαιρετικα βιβλια του ευγενιδη.. Οι μηχανικοι ειναι αρκετα δυσκολοτεροι των πλοιαρχων.
Τωρα η αλλη επιλογη στεριας που εχει ειναι... Μηχανικοι παραγωγης του Παδα ( λογω 4ου πεδιου) και μετα ενασχοληση με την ναυτηλια.
Αν ηταν σχολη Μηχανολογων- Ηλεκτρολογων θα μπορουσε να παει ΑΕΝ 1 χρονο για κατι απλα μαθηατα, 1 χρονο ταξιδι και να εχει το πτυχιου Γ μηχανικου... 3 χρονια ταξιδι μετα, Β μηχανικου... και μετα σε ναυτηλιακη υποστηριξη πλοιων απο την στερια.
Οι ναυτηλιακες για υποστηριξη πλοιων δεν παιρνουν παλιους ναυτικους αλλα ναυπηγους ,μηχανολογους, πολυτεχνειου.
Ρωτηστε ομως στο ΥΕΝ μπορει να δεχονται και τους μηχανικους παραγωγης..ειναι και αυτοι κατηγορια μηχανολογων.
Τωρα λετε οτι το παιδι θα παει 4ο πεδιο..οκ αλλα το πεδιο αυτο δεν συναδει καθολου με τα ενδιαφεροντα του..οκ μορια δινει ομως.
Το 2ο ειναι το σωστο αλλά και αρκουντος παλουκι.
nicole1982
Εκκολαπτόμενο μέλος
Η nicole1982 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Γαλλικής Γλώσσας & Φιλολογίας (Αθήνα). Έχει γράψει 305 μηνύματα.

Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.
Αυτό είναι σίγουρο ότι τα πράγματα δεν είναι πλέον όπως παλιά.Τωρα ο πλοιοκτητης λεει στο γραφειο προσωπικου στις Φιλιππίνες ...θελω προσωπικο των 40Κ , 50Κ,60Κ
Και αυτή τη λύση του πρότεινα, αν τελικά μετά από 2 χρόνια εξακολουθήσει και έχει κατά νου τον τομέα της ναυτιλίας. Αυτό γιατί όντως ο πατέρας του είναι απόφοιτος του ΤΕΙ Ηλεκτρολογίας και μου είχε πει κάποτε πως μπορούσε να πάει έχοντας αυτό το πτυχίο για μηχανικός σε πλοίο με ειδικά σεμινάρια και εξετάσεις στο ΚΕΣΕΝΤωρα η αλλη επιλογη στεριας που εχει ειναι... Μηχανικοι παραγωγης του Παδα ( λογω 4ου πεδιου) και μετα ενασχοληση με την ναυτηλια.
Αλλά...ναι θα ψάξουμε αν είναι και για τους μηχανικούς παραγωγής.Ρωτηστε ομως στο ΥΕΝ μπορει να δεχονται και τους μηχανικους παραγωγης..ειναι και αυτοι κατηγορια μηχανολογων.
Τι 4ο πεδίο η αλήθεια είναι ότι του το πρότεινα κι εγώ επειδή τον ενδιαφέρει ότι έχει να κάνει με πληροφορική αλλά μας το πρότειναν και στο φροντιστήριο γιατί είναι όντως πιο βατό πεδίο σε σχέση με το 2ο και ο γιος μου δεν είναι από τα παιδιά που θα κάτσει από το πρωί μέχρι το βράδυ με ένα βιβλίο.Τωρα λετε οτι το παιδι θα παει 4ο πεδιο..οκ αλλα το πεδιο αυτο δεν συναδει καθολου με τα ενδιαφεροντα του..οκ μορια δινει ομως.
Το 2ο ειναι το σωστο αλλά και αρκουντος παλουκι.
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11.831 μηνύματα.

1. Απο ποια ειδικότητα μπορεί να βρει εύκολα δουλειά στην στεριά :Καλησπέρα σας
Ο γιος μου θα πάει Β λυκείου και θα επιλέξει 4ο πεδίο. Μέχρι πρόσφατα τον ενδιέφεραν τμήματα πληροφορικής, ψηφιακών συστημάτων αλλά και το Βιομηχανικής Σχεδίασης του ΠΑΔΑ. Πριν λίγες μέρες, καθώς βλέπαμε τις βάσεις, άρχισε να αναφέρει ότι θα ήθελε να πάει στην ΑΕΝ είτε για πλοίαρχος είτε για μηχανικός, αλλά πιο πολύ για μηχανικός καθώς είναι επηρεασμένος και από τον παππού του που ήταν Α μηχανικός. Θα ήθελα απόψεις για τα μαθήματα μέσα στις σχολές, για το από ποια από τις δυο ειδικότητες πλοιάρχων ή μηχανικών ειναι πιο εύκολο ύστερα να βρει δουλειά στη στεριά και τελικά, μήπως ειναι προτιμότερο να παραμείνει στην αρχική του επιλογή γιατί ναι μεν το επαγγελμα του ναυτικού έχει πολλά λεφτά, αλλά κάπου διάβαζα ότι αν θέλει καποιος απόφοιτος ΑΕΝ να προχωρήσει σε μεταπτυχιακό δεν θα μπορεί, παρά μόνο όταν φτασει τον βαθμό Α, μετά από πολλά χρόνια υπηρεσίας στα καράβια, αφου οι ΑΕΝ δεν θεωρούνται ισότιμες με με ΑΕΙ.
Μηχανικός.
2. Ίσως υπάρχει θέμα με τα μεταπτυχιακά :
Στην Ελλάδα ναι είναι πολύ πιθανό σενάριο. Ωστόσο αυτό διαφέρει απο σχολή σε σχολή. Πάντως υπάρχουν απόφοιτοι ΑΕΝ που έχουν κάνει μεταπτυχιακά, λόγου χάρη και στην Αγγλία, οπότε ακατόρθωτο δεν είναι εαν ψαχτεί.
3. Μήπως είναι καλύτερη επιλογή να μείνει στην αρχική επιλογή ;
Απο άποψη επαγγελματικής αποκατάστασης σίγουρα όχι. Απο την σχολή αυτή πιάνεις λεφτά σε ηλικίες που η συντριπτική πλειοψηφία δεν τα βλέπει ούτε στα όνειρα της ακόμα και απο τοπ σχολές. Η σχολή δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολη εαν κάποιος διαβάζει γενικά. Δεν χρειάζεται να λιώσει, απλώς να είναι συνεπής. Ωστόσο πρέπει να λάβει υπόψιν κάτι πολύ σημαντικό, το οποίο είναι πως δεν αντέχουν όλοι την θάλασσα, οι συνθήκες είναι σκληρές και απαιτητικές & επίσης θα λείπει για μήνες.
Την απόφαση πρέπει να την πάρει ανάλογα με το πόσο σημαντικό είναι εκείνον η σίγουρη και καλή επαγγελματική αποκατάσταση. Φυσικά μπορεί να βρει κάτι καλό και απο τις αρχικές του επιλογές. Ωστόσο η επαγγελματική ασφάλεια δεν είναι ίδια, έχει πολύ πιο δύσκολο δρόμο, και αργεί να έρθει, ενώ τα χρήματα ρεαλιστικά δεν φτάνουν αυτά της αεν.
γιαννης_00
Επιφανές μέλος
Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πρόγραμμα Ιερατικών Σπουδών και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 14.324 μηνύματα.

Ναι ειναι αληθεια ...οχι τωρα... εδω και πολλα χρονια...και τωρα αλλα και πριν προσανατολιζονται και σε εμιγες ξενο πληρωμα... αυτο που κρατα καπως τα πραματα ειναι οτι το ΙQ των Φιλιππίνων δεν ειναι υψιστης εμπιστοσυνης. Τωρα οι καλυτεροι πλοιαρχοι νοουνται οι κινεζοι ( λογω εξυπναδας και υπακοης)..ευχομαι να μην μπουν πληρως στην αγορα.Αυτό είναι σίγουρο ότι τα πράγματα δεν είναι πλέον όπως παλιά.
Για αυτους 1Μ εργαζομενοι στην ναυτηλια ειναι ψήγμα.
Ναι σωστα τα λεει ο πατερας ,αλλα θα περασει απο ΑΕΝ 2 χρονια( 1 θρανιο ,1 θαλασσα) ,με κατατακτηριες λογω πτυχιου πολυτεχνειου.Και αυτή τη λύση του πρότεινα, αν τελικά μετά από 2 χρόνια εξακολουθήσει και έχει κατά νου τον τομέα της ναυτιλίας. Αυτό γιατί όντως ο πατέρας του είναι απόφοιτος του ΤΕΙ Ηλεκτρολογίας και μου είχε πει κάποτε πως μπορούσε να πάει έχοντας αυτό το πτυχίο για μηχανικός σε πλοίο με ειδικά σεμινάρια και εξετάσεις στο ΚΕΣΕΝ
σωσταΑλλά...ναι θα ψάξουμε αν είναι και για τους μηχανικούς παραγωγής.
Ε τοτε ας καθησει στο 4ο γιατι το 2ο μπορει να φερει και καμια καταστροφηΤι 4ο πεδίο η αλήθεια είναι ότι του το πρότεινα κι εγώ επειδή τον ενδιαφέρει ότι έχει να κάνει με πληροφορική αλλά μας το πρότειναν και στο φροντιστήριο γιατί είναι όντως πιο βατό πεδίο σε σχέση με το 2ο και ο γιος μου δεν είναι από τα παιδιά που θα κάτσει από το πρωί μέχρι το βράδυ με ένα βιβλίο.
Υπαρχουν και διεξοδοι απο το 4ο...
Ειναι και η σχολη ηλεκτρονικων μηχανικων χανιων ...
τα πλοια οδευουν προς πληρη αυτοματοποιηση...καποιος πρεπει να μιλαει με τους κινεζους που τα κατασκευαζουν.
Η πληροφορικη δεν εχει καμια σχεση με το 4ο γιατι ειναι θετικη επιστημη..αλλα οκ ας το δεχθουμε γιατι το ειπαν οι πολιτικοι.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 26 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...