Έχω άγχος για το αν θα καταφέρω να πάρω έναν σχετικά καλό βαθμό στα Μαθηματικά

den antexw allh apotyxia

Νεοφερμένος

Η den antexw allh apotyxia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών. Έχει γράψει 32 μηνύματα.
Γεια! Είμαι 4ο πεδίο και έχω παρά πολύ άγχος για θα μαθηματικά. Θέλω να γράψω τουλάχιστον 10-13 και μου φαίνεται ακατόρθωτο. Γράψαμε διαγώνισμα στο φροντιστήριο και έγραψα 8 ( το μεγαλύτερο ήταν το 10 ) αν και αντέγραψα λάθος μια άσκηση όποτε μου έκοψε από εκεί. Έχω πολύ θέληση να στρωθώ γιατί μαρεσει αυτό το μάθημα, να λύνω κτλ, αλλά δεν ξέρω πως να το κάνω.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,182 μηνύματα.
Γεια! Είμαι 4ο πεδίο και έχω παρά πολύ άγχος για θα μαθηματικά. Θέλω να γράψω τουλάχιστον 10-13 και μου φαίνεται ακατόρθωτο. Γράψαμε διαγώνισμα στο φροντιστήριο και έγραψα 8 ( το μεγαλύτερο ήταν το 10 ) αν και αντέγραψα λάθος μια άσκηση όποτε μου έκοψε από εκεί. Έχω πολύ θέληση να στρωθώ γιατί μαρεσει αυτό το μάθημα, να λύνω κτλ, αλλά δεν ξέρω πως να το κάνω.

Γεια σου.
Δυστυχώς δεν υπάρχει ειδική συνταγή για την επίλυση ασκήσεων και προβλημάτων. Μακάρι να υπήρχε γιατί θα τα ξέραμε όλα τότε,αλλά δεν υπάρχει.

Υπάρχουν κάποιοι κανόνες και γενικές μέθοδοι που μπορούν να σε βοηθήσουν πολύ όμως, τόσο γενικότερα στα μαθηματικά όσο και στους πιο συγκεκριμένους κλάδους τους(π.χ. στον Λογισμό). Αλλά όχι να λύσουν εντελώς τα προβλήματα(όχι τα περισσότερα τουλάχιστον).

Οπότε αυτό, σε συνδυασμό με προσεκτικό διάβασμα της θεωρίας, και εμπειρία απο την επίλυση ασκήσεων, είναι τα ιδανικά συστατικά για να βελτιωθείς. Το πιο σημαντικό στα μαθηματικά είναι να σου αρέσουν, και να είσαι πρόθυμη να ασχοληθείς μαζί τους. Είναι δύσκολα, αλλά εαν αφιερώσεις τον κόπο που απαιτούν(ναι μπορεί να είναι μεγάλος),οι κόποι σου θα αποδώσουν, και θα δεις οτι με την πάροδο του χρόνου οτι θα γίνεσαι ολοένα και καλύτερη. Και λεω να βελτιωθείς γιατί ποτέ δεν φτάνεις σε ένα επίπεδο που λες οτι "ξέρεις μαθηματικά" αλλά ούτε και σε ένα που "δεν ξέρεις μαθηματικά". Αυτό που είναι πιο ορθό να πεις είναι εαν "εξασκείς τακτικά ή όχι" τις μαθηματικές σου ικανότητες .
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Γεια! Είμαι 4ο πεδίο και έχω παρά πολύ άγχος για θα μαθηματικά. Θέλω να γράψω τουλάχιστον 10-13 και μου φαίνεται ακατόρθωτο. Γράψαμε διαγώνισμα στο φροντιστήριο και έγραψα 8 ( το μεγαλύτερο ήταν το 10 ) αν και αντέγραψα λάθος μια άσκηση όποτε μου έκοψε από εκεί. Έχω πολύ θέληση να στρωθώ γιατί μαρεσει αυτό το μάθημα, να λύνω κτλ, αλλά δεν ξέρω πως να το κάνω.

Αρχικά, καλό - και απαραίτητο - είναι να κάτσεις κάτω και να καλύψεις τα κενά σου από τις προηγούμενες τάξεις.

Μπορείς να παραγοντοποιήσεις άνετα; Μπορείς να λύσεις απλές πολυωνυμικές εξισώσεις; Ανισώσεις; Εκθετικές και λογαριθμικές εξισώσεις/ανισώσεις; Από τριγωνομετρία γνωρίζεις τις βασικές ταυτότητες και πώς να επιλύεις τις βασικές εξισώσεις και ανισώσεις; Τι άνεση έχεις στο να κάνεις πράξεις και να χειρίζεσαι τους βασικούς αλγεβρικούς μετασχηματισμούς; - συμπλήρωμα τετραγώνου, συζυγείς παραστάσεις, προσθαφαιρέσεις και διαιρέσεις/πολλαπλασιασμοί κ.λπ.

Αν σου λείπουν αυτές οι βασικές αλγεβρικές δεξιότητες, υπάρχουν αρκετά σύννεφα στο τοπίο. Διότι, ακόμα κι αν καταλαβαίνεις τις έννοιες από τη φετινή ύλη, αν δεν έχεις την τεχνογνωσία να κάνεις, επί της ουσίας, πράξεις, δεν μπορείς να προχωρήσεις παρακάτω, άρα ούτε να λύσεις την άσκηση που έχεις μπροστά σου ούτε όμως και να κατανοήσεις σε μεγαλύτερο βάθος τις έννοιες που καλείσαι να αντιμετωπίσεις.

Αναλόγως, από τη φετινή ύλη, μην αποσκοπείς στο να μάθεις απ' έξω μεθοδολογίες, αλλά τις απολύτως απλές και βασικές δεξιότητες που χρειάζεσαι. Να βρίσκεις πεδία ορισμού - αυτό είναι Β' λυκείου - μονοτονία, ακρότατα, «1-1», αντίστροφη, απλά όρια, εφαρμογές θεωρημάτων συνέχειας/παραγώγων, υπολογισμός παραγώγου, εύρεση εξίσωσης εφαπτομένης, χάραξη γραφικής παράστασης, απλά ολοκληρώματα και ανισότητες με ολοκληρώματα. Αυτά είναι τα βασικά, σε γενικές γραμμές, δεν είναι πολλά. Μετά, το σύνολο των βασικών δεξιοτήτων που έχεις αναπτύξει μένει να το «ντύσεις» με τη μαθηματική παιδεία που έχεις αποκτήσει με τα χρόνια - αυτό δεν έρχεται αλλιώς παρά μόνο με εξάσκηση. Έτσι μπορείς να αντιμετωπίσεις την πλειονότητα των προβλημάτων που έχεις μπροστά σου.

Τι κάνεις, λοιπόν; Ξεκινάς να λύνεις. Τα μαθηματικά δεν είναι κοινωνιολογία, δεν αρκεί το να μάθεις τη θεωρία απ' έξω και να δεις 5-10 παραδείγματα. Πρέπει να πάρεις μολύβι στο χέρι σου και να λύσεις. Ακόμα και μισή άσκηση και να δεις την άλλη μισή λυμένη. Να ακονίσεις τις βασικές σου αλγεβρικές δεξιότητες - γιατί, μπορεί να λέμε ότι κάνουμε ανάλυση στη Γ' λυκείου, αλλά κυρίως αλγεβρικά στέκεται το παιδί απέναντί της, δεν ακολουθούμε κάποια απειροστική προσέγγιση στο μάθημα, τουλάχιστον όχι σε μεγάλο βαθμό. Να προσπαθήσεις να δεις πράγματα για τα μαθηματικά, ακόμα κι έξω από τα βιβλία - του σχολείου, του φροντιστηρίου κ.λπ. Μόλις μπορέσεις να χειριστείς τα απλά, θα έρθουν και τα σύνθετα, ανάποδα δε γίνεται - να μάθεις δηλαδή σχεδόν παπαγαλία 15 μεθοδολογίες για σύνθετα προβλήματα ενώ π.χ. δεν μπορείς να κάνεις με άνεση παραγοντοποίηση.

Προφανώς, θέλει διάβασμα, δεν υπάρχει βασιλικότερη οδός, που λέγανε και κάτι παππούδες. :Ρ
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,485 μηνύματα.
To 8 στο φροντιστηριο ειναι λιγο διοτι δεν περιεχει το αγχος των πανελληνιων και περιεχει βαθμο ενθαρυνσης.
Το καλο στην περιπτωση ειναι οτι και οι αλλοι (75%) καπου εκει παιζουν. Εσυ ομως θελεις να ξεχωρισεις.
Το πρωτο που πρεπει να κανεις ειναι να απαντησεις ναι στο ερωτημα.Θελω να μαθω μαθηματικα?
Τα μαθηματικα εχουν κανονες
ΟΙ κανονες ειναι στο βιβλιο διδασκονται και στο πινακα του φροντηστηριου. Καταλαβε τους και μαθε τους.
Τα μαθηματικα εχουν αξιες και ποσοτητες.
Αυτες δεν τις διδασκουν ιδιαιτερα. Αρχισε με την μεθοδο των τριων ( αναλογιες). Ψαξε στο βιβλιο της 6ης δημοτικου ,καλυτερα στο βιβλιο ασκησεων ή στο ιντερνετ , κατανοησε το και μαθε το καλα. Αυτο με την καταταξη οχι τα τετραγωνακια. Για αναλογα ποσα και για αντιστροφα αναλογα ποσα. Ειναι το απαυγασμα της απλης μαθηματικης σκεψης . Ολοκληρη επιστημη ,η χημεια, δουλευει με αυτο το ταπεινο εργαλειο και 2 μεθοδολογιες ,η λογιστικη και η τραπεζικη.
Ποσπαθησε να καταλαβεις τι σημαινει να μηδενιζεται ο αριθμητης κλασματος ή να τεινει στο 0 + ή στο 0-. Το ιδιο και ο παρονομαστης.Χωρις αυτο μελετη συναρτησης και ορια δεν κανεις.
Μελετησε καλα και εξασκησου με πραξεις προσημων , παρενθεσεων,πραξεις δυναμεων , ριζων, αλλαγη απο ριζα σε δυναμη , ριζα κλασματος απο παρονομαστη σε αριθμιητη κλπ. Αυτα δεν ειναι δυσκολα αλλα σου τιναζουν στον αερα την ασκηση αν δεν τα ξερεις. Για εξασκηση αποδειξε οτι χ εις την μηδενικη κανει 1 ( δεν μπορεις μονο σου, ψαξτο) θα το βρεις εξυπνο και θα σου αρεσει.
Τα μαθηματικα εχουν μεθοδολογια ασκησεων.
Αυτη διδασκεται μονο απο τον δασκαλο στον πινακα.
Γεωμετρικη (γραφικη) απεικονιση.
Η κατανοηση bolzano, η ενοια της παραγωγου χρειαζεται την γραφικη απεικονιση για να κατανοηθει , ο δασκαλος στον πινακα.
Μαθηματικα Τρικς.
Λυσεις ασκησεων χωρις τρικς δεν υπαρχει και δυστηχως δεν διδασκονται ανακαλυπτονται και απομνημονευονται εν μερη. Ο μεγαλος δασκαλος των τρικς ειναι η γεωμετρια την οποια δυστηχως δεν κανετε. Δινεις προσοχη στα τρικς που συναντας στις ασκησεις.
Πρακτικη εξασκηση
Ο καλυτερος τροπος για προσωπικη εξασκηση ειναι να διαβαζεις λυμενες ασκησεις ,να τις κατανοεις ,να κλεινεις το βιβλιο και να τις επαναλαμβανεις γραφοντας στο χαρτι . Μεσω κατανοησης οχι απομνημονευσης.
Αμα κολλας , ανοιγεις,βλεπεις ,κλεινεις και συνεχιζεις. Οταν καταφερεις να λυνεις 20-30 ασκησεις ανα κεφαλαιο εισαι σε καλο δρομο. Λυμενες ασκησεις θα βρεις πολλες σε βοηθηματα, σε παλια θεματα κλπ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,656 μηνύματα.
To 8 στο φροντιστηριο ειναι λιγο διοτι δεν περιεχει το αγχος των πανελληνιων και περιεχει βαθμο ενθαρυνσης.
Το καλο στην περιπτωση ειναι οτι και οι αλλοι (75%) καπου εκει παιζουν. Εσυ ομως θελεις να ξεχωρισεις.
Το πρωτο που πρεπει να κανεις ειναι να απαντησεις ναι στο ερωτημα.Θελω να μαθω μαθηματικα?
Τα μαθηματικα εχουν κανονες
ΟΙ κανονες ειναι στο βιβλιο διδασκονται και στο πινακα του φροντηστηριου. Καταλαβε τους και μαθε τους.
Τα μαθηματικα εχουν αξιες και ποσοτητες.
Αυτες δεν τις διδασκουν ιδιαιτερα. Αρχισε με την μεθοδο των τριων ( αναλογιες). Ψαξε στο βιβλιο της 6ης δημοτικου ,καλυτερα στο βιβλιο ασκησεων ή στο ιντερνετ , κατανοησε το και μαθε το καλα. Αυτο με την καταταξη οχι τα τετραγωνακια. Για αναλογα ποσα και για αντιστροφα αναλογα ποσα. Ειναι το απαυγασμα της απλης μαθηματικης σκεψης . Ολοκληρη επιστημη ,η χημεια, δουλευει με αυτο το ταπεινο εργαλειο και 2 μεθοδολογιες ,η λογιστικη και η τραπεζικη.
Ποσπαθησε να καταλαβεις τι σημαινει να μηδενιζεται ο αριθμητης κλασματος ή να τεινει στο 0 + ή στο 0-. Το ιδιο και ο παρονομαστης.Χωρις αυτο μελετη συναρτησης και ορια δεν κανεις.
Μελετησε καλα και εξασκησου με πραξεις προσημων , παρενθεσεων,πραξεις δυναμεων , ριζων, αλλαγη απο ριζα σε δυναμη , ριζα κλασματος απο παρονομαστη σε αριθμιητη κλπ. Αυτα δεν ειναι δυσκολα αλλα σου τιναζουν στον αερα την ασκηση αν δεν τα ξερεις. Για εξασκηση αποδειξε οτι χ εις την μηδενικη κανει 1 ( δεν μπορεις μονο σου, ψαξτο).
Τα μαθηματικα εχουν μεθοδολογια ασκησεων.
Αυτη διδασκεται μονο απο τον δασκαλο στον πινακα.
Γεωμετρικη (γραφικη) απεικονιση.
Η κατανοηση bolzano, η ενοια της παραγωγου χρειαζεται την γραφικη απεικονιση για να κατανοηθει , ο δασκαλος στον πινακα.
Μαθηματικα Τρικς.
Λυσεις ασκησεων χωρις τρικς δεν υπαρχει και δυστηχως δεν διδασκονται ανακαλυπτονται και απομνημονευονται εν μερη. Ο μεγαλος δασκαλος των τρικς ειναι η γεωμετρια την οποια δυστηχως δεν κανετε. Δινεις προσοχη στα τρικς που συναντας στις ασκησεις.
Πρακτικη εξασκηση
Ο καλυτερος τροπος για προσωπικη εξασκηση ειναι να διαβαζεις λυμενες ασκησεις ,να τις κατανοεις ,να κλεινεις το βιβλιο και να τις επαναλαμβανεις γραφοντας στο χαρτι . Μεσω κατανοησης οχι απομνημονευσης.
Αμα κολλας , ανοιγεις,βλεπεις ,κλεινεις και συνεχιζεις. Οταν καταφερεις να λυνεις 20-30 ασκησεις ανα κεφαλαιο εισαι σε καλο δρομο. Λυμενες ασκησεις θα βρεις πολλες σε βοηθηματα, σε παλια θεματα κλπ.
συγγνωμη αλλα αμα ξεκινησει απο απλη μεθοδο των τριων και να μαθει να κανει παραγοντοποιηση κτλπ οπως λες θα φτασει μαρτιος και δε θα χει βγαλει ουτε τη μιση υλη.κατα τα ψεματα αυτα μαθαινονται στις προηγουμενες ταξεις.σχεδον απιθανο καποιος με τετοια κενα να προλαβει να καλυψει την υλη της γ που δυσκολευονται και παιδια χωρις κανενα κενο
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,485 μηνύματα.
συγγνωμη αλλα αμα ξεκινησει απο απλη μεθοδο των τριων και να μαθει να κανει παραγοντοποιηση κτλπ οπως λες θα φτασει μαρτιος και δε θα χει βγαλει ουτε τη μιση υλη.κατα τα ψεματα αυτα μαθαινονται στις προηγουμενες ταξεις.σχεδον απιθανο καποιος με τετοια κενα να προλαβει να καλυψει την υλη της γ που δυσκολευονται και παιδια χωρις κανενα κενο
Ευκλειδη ( ωραιο ονομα εχεις) το παιδι το λεει ,τα μαθηματικα δεν ηταν το φορτε του στα προηγουμενα.
Προσγειωμενες απαιτησεις εχει 10-13. Η μερικη βασικη βασικη υποδομη που του προτεινω δεν ειναι πανω απο 2 ΣΚ για ενα 17χρονο.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,656 μηνύματα.
Ευκλειδη ( ωραιο ονομα εχεις) το παιδι το λεει ,τα μαθηματικα δεν ηταν το φορτε του στα προηγουμενα.
Προσγειωμενες απαιτησεις εχει 10-13. Η μερικη βασικη βασικη υποδομη που του προτεινω δεν ειναι πανω απο 2 ΣΚ για ενα 17χρονο.
λογικες παω για 10-13 παντως δεν ειναι και τοσο καλες γτ στο τελος πας ακομα χειροτερα.τα 2 σκ ειναι κατι σχετικο αν καποιος δεν εχει ασχοληθει ποτε σοβαρα με μαθηματικα.δηλαδη τι θα πρωτομαθει??τριγωνομετρια,λογαριθμους,εξισωσεις,ανισωσεις.ενας χαμος.δυστυχως ενω στα χρονια τα δικα μας σπανια βαζανε γνωσεις απο προηγουμενες ταξεις,την τελευταια τριετια ειδικα παρατηρω να προσπαθουν να εξετασουν και τι ξερεις απο προηγουμενες ταξεις.πχ φετος χρειαστηκε να λυσεις εφχ=1 ή -1 δεν θυμαμαι.καταλαβαινεις λοιπον οτι το εγχειρημα δεν ειναι και ιδιαιτερα ευκολο
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Ευκλειδη ( ωραιο ονομα εχεις) το παιδι το λεει ,τα μαθηματικα δεν ηταν το φορτε του στα προηγουμενα.
Προσγειωμενες απαιτησεις εχει 10-13. Η μερικη βασικη βασικη υποδομη που του προτεινω δεν ειναι πανω απο 2 ΣΚ για ενα 17χρονο.

Είναι ίσως ζήτημα ωρών να καταλάβεις σε απλό διανοητικό και θεωρητικό επίπεδο πώς δουλεύει η απλή μέθοδος των τριών, η παραγοντοποίηση, η παραγώγιση, οι p-αδικοί αριθμοί, η θεωρία κατηγοριών και τα περισσότερα μαθηματικά.

Είναι πολλές φορές ζήτημα ωρών, ημερών, μηνών και ετών εξάσκησης να μπορείς να τα εφαρμόσεις και, ακόμα περισσότερο, να κατανοήσεις σε ποιες περιστάσεις εμφανίζονται και τα χρειάζεσαι. Νομίζω ότι το βάρος του προβλήματος συνήθως πέφτει στο δεύτερο κομμάτι, όχι στο πρώτο, τουλάχιστον όχι για το λύκειο.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,656 μηνύματα.
Είναι ίσως ζήτημα ωρών να καταλάβεις σε απλό διανοητικό και θεωρητικό επίπεδο πώς δουλεύει η απλή μέθοδος των τριών, η παραγοντοποίηση, η παραγώγιση, οι p-αδικοί αριθμοί, η θεωρία κατηγοριών και τα περισσότερα μαθηματικά.

Είναι πολλές φορές ζήτημα ωρών, ημερών, μηνών και ετών εξάσκησης να μπορείς να τα εφαρμόσεις και, ακόμα περισσότερο, να κατανοήσεις σε ποιες περιστάσεις εμφανίζονται και τα χρειάζεσαι. Νομίζω ότι το βάρος του προβλήματος συνήθως πέφτει στο δεύτερο κομμάτι, όχι στο πρώτο, τουλάχιστον όχι για το λύκειο.
συμφωνω απο το πεις ναι περιπου το καταλαβα μεχρι να το κανεις στην πραξη απεχει χιλιομετρα.δεν λεω οτι δεν ειναι δυσκολο να μαθεις τριγωνομετρια,λογαριθμους,πολυωνυμικες εξισωσεις κτλπ.θεμα διαβασματος ειναι προφανως και σε σχεση με φαινομενα φυσικης που σου τσακιζουν το μυαλο να τα πιασεις αυτα ειναι καθαρα θεμα διαβασματος.αυτο που πρακτικα ειναι αδυνατο ειναι να μην εχεις ασχοληθει σοβαρα με μαθηματικα και ξαφνικα να ξεκινησεις γ λυκειου με σκοπο να καλυψεις χασουρα γυμνασιου και α και β λυκειου και ταυτοχρονα να κανεις και την υλη της γ.ε δεν γινεται πως να το κανουμε.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,656 μηνύματα.

den antexw allh apotyxia

Νεοφερμένος

Η den antexw allh apotyxia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών. Έχει γράψει 32 μηνύματα.
Παιδιά φέτος δίνω πανελλήνιες και να σας πω την αλήθεια στα μαθηματικά με ένα 12-13 θα είμαι ικανοποιημένη μιας και στα αλλά μαθήματα στοχεύω πολύ ψηλά. Παρόλα αυτά αγχώνομαι πολύ για τα μαθηματικά και φοβάμαι μη δρν τα καταφέρω.
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,485 μηνύματα.
Παιδιά φέτος δίνω πανελλήνιες και να σας πω την αλήθεια στα μαθηματικά με ένα 12-13 θα είμαι ικανοποιημένη μιας και στα αλλά μαθήματα στοχεύω πολύ ψηλά. Παρόλα αυτά αγχώνομαι πολύ για τα μαθηματικά και φοβάμαι μη δρν τα καταφέρω.
σε ποιο πεδιο εισαι?
 

den antexw allh apotyxia

Νεοφερμένος

Η den antexw allh apotyxia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών. Έχει γράψει 32 μηνύματα.

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,485 μηνύματα.
Ωραια εχεις στοχο τα 16000 μορια στα οικοναμικα τα οποια ειναι ενα πεδιο ποικιλων βασεων.
Η βαθμοι που αναφερεις στα μαθηματικα ειναι λιαν καλως προς το αριστα για το πεδιο σου.
Μονο το 7% τους πιανουν και ενα αλλο 7% λιγο παραπανω. Σου ευχομαι να τους πιασεις, αλλα και κατι παρακατω δεν ειναι αποτυχια, εχεις επιλογες εφοσον εισαι πολυ καλη στα αλλα.
Η χρονια αυτη παλι μειονεκτικη σε μορια διαφαίνεται λογω κλειστων φροντιστηριων και σχολειων.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,656 μηνύματα.
παντως αυτο το θα γραψω 12-13 δεν ειναι και πολυ ευνοικο γτ πας πολυ παρακατω συνηθως οταν στοχευεις κατι.θα διαβαζεις οσο καλυτερα μπορεις και οτι σου κατσει την μερα των εξετασεων
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,182 μηνύματα.
Παιδιά φέτος δίνω πανελλήνιες και να σας πω την αλήθεια στα μαθηματικά με ένα 12-13 θα είμαι ικανοποιημένη μιας και στα αλλά μαθήματα στοχεύω πολύ ψηλά. Παρόλα αυτά αγχώνομαι πολύ για τα μαθηματικά και φοβάμαι μη δρν τα καταφέρω.

Καταρχάς όπως σε συμβουλεύουν καλό θα είναι να μην βάζεις χαμηλούς στόχους. Προφανώς δεν λέω να αγχώνεσαι για το εαν θα πάρεις 19 αντί για 17 όταν σε ενδιαφέρει το 12-13 ,αλλά επειδή ποτέ δεν ξέρεις τι γίνεται και απο που μπορεί να χάσεις, καλό είναι να στοχεύεις σε μια ολοκληρωμένη προετοιμασία που θα σου εξασφαλίσει την δυνατότητα να απαντήσεις όλα τα ερωτήματα εως εκεί που μπορείς.

Τώρα όσον αφορά το άγχος σου,ο μόνος τρόπος να το διώξεις είναι να λύσεις όσες περισσότερες ασκήσεις μπορείς. Σιγά σιγά έχοντας αντιμετωπίσει αρκετά θέματα δεν θα φοβάσαι τόσο πολύ. Φυσικά θα σε τρώει λίγο το άγχος για το τι θα μπει αλλά το σημαντικό είναι να νιώθεις την αυτοπεποίθηση οτι θα είσαι σε θέση να το παλέψεις.Και αυτό γίνεται όπως είπαμε μόνο μέσω της εξάσκησης. Και εξάλλου τα θέματα της Γ λυκείου δεν είναι και τίποτα τρελά πράγματα που δεν έχεις μάθει. Τα ίδια πράγματα βάζουν κάθε χρόνο, απλά αλλάζουν λίγο τον τρόπο που τα "σερβίρουν" .
 

marian

Νεοφερμένος

Η marian αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών Κρήτης. Έχει γράψει 115 μηνύματα.
Παιδια που είστε στα μαθηματικά κατεύθυνσης; διαβαζω μονη μου και θελω να δω αν ειμαι σε καλο σημειο...
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Παιδιά φέτος δίνω πανελλήνιες και να σας πω την αλήθεια στα μαθηματικά με ένα 12-13 θα είμαι ικανοποιημένη μιας και στα αλλά μαθήματα στοχεύω πολύ ψηλά. Παρόλα αυτά αγχώνομαι πολύ για τα μαθηματικά και φοβάμαι μη δρν τα καταφέρω.

Αν κοιτάς το 12-13, εκ πείρας, πας κάπου στο 2-3 συνήθως, οπότε μην το σκέφτεσαι έτσι. Το διάβασμά σου θα είναι πάντα για να πιάσεις το δικό σου άριστα, όποιο κι αν είναι αυτό - μπορεί όντως να είναι το 12-13, μπορεί και παραπάνω, μπορεί και παρακάτω.

Επίσης, στα μαθηματικά το άγχος φεύγει, όπως είπε και ο @Samael με την εξάσκηση. Η συνταγή στα μαθηματικά είναι πολύ απλή: όσο διαβάζεις τόσο βελτιώνεσαι. Όχι γραμμικά, έτσι, δεν πάει με το κιλό, στην αρχή είναι δύσκολα. Αλλά, όσο διαβάζεις, βελτιώνεσαι. Επίσης, δυστυχώς ή ευτυχώς, θέλουν συνεχή εξάσκηση, δε θα σε βοηθήσει το μοντέλο του να τα διαβάζεις πιο εντατικά κάποιες περιόδους και να τα αφήνεις άλλες.

Α, επίσης, μη συγκρίνεις τους βαθμούς στα μαθηματικά με τα άλλα μαθήματα, διότι στα μαθηματικά τα παιδιά έχουν χρόνια να γράψουν, πανελλαδικώς, πάνω από τη βάση στον γενικό μέσο όρο - ακόμα και στη θετική, αυτό δεν είναι καθόλου συχνό. Οπότε, το 12-13 αμέσως σε βάζει αρκετά ψηλά στον γενικό μέσο όρο των μαθητών που εξετάζονται πανελλαδικά - και άρα απαιτεί και την ανάλογη προσπάθεια.

Όλα αυτά δε στα λέμε για να σου κάνουμε την καρδιά περιβόλι, προφανώς, απλά για να τα έχεις κατά νου και, προφανώς, να μην απογοητεύεσαι αν ακόμα στα διαγωνίσματα κ.λπ. δεν είσαι κοντά στους στόχους σου! Καλή προετοιμασία! :)
 

bazzinga

Νεοφερμένος

Ο bazzinga αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Λοιπον,
Είμαι δεκαπεντε μισο και παω πρωτη λυκειου.
Το ονειρο μου παντα ηταν να σπουδασω φυσικη κυριως θεωριτικη και να ασχοληθω με την ερευνα αφου απο πολυ μικρη ηλικια με ειχε συνεπαρει αυτο το μυστηριο και το αγνωστο μεσα στο οποιο ζουμε και χαρακτηριζεται απο φυσικη και μαθηματικα. Δυστηχως τον τελευταιο καιρο ομως παρολο που η αγαπη μου για αυτο το θεμα μενει η ιδια εχω αρχισει και σκεφτομαι σχεδον καθημερινα αν παιρνω την σωστη αποφαση. Γενικα με κυριευουν οι φοβιες γυρο απο το αν αυτο που θελω να κανω ειναι το σωστο, αν θα πετύχω και τι θα γινει αν δεν πετυχω. Δεν θα ηθελα να ασχοληθω με αυτο και να φτασω εως ενα χαμηλο επιπεδο με αναγκαστικη λυση το να γινω καθηγητης για να επιβιωσω. Δυστηχως τα σχολεια σημερα παρεχουν ελαχιστες εως μηδενικες πληροφοριες για το πως μπορω να εξελιχθω και ποιους δρομους μπορω να ακολουθησω στο χ,ψ επαγγελμα που μου αρεσει και αυτο δεν με βοηθαει στην κατασταση αμφισβητησης την οποια βρισκομαι. Για κανενα λογο δεν θα αλλαζα γνωμη για την φυσικη και παντα ειναι η 1η προταιρεοτητα μου ομως ο φοβος της αποτυχιας γινετε συνεχεια κια πιο εντονος και κυριολεκτικα τρομαζω μπροστα σε αυτα που εχουν καταφερει αλλοι ακομα και ας με σαγηνευει η δουλεια τους φοβαμαι πως ποτε δεν θα ειμαι στο επιπεδο που θα συνεισφερω και εγω στην επιστημονικη κοινοτητα.
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,485 μηνύματα.
Εισαι τυχερος , η φυσικη ειναι η μητερα ολων των επιστημων και η κορωνιδα των φυσικων επιστημων ( μαθηματικα ,φυσικη, χημεια,βιολογια, γεωλογια). Οποιος καταλαβαινει φυσικη μπορει να καταλαβει και τις αλλες χωρις να ισχυει υποχρεωτικα και το αντιθετο. Ειναι πολυ μεγαλο το φασμα των επιστημων που βασιζονται στην φυσικη ( εκτος του φυσικου τμηματος) οποτε και πολλές οι επιλογες σου. Ακομα και λιγες σχολες οικονομικων εχουν ως βαση την φυσικη.
Ειναι νωρις να επιλεξεις αν θα ασχοληθεις με την θεωρητικη φυσικη , με την διδασκαλια αυτης ή με εφαρμογες της. Αργοτερα οταν θα πλησιαζεις προς το μηχανογραφικο με συνεκτιμιση οποιων νεων πληροφοριων και καταστασεων θα παρεις τις πρωτες αποφασεις σου ( επιλολη σχολης) οι οποιες θα επιδεχονται αργοτερα και βελτιωσεις εως και σημαντικες αλλαγες .
Δυστηχως και επειδη στην ελλαδα εχουμε αυτο το φαινομενο τερατακι taz (πανελληνιες) που τρέφεται με μορια ή με σενα , φροντισε να μαζεψεις πολλα μορια για να το ταιζεις και να εχεις δικαιωμα στις εξελιξεις που ερχονται.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top