Έρχονται τα "κοινά" και τα "διπλά" πτυχία για τους φοιτητές

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,498 μηνύματα.
Πολυ θετικο, το ειχε μελετησει ο Γαβρογλου το κανει πραξη η Κεραμεως.
Ευχομαι χωρις περιορισμους!

 

iminspain

Δραστήριο μέλος

Ο iminspain αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Χημείας Πατρών (Πάτρα). Έχει γράψει 562 μηνύματα.
Εμείς που είμαστε ήδη φοιτητές, θα έχουμε την ικανότητα να πάρουμε ''διπλά'' πτυχία? Γιατί εμένα που είμαι φοιτητής του τμήματος Χημείας, θα με ενδιέφερε να κάνω εξτρά μαθήματα Βιολογίας στο πρόγραμμα σπουδών μου, ώστε να έχω και ειδίκευση στην βιολογία
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,657 μηνύματα.
πρωτος ο npb ιδρυσε τη σχολη και ακολουθησαν κατι γατακια στυλ κεραμεως.
Ως παράδειγμα και μάλιστα επίκαιρο, ο υφυπουργός έφερε τη συνεργασία τμήματος Μαθηματικών με τμήμα Ιατρικής που θα οδηγούσε σε πτυχίο στο οποίο ο κάτοχος θα έχει γνώσεις για μαθηματικό μοντέλο επιδημιολογίας.
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,498 μηνύματα.
Εμείς που είμαστε ήδη φοιτητές, θα έχουμε την ικανότητα να πάρουμε ''διπλά'' πτυχία? Γιατί εμένα που είμαι φοιτητής του τμήματος Χημείας, θα με ενδιέφερε να κάνω εξτρά μαθήματα Βιολογίας στο πρόγραμμα σπουδών μου, ώστε να έχω και ειδίκευση στην βιολογία

Κατι τετοιο
Αλλα για να ειμαστε ρεαλιστες οταν οι ελληνες πολιτικοι δινουν το τυρι πισω κρύβεται η φακα.
Μην περιμενεις την ελευθερια της αμερικης ισως βοηθησουν τμηματα κλασσικων σπουδων χωρις επαγγελματικη αποκατασταση.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

πρωτος ο npb ιδρυσε τη σχολη και ακολουθησαν κατι γατακια στυλ κεραμεως.
Ως παράδειγμα και μάλιστα επίκαιρο, ο υφυπουργός έφερε τη συνεργασία τμήματος Μαθηματικών με τμήμα Ιατρικής που θα οδηγούσε σε πτυχίο στο οποίο ο κάτοχος θα έχει γνώσεις για μαθηματικό μοντέλο επιδημιολογίας.
Tι ειναι o npb?
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,657 μηνύματα.
Κατι τετοιο
Αλλα για να ειμαστε ρεαλιστες οταν οι ελληνες πολιτικοι δινουν το τυρι πισω κρύβεται η φακα.
Μην περιμενεις την ελευθερια της αμερικης ισως βοηθησουν τμηματα κλασσικων σπουδων χωρις επαγγελματικη αποκατασταση.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Tι ειναι o npb?
ενα μελος του φορουμ ο οποιος οταν του λεγα για σπουδες ιατρικης και μαθηματικων ιδρυσε τη σχολη ιατρικα μαθηματικα ή αλλιως μαθηματικο της ιατρικης
 

asdfqwerty

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο asdfqwerty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,347 μηνύματα.
ενα μελος του φορουμ ο οποιος οταν του λεγα για σπουδες ιατρικης και μαθηματικων ιδρυσε τη σχολη ιατρικα μαθηματικα ή αλλιως μαθηματικο της ιατρικης
χμμ μακαρι να ισχυσει θα ηθελα και εγω να κανω κατι με μαθηματικα..
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,199 μηνύματα.
πρωτος ο npb ιδρυσε τη σχολη και ακολουθησαν κατι γατακια στυλ κεραμεως.
Ως παράδειγμα και μάλιστα επίκαιρο, ο υφυπουργός έφερε τη συνεργασία τμήματος Μαθηματικών με τμήμα Ιατρικής που θα οδηγούσε σε πτυχίο στο οποίο ο κάτοχος θα έχει γνώσεις για μαθηματικό μοντέλο επιδημιολογίας.

Απαίσια ιδέα, ένας απόφοιτος μαθηματικού με σχετικό μεταπτυχιακό ή βιολογικού αντίστοιχα, καλύπτει μια χαρά τις όποιες ανάγκες. Τόσο εξειδίκευση απλά οδηγεί σε μειωμένες επιλογές για τους αποφοίτους και ακόμα περισσότερη ανεργία.

χμμ μακαρι να ισχυσει θα ηθελα και εγω να κανω κατι με μαθηματικα..
Δεν θέλω να σε αποθαρρύνω αλλά όλα αυτά δεν τα κόβω εντός 4 ετών :P .
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,498 μηνύματα.
Εγω θα ειθελα εκτος απο ηλεκτρολογια να κανω μηχανολογια ή χημικη μηχανικη ή ναυπηγική ή ακομα και φυσικη , μιλαμε για συναφει αντικειμενα.
Αλλα μεσα στα 5 χρονια φανταζει αδυνατο.
Τσουριτικα και Τσιπικα σκεφτονται. Πολιτικες μεγαλοστομιες, καθρεπτακια για '' σομαλους ιθαγενεις'' ( καποιος το ειπε αυτο νομιζω). Χρειαζομαστε καποιον που να εχει σπουδασει στα εξωτερικα να το κανει σωστα!
 

Athens2002

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Athens2002 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΑΠΘ. Έχει γράψει 318 μηνύματα.
Θα ήταν ότι καλύτερο να το προλάβαιναν και εμείς η πρωτοετείς αλλα μάλλον αυτό θα γίνει σε αρκετά χρόνια και τα διατμηματικα προγράμματα θα δηλώνονται απευθείας στο μηχανογραφικό.
Αλλά πρεπει σίγουρα να υπάρχει μεγαλύτερη ευελιξία στα προγράμματα σπουδών. Ακόμα και να μην αναγράφεται ως mini- κατεύθυνση στο πτυχίο θα ήταν ωραίο πχ στο στο ΑΠΘ μας σηκώσουν οι φοιτητές και κα μια 5 μάθημα τα από οποία Σχολή ήθελαν.
Σε κάποια τμήματα γίνεται ήδη αυτό στα περισσότερα όμως όχι.
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,498 μηνύματα.
Αθηνα αυτο που λες για τα ' 5 μαθημτα' γινεται και τωρα , μιλαμε για κατι περισσοτερο.
Λες να το καταληξουν εκει στα λεγομενα διατμηματικα μαθηματα που απλως γραφονται στο παραρτημα του πτυχιου? ουαου πρωτοτυπο!!!!
Αυτο που λες για το μηχανογραφικο πολυ με στεναχωρει , χτυπα κεντρο στο συνδρομο της στοκχολμης.
Να το προλαβεις γιατι οχι? για σενα γινεται. Θα βαλουν ομως λεει και κριτηριο βαθμολογιας μαθηματων.
 

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,043 μηνύματα.
Αυτή την άποψη την είχε διατυπώσει ο Φορτσάκης το 2014.
 

Athens2002

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Athens2002 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΑΠΘ. Έχει γράψει 318 μηνύματα.
Αθηνα αυτο που λες για τα ' 5 μαθημτα' γινεται και τωρα , μιλαμε για κατι περισσοτερο.
Λες να το καταληξουν εκει στα λεγομενα διατμηματικα μαθηματα που απλως γραφονται στο παραρτημα του πτυχιου? ουαου πρωτοτυπο!!!!
Αυτο που λες για το μηχανογραφικο πολυ με στεναχωρει , χτυπα κεντρο στο συνδρομο της στοκχολμης.
Να το προλαβεις γιατι οχι? για σενα γινεται. Θα βαλουν ομως λεει και κριτηριο βαθμολογιας μαθηματων.
Πέρσυ έδωσα πανελλήνιες και είμαι φέτος πρώτο έτος για αυτό λέω δεν θα το προλάβω. Δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς λες για το μηχανογραφικό. Εγώ το ανέφερα απλα ως αρνητικό Γιατί θεωρώ πως θα ήταν καλύτερο να μπορούσε κάποιος να αποφασίσει να παρει διπλό πτυχίο αφότου εισαχθεί στη Σχολή ακόμα και Αφού σπουδάσει για κα ποια έτη. Δηλαδή να ξεκινήσει κάποιος να σπουδάζει μαθηματικό πχ και Και μετα να αποφασίσει οτι θέλει εξειδικευτεί και στην Φυσική. Αυτό είναι πιο χρήσιμο Γιατί ήδη παραπονιόμαστε στην Ελλάδα οτ ι είναι δύσκολο να ξέρουμε τι ακριβώς θέλουμε να σπουδασουμε από τα 18 αρα λίγοι θα θελήσουν να σπουδάσουν εξ αρχής σε μια Σχολή που αφορά την τιμή δύο αντικειμένων.
Τέλος, αυτο με τα πέντε μάθημα τα το αναφέρω ως αρχή ξερω ότι σε κάποιες σχολές συμβαίνει ήδη απλά σε Όχι όλες. Και ακόμα και σε αυ τες που συμβαίνει ή επιλογή των μαθημάτων δεν είναι εντελώς ελεύθερη. Μιλάω γαι κάτι πιο δραστικό πχ κάποιος από το μαθηματικό να πάρει μάθημα τα από την φιλολογία. ( Εκ πρώτης όψεως μοιάζει ακραίος και παράδοξος συνδυασμός Αλλά οδηγεοδηγεί σε διεπιστημονικό πεδία έρευνα και παράλληλα ικανοποιεί και την περιέργεια κάποιου για νέα αντικείμενα)

Το ιδανικό βέβαια θα είναι κάτι πολύ περισσότερο και πιο οργανωμένο. Ακόμα και ένα έτος περισσότερο για μια διπλή ειδικότητα σε συναφή ή εντελώς διαφορετικά αντικείμενα θα ειχε μεγάλη αξία.
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,498 μηνύματα.
Ετσι ακριβως ,συμφωνω ,ναι σε ολα.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,199 μηνύματα.
Πέρσυ έδωσα πανελλήνιες και είμαι φέτος πρώτο έτος για αυτό λέω δεν θα το προλάβω. Δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς λες για το μηχανογραφικό. Εγώ το ανέφερα απλα ως αρνητικό Γιατί θεωρώ πως θα ήταν καλύτερο να μπορούσε κάποιος να αποφασίσει να παρει διπλό πτυχίο αφότου εισαχθεί στη Σχολή ακόμα και Αφού σπουδάσει για κα ποια έτη. Δηλαδή να ξεκινήσει κάποιος να σπουδάζει μαθηματικό πχ και Και μετα να αποφασίσει οτι θέλει εξειδικευτεί και στην Φυσική. Αυτό είναι πιο χρήσιμο Γιατί ήδη παραπονιόμαστε στην Ελλάδα οτ ι είναι δύσκολο να ξέρουμε τι ακριβώς θέλουμε να σπουδασουμε από τα 18 αρα λίγοι θα θελήσουν να σπουδάσουν εξ αρχής σε μια Σχολή που αφορά την τιμή δύο αντικειμένων.
Τέλος, αυτο με τα πέντε μάθημα τα το αναφέρω ως αρχή ξερω ότι σε κάποιες σχολές συμβαίνει ήδη απλά σε Όχι όλες. Και ακόμα και σε αυ τες που συμβαίνει ή επιλογή των μαθημάτων δεν είναι εντελώς ελεύθερη. Μιλάω γαι κάτι πιο δραστικό πχ κάποιος από το μαθηματικό να πάρει μάθημα τα από την φιλολογία. ( Εκ πρώτης όψεως μοιάζει ακραίος και παράδοξος συνδυασμός Αλλά οδηγεοδηγεί σε διεπιστημονικό πεδία έρευνα και παράλληλα ικανοποιεί και την περιέργεια κάποιου για νέα αντικείμενα)

Το ιδανικό βέβαια θα είναι κάτι πολύ περισσότερο και πιο οργανωμένο. Ακόμα και ένα έτος περισσότερο για μια διπλή ειδικότητα σε συναφή ή εντελώς διαφορετικά αντικείμενα θα ειχε μεγάλη αξία.

Θα ήταν πολύ καλό να υπάρχει γενικά η ευελιξία που λες τόσο στα πλαίσια του πειραματισμού των φοιτητών όσο και για την εξυπηρέτηση των αναμφισβήτητα διεπιστημονικών αναγκών που έχουν προκύψει στις σύγχρονες κοινωνίες.

Δεν νομίζω ωστόσο οτι υπάρχει λόγος κάποιος να σκάει ιδιαίτερα γιατί είναι απλά "τίτλοι" που τους κρεμάς σε τοίχο ή τους κάνεις φλεξ, καθώς τα επαγγελματικά δικαιώματα είναι ούτως η άλλως καθορισμένα και αυτά είναι κυρίως που παίζουν ρόλο. Όταν υπάρχουν πολλά μαθήματα επιλογής , είναι ιδιαίτερα δύσκολο κάποιος να βγάλει συγκεκριμένα επαγγελματικά δικαιώματα. Για αυτό υπάρχει η Σεμφε(που δίνει γενικά φυσικού ή μαθηματικού),και έχουμε δει πόσο κράξιμο έχει φάει απο τους φοιτητές των "καθαρόαιμων" τμημάτων :P .Οπότε για τα Ελληνικά δεδομένα τέτοια τμήματα κατά την γνώμη μου θα οδηγούν σίγουρα στην ανεργία καθώς θα σνομπάρονται εργασιακά.
 
Τελευταία επεξεργασία:

The Mountain

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο The Mountain αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 944 μηνύματα.
Εκ πρώτης όψεως ίσως μοιάζει θετικό, αλλά ας αναλογιστούμε τις συνέπειες στο εργασιακό πεδίο, καθώς μια τέτοια αλλαγή στους τίτλους σπουδών συνεπάγεται διάσπαση του εκάστοτε κλάδου. Η ποικιλομορφία και οι δυνατότητες επιλογής στις σπουδές είναι θετικά στοιχεία, αλλά μπορούν κάλλιστα, να επιτευχθούν δίχως κατάτμηση των πτυχίων με την ενσωμάτωση κατευθύνσεων στα ήδη υπάρχοντα προγράμματα σπουδών.

Έχω την εντύπωση πως η συγκεκριμένη αλλαγή περισσότερο έρχεται να καλύψει την ανάγκη της αγοράς για εργασιακά εξειδικευμένα άτομα μέσω της άμεσης απόκτησης ενός συνδυαστικού πακέτου δεξιοτήτων, παρά να ενισχύσει τη διεπιστημονικότητα εν γένει.
 

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Εκ πρώτης όψεως ίσως μοιάζει θετικό, αλλά ας αναλογιστούμε τις συνέπειες στο εργασιακό πεδίο, καθώς μια τέτοια αλλαγή στους τίτλους σπουδών συνεπάγεται διάσπαση του εκάστοτε κλάδου. Η ποικιλομορφία και οι δυνατότητες επιλογής στις σπουδές είναι θετικά στοιχεία, αλλά μπορούν κάλλιστα, να επιτευχθούν δίχως κατάτμηση των πτυχίων με την ενσωμάτωση κατευθύνσεων στα ήδη υπάρχοντα προγράμματα σπουδών.

Έχω την εντύπωση πως η συγκεκριμένη αλλαγή περισσότερο έρχεται να καλύψει την ανάγκη της αγοράς για εργασιακά εξειδικευμένα άτομα μέσω της άμεσης απόκτησης ενός συνδυαστικού πακέτου δεξιοτήτων, παρά να ενισχύσει τη διεπιστημονικότητα εν γένει.

νόμιζα πως οι κατευθύνσεις και οι ειδικεύσεις μέσα στα πτυχία αναιρούσαν τον γενικό χαρακτήρα του πτυχίου και παρήγαγαν εξεικευμένους πτυχιούχους από την πίσω πόρτα τελικά τις θέλουμε; :sly:
 

The Mountain

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο The Mountain αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 944 μηνύματα.
νόμιζα πως οι κατευθύνσεις και οι ειδικεύσεις μέσα στα πτυχία αναιρούσαν τον γενικό χαρακτήρα του πτυχίου και παρήγαγαν εξεικευμένους πτυχιούχους από την πίσω πόρτα τελικά τις θέλουμε; :sly:

Αυτό ισχύει, από την άλλη οι κατευθύνσεις είναι εν μέρει αναπόφευκτες λόγω τις αντικειμενικής εξέλιξης της γνώσης. Περισσότερο ζήτημα ασφαλιστικών δικλείδων είναι σε τυπικό(=νομικό) και ουσιαστικό(=πόσο ρευστό είναι το πρόγραμμα σπουδών, αν προϋπάρχει επαρκής κάλυψη ζητημάτων κορμού, αν η κατεύθυνση είναι σε λογική επιστημονικής εμβάθυνσης ή απλά απόκτησης δεξιοτήτων κλπ.).
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,785 μηνύματα.
ενα μελος του φορουμ ο οποιος οταν του λεγα για σπουδες ιατρικης και μαθηματικων ιδρυσε τη σχολη ιατρικα μαθηματικα ή αλλιως μαθηματικο της ιατρικης

θεός...μέγας! :loltooth: :thanku:

To ερώτημα είναι κατά πόσο η εφαρμογή της μεταρρύθμισης αυτής θα γίνει όπως σε άλλες χώρες π.χ. Αγγλία, Γερμανία, Αυστρία κλπ;

Γιατί όχι τριπλά ή τετραπλά; Μόνο για διπλά φτάνει ο χρόνος;:P

...εισάγουμε έναν μετασχηματισμό και μεταβαίνουμε σε d-διαστάσεις, όπου d>2
 
Τελευταία επεξεργασία:

Φινεύς

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ολλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 319 μηνύματα.
Εγώ αυτή τη στιγμή πάντως διπλό κάνω (Οικονομετρία και Οικονομικά) και δεν υπάρχει αυτή η τεράστια ελευθερία που αναφέρθηκε σε προηγούμενα μηνύματα. Το πρόγραμμα σπουδών είναι καθορισμένο και συμπεριλαμβάνει πτυχές και των δύο αντικειμένων, με αφετηρία κάποιες βασικές αρχές στα 2 πρώτα έτη και εν συνεχεία εμβάθυνση στα 2 επόμενα. Οι συνδυασμοί μεταξύ των αντικειμένων επίσης δεν είναι απεριόριστοι, καθορίζονται από το πανεπιστήμιο και διακρίνονται για τη συνάφεια των αντικειμένων (πχ αντικείμενο & φιλοσοφία του αντικειμένου, τέχνες και επιστήμες, οικονομετρία και οικονομικά). Έτσι δεν αμφισβητούνται και οι γνώσεις σου, αφού θεωρητικά το πτυχίο σου συνδυάζει αρμονικά τις δύο επιστήμες και δε συνιστά ένα συνονθύλευμα διαφόρων αντικειμένων. Όσο για τη διεπιστημονικότητα, η αλήθεια είναι πως δε δύνασαι να ειδικευτείς σε κάποιον τελείως διαφορετικό κλάδο, το κώλυμα όμως αυτό επιλύεται με ένα minor. Για μένα είναι πολύ προτιμότερο, να σου δίνεται επιλογή να εξερευνήσεις έναν τομέα για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα (λχ 3 μήνες), ικανοποιώντας την περιέργεια σου και διατηρώντας ταυτόχρονα την αρμονία του πτυχίου σου.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top