γιαννης_00
Επιφανές μέλος
Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πρόγραμμα Ιερατικών Σπουδών και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 13.021 μηνύματα.

01-09-22

22:49
Αυτο ειπε ο ανθρωπος που τον συνεταξε και παραιτηθηκε.
www.esos.gr

Επιστολή π. Γ.Γ. Ανώτατης Εκπαίδευσης στον πρωθυπουργό: Ο νόμος "Κεραμέως" για τα ΑΕΙ είναι ένα έκτρωμα
"Έκτρωμα" είχε χαρακτηρίσει ο απερχόμενος Γενικός Γραμματέας Ανώτατης Εκπαίδευσης Αποστόλης Δημητρόπουλος το νέο νόμο για τα ΑΕΙ, με επιστολή προς τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, λίγες ημέρες πριν το Σχέδιο Νόμου εισαχθεί, προς ψήφιση, στη Βουλή. Ο απερχόμενος Γενικός Γραμματέας δεν διέψευσε...

nPb
Επιφανές μέλος
Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 22.583 μηνύματα.

01-09-22

23:28
Ο τόπος αυτός δεν θα πάει μπροστά ποτέ γιατί όσοι βγαίνουν από το βάζο το μέλι, αναποδογυρίζουν το βάζο.
Νισάφι πχια με όλους αυτούς που όσο ήταν στην καρέκλα της εξουσίας, ήταν μουγκοθόδωρες και ξαφνικά έχουν άποψη αφού αποσυρθούν. 
Όσο και να διαφωνεί κανείς με την Κεραμέως, ή την κάθε Κεραμέως ο καθένας ταγός αν έχει το πολιτικό και πατριωτικό σθένος για τις επόμενες γενιές ας το πει και ας το πράξει εκείνη τη στιγμή που έχει την αρχή (εξουσία) στα χέρια του. Στη δημοκρατία οι διαφωνίες λύνονται με διάλογο και όχι παραιτήσεις, σκέψη και όχι κορώνες αλλά με σοβαρά επιχειρήματα όπως και στη Γερμανία που όσα "παράξενα" αν έχει σαν χώρα και λαός, τουλάχιστον έχει δημοκρατία αρχαιοελληνικού τύπου στην πράξη: ο καθένας πληρώνει το κόστος των υπηρεσιών του και με κοινωνική φροντίδα για τους απόρους. Δωρεάν σημαίνει χορηγεία ή δωρεά. Η κοινή ωφέλεια (σε κακή μετάφραση "δωρεάν" στην Ελλάδα) είναι οικονομική και θεσμική συνεισφορά όλων των πολιτών, από τον πολίτη μέχρι τον καγκελάριο που είναι απλά ένας ανώτατος δημόσιος υπάλληλος. Έτσι δεν υπάρχουν δυο μέτρα και δυο σταθμά και ούτε το 2022 ψάχνουν να βρουν το εκπαιδευτικό μοντέλο των Πανεπιστημίων τους. Αφήνουν την αγορά και τα ερευνητικά κέντρα να διαμορφώσουν την παιδεία και την έρευνα. Στην Ελλάδα όμως;
Στην Ελλάδα θα έπρεπε να υπήρχε νόμος που για μια εικοσαετία θα έπρεπε η πολιτική ηγεσία της κάθε εκλεγμένης κυβέρνησης να μην έχει λόγο κομματικής διαμόρφωσης της παιδείας, αλλά μόνο τα Ερευνητικά Κέντρα της χώρας. Η παιδεία δεν πρέπει να είναι κομματικό πείραμα καριέρας του κάθε υπουργού παιδείας αλλά και των περί αυτώ στελεχών του. Καλώς ή κακώς η έρευνα πάει μια χώρα μπροστά και όχι το λιβάνισμα των μεταρρυθμίσεων για κομματικό ξεκατίνιασμα.


Όσο και να διαφωνεί κανείς με την Κεραμέως, ή την κάθε Κεραμέως ο καθένας ταγός αν έχει το πολιτικό και πατριωτικό σθένος για τις επόμενες γενιές ας το πει και ας το πράξει εκείνη τη στιγμή που έχει την αρχή (εξουσία) στα χέρια του. Στη δημοκρατία οι διαφωνίες λύνονται με διάλογο και όχι παραιτήσεις, σκέψη και όχι κορώνες αλλά με σοβαρά επιχειρήματα όπως και στη Γερμανία που όσα "παράξενα" αν έχει σαν χώρα και λαός, τουλάχιστον έχει δημοκρατία αρχαιοελληνικού τύπου στην πράξη: ο καθένας πληρώνει το κόστος των υπηρεσιών του και με κοινωνική φροντίδα για τους απόρους. Δωρεάν σημαίνει χορηγεία ή δωρεά. Η κοινή ωφέλεια (σε κακή μετάφραση "δωρεάν" στην Ελλάδα) είναι οικονομική και θεσμική συνεισφορά όλων των πολιτών, από τον πολίτη μέχρι τον καγκελάριο που είναι απλά ένας ανώτατος δημόσιος υπάλληλος. Έτσι δεν υπάρχουν δυο μέτρα και δυο σταθμά και ούτε το 2022 ψάχνουν να βρουν το εκπαιδευτικό μοντέλο των Πανεπιστημίων τους. Αφήνουν την αγορά και τα ερευνητικά κέντρα να διαμορφώσουν την παιδεία και την έρευνα. Στην Ελλάδα όμως;
Στην Ελλάδα θα έπρεπε να υπήρχε νόμος που για μια εικοσαετία θα έπρεπε η πολιτική ηγεσία της κάθε εκλεγμένης κυβέρνησης να μην έχει λόγο κομματικής διαμόρφωσης της παιδείας, αλλά μόνο τα Ερευνητικά Κέντρα της χώρας. Η παιδεία δεν πρέπει να είναι κομματικό πείραμα καριέρας του κάθε υπουργού παιδείας αλλά και των περί αυτώ στελεχών του. Καλώς ή κακώς η έρευνα πάει μια χώρα μπροστά και όχι το λιβάνισμα των μεταρρυθμίσεων για κομματικό ξεκατίνιασμα.
Guest 201209
Επισκέπτης
αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.

02-09-22

00:01
Έλλειψη σταθερότητας
EmperorPalpatine
Νεοφερμένο μέλος
Ο EmperorPalpatine αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 17 μηνύματα.

02-09-22

03:25
Προβληματική η όλη κατάσταση... Ένας από τους δημιουργούς του νομοσχέδιο να το χαρακτηρίζει έκτρωμα και εν τέλει να παραιτείται...
Φυσικά, αναφέρετε σε εγγυήσεις που τελικά δεν δόθηκαν προκειμένου να διασφαλιστούν οι "ελευθερίες" του νομοσχεδίου...
Ενδιαφέρον επίσης το ότι τους άκουγε όλο το υπουργείο να μαλώνουν...
Εκλαμβάνω το σχολείο αυτό ως υπαινιγμό για τις δυνατότητες που λέει ότι θα προσφέρουν... Πως μπορεί ένα τμήμα να κάνει ΔΥΟ Ή ΠΑΡΑΠΑΝΩ προπτυχιακά με τους καθηγητές που έχει τώρα.... ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ
Τι κοινά πτυχία, minor και πράσινα άλογα
Έχω θετική άποψη για τον απερχόμενο γραμματέα, όμως πράγματι όπως αναφέρθηκε αν έχεις ενστάσεις για κάτι τέτοιο το λες τότε... Αν όμως δεν θέλεις να χαλάσεις την ζαχαρένια του καθένα....
Φυσικά, αναφέρετε σε εγγυήσεις που τελικά δεν δόθηκαν προκειμένου να διασφαλιστούν οι "ελευθερίες" του νομοσχεδίου...
Ενδιαφέρον επίσης το ότι τους άκουγε όλο το υπουργείο να μαλώνουν...
Εκλαμβάνω το σχολείο αυτό ως υπαινιγμό για τις δυνατότητες που λέει ότι θα προσφέρουν... Πως μπορεί ένα τμήμα να κάνει ΔΥΟ Ή ΠΑΡΑΠΑΝΩ προπτυχιακά με τους καθηγητές που έχει τώρα.... ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ
Τι κοινά πτυχία, minor και πράσινα άλογα
Έχω θετική άποψη για τον απερχόμενο γραμματέα, όμως πράγματι όπως αναφέρθηκε αν έχεις ενστάσεις για κάτι τέτοιο το λες τότε... Αν όμως δεν θέλεις να χαλάσεις την ζαχαρένια του καθένα....
nPb
Επιφανές μέλος
Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 22.583 μηνύματα.

02-09-22

21:02
Προβληματική η όλη κατάσταση... Ένας από τους δημιουργούς του νομοσχέδιο να το χαρακτηρίζει έκτρωμα και εν τέλει να παραιτείται...
Φυσικά, αναφέρετε σε εγγυήσεις που τελικά δεν δόθηκαν προκειμένου να διασφαλιστούν οι "ελευθερίες" του νομοσχεδίου...
Ενδιαφέρον επίσης το ότι τους άκουγε όλο το υπουργείο να μαλώνουν...
Εκλαμβάνω το σχολείο αυτό ως υπαινιγμό για τις δυνατότητες που λέει ότι θα προσφέρουν... Πως μπορεί ένα τμήμα να κάνει ΔΥΟ Ή ΠΑΡΑΠΑΝΩ προπτυχιακά με τους καθηγητές που έχει τώρα.... ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ
Τι κοινά πτυχία, minor και πράσινα άλογα
Έχω θετική άποψη για τον απερχόμενο γραμματέα, όμως πράγματι όπως αναφέρθηκε αν έχεις ενστάσεις για κάτι τέτοιο το λες τότε... Αν όμως δεν θέλεις να χαλάσεις την ζαχαρένια του καθένα....
To παράξενο θα ήταν να συνέβαινε το αντίθετο. Το πρόβλημα δεν είναι οι παραπάνω καθηγητές αλλά η νοοτροπία του τρόμπα φοιτητή.

Για ποιες δυνατότητες και πράσινα άλογα; Δεν βλέπω σκοπό, αγορά εργασίας και άλλα πράγματα που υπάρχουν εδώ και 20ετίες σε δυτικές κοινωνίες, αλλά και μια σαφή οργανωτική δομή για διπλά προπτυχιακά με προετοιμασία ήδη από το σχολείο. Το βασικό πτυχίο το εξετάσαμε να δούμε πόσο συμβάλλει σε μη εφαρμοσμένες δεξιότητες και ακαδημαϊκές γνώσεις για τον 21ο αιώνα;
Η λογική της Κεραμέως θα καταλήξει ως εξής, σε απλά Ελληνικά: μια μεγάλη μερίδα φοιτητών θα κάνουν διπλά ή τριπλά προπτυχιακά, erasmus, γκομενο-εκδρομούλες με αφορμή τις σπουδές, κτλ και θα βαλτώνουν με αποτέλεσμα να αδυνατούν να τελειώσουν. Όταν το βασικό πτυχίο είναι άστα να πάνε, γιατί με 1-2 μαθήματα θα σωθεί η κατάσταση;
KTr!
Νεοφερμένο μέλος
Ο KTr! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 46 μηνύματα.

03-09-22

00:21
αλήθεια, και που δίνονται τόσες δυνατότητες (minor, dual, εσωτερική κινητικότητα), ποιος μπορεί να διασφαλίσει πως θα γίνουν ΕΣΤΩ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ; με τις εμπειρίες που έχω, βλέπω ένας πολύ περιορισμένος αριθμός τμημάτων να χρησιμοποιεί όλα αυτά...
nPb
Επιφανές μέλος
Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 22.583 μηνύματα.

03-09-22

09:25
Είναι η ίδια λογική ότι σε πολυκατοικία χτισμένη το 1950 να πας να βάλεις υποδομή για ασανσέρ ενώ δεν υπάρχει στο οικοδομικό σχέδιο. Με το ίδιο Πανεπιστημιακό προσωπικό σε δυνατότητες (γερασμένο σε πολλές περιπτώσεις) και τις ίδιες νοοτροπίες (φοιτητών και καθηγητών) πας να εισάγεις ένα νέο μοντέλο σπουδών ενώ δεν ξέρεις σαν χώρα σε τι αποσκοπεί όλη αυτή η φασαρία.
γιαννης_00
Επιφανές μέλος
Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πρόγραμμα Ιερατικών Σπουδών και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 13.021 μηνύματα.

03-09-22

11:02
ενταξει καλη θεληση να υπαρχει και καποιος τροπος για ασανσερ θα βρεθει..Είναι η ίδια λογική ότι σε πολυκατοικία χτισμένη το 1950 να πας να βάλεις υποδομή για ασανσέρ ενώ δεν υπάρχει στο οικοδομικό σχέδιο. Με το ίδιο Πανεπιστημιακό προσωπικό σε δυνατότητες (γερασμένο σε πολλές περιπτώσεις) και τις ίδιες νοοτροπίες (φοιτητών και καθηγητών) πας να εισάγεις ένα νέο μοντέλο σπουδών ενώ δεν ξέρεις σαν χώρα σε τι αποσκοπεί όλη αυτή η φασαρία.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 117 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- haji
- Maria_Xagorari
- Hased Babis
- Scandal
- Antonius
- barkos
- ggl
- Kitana
- Dr. Gl. Luminous
- Georgekk
- jimis2001
- BloodyFairy
- kost28
- Ryuzaki
- tsiobieman
- snowy
- EmperorPalpatine
- katerinavld
- korlef
- sophiaa
- george777
- Αναστασία197
- theodoraooo
- Ksenia. Ksenia77
- Citylights
- oups
- Giii
- Joji
- MarcoReus
- Marple
- Arvacon
- constansn
- ladybookworm
- estrela
- spring day
- Athens2002
- George.S
- Steliosgkougkou
- Φινεύς
- mpapa
- Panagiotis849
- ougka pougka
- eukleidhs1821
- augustine
- Kostakis45
- Unboxholics
- n1ki20
- Μαραθ22
- paulkin94
- GeorgePap2003
- angies
- George_dr
- dimitris-R9
- Maynard
- P.Dam.
- Έμμα
- calliope
- Kostis-Palamas
- nucomer
- Paragontas7000
- johnsala
- Χάρις
- ale
- giannhs2001
- VouDou
- Pharmacist01
- Chemwizard
- katia.m
- Chrisa
- ΔήμητραΘ
- Meow
- Sherlockina
- Physicsstudent
- KingPoul
- angel27_
-
Φορτώνει...