Έκθεση πανελλήνιες και βοηθήματα: έχουν χρησιμότητα;

Sokf

Νεοφερμένο μέλος

Η Sokf αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 17 ετών. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Νομίζετε ότι βοηθάει το διάβασμα βιβλίων όπως Στους πειστικό λόγου στο μάθημα της έκθεσης ή είναι χάσιμο χρόνου, όταν μάλιστα ο χρόνος 3ιναι περιορισμένος;
 

gaidouri

Νεοφερμένο μέλος

Ο gaidouri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών και Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 39 μηνύματα.
Εξαρτάται για ποιον λόγο θες να τα διαβάσεις...λεξιλόγιο..ιδέες..κάπου είχα ακούσει ότι είναι κάπως ξεπερασμένος ο πειστικός λόγος, αλλά αν με ρωτάς ό,τι και αν διαβάσεις (σε λογικά πλαίσια) θα σου δώσει ιδέες, αλλά κυρίως και σε λεξιλόγιο. Γενικά, τα βοηθήματα της έκθεσης έχουν ιδέες, οπότε μπορείς να βασιστείς εκεί...επίσης χρήσιμα είναι και τα κείμενα τα οποία επεξεργάζεσαι στις ασκήσεις.
 

tan07

Νεοφερμένο μέλος

Ο tan07 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Βιολογίας ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 68 μηνύματα.
Παιδιά, πρέπει να καταλάβετε ότι τα βοηθήματα του εμπορίου δεν θα σας εξασφαλίσουν «επιθυμητό» βαθμό στο μάθημα των Νέων Ελληνικών, αν δεν κάνετε εσείς οι ίδιοι την προσπάθεια. Αρκετοί φιλοι μου ξοδευαν 6 χρόνια χρήματα απο γυμνάσιο ιδιαίτερα για έκθεση, και στις πανελλήνιες έγραψαν 13. Αν δεν καταλάβετε το πως απαντάμε σε ερωτήσεις στα Νέα, δεν θα γράψετε καλά. Τα βοηθήματα αξιοποιήστε τα για το Δ θέμα του γραπτού λόγου. Το πιο σημαντικό ομως, για τις πανελλήνιες, είναι να συνδέετε κάθε θεωρία με τα δοθέντα Κ Ε Ι Μ Ε Ν Α!!!! Αλλιώς δεν θεωρείται πλήρης η απαντησή σου και κόβονται μονάδες. Προσοχή επίσης στο λογοτεχνικό, θέλει Συναίσθημα και Ξανά Ξανά Κείμενο. Κάθε συναίσθημα να συνδέεται με το κείμενο! Και παραπομπές!!!
 

Kzaro

Νεοφερμένο μέλος

Ο Kzaro αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών. Έχει γράψει 17 μηνύματα.
Νομίζετε ότι βοηθάει το διάβασμα βιβλίων όπως Στους πειστικό λόγου στο μάθημα της έκθεσης ή είναι χάσιμο χρόνου, όταν μάλιστα ο χρόνος 3ιναι περιορισμένος;
Κοίτα, κατά πάσα πιθανότητα στις πανελλήνιες θα γράψεις και θα διαβάσεις άρθρο, επομένως καλό θα ήταν να διαβάζεις στον ελεύθερο χρόνο ποιοτικά άρθρα από καλές πηγές και έγκριτους δημοσιογράφους, γιατί θα σε βοηθήσει πάρα πολύ στο να κατανοήσεις τη δομή, τις ιδέες το επικοινωνιακό πλαίσιο κλπ..
Καλή επιτυχία εύχομαι!
 

Greekfighter

Νεοφερμένο μέλος

Ο Greekfighter αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Νομίζετε ότι βοηθάει το διάβασμα βιβλίων όπως Στους πειστικό λόγου στο μάθημα της έκθεσης ή είναι χάσιμο χρόνου, όταν μάλιστα ο χρόνος 3ιναι περιορισμένος;
Εμένα μέχρι στιγμής με έχουν βοηθήσει. Αν επιτρέπεται σε ποιο επιστημονικό πεδίο έχεις επιλέξει
 

Arvacon

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Arvacon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Μηχανικών Πληροφοριακών & Επικοινωνιακών Συστημάτων Αιγαίου και μας γράφει από Αμαλιάδα (Ηλεία). Έχει γράψει 1.008 μηνύματα.
Αρκετοί φιλοι μου ξοδευαν 6 χρόνια χρήματα απο γυμνάσιο ιδιαίτερα για έκθεση, και στις πανελλήνιες έγραψαν 13.
Κ εγω που πηγα τερμα αδιαβαστος και άυπνος τοτε, εγραψα 12.3! :hehe:
Φαντασια θελει παιδια, βαλτε τη φαντασια σας να δουλεψει! :wizard::paladin::king:
 

annapdk

Νεοφερμένο μέλος

Η annapdk αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 10 μηνύματα.
Νομίζετε ότι βοηθάει το διάβασμα βιβλίων όπως Στους πειστικό λόγου στο μάθημα της έκθεσης ή είναι χάσιμο χρόνου, όταν μάλιστα ο χρόνος 3ιναι περιορισμένος;
Προσωπικά ο πειστικός λόγος δεν με βοηθήσε πολύ. Έχει μεγάλα κείμενα με απαιτητικό λεξιλόγιο τα οποία θέλουν χρόνο για να διαβασεις, αλλά μπορεί εσένα να σε βοηθήσουν. Προσωπικά, με βοήθησαν τα βοηθήματα του Μήτσελου, που επεξηγουν τα επιχειρήματα σε bullet και είναι πιο κατανοητά.
 

Sokf

Νεοφερμένο μέλος

Η Sokf αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 17 ετών. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Κοίτα, κατά πάσα πιθανότητα στις πανελλήνιες θα γράψεις και θα διαβάσεις άρθρο, επομένως καλό θα ήταν να διαβάζεις στον ελεύθερο χρόνο ποιοτικά άρθρα από καλές πηγές και έγκριτους δημοσιογράφους, γιατί θα σε βοηθήσει πάρα πολύ στο να κατανοήσεις τη δομή, τις ιδέες το επικοινωνιακό πλαίσιο κλπ..
Καλή επιτυχία εύχομαι!
Μήπως ξέρεις που μπορώ να βρω καλά άρθρα; ευχαριστώ πολύ
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Εμένα μέχρι στιγμής με έχουν βοηθήσει. Αν επιτρέπεται σε ποιο επιστημονικό πεδίο έχεις επιλέξει
3ο. Πιο πολύ δυσκολεύομαι στην εκθεση. Νομίζω ότι έχω έλλειψη ιδεών και κυριως δεν έχω καλή συνοχή και δομή.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Παιδιά, πρέπει να καταλάβετε ότι τα βοηθήματα του εμπορίου δεν θα σας εξασφαλίσουν «επιθυμητό» βαθμό στο μάθημα των Νέων Ελληνικών, αν δεν κάνετε εσείς οι ίδιοι την προσπάθεια. Αρκετοί φιλοι μου ξοδευαν 6 χρόνια χρήματα απο γυμνάσιο ιδιαίτερα για έκθεση, και στις πανελλήνιες έγραψαν 13. Αν δεν καταλάβετε το πως απαντάμε σε ερωτήσεις στα Νέα, δεν θα γράψετε καλά. Τα βοηθήματα αξιοποιήστε τα για το Δ θέμα του γραπτού λόγου. Το πιο σημαντικό ομως, για τις πανελλήνιες, είναι να συνδέετε κάθε θεωρία με τα δοθέντα Κ Ε Ι Μ Ε Ν Α!!!! Αλλιώς δεν θεωρείται πλήρης η απαντησή σου και κόβονται μονάδες. Προσοχή επίσης στο λογοτεχνικό, θέλει Συναίσθημα και Ξανά Ξανά Κείμενο. Κάθε συναίσθημα να συνδέεται με το κείμενο! Και παραπομπές!!!
Νομίζεις ότι πρέπει να μάθω απέξω τη θεωρία για τα β θέματα; πχ τι προσδίδει κάθε σχήμα λόγου;
 

gaidouri

Νεοφερμένο μέλος

Ο gaidouri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών και Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 39 μηνύματα.
Νομίζεις ότι πρέπει να μάθω απέξω τη θεωρία για τα β θέματα; πχ τι προσδίδει κάθε σχήμα λόγου;
απαντάω εγώ, αλλά η θεωρία του β θέματος χρειάζεται απέξω. Ίσως όχι όλα τα σχήματα λόγου, γιατί υπάρχουν και κάποια που δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσεις, αλλά τα βασικά οπώσδηποτε. Ο βαθμός στην έκθεση γράφεται από το β θέμα κυρίως.
 

tan07

Νεοφερμένο μέλος

Ο tan07 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Βιολογίας ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 68 μηνύματα.
Μήπως ξέρεις που μπορώ να βρω καλά άρθρα; ευχαριστώ πολύ
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


3ο. Πιο πολύ δυσκολεύομαι στην εκθεση. Νομίζω ότι έχω έλλειψη ιδεών και κυριως δεν έχω καλή συνοχή και δομή.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Νομίζεις ότι πρέπει να μάθω απέξω τη θεωρία για τα β θέματα; πχ τι προσδίδει κάθε σχήμα λόγου;
Όχι, ακριβώς αυτο προσπαθώ να σου εξηγήσω. Άμα τα διαβάσεις όλη τη χρονιά, θα σου μπει στο μυαλό. Οι εξεταστές στις Πανελληνιες δεν εξετάζουν άμα ξέρεις τη θεωρία απέξω, σκασίλα τους. Θέλουν να δεις πώς συνδυάζεις τη θεωρία με τα ΚΕΙΜΕΝα αναφοράς που δίνονται!!!!!!! Οπότε και να μάθεις δύο τρια πράγματα για κάθε σχήμα λόγου, θα σε βοηθήσω μεν αλλά θέλει κάθε φορά συνδεση με το κείμενο. Και εγώ 3ου επιστημονικού πεδίου ήμουν.
 

Sokf

Νεοφερμένο μέλος

Η Sokf αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 17 ετών. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Όχι, ακριβώς αυτο προσπαθώ να σου εξηγήσω. Άμα τα διαβάσεις όλη τη χρονιά, θα σου μπει στο μυαλό. Οι εξεταστές στις Πανελληνιες δεν εξετάζουν άμα ξέρεις τη θεωρία απέξω, σκασίλα τους. Θέλουν να δεις πώς συνδυάζεις τη θεωρία με τα ΚΕΙΜΕΝα αναφοράς που δίνονται!!!!!!! Οπότε και να μάθεις δύο τρια πράγματα για κάθε σχήμα λόγου, θα σε βοηθήσω μεν αλλά θέλει κάθε φορά συνδεση με το κείμενο. Και εγώ 3ου επιστημονικού πεδίου ήμουν.
Μήπως έχεις κάποιο βοήθημα βιολογίας να μου προτείνεις;
 

Pyotr_Krasnov

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Pyotr_Krasnov αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 324 μηνύματα.
Η εκθεση ειναι χωρισμενη σε 3 κομματια οταν δινουμε στο τελος:

1) Το ποσο καλα τα ξερεις
2) Αν ξερεις να τα γραφεις σωστα
3) Αν εισαι τυχερος με τον βαθμολογητη

Το πρωτο ειναι απλο, οποιος ξερει την θεωρια ειναι καλα, το δευτερο εναι αν μπορει να τα γραψει με σωστο τροπο ωστε να μην κοπουν μοναδες. Το 3ο το λεει και η λεξη..
 

soleilst

Νεοφερμένο μέλος

Η soleilst αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 18 ετών και Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 28 μηνύματα.
Εγώ είχα μάθει από βοηθήματα του φροντιστηρίου μου παπαγαλία την θεωρία και μετά σε όλα τα υπόλοιπα απλά έπαιζα με τις ιδέες μου. Στη λογοτεχνία είναι σημαντικό να βλέπεις το νόημα πίσω από τις γραμμές και στην παραγωγή λόγου είναι σημαντικό να δίνεις εσύ το νόημα στην κάθε σου πρόταση. Αν θεωρήσεις πως έχεις την θεωρία στο τσεπάκι, μετά ρίξε μια ματιά στους θεματικούς κύκλους και ύστερα κάτσε και κατανόησε τους, είτε μέσω brainstorming, είτε εξηγώντας τους σε κάποιο τρίτο πρόσωπο, είτε ψάχνοντας επιπλέον υλικό για αυτούς online. Εγώ έγραψα 18.6 φέτος στην έκθεση μόνο και μόνο επειδή είχα χρόνο να εστιάσω στην δομή του γραπτου μου και το ύφος του. Επομένως, διάβασε από ένα τουλάχιστον βοήθημα, ιδανικά, και μετά άρχισε να διαβάζεις είτε άρθρα είτε βιβλία που και που για να εξοικειωθείς με το αντικείμενο. Όλα αυτα με φειδω, βέβαια γιατί το πολύ σύνθετο ύφος σε ένα γραπτό δεν συνηθίζει να αρέσει στους φίλους μας τους εξεταστές.
 

tan07

Νεοφερμένο μέλος

Ο tan07 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Βιολογίας ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 68 μηνύματα.
Μήπως έχεις κάποιο βοήθημα βιολογίας να μου προτείνεις;
Ή του Σαλαμαστράκη για υψηλού επιπέδου ασκήσεις, ή της Νότας Λαζαράκη. Θα σου πρότεινα της Λαζαράκη, είναι καταπληκτικό (αυτό με το σκυλί στο εξωφυλλο)
 

Sokf

Νεοφερμένο μέλος

Η Sokf αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 17 ετών. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Εγώ είχα μάθει από βοηθήματα του φροντιστηρίου μου παπαγαλία την θεωρία και μετά σε όλα τα υπόλοιπα απλά έπαιζα με τις ιδέες μου. Στη λογοτεχνία είναι σημαντικό να βλέπεις το νόημα πίσω από τις γραμμές και στην παραγωγή λόγου είναι σημαντικό να δίνεις εσύ το νόημα στην κάθε σου πρόταση. Αν θεωρήσεις πως έχεις την θεωρία στο τσεπάκι, μετά ρίξε μια ματιά στους θεματικούς κύκλους και ύστερα κάτσε και κατανόησε τους, είτε μέσω brainstorming, είτε εξηγώντας τους σε κάποιο τρίτο πρόσωπο, είτε ψάχνοντας επιπλέον υλικό για αυτούς online. Εγώ έγραψα 18.6 φέτος στην έκθεση μόνο και μόνο επειδή είχα χρόνο να εστιάσω στην δομή του γραπτου μου και το ύφος του. Επομένως, διάβασε από ένα τουλάχιστον βοήθημα, ιδανικά, και μετά άρχισε να διαβάζεις είτε άρθρα είτε βιβλία που και που για να εξοικειωθείς με το αντικείμενο. Όλα αυτα με φειδω, βέβαια γιατί το πολύ σύνθετο ύφος σε ένα γραπτό δεν συνηθίζει να αρέσει στους φίλους μας τους εξεταστές.
Ευχαριστω πολύ για τον χρόνο σου. Μήπως ξερεις καμιά εφημερίδα φιλολογική,.. που να έχει κατάλληλα άρθρα; εσύ τι διαβαζες
 

soleilst

Νεοφερμένο μέλος

Η soleilst αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 18 ετών και Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 28 μηνύματα.
Κοίταξε,θα σου πρότεινα να διαβάζεις άρθρα και βιβλία κοντά στα ενδιαφέροντα σου. Το διάβασμα σου θα γίνει πιο παραγωγικό και πιο ευχάριστο αν αναπτύσσεις το λεξιλόγιο και την μορφολογία του γραπτού σου μέσα από κείμενα σχετικά με τα δικά σου ενδιαφέροντα. Εμένα για παράδειγμα μου αρέσει πολύ η φιλοσοφία και διάβαζα πράγματα σχετικά με αυτή . Αυτή η σελίδα https://www.filosofikilithos.gr/ και αυτη https://www.gnomikologikon.gr/ancient-greek-quotes.php?page=1 ηταν τα αγαπημένα μου, σε συνδυασμό με κλασική λογοτεχνία και τα βιβλία φιλοσοφίας των εκδόσεων Κάκτος. Τονίζω πως το «τι» θα επιλέξεις εσυ ως το εξωτερικό ερέθισμα που θα αναβαθμίσει τον γραπτό σου λόγο είναι υποκειμενικό. Για παράδειγμα, ένα αλλο παιδί από το φροντιστήριο μου που έγραψε πολύ καλά στην έκθεση φέτος διάβαζε μόνο άρθρα σχετικά με την πολιτική και την επικαιρότητα. Σημαντικό είναι να βρεις πηγές που σου κινητοποιούν το ενδιαφέρον και να διαβάζεις οπότε προλαβαίνεις. Μετά από ένα διάστημα το δικό σου στυλ γραφής πιθανόν να αρχίσει να μοιάζει με αυτό των κειμένων που θα διαβάζεις.
 

tan07

Νεοφερμένο μέλος

Ο tan07 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Βιολογίας ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 68 μηνύματα.
Ευχαριστω πολύ για τον χρόνο σου. Μήπως ξερεις καμιά εφημερίδα φιλολογική,.. που να έχει κατάλληλα άρθρα; εσύ τι διαβαζες
Εγώ απο την άλλη δεν θα σου πρότεινα άρθρα διαδικτύου. Μπές καλύτερα τράπεζα θεμάτων στα Νέα Ελληνικά για να διαβάσεις κατάλληλα άρθρα, κατάλληλα και για τη γλωσσική σου ικανότητα.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top