Έκθεση Πανελληνίων: είναι απαραίτητη η ανάπτυξη 4 παραγράφων στο κυρίως θέμα;

BatGuin

Νεοφερμένος

Ο BatGuin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Φοιτητής του τμήματος Βιολογικών Εφαρμογών & Τεχνολογιών Ιωαννίνων. Έχει γράψει 29 μηνύματα.
Γενικα εμενα με δυσκολευει ιδιαιτερα το να μπορεσω να ιεραρχησω επιχειρηματα, τοσο κατα ελαττουμενη βαρυτητα οσο και ανα θεμα. Για παραδειγμα εαν ζητουνται τα οφελη του τουριμου , θα αναπτυξω μια -μονον- παραγραφο που θα περιεχει τα θετικα τοσο σε οικονομικο , πνευματικο και διεθνιστικο επιπεδο (κτλπ). Με δυσκολια θα αναπτυξω δυο , μια περι οικομικων και μια περι ψυχικοπνευματικων (πχ) ωφελειων . Κυριως επειδη, τις πλειστες φορες, θα εχω συγκεντρωσει επαρκη επιχειρηματα για εναν τομεα ( πχ. οικονιμικο) και ανεπαρκη για εναν αλλον ( πχ.εθνικο) . Για τον λογο αυτο , οδηγουμαι στην συντηξη των επιχειρηματων μου σε μια ενιαια παραγραφο ( περιπου 150 λεξεις - 2 ενιαιες παραγραφοι 150 λεξεων στο κυριως θεμα) ωστε να μην αναπτυξω - εν τελει- μια θεμελιωμενη παραγραφο περι οικομικων (πχ) και μια αδυναμη -επιχειρηματολογικα- περι πολιτισμικων (πχ) ωφελειων. Το θεμα ειναι πως , ναι μεν απο την μια με βοηθαει αυτο, απο την αλλη δε ενδεχεται να μου κοστισει μοναδες . Πολλοι καθηγητες μου λενε πως καλυτερο θα ηταν το κυριως θεμα να αποτελειται απο 4 παρ. για να μην χασω μοναδες απο την δομη. Αλλοι υποστηριζουν πως η επαρκης τεκμηριωση των επιχειρηματων μου ειναι αυτη που βαθμολογειται θετικα και πως δεν προβλεπεται αρνητικη βαθμολογηση για την αναπτυξη δυο μονον κυριων παραγραφων.

Υπαρχει καποιος αλλος που εχει το ιδιο θεμα? Τι σας συνιστουν εσας οι καθηγητες σας? Για εσας που εχετε γραψει Πανελλαδικες στο παρελθον και αναπτυξατε δυο μονον παραγραφους στο κυριως , η τελικη σας βαθμολογηση ηταν αρκετα μειωμενη απο αυτην που αναμενατε? ( Αν και η αξιολογηση της εκθεσης ποικιλει). Επισης ,για τους τελευταιους, η αποδοση σας στο μαθημα της Εκθεσης σε συγκριση με την αποδοση σας , καθολη τη διαρκεια της χρονιας, στο φροντιστηριο απειχε κατα πολυ? Ευχαριστω!
 

augustine

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η augustine αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Αγγλικής Γλώσσας & Φιλολογίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 179 μηνύματα.
Υπαρχει καποιος αλλος που εχει το ιδιο θεμα? Τι σας συνιστουν εσας οι καθηγητες σας?
Πάντα δύο παραγράφους γράφω και αν είναι ορθά δομημένες και με σωστή επιχειρηματολογία δεν αντιμετωπίζω κάποιο θέμα, ούτε με έχουν πει να κάνω 4 παραγράφους.
 

Joji

Διακεκριμένο μέλος

Η Τζότζι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Νοσηλευτικής Πατρών. Έχει γράψει 6,594 μηνύματα.
Εγώ γράφω 2 παραγράφους για κάθε ερώτημα. Σύνολο 6 παράγραφοι. Πρόλογος, επίλογος, και 4 ενδιάμεσες, ανά δυο για κάθε ερώτημα δηλαδή.

Π.χ. Αν με ρωτήσει τα οφέλη του τουρισμού, θα του τα αναπτύξω σε δυο παραγράφους, με 3 τουλάχιστον ιδέες που θα τις χωρίσω είτε 2 στην πρώτη παράγραφο και μια στην δεύτερη, αλλιώς το αντίστροφο. Εννοείται με τεκμηρίωση…
 

giorgos78

Νεοφερμένος

Ο giorgos78 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 31 μηνύματα.
Παιδιά μήπως γνωρίζει κάποιος οι διορθωτές στην ιστορία πώς βαθμολογούν ; εννοώ θέλουν ακριβώς αυτολεξεί η είναι λίγο πιο ελαστικοί για λίγες λέξεις
 

smarw

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η smarw αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 305 μηνύματα.
λογικά αν χρησιμοποιήσεις συνώνυμο χωρίς να παραποιείς τη σημασία και δεν παραλείψεις κάτι δεν θα σου κόψουν, εξαρτάται βέβαια και απο τον βαθμολογητή
 

Guest 302501

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Παιδιά μήπως γνωρίζει κάποιος οι διορθωτές στην ιστορία πώς βαθμολογούν ; εννοώ θέλουν ακριβώς αυτολεξεί η είναι λίγο πιο ελαστικοί για λίγες λέξεις
Αν δεν αλλάζεις το νόημα και πέσεις σε νορμάλ διορθωτή, δεν θα κόψουν μονάδες.
Για παράδειγμα όλες εκείνες τις μεταφορές που έχει το βιβλίο της Ιστορίας εμένα η καθηγήτριά μου μού έχει πει μπορώ να τα λέω με κυριολεξία αφού δεν αλλάζω το νόημα. Οπως λέει και η smarw πιο πάνω,δέχονται τα συνώνυμα.
 

hirasawayui

Νεοφερμένος

Ο hirasawayui αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 66 μηνύματα.
Το 19' μια φίλη μου είχε στην ιστορία από τον έναν βαθμολογητή 18.5 και απ' τον δεύτερο 11! Δεν έγραφε αυτολεξεί, δεν παπαγάλιζε. Θυμόταν λίγες γραμμές κατά λέξη, αλλά κυρίως έπιανε το νόημα και έγραφε με δικά της λόγια. 7,5 μονάδες διαφορά. Ήρθε και ο τρίτος, της έβαλε 17.5 κ πήρε 18. Προφανώς, η/ο ηλίθια/ος που έβαλε το 11 είπε "τι λέει το βιβλίο λέξη λεξη - γραμμη γραμμη? Τι γράφει εδώ?" Τραγικο.
 

Joji

Διακεκριμένο μέλος

Η Τζότζι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Νοσηλευτικής Πατρών. Έχει γράψει 6,594 μηνύματα.
Το 19' μια φίλη μου είχε στην ιστορία από τον έναν βαθμολογητή 18.5 και απ' τον δεύτερο 11! Δεν έγραφε αυτολεξεί, δεν παπαγάλιζε. Θυμόταν λίγες γραμμές κατά λέξη, αλλά κυρίως έπιανε το νόημα και έγραφε με δικά της λόγια. 7,5 μονάδες διαφορά. Ήρθε και ο τρίτος, της έβαλε 17.5 κ πήρε 18. Προφανώς, η/ο ηλίθια/ος που έβαλε το 11 είπε "τι λέει το βιβλίο λέξη λεξη - γραμμη γραμμη? Τι γράφει εδώ?" Τραγικο.
Αυτό, ναι. Ξέρω άτομο που τα πήγαινε φοβερά στην έκθεση και στα υπόλοιπα μαθήματα. Ήταν άριστη μαθήτρια. Ωστόσο, στις πανελλήνιες, την δεύτερη φορά που έδωσε φαντάσου, τσουπ το 13 από το πουθενά. Πέρασε σε πολύ καλή σχολή γιατί τα είχε πάει τέλεια στα υπόλοιπα αλλά και πάλι.
 

Helen06

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Helen06 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 17 ετών και Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 370 μηνύματα.
Η κανονική δομή της έκθεσης δεν είναι 4 παράγραφοι; Στις πανελλήνιες θέλει 6;
 

Joji

Διακεκριμένο μέλος

Η Τζότζι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Νοσηλευτικής Πατρών. Έχει γράψει 6,594 μηνύματα.
Η κανονική δομή της έκθεσης δεν είναι 4 παράγραφοι; Στις πανελλήνιες θέλει 6;
Δεν είναι λάθος και οι 4 πιστεύω, αλλά μην σου λέω και χαζομάρες. Ότι σου πουν οι καθηγητές σου. Εμείς με 6 μάθαμε.

5B09C42D-B10E-4D3D-B3A2-2468BBBCD207.jpeg
 

Helen06

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Helen06 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 17 ετών και Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 370 μηνύματα.
Δεν είναι λάθος και οι 4 πιστεύω, αλλά μην σου λέω και χαζομάρες. Ότι σου πουν οι καθηγητές σου. Εμείς με 6 μάθαμε.

View attachment 115965
πρώτη φορά το ακούω :book: Εμάς μας λένε όλοι 4 παραγράφους και στο κύριο μέρος η καθεμία παράγραφος να έχει περισσότερα από 3επιχειρηματα πλήρως τεκμηριωμενα
 

Joji

Διακεκριμένο μέλος

Η Τζότζι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Νοσηλευτικής Πατρών. Έχει γράψει 6,594 μηνύματα.
πρώτη φορά το ακούω :book: Εμάς μας λένε όλοι 4 παραγράφους και στο κύριο μέρος η καθεμία παράγραφος να έχει περισσότερα από 3επιχειρηματα πλήρως τεκμηριωμενα
Ε εντάξει. Εμάς επίσης 3 ή περισσότερα απλώς τα χωρίζουμε σε δυο παραγράφους. Για κάθε ερώτημα οι δυο παράγραφοι όπως ανέφερα πιο πάνω.
 

Pak

Επιφανές μέλος

Η Πακοτίνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 22 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Κτηνιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 9,470 μηνύματα.
Καλό θα ήταν ο καθένας να ακούσει τον δικό του καθηγητή, για να είναι ακόμα μαζί του πάει να πει ότι τον εμπιστεύεται. Εν τω μεταξύ να ξέρετε πως και ο δικός μου μου έλεγε τελείως διαφορετικά πράγματα από τους δικούς σας :laugh:
 

Micro

Συντονιστής

Ο Micro αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,429 μηνύματα.
Εμένα μου έχει να πει να κάνω 2 κανονικές και μια μεταβατική (οπότε θεωρώ ότι ταιριάζει) στο κύριο μέρος
 

Joji

Διακεκριμένο μέλος

Η Τζότζι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Νοσηλευτικής Πατρών. Έχει γράψει 6,594 μηνύματα.
Καλό θα ήταν ο καθένας να ακούσει τον δικό του καθηγητή, για να είναι ακόμα μαζί του πάει να πει ότι τον εμπιστεύεται. Εν τω μεταξύ να ξέρετε πως και ο δικός μου μου έλεγε τελείως διαφορετικά πράγματα από τους δικούς σας :laugh:
Αυτό ισχύει. Δηλαδή τώρα που διαβάζω και το μήνυμα του Micro, θυμήθηκα πως είχα κάνει μεταβατική μια φορά επειδή μου ταίριαζε καλύτερα και μου έβαλε Χ. Είπε πως, πλέον, δεν τους αρέσει να βλέπουν μεταβατικές. Τώρα ΠΛΕΟΝ, δεν ξέρω τι έχει αλλάξει σε σχέση με παλιά ( :lol: ) αλλά σταμάτησα να τις χρησιμοποιώ από φόβο.
 

Micro

Συντονιστής

Ο Micro αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,429 μηνύματα.
Αυτό ισχύει. Δηλαδή τώρα που διαβάζω και το μήνυμα του Micro, θυμήθηκα πως είχα κάνει μεταβατική μια φορά επειδή μου ταίριαζε καλύτερα και μου έβαλε Χ. Είπε πως, πλέον, δεν τους αρέσει να βλέπουν μεταβατικές. Τώρα ΠΛΕΟΝ, δεν ξέρω τι έχει αλλάξει σε σχέση με παλιά ( :lol: ) αλλά σταμάτησα να τις χρησιμοποιώ από φόβο.
Αα ωραία , εμένα μου έχει πει πως λατρεύουν να βλέπουν μεταβατικές και να κάνω όσο πιο συχνά μπορώ :laugh:
 

Joji

Διακεκριμένο μέλος

Η Τζότζι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Νοσηλευτικής Πατρών. Έχει γράψει 6,594 μηνύματα.

Pak

Επιφανές μέλος

Η Πακοτίνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 22 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Κτηνιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 9,470 μηνύματα.
Αυτό ισχύει. Δηλαδή τώρα που διαβάζω και το μήνυμα του Micro, θυμήθηκα πως είχα κάνει μεταβατική μια φορά επειδή μου ταίριαζε καλύτερα και μου έβαλε Χ. Είπε πως, πλέον, δεν τους αρέσει να βλέπουν μεταβατικές. Τώρα ΠΛΕΟΝ, δεν ξέρω τι έχει αλλάξει σε σχέση με παλιά ( :lol: ) αλλά σταμάτησα να τις χρησιμοποιώ από φόβο.
Mεταβατική έβαζα και γω παλιά, αλλά με δυσκόλευε. Μου είχε πει και ο καινούργιος μου καθηγητής ότι καλό θα ήταν να βάζω και ως μία 21χρονη γαϊδούρα με αγύριστο κεφάλι που είμαι ώρες ώρες γύρισα και του είπα "δε με βολεύει, δεν πρόκειται να με πιέσω παραπάνω στην αίθουσα του κωλαστηρίου για να βγάλω μία μεταβατική", αφού συνέχισε να μου κάνει μάθημα καλά είμαι :laugh:

Υ.Γ Πάντως σε άλλα πράγματα τον άκουσα, και άλλαξα κάποια πράγματα που είχα κρατήσει από το παλιό σύστημα και κρίνοντας από το αποτέλεσμα μου βγήκε σε καλό.
 

Micro

Συντονιστής

Ο Micro αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,429 μηνύματα.
Λες για αυτό να υπάρχει αυτή η τεράστια απόκλιση στους βαθμολογητές;
Σίγουρα , αν δεν κάνω λάθος οι οδηγίες που έχουν οι φιλόλογοι δεν είναι τόσο αναλυτικές όσο τα υπόλοιπα μαθήματα, και ο καθένας βαθμολογεί διαφορετικά. Εγώ είχα 5 μονάδες απόκλιση (1/20) και ήμουν από τους τυχερούς ;p πολλοί είχαν 10+-
 

Pak

Επιφανές μέλος

Η Πακοτίνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 22 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Κτηνιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 9,470 μηνύματα.
Σίγουρα , αν δεν κάνω λάθος οι οδηγίες που έχουν οι φιλόλογοι δεν είναι τόσο αναλυτικές όσο τα υπόλοιπα μαθήματα, και ο καθένας βαθμολογεί διαφορετικά. Εγώ είχα 5 μονάδες απόκλιση (1/20) και ήμουν από τους τυχερούς ;p πολλοί είχαν 10+-
Εγώ ήμουν τυχερή και είχα μόνο 3, αλλά ναι αυτό που λες είναι ένα από τα κακά του νέου συστήματος, παλιά δύσκολα είχαμε μεγάλες αποκλίσεις.
 
Top