Άσκηση φυσικής

Papachrist

Νεοφερμένο μέλος

Ο Papachrist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 58 μηνύματα.
Καλησπέρα μπορεί κάποιος να στείλει την λύση αυτής της άσκησης παρακαλώ?
 

Συνημμένα

  • Screenshot_2021-05-23-15-52-12-546_com.intsig.camscanner.jpg
    Screenshot_2021-05-23-15-52-12-546_com.intsig.camscanner.jpg
    424,4 KB · Εμφανίσεις: 225
  • Screenshot_2021-05-23-15-52-15-882_com.intsig.camscanner.jpg
    Screenshot_2021-05-23-15-52-15-882_com.intsig.camscanner.jpg
    192,7 KB · Εμφανίσεις: 219

karamanly

Νεοφερμένο μέλος

Η karamanly αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 114 ετών. Έχει γράψει 41 μηνύματα.
Καλησπέρα τι ταξη εισαι;
 

EvanescenceQ

Επιφανές μέλος

Η EvanescenceQ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 13.938 μηνύματα.
Καλησπέρα μπορεί κάποιος να στείλει την λύση αυτής της άσκησης παρακαλώ?
Παιδια καλημερα σε ολους/ες!
Μπορεί κάποιος/α σας παρακαλώ να λύσει την άσκηση αυτή? Μπορεί κάποιος/α να βοηθήσει?
Σας ευχαριστω και να ειστε καλα! 😊👍
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11.436 μηνύματα.
Καλησπέρα μπορεί κάποιος να στείλει την λύση αυτής της άσκησης παρακαλώ?

Σου έχω πει, οτι δεν έχει νόημα να σου λύνουμε ολόκληρες ασκήσεις. Αυτές είναι για εσένα, όχι για εμάς. Είναι πολύ πιο καλό για εσένα να τις φτάνεις μέχρι εκεί που μπορείς και να ζητάς βοήθεια σε συγκεκριμένα πράγματα που δεν καταλαβαίνεις. Εάν δεν κάνω λάθος, πρέπει να είναι η δεύτερη φορά που δίνεις. Δεν νομίζω οτι ένα παιδί σε αυτό το επίπεδο δεν θα μπορούσε να λύσει ούτε το Δ1. Είμαι αρκετά σίγουρος οτι το λύνει και παιδί και της Α και της Β λυκείου.

Η γνώση της δυναμικής ενέργειας ενός ελατηρίου, βασίζεται στο να γνωρίζουμε την μεταβολή του φυσικού μήκους του Δx .

Μπορούμε να συσχετίσουμε αυτή την μεταβολή μήκους, με την συνισταμένη δύναμη που ασκείται στο ελατήριο, μέσω του νόμου του Hook : Fελ = -kΔx , όπου k η σταθερά του ελατηρίου σε N/m .

Εφόσον η ράβδος βρίσκεται σε ισορροπία, και από το ένα άκρο του ελατηρίου κρέμεται το Σ1 και ο αγωγός ΚΛ , είναι λογικό να επιμηκύνουν το ελατήριο κατά Δx.

Άρα :

Fελ = kΔx =>
Wκλ + WΣ1= kΔx =>
0,4kg*10(m/s²)+0,2kg*10(m/s²) = 20(Ν/m)*Δx
Δχ = 0,3 m ή 30 cm .

Δοκίμασε το Δ2 και παρέθεσε μας μια λύση. Ας είναι και λάθος, δεν πειράζει. Διαφορετικά δεν μπορούμε να σε βοηθήσουμε να καταλάβεις καλύτερα την ύλη και να λύσεις τις όποιες παρεξηγήσεις έχεις κάνει σχετικά με αυτή.
 

EvanescenceQ

Επιφανές μέλος

Η EvanescenceQ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 13.938 μηνύματα.
Σου έχω πει, οτι δεν έχει νόημα να σου λύνουμε ολόκληρες ασκήσεις. Αυτές είναι για εσένα, όχι για εμάς. Είναι πολύ πιο καλό για εσένα να τις φτάνεις μέχρι εκεί που μπορείς και να ζητάς βοήθεια σε συγκεκριμένα πράγματα που δεν καταλαβαίνεις. Εάν δεν κάνω λάθος, πρέπει να είναι η δεύτερη φορά που δίνεις. Δεν νομίζω οτι ένα παιδί σε αυτό το επίπεδο δεν θα μπορούσε να λύσει ούτε το Δ1. Είμαι αρκετά σίγουρος οτι το λύνει και παιδί και της Α και της Β λυκείου.

Η γνώση της δυναμικής ενέργειας ενός ελατηρίου, βασίζεται στο να γνωρίζουμε την μεταβολή του φυσικού μήκους του Δx .

Μπορούμε να συσχετίσουμε αυτή την μεταβολή μήκους, με την συνισταμένη δύναμη που ασκείται στο ελατήριο, μέσω του νόμου του Hook : Fελ = -kΔx , όπου k η σταθερά του ελατηρίου σε N/m .

Εφόσον η ράβδος βρίσκεται σε ισορροπία, και από το ένα άκρο του ελατηρίου κρέμεται το Σ1 και ο αγωγός ΚΛ , είναι λογικό να επιμηκύνουν το ελατήριο κατά Δx.

Άρα :

Fελ = kΔx =>
Wκλ + WΣ1= kΔx =>
0,4kg*10(m/s²)+0,2kg*10(m/s²) = 20(Ν/m)*Δx
Δχ = 0,3 m ή 30 cm .

Δοκίμασε το Δ2 και παρέθεσε μας μια λύση. Ας είναι και λάθος, δεν πειράζει. Διαφορετικά δεν μπορούμε να σε βοηθήσουμε να καταλάβεις καλύτερα την ύλη και να λύσεις τις όποιες παρεξηγήσεις έχεις κάνει σχετικά με αυτή.
Εχεις δικιο και σε ευχαριστω για την απαντηση. Κι εγω του το ειχα πει να προσπαθει με παραπλησιες ασκησεις να βλεπει τη μεθοδολογια και να προσπαθει βασει του τυπου της θεωριας κλπ κι εγω αυτο εκανα.
Ευχαριστω 😊👍
 

Papachrist

Νεοφερμένο μέλος

Ο Papachrist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 58 μηνύματα.
Σου έχω πει, οτι δεν έχει νόημα να σου λύνουμε ολόκληρες ασκήσεις. Αυτές είναι για εσένα, όχι για εμάς. Είναι πολύ πιο καλό για εσένα να τις φτάνεις μέχρι εκεί που μπορείς και να ζητάς βοήθεια σε συγκεκριμένα πράγματα που δεν καταλαβαίνεις. Εάν δεν κάνω λάθος, πρέπει να είναι η δεύτερη φορά που δίνεις. Δεν νομίζω οτι ένα παιδί σε αυτό το επίπεδο δεν θα μπορούσε να λύσει ούτε το Δ1. Είμαι αρκετά σίγουρος οτι το λύνει και παιδί και της Α και της Β λυκείου.

Η γνώση της δυναμικής ενέργειας ενός ελατηρίου, βασίζεται στο να γνωρίζουμε την μεταβολή του φυσικού μήκους του Δx .

Μπορούμε να συσχετίσουμε αυτή την μεταβολή μήκους, με την συνισταμένη δύναμη που ασκείται στο ελατήριο, μέσω του νόμου του Hook : Fελ = -kΔx , όπου k η σταθερά του ελατηρίου σε N/m .

Εφόσον η ράβδος βρίσκεται σε ισορροπία, και από το ένα άκρο του ελατηρίου κρέμεται το Σ1 και ο αγωγός ΚΛ , είναι λογικό να επιμηκύνουν το ελατήριο κατά Δx.

Άρα :

Fελ = kΔx =>
Wκλ + WΣ1= kΔx =>
0,4kg*10(m/s²)+0,2kg*10(m/s²) = 20(Ν/m)*Δx
Δχ = 0,3 m ή 30 cm .

Δοκίμασε το Δ2 και παρέθεσε μας μια λύση. Ας είναι και λάθος, δεν πειράζει. Διαφορετικά δεν μπορούμε να σε βοηθήσουμε να καταλάβεις καλύτερα την ύλη και να λύσεις τις όποιες παρεξηγήσεις έχεις κάνει σχετικά με αυτή.
Καλησπέρα δεν είναι για φροντηστιριο...δεν πηγαίνω πλέον λόγω οικονομικών προβλημάτων ....την χρειάζομαι για το σχολείο διότι αν πάρω έπαινο η μητέρα κερδίζει ένα χρηματικό ποσό επειδή εργάζεται ως καθαρίστρια στην τράπεζα ...για αυτό την ήθελα πολύ την λύση
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11.436 μηνύματα.
Εχεις δικιο και σε ευχαριστω για την απαντηση. Κι εγω του το ειχα πει να προσπαθει με παραπλησιες ασκησεις να βλεπει τη μεθοδολογια και να προσπαθει βασει του τυπου της θεωριας κλπ κι εγω αυτο εκανα.
Ευχαριστω 😊👍

Καταλαβαίνω οτι ίσως να τα θέλει σε μια πιο "καθαρή" μορφή για να μπορεί να τα διαβάσει. Αλλά αυτό έχει πολύ μεγαλύτερο κέρδος, εφόσον έχει ασχοληθεί και ο ίδιος πρωτύτερα. Διαφορετικά όταν διαβάζεις κάτι λες "αα ναι το καταλαβαίνω,φαίνεται πολύ λογικό". Όταν έρθει όμως η ώρα να λύσεις μια παρόμοια άσκηση σε μια εξέταση, ανακαλύπτεις οτι τελικά δεν μπορείς να το κάνεις. Έχεις δει την διαδικασία, αλλά αυτό δεν σημαίνει οτι την έχεις κατανοήσει. Κάθε λύση έχει μια σειρά σκέψεων και παραδοχών απο πίσω. Αυτά δεν φαίνονται στις λύσεις, είναι πολύ σημαντικά όμως για να παράγεις την λύση σε ένα πρόβλημα.

Καλησπέρα δεν είναι για φροντηστιριο...δεν πηγαίνω πλέον λόγω οικονομικών προβλημάτων ....την χρειάζομαι για το σχολείο διότι αν πάρω έπαινο η μητέρα κερδίζει ένα χρηματικό ποσό επειδή εργάζεται ως καθαρίστρια στην τράπεζα ...για αυτό την ήθελα πολύ την λύση

Εφόσον την λύση θα την πάρεις ούτως η άλλως στο τέλος απο κάποιον...δεν κοιτάς να μάθεις τίποτα παράλληλα ώστε πέρα απο τα λεφτά του επαίνου,να τον αξίζεις και λίγο ;
 

Papachrist

Νεοφερμένο μέλος

Ο Papachrist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 58 μηνύματα.
Εφόσον την λύση θα την πάρεις ούτως η άλλως στο τέλος απο κάποιον...δεν κοιτάς να μάθεις τίποτα παράλληλα ώστε πέρα απο τα λεφτά του επαίνου,να τον αξίζεις και λίγο ;
Εγώ ασχολούμαι επαγγελματικά με τον αθλητισμό .....και κάθε έσοδο είναι σημαντικό για να μπορέσω να παρακολουθήσω κάποια σεμινάρια και να παρεβρεθω σε κάποια καμπ
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Επίσης στα μαθηματικά έχω ανέβει πολύ ...μάλιστα στο σχολείο έγραψα 18.6 και χημεία 16.2 απλά στην φυσική τα βρίσκω σκούρα...άμα μπορέσει κάποιος να μου στείλεις την λύση θα με βοηθούσε πάρα πολύ
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11.436 μηνύματα.
Εγώ ασχολούμαι επαγγελματικά με τον αθλητισμό .....και κάθε έσοδο είναι σημαντικό για να μπορέσω να παρακολουθήσω κάποια σεμινάρια και να παρεβρεθω σε κάποια καμπ

Είμαι αρκετά σίγουρος ότι υπάρχουν και άλλα παιδιά που έχουν οικονομικά προβλήματα ,και επίσης είναι σημαντικό το κάθε έσοδο και για αυτά. Για αυτόν ακριβώς τον λόγο θα κάνουν την προσπάθεια τους και το διάβασμα τους για να κερδίσουν τον έπαινο. Εάν δεν θέλεις να ασχοληθείς λοιπόν αλλά προτιμάς να πάρεις απλά έτοιμες τις λύσεις, είναι προτιμότερο να πας σε κάποιο τηλεπαιχνίδι και να κερδίσεις όσα χρήματα θέλεις. Δεν στο λεω κακοπροαίρετα, αλλά πρέπει να υπάρχει μέριμνα για όλα τα παιδιά που προσπαθούν... Και τα παιδιά εδω μέσα που βοηθάνε είναι όλοι εθελοντές. Δεν πληρώνονται για αυτό. Βοηθάνε από φιλότιμο και θέληση να προσφέρουν βοήθεια.
 

Papachrist

Νεοφερμένο μέλος

Ο Papachrist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 58 μηνύματα.
Είμαι αρκετά σίγουρος ότι υπάρχουν και άλλα παιδιά που έχουν οικονομικά προβλήματα ,και επίσης είναι σημαντικό το κάθε έσοδο και για αυτά. Για αυτόν ακριβώς τον λόγο θα κάνουν την προσπάθεια τους και το διάβασμα τους για να κερδίσουν τον έπαινο. Εάν δεν θέλεις να ασχοληθείς λοιπόν αλλά προτιμάς να πάρεις απλά έτοιμες τις λύσεις, είναι προτιμότερο να πας σε κάποιο τηλεπαιχνίδι και να κερδίσεις όσα χρήματα θέλεις. Δεν στο λεω κακοπροαίρετα, αλλά πρέπει να υπάρχει μέριμνα για όλα τα παιδιά που προσπαθούν... Και τα παιδιά εδω μέσα που βοηθάνε είναι όλοι εθελοντές. Δεν πληρώνονται για αυτό. Βοηθάνε από φιλότιμο και θέληση να προσφέρουν βοήθεια.
Δεν είπα το αντίθετο....όπως προανέφερα έχω προσπαθήσει πολύ και βελτιώθηκαν ριζικά σε όλα τα μαθήματα ....μόνο η φυσική με κρατάει πίσω ....αν δεν θέλετε μην μου στείλετε τις λύσεις αλλά αυτό περί τηλεπαιχνιδιού με προσέβαλε λίγο αλλά δεν πειράζει καθώς δεν το είπατε με κακία
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11.436 μηνύματα.
Δεν είπα το αντίθετο....όπως προανέφερα έχω προσπαθήσει πολύ και βελτιώθηκαν ριζικά σε όλα τα μαθήματα ....μόνο η φυσική με κρατάει πίσω ....αν δεν θέλετε μην μου στείλετε τις λύσεις αλλά αυτό περί τηλεπαιχνιδιού με προσέβαλε λίγο αλλά δεν πειράζει καθώς δεν το είπατε με κακία

Το τι κάνεις στα άλλα μαθήματα δεν μπορώ να το ξέρω, και ούτως η άλλως δεν έχει σημασία. Εδώ λέμε για την φυσική. Την πρόταση περί τηλεπαιχνιδιού δεν την ανέφερα με σκοπό να σε προσβάλω, αλλά για να επισημάνω οτι θα ήταν πιο συμφέρον λύση απο το να ζητάς απεγνωσμένα λύσεις στην φυσική, χωρίς να δείχνεις σημάδια οτι καταβάλλεις ιδιαίτερη προσπάθεια να βελτιωθείς και σε αυτή. Όπως είπα λοιπόν, ετοίμασε μια δική σου λύση για τα υπόλοιπα ερωτήματα, και περίμενε κάποιος να επισημάνει τα όποια λάθη τυχόν έχεις. Έτσι μόνο θα μπορέσεις να κατανοήσεις καλύτερα την θεωρία. Και ούτως η άλλως αυτό είναι απαραίτητο για να γράψεις και καλά στο τέλος. Καθώς όπως ανέφερα, το γεγονός οτι έχεις δει λύσεις ασκήσεων δεν αρκεί.
 

Papachrist

Νεοφερμένο μέλος

Ο Papachrist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 58 μηνύματα.
Το τι κάνεις στα άλλα μαθήματα δεν μπορώ να το ξέρω, και ούτως η άλλως δεν έχει σημασία. Εδώ λέμε για την φυσική. Την πρόταση περί τηλεπαιχνιδιού δεν την ανέφερα με σκοπό να σε προσβάλω, αλλά για να επισημάνω οτι θα ήταν πιο συμφέρον λύση απο το να ζητάς απεγνωσμένα λύσεις στην φυσική, χωρίς να δείχνεις σημάδια οτι καταβάλλεις ιδιαίτερη προσπάθεια να βελτιωθείς και σε αυτή. Όπως είπα λοιπόν, ετοίμασε μια δική σου λύση για τα υπόλοιπα ερωτήματα, και περίμενε κάποιος να επισημάνει τα όποια λάθη τυχόν έχεις. Έτσι μόνο θα μπορέσεις να κατανοήσεις καλύτερα την θεωρία. Και ούτως η άλλως αυτό είναι απαραίτητο για να γράψεις και καλά στο τέλος. Καθώς όπως ανέφερα, το γεγονός οτι έχεις δει λύσεις ασκήσεων δεν αρκεί.
Καταβάλω προσπάθεια καθώς έλυσα όταν προηγούμενα θέματα ...το Δ δυστυχώς δεν μπορώ να το σκεφτώ από δ2 και κάτω δεν μπορώ να κάνω τίποτα .....αν μπορέσει κάποιος να στείλει τα υπόλοιπα για να τα μελετήσω καλώς
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πρόγραμμα Ιερατικών Σπουδών και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 13.014 μηνύματα.
Ενταξει θα στην φτιαξω αμα θες εκτος το τελευταιο ερωτημα το οποιο δεν το αποδεχομαι.
 

Papachrist

Νεοφερμένο μέλος

Ο Papachrist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 58 μηνύματα.

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11.436 μηνύματα.
Καταβάλω προσπάθεια καθώς έλυσα όταν προηγούμενα θέματα ...το Δ δυστυχώς δεν μπορώ να το σκεφτώ από δ2 και κάτω δεν μπορώ να κάνω τίποτα .....αν μπορέσει κάποιος να στείλει τα υπόλοιπα για να τα μελετήσω καλώς

Σημείωση, ενδεχομένως πέρα απο τα βάρη να πρέπει να λάβεις υπόψιν και την μαγνητική δύναμη που ασκείται στον αγωγό κλ εξαιτίας του ρεύματος που δημιουργεί η ηλεκτρεγερτική δύναμη της πηγής και της παρουσίας μαγνητικού πεδίου. Η άσκηση μάλλον θα ήταν πιο πλήρης εαν ανέφερε πως "ο διακόπτης είναι κλειστός, και το κύκλωμα διαρρέεται απο ρέυμα". Γιατί στην καθομιλουμένη όταν λέμε κλείνω τον διακόπτη, συνήθως απο φυσικής άποψης εννοούμε ανοικτό κύκλωμα και αντίστροφα όταν λέμε άνοιξε τον διακόπτη, εννοούμε να κλείσουμε το κύκλωμα.

Εαν πάμε με την φυσική ερμηνεία λοιπόν ,θα χρειαστεί να υπολογίσεις και την μαγνητική δύναμη :
FB = Βil , οπου B η μαγνητική επαγωγή , i το ρεύμα που διαρρέει το κύκλωμα και l το μήκος του αγωγού.
Για να βρεις το i , απο τον νόμο του Ohm θα χρησιμοποιήσεις :

i = Vκλ/Rκλ
Το Vκλ θα το βρεις απο το ισοδύναμο ηλεκτρικό κύκλωμα.
Το l επίσης το ξέρεις ,είναι το μήκος του αγωγού κλ,και το Β δίνεται,οπότε υπολογίζεις το FB.

Η κατεύθυνση θα βρεθεί, με τον αντίχειρα να δείχνει την κατεύθυνση του ρεύματος(προς τα δεξιά από το Κ στο Λ) , και ο δείκτης το μαγνητικό πεδίο(κάθετα στην οθόνη σου και προς αυτή, μακριά από εσένα). Το μεσαίο δάχτυλο, δείχνει την κατεύθυνση της δύναμης. Προφανώς θα είναι προς τα πάνω. Άρα υπολογίζεις :

Wκλ + WΣ1 - FB = kΔχ και λύνεις πάλι ως προς x αφού όλα πλέον είναι γνωστά.
Και πάλι πολύ απλό ερώτημα ,δεν άλλαξε κάτι τρομερό.

Το Δ2 επίσης δεν είναι κάτι που δεν ξέρεις. Η ράβδος είναι στερεωμένη απο το νήμα που την συνδέει με την οροφή, δεν κινείται επομένως. Οπότε εσύ απλά πρέπει να γράψεις την εξίσωση της ΑΑΤ για το σώμα Σ1 . Και υπάρχει και ως παράδειγμα στο σχολικό βιβλίο μάλιστα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

EvanescenceQ

Επιφανές μέλος

Η EvanescenceQ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 13.938 μηνύματα.
Καταλαβαίνω οτι ίσως να τα θέλει σε μια πιο "καθαρή" μορφή για να μπορεί να τα διαβάσει. Αλλά αυτό έχει πολύ μεγαλύτερο κέρδος, εφόσον έχει ασχοληθεί και ο ίδιος πρωτύτερα. Διαφορετικά όταν διαβάζεις κάτι λες "αα ναι το καταλαβαίνω,φαίνεται πολύ λογικό". Όταν έρθει όμως η ώρα να λύσεις μια παρόμοια άσκηση σε μια εξέταση, ανακαλύπτεις οτι τελικά δεν μπορείς να το κάνεις. Έχεις δει την διαδικασία, αλλά αυτό δεν σημαίνει οτι την έχεις κατανοήσει. Κάθε λύση έχει μια σειρά σκέψεων και παραδοχών απο πίσω. Αυτά δεν φαίνονται στις λύσεις, είναι πολύ σημαντικά όμως για να παράγεις την λύση σε ένα πρόβλημα.
Θα σου πω εγω τι εκανα στα μαθηματικα/φυσικη/χημεια και συμφωνω οπως τα λες ειναι.
Πχ σημερα ηταν το μαθημα αυτο ας πουμε η συγκεκριμενη υλη, ελυνα πολλες ασκησεις και του σχολειου και παραπλησιες, μας ειχε πει ενας καθηγητης το παν ειναι καταλαβετε τον τροπο τη μεθοδολογια μετα ολα πανε ρολόι. Φυσικα και ηθελε διαβασμα αλλα ηθελε πρακτικη να λυσεις πολλες ωστε μετα ηξερες αν εβλεπες ας πουμε το ταδε προβλημα ε το ειχες ξαναλυσει ηξερες περιπου πως θα λυθει και ποιο τροπο θα βαλεις.
Ηξερες γιατι εμπειρικα το ειχες εμπεδωσει και θεωρητικα και μεσω των ασκησεων οποτε και το ειχες καταλαβει και ησουν ετοιμος για οποιαδηποτε ασκηση καταλαβες.
Η θεωρια ηταν αυτη που ειναι και οι ασκησεις, επομενο ειναι αν δεν δουλεψεις πως θα μαθεις πως θα σου γινει κτημα?
Ωραιο και το ετοιμο το καταλαβαινεις ναι αλλα οταν ερχεται η ωρα να απαντησεις εκει μετα κολλάς και σου φαινονται ολα βουνο.
Ε λογικο.
Πρακτικη εξασκηση θελει και θεωρια και δεν θα τον πιανει κανεις. 😊👍
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Ενταξει θα στην φτιαξω αμα θες εκτος το τελευταιο ερωτημα το οποιο δεν το αποδεχομαι.
Να σαι καλα βρε Γιαννη! 👍👍👍👍😊Χιλια ευχαριστω! 💖😊👍
Αλλα @Papachrist πρεπει κι εσυ να αρχισεις να δουλευεις μονος οπως ειπαμε ετσι?
 
Τελευταία επεξεργασία:

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει από Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3.928 μηνύματα.
εγω τη φυσικη ως μαθημα δεν την πηγαινα διοτι ηταν ολα στο περιπου και δεν ειχε την αυστηροτητα των μαθηματικων.οπως παπαχρηστο σιγουρα οταν λες οτι εχεις βελτιωθει πολυ στα μαθηματικα που ειναι θεμα διαβασματος και να ξερεις πολλες μεθοδολογιες,η φυσικη μπορεις να μαθεις τα ιδια και σε λιγοτερο χρονο καθως δεν χρειαζεται να εχεις βασεις οπως τα μαθηματικα.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11.436 μηνύματα.
εγω τη φυσικη ως μαθημα δεν την πηγαινα διοτι ηταν ολα στο περιπου και δεν ειχε την αυστηροτητα των μαθηματικων.οπως παπαχρηστο σιγουρα οταν λες οτι εχεις βελτιωθει πολυ στα μαθηματικα που ειναι θεμα διαβασματος και να ξερεις πολλες μεθοδολογιες,η φυσικη μπορεις να μαθεις τα ιδια και σε λιγοτερο χρονο καθως δεν χρειαζεται να εχεις βασεις οπως τα μαθηματικα.

Οι προσεγγίσεις αφορούν τις παραδοχές μας, και όχι τους φυσικούς νόμους,οι οποίοι είναι πολύ καλά διατυπωμενοι και παρέχουν εκπληκτική ακρίβεια. Άρα από θεωρητικής άποψης η φυσική είναι μια πολύ ακριβής επιστήμη. Απλά αυτή η μαθηματική ακρίβεια δεν είναι πάντα τόσο χρήσιμη. Μια προσεγγιστική λύση είναι πάντα καλύτερη από καμία λυση(που θα περνάμε εάν πηγαίναμε βάσει αυστηρης λογικής).

Όσο για το άλλο που αναφερεις...προφανώς είναι τελείως αφελες. Η φυσική δεν είναι μαθηματικά και τα μαθηματικά δεν είναι φυσική. Δεν αρκεί να ξέρεις απλά μαθηματικα για να κατανοήσεις την φυσικη .Ο Αϊνστάιν το είχε περιγράψει πολύ εύστοχα αυτό λέγοντας :

"As far as the laws of mathematics refer to reality they are not certain; and as far as they certain they do not refer to reality" .

Δεν αρνείται ότι οι θεμελιώδεις νόμοι διατυπώνονται με απόλυτη ακρίβεια. Αλλά επισημαίνει ότι στην πράξη,όσο πιο πολύ ακρίβεια έχεις , τόσο πιο μακριά βρίσκεσαι από το τι θα δεις στην φύση. Εκτός...εάν επιτρέψεις να γίνουν προσεγγίσεις,παραδοχές και να επιτρέψεις το περιθώριο αβεβαιοτήτων στα διάφορα μεγέθη.

Αυτές οι προσεγγίσεις απαιτούν εμπειρία,διαίσθηση(φυσική διαίσθηση) που ξεπερνάει την μαθηματική επιστήμη η οποία βασίζεται στην αυστηρή λογική(και την μαθηματική σκέψη και ωριμοτητα). Για να μην παρεξηγηθω δεν θέτω ζήτημα καλύτερου η χειρότερου. Απλά τονίζω για ποιον λόγο διαφέρουν αυτά τα δύο και δεν ισχύει ότι εάν κατέχεις τα μαθηματικά θα κατέχεις και την φυσική. Όλα χρειάζονται αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι το κάθε skill είναι χρήσιμο για όλα τα πράγματα. Άλλοτε χρειάζεσαι ακρίβεια και άλλοτε διαίσθηση και παραδοχές.
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πρόγραμμα Ιερατικών Σπουδών και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 13.014 μηνύματα.
εγω τη φυσικη ως μαθημα δεν την πηγαινα διοτι ηταν ολα στο περιπου και δεν ειχε την αυστηροτητα των μαθηματικων.οπως παπαχρηστο σιγουρα οταν λες οτι εχεις βελτιωθει πολυ στα μαθηματικα που ειναι θεμα διαβασματος και να ξερεις πολλες μεθοδολογιες,η φυσικη μπορεις να μαθεις τα ιδια και σε λιγοτερο χρονο καθως δεν χρειαζεται να εχεις βασεις οπως τα μαθηματικα.
Η φυσικη ειναι πραγματι στο περιπου γιατι η ζωη και η φυση ειναι στο περιπου ( για τις ικανοτητες μας).
Ευτυχως που το καταλαβαν νωρις οι μαθηματικοι και εφτιαξαν την στατιστικη.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top