Άσκηση μαθηματικών στις συναρτήσεις

Citylights

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Citylights αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 912 μηνύματα.
θέλω να ρωτήσω είναι σωστή η λύση στην φωτογραφία ή θεωρείται ελλιπής όπως παρουσιάζεται?
 

Συνημμένα

  • function.png
    function.png
    91.9 KB · Εμφανίσεις: 120

Guest 831328

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Αν ο σκοπός σου είναι η παραγωγίση της συνάρτησης όχι μόνο δεν είναι ελλειπής μην σου πω λέει και περισσότερα από όσα είναι απαραίτητα
 

Cade

Δραστήριο μέλος

Ο Cade αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 788 μηνύματα.
Είναι σωστο
 

Citylights

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Citylights αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 912 μηνύματα.
μου την έβγαλαν οτι είναι ακαταλαβίστικα, γιατί δεν έγινε σύμφωνα με οτι μας είχε δοθεί
σε φωτοτυπίες στο μάθημα. (3η λυκείου κανόνες παραγώγισης).
 
Τελευταία επεξεργασία:

Cade

Δραστήριο μέλος

Ο Cade αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 788 μηνύματα.
Πιθανών να έχει να κάνει με τον συμβολισμο τον οποίο χρησιμοποίησες "df(x)/dx" οποίος είναι ολόιδιος με τον " (f(x))' "απλώς έχει την επιπλέον ιδιότητα να προσδιορίζει την μεταβλητή ως προς την οποία πρόκειται να παραγωγισεις.
Τώρα όσον αφορά το ακαταλαβιστικα που λες πραγματικά τι να πω... μαθηματικός στο είπε αυτό ;
 

Citylights

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Citylights αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 912 μηνύματα.

Cade

Δραστήριο μέλος

Ο Cade αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 788 μηνύματα.

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,240 μηνύματα.
ε..ναι.. οτι "το συμβολο d/dx δυσκολεύει την εφαρμογή κανόνων"
Περιορίζεσαι στα μαθηματικά του λυκείου ή όχι ;
Εαν ναι, τότε προτιμότερο να χρησιμοποιείς τον συμβολισμό με τον τόνο , π.χ. f' . Αυτός λέγεται ο συμβολισμός του Lagrange εαν θυμάμαι καλά. Ο συμβολισμός d/dx επιτρέπεται επίσης(ο συμβολισμός του Leibnitz) αλλά συνήθως αποφεύγεται γιατί "φορτώνει" άδικα την γραφή σου εφόσον δεν παίζεις με συναρτήσεις πολλών μεταβλητών στο λύκειο. Φυσικά ο συμβολισμός του Leibnitz είναι πολύ πιο φυσικός απο του Lagrange , αλλά γούστα είναι αυτά.

Εαν χειρίζεσαι και συναρτήσεις περισσότερων μεταβλητών το σωστό είναι το θ/θx,θ/θy,θ/θz ή fx,fy,fz κτλπ. για να καταλαβαίνει ο άλλος οτι παραγωγίζεις πολυμεταβλητή συνάρτηση.

Εαν θες να είσαι εντελώς τυπικός και σωστός πρέπει να βάζεις με μια μικρή υποσημείωση δίπλα απο τον συμβολισμό και ποιες μεταβλητές διατηρείς σταθερές. Λόγου χάρη για την μερική παράγωγο της f ως προς x :
θf/θx|y,z

Εαν και ίσως φαίνεται αυτονόητο, αυτό έχει μεγάλη σημασία για να καταλαβαίνει ο άλλος σε τι μεταβλητές έχεις εκφράσει την συνάρτηση.
 

Wonderkid

Περιβόητο μέλος

Ο Wonderkid αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6,023 μηνύματα.
Εαν ναι, τότε προτιμότερο να χρησιμοποιείς τον συμβολισμό με τον τόνο , π.χ. f' . Αυτός λέγεται ο συμβολισμός του Lagrange εαν θυμάμαι καλά. Ο συμβολισμός d/dx επιτρέπεται επίσης(ο συμβολισμός του Leibnitz) αλλά συνήθως αποφεύγεται γιατί "φορτώνει" άδικα την γραφή σου εφόσον δεν παίζεις με συναρτήσεις πολλών μεταβλητών στο λύκειο.
Πάντως @Samael εμάς ακόμα και στη μαθηματική ανάλυση Ι που έουμε συναρτήσεις 1 μεταβλητής το συμβολισμό Leibnitz μας χρησιμοποιούσαν περισσότερο...αλλά ναι για επίπεδο λυκείου ξεκάθαρα προτείνεται η γραφή f'
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,240 μηνύματα.
Πάντως @Samael εμάς ακόμα και στη μαθηματική ανάλυση Ι που έουμε συναρτήσεις 1 μεταβλητής το συμβολισμό Leibnitz μας χρησιμοποιούσαν περισσότερο...αλλά ναι για επίπεδο λυκείου ξεκάθαρα προτείνεται η γραφή f'
Ναι μπαίνοντας στο πανεπιστήμιο είναι σοφό να συνηθίσει κανείς τον συμβολισμό του Leibnitz για τα όσα έπονται. Οπότε στην ανάλυση 1 έχεις χρόνο να συνηθίσεις ότι έμαθες στο λύκειο στον κατάλληλο πλέον συμβολισμό. Ούτως η άλλως το f' δεν σου λέει τίποτα απολύτως. Δεν σου λέει σε ποιες μεταβλητές είναι εκφρασμένη η συνάρτηση. Δεν σου λέει εαν είναι πολυμεταβλητή ή όχι, και φυσικά δεν σου λέει ως προς τι παραγωγίζεις.

Άρα είναι ένας κακός συμβολισμός γενικά και μπορεί να οδηγήσει σε τρομερά μπερδέματα, αλλά κάνει την δουλειά εύκολα και γρήγορα για το λύκειο που δεν υπάρχει περιθώριο ασάφειας. Το ακόμα πιο σωστό είναι κανείς να πετάξει εντελώς τα x,y,z κτλπ. και να μιλάει για x1,x2,x3,χ4...κτλπ.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,664 μηνύματα.
συγγνωμη ποιος σου ειπε οτι ειναι ακαταλαβιστικο?φιλολογος??γτ πιο αναλυτικα δεν μπορουσες να το γραψεις....το μονο που ξεχασες ειναι να παραγωγισεις το χ-1 που το βαλες αμεσως.......
το οτι χρησιμοποιεις το d/dx δεν καταλαβαινω γτ ειναι προβλημα ακομα και στο βιβλιο του λυκειου ο συμβολισμος υπαρχει οποτε αν ενας τον χρησιμοποιουσε δεν μπορουν να του πουν τιποτα
 

Citylights

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Citylights αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 912 μηνύματα.
συγγνωμη ποιος σου ειπε οτι ειναι ακαταλαβιστικο?φιλολογος??

χαχα... :laugh: οχι βέβαια, το έγραψα παραπάνω, μαθηματικός

εντάξει κατάλαβα πιο ήταν τελικά το ζητούμενο, να γραφτεί σύμφωνα
με την διδακτέα ύλη της 3ης τάξης και οχι απλά να είναι σωστό το αποτέλεσμα.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top