Citylights
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο Citylights αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 912 μηνύματα.
Guest 831328
Επισκέπτης
αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.

27-04-22

15:31
Αν ο σκοπός σου είναι η παραγωγίση της συνάρτησης όχι μόνο δεν είναι ελλειπής μην σου πω λέει και περισσότερα από όσα είναι απαραίτητα
Cade
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο Cade αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 856 μηνύματα.

27-04-22

15:33
Είναι σωστο
Citylights
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο Citylights αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 912 μηνύματα.

27-04-22

15:42
μου την έβγαλαν οτι είναι ακαταλαβίστικα, γιατί δεν έγινε σύμφωνα με οτι μας είχε δοθεί
σε φωτοτυπίες στο μάθημα. (3η λυκείου κανόνες παραγώγισης).
σε φωτοτυπίες στο μάθημα. (3η λυκείου κανόνες παραγώγισης).
Cade
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο Cade αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 856 μηνύματα.

27-04-22

15:48
Πιθανών να έχει να κάνει με τον συμβολισμο τον οποίο χρησιμοποίησες "df(x)/dx" οποίος είναι ολόιδιος με τον " (f(x))' "απλώς έχει την επιπλέον ιδιότητα να προσδιορίζει την μεταβλητή ως προς την οποία πρόκειται να παραγωγισεις.
Τώρα όσον αφορά το ακαταλαβιστικα που λες πραγματικά τι να πω... μαθηματικός στο είπε αυτό ;
Τώρα όσον αφορά το ακαταλαβιστικα που λες πραγματικά τι να πω... μαθηματικός στο είπε αυτό ;
Citylights
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο Citylights αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 912 μηνύματα.

27-04-22

15:51
Τώρα όσον αφορά το ακαταλαβιστικα που λες πραγματικά τι να πω... μαθηματικός στο είπε αυτό ;
ε..ναι.. οτι "το συμβολο d/dx δυσκολεύει την εφαρμογή κανόνων"
Cade
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο Cade αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 856 μηνύματα.

27-04-22

15:52
Η αλήθεια είναι αυτή, καλύτερα να χρησιμοποιείς τον άλλο τουλάχιστον όσον αφορά το λυκειοε..ναι.. οτι "το συμβολο d/dx δυσκολεύει την εφαρμογή κανόνων"
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11.436 μηνύματα.

27-04-22

16:01
Περιορίζεσαι στα μαθηματικά του λυκείου ή όχι ;ε..ναι.. οτι "το συμβολο d/dx δυσκολεύει την εφαρμογή κανόνων"
Εαν ναι, τότε προτιμότερο να χρησιμοποιείς τον συμβολισμό με τον τόνο , π.χ. f' . Αυτός λέγεται ο συμβολισμός του Lagrange εαν θυμάμαι καλά. Ο συμβολισμός d/dx επιτρέπεται επίσης(ο συμβολισμός του Leibnitz) αλλά συνήθως αποφεύγεται γιατί "φορτώνει" άδικα την γραφή σου εφόσον δεν παίζεις με συναρτήσεις πολλών μεταβλητών στο λύκειο. Φυσικά ο συμβολισμός του Leibnitz είναι πολύ πιο φυσικός απο του Lagrange , αλλά γούστα είναι αυτά.
Εαν χειρίζεσαι και συναρτήσεις περισσότερων μεταβλητών το σωστό είναι το θ/θx,θ/θy,θ/θz ή fx,fy,fz κτλπ. για να καταλαβαίνει ο άλλος οτι παραγωγίζεις πολυμεταβλητή συνάρτηση.
Εαν θες να είσαι εντελώς τυπικός και σωστός πρέπει να βάζεις με μια μικρή υποσημείωση δίπλα απο τον συμβολισμό και ποιες μεταβλητές διατηρείς σταθερές. Λόγου χάρη για την μερική παράγωγο της f ως προς x :
θf/θx|y,z
Εαν και ίσως φαίνεται αυτονόητο, αυτό έχει μεγάλη σημασία για να καταλαβαίνει ο άλλος σε τι μεταβλητές έχεις εκφράσει την συνάρτηση.
Citylights
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο Citylights αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 912 μηνύματα.

27-04-22

16:09
να 'στε καλά!
Wonderkid
Διακεκριμένο μέλος
Ο Wonderkid αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6.728 μηνύματα.

27-04-22

16:27
Πάντως @Samael εμάς ακόμα και στη μαθηματική ανάλυση Ι που έουμε συναρτήσεις 1 μεταβλητής το συμβολισμό Leibnitz μας χρησιμοποιούσαν περισσότερο...αλλά ναι για επίπεδο λυκείου ξεκάθαρα προτείνεται η γραφή f'Εαν ναι, τότε προτιμότερο να χρησιμοποιείς τον συμβολισμό με τον τόνο , π.χ. f' . Αυτός λέγεται ο συμβολισμός του Lagrange εαν θυμάμαι καλά. Ο συμβολισμός d/dx επιτρέπεται επίσης(ο συμβολισμός του Leibnitz) αλλά συνήθως αποφεύγεται γιατί "φορτώνει" άδικα την γραφή σου εφόσον δεν παίζεις με συναρτήσεις πολλών μεταβλητών στο λύκειο.
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11.436 μηνύματα.

27-04-22

16:35
Ναι μπαίνοντας στο πανεπιστήμιο είναι σοφό να συνηθίσει κανείς τον συμβολισμό του Leibnitz για τα όσα έπονται. Οπότε στην ανάλυση 1 έχεις χρόνο να συνηθίσεις ότι έμαθες στο λύκειο στον κατάλληλο πλέον συμβολισμό. Ούτως η άλλως το f' δεν σου λέει τίποτα απολύτως. Δεν σου λέει σε ποιες μεταβλητές είναι εκφρασμένη η συνάρτηση. Δεν σου λέει εαν είναι πολυμεταβλητή ή όχι, και φυσικά δεν σου λέει ως προς τι παραγωγίζεις.Πάντως @Samael εμάς ακόμα και στη μαθηματική ανάλυση Ι που έουμε συναρτήσεις 1 μεταβλητής το συμβολισμό Leibnitz μας χρησιμοποιούσαν περισσότερο...αλλά ναι για επίπεδο λυκείου ξεκάθαρα προτείνεται η γραφή f'
Άρα είναι ένας κακός συμβολισμός γενικά και μπορεί να οδηγήσει σε τρομερά μπερδέματα, αλλά κάνει την δουλειά εύκολα και γρήγορα για το λύκειο που δεν υπάρχει περιθώριο ασάφειας. Το ακόμα πιο σωστό είναι κανείς να πετάξει εντελώς τα x,y,z κτλπ. και να μιλάει για x1,x2,x3,χ4...κτλπ.
eukleidhs1821
Διάσημο μέλος
Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει από Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3.928 μηνύματα.

27-04-22

16:42
συγγνωμη ποιος σου ειπε οτι ειναι ακαταλαβιστικο?φιλολογος??γτ πιο αναλυτικα δεν μπορουσες να το γραψεις....το μονο που ξεχασες ειναι να παραγωγισεις το χ-1 που το βαλες αμεσως.......
το οτι χρησιμοποιεις το d/dx δεν καταλαβαινω γτ ειναι προβλημα ακομα και στο βιβλιο του λυκειου ο συμβολισμος υπαρχει οποτε αν ενας τον χρησιμοποιουσε δεν μπορουν να του πουν τιποτα
το οτι χρησιμοποιεις το d/dx δεν καταλαβαινω γτ ειναι προβλημα ακομα και στο βιβλιο του λυκειου ο συμβολισμος υπαρχει οποτε αν ενας τον χρησιμοποιουσε δεν μπορουν να του πουν τιποτα
Citylights
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο Citylights αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 912 μηνύματα.

27-04-22

18:11
συγγνωμη ποιος σου ειπε οτι ειναι ακαταλαβιστικο?φιλολογος??
χαχα...

εντάξει κατάλαβα πιο ήταν τελικά το ζητούμενο, να γραφτεί σύμφωνα
με την διδακτέα ύλη της 3ης τάξης και οχι απλά να είναι σωστό το αποτέλεσμα.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 28 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.