«Βόμβα» στις Πανελλαδικές από την ΟΛΜΕ

Κλεψύδρα

Νεοφερμένος

Ο Κλεψύδρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 32 μηνύματα.
Αν φαίνονται σε κάποιους οι 17 ώρες που θα γίνουν 19 πολλές τι να πω ? Δηλαδή αμα κάτσεις απλός και σκεφτεί κανείς ότι αυτές οι ώρες ίσα ίσα που συμπληρώνουν τις 3 κανονικές μέρες δουλειάς (8ωρο) είναι πολύ λίγες.
Και παρακαλώ μην μου πει κανείς ότι η 1 ώρα του εκπαιδευτικού ισούται με 4-5 γραφείου που ακούω....

Επίσης ξεχνάμε μήπως όλες τις αργίες που υπάρχουν κατα την διάρκεια της χρονιάς? τις εκδρομές, τους περιπάτους και όλο το καλοκαίρι διακοπές?
Εσύ βλέπεις μόνο το διδακτικό ώράριο, ενώ το ωράριο εργασίας των εκπαιδευτικών είναι κατά πολύ μεγαλύτερο. Πέρα από τις πολλές εξωδιδακτικές εργασίες μέσα στο σχολείο, γίνεται και έργο εκτός σχολείου (π.χ. προετοιμασία για τη διδασκαλία, διορθώματα, επιμορφωτικά σεμινάρια, κλπ). Όσο για τις εκδρομές και τους περίπατους, δεν μετράνε σαν ώρες εργασίας των καθηγητών; Ή μήπως καταλογίζονται και αυτές σαν "ώρες γραφείου"; Χωρίς να είναι υποχρεωμένος ο άλλος, επωμίζεται την ευθύνη να συνοδεύσει για τρεις ή πέντε μέρες, χωρίς επιπλέον αμοιβή, μακριά από την οικογένειά του, με επίγνωση των κινδύνων, της κόπωσης και της ταλαιπωρίας. Και πέρα από αυτό, έχεις αναλογιστεί πόσες εργατο-ώρες δουλειάς απαιτούνται από το διευθυντή και τους καθηγητές για οργάνωση μιας εκδρομής; (Μιλάω για όλη τη διαδικασία συγκέντρωσης και υποβολής των δικαιολογητικών για έγκριση της εκδρομής). Όταν είναι δηλ. για να πάτε τις εκδρομές σας, τους παρακαλάτε. Μετά, αφού περάσετε καλά, τα ξεχνάτε και τους απαξιώνετε ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

shadowstep00

Νεοφερμένος

Ο shadowstep00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 84 μηνύματα.
Κανείς καθηγητής δεν είναι υποχρεωμένος να έρθει στις πολυήμερες εκδρομές. Κανένας δεν έχει έρθει χωρίς την θέληση του. Και μην μου πείτε πως δεν περνάνε καλά οι περισσότεροι. Εγώ προσωπικά δεν έχω ακούσει καθηγητή να μου είπε πήγα Βαρκελώνη/Πράγα και δεν πέρασα καλά. Μια χαρά περνάνε κακά τα ψέματα. Όσον αφορά την ευθύνη, ναι είναι μεγάλη. Παρόλα αυτά είναι επιλογή τους το αν θέλουν να πάνε ή όχι.

Πάντως και εγώ πιστεύω πως ρόλος του καθηγητή και του διευθυντή δεν είναι ο ταξιδιωτικός πράκτορας που το έχουμε καταντήσει εμείς οι μαθητές και οι ίδιοι. Ρόλος του καθηγητή θα έπρεπε να ήταν αποκλειστικά η διδασκαλία. Μην μιλήσω για τις άπειρες "συνελεύσεις" που κάνουμε εμείς οι μαθητές για τις εκδρομές.

Όσον αφορά τη δουλεία στο σπίτι το εξήγησα και πριν οι περισσότεροι ούτε καν ασχολούνται. H άμα ασχολούνται αυτός ο χρόνος σίγουρα δεν ξεπερνάει τις 4-5 ώρες την εβδομάδα. Εξάλλου αυτοί που ασχολούνται περισσότερο είναι της κατεύθυνσης του λυκείου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ἅλς

Διάσημο μέλος

Ο ἅλς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 3,894 μηνύματα.
Παρασκευή, 10 Μαΐου 2013

ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΜΑΣ ΜΕ ΑΓΑΠΗ


Δάσκαλε, όποτε κατέβηκες σε απεργία για να διεκδικήσεις κάποιο δικαίωμά σου, εμείς, οι μαθητές και οι μαθήτριες, σού σταθήκαμε.
Σε στηρίξαμε, σε υποστηρίξαμε, σε υπερασπιστήκαμε. Γιατί;
Επειδή η απεργία σου μάς έδινε την ευκαιρία για κοπάνα και φραπέ;;;
Ε, όχι ρε δάσκαλε!
Δε λέω, κάποιοι λίγοι μαθητές μπορεί και να σκέφτηκαν μια στάλα επιπόλαια, μα κατά βάθος ακόμη κι αυτοί οι λίγοι, δίπλα στην όποια απερισκεψία τους τοποθετούσαν και τη συμπαράστασή τους σ’ εσένα δάσκαλε.
Αναρωτήθηκες όμως ποτέ για ποιο λόγο ήμασταν πάντα συμπαραστάτες σου στον όποιο απεργιακό αγώνα σου δάσκαλε;;;
Όχι!!!
Μάθε λοιπόν, ότι στεκόμασταν δίπλα σου, γιατί τα ίδια προβλήματα μ’ εσένα είχαν κι έχουν και οι γονείς μας.
Στεκόμασταν δίπλα σου, γιατί αύριο θα έχουμε ν’ αντιμετωπίσουμε κι εμείς τα ίδια προβλήματα σαν εργαζόμενοι.
Στεκόμασταν δίπλα σου, γιατί το ζήτημα της παιδείας αφορά πρώτα εμάς. Τους μαθητές και τις μαθήτριες.
Στεκόμασταν δίπλα σου, γιατί δεν είχαμε και δεν έχουμε τη βρωμοπονηριά τού στενού προσωπικού συμφέροντος.
Το κοινό συμφέρον είναι αυτό που σηκώνει η συνείδησή μας. Και το κοινό συμφέρον δάσκαλε, είναι αυτό που πρέπει να υπηρετούν όλα τα μέλη τής μεγάλης λαϊκής οικογένειας.
Ή μήπως εσύ ανήκεις στα ανώτερα οικονομικά στρώματα κι όχι στη μεγάλη λαϊκή οικογένεια;;;
Ρητορικό το ερώτημα, εφόσον δεν είσαι κεφαλαιοκράτης, αλλά μισθοσυντήρητος.
Κι όμως δάσκαλε, συνειδησιακά φερόσουν σαν ξένος προς τα βάσανα των μαθητών σου και των γονιών τους.
Το μόνο που σ’ ένοιαζε ήταν πάντα το δικό σου, το αυστηρά προσωπικό σου πρόβλημα.
Μόνο η μείωση του δικού σου μισθού σε πονούσε. Μόνο το δικό σου συμφέρον που θιγόταν σ’ έμελλε.
Για του πατέρα μου και της μάνας μου την ανεργία και το πετσοκομμένο μεροκάματο, δε νοιάστηκες!
Για το αν εγώ λιγουρευόμουν να φάω κάτι απ’ το κυλικείο στο διάλλειμα και δεν είχα ευρώ στην τσέπη, δεν ενδιαφέρθηκες.
Για το αν τουρτούριζα στο μάθημα ακινητοποιημένος στο θρανίο, δεν ενδιαφέρθηκες. Όχι πως δεν κρύωνες κι εσύ μαζί μου, μα εσύ είχες το δικαίωμα να είσαι όρθιος και να πηγαινοέρχεσαι μες στην αίθουσα, κι αυτή η κίνηση κάπως βοηθούσε να μη παγώνεις.
Πάμε όμως και παρακάτω δάσκαλε, κι εδώ είναι που πρέπει να ψαχτείς ακόμη πιο βαθιά.
Δε μου λες, χρόνια και χρόνια τώρα, ξέρεις ότι οι μαθητές σου για ν’ ανταποκριθούν πάνε φροντιστήριο ή κάνουν ιδιαίτερα μαθήματα φροντιστηριακά.
Γιατί;
Μήπως επειδή οι μαθητές σου είναι χαζοί;;;
Όχι!!!
Το πόσο στημένο είναι το παιχνίδι με την παιδεία που εξαναγκάζει τους μαθητές να πληρώνουν φροντιστήρια, το ξέρεις. Δε θα σταθώ σ’ αυτό.
Θα σταθώ όμως στο ότι βρε δάσκαλε, αυτό το βρώμικο παιχνίδι, όχι μόνο ποτέ δε θέλησες να το εμποδίσεις, μα το ευλόγαγες κιόλας…
Είτε σε βόλευε κι εσένα (για να οικονομάς μέσα απ’ αυτό το βρώμικο παιχνίδι παραδίδοντας ιδιαίτερα μαθήματα) είτε όχι, εμένα δε με σκέφτηκες στιγμή.
Δεν σκέφτηκες αν είχαν οι γονείς μου λεφτά να πληρώνουν την παραπαιδεία, ούτε αν εγώ είχα κουράγιο να τρέχω απ’ το σχολειό στα φροντιστήρια.
Γιατί το πρώτο που θα είχες κάνει αν σ’ ενοχλούσε αυτό το βρώμικο παιχνίδι, θα ήταν να είχες απαιτήσει αναβαθμισμένη και αποκλειστικά δημόσια παιδεία.
Μα αν η συνείδησή σου σε είχε ωθήσει να κάνεις αυτό, δε θα έφτανες σήμερα να θες απεργία διαρκείας μόνο επειδή κινδυνεύεις να μείνεις εσύ άνεργος.
Θ’ απαιτούσες απ’ τις συνδικαλιστική ηγεσία τού κλάδου σου, η απεργία σας, ειδικά τούτην την εποχή που η καπιταλιστική κρίση τσακίζει τη λαϊκή οικογένεια, να έχει πλατύ άνοιγμα.
Τι εννοώ;
Ότι τούτη τη στράτα, για να σου συμπαρασταθώ πρέπει να κάνεις κι εσύ κάτι. Κάτι πολύ απλό.
Να πάψεις να νοιάζεσαι μόνο για το τομάρι σου.
Γιατί δεν θίγεσαι μόνο εσύ απ’ αυτές τις συνεχιζόμενες αντιλαϊκές πολιτικές, που φυσικά επιβάλλονται και στην παιδεία.
Έχουν θιχτεί και θίγονται και οι φτωχοί γονείς των μαθητών σου, επομένως και οι ίδιοι οι μαθητές σου.
Εκείνο που πρέπει να καταλάβεις λοιπόν δάσκαλε, είναι ότι θέλουμε να είμαστε δίπλα σου, μα πρέπει να είσαι κι εσύ δίπλα μας.
Αλλιώς, αποκομμένοι ο ένας απ’ τον άλλον, θα μας πετσοκόψουν οι ιθύνοντες…
Και στο τέλος, θα μας βάλουν να σφαχτούμε μεταξύ μας και θα συνεχίσουν απρόσκοπτα να μας λιανίζουν, ώστε τα κέρδη των αφεντάδων ν’ αυγατίζουν.
Αυτό θες;;;
Αν αυτό είναι που θες, τότε δεν είσαι δάσκαλος. Ποτέ δεν ήσουν. Μόνο ένας εμποράκος είσαι, που φοβάσαι μη χάσεις τους πελάτες σου…
Αν όμως ΔΕΝ θες να βγουν κερδισμένοι αυτοί που τσακίζουν το παρόν και το μέλλον μας,
κι αν είσαι αποφασισμένος να κερδίσουμε μαζί τη ζωή που μας ανήκει,
τότε αφαίρεσε το δικαίωμα απ' τη συνδικαλιστική σου ηγεσία να σε χρησιμοποιεί για ξένα προς εσένα, προς εμένα και προς τους γονείς μου συμφέροντα.
Ήδη τώρα πήρες χαμπάρι ότι η πρόταση για απεργία διαρκείας στόχευε στο να σου απαγορευτεί "δια νόμου" και "δικαίως" το δικαίωμα στην απεργία εσαεί.
Στημένο ήταν το παιχνίδι και το ξέρουμε κι οι δυο.
Κι όμως, αυτό το στημένο παιχνίδι θα το έχαναν εκ προοιμίου αυτοί που το έστησαν,
αν περνούσε η πρόταση του ΠΑΜΕ για 48ωρη απεργία με κλιμάκωση, έλεγχο για το αν συμμετέχει η πλειοψηφία των καθηγητών, αλλά και παραπέρα άνοιγμα της απεργίας με συμμετοχή όλου τού δημόσιου τομέα, μα και άλλων κλάδων.
Κι οπωσδήποτε, με πλαίσιο και αιτήματα που αφορούν εσένα δάσκαλε, εμένα δάσκαλε και τους γονείς μου δάσκαλε.

Αναρτήθηκε από ΑΝΕΡΓΟΙ και ΑΦΡΑΓΚΟΙ στις 2:53 μ.μ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

girly14

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η girly14 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 287 μηνύματα.
Αν φαίνονται σε κάποιους οι 17 ώρες που θα γίνουν 19 πολλές τι να πω ? Δηλαδή αμα κάτσεις απλός και σκεφτεί κανείς ότι αυτές οι ώρες ίσα ίσα που συμπληρώνουν τις 3 κανονικές μέρες δουλειάς (8ωρο) είναι πολύ λίγες.
Και παρακαλώ μην μου πει κανείς ότι η 1 ώρα του εκπαιδευτικού ισούται με 4-5 γραφείου που ακούω....

Δηλαδή οι καθηγητές στα φροντιστήρια που πληρώνονται και λιγότερα απο αυτούς του δημοσίου και δουλεύουν 8-9 ώρες την ημέρα τι να πουν? Δουλεύουν και σάββατα και στις περισσότερες αργίες. Και μιλάμε για φροντιστήριο δηλαδή σοβαρό μάθημα ...

Επίσης ξεχνάμε μήπως όλες τις αργίες που υπάρχουν κατα την διάρκεια της χρονιάς? τις εκδρομές, τους περιπάτους και όλο το καλοκαίρι διακοπές?

Και πια δουλεία στο σπίτι υπάρχει? το ένα τεστ που γράφουμε μια στις τόσες? η το διαγώνισμα του τετραμήνου η τριμήνου που παραλείπεται συνήθως στο τέλος? Η μήπως η φωτοτυπία που ψάχνουν απο το Internet που τη βρίσκω και μόνος μου?

Στο σχολείο μου τουλάχιστον καθόμαστε και βλέπουμε ταινίες την ώρα των αγγλικών και θρησκευτικών... Και μετα αυτοί έρχονται και μου λένε "αχχ πόσο κουράστηκα σήμερα?" ενώ έχουν απο τις 10 μέχρι τις 2 που δουλεύουν.. Δηλαδή η μητέρα μου που δουλεύει απο τις 6 το απόγευμα μέχρι τις 2 το βράδυ στη ταβέρνα για 25 ευρώ δεν κουράζεται?

Σαφώς και υπάρχουν πολλοί καθηγητές που πραγματικά προσπαθούν να βοηθήσουν και όντος βοηθάνε όσο μπορούν τους μαθητές...


Παρόλα αυτα τουλάχιστον προσωπικά για εμένα αυτοί είναι μετρημένοι στα δάχτυλα... Οι περισσότεροι ειδικά αυτοί οι τουρίστες των μαθημάτων όπως θρησκευτικά, αγγλικά κτλπ. κάθονται και τα ξύνουν... Αλλιώς δεν θα αναγκαζόμασταν να πηγαίνουμε στα φροντιστήρια να πληρώνουμε 3000 ευρώ για να μάθουμε και τίποτα της προκοπής. Γιατί ουσιαστικά το φροντιστήριο δεν κάνει μαγικά ούτε μας μαθαίνει "κολπάκια", απλώς διδάσκει αυτά τα οποία πρέπει να διδαχτούν..

Είμαι σίγουρος ότι με αυτά που λέω αδικώ πολλούς σοβαρούς καθηγητές.... αλλά δυστυχώς η προσωπική μου εμπειρία ως μαθητής αυτό μου έχει δείξει.
καλα πραγματικα σε νιωθω ομως!!!!! και το αστειο ειναι πως εμεις που γραφουμε μια τετοια αποψη εχουμε thumbs down τα οποια δεν ξερω απο ποιους μπαινουν! απο καθηγητες που διαβαζουν το θεμα απο μαθητες;;; Λοιπον παραπονιουνται πως παιρνουν λιγα, ξερουν ποσες ωρες δουλευουν αλλοι για να βγαλουν τα χρηματα που αυτοι βγαζουν εντελως ξεκουραστα; Ειναι απαραδεκτο καποιοι να λεμε πως "κι αυτοι χρειαζονται διακοπες" ενταξει ολοι εχουμε δικαιωμα αλλα στο δημοσιο το εχουν ξεφτιλησει. Μην μιλησω για τις αδειες εγκυμοσυνης που περνουν ακομα και αντρες!!! 2 χρονια φυλουν το τεκνο και συνεχιζουν να πληρωνονται απο την φορολογια που οι γονεις μας δινουν. Παραπονιουνται για την κατασταση στο δημοσιο αλλα δεν τολμουν να παραιτηθουν και να πανε στον ιδιωτικο τομεα που τα πραγματα δεν ειναι τοσο βολικα...Ειχα φετος καθηγητρια που την εδιωξαν απο το ιδιωτικο γιατι εκανε μια μερα απεργια εδω αυτοι η μεγαλη πλειοψηφια δυστυχως κανει ΑΕΡΓΙΑ δηλαδη δεν δουλευει καν ακομα και το ελαχιστο που εχει να δουλεψει και παρολ'αυτα εχει ακομα το θρασσος να παραπονεθει για την αυξηση του ωραριου σε μια περιοδο που καποιοι δουλευουν απο το πρωι ως το βραδυ μονο για τα προς το ζην ενω οι καθηγητριουλες στο σχολειο μου καθε μερα ερχονται στην τριχα και λενε με πονο στη φωνη ποσο δυσκολη ηταν η χθεσινη τους μερα στο κομμωτηριο και το γυμναστηριο....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

alan09

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο alan09 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 162 μηνύματα.
:D
...Όσο για τις εκδρομές και τους περίπατους, δεν μετράνε σαν ώρες εργασίας των καθηγητών; Ή μήπως καταλογίζονται και αυτές σαν "ώρες γραφείου"; Χωρίς να είναι υποχρεωμένος ο άλλος, επωμίζεται την ευθύνη να συνοδεύσει για τρεις ή πέντε μέρες, χωρίς επιπλέον αμοιβή, μακριά από την οικογένειά του, με επίγνωση των κινδύνων, της κόπωσης και της ταλαιπωρίας. Και πέρα από αυτό, έχεις αναλογιστεί πόσες εργατο-ώρες δουλειάς απαιτούνται από το διευθυντή και τους καθηγητές για οργάνωση μιας εκδρομής; (Μιλάω για όλη τη διαδικασία συγκέντρωσης και υποβολής των δικαιολογητικών για έγκριση της εκδρομής). Όταν είναι δηλ. για να πάτε τις εκδρομές σας, τους παρακαλάτε. Μετά, αφού περάσετε καλά, τα ξεχνάτε και τους απαξιώνετε ...
E, αφού δεν είστε υποχρεωμένοι, ρε Κλεψύδρα, να πάτε τις εκδρομές τότε γιατί τις πάτε; Μη μου πείς ότι περνάτε καλά με 3 ώρες ύπνο στις 5 μέρες ή ότι απολαμβάνετε τα αξιοθέατα της Πράγας συνοδεύοντας 17-χρονα :P. Ή μήπως πάτε για να σας αποδώσουν τα εύσημα μετά, όπως συμβαίνει εδώ στο forum; Στην τελική, και την ψυχή σας να δώσετε στο σχολείο, δεν θα έχετε την αναγνώριση ούτε της πολιτείας, ούτε των γονέων, αλλά ούτε και του μεγαλύτερου μέρους της κοινωνίας. Αυτά προς γνώσιν και συμμόρφωσιν από ... του χρόνου το Σεπτέμβριο!;). (Εκτός κι αν το φύλλο επιστράτευσης που θα πάρετε, αναφέρει μέσα και υποχρεωτικό σουτ στην Πράγα(!!) - γιατί όλα να τα περιμένεις από δαύτους...)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Αν και εδώ και αρκετά ποστ παρακολουθώ το θέμα, δεν παρενέβην γιατί ένιωθα ότι θα αρχίσω να επαναλαμβάνομαι.

Ένα πράγμα όμως θα πω: Τόση ακρότητα, τόσες πολλές γενικεύσεις, τόσο σταρχιδισμό και παρτακισμό, τόση άγνοια επί του θέματος, τόση έλλειψη ενσυναίσθησης και τόσες υπεραπλουστευμένες απόψεις, δεν νομίζω ότι θα βρει κανείς σε άλλο θέμα στο ischool.

Εδώ μιλάμε ότι υπάρχουν μερικοί που τα έχουν ισοπεδώσει όλα τόσο πολύ μέσα στο μυαλό τους, που απορρίπτουν επιστημονικά στοιχεία αλλά και πραγματικά γεγονότα, που η αντιπαράθεση μαζί τους είναι εντελώς ανούσια. Έλεος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Areti91

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Areti91 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 283 μηνύματα.
Ένα πράγμα όμως θα πω: Τόση ακρότητα, τόσες πολλές γενικεύσεις, τόσο σταρχιδισμό και παρτακισμό, τόση άγνοια επί του θέματος, τόση έλλειψη ενσυναίσθησης και τόσες υπεραπλουστευμένες απόψεις, δεν νομίζω ότι θα βρει κανείς σε άλλο θέμα στο ischool.
Ε καλά τώρα, μην ορκίζεσαι...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

metspanos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο metspanos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 864 μηνύματα.
Κανείς καθηγητής δεν είναι υποχρεωμένος να έρθει στις πολυήμερες εκδρομές. Κανένας δεν έχει έρθει χωρίς την θέληση του. Και μην μου πείτε πως δεν περνάνε καλά οι περισσότεροι. Εγώ προσωπικά δεν έχω ακούσει καθηγητή να μου είπε πήγα Βαρκελώνη/Πράγα και δεν πέρασα καλά. Μια χαρά περνάνε κακά τα ψέματα. Όσον αφορά την ευθύνη, ναι είναι μεγάλη. Παρόλα αυτά είναι επιλογή τους το αν θέλουν να πάνε ή όχι.

Πάντως και εγώ πιστεύω πως ρόλος του καθηγητή και του διευθυντή δεν είναι ο ταξιδιωτικός πράκτορας που το έχουμε καταντήσει εμείς οι μαθητές και οι ίδιοι. Ρόλος του καθηγητή θα έπρεπε να ήταν αποκλειστικά η διδασκαλία. Μην μιλήσω για τις άπειρες "συνελεύσεις" που κάνουμε εμείς οι μαθητές για τις εκδρομές.

Όσον αφορά τη δουλεία στο σπίτι το εξήγησα και πριν οι περισσότεροι ούτε καν ασχολούνται. H άμα ασχολούνται αυτός ο χρόνος σίγουρα δεν ξεπερνάει τις 4-5 ώρες την εβδομάδα. Εξάλλου αυτοί που ασχολούνται περισσότερο είναι της κατεύθυνσης του λυκείου.
ξερεις πολυ καλα οτι πολλες φορες πιεζονται οι καθηγητες για να συνοδεψουν εκδρομη, ειδικα 5ημερη. Γι αυτο βλεπεις συνηθως τους ιδιου και τους ιδιους να συνοδευουν εκδρομη. ο χρονος προετοιμασια στο σπιτι εξαρταται απο την ευσυνειδησια καθε καθηγητη. Ρωτα τους φιλολογους τι λουκυ τραβανε. Χωρια τη γραφειοκρατια που χρειαζεται για το καθετι, απο την απλη εκπαιδευτικη επισκεψη σε ενα μουσειο μεχρι την εξαγωγη αποτελεσματων
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Areti91

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Areti91 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 283 μηνύματα.
Μήπως να μας έβρισκες κι ένα συγκριτικό με τις αμοιβές των εκπαιδευτικών για τις ίδιες χώρες να δούμε πού είναι η Ελλάδα; Μην μπεις στον κόπο να ψάξεις, είναι αυτό που φαντάζεσαι ... :P
Αφού βαριέσαι να το ψάξεις μόνος σου, ιδού τα επίσημα στοιχεία του ΟΟΣΑ, μασημένα για την εξυπηρέτησή σου:

(δύο κλικ πίσω αν έκανες από το άλλο λινκ που έβαλα, θα τα έβρισκες)

https://www.oecd-ilibrary.org/sites/...ook/eag_highlights-2012-en&mimeType=text/html

Με δεδομένο ότι οι καθηγητές μας έχουν τις λιγότερες διδακτικές ώρες, θα έλεγα ότι οι μισθοί τους δεν είναι καθόλου άσχημοι. Αν και το θέμα για μένα δεν είναι να συγκρίνεις το μισθό του καθηγητή σε διαφορετικές χώρες (στο Λουξεμβούργο και στην Ελβετία πληρώνονται περισσότερο απ' ό,τι στην Ελλάδα και στην Ιταλία... γουάου), το θέμα είναι να συγκρίνεις το μισθό του καθηγητή στην Ελλάδα με το μισθό άλλων επαγγελμάτων στην Ελλάδα π.χ. με τον μισθό των καθηγητών που εργάζονται στον ιδιωτικό τομέα, με το μισθό των υπαλλήλων γραφείου κλπ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

metspanos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο metspanos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 864 μηνύματα.
:D
E, αφού δεν είστε υποχρεωμένοι, ρε Κλεψύδρα, να πάτε τις εκδρομές τότε γιατί τις πάτε; Μη μου πείς ότι περνάτε καλά με 3 ώρες ύπνο στις 5 μέρες ή ότι απολαμβάνετε τα αξιοθέατα της Πράγας συνοδεύοντας 17-χρονα :P. Ή μήπως πάτε για να σας αποδώσουν τα εύσημα μετά, όπως συμβαίνει εδώ στο forum; Στην τελική, και την ψυχή σας να δώσετε στο σχολείο, δεν θα έχετε την αναγνώριση ούτε της πολιτείας, ούτε των γονέων, αλλά ούτε και του μεγαλύτερου μέρους της κοινωνίας. Αυτά προς γνώσιν και συμμόρφωσιν από ... του χρόνου το Σεπτέμβριο!;). (Εκτός κι αν το φύλλο επιστράτευσης που θα πάρετε, αναφέρει μέσα και υποχρεωτικό σουτ στην Πράγα(!!) - γιατί όλα να τα περιμένεις από δαύτους...)
υπηρχε σαν σκεψη-προταση απο καποιους καθηγητες να μη συνοδευουν εκδρομες σαν διαμαρτυρια

καλα πραγματικα σε νιωθω ομως!!!!! και το αστειο ειναι πως εμεις που γραφουμε μια τετοια αποψη εχουμε thumbs down τα οποια δεν ξερω απο ποιους μπαινουν! απο καθηγητες που διαβαζουν το θεμα απο μαθητες;;; Λοιπον παραπονιουνται πως παιρνουν λιγα, ξερουν ποσες ωρες δουλευουν αλλοι για να βγαλουν τα χρηματα που αυτοι βγαζουν εντελως ξεκουραστα; Ειναι απαραδεκτο καποιοι να λεμε πως "κι αυτοι χρειαζονται διακοπες" ενταξει ολοι εχουμε δικαιωμα αλλα στο δημοσιο το εχουν ξεφτιλησει. Μην μιλησω για τις αδειες εγκυμοσυνης που περνουν ακομα και αντρες!!! 2 χρονια φυλουν το τεκνο και συνεχιζουν να πληρωνονται απο την φορολογια που οι γονεις μας δινουν. Παραπονιουνται για την κατασταση στο δημοσιο αλλα δεν τολμουν να παραιτηθουν και να πανε στον ιδιωτικο τομεα που τα πραγματα δεν ειναι τοσο βολικα...Ειχα φετος καθηγητρια που την εδιωξαν απο το ιδιωτικο γιατι εκανε μια μερα απεργια εδω αυτοι η μεγαλη πλειοψηφια δυστυχως κανει ΑΕΡΓΙΑ δηλαδη δεν δουλευει καν ακομα και το ελαχιστο που εχει να δουλεψει και παρολ'αυτα εχει ακομα το θρασσος να παραπονεθει για την αυξηση του ωραριου σε μια περιοδο που καποιοι δουλευουν απο το πρωι ως το βραδυ μονο για τα προς το ζην ενω οι καθηγητριουλες στο σχολειο μου καθε μερα ερχονται στην τριχα και λενε με πονο στη φωνη ποσο δυσκολη ηταν η χθεσινη τους μερα στο κομμωτηριο και το γυμναστηριο....
και τι θελεις να γινει το δημοσιο σαν τον ιδωτικο τομεα και να απολυεται ο οποιοσδηποτε; αντι να γινει ο ιδιωτικος τομεας σαν το δημοσιο; Και τοτε εσυ που θα βρεις δουλεια αφου ολα θα ειναοι ρευστα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

τρελή φιλόσοφος

Πολύ δραστήριο μέλος

Η τρελή φιλόσοφος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,290 μηνύματα.
παιδιά,το θέμα είναι ότι και να κατέβουν σε απεργία εν καιρώ εξετάσεων δεν θα γίνει τίποτα.οι αποπάνω πολύ που χέστηκαν,και δεν θα βρεθει κανείς να τους υποστηρίξει.ποιος θα παει; ο υδραυλικός,η νοσοκόμα,η καθαρίστρια,ο άνεργος η νοικοκυρά,που βλέπει το παιδί του να αγωνιά για το μέλλον του,αν όχι μακροπρόθεσμα (αν θα βρει δουλεια,αν θα εξασφαλίσει αξιπορεπή μισθό κλπ) αλλά το κοντινό μέλλον,τις εξετάσεις.
απλά θα καταφέρουν να κερδίσουν την ακόμη μεγαλύτερη αντιπάθεια των δημοσίων υπαλλήλων,και την αποστροφή από μέρους των μαθητών τους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Areti91

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Areti91 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 283 μηνύματα.
ξερεις πολυ καλα οτι πολλες φορες πιεζονται οι καθηγητες για να συνοδεψουν εκδρομη, ειδικα 5ημερη. Γι αυτο βλεπεις συνηθως τους ιδιου και τους ιδιους να συνοδευουν εκδρομη. ο χρονος προετοιμασια στο σπιτι εξαρταται απο την ευσυνειδησια καθε καθηγητη. Ρωτα τους φιλολογους τι λουκυ τραβανε. Χωρια τη γραφειοκρατια που χρειαζεται για το καθετι, απο την απλη εκπαιδευτικη επισκεψη σε ενα μουσειο μεχρι την εξαγωγη αποτελεσματων
Αν οι καθηγητές πιέζονται τόσο να συνοδεύσουν εκδρομές, ας διαμαρτυρηθούν στο Υπουργείο με τα συνδικαλιστικά τους όργανα και αν το Υπουργείο δεν τους ακούσει, ας κάνουν απεργία. Τι τους σταματάει;

Όσο για το λούκι που τραβάνε οι φιλόλογοι, εγώ δεν το καταλαβαίνω. Αλλάζει η γραμματική από χρονιά και σε χρονιά και πρέπει να βγάλουν καινούριες ασκήσεις;

Μην λέμε ό,τι θέλουμε. Σίγουρα την πρώτη, δεύτερη, τρίτη φορά που διδάσκεις κάτι χρειάζεται μια α προετοιμασία (που την κάνουν οι πιο ευσυνείδητοι). Μετά όμως τι προετοιμασία χρειάζεται;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

metspanos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο metspanos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 864 μηνύματα.
Αφού βαριέσαι να το ψάξεις μόνος σου, ιδού τα επίσημα στοιχεία του ΟΟΣΑ, μασημένα για την εξυπηρέτησή σου:

(δύο κλικ πίσω αν έκανες από το άλλο λινκ που έβαλα, θα τα έβρισκες)

https://www.oecd-ilibrary.org/sites/...ook/eag_highlights-2012-en&mimeType=text/html

Με δεδομένο ότι οι καθηγητές μας έχουν τις λιγότερες διδακτικές ώρες, θα έλεγα ότι οι μισθοί τους δεν είναι καθόλου άσχημοι. Αν και το θέμα για μένα δεν είναι να συγκρίνεις το μισθό του καθηγητή σε διαφορετικές χώρες (στο Λουξεμβούργο και στην Ελβετία πληρώνονται περισσότερο απ' ό,τι στην Ελλάδα και στην Ιταλία... γουάου), το θέμα είναι να συγκρίνεις το μισθό του καθηγητή στην Ελλάδα με το μισθό άλλων επαγγελμάτων στην Ελλάδα π.χ. με τον μισθό των καθηγητών που εργάζονται στον ιδιωτικό τομέα, με το μισθό των υπαλλήλων γραφείου κλπ.
κι αφου οπως λες οι μισθοι ειναι καλοι αναλογικα με τις λιγες ωρες που δουλευουν, δεν εινααιμ αδικο να μειωνονται οι μισθοι και να αυξανονται οι ωρες δουλειας; Επισης το σωστο ειναι να συγκρινεις ομοια πραγματα καθηγητες με αλλους δημοσιους υπαλληλους, κιμ οχι καθηγητες με ιδιωτικους υπααλληλους. δες κι αυτο https://sepelivadeias.blogspot.gr/2013/02/unesko.html και αυτο https://olme-attik.att.sch.gr/new/wp-content/uploads/2012/01/meleti-kemete-olme40112.pdf
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

alan09

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο alan09 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 162 μηνύματα.
Το άκουσα κι αυτό. Ενσυναίσθηση σε forum ... :eek:.
Λοιπόν, επί της ουσίας της απεργίας τώρα. Το λάθος των συνδικαλιστών της ΟΛΜΕ είναι ότι δεν αξίωσαν από το υπουργείο παιδείας την επιστροφή στα σχολεία των πολλών χιλιάδων αποσπασμένων εκπαιδευτικών στο υπουργείο, σε γραφεία, σε ΑΕΙ-ΤΕΙ, σε διάφορες υπηρεσίες, ακόμα και σε πολιτικά γραφεία βουλευτών! Αν όλοι αυτοί επέστρεφαν στις τάξεις τους, τότε δεν θα υπήρχε η ανάγκη για αύξηση του ωραρίου τους. Απλά πράγματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

venividivici43946

Διάσημο μέλος

Ο venividivici43946 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,392 μηνύματα.
και τι θελεις να γινει το δημοσιο σαν τον ιδωτικο τομεα και να απολυεται ο οποιοσδηποτε; αντι να γινει ο ιδιωτικος τομεας σαν το δημοσιο; Και τοτε εσυ που θα βρεις δουλεια αφου ολα θα ειναοι ρευστα;
Δε θα λείψουν αρκετοί κηφήνες που λυμαίνται στο δημόσιο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

metspanos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο metspanos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 864 μηνύματα.
Το άκουσα κι αυτό. Ενσυναίσθηση σε forum ... :eek:.
Λοιπόν, επί της ουσίας της απεργίας τώρα. Το λάθος των συνδικαλιστών της ΟΛΜΕ είναι ότι δεν αξίωσαν από το υπουργείο παιδείας την επιστροφή στα σχολεία των πολλών χιλιάδων αποσπασμένων εκπαιδευτικών στο υπουργείο, σε γραφεία, σε ΑΕΙ-ΤΕΙ, σε διάφορες υπηρεσίες, ακόμα και σε πολιτικά γραφεία βουλευτών! Αν όλοι αυτοί επέστρεφαν στις τάξεις τους, τότε δεν θα υπήρχε η ανάγκη για αύξηση του ωραρίου τους. Απλά πράγματα.
ουτε παλι θα καλυπτονταν τα κενα ειδικα των φιλολογων και των δασκαλων
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Areti91

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Areti91 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 283 μηνύματα.
και τι θελεις να γινει το δημοσιο σαν τον ιδωτικο τομεα και να απολυεται ο οποιοσδηποτε; αντι να γινει ο ιδιωτικος τομεας σαν το δημοσιο; Και τοτε εσυ που θα βρεις δουλεια αφου ολα θα ειναοι ρευστα;
Εγώ ναι, θα ήθελα να γίνει το δημόσιο σαν τον ιδιωτικό τομέα. Να μπορεί να σε απολύσει ο εργοδότης αν δεν είσαι ικανός και να βάλει στη θέση σου έναν καλύτερο. Να αξιολογεί την απόδοσή σου. Να μην διορίζεται κανένας εφ' όρου ζωής και να πληρώνονται όλοι ανάλογα με το τι προσφέρουν και όχι ανάλογα με τα χρόνια που έχουν στη δουλειά. Είναι τρελό να πληρώνεται το ίδιο ένας ανίκανος καθηγητής Θρησκευτικών με έναν ικανό καθηγητή Μαθηματικών κατεύθυνσης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

τρελή φιλόσοφος

Πολύ δραστήριο μέλος

Η τρελή φιλόσοφος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,290 μηνύματα.
ΑΜΑΝ! δυο ωριτσες την εβδομαδα τους εβαλανν ,ουσιοαστικα 2 45λεπτα και εχουν φερει την καταστροφη...εκπαιδευτικοι σου λεει μετα!

συγγνώμη,τώρα το είδα

ίσιδα,θα στο πω στα ίσια.
για να σε πηδή3ε) κάποιος απτα φιλάκια ξεκινάει
έτσι,δεν επρόκειτο ποτέ να αρχίσουν να επιβάλλουν 10 χρα επιπλέον την βδομάδα,σιγά σιγά γίνονται ώστε να μην μας-αλλά και τους-φανεί μεγάλη αυτή η αλλαγή ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 278211

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Αν φαίνονται σε κάποιους οι 17 ώρες που θα γίνουν 19 πολλές τι να πω ? Δηλαδή αμα κάτσεις απλός και σκεφτεί κανείς ότι αυτές οι ώρες ίσα ίσα που συμπληρώνουν τις 3 κανονικές μέρες δουλειάς (8ωρο) είναι πολύ λίγες.
Και παρακαλώ μην μου πει κανείς ότι η 1 ώρα του εκπαιδευτικού ισούται με 4-5 γραφείου που ακούω....

Δηλαδή οι καθηγητές στα φροντιστήρια που πληρώνονται και λιγότερα απο αυτούς του δημοσίου και δουλεύουν 8-9 ώρες την ημέρα τι να πουν? Δουλεύουν και σάββατα και στις περισσότερες αργίες. Και μιλάμε για φροντιστήριο δηλαδή σοβαρό μάθημα ...

Επίσης ξεχνάμε μήπως όλες τις αργίες που υπάρχουν κατα την διάρκεια της χρονιάς? τις εκδρομές, τους περιπάτους και όλο το καλοκαίρι διακοπές?

Και πια δουλεία στο σπίτι υπάρχει? το ένα τεστ που γράφουμε μια στις τόσες? η το διαγώνισμα του τετραμήνου η τριμήνου που παραλείπεται συνήθως στο τέλος? Η μήπως η φωτοτυπία που ψάχνουν απο το Internet που τη βρίσκω και μόνος μου?

Στο σχολείο μου τουλάχιστον καθόμαστε και βλέπουμε ταινίες την ώρα των αγγλικών και θρησκευτικών... Και μετα αυτοί έρχονται και μου λένε "αχχ πόσο κουράστηκα σήμερα?" ενώ έχουν απο τις 10 μέχρι τις 2 που δουλεύουν.. Δηλαδή η μητέρα μου που δουλεύει απο τις 6 το απόγευμα μέχρι τις 2 το βράδυ στη ταβέρνα για 25 ευρώ δεν κουράζεται?

Σαφώς και υπάρχουν πολλοί καθηγητές που πραγματικά προσπαθούν να βοηθήσουν και όντος βοηθάνε όσο μπορούν τους μαθητές...

Παρόλα αυτα τουλάχιστον προσωπικά για εμένα αυτοί είναι μετρημένοι στα δάχτυλα... Οι περισσότεροι ειδικά αυτοί οι τουρίστες των μαθημάτων όπως θρησκευτικά, αγγλικά κτλπ. κάθονται και τα ξύνουν... Αλλιώς δεν θα αναγκαζόμασταν να πηγαίνουμε στα φροντιστήρια να πληρώνουμε 3000 ευρώ για να μάθουμε και τίποτα της προκοπής. Γιατί ουσιαστικά το φροντιστήριο δεν κάνει μαγικά ούτε μας μαθαίνει "κολπάκια", απλώς διδάσκει αυτά τα οποία πρέπει να διδαχτούν..

Είμαι σίγουρος ότι με αυτά που λέω αδικώ πολλούς σοβαρούς καθηγητές.... αλλά δυστυχώς η προσωπική μου εμπειρία ως μαθητής αυτό μου έχει δείξει.

Θα προσπαθήσω να σου εξηγήσω γιατί αυτό που λες είναι λάθος:

Έστω ότι έχουμε έναν καθηγητή που έχει 1 ώρα μάθημα σε παιδιά. Ολόκληρη την ώρα αυτή, δεν πρέπει απλώς να παραδώσει το μάθημά του αλλά και να φροντίσει πως οι μαθητές προσέχουν και καταλαβαίνουν αυτό που τους λέει. Πόσο εύκολο μπορεί να είναι αυτό; Όλοι σχεδόν οι μαθητές πάσχουν από χρόνιας μορφής βαρεμάρα και είναι πολύ συχνά τα οξεία επεισόδια, όπου στο άσχετο θα σηκωθούν από τη θέση τους και θα ρίξουν μια φάπα σε εκείνον που κάθεται στην άλλη γωνία της αίθουσας. Ίσως ο μόνος τους σκοπός είναι να κάνουν πλάκα στον καθηγητή, να πετάξουν τη σαΐτα τους ή να πουν μια μαλακία για να γελάσουν όλοι και να γίνει το μάθημα σκατά. Αυτά σημαίνουν πως αν ο καθηγητής για μισό δευτερόλεπτο αφήσει από την προσοχή του την τάξη, θα γίνει χαμός. Όπως φαίνεται, χρειάζεται να κάνουν πολλά πράγματα ταυτόχρονα, να παραδώσουν τη συγκεκριμένη ύλη, να τραβήξουν το ενδιαφέρον των μαθητών, να φροντίσουν για να μη γίνει χαμός, να προστατεύσουν τους μαθητές και σε πολλές περιπτώσεις να τους συμβουλέψουν. Από τα παραπάνω, προκύπτει ότι είναι αδύνατον να θεωρήσει κάποιος πως μια ώρα εργασίας εκπαιδευτικού στην αίθουσα ισοδυναμεί με μία ώρα εργασίας γραφείου και μάλιστα χωρίς να συνυπολογιστεί η προετοιμασία.

Θέλω να απαντήσω σε όσους λένε ότι τα αιτήματα των εκπαιδευτικών είναι γελοία, επειδή έχουμε κρίση και όλοι από κάπου κόβουμε κτλ.

Θεωρώ αστείο κάποιος να πιστεύει ότι "αφού έκοψαν από εμένα 50 ευρώ, γιατί να μην κόψουν και από τον άλλο 50 ή ακόμα και 100 ευρώ", και να μην ασπάζεται τη λογική "να μη μειωθεί τίποτα από κανένα". Είναι πραγματικά για γέλια και για κλάματα τα όποια μέτρα έχει πάρει η κυβέρνηση. Αντί να βρει τους λόγους που οδήγησαν τη χώρα εδώ και να αντιμετωπίσουν προβλήματα σημαντικά, όπως η φοροδιαφυγή, πάει και εντοπίζει το πρόβλημα στους καθηγητές, στους εργαζόμενους του μετρό και σε διάφορους άλλους κλάδους, που στο κάτω κάτω, η μισθοδοσία τους τόσον καιρό είναι γνωστή και που τόσα χρόνια και πλήρωναν φορολογία παραπάνω από αυτή που τους αντιστοιχούσε και πάλι λόγω φοροδιαφυγής. (Χαρακτηριστικά λέω ένα παράδειγμα, ξαδερφός μου φοιτητής έπαιρνε επίδομα στέγασης και ο πατέρας του έχει πολυκατοικία. :whatever: )
Στη θέση λοιπόν μέτρων ενάντια στη φοροδιαφυγή και υπέρ της διαφάνειας, (να ελεγχθούν τουλάχιστον οι μίζες, από εκεί κι αν χάνονται πόσα χρήματα), μειώνονται οι μισθοί. :confused: Δικαίως λοιπόν γίνονται όλες οι απεργίες αυτού του τύπου: επειδή οι ίδιοι είναι άχρηστοι και δεν μπορούν ή το πιο πιθανό είναι ότι δε θέλουν να περιορίσουν τη διαφθορά του συστήματος γιατί πολύ απλά αυτό τους συντηρεί θα πρέπει να μειωθούν οι αποδοχές των εργαζομένων και ταυτόχρονα να αυξηθεί το ωράριό τους.
Και μετά, ακούμε διάφορες μπούρδες, περί ανάπτυξης, περί διαδηλώσεων που δείχνουν άσχημη εικόνα στο εξωτερικό και θα μας διώξουν τους τουρίστες... :whistle:

Για την αξιολόγηση τώρα: Ακούμε όλοι αξιολόγηση, τι ωραία, οι καλοί θα ανταμειφθούν για τον κόπο τους και οι κακοί θα τιμωρηθούν. Και μετά ξυπνήσαμε. Η αξιολόγηση είναι ένα ακόμα μέσο για να διατηρήσουν τη διαφθορά: Μήπως έκανες απεργίες, διαφωνούσες με όσα μέτρα περνούσε η κυβέρνηση, έλεγες στους μαθητές σου την αλήθεια; Μήπως είχες πόλεμο από τους συναδέλφους σου, οι οποίοι έπαιρναν μαθήματα που κανονικά έπρεπε να έχεις εσύ και να συμπλήρωνες ωράριο; Λυπάμαι αλλά δεν πληρείς τις προϋποθέσεις όπως αναφέρεται στην εγκύκλιο τάδε, είσαι υπεράριθμος, πάρε πόδι. Επόμενος: δεν έχεις κάνει απεργία, είσαι τυπικός στις υποχρεώσεις σου, βλέπω είσαι κουμπάρος του βουλευτή... Συγχαρητήρια! Είσαι ένα πρότυπο καθηγητή! Πάρε αύξηση! Συνέχισε την καλή δουλειά!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Areti91

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Areti91 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 283 μηνύματα.
κι αφου οπως λες οι μισθοι ειναι καλοι αναλογικα με τις λιγες ωρες που δουλευουν, δεν εινααιμ αδικο να μειωνονται οι μισθοι και να αυξανονται οι ωρες δουλειας; Επισης το σωστο ειναι να συγκρινεις ομοια πραγματα καθηγητες με αλλους δημοσιους υπαλληλους, κιμ οχι καθηγητες με ιδιωτικους υπααλληλους. δες κι αυτο https://sepelivadeias.blogspot.gr/2013/02/unesko.html και αυτο https://olme-attik.att.sch.gr/new/wp-content/uploads/2012/01/meleti-kemete-olme40112.pdf
Τι λες καλέ που θα συγκρίνω καθηγητές με άλλους δημοσίους υπαλλήλους? Η πρώτη σύγκριση θα πρέπει να είναι μεταξύ καθηγητών. Ας δούμε πόσο πληρώνονται οι καθηγητές στο δημόσιο και να συγκρίνουμε με τους καθηγητές στον ιδιωτικό τομέα, αφού κάνουν την ίδια δουλειά (με την ίδια κούραση και παρόμοιο ωράριο). Τι σχέση έχει το πόσο πληρώνεται ο δάσκαλος με το πόσο πληρώνεται ο οποιοσδήποτε άλλος δημόσιος υπάλληλος; Επειδή απλά έχουν τον ίδιο εργοδότη; Δηλαδή σε μια ιδιωτική εταιρία πληρώνεται το ίδιο ο γραμματέας, το ίδιο η καθαρίστρια και το ίδιο ο χημικός; Πού τα βρίσκετε γραμμένα αυτά;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top