×
Επεξεργασία Προφίλ Επεξεργασία Avatar Επεξεργασία Υπογραφής Επεξεργασία Επιλογών E-mail και Κωδικός Ρυθμίσεις Ειδοποιήσεων
×
Αποσύνδεση Οι Συνδρομές μου Το Προφίλ μου Τα Posts μου Τα Threads μου Λίστα Επαφών Αντιδράσεις σε Posts μου Παραθέσεις των Posts μου Αναφορές σε Εμένα Ενέργειες Συντονιστών Αόρατος Χρήστης
Αναζήτηση στο iSchool!
Τι;
Πως;
Ταξινόμηση
Που;
Σε συγκεκριμένη κατηγορία;
Ποιος;
Αποτελέσματα Αναζήτησης
Συμπληρώστε τουλάχιστον το πεδίο Τι;

Το iSchool είναι η μεγαλύτερη μαθητική διαδικτυακή κοινότητα με 68,128 εγγεγραμμένα μέλη και 2,445,244 μηνύματα σε 77,331 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το iSchool άλλα 256 άτομα.

Καλώς ήρθατε στο iSchool!

Εγγραφή Βοήθεια

Ποιο είναι καλύτερο κίνητρο μάθησης;

Boom

Επιφανές Μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 7,131 μηνύματα.

O Boom έγραψε: στις 00:03, 09-05-10:

#1
Αποτελεί κοινό τόπο ότι οι περισσότερες, αν όχι όλες, οι ενέργειες των ανθρώπων υποκινούνται από κάποια κίνητρα, είτε αυτά είναι ηθικά είτε είναι υλικά. Για παράδειγμα, κάποιος μπορεί να εργάζεται για το χρήμα άλλος για την δόξα κοκ. (για την ορθότητα του παραδείγματος θεωρούμε ότι καλύπτει με άλλον τρόπο τις βιολογικές του ανάγκες).

Θεωρείτε πως πρέπει να υπάρχουν κίνητρα, ικανά να συμβάλλουν στην επίδοση των μαθητών, όσον αφορά τον τομέα της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης;
Κατά τη φοίτησή σας στο σχολείο είχατε κίνητρα; Αν ναι, πια ήταν;
Πιστεύετε ότι θα πρέπει να υπάρξουν κάποια επιπλέον κίνητρα/ότι κάποια κίνητρα θα πρέπει να πάψουν να ισχύουν, για την βέλτιστη απόδοση και καλλιέργεια των μαθητών;

Για πείτε, για πείτε!
2
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Pure_Seduction

Μεταπτυχιακός φοιτητής

H Pure_Seduction αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής . Έχει γράψει 2,016 μηνύματα.

H Pure_Seduction ΠΑΝΤΟΥ ΜΑΖΙ! έγραψε: στις 20:16, 15-05-10:

#2
και αλλο ωραιο θεμα απο τη theodora

Προσωπικα,ναι ειχα κινητρα οταν πηγαινα σχολειο και ακομα εχω, απλα πλεον διαφερουν λιγο.
Πιστευω οτι οι ανθρωποι παντα εχουν κινητρα για να κανουν κατι.
Αυτο που ηθελα ηταν να ειμαι μια αξιολογη μαθητρια,οχι βαθμοθηρας,αλλα να απορροφαω γνωσεις που θα μου ειναι χρησιμες και στο μελλον και να πω την αληθεια μου βγηκε σε καλο μια και στο πρωτο εξαμηνο της σχολης μπορουσα πιο ευκολα να καταλαβω τη στατιστικη,εχοντας τα μαθηματικα γενικης ως βαση.
Επειδη ειχα αποφασισει απο μικρη τι ηθελα να σπουδασω,κοιτουσα να ειμαι καλη στα μαθηματα που με ενδιεφεραν περισσοτερο και που μπορουσαν να μου δωσουν το εισητηριο για την εισαγωγη στη σχολη μου.
Πιστευω οτι ακομα και ο ανταγωνισμος ειναι κινητρο.
Προσωπικα ο ανταγωνισμος με κανει καλυτερη και ειναι πολυ καλο οταν υπαρχει..
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Boom

Επιφανές Μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 7,131 μηνύματα.

O Boom έγραψε: στις 00:41, 18-05-10:

#3
Ερήμωσε το θεματάκι μου!

Λοιπόν, ας απαντήσω και εγώ μια και έχω κουραστεί με τις εργασίες μου…

Προσωπικά, είχα κίνητρα και τα κίνητρα ήταν αυτά που μας προσφέρει η δευτεροβάθμια εκπαίδευση, δηλαδή σημαία, βαθμοί και απουσιολόγιο. Νομίζω πως αυτά είναι τα πιο συχνά προβαλλόμενα.
Θυμάμαι χαρακτηριστικά στη 5η δημοτικού είχαμε ένα πολύ δύσκολο μάθημα (νομίζω στη γεωγραφία) που (νομίζω και πάλι) μιλούσε για τους πρώτους ανθρώπους που πήγαν στο φεγγάρι. Τέλος πάντων, ό,τι και να ήταν ανέφερε τα ονοματεπώνυμά ανθρώπων και δυσκολευόμουν να τα μάθω όλα οπότε ζήτησα βοήθεια από τη μαμά μου. Αυτή μου είπε να μάθω 2-3, και τότε γύρισα και της είπα: «Και αν δεν πάρω τη σημαία του χρόνου, εσύ θα φταις ».

Θεωρώ ότι τα κίνητρα που έχει το εκπαιδευτικό σύστημα δεν είναι δίκαια και πολλές φορές δεν είναι ικανά να υποκινήσουν όλους τους μαθητές.

Διάβασα σε ένα βιβλίο ότι σε κάποιες άλλες χώρες αντί για την αριθμητική κλίμακα για αξιολόγηση που έχουμε εμείς, εκεί είχαν κάτι σαν σύντομες επιστολές προς τους γονείς, θεωρώ ότι αυτό είναι πολύ καλύτερο.

(Όσο αφορά το τελευταίο, μιλούσα πρόσφατα με έναν καθηγητή που έκανα ιδιαίτερα και μου είπε πως πήγε να ρωτήσει στο σχολείο πως πάει η κόρη του. Η απάντηση που έλαβε ήταν: «18 μου έγραψε»)
Φτάσαμε δηλαδή να αξιολογούμε τον άλλον από έναν βαθμό, το λιγότερο τραγικό!
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

A propos (Νίκος)

Πτυχιούχος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 29 ετών , Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 2,499 μηνύματα.

O A propos Jongleur en exercice - Cage en folie έγραψε: στις 10:21, 29-09-10:

#4
Ο χαρακτηρας του καθηγητή;
Η εμφάνισή του;
Η ιδεολογία του;
Ο τρόπος παρουσίασης του μαθήματος;
Όλα τα προηγόυμενα
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Chemwizard (Γιάννης)

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Χημεία Τροφίμων - εκπα και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,843 μηνύματα.

O Chemwizard "Science, bitch!" έγραψε: στις 10:26, 29-09-10:

#5
Αρχική Δημοσίευση από A propos
Ο χαρακτηρας του καθηγητή;
Η εμφάνισή του;
Η ιδεολογία του;
Ο τρόπος παρουσίασης του μαθήματος;
Όλα τα προηγόυμενα
Aναλογα το συνολο των μαθητων που εχει διαμορφωνει το μαθημα του.Καθε ταξη δεν ειναι ιδια.Για αυτο ο τροπος παρουσιασης,ο οποιος επηρεαζεται απο το χαρακτηρα.Η ιδεολογία του δεν αφορα τους μαθητές,φυσικα.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

A propos (Νίκος)

Πτυχιούχος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 29 ετών , Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 2,499 μηνύματα.

O A propos Jongleur en exercice - Cage en folie έγραψε: στις 10:30, 29-09-10:

#6
Παιδιά κατά λάθος δημιουργήθηκε αυτό το νήμα. Έκανα άλλο υπό μορφή δημοσκόπησης. Ελπίζω να το έκανα σωστά. Στο νέο νήμα θα μπορείτε και να ψηφίζεται και να λέτε τη γνώμη σας. Ευχαριστώ για την κατανόηση.

Δεν ξέρω πόσην ώρα κάνει για να εμφανιστεί το γκάλοπ.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

nikosb

Φοιτητής

Ο nikosb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 60 μηνύματα.

O nikosb έγραψε: στις 10:59, 29-09-10:

#7
Η ιδεολογια του?? Αυτο παραπεμπει σε πολιτικη ιδεολογια...
Και καλα δηλαδη εγω θα ειμαι καλός στα μαθηματικα αν ο καθηγητης ειναι ΚΚΕ και στη φυσική αν ειναι ΝΔ???
Τι αλλο θα ακουσω σημερα...
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

kaleidoscope

Φοιτητής

H kaleidoscope αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ιατρικής Θεσσαλονίκης . Έχει γράψει 7,692 μηνύματα.

H kaleidoscope Your attitude determines your altitude έγραψε: στις 11:22, 29-09-10:

#8
Κανένα από τα προηγούμενα.
Το καλύτερο κίνητρο μάθησης δεν έχει σχέση με τον καθηγητή αλλά με τον μαθητή.
2
2
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

A propos (Νίκος)

Πτυχιούχος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 29 ετών , Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 2,499 μηνύματα.

O A propos Jongleur en exercice - Cage en folie έγραψε: στις 12:01, 29-09-10:

#9
Αρχική Δημοσίευση από nikosb
Η ιδεολογια του?? Αυτο παραπεμπει σε πολιτικη ιδεολογια...
Και καλα δηλαδη εγω θα ειμαι καλός στα μαθηματικα αν ο καθηγητης ειναι ΚΚΕ και στη φυσική αν ειναι ΝΔ???
Τι αλλο θα ακουσω σημερα...
Ασφαλώς και δεν είναι ολοκληρωμένο αυτό που ήθελα να γράψω. Αφού είπα ότι το νήμα αυτό είναι άκυρο. Ακόμα και ο τίτλος του θέματος είναι λανθασμένος. Τώρα αν θέλετε να πείτε τη γνώμη σας σε κάτι που δεν είναι ολοκληρωμένο ή διορθομένο ... είναι άλλο ζήτημα. Δεν μπορώ όμως να καταλάβω τι λάθος έκανα και δεν βγαίνει η δημοσκόπηση που έκανα. Μπορεί κάποιος να εξηγήσει τον τρόπο με τον οποίο δημιουργούνται;
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

LiViNGtheLiFE

Φοιτητής

H LiViNGtheLiFE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 22 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 1,895 μηνύματα.

H LiViNGtheLiFE έγραψε: στις 18:56, 07-10-10:

#10
ολα εκτος απο την εμφανιση....και φυσικα το ιδιο το μαθημα...πανω απ ολα!
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

antwwwnis (Αντωωωνης)

Φοιτητής

Ο Αντωωωνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,152 μηνύματα.

O antwwwnis ,αφού έκανε διατάσεις στα δάχτυλα του, έγραψε: στις 19:57, 07-10-10:

#11
η περιεργεια ,για μενα, και η αισθηση ολοκληρωσης και βελτιωσης σκεψης και προσωπικοτητας.
3
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Devina

Τιμώμενο Μέλος

H Devina αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών . Έχει γράψει 4,037 μηνύματα.

H Devina έγραψε: στις 22:33, 07-10-10:

#12
Το καλύτερο κίνητρο μάθησης δεν έχει να κάνει ούτε με την εμφάνιση, ούτε με την ιδεολογία του καθηγητή.

Το θέμα είναι, ο άνθρωπος που σου κάνει μάθημα να αγαπά την επιστήμη του και να τη νιώθει. Να σε κάνει να την δεις με καλό μάτι και να καταλάβεις πως τελικά όλα προήλθαν από ανθρώπους...Οπότε τα πάντα είναι καταννοητά και μπορεί να τα δεχτεί το κάθε μυαλό.

Το κίνητρο από τη μεριά του μαθητή, έρχεται όταν ξέρει ή είναι προσανατολισμένος έστω στο τι θέλει να κάνει, φαντάζομαι όσον αφορά το σχολείο, αλλά και η περιέργεια όπως είπε ο Αντώνης για την ''εξερεύνηση'' επιστημών.
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Boom

Επιφανές Μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 7,131 μηνύματα.

O Boom έγραψε: στις 22:53, 07-10-10:

#13
Snif, και εγώ είχα ανοίξει παρόμοιο θέμα.
Δε με παρακολουθάς, όπως είπε και ένας πωλητής.


Ίσως με την ιδεολογία και το παρουσιαστικό του καθηγητή να εννοεί το γνωστό σε όλους ''δε μου αρέσουν τα αρχαία γιατί είναι χαζή''.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Dalian (Substrata)

Πτυχιούχος

H Substrata αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών και Πτυχιούχος . Έχει γράψει 2,609 μηνύματα.

H Dalian έγραψε: στις 00:38, 01-12-10:

#14
Το καλύτερο κίνητρο για μάθηση? Η πνευματική εξύψωση.

Υπάρχουν πάμπολλοι άνθρωποι αυτή τη στιγμή στον κόσμο οι οποίοι είτε είναι αναλφάβητοι, είτε αδυνατούν να αποκτήσουν πρόσβαση στη γνώση. Η γνώση είναι δύναμη. Γι' αυτό το λόγο θεωρώ ότι σε όποιον προσφέρεται η δυνατότητα να μορφωθεί, οφείλει να την εκμεταλλευτεί στο έπακρο. Σίγουρα, ο τρόπος διδασκαλίας και η ύλη σε ορισμένα βιβλία δεν είναι και από τα καλύτερα. Τα περισσότερα από αυτά που μαθαίνουμε στο σχολείο τα χρειαζόμαστε μόνο για την προαγωγή μας στην επόμενη τάξη. Ωστόσο, είμαι βέβαιη ότι στο τέλος όλο και κάτι μένει. Αν το εκπαιδευτικό σύστημα ήταν διαμορφωμένο έτσι ώστε να επιτρέπει περισσότερο ελεύθερο χρόνο στους μαθητές, και αν δεν προωθούσε την παπαγαλία και κατακερμάτιζε [ουσιαστικά] την κριτική σκέψη, σε συνδυασμό με την παροχή πιο ενδιαφέροντος πληροφοριακού υλικού/πηγών στα σχολικά εγχειρίδια, τα παιδιά θα ήθελαν να ψάξουν παραπάνω πληροφορίες μόνα τους εκτός του πλαισίου του μαθήματος και των ασκήσεων που τους αναθέτει ο καθηγητής. Γιατί η ουσία της γνώσης δεν βρίσκεται ούτε στην ξερή κλίση του "ειμί", ούτε στην επίλυση μιας δευτεροβάθμιας εξίσωσης. Δυστυχώς, όμως, κάτι τέτοιο είναι υπερβολικά ουτοπικό

Η ιδεολογια του??
Ο καθηγητής κατά την άποψη μου πρέπει να παραμένει αμερόληπτος και ουδέτερος, παρά τις πολιτικές του πεποιθήσεις... Εξάλλου, στόχος δεν είναι η πολιτικοποίηση ή χειρότερα η κομματικοποίηση των μαθητών. ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝ σε κάποια βιβλία [ονόματα δεν λέμε, συγγραφείς δεν θίγουμε ] διαφαίνονται καθαρότατα υποκειμενικοί σχολιασμοί...
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

nPb

Επιφανές Μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Μας γράφει απο Αυστρία (Ευρώπη). Έχει γράψει 11,386 μηνύματα.

O nPb έγραψε: στις 11:32, 14-12-10:

#15
όμως μέσα από την λύση μιας δευτεροβάθμιας εξίσωσης αναπτύσσεσαι η συνδυαστική και αφηρημένη σκέψη...
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

anonimos1996

Νεοφερμένος

Ο anonimos1996 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 22 ετών . Έχει γράψει 6 μηνύματα.

O anonimos1996 έγραψε: στις 23:23, 11-02-11:

#16
το καλήτερο κίνητρο είναι ο τρόπος παρουσίασης του μαθήματος
πάει και τελείοσε!
.- (τελεία και παύλα)
2
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Boom

Επιφανές Μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 7,131 μηνύματα.

O Boom έγραψε: στις 23:42, 11-02-11:

#17
ΤΠΕ και έτσι;
Συμφωνώ.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Mr. Crowley

Φοιτητής

Ο Mr. Crowley αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 2,917 μηνύματα.

O Mr. Crowley ΣΟ μην το κόψεις,είναι επιβεβαιωμένο έγραψε: στις 01:02, 12-02-11:

#18
Actually,το καλύτερο κίνητρο είναι το αντικείμενο του μαθήματος να συνδέεται με την καθημερινότητα του μαθητή.Να μπορεί να του δώσει απαντήσεις σε προβλήματα της καθημερινότητας και πρακτικά ζητήματα.So simple.
1
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

updown

Εκκολαπτόμενο Μέλος

Ο updown αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 141 μηνύματα.

O updown έγραψε: στις 01:31, 12-02-11:

#19
η μαθηση δεν ειναι τοσο απλη οσο φαινεται.Ολα την επηρεαζουν. Τα προτυπα, ο καθηγητης ,τα βιβλια, η εμπνευση ο κοινωνικος περιγυρος , η οικογενεια, η ορεξη,οι στοχοι,ο σκοπος,κ.ο.κ
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

JaneWin

Διάσημο Μέλος

H JaneWin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 826 μηνύματα.

H JaneWin έγραψε: στις 14:59, 27-02-11:

#20
Η μούρη του μαθηματικού όταν διορθώνει το διαγώνισμα και δεν βρίσκει ούτε ένα λάθος,ενώ στο προηγούμενο μάθημα σου έλεγε πως αν πιάσεις την βάση να χαίρεσαι.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Χρήστες

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα.
     
  • (View-All Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 30 μέρες:
    Margaret2001

Βρείτε παρόμοια