Γιατί αλλάζουν οι καθηγητές όταν διορίζονται;

Bikoulinaki

Νεοφερμένος

Η Bikoulinaki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών και Μαθητής Α' γυμνασίου. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Πρεπει μερικοι απο εσας τουσ καθηγητες με το που διοριζεστε να γινεστε αλλοι ανθρωποι?Δεν λεω ολοι σας αλλα οι περισσοτεροι!
-----------------------------------------
και οχι προς το καλυτερο...........
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Jenny

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Τζένη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 41 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 960 μηνύματα.
Έχεις δίκαιο σε αυτό. Υπάρχουν πολλοί συνάδελφοί μου που ενώ μέχρι πρότινος είχαν ή δούλευαν σε φροντιστήριο ή έκαναν ιδιαίτερα μαθήματα και ξαφνικά με το που διορίστηκαν άλλαξαν στάση προς το χειρότερο.

Λυπάμαι πολύ γι' αυτό. Δεν γνωρίζω την αιτία. Ίσως φταίει το ότι "μονιμοποιήθηκαν" έχοντας μια θέση στο δημόσιο και ξέρουν πως ό,τι και να γίνει "δεν τους κουνάει" κανείς από εκει. Ίσως και για άλλους λόγους. Τι να πω...Πάντως ξέρω πως κάποιοι από αυτούς έχουν πολύ άδικη στάση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fragl

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η fragl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 326 μηνύματα.
Κάποιοι καβαλάνε καλάμι για τους παραπάνω λόγους και αλλάζουν και συμπεριφορά απέναντι σε αδιόριστους φίλους, με τους οποίους νωρίτερα περνούσαν τα ίδια...φαντάσου απέναντι στους μαθητές..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Jenny

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Τζένη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 41 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 960 μηνύματα.
και αλλάζουν και συμπεριφορά απέναντι σε αδιόριστους φίλους, με τους οποίους νωρίτερα περνούσαν τα ίδια....

Πράγματι ΚΑΙ αυτό, ακόμα χειρότερο! :mad:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nefi

Πολύ δραστήριο μέλος

Η nefi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,097 μηνύματα.
το βολεμα φταιει...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

rock93panos

Νεοφερμένος

Ο rock93panos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 29 μηνύματα.
θελω να γινω δασκαλος γιατι ειναι ο καταλληλότερος τροπος που σκευτικα για να κανω τν κοσμο καλυτερο... λετε να καταντησω ακριβως τ αντιθετο αυτου που ονειρευομαι; τι οδηγει τους ανθρωπους εκει; ίσως η αναγκη για επιβιωση... ελπιζω να μν μου συμβει κ εμενα :'(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Jenny

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Τζένη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 41 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 960 μηνύματα.
θελω να γινω δασκαλος γιατι ειναι ο καταλληλότερος τροπος που σκευτικα για να κανω τν κοσμο καλυτερο... λετε να καταντησω ακριβως τ αντιθετο αυτου που ονειρευομαι; τι οδηγει τους ανθρωπους εκει; ίσως η αναγκη για επιβιωση... ελπιζω να μν μου συμβει κ εμενα :'(

Αν κάνεις αυτό το επάγγελμα πάνω απ' όλα επειδή το αγαπάς και σου αρέσει, σίγουρα δεν θα αλλάξεις οταν μπεις με το καλο σε δημόσιο σχολείο. :)
Αν όμως κάνεις το επάγγελμα μόνο και μόνο επειδή σου εξασφαλίζει μονιμότητα και χρήματα σταθερα, τότε μάλλον θα αλλάξεις!! :iagree:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vaggelis1984

Νεοφερμένος

Ο vaggelis1984 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 106 μηνύματα.
Για να μην το κουράζουμε πολύ :)
κάποια πράγματα έχουν να κάνουν με τον χαρακτήρα και την ποιότητα του ανθρώπου. Αν κάποιος αλλάζει συμπεριφορά επειδή βρήκε σταθερή εργασία ή με καλύτερες αποδοχές έχει να κάνει με τον ίδιο και συνήθως τέτοια άτομα δίνουν δείγματα γραφής από πριν. Άρα δεν πρέπει να πέφτε από τα σύννεφα.
Όσο για το θέμα της μονιμότητας μην παρασύρεστε πάντα. Σίγουρα υπάρχει αυτός που θα την αράξει εκμεταλλευόμενος την μονιμότητα (όπως συμβαίνει σε όλο το δημόσιο τομέα) αλλά για αυτές τις περιπτώσεις δεν φταίει ο ίδιος αλλά οι ανύπαρκτοι (αξιοκρατικοί) ελεγκτικοί μηχανισμοί που θα έπρεπε να τους αποβάλλουν. Με λίγα λόγια είναι θέμα κεντρικής διοίκησης και εξουσίας (βλ. ΥΠΕΠΘ, κυβέρνηση κτλ.). Πολλές φορές όμως η κατάργηση της μονιμότητα γίνεται στόχος από τις κυβερνήσεις και τους επιχειρηματίες για φθηνή (και ανασφάλιστη) εργασία. Σε αυτό προστίθεται και η μιζέρια όσων δουλεύουν στον ιδιωτικό τομέα (π.χ ιδιαίτερα,φροντιστήρια, ιδιωτικά σχολεία κτλ. ) που την κατηγορούν αλλά ταυτόχρονα την κυνηγάνε (σχήμα οξύμωρο).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

petrosmallios

Νεοφερμένος

Ο petrosmallios αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Σύμφωνώ με όλα τα παραπάνω αλλά θα πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι:
1. στο σχολείο έχεις 25 μαθητές και στο φροντιστήριο 5.
2. αυτοί οι 5 του φροντιστηρίου έρχονται με την θέλησή τους και όχι για να μη μείνουν από απουσίες.
3. αυτοί οι 5 γνωρίζουν ότι πληρώνουν οι γονείς τους
4. στο σχολείο υπάρχουν οι γιορτές, οι πρόβες για τις γιορτές
5. στο σχολείο υπάρχουν οι παρελάσεις, οι πρόβες για τις παρελάσεις
6. στο σχολείο υπάρχουν οι αποχές, οι καταλήψεις κτλ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

killbill

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο killbill αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 167 μηνύματα.
Φαντάζομαι η λέξη "αλλάζουν" στο θέμα έχει ειπωθεί με την αρνητική έννοια, δηλαδή αλλάζουν προς το χειρότερο.

Δεν ισχύει πάντα αυτό όμως. Και εξηγώ την δική μου φιλοσοφία, πως δηλαδή άλλαξα αλλά προς το καλύτερο όταν διορίστηκα!! :

Πριν διοριστώ, όπως οι περισσότεροι, δούλευα σε φροντιστήριο, όπου:

1) Ημουν πολύ περιορισμένος από την διεύθυνση ως προς το πως να κάνω το μάθημα. Ο διευθυντής στεκόταν πίσω από την πόρτα της αίθουσας για να ακούει πως κάνω το μάθημα. Μετά με καλούσε στο γραφείο και άρχισε τις παρατηρήσεις.
Στο δημόσιο σχολείο όταν διορίστηκα, απέκτησα την ελευθερία στον τρόπο διδασκαλίας. όταν κλείνεις την πόρτα της τάξης είσαι το αφεντικό! αρκεί βέβαια να μην το καταχραστείς αυτό...

2) Στο φροντιστήριο δεν είχα οικονομικά κίνητρα. Δούλευα με 8 ευρώ την ώρα, χωρίς ένσημα, χωρίς δώρο Χριστουγέννων και Πάσχα, τα Σαββατοκύριακα μας κουβαλούσαν για επιτηρήσεις διαγωνισμάτων που δεν πληρωνόταν. Με τα βίας έβγαζα 800 ευρώ
Στο δημόσιο όταν διορίστηκα είχα σταθερό μισθό, ικανοποιητικό θα έλεγα για τις ώρες που δουλεύω, ασφάλιση και σιγουριά. Αυτό και μόνο μου έδωσε περισσότερη όρεξη για δουλεια. Αρκεί βέβαια να μην το καταχραστεί κάποιος.

3) Στο φροντιστήριο έπρεπε να διδάσκω τις σημειώσεις του φροντιστηρίου που τις είχε γράψει κάποιος παλαιότερος, να κάνω συγκεκριμένες ασκήσεις που όριζε το φροντιστήριο. Δεν είχα ελευθερία στο αντικείμενο.
Στο δημόσιο σχολείο κάνω τις ασκήσεις που κρίνω εγώ κατάλληλες. αρκεί να μην το καταχραστείς και πάλι

4) Στο φροντιστήριο στην ενημέρωση γονέων ήμουν υποχρεωμένος να παίζω θέατρο και να ακολουθώ τις οδηγίες της διεύθυνσης για να μην χάσουμε τον πελάτη!
Στο δημόσιο λέω στους γονείς τα πράγματα με το όνομά τους! τους λέω την αλήθεια. τους προειδοποιώ και δεν τους παραμυθιάζω, ώστε να προλάβουν καταστάσεις και να μην προσγειωθούν ανώμαλα

5) επειδή πάντα με ενδιέφερε η καλή εικόνα μου προς τα έξω, όταν διορίστηκα στο δημόσιο έπρεπε να προσδιορίσω τον ρόλο μου. Από την μία υπάρχουν οι φροντιστές που κάνουν το μάθημα ωραία και σωστά και που είναι πάντα πιο μπροστά στην ύλη από το σχολείο, και από την άλλη υπάρχω και εγώ ο καθηγητής στο δημόσιο σχολείο που κάτι πρέπει να πω και εγώ.. Δυστυχώς αρκετοί καθηγητές στο δημόσιο σχολείο δεν ασχολούνται όπως θα έπρεπε και επαναπαύονται στην αντίληψη ότι "έλα μωρέ αφού τα ξέρουν από το φροντιστήριο εγώ γιατι να σκάσω τώρα, ας αράξω και να χαλαρώσω".
Εγώ το είδα εντελώς διαφορετικά αυτό το θέμα. Κοίταξα τι μπορώ να κάνω ώστε να κεντρίσω το ενδιαφέρον των παιδιών και να τους κάνω το μάθημα διαφορετικά από ότι στο φροντιστήριο ώστε να προσφέρω κάτι και εγώ, και να μην λένε τα παιδιά "τι μας λέει τώρα αυτός, μας τα έιπανε στο φροντιστήριο". Θέλω τα παιδιά να κερδίζουν και από το φροντιστήριο αλλά και από το δημόσιο σχολείο. Με άλλα λόγια προσπαθώ να κάνω το μάθημα από άλλη οπτική γωνία, να προσσεγγίσω διαφορετικά την διδασκαλία σε αυτά που ίσως ήδη ξέρουν από τα φροντιστήρια (πχ σχέδια μαθημάτων, παρουσιάσεις powerpoint κλπ).

Είναι θέμα αντίληψης των πραγμάτων...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maria1025

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η maria1025 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 123 μηνύματα.
4) Στο φροντιστήριο στην ενημέρωση γονέων ήμουν υποχρεωμένος να παίζω θέατρο και να ακολουθώ τις οδηγίες της διεύθυνσης για να μην χάσουμε τον πελάτη!
Στο δημόσιο λέω στους γονείς τα πράγματα με το όνομά τους! τους λέω την αλήθεια. τους προειδοποιώ και δεν τους παραμυθιάζω, ώστε να προλάβουν καταστάσεις και να μην προσγειωθούν ανώμαλα

Μπορεις να πεις λιγα περισσοτερα για την νοοτροπια των φροντηστηριων? Δηλαδη, ειναι πραγματι τοσο επιχειρησεις οσο φαινονται?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

killbill

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο killbill αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 167 μηνύματα.
Θα μπορούσα αλλά θα ξεφεύγαμε από το θέμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 986132

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Θα συμφωνήσω με την κυρία Jenny, τον κύριο vaggelis1984, τον κύριο petrosmallios και τον κύριο killbill.

Υπάρχουν πολλοί παράγοντες, οι οποίοι θα καθορίσουν την συμπεριφορά του/ης καθηγητή/τριας:

-Η μονιμοποίηση, που για κάποιους είναι το παν και μόλις μονιμοποιηθούν λύνουν το πρόβλημά τους και δεν ενδιαφέρονται να κάνουν σωστά την δουλειά τους.
-Ο χαρακτήρας, το ποιόν, η υπευθυνότητα και η ευσυνειδητότητα του εκπαιδευτικού.
-Ίσως παίζει ρόλο και η ηλικία και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο καθένας (?). Οι νεότεροι έχουν περισσότερη όρεξη για δουλειά, εν συγκρίσει με τους παλαιότερους εκπαιδευτικούς που δεν δίνουν το 100% (υπάρχουν κι εξαιρέσεις).
-Πολλοί επαναπαύονται, γιατί το φίδι από την τρύπα το βγάζουν τα φροντιστήρια κι έτσι δεν κάνουν το μάθημά τους όσο το δυνατόν καλύτερα.
-Φυσικά δεν παίζει ρόλο μόνο ο ζήλος που θα δείξει ο καθηγητής, αλλά και η θέληση της μαθητιώσας νεολαίας για μάθηση. Ας ρίξουμε το μπαλάκι και στους μαθητές και να πάψουμε να κατηγορούμε μόνο τους εκπαιδευτικούς. Γιατί έχω δει ευσυνείδητους καθηγητές και καθηγήτριες με όρεξη για να κάνουν το μάθημά τους, αλλά να μην μπορούν να κάνουν την δουλειά τους λόγω του ότι, πολύ απλά, δεν μπορούν. Μέσα στην τάξη κυριαρχεί ο χαμός.
Όλα ξεκινάνε απ' τους μαθητές πιστεύω. Αν ο μαθητής θέλει να μάθει, το δείξει και το κυνηγήσει, ο καθηγητής θα το εκτιμήσει και θα κάνει αυτό που πρέπει. Αλλιώς υπάρχουν και οι διευθυντές, όπου μπορούν οι μαθητές να εκφράσουν τα παράπονά τους, αν φτάσουν στο αμήν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xrysanthi44503

Νεοφερμένος

Η xrysanthi44503 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 8 μηνύματα.
πρεπει να γινουν καλυτεροι οι καθηγητες, επειδη μεσω των παιδιων βαζουν τις βασεις για ενα καλυτερο μελλον αφου τα παιδια θεωρουν πιο σωστο αυτο που τους λενε οι καθηγητες παρα οι γονεις ακομη και αν ειναι το ιδιο. Ετσι θα ειναι καλυτερο και το ελληνικο εκπαισευτικο συστημα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Anthie95

Νεοφερμένος

Η Anthie95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 36 μηνύματα.
εγώ θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες και ειδικά με την xrysanthi ! Οι καθηγητες είναι το παράδειγμά μας ! Δεν μπορώ εγώ όμως να θαυμάζω έναν αθηγητή που θεωρεί οτι ειναι "ο ενας και μοναδικος", μου βαζει 4 σελιδες ασκησεις κάνοντας τον ελεύθερο χρόνο μου ανύπαρκτο και που δεν με ακούει. Εγώ πιστευω οτι αυτό είναι που λείπει. Οι καθηγητές μπαίνουν στην τάξη και σου λένε "Πρεπει να με σέβεστε γιατι είμαι καθηγητής σας" και δεν "Πρεπει να με σεβεστε γιατι θα σας αποδείξω οτι αξίζω πραγματικά τον σεβασμό σας". Οι καθηγητες νομίζω πως δεν αλλάζουν ανάλογα με το που δουλεύουν, απλά σημόσιο = ελευθερία και ελευθερια = ο πραγματικός σου εαυτός. Ή το 'χνουν ή δεν το 'χουν !
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

riemann80

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο χρηστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 43 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Επανομή (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 373 μηνύματα.
πρεπει να γινουν καλυτεροι οι καθηγητες, επειδη μεσω των παιδιων βαζουν τις βασεις για ενα καλυτερο μελλον αφου τα παιδια θεωρουν πιο σωστο αυτο που τους λενε οι καθηγητες παρα οι γονεις ακομη και αν ειναι το ιδιο. Ετσι θα ειναι καλυτερο και το ελληνικο εκπαισευτικο συστημα


πολυ σωστα τα λες... το ερωτημα ομως μενει: πώς θα γινουν καλυτεροι οι καθηγητες? αυτο να συζητησουμε...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

killbill

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο killbill αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 167 μηνύματα.
πολυ σωστα τα λες... το ερωτημα ομως μενει: πώς θα γινουν καλυτεροι οι καθηγητες? αυτο να συζητησουμε...

Όχι, αυτό που λές συζητιέται ήδη στο topic "Ο Ιδανικός Καθηγητής"
https://ischool.e-steki.gr/showthread.php?t=42762

Νομίζω ότι στο συγκεκριμένο θέμα η συζήτηση πρέπει να περιοριστεί μόνο στο τι φταίει και αλλάζουν
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top