×
Επεξεργασία Προφίλ Επεξεργασία Avatar Επεξεργασία Υπογραφής Επεξεργασία Επιλογών E-mail και Κωδικός
×
Αποσύνδεση Οι Συνδρομές μου Το Προφίλ μου Τα Posts μου Τα Threads μου Λίστα Επαφών Αόρατος Χρήστης
Αναζήτηση στο iSchool!
Τι;
Πως;
Ταξινόμηση
Που;
Σε συγκεκριμένη κατηγορία;
Ποιος;
Αποτελέσματα Αναζήτησης
Συμπληρώστε τουλάχιστον το πεδίο Τι;

Το iSchool είναι η μεγαλύτερη μαθητική διαδικτυακή κοινότητα με 67,648 εγγεγραμμένα μέλη και 2,434,445 μηνύματα σε 76,377 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το iSchool άλλα 222 άτομα.

Καλώς ήρθατε στο iSchool!

Εγγραφή Βοήθεια

Προς τους απανταχού φιλόλογους

merenwen9728 (...)

Φοιτητής

H ... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών και Φοιτητής του τμήματος Φιλολογίας Αθήνας . Έχει γράψει 50 μηνύματα.

H merenwen9728 έγραψε: στις 13:14, 05-01-09:

#1
Φέτος πέρασα στο τιμημένο φιλολογικό!Υπάρχει κάποιος καθηγητής φιλολογίας εδώ,προκειμένου να ανταλλάξουμε απόψεις για το αντικείμενο?Εννοείται ότι και οι απλοί σπουδαστές και όχι μόνο είναι ευπρόσδεκτοι
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

filologos (εφη)

Καθηγητής

H εφη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 42 μηνύματα.

H filologos έγραψε: στις 20:49, 11-01-09:

#2
Γεια σου aurora και καλώς ήλθες στο club των φιλολόγων!
Είμαι φιλόλογος , διδάσκω 16 χρόνια και είμαι πολύ χαρούμενη γι'αυτό.
Αν μπορώ να σε βοηθήσω σε κάτι (απορίες -ανησυχίες -προβληματισμούς) σχετικά με το επάγγελμα, με χαρά θα το κάνω.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

merenwen9728 (...)

Φοιτητής

H ... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών και Φοιτητής του τμήματος Φιλολογίας Αθήνας . Έχει γράψει 50 μηνύματα.

H merenwen9728 έγραψε: στις 13:16, 13-01-09:

#3
Επιτέλους!Κάποιος που μπορώ να μοιραστώ το πάθος μου!Χαίρομαι πολύ που ανταποκριθήκατε στο μήνυμά μου και ελπίζω από τις συνομιλία μας να αποκομίσουμε και οι δύο θετικά στοιχεία...Καταρχάς,αν συμφωνείτε,θα ήθελα να σας γνωρίσω καλύτερα...αν επιτρέπεται θα ήθελα να μάθω τι ακριβώς ήταν αυτό που σας ώθησε στην εν λόγω επιλογή επαγγέλματος.Θα περιμένω εναγωνίως την απάντησή σας.:thanks:
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

jimmouras

Φοιτητής

Ο jimmouras αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 32 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 20 μηνύματα.

O jimmouras έγραψε: στις 16:58, 17-01-09:

#4
Καλησπερα φιλε. Εγω μολις τελιωσα την φιλολογια θεσ/νικης και τωρα θα δωσω ασεπ. Τι θαηθελες να μαθεις;
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

filologos (εφη)

Καθηγητής

H εφη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 42 μηνύματα.

H filologos έγραψε: στις 21:22, 17-01-09:

#5
Καλησπέρα aurora,καλησπέρα σε όλους.
Επέλεξα τη φιλολογία από τη μεγάλη μου αγάπη προς τα αρχαία ελληνικά, την αρχαιοελληνική φιλοσοφία και στάση ζωής. Θα μπορούσα λοιπόν να καταπιαστώ με την έρευνα, την ερμηνεία, και την ανάλυση κειμένων, να κλειστώ στο γραφείο μου και να απολαμβάνω την ενασχόλησή μου με το αγαπημένο μου θέμα. Κάτι τέτοιο θα με απομόνωνε και θα με έριχνε στη μοναξιά που βιώνει ο πνευματικός άνθρωπος. Θα γινόμουν κοινωνικός αναχωρητής σαν τον φιλόσοφο της πλατωνικής πολιτείας και θα ζούσα ευτυχισμένη στα νησιά των Μακάρων. Πιο απλά, θα ήμουν στον κόσμο μου.
Εκείνο που περισσότερο με γοήτευε, ήταν η συνεχής επαφή με το πιο ζωντανό και πιο δυναμικό κομμάτι της κοινωνίας μας, τους νέους. Τα παιδιά του Γυμνασίου και του Λυκείου που παλεύουν να γνωρίσουν τον εαυτό τους και τον κόσμο, που απορούν, που θέλουν να μάθουν τα πάντα, που χαμογελούν και την ίδια στιγμή μπορεί να θυμώσουν, αν κάτι τα προσβάλλει και να το φωνάξουν σε όλους. Ήθελα να είμαι δίπλα τους παρατηρητής αλλά και βοηθός, εμψυχωτής, συμπαραστάτης και δάσκαλος.
Για να το κάνω σωστά ,έπρεπε να έχω εφόδια πνευματικά και ψυχικά. Η ενασχόληση και η μελέτη της φιλοσοφίας, της ποίησης, της ιστορίας μου έδωσαν τα όπλα που ήθελα για να μπορέσω να δείξω στους μαθητές μου την ουσία του κόσμου και των πραγμάτων και όχι το περιτύλιγμα της ζωής. Σκέφτηκα πως έτσι θα αγαπήσουν το σχολείο και τα μαθήματα γιατί θα καταλάβουν πως είναι το μέσο για να πραγματοποιήσουν τα όνειρά τους. Η γνώση είναι δύναμη.
Το έργο του καθηγητή είναι δύσκολο και δεν έχει παύση , ούτε καν ανάπαυση. Η μεγαλύτερη ικανοποίηση όμως, έρχεται μέσα από την προσφορά και από την επίτευξη του δύσκολου στόχου, όχι από τα εύκολα. Ελπίζω να συμφωνείς.
6 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

qwertyuiop (Γιώργος)

Φοιτητής

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 23 ετών , Φοιτητής του τμήματος Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης Αθήνας και μας γράφει απο Φιλοθέη (Αττική). Έχει γράψει 2,559 μηνύματα.

O qwertyuiop http://brizolaki.blogspot.com/ έγραψε: στις 09:58, 18-01-09:

#6
Η αλήθεια είναι ότι καθηγητές σαν εσάς είναι ένα είδος προς εξαφάνιση.

Οι πιο πολλοί πιστεύω ότι γίνονται καθηγητές για τους γνωστούς δύο λόγους (Ιούλιος , Αύγουστος) και για να "τη βγάζουν καθαρή" με λίγη δουλειά και κούραση.

Στο γυμνάσιο που φοιτώ τουλάχιστον, οι καθηγητές που είναι αφιερωμένοι και παθιασμένοι με το αντικείμενό τους μετριούνται , δυστυχώς, στα δάχτυλα του ενός χεριού.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

filologos (εφη)

Καθηγητής

H εφη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 42 μηνύματα.

H filologos έγραψε: στις 20:23, 18-01-09:

#7
:iagree:
Αρχική Δημοσίευση από qwertyuiop2
Η αλήθεια είναι ότι καθηγητές σαν εσάς είναι ένα είδος προς εξαφάνιση.

Οι πιο πολλοί πιστεύω ότι γίνονται καθηγητές για τους γνωστούς δύο λόγους (Ιούλιος , Αύγουστος) και για να "τη βγάζουν καθαρή" με λίγη δουλειά και κούραση.

Στο γυμνάσιο που φοιτώ τουλάχιστον, οι καθηγητές που είναι αφιερωμένοι και παθιασμένοι με το αντικείμενό τους μετριούνται , δυστυχώς, στα δάχτυλα του ενός χεριού.
Υπάρχουν ,δυστυχώς, και τέτοιοι τύποι. Αγνοήστε τους και ασχοληθείτε με ό,τι πραγματικά σας ενδιαφέρει και με όσους μπορούν και επιθυμούν να σας προσφέρουν κάτι. Πάντως, εδώ που τα λέμε, αυτοί χάνουν!! Το χειρότερο γι' αυτούς είναι ότι δεν ξέρουν τι χάνουν , ούτε θα μάθουν ποτέ...
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

merenwen9728 (...)

Φοιτητής

H ... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών και Φοιτητής του τμήματος Φιλολογίας Αθήνας . Έχει γράψει 50 μηνύματα.

H merenwen9728 έγραψε: στις 14:31, 19-01-09:

#8
Αρχική Δημοσίευση από filologos
Καλησπέρα aurora,καλησπέρα σε όλους.
Επέλεξα τη φιλολογία από τη μεγάλη μου αγάπη προς τα αρχαία ελληνικά, την αρχαιοελληνική φιλοσοφία και στάση ζωής. Θα μπορούσα λοιπόν να καταπιαστώ με την έρευνα, την ερμηνεία, και την ανάλυση κειμένων, να κλειστώ στο γραφείο μου και να απολαμβάνω την ενασχόλησή μου με το αγαπημένο μου θέμα. Κάτι τέτοιο θα με απομόνωνε και θα με έριχνε στη μοναξιά που βιώνει ο πνευματικός άνθρωπος. Θα γινόμουν κοινωνικός αναχωρητής σαν τον φιλόσοφο της πλατωνικής πολιτείας και θα ζούσα ευτυχισμένη στα νησιά των Μακάρων. Πιο απλά, θα ήμουν στον κόσμο μου.
Εκείνο που περισσότερο με γοήτευε, ήταν η συνεχής επαφή με το πιο ζωντανό και πιο δυναμικό κομμάτι της κοινωνίας μας, τους νέους. Τα παιδιά του Γυμνασίου και του Λυκείου που παλεύουν να γνωρίσουν τον εαυτό τους και τον κόσμο, που απορούν, που θέλουν να μάθουν τα πάντα, που χαμογελούν και την ίδια στιγμή μπορεί να θυμώσουν, αν κάτι τα προσβάλλει και να το φωνάξουν σε όλους. Ήθελα να είμαι δίπλα τους παρατηρητής αλλά και βοηθός, εμψυχωτής, συμπαραστάτης και δάσκαλος.
Για να το κάνω σωστά ,έπρεπε να έχω εφόδια πνευματικά και ψυχικά. Η ενασχόληση και η μελέτη της φιλοσοφίας, της ποίησης, της ιστορίας μου έδωσαν τα όπλα που ήθελα για να μπορέσω να δείξω στους μαθητές μου την ουσία του κόσμου και των πραγμάτων και όχι το περιτύλιγμα της ζωής. Σκέφτηκα πως έτσι θα αγαπήσουν το σχολείο και τα μαθήματα γιατί θα καταλάβουν πως είναι το μέσο για να πραγματοποιήσουν τα όνειρά τους. Η γνώση είναι δύναμη.
Το έργο του καθηγητή είναι δύσκολο και δεν έχει παύση , ούτε καν ανάπαυση. Η μεγαλύτερη ικανοποίηση όμως, έρχεται μέσα από την προσφορά και από την επίτευξη του δύσκολου στόχου, όχι από τα εύκολα. Ελπίζω να συμφωνείς.
Συμφωνώ και με το παραπάνω:iagree::iagree:!Εδώ και πολλά χρόνια έχω κατασταλάξει στη συγκεκριμένη επιλογή και οι περισσότεροι με απέτρεπαν(συγγενείς και καθηγητές)...Μόνο δυό άνθρωποι με στήριξαν σ' αυτή μου την απόφαση και ο ένας από αυτούς χρησιμοποίησε-προς μεγάλη μου έκπληξη και συγκίνηση- τα ίδια λόγια μ'εσάς!Καθηγητές σαν εσάς με εμπνέουν να προσπαθώ να γίνω καλύτερη!Ωστόσο,αναρωτιέμαι...υπήρξαν στιγμές που μετανιώσατε για την επιλογή σας;Αν υπήρξαν,πόσο πολύ;
-----------------------------------------
Αρχική Δημοσίευση από filologos
:iagree:
Υπάρχουν ,δυστυχώς, και τέτοιοι τύποι. Αγνοήστε τους και ασχοληθείτε με ό,τι πραγματικά σας ενδιαφέρει και με όσους μπορούν και επιθυμούν να σας προσφέρουν κάτι. Πάντως, εδώ που τα λέμε, αυτοί χάνουν!! Το χειρότερο γι' αυτούς είναι ότι δεν ξέρουν τι χάνουν , ούτε θα μάθουν ποτέ...
:iagree:Δε θα μάθουν τι χάνουν,γιατί δεν μπορούν να το αντιληφθούν....Όσο για το περίφημο:''Ιούνιος,Ιούλιος,Αύγουστος'' θα ήθελα να πω ότι στην πράξη δεν ισχύει καθόλου,αφού οι καθηγητές έχουν κι άλλες υποχρεώσεις(π.χ.διορθώσεις,επιτροπές,θερινά,προετοιμασία κλπ.) και επιλέον μέσα στη χρονιά κουράζονται περισσότερο απ'όσο νομίζουν οι περισσότεροι...
-----------------------------------------
Αρχική Δημοσίευση από jimmouras
Καλησπερα φιλε. Εγω μολις τελιωσα την φιλολογια θεσ/νικης και τωρα θα δωσω ασεπ. Τι θαηθελες να μαθεις;
Καλησπέρα και σε σένα!Καταρχάς,είμαι φίλη και όχι φίλος...Για πες,τι κατεύθυνση ήσουν;Πως είναι το επίπεδο στη Θεσσαλονίκη;
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

jimmouras

Φοιτητής

Ο jimmouras αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 32 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 20 μηνύματα.

O jimmouras έγραψε: στις 18:31, 19-01-09:

#9
Αρχική Δημοσίευση από aurora
Συμφωνώ και με το παραπάνω:iagree::iagree:!Εδώ και πολλά χρόνια έχω κατασταλάξει στη συγκεκριμένη επιλογή και οι περισσότεροι με απέτρεπαν(συγγενείς και καθηγητές)...Μόνο δυό άνθρωποι με στήριξαν σ' αυτή μου την απόφαση και ο ένας από αυτούς χρησιμοποίησε-προς μεγάλη μου έκπληξη και συγκίνηση- τα ίδια λόγια μ'εσάς!Καθηγητές σαν εσάς με εμπνέουν να προσπαθώ να γίνω καλύτερη!Ωστόσο,αναρωτιέμαι...υπήρξαν στιγμές που μετανιώσατε για την επιλογή σας;Αν υπήρξαν,πόσο πολύ;
-----------------------------------------

:iagree:Δε θα μάθουν τι χάνουν,γιατί δεν μπορούν να το αντιληφθούν....Όσο για το περίφημο:''Ιούνιος,Ιούλιος,Αύγουστος'' θα ήθελα να πω ότι στην πράξη δεν ισχύει καθόλου,αφού οι καθηγητές έχουν κι άλλες υποχρεώσεις(π.χ.διορθώσεις,επιτροπές,θερινά,προετοιμασία κλπ.) και επιλέον μέσα στη χρονιά κουράζονται περισσότερο απ'όσο νομίζουν οι περισσότεροι...
-----------------------------------------

Καλησπέρα και σε σένα!Καταρχάς,είμαι φίλη και όχι φίλος...Για πες,τι κατεύθυνση ήσουν;Πως είναι το επίπεδο στη Θεσσαλονίκη;
Συγνωμη για το λαθος δεν το προσεξα... Ημουν νεοελληνικο. Το επιπεδο σχολης (μαθηματων) πιστευω οτι ειναι αν οχι το πιο δυσκολο, απ' τα πιο δυσκολα, σε συγκριση με φιλολογιες αλλων πολεων.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

merenwen9728 (...)

Φοιτητής

H ... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών και Φοιτητής του τμήματος Φιλολογίας Αθήνας . Έχει γράψει 50 μηνύματα.

H merenwen9728 έγραψε: στις 20:09, 19-01-09:

#10
Αρχική Δημοσίευση από jimmouras
Συγνωμη για το λαθος δεν το προσεξα... Ημουν νεοελληνικο. Το επιπεδο σχολης (μαθηματων) πιστευω οτι ειναι αν οχι το πιο δυσκολο, απ' τα πιο δυσκολα, σε συγκριση με φιλολογιες αλλων πολεων.
Χμμμ,το φαντάστηκα...έχω ακούσει ότι αυτό είναι το καλύτερο νεοελληνικό-εν αντιθέσει με το δικό μας!-στην Αθήνα πάλι είναι καλό το κλασσικό.Εσύ με τι κριτήρια το επέλεξες;
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

jimmouras

Φοιτητής

Ο jimmouras αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 32 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 20 μηνύματα.

O jimmouras έγραψε: στις 16:51, 20-01-09:

#11
Αρχική Δημοσίευση από aurora
Χμμμ,το φαντάστηκα...έχω ακούσει ότι αυτό είναι το καλύτερο νεοελληνικό-εν αντιθέσει με το δικό μας!-στην Αθήνα πάλι είναι καλό το κλασσικό.Εσύ με τι κριτήρια το επέλεξες;
Κοιταξε ειχα και εχω πιο καλη σχεση με τα νεοελληνικα απ' οτι με αρχαια και λατινικα... ηξερα οτι θα δυσκολευτω περισσοτερο.
Δευτερο, το κλασσικο εχει δυο πτυχιακα (αρχαια-λατινικα)... Δεν ηθελα να τραβηξω τοσο χοντρο λουκι...

Εσυ τι σκεφτεσαι, αν και ειναι νωρις ακομα.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

merenwen9728 (...)

Φοιτητής

H ... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών και Φοιτητής του τμήματος Φιλολογίας Αθήνας . Έχει γράψει 50 μηνύματα.

H merenwen9728 έγραψε: στις 17:21, 20-01-09:

#12
Σε καταλαβαίνω...εγώ πάλι για κλασσικό με κόβω!Με ενδιαφέρει και η γλωσσολογία αρκετά,αλλά δε θα μπορούσα να αφιερωθώ τόσο σ'αυτήν...Αν και θα ήθελα να υπάρχει περισσότερη λογοτεχνία στο κλασσικό...Η λαογραφία είναι τόσο ενδιαφέρουσα,όσο μου φαίνεται;
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

beautiful loser (----)

Φοιτητής

Ο ---- αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Φοιτητής του τμήματος Μαθηματικών Αθήνας . Έχει γράψει 1,116 μηνύματα.

O beautiful loser έγραψε: στις 21:24, 20-01-09:

#13
Αρχική Δημοσίευση από qwertyuiop2
Στο γυμνάσιο που φοιτώ τουλάχιστον, οι καθηγητές που είναι αφιερωμένοι και παθιασμένοι με το αντικείμενό τους μετριούνται , δυστυχώς, στα δάχτυλα του ενός χεριού.
Και αυτοι παθιασμενοι με διαθεση να αλλαξουνε την νοοτροπια της ταξης καθηγητες πολλες φορες διακατεχονται από τραγική ανικανοτητα να διδιαξουνε και συγκρινονται με τους απαθους κανω απλα τη δουλεια μου καθηγητες
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

santwno

Μεταπτυχιακός φοιτητής

H santwno αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών , Μεταπτυχιακός φοιτητής του τμήματος Φιλολογίας Θεσσαλονίκης και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 147 μηνύματα.

H santwno glossa-kai-nees-texnologies.blogspot.com έγραψε: στις 12:09, 21-01-09:

#14
Γεια σας και από εμένα!
Είμαι απόφοιτος Φιλολογίας στο Α.Π.Θ με ειδίκευση στη Γλωσσολογία και τώρα κάνω το μεταπτυχιακό μου στην Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία πάλι στο Α.Π.Θ.

Όταν δήλωσα αυτή τη σχολή δεν ήμουν και τόσο σίγουρη. Ήμουν μεταξύ παιδαγωγικού και φιλολογίας αλλά προτίμησα να γίνω φιλόλογος γιατί είναι περισσότερο επιστημονικό επάγγελμα απ'ότι ο δάσκαλος και έχεις και περισσότερες ευκαιρίες επαγγελματικής εξέλιξης, όπως είναι ο ερευνητικός τομέας. Στη σχολή πήγα για τα νεο-ελληνικά, γιατί με ενδιέφερε η συγγραφή και πίστευα πως μέσα από την ενασχόληση μου με τη λογοτεχνία και την ποίηση θα γινόμουν και καλύτερος συγγραφέας.

Όμως τότε γνώρισα τη γλωσσολογία και με μάγεψε...γιατί είδα πρώτη φορά κάτι που χρησιμοποιούμε κάθε μέρα και με φυσικό τρόπο τι κρύβει από πίσω του.Γιατί πράγματι, όλα είναι γλώσσα και η γλώσσα επηρεάζει τα πάντα...Πολλοί δυσκολεύονται με τα γλωσσολογικά μαθήματα, αλλά αν σου αρέσει τότε δεν σε νοιάζουν οι δυσκολίες.Γι'αυτό έφτασα να κάνω μεταπτυχιακό πάνω σε αυτό...
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

jimmouras

Φοιτητής

Ο jimmouras αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 32 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 20 μηνύματα.

O jimmouras έγραψε: στις 17:52, 21-01-09:

#15
Αρχική Δημοσίευση από aurora
Σε καταλαβαίνω...εγώ πάλι για κλασσικό με κόβω!Με ενδιαφέρει και η γλωσσολογία αρκετά,αλλά δε θα μπορούσα να αφιερωθώ τόσο σ'αυτήν...Αν και θα ήθελα να υπάρχει περισσότερη λογοτεχνία στο κλασσικό...Η λαογραφία είναι τόσο ενδιαφέρουσα,όσο μου φαίνεται;
Λαογραφια εγω δεν ειχα καθολου, οπο9τε δεν μπορω να σε διαφωτισω. Οτι αλλο θες στην διαθεση σου !!!
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

merenwen9728 (...)

Φοιτητής

H ... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών και Φοιτητής του τμήματος Φιλολογίας Αθήνας . Έχει γράψει 50 μηνύματα.

H merenwen9728 έγραψε: στις 21:01, 22-01-09:

#16
Αρχική Δημοσίευση από jimmouras
Λαογραφια εγω δεν ειχα καθολου, οπο9τε δεν μπορω να σε διαφωτισω. Οτι αλλο θες στην διαθεση σου !!!
Κρίμα...θα περιμένω το επόμενο εξάμηνο για να το διαπιστώσω μόνη μου τότε:eyesup:Αλήθεια,πόσα ζόρικα είναι τα πράγματα στον Α.Σ.Ε.Π.;
-----------------------------------------
Αρχική Δημοσίευση από santwno
Γεια σας και από εμένα!
Είμαι απόφοιτος Φιλολογίας στο Α.Π.Θ με ειδίκευση στη Γλωσσολογία και τώρα κάνω το μεταπτυχιακό μου στην Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία πάλι στο Α.Π.Θ.

Όταν δήλωσα αυτή τη σχολή δεν ήμουν και τόσο σίγουρη. Ήμουν μεταξύ παιδαγωγικού και φιλολογίας αλλά προτίμησα να γίνω φιλόλογος γιατί είναι περισσότερο επιστημονικό επάγγελμα απ'ότι ο δάσκαλος και έχεις και περισσότερες ευκαιρίες επαγγελματικής εξέλιξης, όπως είναι ο ερευνητικός τομέας. Στη σχολή πήγα για τα νεο-ελληνικά, γιατί με ενδιέφερε η συγγραφή και πίστευα πως μέσα από την ενασχόληση μου με τη λογοτεχνία και την ποίηση θα γινόμουν και καλύτερος συγγραφέας.

Όμως τότε γνώρισα τη γλωσσολογία και με μάγεψε...γιατί είδα πρώτη φορά κάτι που χρησιμοποιούμε κάθε μέρα και με φυσικό τρόπο τι κρύβει από πίσω του.Γιατί πράγματι, όλα είναι γλώσσα και η γλώσσα επηρεάζει τα πάντα...Πολλοί δυσκολεύονται με τα γλωσσολογικά μαθήματα, αλλά αν σου αρέσει τότε δεν σε νοιάζουν οι δυσκολίες.Γι'αυτό έφτασα να κάνω μεταπτυχιακό πάνω σε αυτό...
Καλωσόρισες στη φιλολογική μας παρέα!!!!Μας έλειπε μια γλωσσολόγος:no1: :niki:
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

filologos (εφη)

Καθηγητής

H εφη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 42 μηνύματα.

H filologos έγραψε: στις 21:47, 22-01-09:

#17
[quote=aurora;206306]Συμφωνώ και με το παραπάνω:iagree::iagree:!Εδώ και πολλά χρόνια έχω κατασταλάξει στη συγκεκριμένη επιλογή και οι περισσότεροι με απέτρεπαν(συγγενείς και καθηγητές)...Μόνο δυό άνθρωποι με στήριξαν σ' αυτή μου την απόφαση και ο ένας από αυτούς χρησιμοποίησε-προς μεγάλη μου έκπληξη και συγκίνηση- τα ίδια λόγια μ'εσάς!Καθηγητές σαν εσάς με εμπνέουν να προσπαθώ να γίνω καλύτερη!Ωστόσο,αναρωτιέμαι...υπήρξαν στιγμές που μετανιώσατε για την επιλογή σας;Αν υπήρξαν,πόσο πολύ;
-----------------------------------------

Δε μετανιώνω ποτέ για τις επιλογές μου, ακόμη κι αν τα πράγματα δεν εξελιχθούν όπως τα είχα φανταστεί.Το "παλεύω" για να γίνει όπως νομίζω ότι θα ήταν το σωστό.Δε μετανιώνω, γιατί οι επιλογές μου είναι τα θέλω μου, οι στόχοι μου, το αποτέλεσμα που επιδιώκω κι αυτό έχει να κάνει μόνο με εμένα. Αντιθέτως, μετάνιωσα- και μάλιστα αρκετές φορές -για τον τρόπο μου, ή για την προσέγγιση που έκανα σε κάποιο θέμα κι αυτό γιατί στην εκπαιδευτική διαδικασία δεν είσαι ποτέ μόνος, ούτε και πρέπει να θεωρείς ότι είσαι μόνος. Εμπλέκονται κι άλλοι, μιλώ για τους μαθητές κυρίως, που καθένας είναι ξεχωριστή προσωπικότητα και κουβαλάει μαζί του το δικό του εαυτό, με ό,τι αυτό σημαίνει. Στην επαφή μου με αυτούς έχω κάνει λάθη από βιασύνη, από άγνοια, ποτέ όμως από δόλο, σκοπιμότητα ή υστεροβουλία. Τότε, ναι, μετάνιωσα. Πίστεψέ με, ήταν πολύ δυσάρεστο και ιδιαίτερα δύσκολο να ανατραπεί. Το κλειδί είναι ο διάλογος μαζί τους και η ειλικρινής επικοινωνία. Να παραδεχτείς ότι αστόχησες, να ζητήσεις συγγνώμη και να διεκδικήσεις το δικαίωμα στο λάθος.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Nicky13 (Νικολέτα)

Μαθητής Γ' γυμνασίου

H Νικολέτα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου . Έχει γράψει 61 μηνύματα.

H Nicky13 έγραψε: στις 21:56, 22-01-09:

#18
γεια σας! είμαι μαθήτρια β' γυμνασίου. λατρεύω την Ιλιάδα, την Οδύσσεια και τα αρχαία. η μητέρα μου είναι και αυτή συνειδητοποιημένη (ευτυχώς) φιλόλογος και μου έχει μεταδώσει την αγάπη της. δυστυχώς όμως, στο σχολείο μας ορισμένοι φιλόλογοι κάνουν το μάθημα ανιαρό.θα ήθελα να δείχνουν περισσότερο ενδιαφέρον για το ποιοι είμαστε και όχι στο "άντε να σας τα πω να τελειώνουμε και σήμερα". η συντομία τις μέρες μας έχει φτάσει να είναι το κύριο χαρακτηριστικό των ζωών μας. να τελείωσω γρήγορα, για να κάνω και αυτό και εκείνο κλπ... έτσι όμως όλοι μας αργοπεθαίνουμε, χωρίς ούτε καν να το πάρουμε είδηση...
1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

santwno

Μεταπτυχιακός φοιτητής

H santwno αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών , Μεταπτυχιακός φοιτητής του τμήματος Φιλολογίας Θεσσαλονίκης και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 147 μηνύματα.

H santwno glossa-kai-nees-texnologies.blogspot.com έγραψε: στις 22:14, 22-01-09:

#19
Αχ αυτή η νοοτροπία "να σας τα πω σήμερα να τελειώνω" είναι πολύ άσχημη...και είναι παρόμοια με τη νοοτροπία "έχω να βγάλω μια ύλη,πρέπει να τελειώνω με αυτή".
Πιστεύω πως σε μεγάλο βαθμό όλοι οι καθηγητές είναι δέσμιοι της ύλης και δεν τους αφήνονται πολλά όρια δημιουργικότητας, πράμα που θα ήταν πολύ καλύτερο. Βέβαια, αν δεν βαριέσαι και σε ενδιαφέρει και σου αρέσει αυτό που κάνεις, βρίσκεις τρόπους να κάνεις το μάθημα σου πιο συναρπαστικό...
Αλλά πιστεύω πως αν το εκπαιδευτικό μας σύστημα άφηνε περισσότερο ελεύθερους τους καθηγητές, τότε κι αυτοί θα ήταν περισσότερο ενεργητικοί και όχι παθητικοί της ύλης. Σε άλλα εκπαιδευτικά συστήματα δεν υπάρχει ένα μόνο βιβλίο προς παράδοση αλλά πολλά ή καμιά φορά το φτιάχνει ο εκπαιδευτικός ανάλογα με τα ενδιαφέροντα των μαθητών....
Αλλά το δικό μας είναι στάσιμο..
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Jenny (Τζένη)

Καθηγητής

H Τζένη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 36 ετών και Καθηγητής . Έχει γράψει 747 μηνύματα.

H Jenny έγραψε: στις 23:45, 22-01-09:

#20
Ειλικρινά χαίρομαι που υπάρχει θέμα που συμμετέχουν κυρίως άτομα του φιλολογικού χώρου! Μπορεί να έχω τελειώσει Γερμανική Φιλολογία και να είμαι καθηγήτρια γερμανικών, αλλά πάντα μου άρεσαν τα ελληνικά φιλολογικά μαθήματα και ειδικά τα Αρχαία!!! :no1:
Η γερμανική γραμματική και το συντακτικό της έχουν κάποιες ομοιότητες με της αρχαίας ελληνικής και νιώθω πολύ "περήφανη" κατά κάποιον τρόπο που καμιά φορά όταν εξηγώ κάτι σε μαθητές μου, λέω: "Αυτό υπάρχει και στα αρχαία ελληνικά...", "Αυτό συντάσσεται με δοτική όπως ακριβώς την ίδια σύνταξη έχουμε και στα αρχαία σε αυτήν την περίπτωση..." και άλλα τέτοια!

Ευτυχώς που ο αδερφός μου είναι μικρός και πάει σχολείο (Γ' γυμνασίου) και έχω κι εγώ κάποια "επαφή" με αυτά τα μαθήματα.

Πιστεύω πως θα είναι πολύτιμη η βοήθειά σας εδώ στο φόρουμ, μιας και πολλά παιδιά χρειάζονται αρκετές φορές βοήθεια σε φιλολογικά μαθήματα στα φόρα του Γυμνασίου και του Λυκείου.:iagree:
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Χρήστες

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα.
     
  • (View-All Tα παρακάτω 6 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 30 μέρες:
    kiyoshi, Nefeloula, kostasgian2, chriskr

Βρείτε παρόμοια