Αστρονόμος-Αστροφυσικός

konstadinus

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 169 μηνύματα.
Γειά σε όλους!!!!!!!!!:bye:
Είμαι μαθητής της Β' λυκείου και έχω φάει χοντρό κόλημα με τα αστέρια:jumpy:.....Δηλαδή είναι το μόνο πράγμα που μπορώ να σκεφτώ να κάνω επαγγελαμτικά...Το πρόβλημα είναι οτι εχω ακούσει πολλά και διάφορα για αυτό π.χ.ανεργία ,μόνιμο κλείσιμο σε εργαστήρια κ.α.
Οι γονείς μου βεβαια απο την άλλη με πιέζουν για στρατιωτικές σχολές "Είναι σίγουρα λεφτά!!!" πραγμα που εντάξει, ισχύει.Αλλά δεν μπορώ με φανταστώ με στολή και κοντο μαλλί..:sick:
Μπορεί κάποιος που γνωρίζει περισσοτερα, να με διάφωτησει? Από το τι χρειαζεται για να γίνεις αστρονόμος-αστροφυσικός (Παρεπιπτόντως δεν ξέρω ποια ειναι η διαφορά..) μεχρι και τις προπτικές που εχει αυτο το επάγγελμα...Κάθε πληροφορία είναι ευπρόσδεκτη.Αα!! να σημειώσω ειμαι νέος εδω,και πρωτη φορα ανοίγω θέμα οπουδήποτε..Συνεπώς ζητώ και την
επιείκεια σας σε τυχόν λάθη μου..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
Καλως ηρθες :)

Aχ κι εγω στην ιδια κατασταση ημουν πριν λιγο καιρο! Αυτο το μαθημα αστρονομιας αλλαξε τη ζωη μου, μεχρι και τηλεσκοπιο πηρα :P Δε ξερω αν θα αντεξω ολο το φυσικο ομως, υπαρχουν τομεις που δε μαρεσουν καθολου...
Για να γινεις αστρονομος/αστροφυσικος πρεπει να πας σε τμημα φυσικης. Στην Αθηνα, απο το 3ο ετος και μετα υπαρχει κατευθυνση και στο Ηρακλειο υπαρχουν μεταπτυχιακα. Ε μετα μπορεις να δουλεψεις σε αστεροσκοπεια κτλ. Στην Ελλαδα νομιζω δεν παει ασχημα ο τομεας, αλλα δεν το εχω ψαξει πολυ.

Μπορεις βεβαια να το εχεις και ως χομπι, πολλοι το εχουν και κανουν ωραια πραματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος