Προβλήματα με καθηγητές στη Τριτοβάθμια - Δύστροποι Καθηγητές

vaggelis1984

Νεοφερμένος

Ο vaggelis1984 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 106 μηνύματα.
Το πρόβλημα στα ΑΕΙ είναι οι καθηγητές

Του Παρασκευά Παρασκευόπουλου ομότιμου καθηγητής του ΕΜΠ.

Το υψίστης σημασίας λειτούργημα που ονομάζουμε Παιδεία μπορούμε να το περιγράψουμε, πολύ συνοπτικά, με την εξίσωση Ελληνική Παιδεία ίσον Βατοπαιδεία, όπου με τον όρο «Βατοπαιδεία» εννοούμε ότι η Παιδεία μας είναι ένα ανάλογο σκάνδαλο με εκείνο του Βατοπαιδίου και ότι για τα χάλια της Παιδείας μας υπεύθυνοι είναι (όπως και στο Βατοπαίδι), κατά κύριο λόγο, οι λειτουργοί της, δηλαδή οι καθηγητές της.

Ειδικά για τα ΑΕΙ, το κακό που γίνεται από τους ίδιους τους καθηγητές είναι πολύ μεγάλο, είναι τεράστιο. Μάλιστα δε, για να το περιγράψουμε σε όλο του το μεγαλείο, χρειάζονται βιβλία ολόκληρα. Ας σταθούμε στα πλέον σημαντικά σημεία:

1 Σε κάθε γωνιά της Γης ισχύει ότι το Πανεπιστήμιο ίσον οι καθηγητές του. Στη χώρα μας περίπου το 75% των καθηγητών είναι κάτω του μετρίου, γεγονός που κατατάσσει τα Πανεπιστήμιά μας απελπιστικά κάτω του μετρίου.

2 Η πλειοψηφία των μελών ΔΕΠ έχουν τα καθηγητικά τους καθήκοντα ως πάρεργο. Η κύρια απασχόλησή τους είναι οι εξωπανεπιστημιακές δραστηριότητες, οι κλίκες, οι συντεχνίες, οι συναλλαγές, η διαπλοκή και η διαφθορά. Σε κάθε άξιο καθηγητή αντιστοιχούν τρεις ανάξιοι, διότι οι παρέες των καθηγητών προωθούν τους δικούς τους, ανεξαρτήτως προσόντων (είμαστε ΑΕΙ του βολέματος και της κλίκας).

3 Οι υποψήφιοι Πρόεδροι, Κοσμήτορες και Πρυτάνεις, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, δίνουν «γη και ύδωρ» στις κλίκες των συναδέλφων τους και στις κομματικές παρατάξεις των φοιτητών για να εκλεγούν.

4 Η ασυδοσία κυριαρχεί στα ΑΕΙ, η παρανομία σπάνια τιμωρείται, ενώ το υπουργείο Παιδείας παίζει έναν εξαιρετικά υποτονικό ρόλο. Τα κόμματα δεν μπόρεσαν ακόμα(!) να συμφωνήσουν για κοινή στρατηγική στην Παιδεία. Ολα αυτά έχουν καταρρακώσει τα ΑΕΙ μας.

5 Αν ένας καθηγητής αρχίσει να μάχεται τα κακώς κείμενα και να αγωνίζεται για το καλό της Σχολής του, τεχνηέντως απομονώνεται και εξουδετερώνεται. Κάποιοι αξιόλογοι και γενναίοι καθηγητές που το κάνουν, υφίστανται αφάνταστους διωγμούς, όπως ταπείνωση, συκοφαντία, επαγγελματική και ηθική απαξίωση, πειθαρχικές διώξεις και ο κατάλογος δεν έχει τέλος.

6 Η Παιδεία μας, για να ανακάμψει, δεν χρειάζεται μόνο νόμους και χρήματα· κυρίως χρειάζεται καθηγητές. Βέβαια, μια μεγαλύτερη οικονομική ενίσχυση από την Πολιτεία και ένας νέος νόμοπλαίσιο, που να ικανοποιεί πολλά αιτήματα, όπως π.χ. την αξιολόγηση των ΑΕΙ, την κατάργηση των καταλήψεων, τη μείωση, ακόμα και τον μηδενισμό των φοιτητών στις εκλογές των Πρυτανικών Αρχών, θα βοηθήσει τα πράγματα, αλλά δεν(!) θα λύσει το πρόβλημα, για τους ίδιους λόγους που δεν λύθηκε τα τελευταία τριάντα χρόνια. Και δεν λύθηκε (είχαμε μόνο αποτυχίες και καμία επιτυχία), διότι για κάθε χρόνο που περνούσε, αντί να βελτιωθεί, χειροτέρευε εκείνο το στοιχείο που αποτελεί το εκ των ων ουκ άνευ (sine qua non) για την αναβάθμιση κάθε πανεπιστημίου όπου Γης, που είναι η αναβάθμιση των καθηγητών του.

7 Επομένως, το υπαριθμόν ένα πρόβλημα των ΑΕΙ μας είναι οι καθηγητές. Αρα, η πολυπόθητη αναβάθμιση των ΑΕΙ μπορεί να γίνει μόνο(!) με την αναβάθμιση των καθηγητών. Αν αυτό δεν γίνει αντιληπτό και δεν γίνει πράξη, τότε κάθε νέα προσπάθεια για μια καλύτερη Παιδεία θα πέσει στο κενό, όπως έπεσαν στο κενό όλες οι προηγούμενες προσπάθειες από τη Μεταπολίτευση μέχρι σήμερα. Γι΄ αυτό πρέπει, επιτέλους, να κάνουμε κάτι προς τη σωστή κατεύθυνση για να διορθώσουμε τα πράγματα. Και αυτό που οπωσδήποτε πρέπει να κάνουμε είναι να βρούμε έναν ή περισσότερους αποτελεσματικούς τρόπους που θα «αναγκάσουν» τους καθηγητές να αναβαθμιστούν. Ενας τέτοιος αποτελεσματικός τρόπος είναι να ασκήσουμε «πίεση» στους καθηγητές κάνοντας αυστηρό κοινωνικό έλεγχο στο εκπαιδευτικό, επιστημονικό και διοικητικό τους έργο, ιδιαίτερα μέσα από τα ΜΜΕ (κάτι που έχει παραμεληθεί, προπαντός από την τηλεόραση). Αλλος δρόμος για την αναβάθμιση της Παιδείας μας, από το να αναβαθμίσουμε πρώτα και πάνω απ΄ όλα τους ίδιους τους καθηγητές της, δυστυχώς δεν υπάρχει. Ιδού λοιπόν η Ρόδος, ιδού και το πήδημα.
Πηγή: To Bήμα
https://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&artid=255399&ct=6&dt=15/02/2009
-----------------------------------------
Τελικά για όλα σ'αυτή τη ζωή φταίνε οι καθηγητές;
Μήπως ακούγεται πολύ ωραίο στα αυτιά των υπολοίπων ή μήπως μας αρέσει να μας χαιδεύουν με το ότι είμαστε άμοιροι ευθυνών;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,840 μηνύματα.
Κρίμα πολύ κρίμα!!!!!KΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΞΩ ΟΙ ΕΠΙΡΡΟΕΣ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ!!!Δηλαδή καταντά ελεεινό....Και το Υπουργείο να μην έχει τη θέση του θεατή αλλά να δραστηριοποιηθεί και να κάνει ΚΑΤΙ τέλος πάντων...

Εξαιρετικό το άρθρο!!Να ανοίξουν τα μάτια τους μερικοί να δουν το ουσιαστικό πρόβλημα!!

Αφού οι κομματικές παρατάξεις αποτελούν τις αγνές παρθένες "κομματικές" φοιτητικές νεολαίες των Ελληνικών ενδο/εξωκοινοβουλευτικών κομμάτων...δηλ., σε απλή μετάφραση είναι μηχανές παραγωγής ψήφων..:D...

Το ξέρεις Νάνσυ, ότι πολλοί καθηγητές ενός Τμήματος προάγονται σε ανώτερες βαθμίδες (π.χ. λέκτορας σε επίκουρος καθηγητής) με τις ευλογίες των κομματικών παρατάξεων (του συγκεκριμένου Τμήματος); Το ξέρεις, ότι πολλά βιβλία αργούν να διανεμηθούν στους φοιτητές ή δεν διανέμονται ποτέ (λόγω εσκεμμένης γραφειοκρατίας), πολλά μαθήματα κάθε χρόνο δεν διδάσκονται (ας υπάρχουν στον οδηγό σπουδών), σε πολλά μαθήματα γίνεται συρρίκνωση διδακτέας ύλης (από αυτήν που υπάρχει στον οδηγό σπουδών),...κτλ με τις διαταγές των κομματικών (φοιτητικών) παρατάξεων; Οι περισσότεροι καθηγητές απλά εκτελούν τις διαταγές τους, ενώ η σχέση τους (με τους παραταξίες) είναι σχέση δούναι και λαβείν. Είχα τύχει σε σκηνή, όπου κάποιοι κομματικοί φοιτητοπατέρες έβριζαν χυδαία (εν καιρώ καταλήψεων) τον πρόεδρο του Τμήματός μου, ο οποίος είναι εξαίρετος καθηγητής και άνθρωπος...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Zed

Διάσημο μέλος

Ο Zed αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου και μας γράφει απο Ηλιούπολη (Αττική). Έχει γράψει 2,488 μηνύματα.
Όπως μας έλεγε κι εμάς πρόσφατα μια καθηγήτρια, αν τα ΤΕΙ βρίσκονται στο ύψος του κεφαλιού μας, τα ΑΕΙ (και συγκεκριμένα μίλαγε για την ΑΣΣΟΕ) βρίσκονται στο πάτωμα και ο κυριότερος λόγος είναι οι γέροι ή όπως λέει στο άρθρο αυτοί που μόνο με εσωπανεπιστημιακές ασχολίες δεν έχουν, οι οποίοι δεν λένε να παρατήσουν τις θέσεις τους παρά μόνο όταν πεθάνουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Zed

Διάσημο μέλος

Ο Zed αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου και μας γράφει απο Ηλιούπολη (Αττική). Έχει γράψει 2,488 μηνύματα.
... Δηλαδή για την σχέση δούναι και λαβειν ας πούμε τώρα το έμαθες?Μα που ζείτε ρε παιδιά?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,840 μηνύματα.
Αχχχχ μετά γιατί ρώτουν θες να σπουδάσεις στο εξωτερικό...:(

...ναι συμφωνώ :P Αν ήξερα την ώρα συμπλήρωσης του μηχανογραφικού ότι θα βιώσω "ταλαιπωρία" στις σπουδές μου (είναι που είναι απαιτητική η επιστήμη μου) και φαινόμενα παθογένειας, θα είχα προτιμήσει το εξωτερικό, ας μου κόστιζε ο κούκος αηδόνι στα χρήματα του φοιτητικού πακέτου (δίδακτρα, διαμονή,...).


Αχ και να ήξερες πόσα έχουν δει τα μάτια μου και τι έχουν ακούσει τα αυτιά μου 4 χρόνια φοιτητής, ειδικά τα 2.5 πρώτα χρόνια σπουδών μου, που αναλώθηκαν σε ετήσιες καταλήψεις με τις περίφημες διπλές εξεταστικές τον Σεπτέμβριο.

Αλλά γιατί ο Ολλανδός καθηγητής μου, στο Παν/νιο, δεν έχει την ίδια άποψη με την δική σου Νάνσυ, δηλ., ότι στο εξωτερικό σε προπτυχιακό επίπεδο είναι καλύτερα από θέμα οργάνωσης, πειθαρχίας, υπευθυνότητας, εργατικότητας και ποιότητας σπουδών;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Garret

Νεοφερμένος

Ο Garret αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 45 μηνύματα.
Παιδιά...επειδή σπούδασα στο εξωτερικό Αγγλική Φιλολογία 1999-2003 ( English Literature) τα πανεπιστήμια στη Βρετανία είναι ΑΠΟ ΑΛΛΟ ΠΛΑΝΗΤΗ σε σύγκριση με τα δικά μας!!!

Δε ξέρω σε τι Πανεπιστήμια έχει πάει ο Ολλανδός καθηγητής σου, αλλά ας σας αναφέρω ορισμένα πράγματα ενδεικτικά ( και σχετικά με το άρθρο) για να καταλάβετε για τι πράγμα μιλάμε.


1 -Δεν υπάρχουν κόμματα στα πανεπιστήμια, εκλογές κάναμε μόνο για να εκλεχθεί πρόεδρος ( Sports Centre που ήταν ιδιοκτησία του πανεπιστημίου ), ταμίας κλπ. Καμία σχέση με κόμματα.

2 - Από το 1999 κι ολας, το πανεπιστήμιο μου ήταν ΠΛΗΡΕΣΤΑΤΟ σε υπολογιστές ( τρελές ταχύτητες Ίντερνετ, έβρισκες πάντα pc, εκτυπωτές, κλπ ) όπου και είχες δικό σου λογαριασμό και σε ενημέρωνε συχνά το τμήμα σου για εκδηλώσεις - εξετάσεις κλπ. Βιβλιοθήκες που έψαχνες ΟΛΑ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ μέσω υπολογιστή, στο οποίο πρόγραμμα είχες πρόσβαση ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ, αρκεί να είχες Ίντερνετ. Επίσης, μπορούσες να κάνεις αναζήτηση με έτος, τίτλο, συγγραφέα κλπ ΚΑΙ ΕΒΛΕΠΕΣ πόσα τεμάχια είναι διαθέσιμα ή αν ήταν δανεισμένα, πότε επέστρεφαν πίσω, ΚΑΙ ΤΑ ΕΚΑΝΕΣ ΚΡΑΤΗΣΗ (!!)

3 - Από την αρχή της χρονιάς ήξερες πότε ακριβώς και ΤΙ θα διδαχτείς σε κάθε μάθημα μέχρι το τέλος του έτους (!!!)

4 - 1,5 μήνα πριν τις εξετάσεις ήξερες ακόμα και σε ποια σειρά θρανίων θα βρίσκεσαι, ανάλογα με το επίθετο σου (!!)

5 - Δε χρειαζόταν να ψάχνεις καθηγητές και να περιμένεις σαν ηλίθιος όπως εδώ. Απαντούσαν σε e-mail, τις περισσότερες φορές την ίδια / επόμενη μέρα το πρωί.


6 - Με το πάσο μόνο είχες πρόσβαση σε όλες τις εγκαταστάσεις του πανεπιστημίου ( βιβλιοθήκες, υπολογιστές, αθλητικά κέντρα, κλπ )


7 - Στο τέλος κάθε μαθήματος ο καθηγητής έδινε σε κάθε φοιτητή φυλλάδιο με τη σύνοψη του μαθήματος, καθώς και πληροφορίες για τα βιβλία που θα μπορούσε να διαβάσε ( τα οποία ήταν διαθέσιμα στη βιβλιοθήκη )


8 - Στις εξετάσεις είχες το δικό σου θρανίο ( όχι αμφιθέατρα ) με αυτοκόλλητο με τα στοιχεία σου πάνω. Δεν υπήρχε περίπτωση να αντιγράψεις.


9 - Αξιοκρατία και σωστή βαθμολόγηση. Οι άνθρωποι δε ζητούσαν ποτέ παπαγαλίες και βλακείες. Ήθελαν να έχεις καταλάβει τι γίνεται και να έχεις κριτική ικανότητα, όχι να αποστηθίζεις σελίδες. Έγραφες ΕΚΘΕΣΕΙΣ και ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ, ακόμα και στην Ιστορία.


Πόσα πια να πω. Όλα αυτά που αναφέρω ισχύουν τουλάχιστον από το 1999 ( λογικά και πιο πριν ).

Το μόνο αρνητικό για κάποιον Έλληνα θα ήταν η προσαρμογή στην εκεί ζωή, παρέες κλπ.

Σαν εκπαιδευτικά ιδρύματα είναι ΕΤΗ ΦΩΤΟΣ ΜΠΡΟΣΤΑ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Zed

Διάσημο μέλος

Ο Zed αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου και μας γράφει απο Ηλιούπολη (Αττική). Έχει γράψει 2,488 μηνύματα.
Αυτά διαβάζεις και μετά είναι να μην θλίβεσαι και απογοητεύεσαι?...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
Παιδιά...επειδή σπούδασα στο εξωτερικό Αγγλική Φιλολογία 1999-2003 ( English Literature) τα πανεπιστήμια στη Βρετανία είναι ΑΠΟ ΑΛΛΟ ΠΛΑΝΗΤΗ σε σύγκριση με τα δικά μας!!!

Δε ξέρω σε τι Πανεπιστήμια έχει πάει ο Ολλανδός καθηγητής σου, αλλά ας σας αναφέρω ορισμένα πράγματα ενδεικτικά ( και σχετικά με το άρθρο) για να καταλάβετε για τι πράγμα μιλάμε.


1 -Δεν υπάρχουν κόμματα στα πανεπιστήμια, εκλογές κάναμε μόνο για να εκλεχθεί πρόεδρος ( Sports Centre που ήταν ιδιοκτησία του πανεπιστημίου ), ταμίας κλπ. Καμία σχέση με κόμματα.

2 - Από το 1999 κι ολας, το πανεπιστήμιο μου ήταν ΠΛΗΡΕΣΤΑΤΟ σε υπολογιστές ( τρελές ταχύτητες Ίντερνετ, έβρισκες πάντα pc, εκτυπωτές, κλπ ) όπου και είχες δικό σου λογαριασμό και σε ενημέρωνε συχνά το τμήμα σου για εκδηλώσεις - εξετάσεις κλπ. Βιβλιοθήκες που έψαχνες ΟΛΑ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ μέσω υπολογιστή, στο οποίο πρόγραμμα είχες πρόσβαση ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ, αρκεί να είχες Ίντερνετ. Επίσης, μπορούσες να κάνεις αναζήτηση με έτος, τίτλο, συγγραφέα κλπ ΚΑΙ ΕΒΛΕΠΕΣ πόσα τεμάχια είναι διαθέσιμα ή αν ήταν δανεισμένα, πότε επέστρεφαν πίσω, ΚΑΙ ΤΑ ΕΚΑΝΕΣ ΚΡΑΤΗΣΗ (!!)

3 - Από την αρχή της χρονιάς ήξερες πότε ακριβώς και ΤΙ θα διδαχτείς σε κάθε μάθημα μέχρι το τέλος του έτους (!!!)

4 - 1,5 μήνα πριν τις εξετάσεις ήξερες ακόμα και σε ποια σειρά θρανίων θα βρίσκεσαι, ανάλογα με το επίθετο σου (!!)

5 - Δε χρειαζόταν να ψάχνεις καθηγητές και να περιμένεις σαν ηλίθιος όπως εδώ. Απαντούσαν σε e-mail, τις περισσότερες φορές την ίδια / επόμενη μέρα το πρωί.


6 - Με το πάσο μόνο είχες πρόσβαση σε όλες τις εγκαταστάσεις του πανεπιστημίου ( βιβλιοθήκες, υπολογιστές, αθλητικά κέντρα, κλπ )


7 - Στο τέλος κάθε μαθήματος ο καθηγητής έδινε σε κάθε φοιτητή φυλλάδιο με τη σύνοψη του μαθήματος, καθώς και πληροφορίες για τα βιβλία που θα μπορούσε να διαβάσε ( τα οποία ήταν διαθέσιμα στη βιβλιοθήκη )


8 - Στις εξετάσεις είχες το δικό σου θρανίο ( όχι αμφιθέατρα ) με αυτοκόλλητο με τα στοιχεία σου πάνω. Δεν υπήρχε περίπτωση να αντιγράψεις.


9 - Αξιοκρατία και σωστή βαθμολόγηση. Οι άνθρωποι δε ζητούσαν ποτέ παπαγαλίες και βλακείες. Ήθελαν να έχεις καταλάβει τι γίνεται και να έχεις κριτική ικανότητα, όχι να αποστηθίζεις σελίδες. Έγραφες ΕΚΘΕΣΕΙΣ και ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ, ακόμα και στην Ιστορία.


Πόσα πια να πω. Όλα αυτά που αναφέρω ισχύουν τουλάχιστον από το 1999 ( λογικά και πιο πριν ).

Το μόνο αρνητικό για κάποιον Έλληνα θα ήταν η προσαρμογή στην εκεί ζωή, παρέες κλπ.

Σαν εκπαιδευτικά ιδρύματα είναι ΕΤΗ ΦΩΤΟΣ ΜΠΡΟΣΤΑ.


Δε λενε και τοσα πολλα για την ποιοτητα σπουδων αυτα και αναφερομαι περισσοτερο στην υλη κτλ. Απο οργανωση αυτα που λετε φαινονται πολυ καλα. Το 2 γινεται και στο Πανεπιστημιο Κρητης ενημερωτικα, για τα υπολοιπα δυστυχως δε ξερω.
Συμφωνω κι εγω πως οι καθηγητες φταινε σε μεγαλο βαθμο (κραταω μια επιφυλαξη για εξ'ολοκληρου φταιξιμο) καθως αυτοι κανουν τα μαθηματα και αρα το επιπεδο διαμορφωνεται απο αυτους, διαμορφωνουν τα κριτηρια και τον τροπο εξετασης (παραδειγμα της αξιοκρατιας που ειπατε) οποτε εχουν παρα πολυ σημαντικο ρολο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Garret

Νεοφερμένος

Ο Garret αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 45 μηνύματα.
Ίσως να γίνεται και στο πανεπιστημίο της Κρήτης, αλλά δε νομίζω από το 1999 (και πιο πριν) :)

Στη Φιλοσοφική Αθηνών πχ, δε γίνεται ακόμα. Δεν υπάρχει καν αίθουσα υπολογιστών και είμαστε στο 2010 σχεδόν. ( 10-15 υπολογιστές έχουν όλους κι όλους στη βιβλιοθήκη και δεν υπάρχει σύστημα αναζήτησης βιβλίων, και η βιβλιοθήκη τους κάθε άλλο παρα ικανοποιητική είναι).

Πολλά απο αυτά που αναφέρω, σαφώς και έχουν να κάνουν με την ποιότητα των σπουδών.

Αν τα 3,4,7,9 πχ δεν έχουν να κάνουν με τη ποιότητα σπουδών, με τι έχουν;;

Η ύλη από μόνη της δε λέει τίποτα. Αλλά πως θα κάνεις σύγκριση της ύλης όταν δε ξέρεις πως αυτή η ύλη θα διδαχθεί και θα υποστηριχτει από το όλο σύστημα του κάθε πανεπιστημίου;; Έστω ότι σε ένα Χ ελληνικό πανεπιστήμιο, η ύλη είναι ενημερωμένη και σύγχρονη ( εδώ γελάμε βέβαια, αλλά ας το υποθέσουμε), όταν οργάνωση ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ, πως θα διδαχθεί αυτή η ύλη;;

Κατα πρώτο λόγο, φταίνε οι εκάστοτε κυβερνήσεις. Όσοι όμως καθηγητές ΘΕΛΟΥΝ, μπορούν να βοηθήσουν. Το θέμα είναι ότι ΔΥΣΤΥΧΩΣ ισχύουν όσα περιγράφει το άρθρο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,840 μηνύματα.
Δε ξέρω σε τι Πανεπιστήμια έχει πάει ο Ολλανδός καθηγητής σου

...οπότε ας τον απορρίψουμε...:D

δηλ. τα Πανεπιστήμια Amsterdam και Twente δεν λένε τίποτα...:jumpy::lol:


Συμφωνώ ότι τα Ελληνικά δημόσια και δωρεάν Πανεπιστήμια είναι "κατώτερα" από θέμα οργάνωσης και ποιότητας (design) όμως ας μην τα μηδενίζουμε. Επίσης ας μην ξεχνάμε ότι στα Ελληνικά δημόσια και δωρεάν Πανεπιστήμια δεν υπάρχουν και δίδακτρα για σπουδές και διαμονή στην φοιτητικές λέσχες (Εστίες), με αποτέλεσμα να μην υπάρχουν διαθέσιμοι οικονομικοί πόροι, εφόσον τα κρατικά κονδύλια δεν επαρκούν. Eπίσης, τα 2,3,5,6 και 7 ισχύουν γενικά στο δικό μου Πανεπιστήμιο (και πιο συγκεκριμένα στο Τμήμα μου). :)

Στο αντικείμενό μου, όπως και στο αντικείμενο της συναδέλφου krou, έχω δει ότι στις αντίστοιχες επιστήμες στην Δ.Ευρώπη και ΗΠΑ, τα πανεπιστήμια προσφέρουν πολύ low level προπτυχιακές σπουδές παρόλο το χαράτσι που ζητούν με τον τίτλο "δίδακτρα". Πολλοί καθηγητές μου υποστηρίζουν αυτήν την άποψη παρόλο που βρέθηκαν σε διάσημα Πανεπιστήμια και Πολυτεχνικές Σχολές της Ευρώπης και των ΗΠΑ όπως: ETH, Rutgers, Mc Gill, Wisconsin-Madison, Moscow (Lomonosov), Los Angeles, Cambridge, Michigan, Clarcson, City (New York), John Hopkins,...κτλ σαν ερευνητές, μεταδιδακτορικοί υπότροφοι ή και σαν καθηγητές.

Στο εξωτερικό (Δ.Ευρώπη και ΗΠΑ), αξίζουν μόνο τα μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών επειδή προσφέρουν πραγματικά high level γνώσεις με όλες τις υλικοτεχνικές υποδομές για έρευνα (εργαστήρια) και πρακτική εξάσκηση σε βιομηχανίες/ οργανισμούς/ εταιρίες/ ερευνητικά κέντρα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
...οπότε ας τον απορρίψουμε...:D

δηλ. τα Πανεπιστήμια Amsterdam και Twente δεν λένε τίποτα...:jumpy::lol:


Συμφωνώ ότι τα Ελληνικά δημόσια και δωρεάν Πανεπιστήμια είναι "κατώτερα" από θέμα οργάνωσης και ποιότητας (design) όμως ας μην τα μηδενίζουμε. Επίσης ας μην ξεχνάμε ότι στα Ελληνικά δημόσια και δωρεάν Πανεπιστήμια δεν υπάρχουν και δίδακτρα για σπουδές και διαμονή στην φοιτητικές λέσχες (Εστίες), με αποτέλεσμα να μην υπάρχουν διαθέσιμοι οικονομικοί πόροι, εφόσον τα κρατικά κονδύλια δεν επαρκούν. Eπίσης, τα 2,3,5,6 και 7 ισχύουν γενικά στο δικό μου Πανεπιστήμιο (και πιο συγκεκριμένα στο Τμήμα μου). :)

Στο αντικείμενό μου, όπως και στο αντικείμενο της συναδέλφου krou, έχω δει ότι στις αντίστοιχες επιστήμες στην Δ.Ευρώπη και ΗΠΑ, τα πανεπιστήμια προσφέρουν πολύ low level προπτυχιακές σπουδές παρόλο το χαράτσι που ζητούν με τον τίτλο "δίδακτρα". Πολλοί καθηγητές μου υποστηρίζουν αυτήν την άποψη παρόλο που βρέθηκαν σε διάσημα Πανεπιστήμια και Πολυτεχνικές Σχολές της Ευρώπης και των ΗΠΑ όπως: ETH, Rutgers, Mc Gill, Wisconsin-Madison, Moscow (Lomonosov), Los Angeles, Cambridge, Michigan, Clarcson, City (New York), John Hopkins,...κτλ σαν ερευνητές, μεταδιδακτορικοί υπότροφοι ή και σαν καθηγητές.

Στο εξωτερικό (Δ.Ευρώπη και ΗΠΑ), αξίζουν μόνο τα μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών επειδή προσφέρουν πραγματικά high level γνώσεις με όλες τις υλικοτεχνικές υποδομές για έρευνα (εργαστήρια) και πρακτική εξάσκηση σε βιομηχανίες/ οργανισμούς/ εταιρίες/ ερευνητικά κέντρα.


Σε αυτο αναφερομουν στο προηγουμενο ποστ μου, οτι παρολο που γενικα τα πανεπιστημια στην Ελλαδα εχουν πολλα μειονεκτηματα σε θεματα οργανωσης, στο αντικειμενο σπουδων το επιπεδο ειναι καλυτερο απο οτι στα πανεπιστημια (οχι φυσικα τυπου Οξφορδης αλλα για τα πανεπιστημια που μπορει να εχει οποιαδηποτε πολη) της Ευρωπης και των ΗΠΑ (παλι με εξαιρεση τα μεγαλα ονοματα). Αυτο συμβαινει τουλαχιστον σε αντικειμενα θετικων επιστημων, για τις θεωρητικες δεν γνωριζω μπορει να ειναι διαφορετικα τα πραγματα. Μου φαινεται και πιο λογικο με βαση το συστημα που εχουμε να προσπαθουν να ξεπουλανε πτυχια τεχνολογικων και θετικων επιστημων αφου χρειαζονται τοσο στην αγορα εργασιας.
Παντως το γεγονος της υποχρηματοδοτησης πιστευω οτι τα υποβαθμιζει πολυ σημαντικα, δε γινεται να κοβεις τη χρηματοδοτηση των βιβλιοθηκων στα επιστημονικα περιοδικα που ειναι απο τα πιο σημαντικα στοιχεια μιας βιβλιοθηκης που θελει να εχει τις πρωτες εξελιξεις στα επιστημονικα θεματα... βεβαια αυτο ειναι απο τα μικροτερα κακα οταν κλεινουν ολοκληρα τμηματα οπως εγινε περυσι αν θυμαμαι καλα στο πανεπιστημιο κρητης στο ρεθυμνο...ντροπης πραγματα. (Η πλακα ειναι οτι η κυβερνηση του Καραμανλη ειχε δεσμευθει να αυξησει το ποσοστο για την παιδεια- να δουμε τι θα κανει ο Παπανδρεου...)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Garret

Νεοφερμένος

Ο Garret αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 45 μηνύματα.
" Αλλά γιατί ο Ολλανδός καθηγητής μου, στο Παν/νιο, δεν έχει την ίδια άποψη με την δική σου Νάνσυ, δηλ., ότι στο εξωτερικό σε προπτυχιακό επίπεδο είναι καλύτερα από θέμα οργάνωσης, πειθαρχίας, υπευθυνότητας, εργατικότητας και ποιότητας σπουδών; "


Npb, ο καθηγητής σου έχει ήδη βγει λάθος στα υπόλοιπα, διαφωνούμε;;

Επίσης, "εξωτερικό" για τον καθηγητή σου είναι μόνο η χώρα του; Η Ολλανδία;;

Δε ξέρω προσωπικά για την Ολλανδία, αλλά δε νομίζω να μπορεί να συγκριθεί με Βρετανία στο σύνολο της ( δε μιλάμε για λίγες σχολές /μεμονωμένα ιδρύματα). Επομένως, δε μπορώ να πάρω σοβαρά την άποψη του, όταν έχω ζήσει πράγματα και τα περιγράφω και εσύ άκουσες απλά και γενικά 2-3 πράγματα.

Και σκέψου ότι αυτά που λέω είναι ΓΕΝΙΚΑ και με τυχαία σειρά πράγματα που ήρθαν στο μυαλό μου. Άμα αρχίσουμε τις λεπτομέρειες, δε θα έχουμε τελειωμό.


Παιδιά, μιλάτε για συγκεκριμένα τμήματα στην Ελλάδα, και ΟΧΙ πανεπιστήμια, ούτε καν τη πλειοψηφία τους.


Npb - Τα περισσότερα από αυτά που περιγράφω είναι επιστημονική φαντασία για τα περισσότερα πανεπιστήμια της χώρας, μη κρίνετε μόνο από κάποια συγκεκριμένα ιδρύματα ή τμήματα ( πχ Πανεπ. Ηρακλείου ), το σύνολο τους είναι για τα πανηγύρια.

Σαφώς και έχω περισσότερη επαφή με τις θεωρητικές σχολές, γι αυτό και μιλάω για πράγματα που έχω ζήσει και ξέρω, αλλά κακά τα ψέμματα είμαστε ΠΟΛΥ ΠΙΣΩ στο σύνολο. ( και υπόψην από τότε που τελείωσα έχουν ήδη περάσει 6 χρονια, δε ξέρω ΠΟΣΟ έχουν βελτιωθεί, δε νομίζω να έμειναν στάσιμα :p )

* Στη Σκωτία που ήμουν δεν πλήρωνες δίδακτρα αν ήσουν από χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης. ( οπότε Νίκο, ούτε αυτό που είπες πριν για τα δίδακτρα ισχύει :) )

@ Krou - Μα γι αυτό ακριβώς λέω ότι φταίνε οι κυβερνήσεις πρώτα. Στην Αγγλία είναι ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ τα πανεπιστήμια + παίρνουν μεγάλες επιχορηγήσεις από το κράτος. Εμείς από Ευρωπαϊκή Ένωση μπορεί να μη πληρώναμε ( τα πλήρωνε όμως ένας οργανισμός της Ευρωπαϊκής Ένωσης) αλλα ήξερα άτομα που πλήρωναν 6,000 λίρες το χρόνο ( από Κίνα πχ )


Υ.Γ Απο περιέργεια, Νίκο και Δέσποινα, τι σπουδάζετε και σε ποιο Πανεπιστήμιο;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
φυσικη στο πανεπιστημιο κρητης σπουδαζω
εγω παντως δε συμφωνω να ειναι επιχειρησεις τα πανεπιστημια, θεωρω οτι ολοι πρεπει να εχουν δικαιωμα στο να σπουδασουν. Υπαρχει κινδυνος να υποβαθμιστει πολυ η ποιοτητα για να αυξησουν το κερδος (αξιζει να δωσεις 6000 λιρες για να σπουδασεις πληροφορικη οταν δε σου μαθαινουν μαθηματικα ας πουμε; το χω δει κι αυτο).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Garret

Νεοφερμένος

Ο Garret αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 45 μηνύματα.
Δέσποινα, δε κατάλαβες...ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΟΥΝ.

Αν είσαι πχ ντόπιος (Άγγλος) και δεν έχεις λεφτά, ΔΕ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ απλά :) Υπήρχε κοινωνική πρόνοια. Επίσης, σου έδιναν και χρήματα για να πληρώνεις τα μέσα μαζικής μεταφοράς που χρειαζόσουν ^^

Κάνεις λάθος για την υποβάθμιση, ίσα-ίσα τα πανεπιστήμια στη Βρετανία ανταγωνίζονται το ένα το άλλο και προσπαθούν συνεχώς να βελτιώνουν τη ποιότητα κλπ. Εξ άλλου υπάρχουν συνεχείς έλεγχοι ποιότητας σπουδών που αξιολογούν εγκαταστάσεις, οργάνωση, καθηγητές, αποτελέσματα μαθητών κλπ κλπ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ νοοτροπία Ελλάδας!

Κοίταξε, στο Dundee που αναφέρω εγώ έκανες ΜΠΟΛΙΚΑ μαθηματικά αν διάλεγες ( και σε δεχόντουσαν :p ) πληροφορική.

Αααααα...ξέχασα κάτι ΣΟΥΠΕΡ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ...για να δείτε τι εννούμε ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ..

Απορώ πως μου διέφυγε..

Ο θεσμός του αιώνιου φοιτητή ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ στη Βρετανία (!!!)

Συγκεκριμένα..βασικό μάθημα είχα Αγγλικά, ναι;

Δίνεις εξετάσεις Ιούνιο, αν δε περάσεις έχεις άλλη 1 ευκαιρία τον Αύγουστο. Αν πάλι δε περάσεις, SEE YA, WOULDN'T WANNA BE YA. Μόνο 1 άτομο ήξερα που επειδή είχε κοπεί οριακά τον άφησαν να ξαναεπαναλάβει τη χρονιά - δε τη πέρασε ούτε τη 2η φορά και ΔΕ ΤΟΝ ΔΕΧΤΗΚΑΝ ΞΑΝΑ στη σχολή.


Στην Ελλάδα, άσε τι γίνεται με τα μαθήματα ( κι ας μη πιάσουμε τα σκονάκια, αντιγραφές, κλπ καραγκιοζιλίκια που βαραίνουν όλους μαζί, και μαθητές, και καθηγητές και το σύστημα )
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Zed

Διάσημο μέλος

Ο Zed αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου και μας γράφει απο Ηλιούπολη (Αττική). Έχει γράψει 2,488 μηνύματα.
Bέβαια, στην Ελλάδα μπορεί να είναι επίπεδο διδασκαλίας Ω και επίπεδο εξετάσεων Α (πχ βλέπε μαθηματικό Αθήνας). Το πρόβλημα εδώ με τους περισσότερους έγκειται στο ότι κάποιοι είναι υπερβολικά κομπλεξικοί και απλά θέλουν να κόψουν ή τα βαθμολογούν κυριολεκτικά με την μέθοδο του ανεμιστήρα. Και στην τελική, είναι απολύτως λογικό να υπάρχουν αιώνιοι φοιτητές όταν το όλο σύστημα είναι σάπιο και σε απωθεί από το να ασχοληθείς με τα μαθήματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ev90l!

Νεοφερμένος

Η ev90l! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 20 μηνύματα.
Bέβαια, στην Ελλάδα μπορεί να είναι επίπεδο διδασκαλίας Ω και επίπεδο εξετάσεων Α (πχ βλέπε μαθηματικό Αθήνας). Το πρόβλημα εδώ με τους περισσότερους έγκειται στο ότι κάποιοι είναι υπερβολικά κομπλεξικοί και απλά θέλουν να κόψουν ή τα βαθμολογούν κυριολεκτικά με την μέθοδο του ανεμιστήρα. Και στην τελική, είναι απολύτως λογικό να υπάρχουν αιώνιοι φοιτητές όταν το όλο σύστημα είναι σάπιο και σε απωθεί από το να ασχοληθείς με τα μαθήματα.
ετσι... μετα απο 2 εξαμηνα και 3 εξεταστικες 15 συνολικα μαθηματων ξερω τουλαχιστον 3 μαθηματα που ατομα που δεν ειχαν δει καν το εξωφυλλο του βιβλιου περασαν ενω αλλοι που διαβαζαν και παρακολουθουσαν ειτε δεν περασαν ειτε πηραν μικροτερους βαθμους απο τους ασχετους!
Για το αλλο που ειπε καποιος οτι γραφουν εκθεσεις ακομα και για την ιστορια στα πανεπιστημια του εξωτερικου δεν ξερω κατα ποσο ειναι καλο.. αλλο να εχεις κριτικη ικανοτητα κι αλλο καποιος που δεν ξερει τι του γινεται με το μαθημα αλλα γραφει οτι του κατεβαινει να παιρνει 8-9 και καποιος που δε μπορει να εκφραστει τοσο πλουσια να κοβεται κι ας διαβασε
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,840 μηνύματα.
...Υ.Γ Απο περιέργεια, Νίκο και Δέσποινα, τι σπουδάζετε και σε ποιο Πανεπιστήμιο;

Mαθηματικός στο Πανεπιστήμιο Πατρών.



Οκ. Πάω πάσο. Θεωρώ αφελή και παράλογη την σύγκριση μιας τεχνολογικής υπερδύναμης Αγγλίας σε πολλούς τομείς (π.χ. παιδεία) με μια αδύναμη οικονομικά και αναπτυσσόμενη Ελλάδα.

Πάντως Garret, τα τελευταία 5 χρόνια, στο Τμήμα μου, παρατηρώ μια συνεχή βελτίωση σε πολλούς τομείς άσχετα αν κάποια φαινόμενα παθογένειας παραμένουν ακόμη...όσο υπάρχει ο κομματικός συνδικαλισμός - κομματικές παρατάξεις - κομματόσκυλα καθηγητές και οι πελατειακές σχέσεις. :(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Garret

Νεοφερμένος

Ο Garret αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 45 μηνύματα.
Μα δε πάμε να τα συγκρίνουμε. Απλά επειδή διαφωνώ καθέτως με αυτά που είπε ο καθηγητής σου περι Ελλάδας και εξωτερικού τα είπα όλα αυτά.

Σαφώς και οι συνθήκες είναι εντελώς διαφορετικές ^^

Npb - Ξαναλέω, δε διαφωνώ ότι υπάρχουν καλές σχολές και στην Ελλάδα. Και στη Βρετανία εξάλλου υπάρχουν πανεπιστήμια που είναι απαράδεκτα, απλά είναι η εξαίρεση κι όχι ο κανόνας όπως σε εμάς.

Μακάρι να δούμε αλλαγές στο μέλλον, αλλά με το ρυθμό που γίνονται, 1 ζωή πίσω θα είμαστε...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,840 μηνύματα.
Μα δε πάμε να τα συγκρίνουμε. Απλά επειδή διαφωνώ καθέτως με αυτά που είπε ο καθηγητής σου περι Ελλάδας και εξωτερικού τα είπα όλα αυτά. Σαφώς και οι συνθήκες είναι εντελώς διαφορετικές ^^

Μακάρι να δούμε αλλαγές στο μέλλον, αλλά με το ρυθμό που γίνονται, 1 ζωή πίσω θα είμαστε...

Να φανταστείς ότι έχω επισκεφτεί και το Πανεπιστήμιο Rotterdam ERASMUS και έμεινα λαλάκας! :P Αιώνες μπροστά σε συνθήκες κτιρίου, προσωπικού, καθαριότητας, γραμματείας...κτλ. Βασικά είχα πάει με τον ξάδερφό μου (σαν παρέα) για να γραφτεί στην σχολή του. Από θέμα μαθημάτων δεν ξέρω...:)

Μακάρι να γίνουν κάποιες αλλαγές, όχι όλες! αλλά κάποιες Δημόσιο Πανεπιστήμιο της Ελλάδας...σε σχέση με αυτό που λέγεται Δημόσιο Πανεπιστήμιο του Εξωτερικού. Όμως, φίλε Garret, oι αλλαγές αυτές θα φέρουν κάποια αποτελέσματα (με την προϋπόθεση ότι γίνουν) ίσως μετά από πολλά χρόνια. Στην χώρα μας, δεν φταίει η χρηματοδότηση για την "κατάντια" ορισμένων Πανεπιστημίων. Φταίνε άλλα πράγματα...τα οποία όσο παραμένουν και συντηρούνται (με κυτταρική αναπαραγωγή), συντηρούν καρεκλοκένταυρους (από ΔΕΠ μέχρι "κομματικούς" φοιτητές)...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Garret

Νεοφερμένος

Ο Garret αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 45 μηνύματα.
Μα γι αυτό λέω ότι συμφωνώ με αυτά που λέει το άρθρο, δυστυχώς έτσι είναι, και που να δεις αργότερα όταν θα ξεμπερδέψεις και θα ψάχνεις για δουλειά κλπ τι εμπειρίες θα βιώσεις ^^ Καλό κουράγιο σε ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top