Αρκεί το σχολείο για τις Πανελλήνιες;

Guest 712911

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
τι λέτε βρε παιδιά τώρα... αφού τα θέματα ήταν πάρα πολύ εύκολα και το φετινό άγνωστο ήταν σαν μεταφρασμένο...

Παίρνω ως αφορμή αυτό το μήνυμα της Dogie, αλλά γενικά απευθύνομαι σε όσους διατυπώνουν τέτοιες απόψεις.

Μην είστε τόσο αφελείς γαμώ το. Σε περίοδο βαθιάς οικονομικής ύφεσης νομίζετε ότι όλοι έχουν την οικονομική δυνατότητα για φροντιστήρια και ιδιαίτερα; Κάποιοι προσπαθούν μόνοι τους με το σχολείο και δεν τα καταφέρνουν, αφού το τελευταίο κρίνεται πέρα έως πέρα αναποτελεσματικό. Υπάρχουν όμως και εκείνοι που γράφουν καλά (με τη βοήθεια του σχολείου) και περνάνε στις σχολές τους, αλλά το θέμα μας δεν είναι αυτό. Αν παρακολουθείτε, επίσης, τους πίνακες κλιμάκωσης βαθμολογίας γραπτής εξέτασης των μαθητών που εξετάζονται πανελλαδικώς, (προσωπικά έχω 4-5 χρόνια που ασχολούμαι με αυτά), θα δείτε ότι περίπου το 50% γράφει στα αρχαία κατεύθυνσης κάτω από την βάση! Αν προσθέσετε τώρα και τον προηγούμενο παράγοντα σχετικά με την οικονομική αδυναμία ορισμένων οικογενειών να στείλουν τα παιδιά τους στα φροντιστήρια και στα ιδιαίτερα, θα έλεγα ότι δε θα έπρεπε να σας προξενεί εντύπωση η έστω και μικρή επερχόμενη μείωση στο πρώτο πεδίο που ενδεχομένως να δούμε.


Κάτι άσχετο, αλλά δεν πειράζει. Τα Πολιτικά πέρσι δεν τα λες ούτε πολύ δύσκολα ούτε πολύ εύκολα. Κατά την προσωπική μου εκτίμηση ήταν βατά. Απλά ρε παιδιά, οι ενότητες που θέλουν μετάφραση στα πολιτικά είναι αφενός πολύ λίγες και αφετέρου είναι 5-6 γραμμές (!), εκτός από την 20. Ε αν ήταν να σας εξετάσουν σε τόση μικρή έκταση κειμένου (και ενοτήτων) δε θα ήταν πανελλήνιες. :P Τα άγνωστα πάντως και στις δύο χρονιές (2013 και 2014) μου φάνηκαν τσιμπημένα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Go_for_it!

Δραστήριο μέλος

Ο Go_for_it! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 639 μηνύματα.
Μην είστε τόσο αφελείς γαμώ το. Σε περίοδο βαθιάς οικονομικής ύφεσης νομίζετε ότι όλοι έχουν την οικονομική δυνατότητα για φροντιστήρια και ιδιαίτερα; Κάποιοι προσπαθούν μόνοι τους με το σχολείο και δεν τα καταφέρνουν, αφού το τελευταίο κρίνεται πέρα έως πέρα αναποτελεσματικό. Υπάρχουν, όμως και εκείνοι που γράφουν καλά (με τη βοήθεια του σχολείου) και περνάνε στις σχολές τους, αλλά το θέμα μας δεν είναι αυτό. Αν παρακολουθείτε, επίσης, τους πίνακες κλιμάκωσης βαθμολογίας γραπτής εξέτασης των μαθητών που εξετάζονται πανελλαδικώς, (προσωπικά έχω 4-5 χρόνια που ασχολούμαι με αυτά), θα δείτε ότι περίπου το 50% γράφει στα αρχαία κατεύθυνσης κάτω από την βάση! Αν προσθέσετε τώρα και τον προηγούμενο παράγοντα σχετικά με την οικονομική αδυναμία ορισμένων οικογενειών να στείλουν τα παιδιά τους στα φροντιστήρια και στα ιδιαίτερα, θα έλεγα ότι δε θα έπρεπε να σας προξενεί εντύπωση η έστω και μικρή επερχόμενη μείωση στο πρώτο πεδίο που ενδεχομένως να δούμε.

Τί εννοείς με αυτό;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 712911

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Τί εννοείς με αυτό;

Ναι, δεν το είπα καλά ε; Σόρρυ, αλλά έπρεπε να γράψω και άλλα πράγματα, οπότε θεώρησα ότι ήταν σαφές όμως απ' ότι φαίνεται έκανα λάθος. :redface:

"Με τη βοήθεια του σχολείου" = Δεν πήγαν σε φροντιστήρια και ιδιαίτερα, αλλά έδωσαν εξετάσεις μόνο με τις όποιες γνώσεις τους παρείχαν οι καθηγητές τους από το σχολείο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Dogie

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ειρήνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Φιλολογίας Κρήτης (Ρέθυμνο) και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,092 μηνύματα.
Παίρνω ως αφορμή αυτό το μήνυμα της Dogie, αλλά γενικά απευθύνομαι σε όσους διατυπώνουν τέτοιες απόψεις.

Μην είστε τόσο αφελείς γαμώ το. Σε περίοδο βαθιάς οικονομικής ύφεσης νομίζετε ότι όλοι έχουν την οικονομική δυνατότητα για φροντιστήρια και ιδιαίτερα; Κάποιοι προσπαθούν μόνοι τους με το σχολείο και δεν τα καταφέρνουν, αφού το τελευταίο κρίνεται πέρα έως πέρα αναποτελεσματικό. Υπάρχουν, όμως και εκείνοι που γράφουν καλά (με τη βοήθεια του σχολείου) και περνάνε στις σχολές τους, αλλά το θέμα μας δεν είναι αυτό. Αν παρακολουθείτε, επίσης, τους πίνακες κλιμάκωσης βαθμολογίας γραπτής εξέτασης των μαθητών που εξετάζονται πανελλαδικώς, (προσωπικά έχω 4-5 χρόνια που ασχολούμαι με αυτά), θα δείτε ότι περίπου το 50% γράφει στα αρχαία κατεύθυνσης κάτω από την βάση! Αν προσθέσετε τώρα και τον προηγούμενο παράγοντα σχετικά με την οικονομική αδυναμία ορισμένων οικογενειών να στείλουν τα παιδιά τους στα φροντιστήρια και στα ιδιαίτερα, θα έλεγα ότι δε θα έπρεπε να σας προξενεί εντύπωση η έστω και μικρή επερχόμενη μείωση στο πρώτο πεδίο που ενδεχομένως να δούμε.


Κάτι άσχετο, αλλά δεν πειράζει. Τα Πολιτικά πέρσι δεν τα λες ούτε πολύ δύσκολα ούτε πολύ εύκολα. Κατά την προσωπική μου εκτίμηση ήταν βατά. Απλά ρε παιδιά, οι ενότητες που θέλουν μετάφραση στα πολιτικά είναι αφενός πολύ λίγες και αφετέρου είναι 5-6 γραμμές! Ε αν ήταν να σας εξετάσουν σε τόση μικρή έκταση κειμένου (και ενοτήτων) δε θα ήταν πανελλήνιες. :P Τα άγνωστα πάντως και στις δύο χρονιές (2013 και 2014) μου φάνηκαν τσιμπημένα.

Μα γιατί είσαι τόσο αφελής; Δηλαδή δεν μπορεί να γράψει κάποιος πολύ καλά και να περάσει στην σχολή που θέλει δίχως βοήθεια από τα φροντιστήρια; Γιατί τα έχετε θεοποιήσει;

Το σχολείο μια χαρά μας βοηθάει αρκεί να είμαστε συνεπείς απέναντι στους καθηγητές μας!! Θεωρείς ότι αν οι μαθητές δείχνουν απεριόριστο ενδιαφέρον στο μάθημα του σχολείου θα είχαμε τώρα το φαινόμενο της παραπαιδείας;

Απλά τσιμπημένο το άγνωστο του 2013; Συγγνώμη αλλά έχεις πλήρη άγνοια!!
Τα Πολιτικά ναι, ήταν βατά όμως όλα αυτά που ζητούσαν να γράψουμε (4 ερωτήσεις ανάπτυξης - το λιγότερο μία με μιάμιση σελίδα η κάθε απάντηση ) σε συνδυασμό με το άγνωστο αυτό ΔΕΝ ΕΒΓΑΙΝΑΝ αβίαστα σε 3 ώρες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Go_for_it!

Δραστήριο μέλος

Ο Go_for_it! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 639 μηνύματα.
Ναι, δεν το είπα καλά ε; Σόρρυ, αλλά έπρεπε να γράψω και άλλα πράγματα, οπότε θεώρησα ότι ήταν σαφές όμως απ' ότι φαίνεται έκανα λάθος. :redface:

"Με τη βοήθεια του σχολείου" = Δεν πήγαν σε φροντιστήρια και ιδιαίτερα, αλλά έδωσαν εξετάσεις μόνο με όποιες γνώσεις τους παρείχαν οι καθηγητές τους από το σχολείο.

Α, τώρα κατάλαβα! :P
Νόμιζα ότι ειρωνευόσουν.

Γιατί θεωρείς τόσο δύσκολο να δώσει κανείς Πανελλήνιες χωρίς φροντιστήριο/ιδιαίτερα; Γιατί στο καλό υποβαθμίζετε την προσπάθειά σας;

Ρωτάω, επειδή έχω δώσει κι εγώ μόνο με τη βοήθεια του σχολείου. Τί το διαφορετικό γίνεται στα υπόλοιπα μαθήματα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 712911

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Μα γιατί είσαι τόσο αφελής; Δηλαδή δεν μπορεί να γράψει κάποιος πολύ καλά και να περάσει στην σχολή που θέλει δίχως βοήθεια από τα φροντιστήρια; Γιατί τα έχετε θεοποιήσει;

Το σχολείο μια χαρά μας βοηθάει αρκεί να είμαστε συνεπείς απέναντι στους καθηγητές μας!! Θεωρείς ότι αν οι μαθητές δείχνουν απεριόριστο ενδιαφέρον στο μάθημα του σχολείου θα είχαμε τώρα το φαινόμενο της παραπαιδείας;

Απλά τσιμπημένο το άγνωστο του 2013; Συγγνώμη αλλά έχεις πλήρη άγνοια!!
Τα Πολιτικά ναι, ήταν βατά όμως όλα αυτά που ζητούσαν να γράψουμε (3 ερωτήσεις ανάπτυξης - το λιγότερο μία με μιάμιση σελίδα η κάθε απάντηση ) σε συνδυασμό με το άγνωστο αυτό ΔΕΝ ΕΒΓΑΙΝΑΝ αβίαστα σε 3 ώρες.


:rofl: :rofl: :rofl: :clapping::clapping::clapping:

Πρώτον, δεν γράφω κινέζικα.
Δεύτερον, πού στο καλό είδες να θεοποιώ τα φροντιστήρια ή τα ιδιαίτερα και να τα θεωρώ άκρως απαραίτητα για την "επιτυχία" στις πανελλαδικές; :P Αφού έγραψα ότι και παιδιά που ΔΕΝ έχουν εξωσχολική βοήθεια, καταφέρνουν και τα πηγαίνουν καλά και περνάνε στις σχολές τους! Ελεος πια. :P

Για το 2013 έχω άγνοια; Εδωσα τότε οπότε είδα τα θέματα. Ξέρω πως ήταν αρκετά, αλλά τι να κάνουμε τώρα; Απλά έπρεπε να γράψεις. Ο καθένας κάνει την προσπάθειά του και από κει πέρα βλέπει τι γίνεται στη συνέχεια. Εξάλλου, δεν ήταν η πρώτη φορά που έβαζαν πολλά στις πανελλήνιες (ή τσιμπημένα) και ούτε ήταν και η τελευταία. Εδώ μωρέ τους θετικοτεχνολογικούς τους βιάζανε τόσα χρόνια σερί (και από άποψη δυσκολίας αλλά και έκτασης αυτών που έπρεπε να γράψουν) και ακούω λιγότερη γκρίνια από αυτούς παρά από τους θεωρητικούς. Χωρίς παρεξήγηση. :redface:

Α, τώρα κατάλαβα! :P
Νόμιζα ότι ειρωνευόσουν.

Γιατί θεωρείς τόσο δύσκολο να δώσει κανείς Πανελλήνιες χωρίς φροντιστήριο/ιδιαίτερα; Γιατί στο καλό υποβαθμίζετε την προσπάθειά σας;

Ρωτάω, επειδή έχω δώσει κι εγώ μόνο με τη βοήθεια του σχολείου. Τί το διαφορετικό γίνεται στα υπόλοιπα μαθήματα;

Απάντησα παραπάνω. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Go_for_it!

Δραστήριο μέλος

Ο Go_for_it! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 639 μηνύματα.
Απάντησα παραπάνω. :P


Μην είστε τόσο αφελείς γαμώ το. Σε περίοδο βαθιάς οικονομικής ύφεσης νομίζετε ότι όλοι έχουν την οικονομική δυνατότητα για φροντιστήρια και ιδιαίτερα; Κάποιοι προσπαθούν μόνοι τους με το σχολείο και δεν τα καταφέρνουν, αφού το τελευταίο κρίνεται πέρα έως πέρα αναποτελεσματικό. Υπάρχουν, όμως και εκείνοι που γράφουν καλά (με τη βοήθεια του σχολείου) και περνάνε στις σχολές τους, αλλά το θέμα μας δεν είναι αυτό.

Αν πιστεύεις ότι δεν είναι απαραίτητα, γιατί τότε μπαίνεις στον κόπο να το γράφεις αυτό; Με έχεις μπερδέψει.:confused:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 712911

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Αν πιστεύεις ότι δεν είναι απαραίτητα, γιατί τότε μπαίνεις στον κόπο να το γράφεις αυτό; Με έχεις μπερδέψει.:confused:

Επειδή το σχολείο κρίνεται τις περισσότερες φορές αναποτελεσματικό, τα παιδιά απευθύνονται στα φροντιστήρια και τα ιδιαίτερα. Συνεπώς, για πολλούς η εξωσχολική βοήθεια θεωρείται απαραίτητη ή αναγκαία. Για άλλους πάλι όχι. Αυτό είναι προσωπική υπόθεση του καθενός. Αυτό λέω τόση ώρα. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Dogie

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ειρήνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Φιλολογίας Κρήτης (Ρέθυμνο) και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,092 μηνύματα.
Επειδή το σχολείο κρίνεται τις περισσότερες φορές αναποτελεσματικό, τα παιδιά απαυθύνονται στα φροντιστήρια και τα ιδιαίτερα. Συνεπώς, για πολλούς η εξωσχολική βοήθεια θεωρείται απαραίτητη ή αναγκαία. Για άλλους πάλι όχι. Αυτό είναι προσωπική υπόθεση του καθενός. Αυτό λέω τόση ώρα. :P

Μα τι λες; Γιατί αναποτελεσματικό;

Πώς μπορείς να το λες αυτό όταν όλοι δεν ενδιαφέρονται για το σχολείο; Αν ενδιαφέρονταν για τα μαθήματα νομίζεις ότι θα ήταν έτσι; Η στάση των μαθητών φταίει και ρίξτε όσες αρνητικές θέλετε!!

Άσε που οι καθηγητές μια χαρά μάθημα κάνουν και οι μαθητές κατά τη διάρκεια του περνούν την ώρα του παιδιού...

Επίσης δε μπορώ να καταλάβω πως είναι δυνατόν ένας καθηγητής το πρωί στο σχολείο να είναι αναποτελεσματικός και το απόγευμα στα ιδιαίτερα θεός!

Δεν το σώζεις!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 712911

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Μα τι λες; Γιατί αναποτελεσματικό;

Πώς μπορείς να το λες αυτό όταν όλοι δεν ενδιαφέρονται για το σχολείο; Αν ενδιαφέρονταν για τα μαθήματα νομίζεις ότι θα ήταν έτσι; Η στάση των μαθητών φταίει και ρίξτε όσες αρνητικές θέλετε!!

Άσε που οι καθηγητές μια χαρά μάθημα κάνουν και οι μαθητές κατά τη διάρκεια του περνούν την ώρα του παιδιού...

Επίσης δε μπορώ να καταλάβω πως είναι δυνατόν ένας καθηγητής στο σχολείο να είναι αναποτελεσματικός και στα ιδιαίτερα θεός!

Δεν το σώζεις!


χαχαχαχαχαχα! Μου άρεσε αυτό το "Δεν το σώζεις". Μάλιστα. Επειδή δεν καταλάβατε εσείς κάτι από αυτά που έγραψα, συνεπάγεται ότι λέω ασυναρτησίες και όοολα αυτά τα μηνύματα είναι απελπισμένες και εναγώνιες προσπάθειές μου για να "σώσω" την κατάσταση. :P Λοιπόν, στο θέμα μας τώρα:


Το σχολείο δεν είναι αποτελεσματικό; Καταρχάς δε μίλησα για ΟΛΑ τα σχολεία. Αλλά και πάλι μου φαίνεται παράλογο το ότι κάποιος ισχυρίζεται το αντίθετο, ότι δηλαδή είναι αποτελεσματικό.

Από πού να ξεκινήσω; Από τα απαρχαιωμένα σχολικά εγχειρίδια; Εκτός του ότι οι πληροφορίες που παρέχουν δεν ανανεώνονται συχνά ,είναι και κακογραμμένα! :P Ειπες ότι αποκλειστικό μερίδιο ευθυνών έχουν οι μαθητές. Διαφωνώ κάθετα. Για μένα, η αποτελεσματικότητα της διδασκαλίας εξαρτάται τόσο από τη μεταδοτικότητα του δασκάλου όσο και από την αντιληπτική ικανότητα και δεκτικότητα του μαθητή. Με άλλα λόγια, τι να τον κάνω τον καθηγητή - αυθεντία, αν δεν έχει την απαραίτητη παιδαγωγική κατάρτιση; Σίγουρα ευθύνονται και οι μαθητές για την κατάσταση που επικρατεί, αλλά όχι σε αποκλειστικό βαθμό.

Ακόμη, δεν ξέρω τι γινόταν στο σχολείο σου, αλλά στο δικό μου τουλάχιστον οι περισσότεροι καθηγητές ενδιαφέρονταν μόνο να βγάλουν μία ύλη και τίποτα παραπάνω. Τόσα χρόνια στις σχολικές αίθουσες μόνο το έργο δύο καθηγητριών εκτίμησα πραγματικά. Και κακά τα ψέματα, παρόμοιες καταστάσεις επικρατούν και σε άλλα σχολεία της χώρας μας. Λες όμως σε κάποιο σημείο ότι δεν μπορείς να καταλάβεις πώς είναι δυνατόν ένας καθηγητής στο σχολείο να είναι αναποτελεσματικός και στα ιδιαίτερα θεός. Καλά πέρα του ότι αυτό που κάνει είναι παράνομο (:P), αυτό συμβαίνει γιατί απλούστατα δεν έχει συνείδηση των πράξεων του. Στο σχολείο θα κάνει ό,τι είναι να κάνει που για τους περισσότερους όπως είπαμε είναι απλά να βγάλουν μία ύλη. Εκεί δεν υπάρχει έλεγχος. Ασχετα με το αν μπορεί να έρθει κάποιος επιτηρητής κτλ κτλ. Το βιβλίο της ύλης είναι εντάξει; Τότε δεν υπάρχει θέμα. Στα ιδιαίτερα όμως υπάρχει μεγαλύτερος έλεγχος. Αν ο άλλος δεν είναι ευχαριστημένος από την επίδοση στα μαθήματά του, τότε απλά σταματά να κάνει μάθημα με τον καθηγητή. Αρα, οι καθηγητές των ιδιαιτέρων λειτουργούν διαφορετικά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

nikoslarissa

Δραστήριο μέλος

Ο Νικος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 669 μηνύματα.
Μα τι λες; Γιατί αναποτελεσματικό;

Πώς μπορείς να το λες αυτό όταν όλοι δεν ενδιαφέρονται για το σχολείο; Αν ενδιαφέρονταν για τα μαθήματα νομίζεις ότι θα ήταν έτσι; Η στάση των μαθητών φταίει και ρίξτε όσες αρνητικές θέλετε!!

Άσε που οι καθηγητές μια χαρά μάθημα κάνουν και οι μαθητές κατά τη διάρκεια του περνούν την ώρα του παιδιού...

Επίσης δε μπορώ να καταλάβω πως είναι δυνατόν ένας καθηγητής το πρωί στο σχολείο να είναι αναποτελεσματικός και το απόγευμα στα ιδιαίτερα θεός!

Δεν το σώζεις!
Συμφωνώ απόλυτα.Στο σχολείο ο κυριότερος λόγος που δεν γίνεται δουλειά είναι η στάση των μαθητών.Στο φροντιστήριο παρατήρησα ότι όποιος δεν καταλάβαινε κάτι αμέσως ρωτούσε τους καθηγητές ακόμα και εκτός μαθήματος στο διάλειμμα.Στο σχολείο σπάνια γίνεται καμιά ερώτηση.Επίσης πόσοι από σας κάνατε τις ασκήσεις που σας βάζαν οι καθηγητές του σχολείου;Ελάχιστοι.Οι περισσότεροι μαθητές δυστυχώς νομίζουν ότι οι καθηγητές στο σχολείο είναι άσχετοι και λένε εντάξει θα μου τα εξηγήσουν στο φροντιστήριο.Αμα τους ρωτούσες και τους καθηγητές στο σχολείο θα σου απαντούσαν και αυτοί.Λογικό είναι αφού τους γραφεις εσύ να σε γράφουν και αυτοί.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 712911

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Δεν είναι πάντα έτσι. Βλέπεις και καθηγητές που απλά δεν τους ενδιαφέρει αν θα γίνει καλό μάθημα ή όχι και αναρωτιέσαι πώς αυτοί είναι καθηγητές! Από την στιγμή που ο άλλος δεν σέβεται το μάθημά του γιατί να το σεβαστώ εγώ; Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι προκαλούσα πρόβλημα στην τάξη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dogie

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ειρήνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Φιλολογίας Κρήτης (Ρέθυμνο) και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,092 μηνύματα.
Επειδή υπάρχουν λίγοι που όντως δεν ενδιαφέρονται δεν μπορείς να κρίνεις τόσο αυστήρα.
Μην ξεχνάς ότι παντού υπάρχουν αυτοί που βαριούνται να δουλέψουν, λουφάρουν κλπ
και αυτό συμβαίνει σε όλα τα επαγγέλματα είτε έχουμε να κάνουμε με γιατρούς είτε με καθηγητές είτε με ηλεκτρολόγους είτε με πωλητές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 712911

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Επειδή υπάρχουν λίγοι που όντως δεν ενδιαφέρονται δεν μπορείς να κρίνεις τόσο αυστήρα.
Μην ξεχνάς ότι παντού υπάρχουν αυτοί που βαριούνται να δουλέψουν, λουφάρουν κλπ
και αυτό συμβαίνει σε όλα τα επαγγέλματα είτε έχουμε να κάνουμε με γιατρούς είτε με καθηγητές είτε με ηλεκτρολόγους είτε με πωλητές.

ΛΙΓΟΙ;;; Εμένα μου φαίνεται ότι η πλειοψηφία των καθηγητών στα ελληνικά σχολεία είναι για τα μπάζα. :P Τόσο αμόρφωτοι, τόσο μονολιθικοί, τόσο μονόπλευροι... Και στο κάτω - κάτω, αν είναι τόσο καλοί, όπως λέτε, θα έπρεπε να είχαν τη δύναμη και την ικανότητα να το περάσουν αυτό στους μαθητές τους. Αν θα ήθελαν έστω να τους σέβονταν οι μαθητές τους, ας έδειχναν εκείνοι και τον ανάλογο σεβασμό όχι μόνο στους τελευταίους, αλλά και στο μάθημά τους, γιατί ο σεβασμός σε καμία περίπτωση δεν είναι προαπαιτούμενος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Βλέπεις και καθηγητές που απλά δεν τους ενδιαφέρει αν θα γίνει καλό μάθημα ή όχι και αναρωτιέσαι πώς αυτοί είναι καθηγητές!

Και αναρωτιέμαι τώρα εγώ:
Ας θεωρήσουμε έναν super-γαμάτο καθηγητή, με super-ουαου γνώσεις και απίστευτη μεταδοτικότητα. Βάζουμε αυτόν τον καθηγητή μέσα σε μια τάξη Γ' Λυκείου, να κάνει μάθημα Κατεύθυνσης της ειδικότητας του. Για τα επόμενα 5 χρόνια, ο καθηγητής ενδιαφέρεται, φωνάζει, προσπαθεί να κάνει τα παιδιά να τον παρακολουθήσουν. Αλλά εις μάτιν.
Και έρχεσαι εσύ την 6η χρονιά και βρίσκεις έναν αχαΐρευτο και τεμπέλη καθηγητή, που δεν κάνει μάθημα και ενδιαφέρεται να συμπληρώσει μόνο το βιβλίο ύλης.
Σαφώς, εσύ, θα χρειαστείς φροντιστήριο σε αυτήν την περίπτωση. Ποιος όμως φταίει? Ο καθηγητής που θεώρησε δεδομένο ότι μετά από 5 "αποτυχημένες" φουρνιές και η 6η θα είναι "σκάρτη"? Ή οι 100+ μαθητές που πέρασαν από τα χέρια του τα τελευταία 5 χρόνια και τον έγραψαν κανονικά και με το νόμο?

Κακά, τα ψέματα, και οι καθηγητές άνθρωποι είναι. Δεν είναι τίποτα μηχανικά ρομπότ, να τους βάζεις μπροστά και να δουλεύουν ασταμάτησα και ακούραστα, μέχρι τη μέρα που θα βγουν στη σύνταξη.Όταν αναλαμβάνεις να διδάξεις σε 20-25 παιδιά 2-3 βασικά πράγματα για το μάθημα σου, και το ακροτήριο από κάτω είναι παντελώς αδιάφορο, φυσικό και επόμενο είνα κάποια στιγμή να βαρεθείς και να σταματήσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 712911

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Και αναρωτιέμαι τώρα εγώ:
Ας θεωρήσουμε έναν super-γαμάτο καθηγητή, με super-ουαου γνώσεις και απίστευτη μεταδοτικότητα. Βάζουμε αυτόν τον καθηγητή μέσα σε μια τάξη Γ' Λυκείου, να κάνει μάθημα Κατεύθυνσης της ειδικότητας του. Για τα επόμενα 5 χρόνια, ο καθηγητής ενδιαφέρεται, φωνάζει, προσπαθεί να κάνει τα παιδιά να τον παρακολουθήσουν. Αλλά εις μάτιν.
Και έρχεσαι εσύ την 6η χρονιά και βρίσκεις έναν αχαΐρευτο και τεμπέλη καθηγητή, που δεν κάνει μάθημα και ενδιαφέρεται να συμπληρώσει μόνο το βιβλίο ύλης.
Σαφώς, εσύ, θα χρειαστείς φροντιστήριο σε αυτήν την περίπτωση. Ποιος όμως φταίει? Ο καθηγητής που θεώρησε δεδομένο ότι μετά από 5 "αποτυχημένες" φουρνιές και η 6η θα είναι "σκάρτη"? Ή οι 100+ μαθητές που πέρασαν από τα χέρια του τα τελευταία 5 χρόνια και τον έγραψαν κανονικά και με το νόμο?

Κακά, τα ψέματα, και οι καθηγητές άνθρωποι είναι. Δεν είναι τίποτα μηχανικά ρομπότ, να τους βάζεις μπροστά και να δουλεύουν ασταμάτησα και ακούραστα, μέχρι τη μέρα που θα βγουν στη σύνταξη.Όταν αναλαμβάνεις να διδάξεις σε 20-25 παιδιά 2-3 βασικά πράγματα για το μάθημα σου, και το ακροτήριο από κάτω είναι παντελώς αδιάφορο, φυσικό και επόμενο είνα κάποια στιγμή να βαρεθείς και να σταματήσεις.

Για αρχή να πω ότι αναφέρεις λίγο σπάνιες περιπτώσεις ως παράδειγμα, κάτι από το οποίο δεν μπορεί να συναχθεί ένα καθολικό συμπέρασμα.
Οπως και να έχει το πράγμα, ένας ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ καθηγητής δεν τα παρατάει τόσο εύκολα ή καλύτερα δεν τα παρατάει ποτέ! Και ναι, ας το θέτω απόλυτα. Δε με απασχολεί. Αν δεν ήταν σίγουρος 100% τι εστί να είσαι καθηγητής, τότε πολύ απλά δεν έκανε σωστά που πήγε να διδάξει και μάλιστα σε σχολείο. :P Αν ενδιαφέρεσαι πραγματικά για το αντικείμενο σπουδών σου, καταβάλλεις όλες τις προσπάθειές σου για να πετύχεις τον σκοπό σου. Και επειδή έχω πέσει σε περιπτώσεις καθηγητών που ναι μεν είχαν τις απαραίτητες γνώσεις, αλλά όχι το ... "κατάλληλο" ακροατήριο, έχω να πω ότι ακόμη και οι μαθητές που δεν ενδιαφέρονταν για το μάθημα, δεν προκαλούσαν ιδιαίτερα προβλήματα στην διεξαγωγή του. Και γιατί συνέβαινε αυτό; Γιατί οι καθηγητές είχαν κερδίσει τον σεβασμό των μαθητών, οπότε δεν υπήρχε λόγος να παρακωλύουν τον ρόλο του διδάσκοντος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Go_for_it!

Δραστήριο μέλος

Ο Go_for_it! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 639 μηνύματα.
Για αρχή να πω ότι αναφέρεις λίγο σπάνιες περιπτώσεις ως παράδειγμα, κάτι από το οποίο δεν μπορεί να συναχθεί ένα καθολικό συμπέρασμα.
Οπως και να έχει το πράγμα, ένας ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ καθηγητής δεν τα παρατάει τόσο εύκολα ή καλύτερα δεν τα παρατάει ποτέ! Και ναι, ας το θέτω απόλυτα. Δε με απασχολεί. Αν δεν ήταν σίγουρος 100% τι εστί να είσαι καθηγητής, τότε πολύ απλά δεν έκανε σωστά που πήγε να διδάξει και μάλιστα σε σχολείο. :P Αν ενδιαφέρεσαι πραγματικά για το αντικείμενο σπουδών σου, καταβάλλεις όλες τις προσπάθειές σου για να πετύχεις τον σκοπό σου. Και επειδή έχω πέσει σε περιπτώσεις καθηγητών που ναι μεν είχαν τις απαραίτητες γνώσεις, αλλά όχι το ... "κατάλληλο" ακροατήριο, έχω να πω ότι ακόμη και οι μαθητές που δεν ενδιαφέρονταν για το μάθημα, δεν προκαλούσαν ιδιαίτερα προβλήματα στην διεξαγωγή του. Και γιατί συνέβαινε αυτό; Γιατί οι καθηγητές είχαν κερδίσει τον σεβασμό των μαθητών, οπότε δεν υπήρχε λόγος να παρακωλύουν τον ρόλο του διδάσκοντος.


Έχω υπόψη μου ένα απτό παράδειγμα από την εμπειρία μου μιας καθηγήτριάς μου στο σχολείο που διδάσκει έκθεση και ιστορία κατεύθυνσης. Είναι εξαιρετική στο μάθημά της, έχει γνώσεις που θα ζήλευε ακόμη και καθηγητής πανεπιστήμιου (ψάχνεται συνεχώς και δεν επαναπαύεται σε όσα έχει μάθει από το πανεπιστήμιο που φοίτησε) και είναι καταπληκτικός άνθρωπος. Πραγματικά, πιστεύω ότι ούτε καθηγητές φροντιστηρίων/ιδιαιτέρων θα μπορούσαν να τη φτάσουν στο μικρό της δαχτυλάκι στον τρόπο διδασκαλίας. Και μάντεψε... Ενώ στην ιστορία κατεύθυνσης όλοι πιάνονται από τα χείλη της, στην έκθεση γίνεται ο κακός χαμός... Άντε 4-5 να προσέχουν. Οι υπόλοιποι διαβάζουν τα δικά τους (λύνουν ασκήσεις για το φροντιστήριο και ό,τι άλλο φανταστείς). Τη γράφουν κανονικότατα. Αυτό πώς το εξηγείς; Επαναλαμβάνω ότι κάνει πρότυπο μάθημα, λύνει κάθε απορία, ενθαρρύνει τη συζήτηση, φέρνει δικά της φυλλάδια να δουλέψουμε μέσα στην τάξη και μας βάζει και κριτήρια αξιολόγησης για το σπίτι, που της τα πηγαίνουμε και μας τα διορθώνει, εξηγώντας μας τα πάντα. Γνωρίζεις πόσοι της πήγαιναν ασκήσεις; 2-3. Εεε, μετά δεν φταίει ο καθηγητής που δίνει ό,τι έχει και δεν έχει στην τάξη και το ακροατήριο είναι αδιάφορο και έχει πάντα ως δικαιολογία το "θα τα κάνω και στο φροντιστήριο, οπότε γιατί ο κόπος;"...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 712911

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Έχω υπόψη μου ένα απτό παράδειγμα από την εμπειρία μου μιας καθηγήτριάς μου στο σχολείο που διδάσκει έκθεση και ιστορία κατεύθυνσης. Είναι εξαιρετική στο μάθημά της, έχει γνώσεις που θα ζήλευε ακόμη και καθηγητής πανεπιστήμιου (ψάχνεται συνεχώς και δεν επαναπαύεται σε όσα έχει μάθει από το πανεπιστήμιο που φοίτησε) και είναι καταπληκτικός άνθρωπος. Πραγματικά, πιστεύω ότι ούτε καθηγητές φροντιστηρίων/ιδιαιτέρων θα μπορούσαν να τη φτάσουν στο μικρό της δαχτυλάκι στον τρόπο διδασκαλίας. Και μάντεψε... Ενώ στην ιστορία κατεύθυνσης όλοι πιάνονται από τα χείλη της, στην έκθεση γίνεται ο κακός χαμός... Άντε 4-5 να προσέχουν. Οι υπόλοιποι διαβάζουν τα δικά τους (λύνουν ασκήσεις για το φροντιστήριο και ό,τι άλλο φανταστείς). Τη γράφουν κανονικότατα. Αυτό πώς το εξηγείς; Επαναλαμβάνω ότι κάνει πρότυπο μάθημα, λύνει κάθε απορία, ενθαρρύνει τη συζήτηση, φέρνει δικά της φυλλάδια να δουλέψουμε μέσα στην τάξη και μας βάζει και κριτήρια αξιολόγησης για το σπίτι, που της τα πηγαίνουμε και μας τα διορθώνει, εξηγώντας μας τα πάντα. Γνωρίζεις πόσοι της πήγαιναν ασκήσεις; 2-3. Εεε, μετά δεν φταίει ο καθηγητής που δίνει ό,τι έχει και δεν έχει στην τάξη και το ακροατήριο είναι αδιάφορο και έχει πάντα ως δικαιολογία το "θα τα κάνω και στο φροντιστήριο, οπότε γιατί ο κόπος;"...


Πωω ρε παιδιά, διαβάστε λίγο τι γράφω τόση ώρα! Δεν είπα ότι αποκλειστικό μερίδιο ευθυνών αναλογεί μόνο στους μαθητές ή μόνο στους διδάσκοντες!

Σε αυτήν την περίπτωση, μου φαίνεται λογικό να μην συνειδητοποιούν όλοι οι μαθητές την αξία της καθηγήτριάς σου. Δεν σκέφτονται όλοι οι άνθρωποι με τον ίδιο τρόπο ούτε αντιλαμβάνονται όλοι τα ίδια πράγματα. Ας έκαναν ό,τι ήθελαν οι άλλοι αρκεί να μην εμπόδιζαν τη διεξαγωγή μαθήματος. Δεν συμφωνώ βέβαια με αυτήν την στάση, αλλά αυτό είναι που έλεγα προηγουμένως: αν ένας καθηγητής πραγματικά αξίζει να βρίσκεται σε αυτήν τη θέση, τότε κερδίζει τον σεβασμό των μαθητών του, οπότε οι τελευταίοι δεν έχουν κανένα λόγο να παρακωλύουν τον ρόλο του διδάσκοντος.


:warn: Νομίζω ότι κουράσαμε όσους θέλουν να μπουν σε αυτό το θέμα και να διαβάσουν κάτι σχετικό με τις πανελλήνιες. :oops:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Go_for_it!

Δραστήριο μέλος

Ο Go_for_it! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 639 μηνύματα.
Πωω ρε παιδιά, διαβάστε λίγο τι γράφω τόση ώρα! Δεν είπα ότι αποκλειστικό μερίδιο ευθυνών αναλογεί μόνο στους μαθητές ή μόνο στους διδάσκοντες!

Σε αυτήν την περίπτωση, μου φαίνεται λογικό να μην συνειδητοποιούν όλοι οι μαθητές την αξία της καθηγήτριάς σου. Δεν σκέφτονται όλοι οι άνθρωποι με τον ίδιο τρόπο ούτε αντιλαμβάνονται όλοι τα ίδια πράγματα. Ας έκαναν ό,τι ήθελαν οι άλλοι αρκεί να μην εμπόδιζαν τη διεξαγωγή μαθήματος. Δεν συμφωνώ βέβαια με αυτήν την στάση, αλλά αυτό είναι που έλεγα προηγουμένως: αν ένας καθηγητής πραγματικά αξίζει να βρίσκεται σε αυτήν τη θέση, τότε κερδίζει τον σεβασμό των μαθητών του, οπότε οι τελευταίοι δεν έχουν κανένα λόγο να παρακωλύουν τον ρόλο του διδάσκοντος.


:warn: Νομίζω ότι κουράσαμε όσους θέλουν να μπουν σε αυτό το θέμα και να διαβάσουν κάτι σχετικό με τις πανελλήνιες. :oops:
Με τη λογική σου, άξιος καθηγητής είναι αυτός που απειλεί με τον βαθμό, επειδή τα παιδιά έτσι κάθονται σούζα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Guest 712911

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Με τη λογική σου, άξιος καθηγητής είναι αυτός που απειλεί με τον βαθμό, επειδή τα παιδιά έτσι κάθονται σούζα.

Ξέρεις, θα μπορούσα να γράψω τα μηνύματά σας στα παλιά μου τα παπούτσια αλλά κάθομαι και προσπαθώ να σας κάνω να καταλάβετε τι λέω, αλλά απ' ότι φαίνεται είναι μάταιος κόπος.

Το συμπέρασμα σου είναι άκρως αυθαίρετο και δεν προκύπτει ως λογική απόρροια των παραπάνω συλλογισμών μου. Προσωπικά, χαρακτηρίζω έναν καθηγητή άξιο όταν έχει καταφέρει να κερδίσει τον σεβασμό των μαθητών του. Πού είναι το περίεργο; Βέβαια, δεν αρκεί μόνο αυτό για να είναι κανείς άξιος, αλλά είναι μία από τις προϋποθέσεις που κρίνω αναγκαίες προκειμένου να χαρακτηρίσω κάποιον έτσι.

Το γεγονός ότι κάποιοι μαθητές γράφουν τέτοιου είδους καθηγητές, όπως λες και εσύ, το έχω ήδη δικαιολογήσει παραπάνω. Οποιος ξέρει να διαβάζει, θα βρει τις απαντήσεις μου στα προηγούμενα μηνύματά μου. Είναι αστείο, όμως, που ενώ εγώ κάθομαι και απαντώ σε όλο το περιεχόμενο της απάντησής σας, εσείς παίρνετε ένα μέρος της δικής μου απάντησης προς εσάς και στηρίζετε πάνω σε αυτό την επιχειρηματολογία σας. :P Καλή συνέχεια!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top