×
Επεξεργασία Προφίλ Επεξεργασία Avatar Επεξεργασία Υπογραφής Επεξεργασία Επιλογών E-mail και Κωδικός Ρυθμίσεις Ειδοποιήσεων
×
Αποσύνδεση Οι Συνδρομές μου Το Προφίλ μου Τα Posts μου Τα Threads μου Λίστα Επαφών Αντιδράσεις σε Posts μου Παραθέσεις των Posts μου Αναφορές σε Εμένα Ενέργειες Συντονιστών Αόρατος Χρήστης

Το iSchool είναι η μεγαλύτερη μαθητική διαδικτυακή κοινότητα με 68,997 εγγεγραμμένα μέλη και 2,479,815 μηνύματα σε 78,991 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το iSchool άλλα 526 άτομα.

Καλώς ήρθατε στο iSchool!

Εγγραφή Βοήθεια

Στην τελευταία θέση της Ευρώπης η Ελλάδα για το εκπαιδευτικό της σύστημα

nPb

Επιφανές Μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,056 μηνύματα.

O nPb σπουδάζω αντικοινωνιολογία έγραψε: στις 20:10, 08-05-14:

#1
Τι καταγράφει βρετανική έρευνα αλλά και μία δεύτερη που έγινε σε 40 χώρες, παγκοσμίως, και κατατάσσεις την χώρα μας στην 37η θέση - Αντιδράσεις από το υπουργείο Παιδείας



Στην τελευταία θέση όλων των Ευρωπαϊκών χωρών, βρίσκεται η Ελλάδα στα θέματα παιδείας και ανάπτυξης του εκπαιδευτικού της συστήματος, ενώ σε έρευνα που έγινε σε 40 χώρες παγκοσμίως κατέχει την 37η θέση και βρίσκεται στην ίδια «ομάδα» με χώρες όπως η Ινδονησία, το Μεξικό και η Βραζιλία...

Η έρευνα έγινε με πρωτοβουλία του Βρετανικού εκδοτικού οίκου Pearson που ανέθεσε στο περιοδικό Economist να ολοκληρώσει μελέτη για τα καλύτερα εκπαιδευτικά συστήματα στον κόσμο. Η έρευνα αυτή βασίστηκε στις επιδόσεις των φοιτητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, στο ποσοστό των αποφοίτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, σε δύο Αμερικανικές εκπαιδευτικές μελέτες καθώς και στα στοιχεία του ΟΟΣΑ (Οργανισμός Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης) που προκύπτουν από τα τεστ του διαγωνισμού PISA (έλεγχος δεξιοτήτων σε μαθηματικά προβλήματα ανάμεσα σε μαθητές διαφορετικών χωρών).

Υπενθυμίζεται βέβαια ότι έρευνες όπως οι παραπάνω έχουν κατά καιρούς αμφισβητηθεί από πανεπιστημιακούς μεγάλων Ιδρυμάτων της Ευρώπης που έχουν σχολιάσει ότι χρησιμοποιούν κριτήρια αξιολόγησης που αφορούν τις εκπαιδευτικές προτεραιότητες συγκεκριμένων συστημάτων όπως το Αγγλοσαξονικό.

Παρόλα αυτά, μία ακόμη διεθνής κατάταξη ρίχνει την Ελλάδα στο κατώτατο επίπεδο των εκπαιδευτικών συστημάτων στην Ευρώπη, ενώ την οδηγεί σε σύγκριση μόνο με χώρες όπως η Ινδονησία, το Μεξικό και η Βραζιλία.

Το υπουργείο Παιδείας αντέδρασε στην ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της έρευνας του Economist με ...προεκλογικού τύπου ανακοίνωση στην οποία αναφέρεται ότι «Η συγκεκριμένη έρευνα επιβεβαιώνει τη διαπίστωση της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας -από την πρώτη μέρα της ανάληψης των καθηκόντων- πως το εκπαιδευτικό μας σύστημα, εδώ και πολλά χρόνια, ήταν χωρίς στρατηγική, αντιπαιδαγωγικό και αντιαναπτυξιακό, και αυτό ήταν μία από τις βασικότερες δομικές αιτίες της κρίσης που βιώνουμε σήμερα».

Πάντως, κατά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της συγκεκριμένης έρευνας, ο διευθύνων σύμβουλος του εκδοτικού οίκου Pearsdon, κ. John Fallon, ανέφερε ότι τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν την στενή σχέση που υπάρχει ανάμεσα στην οικονομική κατάσταση μιας χώρας και στο εκπαιδευτικό της σύστημα.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας που ανακοινώθηκαν την Πέμπτη, πρώτη στον κατάλογο των χωρών με το καλύτερο εκπαιδευτικό σύστημα στον κόσμο έρχεται η Νότια Κορέα. Ακολουθούν η Ιαπωνία, η Σιγκαπούρη και το Χονγκ Κονγκ. Σύμφωνα με τα συμπεράσματα της έκθεσης η μεγάλη άνοδος των Ασιατικών χωρών στον εκπαιδευτικό τομέα οφείλεται στην στενή συνεργασία οικογένειας, μαθητών και εκπαιδευτικής κοινότητας, καθώς και στον σεβασμό που τρέφουν σε αυτές τις χώρες για τους εκπαιδευτικούς.

Η Μεγάλη Βρετανία βρίσκεται στην έκτη θέση ανάμεσα στις υπόλοιπες χώρες σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ η Φινλανδία με το περίφημο, πολυδιαφημισμένο και πολυβραβευμένο εκπαιδευτικό της σύστημα, έχει «πέσει» στην πέμπτη θέση διεθνώς.

Θεαματική είναι η άνοδος της Πολωνίας που όπως δείχνει η έρευνα, βρίσκεται στην δέκατη θέση παγκοσμίως. Οι είκοσι πρώτες χώρες στην έρευνα σχετικά με το εκπαιδευτικό τους σύστημα είναι οι:

1. Νότια Κορέα

2.Ιαπωνία

3. Σιγκαπούρη

4. Χονγκ Κονγκ

5. Φινλανδία

6. Βρετανία

7. Καναδάς

8. Ολλανδία

9. Ιρλανδία

10. Πολωνία

11. Δανία

12. Γερμανία

13. Ρωσία

14. ΗΠΑ

15. Αυστραλία

16. Νέα Ζηλανδία

17. Ισραήλ

18. Βέλγιο

19. Δημοκρατία της Τσεχίας

20. Ελβετία


Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

jj!

Συντονιστής

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 22 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 5,255 μηνύματα.

O jj! έγραψε: στις 21:03, 08-05-14:

#2
Είμαι επιφυλακτικός με τα αποτελέσματα της έρευνας.

Όσο για την 1η θέση της Νοτίου Κορέας:
Το σύστημα της Ν.Κορέας έχει κατακριθεί για την εξαιρετικά μεγάλη ανταγωνιστικότητα ανάμεσα στους μαθητές που θέλουν να συνεχίσουν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, καθώς το σύστημα είναι πάρα πολύ απαιτητικό.

Όσο για τη 2η θέση της Ιαπωνίας:
Η Ιαπωνία έχει παρόμοιο εξετασιοκεντρικό σύστημα με εμάς. Το φροντιστήριο είναι δεδομένο σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό, καθώς εκεί ξεκινά ακόμη και από τα χρόνια του αντίστοιχου δημοτικού. Μάλιστα, το "φροντιστήριο" (ή όπως λέγεται στην Ιαπωνία "juku") αποκαλείται "δεύτερο σχολείο" από πολλούς κατοίκους και μαθητές της Ιαπωνίας. Είναι τόσο απαραίτητο, που η πρόσβαση στην τριτοβάθμια θεωρείται σχεδόν αδύνατη χωρίς αυτό.

Τι μου θυμίζει;
5
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Fast (Θεόδωρος)

Φοιτητής

Ο Θεόδωρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 24 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,076 μηνύματα.

O Fast έγραψε: στις 21:13, 08-05-14:

#3
Αρχική Δημοσίευση από jj!
Είμαι επιφυλακτικός με τα αποτελέσματα της έρευνας.

Όσο για την 1η θέση της Νοτίου Κορέας:
Το σύστημα της Ν.Κορέας έχει κατακριθεί για την εξαιρετικά μεγάλη ανταγωνιστικότητα ανάμεσα στους μαθητές που θέλουν να συνεχίσουν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, καθώς το σύστημα είναι πάρα πολύ απαιτητικό.
Βασικά, εκτός από αυτό το οποίο είναι συζητήσιμο, από τη στιγμή που βλέπουμε τις συγκεκριμένες χώρες έτσι καταταγμένες, η έρευνα σα να αυτοακυρώνεται. Από τη μία έχουμε την Νότια Κορέα στην πρώτη θέση, που το σύστημα είναι σκληρό και ανταγωνιστικό, με τους μαθητές να διαβάζουν πάρα πολλές ώρες και από την άλλη το λουλουδένιο σύστημα της Φιλανδίας που βρίσκεται σε υψηλή θέση. Δεν ξέρω ποιο είναι το σκεπτικό πίσω από αυτό, πάντως μου κάθεται...
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Dias

Διδακτορικός

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 26 ετών και Διδακτορικός . Έχει γράψει 7,522 μηνύματα.

O Dias έγραψε: στις 22:42, 08-05-14:

#4
Αρχική Δημοσίευση από jj!
Είμαι επιφυλακτικός με τα αποτελέσματα της έρευνας.
Αμφιβάλεις ότι το Elladistan βρίσκεται στον πάτο;
Αρχική Δημοσίευση από jj!
Η Ιαπωνία έχει παρόμοιο εξετασιοκεντρικό σύστημα με εμάς. Το φροντιστήριο είναι δεδομένο σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό, καθώς εκεί ξεκινά ακόμη και από τα χρόνια του αντίστοιχου δημοτικού. Μάλιστα, το "φροντιστήριο" (ή όπως λέγεται στην Ιαπωνία "juku") αποκαλείται "δεύτερο σχολείο" από πολλούς κατοίκους και μαθητές της Ιαπωνίας. Είναι τόσο απαραίτητο, που η πρόσβαση στην τριτοβάθμια θεωρείται σχεδόν αδύνατη χωρίς αυτό. Τι μου θυμίζει;
Αυτό για τα φροντιστήρια της Ιαπωνίας βρίσκεται μόνιμα στην προπαγάνδα των δικών μας φροντιστηρίων. Ναι, υπάρχουν φροντιστήρια και στην Ιαπωνία, όμως τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι. Να το Ιαπωνικό εκπαιδευτικό σύστημα:
Αρχική Δημοσίευση από Dias
ΙΑΠΩΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
http://arsmagus.blogspot.com/2007/06/blog-post_10.html
Το ιαπωνικό εκπαιδευτικό σύστημα είναι διαρθρωμένο, όπως και το ελληνικό όσον αφορά τη διάρκεια των σπουδών, δηλαδή 6 χρόνια δημοτικό, 3 γυμνάσιο και 3 λύκειο. Το λύκειο δεν είναι υποχρεωτικό, όμως οι περισσότεροι ιάπωνες μαθητές συνεχίζουν τις σπουδές και σε λυκειακό επίπεδο. Αξίζει να σημειωθεί πως υπάρχουν δίδακτρα στο λύκειο, παρέχεται όμως σίτιση. Επίσης τα περισσότερα γυμνάσια και λύκεια διατηρούν σύστημα με κοινή σχολική ενδυμασία. Η ιαπωνική εκπαίδευση είναι αρκετά σφαιρική, καi δίνει ευκαιρία επιλογής μαθημάτων. Επίσης τα σχολικά βιβλία δεν είναι κοινά σε όλα τα σχολεία, όμως όλα τα σχολικά βιβλία έχουν έγκριση από το υπουργείο παιδείας.
Μεγαλύτερο αρνητικό της ιαπωνικής εκπαίδευσης είναι ότι δε δίνει ευκαιρίες για συζήτηση και συχνά οι Ιάπωνες δυσκολεύονται να εκφράσουν προσωπική άποψη. Στα σχολεία, όπως και στα πανεπιστήμια λειτουργούν διάφορα αθλητικά ή ψυχαγωγικά τμήματα, όπου οι Ιάπωνες ξοδεύουν ένα μεγάλο μέρος της ζωής τους. Η επιτυχία κάποιου εκπαιδευτικού ιδρύματος σε μια αθλητική διοργάνωση αυξάνει το κύρος του ιδρύματος, σε μια σαφώς εμπορευματοποιημένη εκπαίδευση. Η εισαγωγή στο πανεπιστήμιο δε γίνεται με βάση το βαθμό του απολυτήριου, αλλά με εξετάσεις που διεξάγονται από τα ίδια τα πανεπιστήμια. Οι τελειόφοιτοι λυκείου μπορούν να δηλώσουν μέχρι 3 πανεπιστημιακές σχολές που επιθυμούν να ενταχθούν και κατόπιν να δώσουν τις ανάλογες εισαγωγικές εξετάσεις της εκάστοτε σχολής. Τα “καλά” πανεπιστήμια συνήθως έχουν μεγάλη δυσκολία στα θέματα εισαγωγής. Αντιθέτως, τα “μέτρια” πανεπιστήμια έχουν ευκολότερες εισαγωγικές εξετάσεις. Επίσης, η δυσκολία των θεμάτων μεγαλώνει όταν πρόκειται για πανεπιστήμια σε μεγάλα αστικά κέντρα (π.χ. Tokyo, Osaka, Kyoto ) ή για δημόσια πανεπιστήμια, που έχουν φτηνότερα δίδακτρα από τα ιδιωτικά. Σε περίπτωση αποτυχίας, οι τελειόφοιτοι μπορούν να ξαναδώσουν εξετάσεις, συνήθως κάνοντας ένα έτος προπαρασκευής σε κάποιο φροντιστήριο. Τα πανεπιστήμια έχουν διάρκεια φοίτησης 4 ετών, ωστόσο υπάρχουν και σχολές με διετή φοίτηση, κυρίως για τις νέες.
Η εισαγωγή σε κάποιο καλό πανεπιστήμιο είναι πολύ δύσκολη. Δεν είναι δύσκολο να καταλάβουμε πως οι εξαντλημένοι τελειόφοιτοι λυκείου βρίσκουν την πανεπιστημιακή ζωή ως μια περίοδο ξεκούρασης, ανάμεσα στα μαθητικά χρόνια, και την επαγγελματική καριέρα που θα ακολουθήσει μετά την αποφοίτηση. Γενικά οι περισσότεροι Ιάπωνες φοιτητές είναι μάλλον αμελείς, και δεν έχουν κάποιο ιδιαίτερο ακαδημαϊκό ενδιαφέρον. Το μεγαλύτερο μέρος των φοιτητών κάνει κάποια υποαπασχόληση, για να αποκτήσει κάποια απαραίτητα χρήματα, τα οποία είτε θα πάνε στο πανεπιστήμιο ως δίδακτρα, είτε για τα προς το ζην. Αρκετές φορές βέβαια, υπάρχει και οικονομική υποστήριξη και από το σπίτι, και έτσι ο μόνος λόγος για υποαπασχόληση είναι για να έχουν περισσότερα χρήματα για διασκέδαση. Οι Ιάπωνες μετά την ενηλικίωσή τους ζούνε συνήθως μόνοι τους, πράγμα που αυξάνει τα έξοδα των νεαρών φοιτητών. Μετά την αποφοίτηση από το πανεπιστήμιο, η ανεύρεση εργασίας δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολη, καθώς δεν υπάρχει πρόβλημα ανεργίας όπως στην Ελλάδα. Τις περισσότερες φορές η απασχόληση σε κάποια εργασία γίνεται με σύμβαση, που ανανεώνεται ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Οι Ιάπωνες δε διστάζουν να παρατήσουν μια δουλειά αν δεν τους ικανοποιεί πλήρως. Δεν υπάρχει υποχρεωτική στράτευση, πράγμα που δεν εμποδίζει τη σταδιοδρομία των Ιαπώνων. Βέβαια υπάρχει έμμισθος επαγγελματικός στρατός για όποιον ενδιαφέρεται να ακολουθήσει στρατιωτική καριέρα.
Στα σχολεία δεν υπάρχει μάθημα θρησκευτικών, για αυτό και οι Ιάπωνες δεν γνωρίζουν πολλά πράγματα περί θρησκείας. Η μόνη ξένη γλώσσα που διδάσκεται στα σχολεία είναι τα αγγλικά, τα αποτελέσματα όμως είναι απογοητευτικά, όχι μονο γιατί το μάθημα περιορίζεται στην εκμάθηση της γραμματικής μόνο, αλλά και γιατί οι Ιάπωνες δεν έχουν άμεση ανάγκη των αγγλικών. Οι περισσότεροι καθηγητές πανεπιστημίων στην Ιαπωνία δεν γνωρίζουν άλλη γλώσσα εκτός από τα Ιαπωνικά. Αυτό καθιστά δυσχερή την επαφή του ιαπωνικού επιστημονικού κόσμου με το εξωτερικό και αντιστρόφως. Επίσης, λόγω της δεδομένης γεωγραφικής απομόνωσης της Ιαπωνίας από τον υπόλοιπο κόσμο (και κυρίως το δυτικό) είναι δύσκολη η επαφή με άλλους λαούς. Οι Ιάπωνες είναι πάντα φιλικοί προς τους (λιγοστούς) ξένους, ειδικά αν πρόκειται για ξένους από μακρυνές χώρες.

3
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

nPb

Επιφανές Μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,056 μηνύματα.

O nPb σπουδάζω αντικοινωνιολογία έγραψε: στις 22:50, 08-05-14:

#5
Eίχα διαβάσει ότι είχαν παρατηρηθεί κρούσματα ψυχολογικής καταπόνησης σε μαθητές στη Ν.Κορέα από το εκπαιδευτικό σύστημά τους.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

aladdin

Περιβόητο Μέλος

Ο aladdin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 39 ετών . Έχει γράψει 908 μηνύματα.

O aladdin έγραψε: στις 22:56, 08-05-14:

#6
Παιδια καποιο λαθος εχει η ερευνα, πιο χαμηλα ειναι η ελλαδα.
2
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

buffon85

Απόφοιτος

H buffon85 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος του τμήματος Ψυχολογίας (ΑΕΙ/Αθήνα) και μας γράφει απο Νέος Κόσμος (Αττική). Έχει γράψει 500 μηνύματα.

H buffon85 . έγραψε: στις 22:58, 08-05-14:

#7
Αρχική Δημοσίευση από nPb
Eίχα διαβάσει ότι είχαν παρατηρηθεί κρούσματα ψυχολογικής καταπόνησης σε μαθητές στη Ν.Κορέα από το εκπαιδευτικό σύστημά τους.
δεν ξερω τι ακριβως εννοεις με τα κρουσματα ψυχολογικης καταπονησης αλλα με μια βολτα στα τοπικ τα σχετικα με τις πανελληνιες ευκολα κανεις καταλαβαινει τι βασανιστηριο ειναι και τι τραβανε οι μαθητες, ποσο δυσκολο ειναι για αυτους ψυχολογικα. (οχι πως δεν τα εχουμε ζησει και οι ιδιοι αλλα καμμια φορα κανεις ξεχνα).
και ολα αυτα για να τους πουν οτι μπαινουν στα χειροτερα πανεπιστημια της ευρωπης(ισως και ναι ετσι) και μετα να βγουν για να ναι (ειμαστε) ανεργοι ή με μισθους πεινας.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

nPb

Επιφανές Μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,056 μηνύματα.

O nPb σπουδάζω αντικοινωνιολογία έγραψε: στις 23:19, 08-05-14:

#8
Αρχική Δημοσίευση από buffon85
δεν ξερω τι ακριβως εννοεις με τα κρουσματα ψυχολογικης καταπονησης αλλα με μια βολτα στα τοπικ τα σχετικα με τις πανελληνιες ευκολα κανεις καταλαβαινει τι βασανιστηριο ειναι και τι τραβανε οι μαθητες, ποσο δυσκολο ειναι για αυτους ψυχολογικα. (οχι πως δεν τα εχουμε ζησει και οι ιδιοι αλλα καμμια φορα κανεις ξεχνα).
και ολα αυτα για να τους πουν οτι μπαινουν στα χειροτερα πανεπιστημια της ευρωπης(ισως και ναι ετσι) και μετα να βγουν για να ναι (ειμαστε) ανεργοι ή με μισθους πεινας.
Εν μέρει συμφωνώ στο γεγονός ότι η μέση εκπαίδευση δεν έχει στόχο το μαθητή αλλά εξυπηρετεί μικροκομματικές σκοπιμότητες. Είναι μεγάλο θέμα συζήτησης. Ευθύνη έχουμε όλοι σ' αυτό, όχι μόνο η αφηρημένη πολιτική δομή, το Υπουργείο. Διαφωνώ λιγάκι στο χαρακτηρισμό "χειρότερα" Πανεπιστήμια της Ευρώπης, όταν σε επίπεδο σπουδών μέσω προτεινόμενης βιβλιογραφίας κυρίως σε μεταπτυχιακό επίπεδο δεν έχουμε να ζηλέψουμε κάτι και από το...Oxford University. To πρόβλημα εστιάζεται αλλού. Όμως μια χαρά βλέπω ότι περνάνε οι μαθητές στη χώρα μας. Μη γκρινιάζουμε άλλο. Η αρρωστημένη κατάσταση με τις πανελλήνιες ψωμοτύρι οφείλεται στην προπαγάνδα των ΜΜΕ αλλά και στην έλλειψη επαγγελματικού προσανατολισμού μεγάλου ποσοστού μαθητών (δεν φταίνε αυτοί σε αυτό).
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

NikoTexXx (Νίκος)

Φοιτητής

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 1,449 μηνύματα.

O NikoTexXx έγραψε: στις 00:30, 09-05-14:

#9
Το χουν κανει καραμελα πια αυτο το "δεν εχουμε τιποτα να ζηλεψουμε απο τα κορυφαια πανεπιστημια, οσον αφορα τη βιβλιογραφια"... Ονοματα δε λεμε, οικογενεις δε θιγουμε... Λες και αυτο ειναι το ΜΟΝΑΔΙΚΟ κριτηριο για να θεωρηθει ενα πανεπιστημιο καλο η κακο.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

nPb

Επιφανές Μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,056 μηνύματα.

O nPb σπουδάζω αντικοινωνιολογία έγραψε: στις 00:34, 09-05-14:

#10
Η άποψή σου;
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

gtaivpc (Xen)

Φοιτητής

Ο Xen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ . Έχει γράψει 167 μηνύματα.

O gtaivpc έγραψε: στις 04:18, 09-05-14:

#11
Αγνοήστε παντελώς την έρευνα. Το γεγονός ότι η Ν. Κορέα είναι πρώτη την καθιστά αναξιόπιστη. Ουσιαστικά η Ν. Κορέα έχει το ίδιο σύστημα με εμάς (εξεταστικοκεντρικό όσο δεν πάει, οι αντίστοιχες "πανελλήνιες" κρίνουν τα πάντα), απλά ξοδεύουν ΑΚΟΜΑ περισσότερο χρόνο στο σχολείο ΚΑΙ στο φροντιστήριο, και έχουν ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ανταγωνισμό όχι μόνο σε απόλυτους αριθμούς αλλά και από ποιοτικής άποψης. Φανταστείτε ιατρικές, πολυτεχνεία, και νομικές, με 19700 μόρια βάση και τότε ίσως προσεγγίσετε την πραγματικότητα που ζουν οι νοτιοκορεάτες μαθητές.

Αξίζει να δείτε το παρακάτω (ενεργοποιήστε τους υπότιτλους κάτω δεξιά):
edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη gtaivpc : 09-05-14 στις 04:24.
1
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

juste un instant (Βασίλης)

Επιφανές Μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 40 ετών και μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 3,347 μηνύματα.

O juste un instant Examens, histoire, économie FINI - 1 heu έγραψε: στις 21:27, 20-06-16:

#12
Η Ελλαδα ειναι μια σοβιετια. Δεν παραγει τιποτα παρα μονο δημοσιους υπαλληλους και απεργιες στον δημοσιο τομεα. Φυσικο να ειμαστε τελευταιοι και στην παιδεια.
8
2
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

locotrelos

Φοιτητής

Ο locotrelos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 116 μηνύματα.

O locotrelos έγραψε: στις 22:10, 20-06-16:

#13
Οι μαθητες των πρωτων χωρων της λιστας ειναι και πρωτοι στις αυτοκτονιες αν κανει κανεις μια σχετικη ερευνα.Βεβαια αυτο δεν αποτελει αλοθι για την αθλια θεση της χωρας μας.Πιστευω οτι μεγαλο ρολο παιζει και η οικογενεια που πολλες φορες ερχεται σε αντιθεση ή υποτιμα το δασκαλο.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

juste un instant (Βασίλης)

Επιφανές Μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 40 ετών και μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 3,347 μηνύματα.

O juste un instant Examens, histoire, économie FINI - 1 heu έγραψε: στις 22:12, 20-06-16:

#14
Εχουν και το υψηλοτερο μεσο ορο ζωης ( προσδοκιμο ζωης) και σε αυτες τις χωρες σπευδουν οι μεταναστες για μια καλυτερη, φιλελευθερη ζωη.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

giorgosan (Γιώργος)

Εκκολαπτόμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 21 ετών και μας γράφει απο Μαρούσι (Αττική). Έχει γράψει 69 μηνύματα.

O giorgosan έγραψε: στις 22:32, 20-06-16:

#15
Παραθέτω αποτελέσματα άλλης έρευνας σχετικά με τις επιδόσεις των μαθητών : http://www.oecd.org/pisa/keyfindings...s-overview.pdf (σελίδα 5)

Πληροφορίες για την έρευνα μπορείτε να τις δείτε εδώ : http://www.oecd.org/pisa/keyfindings...12-results.htm

Θα έλεγα πως βρισκόμαστε σε ένα αξιοπρεπές επίπεδο με βάση την γενικότερη κατάσταση της χώρας.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

juste un instant (Βασίλης)

Επιφανές Μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 40 ετών και μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 3,347 μηνύματα.

O juste un instant Examens, histoire, économie FINI - 1 heu έγραψε: στις 22:35, 20-06-16:

#16
Αρχική Δημοσίευση από aladdin
Παιδια καποιο λαθος εχει η ερευνα, πιο χαμηλα ειναι η ελλαδα.
Δεν εχει πιο χαμηλα αλλα... συμφωνω.
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Alejandro che 7 (Αλέξανδρος)

Φοιτητής

Ο Αλέξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Φοιτητής του τμήματος Μαθηματικών (ΑΕΙ/Αθήνα) . Έχει γράψει 1,707 μηνύματα.

O Alejandro che 7 έγραψε: στις 19:38, 08-08-16:

#17
Ε αφού το λέει ο Economist έτσι θα είναι Ποια ακριβώς είναι τα κριτήρια; Υπολείπεται άραγε σε αριθμό και ποιότητα μαθημάτων; Mε μια αναζήτηση στο διαδίκτυο βλέπουμε ότι ένα αντιπροσωπευτικόLLB Bachelor of Laws κορυφαίου πανεπιστημίου στο Λονδίνο προσφέρει συνολικά μια δεξαμενή 29 μαθημάτων, εκ των οποίων ο φοιτητής επιλέγει τα 13 (6 υποχρεωτικά & 7 επιλογής) σε χρονικό ορίζοντα τριών ετών. Αντίθετα, η Νομική Σχολή στο ΕΚΠΑ προσφέρει συνολικά 102 μαθήματα, εκ των οποίων ο φοιτητής επιλέγει τα 41 (31 υποχρεωτικά & 10 επιλογής) σε χρονικό ορίζοντα τεσσάρων ετών.
Έχετε ακούσει κανέναν φοιτητή που συνέχισε σε μεταπτυχιακές σπουδές στο εξωτερικό, ότι οι γνώσεις που του παρείχε το Ελληνικό πανεπιστήμιο δεν επαρκούσαν; Μάλλον το αντίθετο θα ακουστεί, ότι έλαβε και περισσότερες από όσες του ήταν άμεσα απαραίτητες.
Υπολείπεται σχετικά με την προσβασιμότητα που έχει εξασφαλιστεί σε όλα τα οικονομικά στρώματα; Ή μήπως προτιμούσαμε να έχουμε 2-3 πανεπιστήμια στην ελιτ των top με δίδακτρα 30 χιλιάδες ευρώ για τις ελιτ και οι υπόλοιποι στον βούρκο, όπως στις ΗΠΑ;
Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι φυσικά η ιδιωτική παραπαιδεία όπως όλοι αναγνωρίζουμε και αιτία είναι η χρονία υποχρηματοδότηση της παιδείας από το κράτος, και φυσικά οι δυσοίωνες εργασιακές προοπτικές των αποφοίτων. Αυτή η παρακμή δύσκολα μπορεί να αντιμετωπιστεί χωρίς πραγματικά ριζοσπαστικές αλλαγές.
Εδώ και ένα ωραίο άρθρο σχετικά με τους μύθους και την πραγματικότητα για τις σπουδές στο Ελληνικό πανεπιστήμιο.
http://www.toperiodiko.gr/%CF%80%CF%...#.V6ioLaK4H-B(
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Anonymous 123

Αποκλεισμένος χρήστης

Ο Anonymous 123 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 8 μηνύματα.

O Anonymous 123 έγραψε: στις 02:10, 09-08-16:

#18
Αρχική Δημοσίευση από Alejandro che 7
Ε αφού το λέει ο Economist έτσι θα είναι Ποια ακριβώς είναι τα κριτήρια; Υπολείπεται άραγε σε αριθμό και ποιότητα μαθημάτων; Mε μια αναζήτηση στο διαδίκτυο βλέπουμε ότι ένα αντιπροσωπευτικόLLB Bachelor of Laws κορυφαίου πανεπιστημίου στο Λονδίνο προσφέρει συνολικά μια δεξαμενή 29 μαθημάτων, εκ των οποίων ο φοιτητής επιλέγει τα 13 (6 υποχρεωτικά & 7 επιλογής) σε χρονικό ορίζοντα τριών ετών. Αντίθετα, η Νομική Σχολή στο ΕΚΠΑ προσφέρει συνολικά 102 μαθήματα, εκ των οποίων ο φοιτητής επιλέγει τα 41 (31 υποχρεωτικά & 10 επιλογής) σε χρονικό ορίζοντα τεσσάρων ετών.
Έχετε ακούσει κανέναν φοιτητή που συνέχισε σε μεταπτυχιακές σπουδές στο εξωτερικό, ότι οι γνώσεις που του παρείχε το Ελληνικό πανεπιστήμιο δεν επαρκούσαν; Μάλλον το αντίθετο θα ακουστεί, ότι έλαβε και περισσότερες από όσες του ήταν άμεσα απαραίτητες.
Υπολείπεται σχετικά με την προσβασιμότητα που έχει εξασφαλιστεί σε όλα τα οικονομικά στρώματα; Ή μήπως προτιμούσαμε να έχουμε 2-3 πανεπιστήμια στην ελιτ των top με δίδακτρα 30 χιλιάδες ευρώ για τις ελιτ και οι υπόλοιποι στον βούρκο, όπως στις ΗΠΑ;
Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι φυσικά η ιδιωτική παραπαιδεία όπως όλοι αναγνωρίζουμε και αιτία είναι η χρονία υποχρηματοδότηση της παιδείας από το κράτος, και φυσικά οι δυσοίωνες εργασιακές προοπτικές των αποφοίτων. Αυτή η παρακμή δύσκολα μπορεί να αντιμετωπιστεί χωρίς πραγματικά ριζοσπαστικές αλλαγές.
Εδώ και ένα ωραίο άρθρο σχετικά με τους μύθους και την πραγματικότητα για τις σπουδές στο Ελληνικό πανεπιστήμιο.
http://www.toperiodiko.gr/%CF%80%CF%...#.V6ioLaK4H-B(
Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ θα τα διορθωσει ολα.
1
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

xristaras9

Αποκλεισμένος χρήστης

Ο xristaras9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 1,934 μηνύματα.

O xristaras9 έγραψε: στις 02:26, 09-08-16:

#19
Αρχική Δημοσίευση από Alejandro che 7
Ε αφού το λέει ο Economist έτσι θα είναι Ποια ακριβώς είναι τα κριτήρια; Υπολείπεται άραγε σε αριθμό και ποιότητα μαθημάτων; Mε μια αναζήτηση στο διαδίκτυο βλέπουμε ότι ένα αντιπροσωπευτικόLLB Bachelor of Laws κορυφαίου πανεπιστημίου στο Λονδίνο προσφέρει συνολικά μια δεξαμενή 29 μαθημάτων, εκ των οποίων ο φοιτητής επιλέγει τα 13 (6 υποχρεωτικά & 7 επιλογής) σε χρονικό ορίζοντα τριών ετών. Αντίθετα, η Νομική Σχολή στο ΕΚΠΑ προσφέρει συνολικά 102 μαθήματα, εκ των οποίων ο φοιτητής επιλέγει τα 41 (31 υποχρεωτικά & 10 επιλογής) σε χρονικό ορίζοντα τεσσάρων ετών.
Έχετε ακούσει κανέναν φοιτητή που συνέχισε σε μεταπτυχιακές σπουδές στο εξωτερικό, ότι οι γνώσεις που του παρείχε το Ελληνικό πανεπιστήμιο δεν επαρκούσαν; Μάλλον το αντίθετο θα ακουστεί, ότι έλαβε και περισσότερες από όσες του ήταν άμεσα απαραίτητες.
Υπολείπεται σχετικά με την προσβασιμότητα που έχει εξασφαλιστεί σε όλα τα οικονομικά στρώματα; Ή μήπως προτιμούσαμε να έχουμε 2-3 πανεπιστήμια στην ελιτ των top με δίδακτρα 30 χιλιάδες ευρώ για τις ελιτ και οι υπόλοιποι στον βούρκο, όπως στις ΗΠΑ;
Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι φυσικά η ιδιωτική παραπαιδεία όπως όλοι αναγνωρίζουμε και αιτία είναι η χρονία υποχρηματοδότηση της παιδείας από το κράτος, και φυσικά οι δυσοίωνες εργασιακές προοπτικές των αποφοίτων. Αυτή η παρακμή δύσκολα μπορεί να αντιμετωπιστεί χωρίς πραγματικά ριζοσπαστικές αλλαγές.
Εδώ και ένα ωραίο άρθρο σχετικά με τους μύθους και την πραγματικότητα για τις σπουδές στο Ελληνικό πανεπιστήμιο.
http://www.toperiodiko.gr/%CF%80%CF%...#.V6ioLaK4H-B(
Δεν βασίζεται μόνο στο επίπεδο των ελληνικών πανεπιστήμιων που σαφώς και είναι ανώτερα απο πανεπιστήμια του εξωτερικού απο άποψη μαθημάτων αλλά τα πανεπιστήμια έχουν τρομερά κενά,έλλειψη σε υποδομές τις οποίες μάλιστα φροντίζουν καποιοι να τις φθείρουν (τα βλέπαμε πριν λίγο καιρό με τους εθνομηδενιστές του ΑΠΘ που φύγανε και άφησαν συντρίμια)
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Κομνηνός

Διακεκριμένο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 1,649 μηνύματα.

O Κομνηνός έγραψε: στις 03:17, 09-08-16:

#20
Αποκλείεται ,η μεταπολίτευση έστησε πανεπιστήμια με άξονες την αριστεία και την εντατικοποίηση των σπουδών.
Μας εχθρεύονται οι αλλοδαποί,είναι φανερό,υπάρχουν ύποπτα κυκλώματα ,που θέλουν το πολύ κακό μας.Δάκτυλος εθνικοφρόνων ίσως;
edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Κομνηνός : 09-08-16 στις 03:24.
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Χρήστες

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα.
     
  • (View-All Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 30 μέρες:
    Μέχρι και αυτή την στιγμή δεν έχει δει το θέμα κάποιο ορατό μέλος

Βρείτε παρόμοια