Διώκεται νηπιαγωγός στη Λευκάδα για αντεθνική προπαγάνδα

Alejandro Papas

Περιβόητο μέλος

Ο Alive in Illusion αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόλος (Μαγνησία). Έχει γράψει 4,300 μηνύματα.
Η Χρυσή Αυγή και οι θεωρίες μίσους -που τόσο από ότι φαίνεται έχουν εμποτίσει την ελληνική κοινωνία- βρίσκονται πλέον παντού. Νηπιαγωγός από το Νυδρί της Λευκάδας κατηγορείται για αντεθνική διδασκαλία και μετακινήθηκε σε άλλο σχολείο μέχρι να ολοκληρωθεί η ένορκη διοικητική εξέταση που έχει διαταχθεί. Το θέμα ανέκυψε όταν γονείς αντέδρασαν στο γεγονός πως κατά τις εκδηλώσεις για την 28η Οκτωβρίου η εκπαιδευτικός έβαλε στο ταμπλό της τάξης σημαίες που ζωγράφισαν οι μαθητές της τάξης ανάμεσά τους και η αλβανική.

Η καταγγελία των γονιών έγινε όχι μόνο στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης η οποία διέταξε ΕΔΕ αλλά και στον βουλευτή της Χρυσής Αυγής Αιτωλοακαρνανίας, Κώστα Μπαρμπαρούση.



Την δίωξη της νηπιαγωγού κατήγγειλε ο γενικός γραμματέας της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Σταύρος Πετράκης και μιλώντας στο newsit.gr υποστήριξε «με αφορμή τον εορτασμό της επετείου της 28ης Οκτωβρίου το νηπιαγωγείο του Νυδρίου της Λευκάδας όπως και όλα τα ελληνικά δημόσια σχολεία προετοίμασαν τις εορταστικές τους εκδηλώσεις. Στα πλαίσια της υλοποίησης του προγράμματος διαπολιτισμικής εκπαίδευσης η συνάδελφος νηπιαγωγός ανέθεσε στους μαθητές της να δημιουργήσουν ζωγραφιές με τη σημαία της πατρίδας τους. Μαθητές που είναι αλβανικής καταγωγής ζωγράφισαν την αλβανική σημαία και τα ελληνόπουλα ζωγράφισαν την ελληνική σημαία. Όπως γίνεται σε κάθε περίπτωση οι ζωγραφιές των παιδιών αναρτήθηκαν στο ταμπλό της τάξης.

Αυτό ενόχλησε κάποιους γονείς μαθητών που έστειλαν επιστολή στη Διεύθυνση Πρωτοβαθμιας Εκπαίδευσης Λευκάδας καταγγέλλοντας επί της ουσίας τη νηπιαγωγό για αντεθνική συμπεριφορά γιατί προβάλλει δράσεις που δε τονώνουν το εθνικό φρόνημα των μαθητών. Ταυτόχρονα κάποιοι γονείς έστειλαν επιστολή σε βουλευτή της Χρυσής Αυγής αναφέροντάς του το περιστατικό. Υπήρξε ανακοίνωση του πολιτικού αυτού κόμματος χωρίς να ξέρει επί της ουσίας τι έχει γίνει».

Πρόσθεσε μάλιστα πως οι ακραίες λογικές δεν έχουν θέση στο ελληνικό δημόσιο σχολείο το οποίο έχει ως στόχο να αναδεικνύει την ισότητα, τη δικαιοσύνη και την πολυπολιτισμικότητα. Αρχές που δεν έχουν να κάνουν ούτε με τη ξενοφοβία, ούτε με το ρατσισμό.

Η ανακοίνωση της Χρυσής Αυγής

«Είναι θλιβερό εκπαιδευτικοί να αναρτούν ιταλικές και αλβανικές σημαίες σε νηπιαγωγείο, την ημέρα που η Ελλάς εορτάζει το "ΟΧΙ" και τη νίκη ενάντια σε Ιταλούς και Αλβανούς. Τέτοιου είδους ανιστόρητη και ανθελληνική προπαγάνδα σε Ελληνόπουλα πέντε ετών είναι καταδικαστέα από όλους».

πηγη

Τι απαντάει η νηπιαγωγός που διώκεται για "αντεθνική δράση"

Ανάστατωση και πλήθος ερωτηματικών έχει προκαλέσει στην εκπαιδευτική κοινότητα η είδηση πως έχει διαταχθεί ΕΔΕ για μια νηπιαγωγό στο Νυδρί Λευκάδας που κατηγορείται από γονείς για αντεθνική διδασκαλία. (Διαβάστε αναλυτικά εδω τι έχει συμβεί)

Στο θέμα που ανέκυψε με την υποτιθέμενη αντεθνική της στάση αναφέρεται η επιστολή-υπόμνημα που έστειλε η νηπιαγωγός στη ΔΟΕ. Διαβάστε αναλυτικά την απάντηση της νηπιαγωγού.

ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΠΡΟΣ:



1) Δ.Σ. ΔΟΕ
ΑΘΗΝΑ
2) ΣΥΛΛΟΓΟ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΛΕΥΚΑΔΑΣ
ΚΟΙΝ: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΔΕ ΠΟΥ ΔΙΕΤΑΞΕ Ο Δ/ΝΤΗΣ Π.Ε. ΛΕΥΚΑΔΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΣΗΜΑΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ -ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ
Είμαι μόνιμη συνάδελφος ( με χρόνια) και υπηρετώ στο 1ο Νηπιαγωγείο Νυδρίου Λευκάδας, Περιφέρειας Ιονίων Νήσων, για πρώτη χρονιά φέτος ύστερα από τη μετάθεσή μου από το ΠΥΣΠΕ Ευβοίας.
Σκοπός αυτής της επιστολής είναι να διαφωτίσω όλη την εκπαιδευτική κοινότητα και την τοπική κοινωνία και να ενημερώσω παράλληλα τα συνδικαλιστικά μου όργανα για τα πραγματικά περιστατικά που έλαβαν χώρα από 18/10 μέχρι και σήμερα στο σχολείο που εργάζομαι.

Στο 1ο Νηπιαγωγείο Νυδρίου που διδάσκω η ομάδα νηπίων στην τάξη μου αποτελείται από 20 παιδιά, τα οποία 12 είναι ελληνικής καταγωγής και τα 8 αλλοδαπά Αλβανικής καταγωγής. Την Πέμπτη 18 Οκτωβρίου ξεκινήσαμε την προετοιμασία μας για τον εορτασμό της εθνικής μας γιορτή (28ης Οκτωβρίου). Αρχικά συζητήσαμε τα γεγονότα με τα παιδιά χρησιμοποιώντας εκπαιδευτικό-εποπτικό υλικό, όπως εικόνες που είχα αναρτήσει στο ταμπλό της τάξης, εικόνες και προβολή βίντεο, powerpoint που τους έδειξα στον υπολογιστή. Μιλήσαμε διεξοδικά για το «ΟΧΙ» και τα γεγονότα του 1940, τον πόλεμο στα βουνά της Πίνδου, τη βοήθεια που προσέφεραν οι γυναίκες της εποχής εκείνης και είδαμε το χάρτη της Ελλάδας. Τα παιδιά σε ελεύθερο σχέδιο ζωγράφισαν τους Έλληνες που είπαν το «ΟΧΙ». Σαν κατασκευές φτιάξαμε ατομικά στεφανάκια από γαλάζιο χαρτόνι, που είχαν επάνω μικρογραφία του ελληνικού χάρτη, την ελληνική σημαία και τα παιδιά έγραψαν το «ΟΧΙ». Επιπλέον, κάναμε μια ομαδική εργασία με τους Έλληνες στρατιώτες που πολεμάνε στα βουνά και τις γυναίκες που μετέφεραν πράγματα. Όλες οι εικαστικές δημιουργίες των παιδιών αναρτήθηκαν στον σχετικό πίνακα που υπάρχει στην τάξη.
Να προσθέσω ότι στα πλαίσια της γιορτής έδωσα ποιήματα στα νήπια, εθνικού χαρακτήρα στα παιδιά ελληνικής καταγωγής και ποιήματα για την ειρήνη στα παιδιά αλβανικής καταγωγής. Επίσης, μάθαμε τα τραγούδια «Βάζει ο Ντούτσε τη στολή του», «Γαλανόλευκη Σημαία», καθώς και τον Εθνικό Ύμνο. Παράλληλα, το τμήμα μου θα εκπροσωπούσε το νηπιαγωγείο στην κατάθεση στεφάνου την Κυριακή 28 Οκτωβρίου και γι’ αυτό το λόγο προετοίμασα κάποια παιδιά για το γεγονός αυτό.
Στη συνέχεια, μιλήσαμε για τον πόλεμο και την ειρήνη και περιγράψαμε και τις δύο καταστάσεις. Διαβάσαμε «Το βιβλίο της ειρήνης» και είπαμε τι είναι ειρήνη κι ότι την προτιμάμε από τον πόλεμο επειδή στην ειρήνη είμαστε όλοι φίλοι. Παράλληλα και λόγω της γιορτής της ελληνικής σημαίας είδαμε την σημαία μας στην τάξη, τα χρώματά της, πόσες γραμμές έχει και το σύμβολό της (Σταυρός) και εξήγησα τη σημασία τους. Τα παιδιά μου είπαν για σημαίες που έχουν στο σπίτι τους και τους είπα ότι όποιος θέλει μπορεί να φέρει τη σημαία του να τη δείξει στο σχολείο. Σημαίες έφεραν μόνο δύο παιδιά ελληνικής καταγωγής. Είδαμε λοιπόν σημαίες από όλο τον κόσμο και τις συγκρίναμε, βρήκαμε ομοιότητες και διαφορές και κάναμε ομαδοποιήσεις ανάλογα με το χρώμα ή το σύμβολο που έχουν, ποιες σημαίες έχουν σταυρό κ. ά. Έπειτα αποφασίσαμε να ζωγραφίσουμε και να κατασκευάσουμε σημαίες, και αφού στην ομάδα της τάξης υπάρχουν παιδιά από την Ελλάδα και την Αλβανία, κάποια παιδιά προτίμησαν να φτιάξουν σημαίες και από τις δύο χώρες. Χωρίς βέβαια να υποβαθμίζεται το γεγονός της εθνικής μας γιορτής και φυσικά τονίσαμε ότι εδώ στην Ελλάδα που ζούμε έχουμε την Ελληνική σημαία, και την αυριανή μέρα γιορτάζει η Ελληνική σημαία και τραγουδήσαμε και το σχετικό τραγούδι.
Στο Νηπιαγωγείο αναρτώνται όλα τα έργα των παιδιών και μάλιστα τοποθετήθηκαν δίπλα στην αλυσίδα της φιλίας που είχαμε φτιάξει το Σεπτέμβριο. Την Πέμπτη που εκθέσαμε τις εργασίες των παιδιών κάποιοι μεμονωμένοι γονείς όταν είδαν τις εργασίες των νηπίων δυστρόπησαν, στη θέα σημαιών άλλων χωρών. Επειδή διαπιστώσαμε ότι θα δημιουργεί πρόβλημα στον εορτασμό της εθνικής επετείου και προκειμένου να εξασφαλισθεί η εθνική ομοψυχία των ελλήνων και η εκδήλωση των φιλειρηνικών αισθημάτων μας απέναντι στους νόμιμους μετανάστες που ζουν στη χώρα μας και για να μην μεταφερθούν στα νήπια κάποιες εικόνες που δεν συνάδουν με το παιδαγωγικό μας έργο, αποφασίσαμε από κοινού να τις βγάλουμε από το ταμπλώ των εικαστικών. Στο διάλειμμα ξεκρέμασα όλες τις σημαίες , χωρίς να με δουν τα παιδιά, στα οποία είπα ότι δεν είχαν στερεωθεί καλά κι έπεσαν μόνες τους κι ότι θα τις βάζαμε ξανά μια άλλη στιγμή. Στο σχόλασμα κάλεσα τους Έλληνες γονείς και αναφέρθηκα στο θέμα που προέκυψε και προσπάθησα να εξηγήσω το πλαίσιο στο οποίο έγιναν οι δραστηριότητες κι οι κατασκευές, χωρίς να υπάρξει κάποια διαφωνία από τους γονείς .
Παρόλα αυτά, πληροφορούμε ότι κάποιος «ανώνυμος» δήθεν γονέας και δήθεν δημοτικός σύμβουλος έστειλε επιστολή σε βουλευτή της Χ.Α. (την οποία σας επισυνάπτω) και με καταγγέλλει στην ουσία για «αντιεθνισμό»! Διαστρεβλώνοντας τα πραγματικά γεγονότα (χωρίς να γνωρίζω τους λόγους), τα οποία αδικούν την υπηρεσία και εμένα προσωπικά.
Την επόμενη ημέρα έγινε κανονικά η Εθνική μας γιορτή και τα δύο τμήματα του Νηπιαγωγείου παρουσίασαν τα τραγούδια και τα ποιήματα που είχαμε μάθει. (υπάρχει καταγραφή βίντεο αποσπασμάτων από την γιορτή). Υπάρχει το πρακτικό του Συλλόγου διδασκόντων, στις 10 Οκτωβρίου, όπου περιέχει το πρόγραμμα και τις παιδαγωγικές αρχές που ακολουθήθηκαν και σύμφωνα με την τελευταία εγκύκλιο του υπουργείου παιδείας όσον αφορά την τέλεση της Εθνικής γιορτής.
Την Κυριακή 28 Οκτωβρίου, τα παιδιά του τμήματός μου κατέθεσαν στεφάνι στη μνήμη των ηρώων εκπροσωπώντας το νηπιαγωγείο. Μετά την κατάθεση εκφώνησαν ποιήματα.
Πληροφορούμε, όπως είναι γνωστό πλέον στην εκπαιδευτική κοινότητα, ότι ο θόρυβος που δημιουργήθηκε από δήθεν γονείς υποκινήθηκε από κάποιους εκτός σχολείου που δεν είχαν καν παιδιά στο Νηπιαγωγείο μας και αναρωτιέμαι πως γνώριζαν το περιεχόμενο της γιορτής και τον τρόπο που δουλεύουμε στο Νηπιαγωγείο.
Την επόμενη μέρα, πληροφορήθηκα ότι ένας εκ των δημοτικών συμβούλων του Δήμου Ελλομένου έχει κάνει επώνυμη αναφορά στην Α/θμια Εκπαίδευση Ν. Λευκάδας εις βάρος μου σχετικά με τις σημαίες/χειροτεχνίες των παιδιών χωρίς να έχει άμεση εικόνα της γιορτής (αφού δεν παραβρέθηκε), με αστήριχτα πραγματικά δεδομένα ενώ ουδέποτε μου ζήτησε να ενημερωθεί γι’ αυτά που λέει ότι δήθεν τον ενημέρωσαν, ως όφειλε.
Αμέσως ενημέρωσα τηλεφωνικά τη Σχολική μου Σύμβουλο κα Κοσμετάτου Ελένη στις 30 Οκτωβρίου για να την ενημερώσω για την εξέλιξη του θέματος.
Την Τετάρτη 31 Οκτωβρίου ο Διευθυντής Α/θμιας Εκπαίδευσης Ν. Λευκάδας ήρθε στο σχολείο για να διαπιστώσει τι συμβαίνει και μίλησε με τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς.
Επίσης μας ενημέρωσε ότι κάποιος είχε στείλει ανώνυμη επιστολή διαμαρτυρίας προς το βουλευτή της Χρυσής Αυγής κ Μπαρμπαρούση στην οποία καταγγέλλει –με πολλές ανακρίβειες- τα γεγονότα που προηγήθηκαν. Μας διαβεβαίωσε ότι θα ερευνήσει το πλαίσιο στο οποίο κινηθήκαμε, ερχόμενος σε επικοινωνία με τη Σχολική Σύμβουλο προσχολικής εκπαίδευσης Ιονίων Νήσων για να μάθει τι ισχύει στο αναλυτικό μας πρόγραμμα.
Την επόμενη ημέρα μας επισκέφθηκε η Σχολική Σύμβουλος στο σχολείο για να διερευνήσει τον τρόπο διδακτικής προσέγγισης που είχα, την μεθοδολογία, τις διαθεματικές δραστηριότητες που είχα αναπτύξει και ποιοι ήταν οι στόχοι μου. Επίσης, ενημερώθηκα ότι διατάχθηκε ένορκη διοικητική εξέταση (ΕΔΕ), αλλά ακόμη δεν μου έχει κοινοποιηθεί το σχετικό έγγραφο.
Επίσης να αναφέρω ότι για την ανάπτυξη του συγκεκριμένου θέματος έλαβα υπόψη μου το ΔΕΠΠΣ για το Νηπιαγωγείο, την μεθοδολογία και τις ενδεικτικές διαθεματικές δραστηριότητες που ορίζονται στον Οδηγό της Νηπιαγωγού, σύγχρονη βιβλιογραφία, άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά για το Νηπιαγωγείο, επιμορφώσεις Σχολικών Συμβούλων και πιο αναλυτικά:
1) ΔΕΠΠΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ 2002
Βασικές αρχές του ΔΕΠΠΣ για το Νηπιαγωγείο Σελ.2 …προκειμένου δε να είναι αναπτυξιακά κατάλληλο και αποτελεσματικό για όλα τα παιδιά του Νηπιαγωγείου θα πρέπει:
-να παρέχει ευκαιρίες για τη στήριξη της πολιτισμικής ταυτότητας και της γλώσσας όλων των παιδιών
- να βασίζεται στις προϋπάρχουσες γνώσεις και εμπειρίες και να συνδέει τη γνώση με την καθημερινή πρακτική στο σχολείο
- να δίνει ευκαιρίες στα παιδιά να αναπτύσσουν και να εκφράζουν ιδέες και συναισθήματα με πολλούς τρόπους, όπως με το παιχνίδι, τη ζωγραφική, τη γραφή,…
ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Ανθρωπογενές περιβάλλον και αλληλεπίδραση σελ 17-18
Περιεχόμενο/ενδεικτικές διαθεματικές δραστηριότητες
Παροτρύνονται να αποδέχονται ανθρώπους με διαφορετικές γλωσσικές, πολιτιστικές ή θρησκευτικές καταβολές, να συνεργάζονται και να οικοδομούν δεσμούς φιλίας μαζί τους.
2) άρθρα : α) άρθρο « ΣΗΜΑΙΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ» για σχετικές δραστηριότητες με σημαίες στο περιοδικό ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ της Γεωργίας Μουντζούρη β) άρθρο της Νικολούδη Φυλλιώς από το ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ με θέμα «Σημαία» ένα σύμβολο, το οποίο, με αφορμή την Εθνική Επέτειο, μπορούμε να το προσεγγίσουμε Διαθεματικά, τονίζοντας τη διαπολιτισμική του διάσταση.
3) Οδηγός Νηπιαγωγού
Α) Στον οδηγό της Νηπιαγωγού κεφάλαιο 13, οι γιορτές στο Νηπιαγωγείο σελ. 363 αναφέρει… όταν στην τάξη υπάρχουν παιδιά από άλλα πολιτισμικά περιβάλλοντα, η γιορτή είναι επιβεβλημένο να παίρνει διαπολιτισμικό χαρακτήρα.
Β) Κεφάλαιο 2, ΕΠΙΔΙΩΚΟΝΤΑΣ ΕΠΙΤΥΧΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ σελ.35-36 … Όταν στην τάξη φοιτούν παιδιά από διαφορετικά πολιτισμικά και γλωσσικά περιβάλλοντα-φαινόμενο που χαρακτηρίζει τη σύγχρονη σχολική πραγματικότητα- η εκπ/κός θα πρέπει… να δείχνει σεβασμό στην προσωπικότητα του κάθε παιδιού όταν αναγνωρίζει, αποδέχεται και σέβεται την πολιτισμική του ταυτότητα και τη γλώσσα του…Αυτό σημαίνει ότι του επιτρέπει να τοποθετηθεί απέναντι στους άλλους αναγνωρίζοντας τις ομοιότητες και τις διαφορές του και ότι του τονώνει το αίσθημα αυτοεκτίμησης και υπερηφάνειας για την προσωπική του ιστορία, γνωρίζοντας ότι η μη αποδοχή της ταυτότητας των παιδιών δημιουργεί σοβαρά εμπόδια στη μάθηση…σε αυτή την προοπτική, στις περιπτώσεις των παιδιών που δεν έχουν ως πρώτη γλώσσα την Ελληνική, φροντίζει ώστε η γλώσσα που μιλούν στην οικογένεια τους να ακούγεται και να αναγνωρίζεται μέσα στη τάξη…
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5
Η σημασία του σχεδιασμού και της οργάνωσης του μαθησιακού περιβάλλοντος
Σελ 61 ενδεικτική αφίσα που η δασκάλα υποδέχεται στο σχολείο παιδιά που μιλούν διαφορετικές γλώσσες λέγοντας καλημέρα σε όλες τις γλώσσες
4) Ο τρόπος που προσέγγισα το θέμα της εθνικής γιορτής είναι σύμφωνα με τις γνώσεις που αποκόμισα από τις επιμορφώσεις για τη διαπολιτισμική εκπαίδευση που πραγματοποίησε η Σχολική Σύμβουλος στον νομό Ευβοίας που υπηρετούσα τα 4 προηγούμενα χρόνια
5) βιβλία σχετικά με δραστηριότητες κατάλληλες για το νηπιαγωγείο που έχω διαβάσει: Α) ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ-σχέδια εργασίας για το Νηπιαγωγείο και το Δημοτικό Σχολείο των ΚΑΝΤΖΟΥ ΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑΣ- ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΙΠΤΥΧΟ Β) Καταπολεμώντας τις προκαταλήψεις- παιδαγωγικά εργαλεία, μετάφραση από Αναστασία Χουντουμάδη και Ευγενία Μόρφη
Επειδή θεωρώ ότι λειτούργησα μέσα στα πλαίσια του αναλυτικού μου προγράμματος, της επιστημονικής ενημέρωσης που έχω μέχρι τώρα ασκώντας το εκπαιδευτικό μου καθήκον με δημοκρατικό και παιδαγωγικό αίσθημα ευθύνης, μένοντας έξω από αυτές τις μεθοδεύσεις και αξίες που θέλουν ορισμένοι να επιβάλλουν στην εκπαίδευση και προκειμένου να αποτραπούν παρόμοια γεγονότα που μας προσβάλλουν ως εκπαιδευτικούς,
Ζητώ τη συμπαράσταση της ΔΟΕ και της εκπαιδευτικής κοινότητας του νησιού μου.
ΣΥΝΗΜΜΕΝΟ: (1)
Ανώνυμη αναφορά στη Χ.Α.
Ασπασία – Μάρθα Καρτέρη
ΠΕ 60 Νηπιαγωγός
1ου Νηπιαγωγείο Νυδρίου Λευκάδας

ουτε στα νηπιαγωγεια ουτε πουθενα τσακιστε τους φασιστες σε καθε γειτονια :hmm:

που παει αυτη η γαμημενη κοινωνια...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DrHouse

Διάσημο μέλος

Ο intelligentsia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 3,560 μηνύματα.
Νιωθω ηρωας που διαβασα ολοκληρη την επιστολη της :P

Ενταξει,αναφορικα με το γεγονος,τι να πω...εξ ολοκληρου λανθασμενη συλλογιστικα,η ανακοινωση της χρυσης αυγης.
Το οτι καποτε πολεμησαμε τους Ιταλους δεν σημαινει οτι θα εναντιωνομαστε μια ζωη σε αυτους,λολ δηλαδη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gregory nub

Διάσημο μέλος

Ο gregory nub αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,619 μηνύματα.
Δεν το διάβασα όλο, αλλά καλά του έκαναν.
Στα ελληνικά σχολεία μόνο ελληνικές σημαίες! ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antonisd95

Δραστήριο μέλος

Ο antonisd95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 647 μηνύματα.
Και μετά αναρωτιόμαστε γιατί η χώρα μας δεν πάει μπροστά...πάντα υπήρχαν και θα υπάρχουν κάποιοι με τέτοιες απόψεις και πράξεις που δεν θα αφήνουν την κοινωνία να προχωρήσει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DrHouse

Διάσημο μέλος

Ο intelligentsia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 3,560 μηνύματα.
Στην εκπαιδευση το θεμα της εθνικοτητας ειναι ενα λεπτο θεμα,και οι ακροτητες ακροδεξιων και δεν θα περασουν.Υπαρχουν επιστημονικα αρθρα και βιβλια που μιλανε για την πολυπολιτισμικοτητα στο νηπιαγωγειο και γενικα στο σχολειο,πραγμα που αναφερει η παραπανω νηπιαγωγος.



''μονο ελληνικες σημαιες'' και αλλα τετοια προβοκατορικα μονο στα μπαλκονια των σπιτιων σας.Εδω μιλαμε για την εκπαιδευση,και θα ισχυει ο ορθολογισμος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

manos4

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 893 μηνύματα.
Δεν το διάβασα όλο, αλλά καλά του έκαναν.
Στα ελληνικά σχολεία μόνο ελληνικές σημαίες! ;)

Εγω θα ελεγα να μην βαζουν καθολου σημαιες.Τα σχολεια θεωρουνται χωρος μαθησης οχι πλυσης του εγκεφαλου και εξαπλωσης εθνικισμου.Ακομα και η Ιστορια που μαθαινουμε στο γυμνασιο-λυκειο υπονοει την ανωτεροτητα του ελληνικου πολιτισμου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Insomnie

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Insomnie αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,461 μηνύματα.
Όχι άλλο κάρβουνο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DrHouse

Διάσημο μέλος

Ο intelligentsia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 3,560 μηνύματα.
Εγω θα ελεγα να μην βαζουν καθολου σημαιες.Τα σχολεια θεωρουνται χωρος μαθησης οχι πλυσης του εγκεφαλου και εξαπλωσης εθνικισμου.Ακομα και η Ιστορια που μαθαινουμε στο γυμνασιο-λυκειο υπονοει την ανωτεροτητα του ελληνικου πολιτισμου.

Καλα,μην περιμενεις η ελληνικη κυβερνηση να αναδειχθει τοσο ανοιχτομυαλη.Παντα,το συστημα της ελληνικης παιδειας εκανε προπαγανδα υπερ του ελληνικου ιδεωδους,και εκρυβε τις μαλακιες που καναμε σαν εθνος.

Βεβαια,τι αλλο να προσμενεις,απο την μικροαστικη ελληνικη κοινωνια,που ο μεσος αστος ψαχνει να ανεβασει λιγο το πεσμενο ηθικο του,με εθνικες δοξασιες και δηθεν ανωτεροτητες.Εχουμε ακομη δρομο,προς μια αυτονομη κοινωνια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Πατρεύς

Περιβόητο μέλος

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών και μας γράφει απο Ρέθυμνο (Ρέθυμνο). Έχει γράψει 5,268 μηνύματα.
Συγχαρητήρια στοὺς γονεῖς οἱ ὁποῖοι ἀντέδρασαν. Ὁ ἐθνομηδενισμὸς τῆς Ῥεπούση καὶ τῶν λοιπῶν ἀριστερῶν ἱζημάτων τῆς ἑλληνικῆς κοινωνίας πρέπει νὰ παταχθῇ προτοῦ γίνῃ γάγγραινα καὶ καταστρέψῃ τὴ χῶρα μας.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DrHouse

Διάσημο μέλος

Ο intelligentsia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 3,560 μηνύματα.
Η Ρεπουση αριστερη χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ

Οχι,για να καταλαβουν οι συμφορουμιτες με τι ατομα εχουμε να κανουμε.:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alejandro Papas

Περιβόητο μέλος

Ο Alive in Illusion αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόλος (Μαγνησία). Έχει γράψει 4,300 μηνύματα.
@γρεγ

στα σχολεια μονο παιδικες ζωγραφιες καμια σημαια
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gregory nub

Διάσημο μέλος

Ο gregory nub αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,619 μηνύματα.
Πατρεα αμφιβαλλω αν ξερεις τι παει να πει αριστερα :hmm:

αλλα ειπαμε! πας μη εθνικιστης αριστερος (ή κουμουνιστης, ή αναρχικος ή γενικα κατι τετοιο! σαμπως ξερουμε και τι σημαινουν αυτοι οι οροι)

@γρεγ

στα σχολεια μονο παιδικες ζωγραφιες καμια σημαια

Στόχος των σχολείων είναι η εθνική συνείδηση και κοινωνικοποίηση, η γνώση είναι δευτερεύων μέλημα της, το λέω από προσωπικές εμπειρίες, οι γνώσεις δύσκολα αποκτούνται στο σχολείο, μόνος ή με εξωσχολικά μαθήματα την βρίσκεις.
Άρα δεν γίνεται να μην έχει καμιά σημαία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Selestian

Δραστήριο μέλος

Ο Selestian αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Ολλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 591 μηνύματα.
Στόχος των σχολείων είναι η εθνική συνείδηση και κοινωνικοποίηση, η γνώση είναι δευτερεύων μέλημα της, το λέω από προσωπικές εμπειρίες, οι γνώσεις δύσκολα αποκτούνται στο σχολείο, μόνος ή με εξωσχολικά μαθήματα την βρίσκεις.
Άρα δεν γίνεται να μην έχει καμιά σημαία.

Δεν γνωρίζω αν αποφάσισες να πάρεις τον ρόλο του focko, αλλά αν ναι, τότε κάνεις πολύ καλή δουλεία.
Σε αντίθετη περίπτωση βέβαια, ο τρόπος αντίληψης σου ξεπερνάει την δικιά μου λογική.


Στόχος των σχολείων είναι η εθνική συνείδηση και κοινωνικοποίηση, η γνώση είναι δευτερεύων μέλημα

Σαν την Ελληνική παιδεία δεν έχει, γι'αυτό και μάλλον είμαστε και τόσο περήφανη για το έθνος μας. Βέβαια αν σκεφτούμε το γεγονός ότι η καταγωγή είναι απλά και μόνο ένα γενετικό ατύχημα τότε ο εθνικισμός είναι απλά ηλίθιος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Shadowfax

Διάσημο μέλος

Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,622 μηνύματα.
Σαν την Ελληνική παιδεία δεν έχει, γι'αυτό και μάλλον είμαστε και τόσο περήφανη για το έθνος μας. Βέβαια αν σκεφτούμε το γεγονός ότι η καταγωγή είναι απλά και μόνο ένα γενετικό ατύχημα τότε ο εθνικισμός είναι απλά ηλίθιος.

Δεν υπάρχει καταγωγή. Γενετικά, ναι, έλα, ξεκόλλα με τις βλακείες.

Γενικά ξεκολλάτε με τις βλακείες, Ελλάδα/ελληνικό/ό,τισκατάτέλοςπάντων κάθε δυο λέξεις στις προτάσεις σας.

Αηδιαστικοί είστε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Σημείωση Συντονιστή:

Παρακαλούμε μείνετε μέσα στο θέμα. Έχουν γίνει ήδη δύο καθαρισμοί από off topic σε σύνολο 26 μηνυμάτων. Τρίτος καθαρισμός δεν θα υπάρξει, το θέμα θα κλειδωθεί μόνιμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nattii

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Nattii αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 168 μηνύματα.
Αυτό που έκανε είναι απολύτως ορθό στο πλαίσιο της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης.
Το σημαντικό είναι τα παιδιά να είναι αδελφομένα και να αγαπούν τους αλλοδαπούς συμμαθητες τους και όχι να τους προκαλούμε το μίσος και το ρατσισμό.Βάζοντας μόνο την ελληνική σημαία θα σήμαινε ότι τα υπόλοιπα παιδιά ειναι κατώτερα. Δεν είναι έτσι όμως. Στόχος είναι κάθε παιδί να αγαπήσει τον εαυτό του και τις ρίζες του καθώς επίσης τα παιδιά να μάθουν ότι όλοι είμαστε ίσοι και πως ο μόνος τρόπος να συνυπάρχουμε αρμονικά είναι ο σεβασμός και η αγάπη για τον άλλον.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Πατρεύς

Περιβόητο μέλος

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών και μας γράφει απο Ρέθυμνο (Ρέθυμνο). Έχει γράψει 5,268 μηνύματα.
Μήπως νὰ τραγουδούσανε τὰ παιδιὰ καὶ τὸν ἐθνικὸ ὕμνο τῆς Ἀλβανίας γιὰ νὰ μὴ νιώθουν τὰ ἀλβανάκια μειονεκτικά;

Νὰ δῶ τί ἄλλο θὰ δῶ πλέον. Καὶ νόμιζα ὅτι τὰ εἶχα δεῖ ὅλα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nattii

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Nattii αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 168 μηνύματα.
Μήπως νὰ τραγουδούσανε τὰ παιδιὰ καὶ τὸν ἐθνικὸ ὕμνο τῆς Ἀλβανίας γιὰ νὰ μὴ νιώθουν τὰ ἀλβανάκια μειονεκτικά;

Νὰ δῶ τί ἄλλο θὰ δῶ πλέον. Καὶ νόμιζα ὅτι τὰ εἶχα δεῖ ὅλα...
Τι να πούμε κι εμείς δηλαδή!
όταν γίνεται εργασια μέσα στην τάξη για τις σημαίες όλοι οι μαθητές πρέπει να συμμετέχουν και όλες οι εργασίες να κρεμαστούν.
Κανείς δεν μίλησε για εθνικό ύμνο.Το γεγονός ότι ένα παιδί είναι απο την Αλβανία δεν σημαίνει ούτε ότι θα το αγαπούμε λιγότερο ,ούτε ότι θα το περιθωριοποιήσουμε.
Και αν είσαι τόσο στενόμυαλος ,απλά σκέψου την πιθανότητα οι Έλληνες του εξωτερικού να αντιμετωπίζονταν με τις δικές σου ρατσιστικές αντιλήψεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DrHouse

Διάσημο μέλος

Ο intelligentsia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 3,560 μηνύματα.
Κλαψε,κλαψε και αλλο Πατρεα :(:(

Τι να πούμε κι εμείς δηλαδή!
όταν γίνεται εργασια μέσα στην τάξη για τις σημαίες όλοι οι μαθητές πρέπει να συμμετέχουν και όλες οι εργασίες να κρεμαστούν.
Κανείς δεν μίλησε για εθνικό ύμνο.Το γεγονός ότι ένα παιδί είναι απο την Αλβανία δεν σημαίνει ούτε ότι θα το αγαπούμε λιγότερο ,ούτε ότι θα το περιθωριοποιήσουμε.
Και αν είσαι τόσο στενόμυαλος ,απλά σκέψου την πιθανότητα οι Έλληνες του εξωτερικού να αντιμετωπίζονταν με τις δικές σου ρατσιστικές αντιλήψεις.

Αστους μωρε,θελουν να αναπαραγουν τις αντιεπιστημονικες τους ακροτητες και στο θεμα της εκπαιδευσης.Τωρα μειωνει την εθνικη συνειδηση και το εθνικο φρονημα το αλβανακι που ειναι στο νηπιαγωγειο,και οχι ας πουμε αυτοι που καθημερινα κατακρεουργουν την Χωρα.
Κανονικοτατη ακροδεξια προπαγανδα.
Και βασικα,κατα ποσο ενα παιδι που παει νηπιαγωγειο στην Ελλαδα,θα θεωρηθει ''ξενο''?
Αυτο το παιδι,εχει εως τωρα Ελληνικη παιδεια,ιδιαιτερα αμα συνεχισει και την εκπαιδευση στην χωρα.

Ετσι εκαναν και στις παρελασεις.Καποιοι ξενοι,που προφανως και εβγαλαν μεγαλυτερο βαθμο,πηραν την σημαια και οι δικοι μας κλαψουριζαν επειδη ηταν ξενοι και σηκωναν ξενοι την σημαια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Πατρεύς

Περιβόητο μέλος

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών και μας γράφει απο Ρέθυμνο (Ρέθυμνο). Έχει γράψει 5,268 μηνύματα.
Τὸ περιεχόμενο τῶν ἑορτῶν δὲ θὰ ἀλλάξῃ ἐπειδὴ ὑπάρχουν παιδιὰ ξένων στὸ σχολεῖο. Αὐτοὶ θὰ προσαρμοσθοῦν σὲ αὐτὰ ποὺ κάνουμε καὶ ὄχι τὸ ἀντίθετο. Εὐτυχῶς ὑπάρχουν γονεῖς καὶ ἐκπαιδευτικοὶ οἱ ὁποῖοι δὲν ἔχουν ἰσοπεδωθεῖ ἀπὸ τὶς παγκοσμιοποιητικὲς διδασκαλίες. Ὑπάρχει ἀκόμη ἐλπίδα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top