×
Επεξεργασία Προφίλ Επεξεργασία Avatar Επεξεργασία Υπογραφής Επεξεργασία Επιλογών E-mail και Κωδικός Ρυθμίσεις Ειδοποιήσεων
×
Αποσύνδεση Οι Συνδρομές μου Το Προφίλ μου Τα Posts μου Τα Threads μου Λίστα Επαφών Αντιδράσεις σε Posts μου Παραθέσεις των Posts μου Αναφορές σε Εμένα Ενέργειες Συντονιστών Αόρατος Χρήστης
Αναζήτηση στο iSchool!
Τι;
Πως;
Ταξινόμηση
Που;
Σε συγκεκριμένη κατηγορία;
Ποιος;
Αποτελέσματα Αναζήτησης
Συμπληρώστε τουλάχιστον το πεδίο Τι;

Το iSchool είναι η μεγαλύτερη μαθητική διαδικτυακή κοινότητα με 67,883 εγγεγραμμένα μέλη και 2,444,991 μηνύματα σε 76,864 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το iSchool άλλα 291 άτομα.

Καλώς ήρθατε στο iSchool!

Εγγραφή Βοήθεια

Υπέρ ή Κατά των Φροντιστηρίων ;

nPb

Επιφανές Μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Μας γράφει απο Ολλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 11,296 μηνύματα.

O nPb έγραψε: στις 13:47, 25-12-18:

#41
Αρχική Δημοσίευση από Johnsk
Ας βγούμε λίγο από το τριπάκι του οτι οι πανελλήνιες είναι ένας γολγοθάς που θα καθορίσει όλη την υπόλοιπη ζωή μας. Ούτε γολγοθάς είναι, ούτε έχει κάποιο σοβαρό αντίκτυπο στην μετέπειτα ζωή μας. Είναι καθαρά ΜΙΑ χρονιά που απαιτεί συγκέντρωση και διάβασμα σε κάποια συγκεκριμένη, ΟΧΙ αδύνατη να διαβαστεί, ύλη. Οι σχολές τουλάχιστον στο δικό μου πεδίο κυμαίνονται από 18000 έως και 13000 μόρια και μιλάμε για Πολυτεχνεία.

Δεν καταλαβαίνω πως κάποιος που θέλει να συνεχίσει στην τριτοβάθμια εκπαίδευση για να βγάλει ένα καλό Πανεπιστήμιο θεωρεί βουνό το διάβασμα ενός έτους, μόνο το πρώτο έτος είναι πιο δύσκολο από πέρυσι. Το σύστημα των πανελληνίων επιβραβεύει ΚΑΙ εξωσχολικές δραστηριότητες, όπως διακρίσεις σε διαγωνισμούς/ολυμπιάδες, αθλήματα κλπ με επιπλέον μόρια.

Το σύστημα έχει έναν απλό σκοπό: Να σε βάλει με κάποιο τρόπο σε ένα πανεπιστήμιο. Δεν μπορεί να δεί αν εσύ ζωγραφίζεις/χορεύεις/μαγειρεύεις και δε ξέρω και εγώ τι άλλο και να το συγκρίνει με κάποιον άλλο που προγραμματίζει/παίζει σκάκι ή κάνει κάτι τελείως διαφορετικό. Είναι δίκαιο και βασίζεται στην ισότητα. Επιλέγει το ένα πράγμα που έχουν κοινό όλα τα παιδιά στην ελλάδα, την σχολική ύλη.

Ναι είναι δύσκολο, αλλά μη μου λές οτι δεν σε αφήνει να διαμορφώσεις το μέλλον σου. Υπάρχουν άπειρες σχολές, άπειρα μεταπτυχιακά, και όλα θέλουν κόπο, αν δεν μπορείς να τον καταβάλλεις για ένα χρόνο τότε πως θα μπορέσεις για 3,4,5?
Και στην τελική, δεν σε απέτρεψε κανείς από το να κάνεις τα όνειρά σου και να δώσεις πανελλήνιες αργότερα.

Όπως και να το κάνουμε, τα μαθηματικά κατεύθυνσης δεν τα λες και εύκολο μάθημα ειδικά όταν γίνεται μια γενική ερώτηση από βασικά πολυώνυμα (ακόμη και στο Πανεπιστήμιο) και ο άλλος κοιτάζει λες και είναι Γραμμική Β'. Θέλω να πω ότι δεν επιτυγχάνεται κανένας παιδαγωγικός στόχος με τον τρόπο που διδάσκονται τα μαθήματα καθώς και το άγχος των μαθητών με το σύστημα των φροντιστηρίων. Τα καλύτερα βιβλία παιδαγωγών να κοιτάξεις, πουθενά δεν θα διαβάσεις ότι η μάθηση γίνεται με το "βούρδουλα" κάποιων εξετάσεων ούτε ότι το σχολείο θα πρέπει να έχει αποκλειστικό στόχο τις πανελλαδικές εξετάσεις (αν ήταν πανελλήνιες θα τις έδιναν σε όλον τον κόσμο όπου κατοικούν Έλληνες).

Σε αυτό το φόρουμ ένα πράγμα με ξενερώνει απίστευτα: ότι ο καθείς γνωρίζει ότι τα μεταπτυχιακά είναι ραπανάκια για την όρεξη και γίνονται έτσι για πλάκα αν κάποιος δεν έκανε σωστή επιλογή στο προπτυχιακό. Αυτό δείχνει ότι μάλλον υπάρχει διαπλοκή στον τρόπο λήψης τους και κάποιοι έχουν αυτή την δυνατότητα πριν καν φοιτήσουν! Σε διαφορετική περίπτωση σε σοβαρά κράτη (και όχι στην Ελλάδα), τα μεταπτυχιακά δεν είναι σπουδές μαζικής φοίτησης για πτυχιούχους που απλά θέλουν να επιμηκύνουν τη φοιτητική περίοδο. Τα μεταπτυχιακά σε σοβαρά αντικείμενα (και όχι σε αντικείμενα-μαγαζιά για τις ονειρώξεις κάποιων ακαδημαϊκών) δεν είναι εύκολα στη λήψη τους αλλά και ούτε δεδομένα όπως το βασικό πτυχίο ακόμη και μετά από πολλά έτη σπουδών. Επίσης ένα μεταπτυχιακό (φαντάζομαι θα ξέρεις από προσωπική άποψη στο λύκειο) δεν "διορθώνει" κάποια λάθος επιλογή του προπτυχιακού καθώς τα περισσότερα προγράμματα εκτός εξαιρέσεων αποτελούν άμεση συνέχεια του προπτυχιακού κύκλου με μεγάλη επικάλυψη ύλης και ασάφεια στόχου για ρεαλιστικές επαγγελματικές επιλογές αφού αποτελούν προθάλαμο κάποιου διδακτορικού με περιορισμένες ευελιξίες εκτός συγκεκριμένου Πανεπιστημιακού Τμήματος που το προσφέρει.

Κόψε κάτι. Ποτέ δεν θα είναι κάποιος 18 ετών για να έχει τις ίδιες ευκαιρίες ακόμη και αν προσπαθεί αργότερα με άλλες επιλογές. Σημασία έχει να υπάρχουν ισότιμες ευκαιρίες την ώρα που πρέπει. Δυστυχώς δεν υπάρχει ισότητα γιατί υπάρχουν αρκετοί όροι χαλάρωσης (perturbation terms) στο σύστημα (10%, "μαζικές λιποθυμίες" την ώρα των εξετάσεων, "κατά φαντασίαν ασθένειες"...) και έτσι ο τρόπος που στήνεται το μαγαζί των εξετάσεων (φροντιστήρια, ιδιαίτερα μαθήματα, ιδιαίτερα για τα φροντιστήρια ...) δεν ευνοεί εκείνον που έχει σφαιρικές γνώσεις και κριτική σκέψη αλλά όποιον αποστηθίσει συγκεκριμένη ύλη με τεχνικές μεθοδολογίας (ΘΜΚΕ, ΑΔΟ, de L Hospital ...) και κολοκύθια τούμπανα. Λες και αυτή η ύλη θα καταστήσει κάποιον ικανό (εκ προοιμίου) να γίνει Γεωλόγος ή Γιατρός ή δεν ξέρω τι.
3
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Samael

Συντονιστής

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων και Ηλεκτρονικών Μηχανικών Παν. Δυτ. Αττικής (Αιγάλεω) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,593 μηνύματα.

O Samael www.youtube.com/watch?v=KtlgYxa6BMU έγραψε: στις 22:07, 25-12-18:

#42
Αρχική Δημοσίευση από nPb
Όπως και να το κάνουμε, τα μαθηματικά κατεύθυνσης δεν τα λες και εύκολο μάθημα ειδικά όταν γίνεται μια γενική ερώτηση από βασικά πολυώνυμα (ακόμη και στο Πανεπιστήμιο) και ο άλλος κοιτάζει λες και είναι Γραμμική Β'. Θέλω να πω ότι δεν επιτυγχάνεται κανένας παιδαγωγικός στόχος με τον τρόπο που διδάσκονται τα μαθήματα καθώς και το άγχος των μαθητών με το σύστημα των φροντιστηρίων. Τα καλύτερα βιβλία παιδαγωγών να κοιτάξεις, πουθενά δεν θα διαβάσεις ότι η μάθηση γίνεται με το "βούρδουλα" κάποιων εξετάσεων ούτε ότι το σχολείο θα πρέπει να έχει αποκλειστικό στόχο τις πανελλαδικές εξετάσεις (αν ήταν πανελλήνιες θα τις έδιναν σε όλον τον κόσμο όπου κατοικούν Έλληνες).

Σε αυτό το φόρουμ ένα πράγμα με ξενερώνει απίστευτα: ότι ο καθείς γνωρίζει ότι τα μεταπτυχιακά είναι ραπανάκια για την όρεξη και γίνονται έτσι για πλάκα αν κάποιος δεν έκανε σωστή επιλογή στο προπτυχιακό. Αυτό δείχνει ότι μάλλον υπάρχει διαπλοκή στον τρόπο λήψης τους και κάποιοι έχουν αυτή την δυνατότητα πριν καν φοιτήσουν! Σε διαφορετική περίπτωση σε σοβαρά κράτη (και όχι στην Ελλάδα), τα μεταπτυχιακά δεν είναι σπουδές μαζικής φοίτησης για πτυχιούχους που απλά θέλουν να επιμηκύνουν τη φοιτητική περίοδο. Τα μεταπτυχιακά σε σοβαρά αντικείμενα (και όχι σε αντικείμενα-μαγαζιά για τις ονειρώξεις κάποιων ακαδημαϊκών) δεν είναι εύκολα στη λήψη τους αλλά και ούτε δεδομένα όπως το βασικό πτυχίο ακόμη και μετά από πολλά έτη σπουδών. Επίσης ένα μεταπτυχιακό (φαντάζομαι θα ξέρεις από προσωπική άποψη στο λύκειο) δεν "διορθώνει" κάποια λάθος επιλογή του προπτυχιακού καθώς τα περισσότερα προγράμματα εκτός εξαιρέσεων αποτελούν άμεση συνέχεια του προπτυχιακού κύκλου με μεγάλη επικάλυψη ύλης και ασάφεια στόχου για ρεαλιστικές επαγγελματικές επιλογές αφού αποτελούν προθάλαμο κάποιου διδακτορικού με περιορισμένες ευελιξίες εκτός συγκεκριμένου Πανεπιστημιακού Τμήματος που το προσφέρει.

Κόψε κάτι. Ποτέ δεν θα είναι κάποιος 18 ετών για να έχει τις ίδιες ευκαιρίες ακόμη και αν προσπαθεί αργότερα με άλλες επιλογές. Σημασία έχει να υπάρχουν ισότιμες ευκαιρίες την ώρα που πρέπει. Δυστυχώς δεν υπάρχει ισότητα γιατί υπάρχουν αρκετοί όροι χαλάρωσης (perturbation terms) στο σύστημα (10%, "μαζικές λιποθυμίες" την ώρα των εξετάσεων, "κατά φαντασίαν ασθένειες"...) και έτσι ο τρόπος που στήνεται το μαγαζί των εξετάσεων (φροντιστήρια, ιδιαίτερα μαθήματα, ιδιαίτερα για τα φροντιστήρια ...) δεν ευνοεί εκείνον που έχει σφαιρικές γνώσεις και κριτική σκέψη αλλά όποιον αποστηθίσει συγκεκριμένη ύλη με τεχνικές μεθοδολογίας (ΘΜΚΕ, ΑΔΟ, de L Hospital ...) και κολοκύθια τούμπανα. Λες και αυτή η ύλη θα καταστήσει κάποιον ικανό (εκ προοιμίου) να γίνει Γεωλόγος ή Γιατρός ή δεν ξέρω τι.
Θα συμφωνησω σε ολα,και θελω να προσθεσω στο τελευταιο κομματι πως ποτε δεν εχει αξια το υλικο αυτο καθεαυτο για την πνευματικη καλλιεργεια & την γνωσιακη ωριμοτητα του ατομου.Στο πανεπιστημιο αυτο προσπαθουμε να επιτυχουμε,διαφορετικα θα μιλουσαμε για μια τεχνικη σχολη. Προφανως δεν σημαινει αυτο οτι οι πληροφοριες δεν εχουν την αξια τους,αλλα πρεπει να καταλαβουμε ολοι οτι αποτελουν την οδο για την γνωση και οχι τον τροπο κατακτησης της. Η εμπειρια που αποκτιεται μεσω της πληροφοριας μπορει να μεταφερθει σε οτι κανει καποιος στην ζωη του,σε ολους τους τομεις,μπορει να γινει δηλαδη γνωση.

Το μαθημα των μαθηματικων δεν στοχευει καποιος να ξερει απ'εξω ας πουμε τo formula μιας δευτεροβαθμιας εξισωσης μετα απο 10 χρονια. Αλλα να μπορει να ερμηνευσει ας πουμε τις λυσεις γεωμετρικα.Γι'αυτο και η γεωμετρια ανεκαθεν ηταν σημαντικη και το φωναζαν αρκετοι καθηγητες που την εκαναν,αλλα κανεις μαθητης δεν ακουει. Ναι μπορει καποιος να μαθει αρκετα μαθηματικα και να ειναι και καλος στην πλειοψηφια των προβληματων που θα εχει να κανει καθημερινα,αλλα χωρις την γνωση της δεν προκειται να αποκτησει αυτο που λεμε μαθηματικη ωριμοτητα.

Το να βγεις απο το λυκειο και να θυμασαι τον τυπο του ΘΜΚΕ ας πουμε,δεν εχει αξια.Εχει δηλαδη αλλα φαινομενη,παροδικη για να κανεις την δουλεια σου.Το να αντιλαμβανεσαι αντιθετως τι ισχυριζεται και γιατι το ισχυριζεται,το ΘΜΚΕ εχει σημασια.Το ενδιαφερον κομματι εδω ειναι οτι στην φυσικη γινεται ο μεγα τζερζελος καθως τα παιδια την αντιμετωπιζουν ομοιως.Εδω ομως τα λαθη ειναι πιο εμφανη σε σχεση με τα μαθηματικα,ωστοσο το ιδιο σημαντικα,και θα εξηγησω γιατι :

Στα μαθηματικα το αποτελεσμα ειναι οι χαμηλες βαθμολογιες γιατι οι μαθητες δεν μπορουν να αντιληφθουν τα προβλαματα.
Στην φυσικη δε,εχουν στο μυαλο τους οτι το νοημα του μαθηματος ειναι να σου πεταξουν εναν τυπο,να παιδευτεις λιγο να δεις ποιος σου ταιριαζει(ποιος εχει τις σωστες μεταβλητες) να λυσεις μια εξισωση και να πεις τελειωσα. Εδω γλυτωνουν τα μαθηματικα γιατι δεν απαιτειται ιδιαιτερη μαθηματικη σκεψη αλλα κυριως εφαρμογη των "εργαλειων" που προσφερουν,αλλα τα κανουν ολα χαλια . Δεν μαθαινουν να κοιτουν το προβλημα,να το αναλυουν,να αντιλαμβανονται την υποσταση του και ποια μεγεθη εμπλεκονται,και κυριως πως εμπλεκονται και εχουμε το τελικο φαινομενο. Ενα τετοιο γραπτο αξιζει κατ'ελαχιστο 5 ακομα και ολοσωστο να ειναι. Γιατι;Απλο,η φυσικη ειναι μια επιστημη που μελεταει τα διαφορα φαινομενα της φυσης τοσο ποσοτικα οσο και ποιοτικα αλλα στοχευει να περιγραψει και τις σχεσεις μεταξυ των διαφορων φυσικων ποσοτητων που συμμετεχουν στο φαινομενο. Οταν εσυ κανεις το παραπανω...δηλαδη κλεινεις τα ματια και ριχνεις τα ζαρια να πετυχεις ενα μοντελο που σε εξυπηρετει,και ενας θεος ξερει και εαν το καταλαβαινεις πως λειτουργει,μονο φυσικη δεν ξερεις.

Οποτε...τα μαθηματικα δεν ειναι μονο αριθμοι οπως και η φυσικη δεν ειναι μονο μαθηματικα.Γενικοτερα κανενα μαθημα δεν πρεπει να αντιμετωπιζεται χωρις την αναλογη προσοχη που του αξιζει.Αυτο ενα φροντιστηριο δεν μπορει να στο μεταφερει και δεν ξερω κατα ποσο θα επρεπε να στο μεταφερει.Το αστειο ομως ειναι οτι ουτε στο σχολειο μπορει να στο μεταφερει,διοτι ετσι οπως ειναι το συστημα δεν γινεται.Δεν κρινω εαν ειναι καλο η κακο,μην μπερδευτειτε,απλα λεω κατι που ισχυει με την δομη που εχει αυτη την στιγμη. Οπως και να το κανουμε ο ανταγωνισμος ειναι μεγαλος & ο χρονος περιορισμενος.Τι να πρωτοπρολαβει οποτε ενας καθηγητης σχολειου να μεταδωσει αφου δεν εχει χρονο; Εννοειται τις πληροφοριες για να κανουν οι μαθητες την δουλεια τους εκεινη την περιοδο.Απλα στην ζωη τους αυτο δεν θα τους βοηθησει ιδιαιτερα...οποτε οποιος παει φροντιστηριο πρεπει να ξερει οτι πρεπει να ψαχνεται και μονος του...κυριως μονος του.
edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Samael : 25-12-18 στις 22:10.
2
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Χρήστες

Βρείτε παρόμοια

  • Παρόμοια Θέματα
    • Προξενιό: Υπέρ ή κατά; - Από kleftra
      Το θέμα έχει λάβει 72 απαντήσεις και βρίσκεται στην κατηγορία Κοινωνικές Σχέσεις και Οικογένεια.
      Το τελευταίο του μήνυμα δημοσιεύτηκε 08-11-18 στις 01:34.
    • Στείρωση: Υπέρ ή Κατά; - Από parafernalia
      Το θέμα έχει λάβει 103 απαντήσεις και βρίσκεται στην κατηγορία Πολιτική - Κοινωνικά θέματα.
      Το τελευταίο του μήνυμα δημοσιεύτηκε 18-03-18 στις 00:06.
    • Αθήνα: Υπέρ/Κατά - Από thanosmylo
      Το θέμα έχει λάβει 72 απαντήσεις και βρίσκεται στην κατηγορία Νεανικά θέματα.
      Το τελευταίο του μήνυμα δημοσιεύτηκε 16-06-10 στις 12:42.
    • Υπέρ ή κατά των Πανελληνίων; - Από agiostimotheos
      Το θέμα έχει λάβει 36 απαντήσεις και βρίσκεται στην κατηγορία Η Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
      Το τελευταίο του μήνυμα δημοσιεύτηκε 17-06-09 στις 00:20.
  • Προηγούμενο Θέμα Επόμενο Θέμα