Μεταπτυχιακό στη Γλωσσολογία

alex_music_bcs

Νεοφερμένο μέλος

Ο Αλέξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και μας γράφει από Μαρκόπουλο (Αττική). Έχει γράψει 26 μηνύματα.
Γεια σας παιδιά!
θα ήθελα να ρωτήσω κάτι.Ποιο από τα παρακάτω μεταπτυχιακά πιστεύετε ότι έχει προοπτικές από τον τομέα της γλωσσολογίας της ελληνικής φιλολογίας;
Οι τομείς είναι οι εξής:
1.Δικαστική γλωσσολογία;
2.Ψυχογλωσσολογία;
3.Διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας ως ξένης;
4.Υπολογιστική γλωσσολογία;

Αν θέλετε και δεν βαριέστε γράψτε μου κάτι αναλυτικό με το τι μπορεί να κάνει κάποιος από αυτό που επιλέξατε.Και επίσης αν θέλετε εξηγήστε μου σχετικά με την υπολογιστική γλωσσολογία.

Σας ευχαριστώ!:clapup::clapup::clapup:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Stelios1231

Νεοφερμένο μέλος

Ο Stelios1231 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 15 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 88 μηνύματα.
Γεια σας παιδιά!
θα ήθελα να ρωτήσω κάτι.Ποιο από τα παρακάτω μεταπτυχιακά πιστεύετε ότι έχει προοπτικές από τον τομέα της γλωσσολογίας της ελληνικής φιλολογίας;
Οι τομείς είναι οι εξής:
1.Δικαστική γλωσσολογία;
2.Ψυχογλωσσολογία;
3.Διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας ως ξένης;
4.Υπολογιστική γλωσσολογία;

Αν θέλετε και δεν βαριέστε γράψτε μου κάτι αναλυτικό με το τι μπορεί να κάνει κάποιος από αυτό που επιλέξατε.Και επίσης αν θέλετε εξηγήστε μου σχετικά με την υπολογιστική γλωσσολογία.

Σας ευχαριστώ!:clapup::clapup::clapup:
Εχουν περασει κάποια χρονακια(πάνω από δεκαετια) πώς τα βλέπεις τα πραγματα; Τελικά τι επελεξες; Και επισης πώς σου φαινεται γενικα ο τομέας της γλωσσογιας;
 

Hased Babis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης Παπαθανασίου αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από Καστοριά (Καστοριά). Έχει γράψει 969 μηνύματα.
Η καλύτερη επιλογή είναι η Υπολογιστική.
 

Stelios1231

Νεοφερμένο μέλος

Ο Stelios1231 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 15 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 88 μηνύματα.
Η καλύτερη επιλογή είναι η Υπολογιστική.
Ναι οκ εγω προσωπικά δεν το κατέχω,κυριολεκτικά,με την πληροφορική. Μπορώ να μάθω οτιδήποτε αν μου δώσεις χρόνο και κίνητρο αλλα συγκεκριμένα σε αυτή την επιστήμη με τιποτα,αυτή και χημεια-ειμαι πεπεισμένος οτι η χημεια ειναι απλά μια συνωμοσία και ολοι οι χημικοί ανήκουν σε ενα cult και απλά παπαγαλιζουν ασκήσεις και κανουν έρευνες στο τιποτα,ετσι ωστε εμεις να πιστέψουμε οτι αυτο που κάνουν οντως ισχυει.
 

Hased Babis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης Παπαθανασίου αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από Καστοριά (Καστοριά). Έχει γράψει 969 μηνύματα.
Νομίζω ότι η δεύτερη καλύτερη είναι η Δικαστική. Θα σου άρεσε όμως;
 

Stelios1231

Νεοφερμένο μέλος

Ο Stelios1231 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 15 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 88 μηνύματα.
Νομίζω ότι η δεύτερη καλύτερη είναι η Δικαστική. Θα σου άρεσε όμως;
Σκέφτομαι οτι θα με ενδιεφερε η ψυχογλωσσολογια. Θέλω να μάθω πώς οι εγκέφαλος επεξεργαζεται τη γλώσσα και κυριως πώς μαθαίνουμε και την κατανοούμε. Δλδ πώς γινεται ιταν μου κάνεις μια ερώτηση εμένα να μου έρχονται ξαφνικά οι λέξεις και η σκεψη/συναίσθημα να "οργανωνεται" ετσι ωστε να λεχθει; Τέτοια θελω να μάθω. Τώρα δεν ξερω τι μπορωνα κανω με αυτο,απλα ενημερωτικά θα ηθελα να ασχοληθώ με αυτο από αγγλικη φιλολογια και όχι κλασική.
 

Hased Babis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης Παπαθανασίου αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από Καστοριά (Καστοριά). Έχει γράψει 969 μηνύματα.
Μπράβο, αν αυτό θες να ακολουθήσεις να το κάνεις.
 

Drscientist

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Drscientist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών. Έχει γράψει 131 μηνύματα.
ειμαι πεπεισμένος οτι η χημεια ειναι απλά μια συνωμοσία και ολοι οι χημικοί ανήκουν σε ενα cult και απλά παπαγαλιζουν ασκήσεις και κανουν έρευνες στο τιποτα,ετσι ωστε εμεις να πιστέψουμε οτι αυτο που κάνουν οντως ισχυει.
Εντάξει... Ίσως φταίει που δεν έχουμε εργαστήρια και έχουμε θεωρητικά κεφάλαια που εαν είχαμε εργαστήρια δεν θα τα κάναμε. Πάντως υπάρχουν πολλά πράγματα που δεν τα ανακάλυψαν χημικοί αλλά χημικοί μας τα διδάσκουν.

Πάντως εγώ πιστεύω το ίδιο για τους φιλολόγους αυτά που διδάσκουν είναι πανομοιότυπα, ακόμα και οι προσωπικές απόψεις τους!!! Τα επιχειρήματα τους για τα περισσότερα θέματα είναι ίδια (και πολλές φορές τα βρίσκω γελία). Πιστεύω ότι κατά την διάρκεια των σπουδών τους δέχονται πλύση εγκεφάλου αλλά και πριν από αυτήν δηλαδή είδη από το σχολείο και τα θεωρητικά φροντιστήρια λυκείου.
 

Hased Babis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης Παπαθανασίου αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από Καστοριά (Καστοριά). Έχει γράψει 969 μηνύματα.

Stelios1231

Νεοφερμένο μέλος

Ο Stelios1231 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 15 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 88 μηνύματα.
Εντάξει... Ίσως φταίει που δεν έχουμε εργαστήρια και έχουμε θεωρητικά κεφάλαια που εαν είχαμε εργαστήρια δεν θα τα κάναμε. Πάντως υπάρχουν πολλά πράγματα που δεν τα ανακάλυψαν χημικοί αλλά χημικοί μας τα διδάσκουν.

Πάντως εγώ πιστεύω το ίδιο για τους φιλολόγους αυτά που διδάσκουν είναι πανομοιότυπα, ακόμα και οι προσωπικές απόψεις τους!!! Τα επιχειρήματα τους για τα περισσότερα θέματα είναι ίδια (και πολλές φορές τα βρίσκω γελία). Πιστεύω ότι κατά την διάρκεια των σπουδών τους δέχονται πλύση εγκεφάλου αλλά και πριν από αυτήν δηλαδή είδη από το σχολείο και τα θεωρητικά φροντιστήρια λυκείου.
Αυτός ειναι κυριως ο λόγος που επιλέγω αγγλικη φιλολογια αντί για ελληνικη. Εγω ξεκάθαρα προτιμώ την ελληνικη αλλα το σύστημα δεν επιτρέπει στους καθηγητές πραγματι να διδάξουν. Πέρα από αυτο στο λύκειο υπαρχουν μόνο πανελληνξες και παπαγαλια ενώ στο γυμνάσιο μυαλά που δεν ειναι ακομη αναπτυγμένα. Τώρα όσον αφορα στην ίδια τη σχολη,δεν ξερω. Οι κλασικές σπουδες εχουν σκοπό κυριολεκτικά τη μόρφωση αυτή καθαυτή. Τα κειμενα της αρχαίας ελληνικής και λατινικής γραμματείας θεραπεύουν διαφορά θεματα από ιστορια έως μεταφυσική,οπότε δεν καταλαβαίνω σε ποια "πλύση εγκεφαλου" αναφέρεσαι. Εγω προσωπικά πιστευω οτι το αποτέλεσμα που βλέπουμε οφείλεται σε 1 παραγοντα:οι φιλολογοι ειναι παρα πολυ καταπιεσμενοι. Οι γονείς νοιάζονται μόνο για αποτελέσματα και όχι για ουσιαστικές γνωσεις. Αυτο φυσικα και οδηγεί στην παπαγαλια γιατι,ελλαδα ειμαστε,δεν παει να ξέρεις όλη την ιστορια απέξω,αν δεν εχεις φράσεις κλειδιά από το βιβλίο πατώνεις .
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Όπως ότι "η τεχνολογία είναι του Σατανά" και ότι "η Ελληνική γλώσσα για μια ψήφο δεν έγινε η επίσημη γλώσσα του κόσμου".
Οκ το 1ο εγω δεν το έζησα,ούτε καν. Το 2ο τι να σου πω. Αυτή η γενιά καθηγητών που το διεδιδε ειναι σιγουρα επιρρεασμενη από την προηγούμενη και απλά ποτε δεν το έψαξε. Ομως αυτή η πρώτη που το έλεγε,τι να σου πω. Εγω το λέω και το ξαναλέω οτι ως λαος ειμαστε βαθιά εθνικιστές(διοτι μόνο ετσι πιστευω κατι τέτοιο θα μπορούσε να διαδοθεί,απο ακροδεξιους που θέλουν και μπράβο επειδη γεννήθηκαν ελληνες) και αυτο ειναι το προβλημα μας. Λεμε συνέχεια η Ελλάδα μας! Η πόλη μας! Η Κωνσταντινούπολη μας! και ετσι κάπως χάνουμε την ουσια.
 

Hased Babis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης Παπαθανασίου αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από Καστοριά (Καστοριά). Έχει γράψει 969 μηνύματα.
Το 2ο τι να σου πω. Αυτή η γενιά καθηγητών που το διεδιδε ειναι σιγουρα επιρρεασμενη από την προηγούμενη και απλά ποτε δεν το έψαξε. Ομως αυτή η πρώτη που το έλεγε,τι να σου πω. Εγω το λέω και το ξαναλέω οτι ως λαος ειμαστε βαθιά εθνικιστές(διοτι μόνο ετσι πιστευω κατι τέτοιο θα μπορούσε να διαδοθεί,απο ακροδεξιους που θέλουν και μπράβο επειδη γεννήθηκαν ελληνες) και αυτο ειναι το προβλημα μας. Λεμε συνέχεια η Ελλάδα μας! Η πόλη μας! Η Κωνσταντινούπολη μας! και ετσι κάπως χάνουμε την ουσια.

Τέτοιους μύθους για την Γλώσσα τους έχουν και άλλοι λαοί Και οι Γάλλοι, και οι Γερμανοί και οι Ισραηλινοί και οι Πολωνοί δεν είναι κάτι που συμβαίνει μόνο στην Ελλάδα.
 

Stelios1231

Νεοφερμένο μέλος

Ο Stelios1231 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 15 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 88 μηνύματα.
Τέτοιους μύθους για την Γλώσσα τους έχουν και άλλοι λαοί Και οι Γάλλοι, και οι Γερμανοί και οι Ισραηλινοί και οι Πολωνοί δεν είναι κάτι που συμβαίνει μόνο στην Ελλάδα.
Α οκ τοτε δεν ξερω. Εν πάση περιπτώσει ξερεις κανεις αν μπορεις να γίνεις γλωσσολόγος σήμερα χωρίς1)να εχεις κεφάλαιο και γενικα χρημα και 2)να πεινασεις;
 

Hased Babis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης Παπαθανασίου αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από Καστοριά (Καστοριά). Έχει γράψει 969 μηνύματα.

Drscientist

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Drscientist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών. Έχει γράψει 131 μηνύματα.
Όπως ότι "η τεχνολογία είναι του Σατανά" και ότι "η Ελληνική γλώσσα για μια ψήφο δεν έγινε η επίσημη γλώσσα του κόσμου".
Τα έχω ακούσει και αυτά... αλλά αυτό που ακούω πάντα ίδιο είναι η επιχηρηματολογια για τα θέματα:

Οι ανθρωπιστικές σπουδές(=θεωρητικές) διευρύνουν τους πνευματικούς ορίζοντες

Και ότι το αντίθετο του ανθρωπισμού είναι η τεχνοκρατική παιδεία

Με την όποια 2η διαφωνώ καθώς και ότι ανθρωπιστικές = θεωρητικές διαφωνώ και πάλι


οπότε δεν καταλαβαίνω σε ποια "πλύση εγκεφαλου" αναφέρεσαι
Ούτε εγώ καταλαβαίνω για τους χημικούς που λες. Πάντως έχω δει μαθητές θεωρητικής που έχουν αυτές τις απόψεις που αναφέρω ότι ανθρωπιστικές=θεωρητικές και ότι ανθρωπιστικές αντίθετο του τεχνοκρατικου
 

Stelios1231

Νεοφερμένο μέλος

Ο Stelios1231 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 15 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 88 μηνύματα.
Τα έχω ακούσει και αυτά... αλλά αυτό που ακούω πάντα ίδιο είναι η επιχηρηματολογια για τα θέματα:

Οι ανθρωπιστικές σπουδές(=θεωρητικές) διευρύνουν τους πνευματικούς ορίζοντες

Και ότι το αντίθετο του ανθρωπισμού είναι η τεχνοκρατική παιδεία

Με την όποια 2η διαφωνώ καθώς και ότι ανθρωπιστικές = θεωρητικές διαφωνώ και πάλι



Ούτε εγώ καταλαβαίνω για τους χημικούς που λες. Πάντως έχω δει μαθητές θεωρητικής που έχουν αυτές τις απόψεις που αναφέρω ότι ανθρωπιστικές=θεωρητικές και ότι ανθρωπιστικές αντίθετο του τεχνοκρατικες.
Κοιταξε 1)Δεν ειναι να καταλάβεις για τη χημεια,απλά ειμαι τούβλο και δεν καταλαβαίνω χριστο. Είχα 19.7 μαθηματικα άλγεβρα 1η λυκειου που υποτίθεται ειναι το δυσκολότερο μαθημα και 13 στη χημεία
2) Οι ανθρωπιστικες επιστημες δεν ειναι θεωρητικές,ομως ο τρόπος που διδάσκονται στο σχολειο τις κάνει θεωρητικές. Η κοινωνιολογια,η πολιτική, η φιλολογια(ναι κι αυτη),η ψυχολογια,η νομική κτλ δεν ειναι παπαγαλια. Θέλουν σκεψη,βασίζονται σε διάφορα πορίσματα αλλων επιστημών για να βγάλουν δικα τους και μελετούν το καθένα κατι,γι αυτο και θεωρουνται επιστημες,αν η επιστημη σου ηταν μαθε ενα κειμενο απ εξω τοτε δεν ειναι πλεον επιστημη,διοτι δεν υπαρχει καποιο πραγμα μελετης.
Τώρα ως προς το εαν οι ανθρωπιστικες ειναι αντίθετο των τεχνοκρατικων ,εξαρτάται το πού πιστεύεις οτι τίθεται η διαφορά μεταξύ μηχανή και ανθρωπου. Εγω προσωπικά πιστευω οτι η διαφορά ειναι στο γεγονος οτι ο άνθρωπος μπορεί να καταλαβει και να δημιουργήσει,κυριως το 2ο,γι αυτο και ειμαι ενάντια στην τν. Γενικα ισχυει οτι οι μηχανές "αντικαθιστουν" σε ενα βαθμό τους ανθρώπους. Ας πουμε με τη βιομηχανικη επανασταση ο κοσμος πραγματι αντικατασταθηκε,ομως δεν αντικατεστησαν τον ανθρωπο,αντικατεστησαν τα χερια,τη δυναμη. Το θέμα ειναι να μην αντικατασταθεί ο εγκέφαλος,γιατι αυτο ειναι που μας καθιστά ανθρώπους και μας διαχωρίζει απο τα αλλα ζωα. Αν αντικατασταθεί κι αυτο τοτε χαθήκαμε,εκτός αν μπορέσουμε να βάλουμε τα ρομπότ να κανουν τις δουλειές μας και απλά κάποια ασχολούνται με έρευνες. Ετσι ο υπόλοιπος κόσμος θα μπορεί να εχει ελεύθερο χρόνο για σχολη.
Αλλά αυτο δε θα γινει ποτε,ειδικά στον κόσμο του σήμερα με τον τροπο που κυβερνάται.
 

Ilikntas

Νεοφερμένο μέλος

Ο Ilikntas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης ΑΠΘ και μας γράφει από Δράμα (Δράμα). Έχει γράψει 100 μηνύματα.
Σκέφτομαι οτι θα με ενδιεφερε η ψυχογλωσσολογια. Θέλω να μάθω πώς οι εγκέφαλος επεξεργαζεται τη γλώσσα και κυριως πώς μαθαίνουμε και την κατανοούμε. Δλδ πώς γινεται ιταν μου κάνεις μια ερώτηση εμένα να μου έρχονται ξαφνικά οι λέξεις και η σκεψη/συναίσθημα να "οργανωνεται" ετσι ωστε να λεχθει; Τέτοια θελω να μάθω. Τώρα δεν ξερω τι μπορωνα κανω με αυτο,απλα ενημερωτικά θα ηθελα να ασχοληθώ με αυτο από αγγλικη φιλολογια και όχι κλασική.
Το τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και Κοινωνικής Εργασίας στη Πάτρα έχει αρκετά μαθήματα γλωσσολογίας, ψυχογλωσσολογιας και διαφόρων πεδίων της ψυχολογίας, αμα ενδιαφέρεσαι (Απ τη κατεύθυνση της εκπαίδευσης ) Δες το πρόγραμμα σπουδών του τμήματος, απ τα μηνύματα σου νομίζω ότι θα σου άρεσε το συγκεκριμένο τμήμα (Ωστόσο, άμα δεν κάνω λάθος, βγαίνεις Δάσκαλος, όχι γλωσσολόγος που επιθυμείς)
 

Stelios1231

Νεοφερμένο μέλος

Ο Stelios1231 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 15 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 88 μηνύματα.
Το τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και Κοινωνικής Εργασίας στη Πάτρα έχει αρκετά μαθήματα γλωσσολογίας, ψυχογλωσσολογιας και διαφόρων πεδίων της ψυχολογίας, αμα ενδιαφέρεσαι (Απ τη κατεύθυνση της εκπαίδευσης ) Δες το πρόγραμμα σπουδών του τμήματος, απ τα μηνύματα σου νομίζω ότι θα σου άρεσε το συγκεκριμένο τμήμα (Ωστόσο, άμα δεν κάνω λάθος, βγαίνεις Δάσκαλος, όχι γλωσσολόγος που επιθυμείς)
οκ θα το δω,αλλα απο αγγλικη φιλολογια θα το προτιμούσα γιατι σε περίπτωση που κάτι παει στραβά ή αν δε μου αρέσει τελικά η επιστήμη,γίνομαι καθηγητης αγγλικών ή επιμελητής ή δημοσιογραφος ,γενικα εχψ επιλογές. Προσωπικά δάσκαλος δε θα μπορούσα με τιποτα,οπότε καλυτερα μακριά απο εκει
 

Hased Babis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης Παπαθανασίου αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από Καστοριά (Καστοριά). Έχει γράψει 969 μηνύματα.
Όσοι δουλεύαν στην Bosch και ανέπτυξαν το ABS που σταδιακά μπήκε σε κάθε αυτοκίνητο και τα έκανε πιο ασφαλή ήταν τεχνοκράτες; Κατά την γνώμη μου δείχνει οτί η Μηχανολογία και η Ηλεκτρολογία μπορεί να είναι ανθρωπιστική.
 

Drscientist

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Drscientist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών. Έχει γράψει 131 μηνύματα.
2) Οι ανθρωπιστικες επιστημες δεν ειναι θεωρητικές,ομως ο τρόπος που διδάσκονται στο σχολειο τις κάνει θεωρητικές. Η κοινωνιολογια,η πολιτική, η φιλολογια(ναι κι αυτη),η ψυχολογια,η νομική κτλ δεν ειναι παπαγαλια. Θέλουν σκεψη,βασίζονται σε διάφορα πορίσματα αλλων επιστημών για να βγάλουν δικα τους και μελετούν το καθένα κατι,γι αυτο και θεωρουνται επιστημες,αν η επιστημη σου ηταν μαθε ενα κειμενο απ εξω τοτε δεν ειναι πλεον επιστημη,διοτι δεν υπαρχει καποιο πραγμα μελετης.
Στο σχολείο σίγουρα υπάρχει η στιρα αποστήθιση όμως γιατί οι θετικές σπουδές να μην είναι ανθρωπιστικές; Δηλαδή θεωρώ εσφαλμένη την χρήση της έννοιας "ανθρωπιστικής παιδείας" γιατί δεν συμπεριλαμβάνονται και οι θετικές, οι οποίες χαρακτηρίζονται ως τεχνοκρατικες, δηλαδή χαρακτηρίζονται ως το αντίθετο στις ανθρωπιστικές όμως διαφωνώ με αυτό.

Θεωρώ ότι οι θετικές επιστήμες είναι ταυτόχρονα ανθρωπιστικές και τεχνικές. Και πιστεύω ότι η τεχνοκρατική εκπαίδευση είναι και ανθρωπιστική.

Είχα 19.7 μαθηματικα άλγεβρα 1η λυκειου που υποτίθεται ειναι το δυσκολότερο μαθημα και 13 στη χημεία
Γνωρίζω περίπτωση που έγραψε 17 πανελλήνιες μαθηματικά και 5 φυσική.
Νομίζω το πιο δύσκολο είναι η γεωμετρία βέβαια πλέον δεν ασχολείται κανείς οπότε έχει πέσει αρκετά το επίπεδο των ασκήσεων που βάζουν.
 

Stelios1231

Νεοφερμένο μέλος

Ο Stelios1231 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 15 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 88 μηνύματα.
Στο σχολείο σίγουρα υπάρχει η στιρα αποστήθιση όμως γιατί οι θετικές σπουδές να μην είναι ανθρωπιστικές; Δηλαδή θεωρώ εσφαλμένη την χρήση της έννοιας "ανθρωπιστικής παιδείας" γιατί δεν συμπεριλαμβάνονται και οι θετικές, οι οποίες χαρακτηρίζονται ως τεχνοκρατικες, δηλαδή χαρακτηρίζονται ως το αντίθετο στις ανθρωπιστικές όμως διαφωνώ με αυτό.

Θεωρώ ότι οι θετικές επιστήμες είναι ταυτόχρονα ανθρωπιστικές και τεχνικές. Και πιστεύω ότι η τεχνοκρατική εκπαίδευση είναι και ανθρωπιστική.
Αυτο που πηγα να γράψω και στο πάνω σχόλιο αλλα τελικά για κάποιο λόγο αποφάσισα να μη το γράψω,ειναι οτι ως ανθρωπιστικό οριζουμαι αυτο που ασχολείται με τον άνθρωπο και αυτο που προβάλλει την ανθρώπινη υπεροχή. Τα μαθηματικα και οι φυσικοχημειες ασχολούνται με τον κόσμο που μας περιβάλλει και όχι με τον ίδιο τον άνθρωπο ως ον,γι αυτο και αντιστοιχα η βιλογια/ιατρικη δεν θεωρείται ανθρωπιστική επιστημη,επειδη μελετά τον άνθρωπο ως οργανισμο,όχι ως οντότητα. Τώρα για το εαν μεσα στις τεχνοκρατικες που λέτε επιστημες μπορεί να ύπαρξη ανθρωπισμού,αυτο ειναι άλλο θέμα. Γενικά ο στόχος ποιος ειναι; Να αποδείξουμε οτι οι επιστημες δεν ειναι πραγματι ανθρωπιστηκες και τεχνοκρατικες; Ε αυτο ισχυει γιατί οι επιστημες ειναι ολες αλληλενδετες,όσο διαφορετικές και να ειναι παντα υπαρ,ει κατι που τα συνδέει. Ομως αυτός ο χωρισμός υπαρχει για να γίνει μια μικρή διαφοροποίηση,επειδη εμας τους ανθρώπους θέλουμε να κανουμε τα πραγματα περίπλοκα,ή καποιος πιο πονηρεμενος απο εμένα θα μπορούσε να πει οτι ολα αυτα υπαρχουν για να υπαρχουν συνεχώς συγκρούσεις και να μη μονιασουμε ποτε ως επιστήμονες. Αν εχεις τους φιλολόγους να λένε οτι οι μαθηματικό ειναι αμόρφωτοι και τους μαθηματικούς να λένε τους φιλολόγους ηλιθιους ,τοτε πώς θα μονιασουν; Τωρα λέω ενα παράδειγμα, μη με κυνηγήσετε
 
Top