maria271
Νεοφερμένο μέλος
Η maria271 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 18 ετών και Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3 μηνύματα.

Καλησπέρα, σε λίγες μέρες θα πρέπει να συμπληρώσω το μηχανογραφικό μου και βρίσκομαι ανάμεσα στη σχολή ημμυ του ΕΜΠ και του ΑΠΘ .Θα με ενδιέφεραν οι εμπειρίες σας λαμβάνοντας υπόψιν το επίπεδο σπουδών και την ποιότητα ζωής. Σκέφτομαι επίσης να δηλώσω μαθηματικό αλλά προβληματίζομαι για την επαγγελματική αποκατάσταση. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!
ManDef
Νεοφερμένο μέλος
Ο Φωτάρας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ. Έχει γράψει 35 μηνύματα.

Κοίτα αν είσαι από Αθήνα ή γενικά έχεις την οικονομική δυνατότητα για Αθήνα και πιάνεις ΗΜΜΥ ΕΜΠ, εννοείται θα το βάλεις 1η επιλογή. Τώρα αν είσαι από Θεσσαλονίκη και δυσκολεύεσαι στο να ενοικιάσεις σπίτι σε άλλη πόλη οι ΗΜΜΥ ΑΠΘ είναι η ιδανική επιλογή. Τώρα το μαθηματικό θα σου έλεγα να το ξεχάσεις αν έχεις υψηλές προσδοκίες... οι ημμυ δεν θα σε απογοητεύσουν στο κομμάτι επαγγελματική αποκατάσταση και δεν θα έχεις τέτοιους φόβους επιλέγοντας μια τέτοια σχολή.
maria271
Νεοφερμένο μέλος
Η maria271 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 18 ετών και Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3 μηνύματα.

Από τη Μακεδονία είμαι οπότε το ΑΠΘ βολεύει. Από την άλλη, μου άρεσε περισσότερο το πρόγραμμα σπουδών στο ΕΜΠ και ακόμη είδα ότι περιλαμβάνει περισσότερα μαθήματα μαθηματικών.
ManDef
Νεοφερμένο μέλος
Ο Φωτάρας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ. Έχει γράψει 35 μηνύματα.

Γενικά το πρόγραμμα σπουδών των ΗΜΜΥ ΕΜΠ με τις ροές είναι ευέλικτο, παρότι μπορεί να φαίνεται πολύπλοκο σε σχέση με αυτά των άλλων σχολών ΗΜΜΥ
kyriako
Νεοφερμένο μέλος
Ο kyriako αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ. Έχει γράψει 22 μηνύματα.

Καλά, στο ΕΜΠ έχουμε τόσες ροές που αν βλέπει ένας απόφοιτος λυκείου τον οδηγό σπουδών, θα νομίζει ότι αποφοιτείς με ότι πτυχίο θέλεις από εκεί. Άντε να έχουμε ξεχωριστό μάθημα από το ΑΠΘ τις μιγαδικές συναρτήσεις που όμως η μισή ύλη είναι άχρηστη για τα υπόλοιπα μαθήματα και το επάγγελμα του ηλεκτρολόγου γενικότερα.
γιαννης_00
Επιφανές μέλος
Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πρόγραμμα Ιερατικών Σπουδών και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 13.799 μηνύματα.

Τα προγμανατα σπουδων στην ελλαδα για τους ημμυ τα βγαζουν δυο πανεπιστημια το εμπ και το απθ με τις οδηγιες του διεθνους οργανισμου ΙΕΕΕ = Institute of Electrical and Electronics Engineers
To εμπ κανει μαρκετιστικα τρικς με πακετα μαθηματων που τα λεει ροες.. Επειδη ομως ειναι ακαταλαβιστικα ( κανει και παρουσιασεις για αυτα ..ολα κανουν) τα μεταφραζει παρακατω σε λιστα μαθηματων (5) και ερχεται στο ιδιο σεταπ με το απθ.
Ολες οι αλλες σχολες ακολουθουν αυτα τα προγραμματα αλλα επειδη του εμπ θελει και παραπανω γραμματειακή υποστηριξη ( 40 εχει) προτιμουν να παραθετουν την μορφη του ΑΠΘ.. Μονο το Παπελ πατρας παιζει με στιλ εμπ.
Τελικως και ουσιαστικως οι ροες ειναι σχημα λογου και η ουσια βρισκεται στο μετα δηλαδη στην λιστα μαθηματων και στην απλοτητα στο ΑΠΘ.
To εμπ κανει μαρκετιστικα τρικς με πακετα μαθηματων που τα λεει ροες.. Επειδη ομως ειναι ακαταλαβιστικα ( κανει και παρουσιασεις για αυτα ..ολα κανουν) τα μεταφραζει παρακατω σε λιστα μαθηματων (5) και ερχεται στο ιδιο σεταπ με το απθ.
Ολες οι αλλες σχολες ακολουθουν αυτα τα προγραμματα αλλα επειδη του εμπ θελει και παραπανω γραμματειακή υποστηριξη ( 40 εχει) προτιμουν να παραθετουν την μορφη του ΑΠΘ.. Μονο το Παπελ πατρας παιζει με στιλ εμπ.
Τελικως και ουσιαστικως οι ροες ειναι σχημα λογου και η ουσια βρισκεται στο μετα δηλαδη στην λιστα μαθηματων και στην απλοτητα στο ΑΠΘ.
Hased Babis
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο Μπάμπης Παπαθανασίου αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από Καστοριά (Καστοριά). Έχει γράψει 800 μηνύματα.

Η Εποχή μας δεν σηκώνει νέους Πυθαγόρες, Gauss, Poincare, Gödel, Turing και Erdos, έκτος αν θες να τρως ΤΟ ΣΚΑΤΟ στον χώρο της μαθηματικής έρευνας.
ΕΜΠ Γιατί όμως; Γιατί η Νότια Ελλάδα έχει κουλτούρα θετικών επιστημών και Μηχανικής που η Θεσσαλονίκη που έχει μείνει στην Νομική και στην Ιατρική δεν έχει. Οπότε αναγκαστικά ΕΜΠ από ΗΜΜΥ.
ΕΜΠ Γιατί όμως; Γιατί η Νότια Ελλάδα έχει κουλτούρα θετικών επιστημών και Μηχανικής που η Θεσσαλονίκη που έχει μείνει στην Νομική και στην Ιατρική δεν έχει. Οπότε αναγκαστικά ΕΜΠ από ΗΜΜΥ.
st.krf
Νεοφερμένο μέλος
Ο st.krf αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΑΠΘ. Έχει γράψει 25 μηνύματα.

Καλησπέρα, ακριβώς το ίδιο δίλημμα είχα και εγώ...ΗΜΜΥ ή Μαθηματικό ...και ΕΜΠ ή ΑΠΘ...Αρχικά ξεκαθάρισε τι πραγματικά σου αρέσει...θεωρητικά μαθηματικά ή εφαρμοσμένα πάνω σε πληροφορική, τηλεπικοινωνίες ,υπολογιστικά μαθηματικά, συστήματα αυτοματου ελεγχου και γενικα ηλεκτρομαγνητισμό που ασχολείται ο ηλεκτρολόγος...δεν θα δεις όμως μαθήματα γεωμετρίας , και άλγεβρας, θεωρία συνολών ,τοπολογία και άλλα πιο θεωρητικά μαθήματα σε τμήμα ημμυ...στο ΕΜΠ θα δεις περισσότερα μαθηματικά λόγο της ροης Μ ,αλλα τα περισσότερα υπάρχουν και στο ΑΠΘ που βέβαια μπόρεις έπειτα με συνεννοηση με την γραμματεία να πάρεις κάποια μαθήματα απο το Μαθηματικό ...φαντάζομαι το ίδιο συμβαίνει με το ΕΜΠ και την ΣΕΜΦΕ.Καλησπέρα, σε λίγες μέρες θα πρέπει να συμπληρώσω το μηχανογραφικό μου και βρίσκομαι ανάμεσα στη σχολή ημμυ του ΕΜΠ και του ΑΠΘ .Θα με ενδιέφεραν οι εμπειρίες σας λαμβάνοντας υπόψιν το επίπεδο σπουδών και την ποιότητα ζωής. Σκέφτομαι επίσης να δηλώσω μαθηματικό αλλά προβληματίζομαι για την επαγγελματική αποκατάσταση. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Ανάμεσα στα δυο τμήματα ημμυ (ΕΜΠ και ΑΠΘ)...το ΕΜΠ έχει μεγαλύτερο όνομα στο εξωτερικό και στην Ελλάδα απο ΑΠΘ, όπως φαίνεται στα rankings και όχι μόνο...
Σε κάτι που ίσως είναι ανώτερο το ΑΠΘ είναι οι τηλεπικοινωνίες που έχουν τα περισσότερα μαθηματικά. Επίσης και στην ένεργεια είναι πολυ δυνατό το ΑΠΘ(κοντράρει ΕΜΠ)...σε ηλεκτρονική/πληροφορική κερδίζει ΕΜΠ(Πάντα προσωπική άποψη και από διάφορα rankings)
Στην αγορά εργάσιας προβάδισμα έχουν οι ημμυ ... συνήθως απο μαθηματικό θα χρείαστει να κάνεις μεταπτυχιακό για να γίνεις data analyst, quant ή να ασχοληθείς με την πληοροφορικη κτπλ
Αν επιλογή του ημμυ προέρχεται από την αγάπη σου για τα μαθηματικά ,και δεν σε ενδιαφέρει η φυσική και η εφαρμογές του ηλεκτρομαγνητισμού, τότε πάρε το ρίσκο και δήλωσε μαθηματικό, θα υποφέρεις ...το επίπεδο σε ΕΚΠΑ και ΑΠΘ είναι εξαιρετικό που οφείλεται στο 1.2*ΕΒΕ...δυνατό αλλά πολύ δύσκολο και των Ιωαννίνων.
Υπάρχει βέβαια και το 10% αν τελικά μετανιώσεις την επιλογή σου.
Bonaparte
Νεοφερμένο μέλος
Ο Bonaparte αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ. Έχει γράψει 2 μηνύματα.

Θεωρώ πως πρέπει να έχεις μεγάλη λατρεία στα μαθηματικά για να πας στο μαθηματικό και όχι στη ΣΗΜΜΥ. Πιστεύω πως η ΣΗΜΜΥ είναι πιο ευέλικτη σχολή και πως αν δεν είσαι τόσο σίγουρη για το μαθηματικό αξίζει να πας σε αυτήν. Απο την προσωπική μου εμπειρία (καθώς και εγώ σκεφτόμουν μαθηματικό αλλά έβαλα ΗΜΜΥ) η σχολή αξίζει 100% καθώς η ποικιλία της είναι το κάτι άλλο.
arko
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ. Έχει γράψει 176 μηνύματα.

Στους ΗΜΜΥ ΕΜΠ θα έχεις μαζέψει πολλά βιώματα από τον κορμό και από μια ενεργή φοιτητική κοινότητα ώστε να επιλέξεις στη συνέχεια τη ροη που θα σου αρέσει.
Από την άποψη μαθηματικών, ημμυ ΕΜΠ εχει πολλά και μάλιστα αρκετά θεωρητικά.
Από την άποψη μαθηματικών, ημμυ ΕΜΠ εχει πολλά και μάλιστα αρκετά θεωρητικά.
maria271
Νεοφερμένο μέλος
Η maria271 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 18 ετών και Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3 μηνύματα.

Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις!
Τα μαθηματικά είναι κάτι που με ενδιαφέρει σημαντικά, ειδικά τα περισσότερο θεωρητικά και θα ήθελα να ακολουθήσω μια πιο ακαδημαϊκή πορεία. Ωστόσο, θα μου άρεσε να ασχοληθώ και με φυσική ή πληροφορική, ίσως όχι στον ίδιο βαθμό.
Ακόμη, θα ήθελα να ρωτήσω για τη ζωή στην Αθήνα.Ποσο εύκολο είναι να συνάψει κανείς φιλίες και επιπλέον ποια κριτήρια συνήθως απαιτούνται για την εξασφάλιση μιας θέσης στις φοιτητικές εστίες;
Επίσης, επηρεάζει το "όνομα" του Πανεπιστημίου τις μετέπειτα σπουδές στο εξωτερικό;
Τα μαθηματικά είναι κάτι που με ενδιαφέρει σημαντικά, ειδικά τα περισσότερο θεωρητικά και θα ήθελα να ακολουθήσω μια πιο ακαδημαϊκή πορεία. Ωστόσο, θα μου άρεσε να ασχοληθώ και με φυσική ή πληροφορική, ίσως όχι στον ίδιο βαθμό.
Ακόμη, θα ήθελα να ρωτήσω για τη ζωή στην Αθήνα.Ποσο εύκολο είναι να συνάψει κανείς φιλίες και επιπλέον ποια κριτήρια συνήθως απαιτούνται για την εξασφάλιση μιας θέσης στις φοιτητικές εστίες;
Επίσης, επηρεάζει το "όνομα" του Πανεπιστημίου τις μετέπειτα σπουδές στο εξωτερικό;
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11.752 μηνύματα.

Αν πας για ερευνητής ενδεχομένως να έχει κάποια αξία, κυρίως σε αντιληπτικό επίπεδο.Καλά, στο ΕΜΠ έχουμε τόσες ροές που αν βλέπει ένας απόφοιτος λυκείου τον οδηγό σπουδών, θα νομίζει ότι αποφοιτείς με ότι πτυχίο θέλεις από εκεί. Άντε να έχουμε ξεχωριστό μάθημα από το ΑΠΘ τις μιγαδικές συναρτήσεις που όμως η μισή ύλη είναι άχρηστη για τα υπόλοιπα μαθήματα και το επάγγελμα του ηλεκτρολόγου γενικότερα.
Τώρα στην πράξη...ναι η πικρή αλήθεια είναι πως δεν κερδίζεις τόσα για να δικαιολογεί ξεχωριστό μάθημα. Αλλά είναι ωραίο να υπάρχουν επιλογές όπως και να έχει, οπότε δεν βαριέσαι.
myrts
Νεοφερμένο μέλος
Η myrts αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.

Γειά,
Από αυτά που λες θα σου πρότεινα να σκεφτείς τη ΣΕΜΦΕ (Εφαρμοσμένων μαθηματικών και φυσικών επιστημών) που είναι στο ΕΜΠ. Έχει πολλά κοινά μαθήματα με τους ηλεκτρολόγους και γενικά σου δίνει πολλές επιλογές. Ειδικά αν δεν έχεις κατασταλάξει στο τι θες να κάνεις πιστεύω είναι ιδανική πιστεύω. Σε κάθε περίπτωση, ένας μαθηματικός σήμερα μπορεί να κάνει πολλά πράγματα πέραν της έρευνας οπότε μην αφήνεις αυτό να σε ανησυχεί. Παρακάτω σου αφήνω ένα λινκ κάποιων παιδιών που μιλάνε για τη σχολή μπορείς να βρεις αντίστοιχα στο youtube.
Από αυτά που λες θα σου πρότεινα να σκεφτείς τη ΣΕΜΦΕ (Εφαρμοσμένων μαθηματικών και φυσικών επιστημών) που είναι στο ΕΜΠ. Έχει πολλά κοινά μαθήματα με τους ηλεκτρολόγους και γενικά σου δίνει πολλές επιλογές. Ειδικά αν δεν έχεις κατασταλάξει στο τι θες να κάνεις πιστεύω είναι ιδανική πιστεύω. Σε κάθε περίπτωση, ένας μαθηματικός σήμερα μπορεί να κάνει πολλά πράγματα πέραν της έρευνας οπότε μην αφήνεις αυτό να σε ανησυχεί. Παρακάτω σου αφήνω ένα λινκ κάποιων παιδιών που μιλάνε για τη σχολή μπορείς να βρεις αντίστοιχα στο youtube.
ManDef
Νεοφερμένο μέλος
Ο Φωτάρας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ. Έχει γράψει 35 μηνύματα.

Θα συμφωνήσω με την κοπέλα παραπάνω. Αν συνεχίσεις να αμφιταλαντεύεσαι ανάμεσα σε ΗΜΜΥ και Μαθηματικό, η ΣΕΜΦΕ θα ήταν μια έξυπνη επιλογή. Ψάξε σχετικά με την σχολή αυτή (πρόγραμμα σπουδών, επαγγελματικές και ακαδημαικές προοπτικές κλπ).
V@Per
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ο V@Per αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ. Έχει γράψει 179 μηνύματα.

Αρχικά στην εξίσωση πρέπει να βάλεις και τον παράγοντα ποιότητα ζωής. Σε αυτό το στάδιο που βρίσκεσαι μπορεί να μην μπορείς να το αντιληφθείς ακόμα διότι είσαι 18 χρονών και όπως είναι λογικό και αναμενόμενο δεν έχεις αντιμετωπίσει την αγορά εργασίας, τους μισθούς που υπάρχουν και την ακρίβεια από την οποία καραχαρακτηρίζεται η εποχή μας. Σίγουρα η ρομαντική επιλογή του μαθηματικού που θα το τερματίσει ακαδημαϊκά και υπάρχει σοβαρή περίπτωση να γίνει ερευνητής είναι κάτι που ως σκέψη αυτή τη στιγμή, στα 18 σου σε υπεργεμίζει. Παρόλα αυτά, πρέπει να είσαι προνοητική, δηλαδή να βάλεις κάτω όλες αυτές τις σκέψεις σε αριθμούς. Εάν για παράδειγμα μείνεις στην Ελλάδα, θα πρέπει να ξέρεις ότι ο μισθός του καθηγητή (που εκεί φτάνεις με απίστευτο λιώσιμο, χωσίματα κλπ κλπ) είναι αρκετά πετσοκομμένος σε σχέση με πριν από την κρίση του 2009. Μισθολογικά πάντα υπάρχει ταβάνι σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Επίσης μην αποκλείεις την περίπτωση να χρειαστεί να δουλέψεις ως εκπαιδευτικός σε άλλη βαθμίδα εκπαίδευσης πχ γυμνάσιο, λύκειο, όπου οι συνθήκες εργασίας είναι τρισάθλιες. Και το λέω να χρειαστεί να δουλέψεις, γιατί όπως καταλαβαίνεις εδώ στην Ελλάδα οι σπουδές δεν πληρώνονται. Θες να πας για διδακτορικό? Θα πρέπει να βρεις έναν τρόπο χρηματοδότησης του εαυτού σου. Έχω γνωρίσει αρκετούς φυσικούς και μαθηματικούς που αναγκάστηκαν κι έκαναν μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή (χωρίς να το θέλουν προφανώς) για να μπορούν να δουλέψουν και να βγάλουν ένα χαρτζιλικάκι ως αναπληρωτές για να μπορούν να επιβιώσουν. Προσωπικά βλέποντας αυτή την εικόνα το θεωρώ τουλάχιστον θλιβερό, άνθρωποι που έβγαλαν βαρβάτες σχολές να πληρώνονται τα ίδια χρήματα με νηπιαγωγούς και δασκάλους. Προφανώς, η κατάσταση στους ΗΜΜΥ εργασιακά δεν είναι τέλεια, όμως είναι πολύ καλύτερη και ίσως από τις καλύτερες (εργασιακά) στην Ελλάδα.
Εγώ δεν θα σου πω ποια είναι η καλύτερη επιλογή. Σου παρέθεσα κάποια πράγματα που ισχύουν αντικειμενικά στην Ελλάδα του 2025. Ααα και κάτι ακόμα..Σε αυτό που λες για τα μαθηματικά..Τα μαθηματικά είναι άχρηστα αν δεν έχουν "μετάφραση" σε φυσική σημασία των πραγμάτων. Πολλά μαθηματικά θεωρήματα έχουν αποδειχθεί ή πολλά μαθηματικά εργαλεία έχουν "εφευρεθεί" από την ανάγκη που υπήρξε σε μια χρονική περίοδο για να λυθούν πρακτικά προβλήματα. Αυτό είναι τα μαθηματικά. Δεν είναι και δεν ήταν ποτέ μαθηματικά για τα μαθηματικά. Και αυτή ακριβώς είναι η διαφορά του μηχανικού από τον μαθηματικό. Ο μηχανικός ξέρει που και πως να χρησιμοποιήσει τα μαθηματικά εργαλεία για να δομήσει ένα μαθηματικό πρόβλημα και να βρει τη βέλτιστη λύση, ασχέτως αν μπορεί να αποδείξει τα εν λόγω μαθηματικά εργαλεία και θεωρήματα που χρησιμοποίησε. Ο μαθηματικός δεν το γνωρίζει αυτό. Μπορεί να γνωρίζει πολύ καλά τα μαθηματικά εργαλεία και πώς να τα αποδείξει, δεν μπορεί όμως να τα βάλει μόνος του στην πράξη για να λύσει ένα σύνθετο πρόβλημα στον τομέα πχ της ηλεκτρολογίας, της μηχανολογίας κλπ.
Άρα τελικά το ερώτημα για εσένα είναι αν θες να ασχοληθείς με τα μαθηματικά για τα μαθηματικά (μαθηματικός) ή αν θες να ασχοληθείς με τα μαθηματικά και με τις πρακτικές εφαρμογές τους (μηχανικός).
Εγώ δεν θα σου πω ποια είναι η καλύτερη επιλογή. Σου παρέθεσα κάποια πράγματα που ισχύουν αντικειμενικά στην Ελλάδα του 2025. Ααα και κάτι ακόμα..Σε αυτό που λες για τα μαθηματικά..Τα μαθηματικά είναι άχρηστα αν δεν έχουν "μετάφραση" σε φυσική σημασία των πραγμάτων. Πολλά μαθηματικά θεωρήματα έχουν αποδειχθεί ή πολλά μαθηματικά εργαλεία έχουν "εφευρεθεί" από την ανάγκη που υπήρξε σε μια χρονική περίοδο για να λυθούν πρακτικά προβλήματα. Αυτό είναι τα μαθηματικά. Δεν είναι και δεν ήταν ποτέ μαθηματικά για τα μαθηματικά. Και αυτή ακριβώς είναι η διαφορά του μηχανικού από τον μαθηματικό. Ο μηχανικός ξέρει που και πως να χρησιμοποιήσει τα μαθηματικά εργαλεία για να δομήσει ένα μαθηματικό πρόβλημα και να βρει τη βέλτιστη λύση, ασχέτως αν μπορεί να αποδείξει τα εν λόγω μαθηματικά εργαλεία και θεωρήματα που χρησιμοποίησε. Ο μαθηματικός δεν το γνωρίζει αυτό. Μπορεί να γνωρίζει πολύ καλά τα μαθηματικά εργαλεία και πώς να τα αποδείξει, δεν μπορεί όμως να τα βάλει μόνος του στην πράξη για να λύσει ένα σύνθετο πρόβλημα στον τομέα πχ της ηλεκτρολογίας, της μηχανολογίας κλπ.
Άρα τελικά το ερώτημα για εσένα είναι αν θες να ασχοληθείς με τα μαθηματικά για τα μαθηματικά (μαθηματικός) ή αν θες να ασχοληθείς με τα μαθηματικά και με τις πρακτικές εφαρμογές τους (μηχανικός).
Entropy24
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ο Entropy24 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών, Απόφοιτος λυκείου και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 186 μηνύματα.

Θα συμφωνήσω μαζί σου καθώς μας έχει πει παρόμοια πράγματα και ο δικός μας καθηγητής στο μάθημα. Τα μαθηματικά για τους μηχανικούς γενικά είναι ένα σετ εργαλείων.Ααα και κάτι ακόμα..Σε αυτό που λες για τα μαθηματικά..Τα μαθηματικά είναι άχρηστα αν δεν έχουν "μετάφραση" σε φυσική σημασία των πραγμάτων. Πολλά μαθηματικά θεωρήματα έχουν αποδειχθεί ή πολλά μαθηματικά εργαλεία έχουν "εφευρεθεί" από την ανάγκη που υπήρξε σε μια χρονική περίοδο για να λυθούν πρακτικά προβλήματα. Αυτό είναι τα μαθηματικά. Δεν είναι και δεν ήταν ποτέ μαθηματικά για τα μαθηματικά. Και αυτή ακριβώς είναι η διαφορά του μηχανικού από τον μαθηματικό. Ο μηχανικός ξέρει που και πως να χρησιμοποιήσει τα μαθηματικά εργαλεία για να δομήσει ένα μαθηματικό πρόβλημα και να βρει τη βέλτιστη λύση, ασχέτως αν μπορεί να αποδείξει τα εν λόγω μαθηματικά εργαλεία και θεωρήματα που χρησιμοποίησε. Ο μαθηματικός δεν το γνωρίζει αυτό. Μπορεί να γνωρίζει πολύ καλά τα μαθηματικά εργαλεία και πώς να τα αποδείξει, δεν μπορεί όμως να τα βάλει μόνος του στην πράξη για να λύσει ένα σύνθετο πρόβλημα στον τομέα πχ της ηλεκτρολογίας, της μηχανολογίας κλπ.
redpointer
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ο redpointer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 277 μηνύματα.

ΣΕΜΦΕ η πιο φουσκα σχολη δημιουργησαν μια σχολη που οποιδηποτε επαγγελμα μπορει να το κανεις ειτε σαν αποφοιτος μαθηματικου ειτε σαν ημμυ. Δεν εχει καποιο νοημα αυτη η σχολη.
Hased Babis
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο Μπάμπης Παπαθανασίου αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από Καστοριά (Καστοριά). Έχει γράψει 800 μηνύματα.

Για αυτό έλεγα ότι οι Μαθηματικοί τρώνε σκατό πιο πάνω
Αρχικά στην εξίσωση πρέπει να βάλεις και τον παράγοντα ποιότητα ζωής. Σε αυτό το στάδιο που βρίσκεσαι μπορεί να μην μπορείς να το αντιληφθείς ακόμα διότι είσαι 18 χρονών και όπως είναι λογικό και αναμενόμενο δεν έχεις αντιμετωπίσει την αγορά εργασίας, τους μισθούς που υπάρχουν και την ακρίβεια από την οποία καραχαρακτηρίζεται η εποχή μας. Σίγουρα η ρομαντική επιλογή του μαθηματικού που θα το τερματίσει ακαδημαϊκά και υπάρχει σοβαρή περίπτωση να γίνει ερευνητής είναι κάτι που ως σκέψη αυτή τη στιγμή, στα 18 σου σε υπεργεμίζει. Παρόλα αυτά, πρέπει να είσαι προνοητική, δηλαδή να βάλεις κάτω όλες αυτές τις σκέψεις σε αριθμούς. Εάν για παράδειγμα μείνεις στην Ελλάδα, θα πρέπει να ξέρεις ότι ο μισθός του καθηγητή (που εκεί φτάνεις με απίστευτο λιώσιμο, χωσίματα κλπ κλπ) είναι αρκετά πετσοκομμένος σε σχέση με πριν από την κρίση του 2009. Μισθολογικά πάντα υπάρχει ταβάνι σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Επίσης μην αποκλείεις την περίπτωση να χρειαστεί να δουλέψεις ως εκπαιδευτικός σε άλλη βαθμίδα εκπαίδευσης πχ γυμνάσιο, λύκειο, όπου οι συνθήκες εργασίας είναι τρισάθλιες. Και το λέω να χρειαστεί να δουλέψεις, γιατί όπως καταλαβαίνεις εδώ στην Ελλάδα οι σπουδές δεν πληρώνονται. Θες να πας για διδακτορικό? Θα πρέπει να βρεις έναν τρόπο χρηματοδότησης του εαυτού σου. Έχω γνωρίσει αρκετούς φυσικούς και μαθηματικούς που αναγκάστηκαν κι έκαναν μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή (χωρίς να το θέλουν προφανώς) για να μπορούν να δουλέψουν και να βγάλουν ένα χαρτζιλικάκι ως αναπληρωτές για να μπορούν να επιβιώσουν. Προσωπικά βλέποντας αυτή την εικόνα το θεωρώ τουλάχιστον θλιβερό, άνθρωποι που έβγαλαν βαρβάτες σχολές να πληρώνονται τα ίδια χρήματα με νηπιαγωγούς και δασκάλους. Προφανώς, η κατάσταση στους ΗΜΜΥ εργασιακά δεν είναι τέλεια, όμως είναι πολύ καλύτερη και ίσως από τις καλύτερες (εργασιακά) στην Ελλάδα.
Εγώ δεν θα σου πω ποια είναι η καλύτερη επιλογή. Σου παρέθεσα κάποια πράγματα που ισχύουν αντικειμενικά στην Ελλάδα του 2025. Ααα και κάτι ακόμα..Σε αυτό που λες για τα μαθηματικά..Τα μαθηματικά είναι άχρηστα αν δεν έχουν "μετάφραση" σε φυσική σημασία των πραγμάτων. Πολλά μαθηματικά θεωρήματα έχουν αποδειχθεί ή πολλά μαθηματικά εργαλεία έχουν "εφευρεθεί" από την ανάγκη που υπήρξε σε μια χρονική περίοδο για να λυθούν πρακτικά προβλήματα. Αυτό είναι τα μαθηματικά. Δεν είναι και δεν ήταν ποτέ μαθηματικά για τα μαθηματικά. Και αυτή ακριβώς είναι η διαφορά του μηχανικού από τον μαθηματικό. Ο μηχανικός ξέρει που και πως να χρησιμοποιήσει τα μαθηματικά εργαλεία για να δομήσει ένα μαθηματικό πρόβλημα και να βρει τη βέλτιστη λύση, ασχέτως αν μπορεί να αποδείξει τα εν λόγω μαθηματικά εργαλεία και θεωρήματα που χρησιμοποίησε. Ο μαθηματικός δεν το γνωρίζει αυτό. Μπορεί να γνωρίζει πολύ καλά τα μαθηματικά εργαλεία και πώς να τα αποδείξει, δεν μπορεί όμως να τα βάλει μόνος του στην πράξη για να λύσει ένα σύνθετο πρόβλημα στον τομέα πχ της ηλεκτρολογίας, της μηχανολογίας κλπ.
Άρα τελικά το ερώτημα για εσένα είναι αν θες να ασχοληθείς με τα μαθηματικά για τα μαθηματικά (μαθηματικός) ή αν θες να ασχοληθείς με τα μαθηματικά και με τις πρακτικές εφαρμογές τους (μηχανικός).
redpointer
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ο redpointer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 277 μηνύματα.

Παιδια απλο ειναι οι ημμυ οντως ειναι "ανωτερη" σχολη ΑΛΛΑ γιατι εχουν το κομματι της πληροφορικης και της τεχνητης νοημοσυνης. Οτι τα φυσικομαθηματικα τμηματα δεν αξιζουν το λενε οσοι πανε σε πολυτεχνειακες σχολες αλλα οι πολυτεχνεικες σχολες ειναι εξισου τραγικες απο θεμα αποκαταστασης περα των ημμυ. Πχ ξερω ατομα μηχανολογων που τελειωσαν και δεν εκαναν κατι ποτε σχετικο με το επαγγελμα γιατι δεν βρηκαν δουλεια για να μην μιλησω για πολιτικους μηχανικους. Οποτε και μαθηματικο αν ειναι καποιος μπορει να κανει εμμεσα η αμεσα στροφη σε πληροφορικη πχ με μεταπτυχιακο σε ai η ψαχνωντας μονος του να κανει κωδικα περα απο τον outdated κωδικα που θα κανει στο πανεπιστημιο. Ετσι ειτε ημμυ ειτε μαθηματικο εισαι το ιδιο στην αγορα εργασιας.
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11.752 μηνύματα.

Ισχύει αλλά είναι μια έξτρα επιλογή γιατί πατάει ανάμεσα στους δύο κόσμους. Πρακτικά το ιδανικό περιβαλλον για έναν σεμφιτη είναι το ερευνητικό.ΣΕΜΦΕ η πιο φουσκα σχολη δημιουργησαν μια σχολη που οποιδηποτε επαγγελμα μπορει να το κανεις ειτε σαν αποφοιτος μαθηματικου ειτε σαν ημμυ. Δεν εχει καποιο νοημα αυτη η σχολη.
Δηλαδή εάν κάποιος δεν θέλει να αφήσει την εμβάθυνση στα μαθηματικά, αλλά δεν θέλει και να χάσει πάσα επαφή με την εφαρμογή και την σύνδεση με τις άλλες επιστήμες, είναι μια εξαιρετική σχολή.
Η αποκατάσταση της είναι τρομερά ζόρικη εάν κάποιος βασιστεί αποκλειστικά στις γνώσεις που παρέχει το πρόγραμμα σπουδών. Βέβαια το ίδιο μπορεί να πει κανείς και για τις σχολές μηχανικών.
Η ουσία δεν είναι σε ποια δουλειά μπορείς να εφαρμόσεις άμεσα τις γνώσεις. Υπάρχει αυτό αλλά είναι περιορισμένο. Το ερώτημα είναι πώς μπορείς να αξιοποιήσεις τον τρόπο σκέψης που ανέπτυξες και να συνδυάσεις εργαλεία για να λύσεις προβλήματα. Αυτό εν τέλει θα σου φέρει και χρήμα.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 1 μέλη και 8 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 87 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- Bonaparte
- sakplat
- Drscientist
- psychoticwaltz
- Corfu kitty
- ang12_012
- Anna1974
- Hased Babis
- ManDef
- Athens2002
- thewitcher
- burningfire
- Entropy24
- Greg25
- redpointer
- tsiobieman
- AggelikiGr
- st.krf
- hello1234
- kyriako
- V@Per
- Unboxholics
- Wonderkid
- maria271
- sks
- GeorgePap2003
- Eleanna89
- Hmmytheos
- jYanniss
- Kzaro
- Ersa
- korydallos
- Dr. Gl. Luminous
- Ilias__
- myrts
- Lennie
- Papastergiou
- arko
- F1L1PAS
- Vera
- chester20080
- aris65
- Startx0
- Sotiris 12
- Scandal
- elcteng
- Velvet
- antonis97
- lain
- N2007
- Asterias54
- vps
- thenutritionist
- Leo komm
- thepigod762
- SlimShady
- katia.m
- str07
- peris68
- panosT436
- Arvacon
- etzoni
- gpio
- gibi
- Xryssa
- dstnprr
- Mixalis!
- bak07
- Indecisive2
- bibliofagos
- Huener
- Helen06
- Pyotr_Krasnov
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.