Ξέρετε σχετικά με την οργάνωση και του επιπέδου μαθημάτων σε σχέση με τους Ηλεκτρολόγους Μηχανικούς του Πολυτεχνείου της Πάτρας και του Βόλου;
Δεν ειναι συγκρισιμες ...οι πατρα ειναι πολυ πληρης σχολη..ο βολος οχι,,δεν διαδασκει ενεργεια και εχει τους πιο λιγους καθηγητες και απο κοζανη.
Το επιπεδο μαθηματων ειναι απροσδιοριστα αξιολογισιμο και εξαρταται απο τον καθηγητη και την ορεξη του. Αυτο αφορα απο το εμπ μεχρι το ελμεπα.
Ο φτωχος (σε μορια ) μπορει να κανει καλυτερο μαθημα απο τον πλουσιο.
Οι καθηγητες αξιολογουνται απο τους φοιτητες και επιτροπες ( ετσι απλα για τον τυπο) αλλα κανει δεν τους αγγιζει.
Κανεις δεν αξιολογησε φανερα τα εξελ απο αποτελεσματων της ντροπης.
Συνηθως τα ντουβαρια καθηγητες βαζουν δυσκολα θεματα για τον κουβα και για να κρυφτουν πισω απο αυτα...οι δυνατοι βαζουν εξυπνα, απλα και γρηγορα