Κενά στα μαθηματικά. Βοήθεια;

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,143 μηνύματα.

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,700 μηνύματα.
παντως χωρις πλακα ειδα το θεμα αυτο τωρα γτ δεν το θυμομουν ακριβως τι ζηταγε και οντως χωρις γνωση παραγωγων λυνονται ολα τα ερωτηματα.δεν ξερω βεβαια αν στην τριτη γυμνασιου μαθαινουνε οτι το τριωνυμο ελαχιστοποιειται οταν a>0 για χ=-β/2α.πρεπει να το μαθαινουν αν οχι τριτη γυμνασιου πρωτη λυκειου σιγουρα.
 

Olakalamallon

Νεοφερμένος

Η Olakalamallon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 18 ετών και Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 58 μηνύματα.
Καλημέρα σας φίλοι του iSchool. Είμαι Α λυκείου, βεβαίως, είναι νωρίς, αλλα έχω αποφασίσει οτι θα ακολουθήσω θετική στη 2α Λυκείου (Για 3η λυκείου δεν το έχω πολυψάξει, ομως ούτε ανησυχώ γιατί είναι ακόμα πολύ νωρίς). Το πρόβλημα μου είναι οτι μου έχει δημιουργηθεί ένα σχετικά μεγάλο κενό στα μαθηματικά απο αρχές 2ας Γυμνασίου διοτι περάσαμε όλη την χρονιά καραντίνα και απλώς έμπαινα και πίσω στο κρεβάτι για νάνι, πράγμα που θεωρώ κρίμα, μιας και εφτασα στο σημείο να λατρεύω τα μαθηματικά. Το μεγαλύτερο πρόβλημά μου είναι στην Γεωμετρία, και λίγο στην άλγεβρα. Στη 2α Λυκείου λοιπόν (που θα αρχίσω και φροντιστήριο) μπορώ να συνεχίσω και να "μπαλώσω" τα κενά ετσι ωστε να μην δημιουργήσει μεγάλο πρόβλημα ή πρέπει να αφιερώσω χρόνο το καλοκαίρι να τα ξαναπιάσω απο την αρχή; Οποιαδήποτε βοήθεια (η wakeup call :lol: ) είναι καλοδεχούμενη. Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας.
Όντας μαθητής β λυκείου που ενδέχεται να ακολουθήσει κατεύθυνση υγείας στην γ λυκείου έχω να σου πω πως αν ακολουθήσεις υγεία πρέπει να διαβάζεις καλά φυσική και χημεία στην α λυκείου καθώς συνδέονται και με την φυσικοχημεία της β και με την φυσικοχημεία της γ λυκείου απο άλγεβρα έχει κυρίως τριγωνομετρία η φυσική συστήματα και δεν θυμάμαι τι άλλο που θα τα κάνεις στην άλγεβρα της β λυκείου η βιολογία της γ λυκείου δεν συνδέεται με της α και της β λυκειου αυτά είχα να οω για το υγείας αν όμως θες θετική η οικονομικά το αφήνω σε κάποιον αρμόδιο να απαντήσει
 

hl_amhxanos

Δραστήριο μέλος

Ο Νίκος Κούκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Απόφοιτος λυκείου και μας γράφει απο Αγία Παρασκευή (Αττική). Έχει γράψει 799 μηνύματα.
Ρε φίλε μου βλέπω είσαι Ιατρική άραγε δεν έδωσες πανελλήνιες με μαθηματικά κατεύθυνσης τι ακριβώς προσπαθείς να αποδείξεις τώρα;

Ότι η λυκειακή ευκλείδεια γεωμετρία έχει οποιαδήποτε σχέση με τον διαφορικό λογισμό;

Έξω από τον χορό όλοι μιλάνε. Άνοιξε λίγο το βιβλίο και πες μου.
bro ο τύπος είναι ο ultramind μαθηματικός του φόρουμ για θέματα πανελληνίων έχει τελειώσει και τμήμα Μαθηματικών και δεν κάνει λάθος σε ασκήσεις μαθηματικών τρίτης γυμνασίου.

Κατά την άποψή μου εννοείται ότι έχει δίκιο σε αυτό που λέει, λύνοντας και ασκήσεις γεωμετρίας χτίζεις μαθηματική ωριμότητα και σκέψη, δεν είπαμε να μελετάει κανείς περισσότερο γεωμετρία αντί λογισμό ή άλγεβρα (όταν είναι σε μικρότερες τάξεις) αλλά με τις πρωτότυπες και μπελαλίδικες ασκήσεις αναπτύσει κανείς μαθηματική αντίληψη
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,143 μηνύματα.
bro ο τύπος είναι ο ultramind μαθηματικός του φόρουμ για θέματα πανελληνίων έχει τελειώσει και τμήμα Μαθηματικών και δεν κάνει λάθος σε ασκήσεις μαθηματικών τρίτης γυμνασίου.

Κατά την άποψή μου εννοείται ότι έχει δίκιο σε αυτό που λέει, λύνοντας και ασκήσεις γεωμετρίας χτίζεις μαθηματική ωριμότητα και σκέψη, δεν είπαμε να μελετάει κανείς περισσότερο γεωμετρία αντί λογισμό ή άλγεβρα (όταν είναι σε μικρότερες τάξεις) αλλά με τις πρωτότυπες και μπελαλίδικες ασκήσεις αναπτύσει κανείς μαθηματική αντίληψη
Ωραία όταν ξαναδώσεις εαν ξαναδώσεις πανελλήνιες διάβαζε και ευκλείδεια γεωμετρία ρε φίλε.

Γιατί όχι και θεωρία αριθμών, μιας και σε αυτήν αναπτύσσονται πολλά κεφάλαια πολυωνύμων β λυκείου. Και θεωρία δακτυλίων γιατί η άλγεβρα α λυκείου είναι υποπερίπτωσή της. Και γιατί όχι και Συναρτησιακή Ανάλυση, αφού Γ' Λυκείου συναρτήσεις δεν κάνουν; Και γιατί όχι και τοπολογία; Αφού έχει τοπολογιακό ορισμό στο βιβλίο της Α' Λυκείου άλγεβρας. Και γιατί όχι και θεωρία μέτρου; Αφού δεν κάνουν και πιθανότητες στην Α' Λυκείου;

Έτσι, για να οξύνει η σκέψη και όχι τπτ άλλο.
 

hl_amhxanos

Δραστήριο μέλος

Ο Νίκος Κούκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Απόφοιτος λυκείου και μας γράφει απο Αγία Παρασκευή (Αττική). Έχει γράψει 799 μηνύματα.
Ωραία όταν ξαναδώσεις εαν ξαναδώσεις πανελλήνιες διάβαζε και ευκλείδεια γεωμετρία ρε φίλε.

Γιατί όχι και θεωρία αριθμών, μιας και σε αυτήν αναπτύσσονται πολλά κεφάλαια πολυωνύμων β λυκείου. Και θεωρία δακτυλίων γιατί η άλγεβρα α λυκείου είναι υποπερίπτωσή της. Και γιατί όχι και Συναρτησιακή Ανάλυση, αφού Γ' Λυκείου συναρτήσεις δεν κάνουν; Και γιατί όχι και τοπολογία; Αφού έχει τοπολογιακό ορισμό στο βιβλίο της Α' Λυκείου άλγεβρας. Και γιατί όχι και θεωρία μέτρου; Αφού δεν κάνουν και πιθανότητες στην Α' Λυκείου;

Έτσι, για να οξύνει η σκέψη και όχι τπτ άλλο.
Ναι και μέτρο Λεμπέγκ σε περίπτωση που πέσει και κάνα ερώτημα με χρωματιστές μπάλες γιατί ποτέ δε ξες
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,700 μηνύματα.
Ωραία όταν ξαναδώσεις εαν ξαναδώσεις πανελλήνιες διάβαζε και ευκλείδεια γεωμετρία ρε φίλε.

Γιατί όχι και θεωρία αριθμών, μιας και σε αυτήν αναπτύσσονται πολλά κεφάλαια πολυωνύμων β λυκείου. Και θεωρία δακτυλίων γιατί η άλγεβρα α λυκείου είναι υποπερίπτωσή της. Και γιατί όχι και Συναρτησιακή Ανάλυση, αφού Γ' Λυκείου συναρτήσεις δεν κάνουν; Και γιατί όχι και τοπολογία; Αφού έχει τοπολογιακό ορισμό στο βιβλίο της Α' Λυκείου άλγεβρας. Και γιατί όχι και θεωρία μέτρου; Αφού δεν κάνουν και πιθανότητες στην Α' Λυκείου;

Έτσι, για να οξύνει η σκέψη και όχι τπτ άλλο.
χααχαχ ρε τι ειστε εσεις.κατι λεμε και το τραβατε στο αλλο ακρο!εγω ανεφερα βασικες γνωσεις γεωμετριας που δεν ξερουν ουτε αυτες.τωρα αν θεωρειται γνωση γεωμετριας τα εμβαδα ξερω γω ή τα ομοια τριγωνα γελαει ο κοσμος αλλα κουβεντα να γινεται
 

hl_amhxanos

Δραστήριο μέλος

Ο Νίκος Κούκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Απόφοιτος λυκείου και μας γράφει απο Αγία Παρασκευή (Αττική). Έχει γράψει 799 μηνύματα.
χααχαχ ρε τι ειστε εσεις.κατι λεμε και το τραβατε στο αλλο ακρο!εγω ανεφερα βασικες γνωσεις γεωμετριας που δεν ξερουν ουτε αυτες.τωρα αν θεωρειται γνωση γεωμετριας τα εμβαδα ξερω γω ή τα ομοια τριγωνα γελαει ο κοσμος αλλα κουβεντα να γινεται
Πάντως πολλοί παλιοί εδώ που γράψανε 100 στα μαθηματικά καιγόντουσαν με ασκήσεις απο mathematica και ΕΜΕ σε όλα τα κεφάλαια του λυκείου
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,143 μηνύματα.

monaxiko brizolaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η alex from sheffield αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,864 μηνύματα.

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,143 μηνύματα.
χααχαχ ρε τι ειστε εσεις.κατι λεμε και το τραβατε στο αλλο ακρο!εγω ανεφερα βασικες γνωσεις γεωμετριας που δεν ξερουν ουτε αυτες.τωρα αν θεωρειται γνωση γεωμετριας τα εμβαδα ξερω γω ή τα ομοια τριγωνα γελαει ο κοσμος αλλα κουβεντα να γινεται
Ρε παλικάρι μου (και συνάδελφε, αν όντως ισχύει το παραπάνω) εγώ λέω κάτι πολύ απλό: στις πανελλήνιες των μαθηματικών ΔΕΝ εξετάζεται η γνώση των μαθηματικών γενικά. Εξετάζεται το επίπεδο αφομοίωσης ΕΝΟΣ βιβλίου σε μερικές του ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥΣ.

Το να καθόμαστε να λέμε έναν υποψήφιο να μάθει στερεομετρία, αναλογίες, κλίμακες κλπ. επειδή διδάχθηκαν σε προηγούμενες τάξεις και εντάσσονται στη γενικότερη κατηγορία των "μαθηματικών" είναι αστείο.

Τώρα, έχεις δίκιο ότι κάποια βασικά πραγματάκια (εμβαδά τριγώνων πχ ή ξέρω γω ένα πυθαγόρειο ή ξέρω γω μια βασική τριγωνομετρική ταυτότητα) πρέπει να γνωρίζονται όχι επειδή είναι μαθηματική γνώση ΑΛΛΑ επειδή το σχολικό βιβλίο της Γ' Λυκείου τις θεωρεί γνωστές μέσα από τις λύσεις των ασκήσεών του (ειδικά στο κεφάλαιο του ρυθμού μεταβολής πχ).

Και για να μην λέμε ψέματα στους εαυτούς μας, σε κάθε ανταγωνιστική εξέταση μέτρο σύγκρισης δεν είναι γενικά και αόριστα η ύπαρξη κάποιας γνώσης στους υποψηφίους αλλά ΑΜΕΣΗ γνώση επί ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ζητημάτων, αυστηρώς οριοθετημένα. Στη φυσική δεν εξετάζεται η φυσική γνώση, αλλά η αφομοίωση του διδακτικού εγχειριδίου της φυσικής. Στη χημεία, στα λατινικά, στη, στη, στη.

Τώρα αν αυτό πρέπει να γίνεται, είναι άλλο θέμα.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,700 μηνύματα.
δεν ξερω τι και πως περιερχει το βιβλιο αλλα γτ την επιτροπη να την νοιαζει τι περιεχει το βιβλιο για να το βαλει θεμα.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,143 μηνύματα.
δεν ξερω τι και πως περιερχει το βιβλιο αλλα γτ την επιτροπη να την νοιαζει τι περιεχει το βιβλιο για να το βαλει θεμα.
Γιατί το λέει το ΦΕΚ ρε αδερφέ μου για αυτό. Κάθε χρόνο βγαίνει ΦΕΚ που ορίζει την εξεταστέα ύλη της Γ' Λυκείου.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,700 μηνύματα.
Γιατί το λέει το ΦΕΚ ρε αδερφέ μου για αυτό. Κάθε χρόνο βγαίνει ΦΕΚ που ορίζει την εξεταστέα ύλη της Γ' Λυκείου.
δεν καταλαβες τι ειπα.λεω γτ λες εκ των προτερων ποια γνωση γεωμετριας χρειαζεται με βαση τις ασκησεις του σχολικου.εγω σου λεω να πεσει μια ασκηση που να χρειαστουν διανυσματα με βαση την υλη της γ.απαγορευεται να το κανουν?
 

Micro

Συντονιστής

Ο Micro αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,460 μηνύματα.
Στα μαθηματικά 3ης λύκειου δεν ξέρω τι χρειάζεται, αλλά στην φυσική υπάρχουν αρκετές ασκήσεις , που χρειάζονται βασική γεωμετρία Γυμνασίου οπότε καλό είναι να καλύψεις τα κενά σου σιγά σιγά .
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,143 μηνύματα.
δεν καταλαβες τι ειπα.λεω γτ λες εκ των προτερων ποια γνωση γεωμετριας χρειαζεται με βαση τις ασκησεις του σχολικου.εγω σου λεω να πεσει μια ασκηση που να χρειαστουν διανυσματα με βαση την υλη της γ.απαγορευεται να το κανουν?
Υπάρχει πουθενά αυτή η άσκηση έστω σαν ιδέα στο βιβλίο; Αν ναι, τότε μπορούν.

Αν όχι, τίθεται ζήτημα εκτός/εντός ύλης. Ευτυχώς τη τελευταία πενταετία δεν παρατηρούμε τα τερατουργήματα των early 00's μαθηματικών πανελληνίων.
 

Wonderkid

Περιβόητο μέλος

Ο Wonderkid αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6,064 μηνύματα.
Ωραία όταν ξαναδώσεις εαν ξαναδώσεις πανελλήνιες διάβαζε και ευκλείδεια γεωμετρία ρε φίλε.

Γιατί όχι και θεωρία αριθμών, μιας και σε αυτήν αναπτύσσονται πολλά κεφάλαια πολυωνύμων β λυκείου. Και θεωρία δακτυλίων γιατί η άλγεβρα α λυκείου είναι υποπερίπτωσή της. Και γιατί όχι και Συναρτησιακή Ανάλυση, αφού Γ' Λυκείου συναρτήσεις δεν κάνουν; Και γιατί όχι και τοπολογία; Αφού έχει τοπολογιακό ορισμό στο βιβλίο της Α' Λυκείου άλγεβρας. Και γιατί όχι και θεωρία μέτρου; Αφού δεν κάνουν και πιθανότητες στην Α' Λυκείου;

Έτσι, για να οξύνει η σκέψη και όχι τπτ άλλο.
Έχω την εντύπωση ότι το βλέπεις το όλο θέμα αρκετά τεχνοκρατικά και από χρησιμοθηρική σκοπιά.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Όντως, η αλήθεια είναι πως η Ευκλείδια Γεωμετρία, δεν είναι ένα μάθημα που θα εγγυηθεί σε κάποιον την είσοδο στη τριτοβάθμια. Από εκεί και πέρα όμως όπως είπε και ο @eukleidhs1821 δε θα πρέπει ένας υποψήφιος σε θετικό προσανατολισμό να γνωρίζει το Πυθαγόρειο Θεώρημα, ή τα κριτήρια ισότητας/ομοιότητας τριγώνων...

Βέβαια, κατανοώ ότι το αναφέρεις σε σχέση με αυτή τη παράμετρο:
Και για να μην λέμε ψέματα στους εαυτούς μας, σε κάθε ανταγωνιστική εξέταση μέτρο σύγκρισης δεν είναι γενικά και αόριστα η ύπαρξη κάποιας γνώσης στους υποψηφίους αλλά ΑΜΕΣΗ γνώση επί ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ζητημάτων, αυστηρώς οριοθετημένα. Στη φυσική δεν εξετάζεται η φυσική γνώση, αλλά η αφομοίωση του διδακτικού εγχειριδίου της φυσικής. Στη χημεία, στα λατινικά, στη, στη, στη.

Τώρα αν αυτό πρέπει να γίνεται, είναι άλλο θέμα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

hl_amhxanos

Δραστήριο μέλος

Ο Νίκος Κούκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Απόφοιτος λυκείου και μας γράφει απο Αγία Παρασκευή (Αττική). Έχει γράψει 799 μηνύματα.

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,143 μηνύματα.
Top