Εισαγωγή σε ΑΕΙ μετά από 30 χρόνια

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,385 μηνύματα.
ε ρε παναγια μου δεν θελω να συγχιστω σημερα σου λεω. Εχω να λυσω ενα γριφο που μου εβαλαν δυο διδυμακια.
 

Katerinaev

Δραστήριο μέλος

Η Katerinaev αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Ιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 568 μηνύματα.
ε ρε παναγια μου δεν θελω να συγχιστω σημερα σου λεω. Εχω να λυσω ενα γριφο που μου εβαλαν δυο διδυμακια.
Είναι εύκολο όταν δεν έχεις δει τα μαθηματικά του γελ να νομίζεις ότι είναι ίδια με του επαλ! Ολοκληρώματα και παραγωγοί στο ένα ολοκληρώματα και παραγωγοί και στο αλλο σο λέει.
 

VouDou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 48 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Καλώς σας βρίσκω κι ευχαριστώ για την υποδοχή.
Το θέμα είναι το απολυτήριο γενικού λυκείου 5ης δέσμης του 1989, και πώς κανείς μπορεί να έχει μια ευκαιρία σπουδών μετά από χρόνια.
Ευχαριστώ.
Καλησπέρα! Προφανώς έχεις ΓΕΛ. Η ευκαιρία σπουδών που ψάχνεις, εχειςτ τρεις επιλογές για δημόσια ιδρύματα:
Α. Δηλώνεις συμμετοχή στις πανελλήνιες 2022 με σχετική αίτηση στο πλησιέστερο ΓΕΛ της περιοχής σου, όταν εκδοθεί η σχετική προκήρυξη. Προπαρασκευή στο σχολείο δεν απαιτείται. Διαβάζεις μόνος σου τα 4 μαθήματα του πεδίου (τότε δέσμη) της επιθυμίας σου και εξετάζεται.

Β. Εγγραφή στο πλησιέστερο ΕΠΑΛ της περιοχής σου (φέτος αν σε γράψουν. Το Σεπτέμβριο επιπρόσθετα, γιατί οι εγγραφές μαθητών έγιναν ήδη ηλεκτρονικά) παρακολουθώντας τον τομέα ΕΠΑΛ της αρεσκείας σου σε β και γ λυκείου και μόνο τα μαθήματα της αρεσκείας σου (23 ώρες / εβδομάδα) και μετά διεκδικώντας την ευκαιρία που αναζητάς μόνο στα συναφή ΑΕΙ του τομέα ΕΠΑΛ.

Γ. Γράφεσαι τελη Αυγούστου-Σεπτεμβριο (όταν εκδοθεί η σχετική προκήρυξη) ως ενήλικας στα ΙΕΚ για δεδομένη ειδικότητα κατάρτισης (2,5 έτη σπουδών μετά το λύκειο), αλλά δεν είναι ΑΕΙ. Δεν απαιτούνται πανελλήνιες για αυτό το μονοπάτι, αρκεί το απολυτήριο λυκείου. Όλα τα μαθηματα (θεωρίες και εργαστήρια) είναι υποχρεωτικά, μαθήματα τα απογεύματα.

Για πανελλήνιες, η ύλη των μαθημάτων είναι αρκετά λιγότερη σε ύλη (κεφάλαια, σελίδες) και από ΓΕΛ και από ΕΠΑΛ σε σχέση με αυτά που ίσως θυμάσαι από την εποχή μας. Η έκθεση δεν είναι πια δοκίμιο όπως είχαμε στις πανελλήνιες, αλλά ουσιαστικά το "νεα-εκθεση" που είχαμε ως στυλ μόνο ενδοσχολικα.

Πες μας πιο πεδίο (ΓΕΛ) ή τομέα (ΕΠΑΛ) σε ενδιαφέρει για περισσότερες λεπτομέρειες (έδωσα πανελλήνιες 1993 και 2019).

Για τους νεώτερους: η 5η δέσμη ήταν για όσους δεν ήθελαν να δώσουν πανελλήνιες και ενδιαφέρονταν μόνο για το απολυτήριο ΓΕΛ. Δεν παρακολουθούσαν στη γ λυκείου ένα "τυπικό σχολικό πρόγραμμα", όπως οι άλλες δέσμες. Μετά καταργήθηκε και έτσι μετατράπηκε ως η "δέσμη του λαού", η 4η δέσμη.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,604 μηνύματα.
Καλησπέρα! Προφανώς έχεις ΓΕΛ. Η ευκαιρία σπουδών που ψάχνεις, εχειςτ τρεις επιλογές για δημόσια ιδρύματα:
Α. Δηλώνεις συμμετοχή στις πανελλήνιες 2022 με σχετική αίτηση στο πλησιέστερο ΓΕΛ της περιοχής σου, όταν εκδοθεί η σχετική προκήρυξη. Προπαρασκευή στο σχολείο δεν απαιτείται. Διαβάζεις μόνος σου τα 4 μαθήματα του πεδίου (τότε δέσμη) της επιθυμίας σου και εξετάζεται.

Β. Εγγραφή στο πλησιέστερο ΕΠΑΛ της περιοχής σου (φέτος αν σε γράψουν. Το Σεπτέμβριο επιπρόσθετα, γιατί οι εγγραφές μαθητών έγιναν ήδη ηλεκτρονικά) παρακολουθώντας τον τομέα ΕΠΑΛ της αρεσκείας σου σε β και γ λυκείου και μόνο τα μαθήματα της αρεσκείας σου (23 ώρες / εβδομάδα) και μετά διεκδικώντας την ευκαιρία που αναζητάς μόνο στα συναφή ΑΕΙ του τομέα ΕΠΑΛ.

Γ. Γράφεσαι τελη Αυγούστου-Σεπτεμβριο (όταν εκδοθεί η σχετική προκήρυξη) ως ενήλικας στα ΙΕΚ για δεδομένη ειδικότητα κατάρτισης (2,5 έτη σπουδών μετά το λύκειο), αλλά δεν είναι ΑΕΙ. Δεν απαιτούνται πανελλήνιες για αυτό το μονοπάτι, αρκεί το απολυτήριο λυκείου. Όλα τα μαθηματα (θεωρίες και εργαστήρια) είναι υποχρεωτικά, μαθήματα τα απογεύματα.

Για πανελλήνιες, η ύλη των μαθημάτων είναι αρκετά λιγότερη σε ύλη (κεφάλαια, σελίδες) και από ΓΕΛ και από ΕΠΑΛ σε σχέση με αυτά που ίσως θυμάσαι από την εποχή μας. Η έκθεση δεν είναι πια δοκίμιο όπως είχαμε στις πανελλήνιες, αλλά ουσιαστικά το "νεα-εκθεση" που είχαμε ως στυλ μόνο ενδοσχολικα.

Πες μας πιο πεδίο (ΓΕΛ) ή τομέα (ΕΠΑΛ) σε ενδιαφέρει για περισσότερες λεπτομέρειες (έδωσα πανελλήνιες 1993 και 2019).

Για τους νεώτερους: η 5η δέσμη ήταν για όσους δεν ήθελαν να δώσουν πανελλήνιες και ενδιαφέρονταν μόνο για το απολυτήριο ΓΕΛ. Δεν παρακολουθούσαν στη γ λυκείου ένα "τυπικό σχολικό πρόγραμμα", όπως οι άλλες δέσμες. Μετά καταργήθηκε και έτσι μετατράπηκε ως η "δέσμη του λαού", η 4η δέσμη.
φιλε επειδη εχω τρελα με τα retro και κατα το παρελθον εχω πετυχει videaκια που λεγανε φετος δεν εισηχθει κανεις επι δεσμων τι εννοουσανε?οτι τις θεσεις τις τσιμπαγανε οι προηγουμενες χρονιες?
 

meetmeinmontauk

Τιμώμενο Μέλος

Η meetmeinmontauk αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 11,788 μηνύματα.
Καλώς σας βρίσκω κι ευχαριστώ για την υποδοχή.
Το θέμα είναι το απολυτήριο γενικού λυκείου 5ης δέσμης του 1989, και πώς κανείς μπορεί να έχει μια ευκαιρία σπουδών μετά από χρόνια.
Ευχαριστώ.
Εκτός από τις πανελλαδικές που ανέφεραν και τα παιδιά πιο πάνω, υπάρχει και το ελληνικό ανοιχτό πανεπιστήμιο ή και κολλέγια, αν υπάρχει η οικονομική δυνατότητα.
 

Guest 454371

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Μακρυα απο τα κολλεγια, εκτος αν θελει καποιος να εχει ενα χαρτι που ισοδυναμει με ενα χαρτι τουαλετας
 

Alexecon1991

Δραστήριο μέλος

Ο Alexecon1991 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 402 μηνύματα.
Έγινε σύγκριση μαθηματικά γελ με μαθηματικά επαλ και ειπώθηκε ότι είναι ίδια? Αχαχχαχαχαχ
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,062 μηνύματα.
ε οχι και ευκολα τα ΕΠΑΛ τα μαθηματικά είναι πάνω κάτω οπως τα δικά σας εκτός και αν μου πείς οτι δεν είχατε
συναρτήσεις.. :) βάλε οτι στο έπαλ παίρνεις και επαγγελματική ειδικότητα άρα πρέπει να καταλαβαίνεις
το αντικείμενο σπουδών σου...

Δεν είναι ίδια παλικάρι. Τα μαθηματικά του ΕΠΑΛ αφορούν τεχνίτες, επομένως δεν υπάρχει ιδιαίτερη ανάγκη για πιο αφηρημένα(και επομένως δυσκολότερα) προβλήματα. Σε αντίθεση με του ΓΕΛ που απευθύνονται σε μελλοντικούς μηχανικούς, φυσικούς & μαθηματικούς και η αυξημένη ικανότητα στα μαθηματικά χρειάζεται. Όπως και ένα μάθημα λογισμού δεν είναι το ίδιο στο πολυτεχνείο με αυτό που κάνεις κάποιος σε φαρμακευτική ή βιολογικό ή γεωπονικό. Το πρώτο είναι είναι πολύ πιο δύσκολο ενώ το δεύτερο είναι dumbed down σε μεγάλο βαθμό. Ομοίως, η πραγματική ανάλυση στο μαθηματικό, ναι μεν είναι ίδια πράγματα, αλλά έιναι πολύ πιο δύσκολο μάθημα , γιατί χτίζει τα πάντα με αποδείξεις και ας ξέρεις ήδη όρια, παραγώγους και ολοκληρώματα.

Ίδια ύλη κάθε φορά σχεδόν,αλλά 3-4 διαφορετικά επίπεδα δυσκολίας.
 

meetmeinmontauk

Τιμώμενο Μέλος

Η meetmeinmontauk αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 11,788 μηνύματα.
Μακρυα απο τα κολλεγια, εκτος αν θελει καποιος να εχει ενα χαρτι που ισοδυναμει με ενα χαρτι τουαλετας
Ρώτησε γενικά για τις επιλογές του, γιατί να τον αποθαρρύνουμε; Κάποιους τους βολεύει περισσότερο ένα κολλέγιο.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,604 μηνύματα.
Έγινε σύγκριση μαθηματικά γελ με μαθηματικά επαλ και ειπώθηκε ότι είναι ίδια? Αχαχχαχαχαχ
ποιος το πε αυτο?
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

τα μαθηματικα του επαλ ειναι οπως το παλιο μαθημα μαθηματικα γενικης παιδειας που δινανε και της θεωρητικης και μαλιστα 4 επιπεδα κατω ακομα και απο αυτο καθως κατα καιρους βαζανε δυσκολα και κει ομως στα επαλ απαγορευεται να μπουν δυσκολα και βαζουν κυριολεκτικα της πλακας.το οτι κανουνε συναρτησεις δεν λεει απολυτως τιποτα.βρες το οριο limx^2-1/x+1 βαζουνε στα επαλ.στο γενικο λυκειο απαγορευεται να μπει τετοια ερωτηση
 

VouDou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 48 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
φιλε επειδη εχω τρελα με τα retro και κατα το παρελθον εχω πετυχει videaκια που λεγανε φετος δεν εισηχθει κανεις επι δεσμων τι εννοουσανε?οτι τις θεσεις τις τσιμπαγανε οι προηγουμενες χρονιες?
Αν μπορώ να καταλάβω τι είδες στα videάκια και το ότι "δεν εισήχθη κανείς"... Αν και για εμένα το καλύτερο σύστημα, υπό το πρίσμα για προετοιμασία και "ομαλό" εκπαιδευτικό άλμα από το σχολείο στα ΑΕΙ, ήταν αυτό το δεσμών (ύλη & μαθήματα...), είχε ένα μεγάλο, πολύ μεγάλο, μειονέκτημα: το δικαίωμα διατήρησης (καλής) βαθμολογίας σε μάθημα/μαθήματα μέχρι και δύο έτη από προηγούμενη εξέταση.

Έτσι, αν μια χρονιά έπεφταν "δύσκολα" θέματα σε ένα μάθημα (ή περισσότερα μαθήματα) και τύχαινε να έχει εκεί κρατήσει ένας υποψήφιος καλό βαθμό (με "ευκολότερα" θέματα), τότε υπήρχε αδικία! Και στο λέει ένας που είχε δώσει, ως τελειόφοιτος, το 1993 με τα θέματα φυσικής τα πιο δύσκολα σε όλα τα έτη στην 40+ ετών ιστορία των πανελληνίων (90% κάτω από τη βάση)...

Άρα δεν υπήρχε μόνο ανταγωνισμός μεταξύ τελειοφοίτων, υπήρχε και με τους αποφοίτους, που τύχαινε να είχαν κρατήσει κιόλας οι περισσότεροι από αυτούς 1-3 (καλούς) βαθμούς (δεν υπήρχε τότε ο θεσμός με το 10%). Σε αυτό βάλε και το γεγονός, ότι οι διαθέσιμες θέσεις στα "ΑΕΙ & ΤΕΙ" (όπως λέγονταν τότε) ήταν 40+ χιλιάδες και οι υποψήφιοι 120+ χιλιάδες (δεν υπήρχε η έντονη υπογεννητικότητα ελέω της 10+ετούς οικονομικής κρίσης του σήμερα). Σε αυτό βάλε και το γενονός ότι ο αριθμός ΑΕΙ & ΤΕΙ και αντίστοιχος αριθμός τμήματων ανά ΑΕΙ ήταν αρκετά μικρότερος σε σχέση με το σήμερα.

Σε τμήματα υψηλής ζήτησης, το να μπει ένας τελειόφοιτος ήταν ένα μικρό θαύμα (όπως και ο υποφαινόμενος).

υ.γ. Κάπου στο ischool υπάρχει η (πολύ παλιά χρονικώς) ανάλυσή μου για το σύστημα των Δεσμών. Όχι μόνο ως σύστημα, αλλά και κρυφές πτυχές του. Μάλιστα, έχει τύχει να το δω με το πέρασμα των ετών αυτούσιο και σε άλλες εκπαιδευτικές ιστοσελίδες!
 

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,042 μηνύματα.
τα μαθηματικα του επαλ ειναι οπως το παλιο μαθημα μαθηματικα γενικης παιδειας που δινανε και της θεωρητικης
Επέλεγαν ως έκτο μάθημα τα μαθηματικά γενικής από την θεωρητική; Είχα την εντύπωση ότι η πλειοψηφία επέλεγε βιολογία γιατί αποστήθιζαν τριάντα σελίδες και έγραφαν πιο εύκολα (ιστορία γενικής παιδείας δεν επέλεγε ούτε η θεωρητική ως έκτο μάθημα γιατί ήταν χειρότερη και από την ιστορία κατεύθυνσης). Μαθηματικά γενικής επέλεγαν μόνο αν ήθελαν να αποφύγουν τα μαθηματικά κατεύθυνσης και να περάσουν δια της εύκολης οδού σε οικονομική σχολή κάτι που με το υπάρχον σύστημα καταργήθηκε. Φυσική γενικής δεν το συζητώ. Ακόμα και από τη θετική-τεχνολογική ελάχιστοι την επέλεγαν.
 

VouDou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 48 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Έγινε σύγκριση μαθηματικά γελ με μαθηματικά επαλ και ειπώθηκε ότι είναι ίδια? Αχαχχαχαχαχ
Χωρίς διάθεση διάκρισης των μεν με τους δε, όντως τα μαθήματα πανελληνίων από ΕΠΑΛ είναι "ευκολότερα" από ό,τι των ΓΕΛ. Αυτό με βασικό χαρακτηριστικό, ότι στα πρώτα δεν υφίσταται το μεγάλο εύρους ασκησεολογίου σε σχέση με τα του ΓΕΛ. Αυτό είναι ένα βασικό στοιχείο που πρέπει να αναλογιστεί ο κάθε μαθητής στην καθημερινότητα μελέτης του.

Και αυτό είναι απόλυτα λογικό, γιατί, όπως αναφέρθηκε, άλλος ο στόχος των ΓΕΛ και άλλος των ΕΠΑΛ (κατά αναλογία, άλλος των Πανεπσιτημίων και άλλος των πάλαι ποτέ ΤΕΙ... όταν τα λέγαμε όμως, ήμασταν οι "κακοί").

Από εκεί και πέρα, οι Πανελλήνιες είναι ο διαγωνισμός (όχι εξέταση!) τοποθέτησης των υποψηφίων για τα ΑΕι βάσει των προτιμήσεών τους μιας και δεν χωράνε όλοι σε δεδομένα ΑΕΙ. Γίνεται η επιλογή τους, λοιπόν, εκ των προτέρων. Τώρα πιο είναι ευκολότερο σε σχέση με την επιτυχία στο ΑΕΙ της επιθυμίας καθενός, συζητείται. Μια πρώτη προσέγγιση είναι πόσες είναι οι προσφερόμενες θέσεις και πόσοι οι δυνητικοί υποψήφιοι.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Επέλεγαν ως έκτο μάθημα τα μαθηματικά γενικής από την θεωρητική; Είχα την εντύπωση ότι η πλειοψηφία επέλεγε βιολογία γιατί αποστήθιζαν τριάντα σελίδες και έγραφαν πιο εύκολα (ιστορία γενικής παιδείας δεν επέλεγε ούτε η θεωρητική ως έκτο μάθημα γιατί ήταν χειρότερη και από την ιστορία κατεύθυνσης). Μαθηματικά γενικής επέλεγαν μόνο αν ήθελαν να αποφύγουν τα μαθηματικά κατεύθυνσης και να περάσουν δια της εύκολης οδού σε οικονομική σχολή κάτι που με το υπάρχον σύστημα καταργήθηκε. Φυσική γενικής δεν το συζητώ. Ακόμα και από τη θετική-τεχνολογική ελάχιστοι την επέλεγαν.
συνέβαινε και αυτό κάποτε στα τότε πεδία.
 

Guest 454371

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ρώτησε γενικά για τις επιλογές του, γιατί να τον αποθαρρύνουμε; Κάποιους τους βολεύει περισσότερο ένα κολλέγιο.
To θέμα είναι να έχει και μια αναγνώριση όλο αυτό. Τα περισσότερα κολλέγια στην Ελλάδα που διαφημίζονται ως παρακλάδια ξένων πανεπιστημίων-κολλεγίων, δεν ισοδυναμούν με τίποτα, και στην ουσία είναι χαρτιά που απλά τα παίρνεις για να λες οτι εχεις κατι. Ακαδημαικά και επαγγελματικά δεν συνεισφέρουν απολύτως τίποτα. Ίσως το παρατήρησες όταν η Κεραμέως, τα αναγνώρισε, αλλά τα επιμελιτήρια ξεσηκώθηκαν όπως και αντίστοιχα συνδικάτα.

Τα περισσότερα κολλέγια Alba, Deree, τα οποια είναι πανακριβα, απλα προσφερουν διασυνδέσεις με εταιρείες. Το μοναδικό κέρδος. Χίλιες φορές, να δώσει τα χρήματα που θα έδινε σε ένα κολλέγιο, για ένα Πανεπιστήμιο στη Κύπρο, παρά για ένα κολλέγιο
 

Citylights

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Citylights αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 912 μηνύματα.
Είναι εύκολο όταν δεν έχεις δει τα μαθηματικά του γελ να νομίζεις ότι είναι ίδια με του επαλ! Ολοκληρώματα και παραγωγοί στο ένα ολοκληρώματα και παραγωγοί και στο αλλο σο λέει.
Δεν είναι ίδια παλικάρι. Τα μαθηματικά του ΕΠΑΛ αφορούν τεχνίτες, επομένως δεν υπάρχει ιδιαίτερη ανάγκη για πιο αφηρημένα(και επομένως δυσκολότερα) προβλήματα. Σε αντίθεση με του ΓΕΛ που απευθύνονται σε μελλοντικούς μηχανικούς, φυσικούς & μαθηματικούς και η αυξημένη ικανότητα στα μαθηματικά χρειάζεται. Όπως και ένα μάθημα λογισμού δεν είναι το ίδιο στο πολυτεχνείο με αυτό που κάνεις κάποιος σε φαρμακευτική ή βιολογικό ή γεωπονικό. Το πρώτο είναι είναι πολύ πιο δύσκολο ενώ το δεύτερο είναι dumbed down σε μεγάλο βαθμό. Ομοίως, η πραγματική ανάλυση στο μαθηματικό, ναι μεν είναι ίδια πράγματα, αλλά έιναι πολύ πιο δύσκολο μάθημα , γιατί χτίζει τα πάντα με αποδείξεις και ας ξέρεις ήδη όρια, παραγώγους και ολοκληρώματα.

Ίδια ύλη κάθε φορά σχεδόν,αλλά 3-4 διαφορετικά επίπεδα δυσκολίας.

Δεν θέλω να γίνει τώρα αυτο παιδιά.. δεν είμαι πρόεδρος αποφοίτων επαλ η κατι τέτοιο να κάτσω να υπαρασπιστω το οτιδήποτε ασε που θα με φάτε :cool2:


η αποψη μου οτι εχουν παρόμοια μαθηματικά βγήκε κοιτάζοντας την φετινη πρώτη σελίδα των μαθηματικων ΓΕΛ και είναι σαν να κοιταω τα θέματα επαλ μάλιστα στην θεωρία (Σωστο / Λάθος) τα ΓΕΛ έχουν 5 ερωτήσεις για 10 μονάδες ενω εμείς είχαμε 3 ερωτήσεις για 6 μοναδες.

ειμαι 1000% σίγουρος οτι τουλαχιστον στο συγκεκριμένο θεμα θα ειχα πιάσει πιο πολλές μονάδες, όπως επίσης στα Ελληνικά ηταν πιο ενδιαφέροντα τα θέματα και προσωπικά με προδιαθέτουν να κάνω το κάτι παραπάνω.


με συγχωρείτε αν δεν αρέσει η απάντηση μου, δεν θελω να το συνεχίσω γιατί δεν μπορώ να διαχειριστώ μια διαφωνία μαζι σας και δεν είμαι εδω γι'αυτο το λόγο.

Μακάρι να μπορούσατε να καταλάβετε την αποψη μου.
 

meetmeinmontauk

Τιμώμενο Μέλος

Η meetmeinmontauk αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 11,788 μηνύματα.
To θέμα είναι να έχει και μια αναγνώριση όλο αυτό. Τα περισσότερα κολλέγια στην Ελλάδα που διαφημίζονται ως παρακλάδια ξένων πανεπιστημίων-κολλεγίων, δεν ισοδυναμούν με τίποτα, και στην ουσία είναι χαρτιά που απλά τα παίρνεις για να λες οτι εχεις κατι. Ακαδημαικά και επαγγελματικά δεν συνεισφέρουν απολύτως τίποτα. Ίσως το παρατήρησες όταν η Κεραμέως, τα αναγνώρισε, αλλά τα επιμελιτήρια ξεσηκώθηκαν όπως και αντίστοιχα συνδικάτα.

Τα περισσότερα κολλέγια Alba, Deree, τα οποια είναι πανακριβα, απλα προσφερουν διασυνδέσεις με εταιρείες. Το μοναδικό κέρδος. Χίλιες φορές, να δώσει τα χρήματα που θα έδινε σε ένα κολλέγιο, για ένα Πανεπιστήμιο στη Κύπρο, παρά για ένα κολλέγιο
Το ότι δεν ισοδυναμούν με τίποτα δεν βλέπω να το τεκμηριώνεις κάπως πέρα από το να γράφεις την δική σου άποψη.
Επαγγελματικά από ό,τι ξέρω, δεν υστερούν κάπου, αν μιλάμε για τον ιδιωτικό τομέα. Ακαδημαϊκά δεν αναγνωρίζονται από το Ελληνικό δημόσιο αλλά στο εξωτερικό γίνονται δεκτά. Πολλοί απόφοιτοι του Deree που κι εσύ ανέφερες έχουν συνεχίσει σε μεταπτυχιακές, διδακτορικές και μεταδιδακτορικές σπουδές στο εξωτερικό.
Τέτοιο μένος για τα κολλέγια δεν το καταλαβαίνω. Τέλος πάντων, ας ξέρει ο θεματοθέτης ότι υπάρχει κι αυτή η επιλογή κι ας αποφασίσει για τον εαυτό του.
 

Guest 454371

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Το ότι δεν ισοδυναμούν με τίποτα δεν βλέπω να το τεκμηριώνεις κάπως πέρα από το να γράφεις την δική σου άποψη.
Επαγγελματικά από ό,τι ξέρω, δεν υστερούν κάπου, αν μιλάμε για τον ιδιωτικό τομέα. Ακαδημαϊκά δεν αναγνωρίζονται από το Ελληνικό δημόσιο αλλά στο εξωτερικό γίνονται δεκτά. Πολλοί απόφοιτοι του Deree που κι εσύ ανέφερες έχουν συνεχίσει σε μεταπτυχιακές, διδακτορικές και μεταδιδακτορικές σπουδές στο εξωτερικό.
Τέτοιο μένος για τα κολλέγια δεν το καταλαβαίνω. Τέλος πάντων, ας ξέρει ο θεματοθέτης ότι υπάρχει κι αυτή η επιλογή κι ας αποφασίσει για τον εαυτό του.
Δεν είναι θέμα μένους, είναι θέμα ότι στην Ελλάδα, ( καθως για την ΕΛλαδα αναφερομαι και μιλω και εκφράζω την αποψή μου), ΔΕΝ έχουν αναγνώριση. Είμαι μέλος του Οικονομικού επιμελιτηριου, και οταν πραγματοποιήθηκε αυτο με την αναγνωριση των κολλεγιων απο τη Κεραμεως, ταχθηκαμε κατα, και δεν αναγνωριζουμε καποιον που τελειωσε οικονομικα/λογιστικα/ διοικηση επιχειρησεων σε κολλεγιο. Το ίδιο έκαναν και οι μηχανικοί στο ΤΕΕ , το ίδιο ακριβώς έκαναν από ότι έμαθα και οι δικηγόροι. Δηλαδή αν εσυ πας σε κολλεγιο να τελειωσεις πολιτικος μηχανικος ή λογιστρια, ή διοικηση επιχειρησεων ή δικηγορος, το πτυχιο σου ως προς τα επαγγελματικά δικαιώματα ΔΕΝ αναγνωρίζεται. Άλλο όμως αν πας σε μια εταιρεία μετά με το πτυχίο του κολλεγίου και εργαστείς. Το ίδιο μπορεί να κάνει και κάποιος που δεν σπούδασε.

ΝΑΙ στο Εξωτερικό τα πτυχία των κολλεγίων αναγνωρίζονται, και όπως πολύ σωστά παραθέτεις οι αποφοιτοι του μπορούν να κάνουν μεταπτυχιακα/διδακτορικά/μεταδιδακτορικα με πληρη επαγγελματικά δικαιώματα. Εδώ όμως ΔΕΝ ισχύει και μετεφρασε το οπως εσύ θέλεις. Πάρε αύριο το πρωί τηλέφωνο σε ένα μεταπτυχιακό πρόγραμμα Ελληνικού Πανεπιστημίου ( πχ ΜΒΑ ΑΣΟΕΕ ή σε οποιο θες) και ρωτα αν μπορεις να κανεις αιτηση ως αποφοιτη κολλεγιου, να δουμε τι θα σου πουν. Επισης παρε τηλ στον ΑΣΕΠ και πες " Μπορω να κανω αιτηση ως αποφοιτη κολλεγιου στα οικονομικα ως ΠΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ για προκηρυξη του Δημοσιου" να δουμε τι θα σου πουν. Εδώ στην ΑΣΠΑΙΤΕ δεν τους κανουν δεκτούς για μια απλή πιστοποίηση παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας.

Όσον αφορά τον ιδιωτικό τομέα, το πτυχιο απο οποιαδήποτε ίδρυμα, είναι πολύ απλά η αφορμή για να σου ανοίξει μια πόρτα. Μετά είναι θέμα ικανοτήτων, δεξιοτήτων το ποσο ψηλά θα φτάσεις.
 

meetmeinmontauk

Τιμώμενο Μέλος

Η meetmeinmontauk αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 11,788 μηνύματα.
Δεν είναι θέμα μένους, είναι θέμα ότι στην Ελλάδα, ( καθως για την ΕΛλαδα αναφερομαι και μιλω και εκφράζω την αποψή μου), ΔΕΝ έχουν αναγνώριση. Είμαι μέλος του Οικονομικού επιμελιτηριου, και οταν πραγματοποιήθηκε αυτο με την αναγνωριση των κολλεγιων απο τη Κεραμεως, ταχθηκαμε κατα, και δεν αναγνωριζουμε καποιον που τελειωσε οικονομικα/λογιστικα/ διοικηση επιχειρησεων σε κολλεγιο. Το ίδιο έκαναν και οι μηχανικοί στο ΤΕΕ , το ίδιο ακριβώς έκαναν από ότι έμαθα και οι δικηγόροι. Δηλαδή αν εσυ πας σε κολλεγιο να τελειωσεις πολιτικος μηχανικος ή λογιστρια, ή διοικηση επιχειρησεων ή δικηγορος, το πτυχιο σου ως προς τα επαγγελματικά δικαιώματα ΔΕΝ αναγνωρίζεται. Άλλο όμως αν πας σε μια εταιρεία μετά με το πτυχίο του κολλεγίου και εργαστείς. Το ίδιο μπορεί να κάνει και κάποιος που δεν σπούδασε.
Δεν ξέρω τι ισχύει σε αυτές τις περιπτώσεις, ήξερα πάντως ότι γίνεται να υπάρξει επαγγελματική ισοτιμία.
ΝΑΙ στο Εξωτερικό τα πτυχία των κολλεγίων αναγνωρίζονται, και όπως πολύ σωστά παραθέτεις οι αποφοιτοι του μπορούν να κάνουν μεταπτυχιακα/διδακτορικά/μεταδιδακτορικα με πληρη επαγγελματικά δικαιώματα. Εδώ όμως ΔΕΝ ισχύει και μετεφρασε το οπως εσύ θέλεις. Πάρε αύριο το πρωί τηλέφωνο σε ένα μεταπτυχιακό πρόγραμμα Ελληνικού Πανεπιστημίου ( πχ ΜΒΑ ΑΣΟΕΕ ή σε οποιο θες) και ρωτα αν μπορεις να κανεις αιτηση ως αποφοιτη κολλεγιου, να δουμε τι θα σου πουν. Επισης παρε τηλ στον ΑΣΕΠ και πες " Μπορω να κανω αιτηση ως αποφοιτη κολλεγιου στα οικονομικα ως ΠΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ για προκηρυξη του Δημοσιου" να δουμε τι θα σου πουν. Εδώ στην ΑΣΠΑΙΤΕ δεν τους κανουν δεκτούς για μια απλή πιστοποίηση παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας.
Δεν είπα κάτι διαφορετικό, έγραψα ότι από το ελληνικό δημόσιο δεν αναγνωρίζονται εννοώντας κ ακαδημαϊκά και επαγγελματικά. Δεν καταλαβαίνω γιατί με προτρέπεις να τους τηλεφωνήσω, το γνωρίζω ήδη. Το ότι μπορείς βέβαια να κάνεις postdoc σε μεγάλα πανεπιστήμια του εξωτερικού με πτυχίο από κολλέγιο αλλά όχι σε ελληνικό δημόσιο πανεπιστήμιο, δεν ξέρω τι σου λέει εσένα, εμένα μου λέει ότι είμαστε ό,τι να ναι.
Όσον αφορά τον ιδιωτικό τομέα, το πτυχιο απο οποιαδήποτε ίδρυμα, είναι πολύ απλά η αφορμή για να σου ανοίξει μια πόρτα. Μετά είναι θέμα ικανοτήτων, δεξιοτήτων το ποσο ψηλά θα φτάσεις.
Άρα τι σ' ενοχλεί το κολλέγιο; Όπου σε κάποια από αυτά γίνεται και εξαιρετική δουλειά με φοβερό διδακτικό προσωπικό. Τέλος πάντων, ξεφύγαμε.
 

Guest 454371

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Δεν ξέρω τι ισχύει σε αυτές τις περιπτώσεις, ήξερα πάντως ότι γίνεται να υπάρξει επαγγελματική ισοτιμία.

Δεν είπα κάτι διαφορετικό, έγραψα ότι από το ελληνικό δημόσιο δεν αναγνωρίζονται εννοώντας κ ακαδημαϊκά και επαγγελματικά. Δεν καταλαβαίνω γιατί με προτρέπεις να τους τηλεφωνήσω, το γνωρίζω ήδη. Το ότι μπορείς βέβαια να κάνεις postdoc σε μεγάλα πανεπιστήμια του εξωτερικού με πτυχίο από κολλέγιο αλλά όχι σε ελληνικό δημόσιο πανεπιστήμιο, δεν ξέρω τι σου λέει εσένα, εμένα μου λέει ότι είμαστε ό,τι να ναι.

Άρα τι σ' ενοχλεί το κολλέγιο; Όπου σε κάποια από αυτά γίνεται και εξαιρετική δουλειά με φοβερό διδακτικό προσωπικό. Τέλος πάντων, ξεφύγαμε.
ΔΕΝ με ενοχλεί κάτι αλλά επειδή στην Ελλάδα δεν θα αφήσουμε ποτέ το κολλέγιο να γίνει αναγνωρίσιμο οπως στο Εξωτερικο, ειναι κριμα ο άνθρωπος να παει να δωσει τα λεφτα του και να σπουδάσει. Επισης το γεγονος οτι η Συνθηκη της Μπολονια, στην οποια η χωρα μας υπεγραψε ως Ευρωπαικό κράτος, στο επίπεδο 6 δεν έχει καν τα πτυχία από τα κολλέγια, που σημαίνει η ίδια η Ευρώπη, προτίμησε στην Ελλάδα να τα αφήσει στον αέρα. Το ότι είμαστε μπανανία δεν το καταλάβαμε τώρα από τη μη αναγνώριση των κολλεγίων. Γιατί θα βγει ο χ,y εδώ και θα σου πει " εγώ έδωσα πανελλήνιες, κουράστηκα, έγραψα τα μορια μου και περασα πολυτεχνείο με πολύ αγώνα. Και θα παει ο άλλος στο Κολλέγιο να δωσει 30 χιλ ευρώ και θα παρει το ιδιο χαρτι με εμενα? Υπάρχει απο τη μια , η κατηγορία ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ και από την άλλη η κατηγορία ΣΥΝΔΙΚΑΤΑ που λεγονται επιμελητήρια. Και στη μέση το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ που λέει, "βρειτε τα μεταξυ σας, αλλά στον ΑΣΕΠ οι αποφοιτοι κολλεγιου ακαδημαικα δεν γινονται δεκτοί".

Που θελω να καταληξω. Με δεδομενα ολα αυτα που παρεθεσα και παρεθεσες και εσύ, ο άνθρωπος ειναι κριμα να δωσει διδακτρα στα κολλεγια, που μεχρι στιγμης τυγχανουν υπο αμφισβητη αναγνωρισης

ΥΓ: Όπως εχω αναφέρει χιλιάδες φορές από εδώ μέσα, συμμαθητής μου τελείωσε στο ΜΙΤ μηχανικός. Γύρισε Ελλάδα και του λεει ο ίδιος ο ΔΟΑΤΑΠ, ότι " το αντιστοιχο πτυχιο στην Ελλαδα ειναι 5 χρονια, και εσυ εκανες 4 χρονια. Λυπουμαστε αλλα το πτυχιο σου δεν ειναι αναγνωρισμενο. Και τον αναγκασαν να δωσει επιπλεον μαθηματα". Δηλαδη προσεξε τελειωσε το νο1 πανεπιστημιο παγκοσμιως και η ιδια η Ελλαδα του λεει οτι το πτυχιο του δεν αναγνωριζεται
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 19,771 μηνύματα.
ΥΓ: Όπως εχω αναφέρει χιλιάδες φορές από εδώ μέσα, συμμαθητής μου τελείωσε στο ΜΙΤ μηχανικός. Γύρισε Ελλάδα και του λεει ο ίδιος ο ΔΟΑΤΑΠ, ότι " το αντιστοιχο πτυχιο στην Ελλαδα ειναι 5 χρονια, και εσυ εκανες 4 χρονια. Λυπουμαστε αλλα το πτυχιο σου δεν ειναι αναγνωρισμενο. Και τον αναγκασαν να δωσει επιπλεον μαθηματα". Δηλαδη προσεξε τελειωσε το νο1 πανεπιστημιο παγκοσμιως και η ιδια η Ελλαδα του λεει οτι το πτυχιο του δεν αναγνωριζεται

Ο άλλος είπε ότι όσοι κάνουν διδακτορικό είναι τεμπέληδες. Ο άλλος είπε ότι πρέπει να κάνουμε δωρεάν επαγγέλματα (χωρίς αμοιβή) μόνο για την εμπειρία, καλά πάμε..
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top