Κατάργηση και συγχώνευση τμημάτων

Ijt

Νεοφερμένος

Ο Ijt αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών. Έχει γράψει 11 μηνύματα.
Καλησπέρα παιδιά! Διαβάζοντας κάποια άρθρα που ανέβηκαν στα τέλη Δεκεμβρίου σχετικά με το νέο πολυδιαφημισμένο νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας αλλά και συνεντεύξεις της υπουργού και του τέως υφυπουργού κ. Διγαλάκη, ακούστηκε και η πιθανή αναδιάταξη του ακαδημαϊκού χάρτη. Αναδιάταξη ακαδημαϊκού χάρτη , μπορεί να σημαίνει από κατάργηση τμημάτων ( συχνό φαινόμενο στην χώρα μας) ακόμα όμως και κατάργηση πανεπιστημιακών ιδρυμάτων. Μάλιστα στην "Καθημερινή" αναφέροταν ως παράδειγμα η πόλη της Λαμίας, η οποία αποτελεί έδρα της σχολής Θετικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, αλλα υπάγεται σε διαφορετική περιφέρεια από αυτή του πανεπιστημίου.
Επιπλέον, αναφέρεται ότι μάλλον θα ισχύσει το μέτρο αυτό από το φετινό μηχανογραφικό των πανελληνίων 2021. Ποια είναι η γνώμη/σκέψεις σας; 🤔
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,605 μηνύματα.
Καλησπέρα παιδιά! Διαβάζοντας κάποια άρθρα που ανέβηκαν στα τέλη Δεκεμβρίου σχετικά με το νέο πολυδιαφημισμένο νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας αλλά και συνεντεύξεις της υπουργού και του τέως υφυπουργού κ. Διγαλάκη, ακούστηκε και η πιθανή αναδιάταξη του ακαδημαϊκού χάρτη. Αναδιάταξη ακαδημαϊκού χάρτη , μπορεί να σημαίνει από κατάργηση τμημάτων ( συχνό φαινόμενο στην χώρα μας) ακόμα όμως και κατάργηση πανεπιστημιακών ιδρυμάτων. Μάλιστα στην "Καθημερινή" αναφέροταν ως παράδειγμα η πόλη της Λαμίας, η οποία αποτελεί έδρα της σχολής Θετικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, αλλα υπάγεται σε διαφορετική περιφέρεια από αυτή του πανεπιστημίου.
Επιπλέον, αναφέρεται ότι μάλλον θα ισχύσει το μέτρο αυτό από το φετινό μηχανογραφικό των πανελληνίων 2021. Ποια είναι η γνώμη/σκέψεις σας; 🤔
Για ποια σχολη ενδιεφερεσαι?
 

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Η Κεραμέως έχει δείξει ότι διαθέτει τα γαλόνια να είναι Υπουργός. Εάν καταφέρει να συμμαζέψει την Ανώτατη Εκπαίδευση, η οποία ήταν αμπέλι ξέφραγκο και την αποτέλειωσε ο Γαβρόγλου και τις Πανεπιστημιοποιήσεις και τις καινούργιες Σχολές και Τμήματα που δημιούργησε εν μία νυκτί, θα είναι η καλύτερη Υπουργός Παιδείας που πέρασε τα τελευταία χρόνια.
Λογικά, μέσα στον επόμενο μήνα θα τεθεί σε διαβούλευση το νομοσχέδιο για τα Πανεπιστήμια.
 

Ijt

Νεοφερμένος

Ο Ijt αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών. Έχει γράψει 11 μηνύματα.

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,605 μηνύματα.
Για το Φυσικό Λαμιας και την Αεροδιαστημικη ΕΚΠΑ ενδιαφερομαι. Ειμαι και απο Χαλκιδα και δεν θα ηθελα να καταργηθουν.
Οχι το φυσικο λαμιας δεν θα το πειραξουν γιατι το συμφωνησε ο ανηψιος του μητσοτακη που ζητουσε επιμονα οχι τμηματα αλλα ολοκληρο πανεπιστημιο λαμιας. Ουτε και το εκπα.
 

Ijt

Νεοφερμένος

Ο Ijt αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών. Έχει γράψει 11 μηνύματα.
Το μονο που με προβληματιζει ειναι οτι σχετικα με τη διασφαλιση ποιοτητας δεν εχει εγκριθει ακομα, ενω καποια καινουργια τμηματα του Πανεπιστημιου Δυτικης Μακεδονιας εχουν ηδη παρει. Και με αυτα που ανακοινωνει το υπουργειο λεω μηπως τα χασουμε τα τμηματα αυτα.
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,605 μηνύματα.
Το μονο που με προβληματιζει ειναι οτι σχετικα με τη διασφαλιση ποιοτητας δεν εχει εγκριθει ακομα, ενω καποια καινουργια τμηματα του Πανεπιστημιου Δυτικης Μακεδονιας εχουν ηδη παρει. Και με αυτα που ανακοινωνει το υπουργειο λεω μηπως τα χασουμε τα τμηματα αυτα.
Ναι κατι ειδα για το ΠΔΜ αλλα δεν ειναι της ΕΘΑΑΕ κατι iso πηραν απο αλλου.
Η παλια αδιπ ειχε δωσει πιστοποιηση προγραματων, η νεα ΕΘΑΑΕ ασχολειτε προς το παρον με αλλα πραγματα.
 

Ijt

Νεοφερμένος

Ο Ijt αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών. Έχει γράψει 11 μηνύματα.
Ελπιζω παντως να δωθουν σε ολα τα τμηματα δικαιωματα ή μαλλον στα τμηματα τα οποια το αξιζουν και διαφερουν απο τα ηδη υπαρχοντα. Εμενα απο την αρχη μου αρεσαν και τα δυο τμηματα και επειδη μου αρεσει η αστροφυσικη θα μ αρεσε η σχολη μου να εχει και ραδιοτηλεσκοπιο οπως η Λαμια. Βεβαια για το φυσικο στη λαμια εχω ακουσει και για εγκριση απο αμερικανικους φορεις αστρονομιας, απο παιδια που σπουδαζουν εκει.
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,605 μηνύματα.
Ελπιζω παντως να δωθουν σε ολα τα τμηματα δικαιωματα ή μαλλον στα τμηματα τα οποια το αξιζουν και διαφερουν απο τα ηδη υπαρχοντα. Εμενα απο την αρχη μου αρεσαν και τα δυο τμηματα και επειδη μου αρεσει η αστροφυσικη θα μ αρεσε η σχολη μου να εχει και ραδιοτηλεσκοπιο οπως η Λαμια. Βεβαια για το φυσικο στη λαμια εχω ακουσει και για εγκριση απο αμερικανικους φορεις αστρονομιας, απο παιδια που σπουδαζουν εκει.
Για τους φυσικους οτι υπαρχει ηδη, για τα ψαχνα μην περιμενεις πολλα πραγματα ,πρεπει να το τρεξει το εκπα.
 

Ijt

Νεοφερμένος

Ο Ijt αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών. Έχει γράψει 11 μηνύματα.
Ο αδερφος μου που ηταν στο ΕΚΠΑ ψαχνων πηγε και ξαναεδωσε πανελληνιες γιατι δεν ενθουσιαστηκε. Αλλα περασε Μαθηματικο Λαμιας και τωρα παλι αγχωνεται και αγτος αν θα κλεισει το τμημα του 😄
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,605 μηνύματα.
Ο αδερφος μου που ηταν στο ΕΚΠΑ ψαχνων πηγε και ξαναεδωσε πανελληνιες γιατι δεν ενθουσιαστηκε. Αλλα περασε Μαθηματικο Λαμιας και τωρα παλι αγχωνεται και αγτος αν θα κλεισει το τμημα του 😄
Αν εχουν σκοπο να κλεισουν το μαθηματικο λαμιας δεν θα διωξουν τα παιδια , θα τα μοιρασουν κοντα στα σπιτια τους και θα ερθει στο εκπα.
 

Ijt

Νεοφερμένος

Ο Ijt αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών. Έχει γράψει 11 μηνύματα.
Αν ειναι να κανουν κατι ας το κανουν. Παρ ολα αυτα ειναι λιγο αδικο για τα τοσα παιδια που εχουν ηδη νοικιασει σπιτια στις πολεις που σπουδαζουν να αναγκαστουν να μεταφερθουν. Το σωστο ειναι να δωθει ενα χρονικο διαστημα στο οποιο οσα τμηματα δεν καταφερουν να αναδειχθουν, θα οδηγηθούν στο κλείσιμο, ειτε παλια ειτε καινουργια.
 

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,689 μηνύματα.
Η Κεραμέως έχει δείξει ότι διαθέτει τα γαλόνια να είναι Υπουργός. Εάν καταφέρει να συμμαζέψει την Ανώτατη Εκπαίδευση, η οποία ήταν αμπέλι ξέφραγκο και την αποτέλειωσε ο Γαβρόγλου και τις Πανεπιστημιοποιήσεις και τις καινούργιες Σχολές και Τμήματα που δημιούργησε εν μία νυκτί, θα είναι η καλύτερη Υπουργός Παιδείας που πέρασε τα τελευταία χρόνια.
Λογικά, μέσα στον επόμενο μήνα θα τεθεί σε διαβούλευση το νομοσχέδιο για τα Πανεπιστήμια.
Τι έκανε η Κεραμεως; Ό,τι βάφτισε μοναδικό πρόβλημα της τριτοβάθμιας το άσυλο ; Αυτό είναι το έργο της Κεραμέως ;
Τις κομπίνες με τα κολλέγια ; αβαβα

Που είναι παράλογες οι πανεπιστημιοποιήσεις του Γαβρόγλου ;
 

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Τι έκανε η Κεραμεως; Ό,τι βάφτισε μοναδικό πρόβλημα της τριτοβάθμιας το άσυλο ; Αυτό είναι το έργο της Κεραμέως ;
Τις κομπίνες με τα κολλέγια ; αβαβα

Που είναι παράλογες οι πανεπιστημιοποιήσεις του Γαβρόγλου ;
Έλα ρε Lanc τώρα, που με κάνεις quote να μου πεις για τα κολλέγια. Πήρες πτυχίο Τριτοβάθμιας από Ελλάδα, έφυγες εξωτερικό και στο αναγνώρισαν μια χαρά. Για κάνε να πεις ότι γυρνάς πίσω να αναγνωρίσεις τίτλους σπουδών, εργασιακή εμπειρία και εξειδίκευση από το εξωτερικό, και τότε θα σου πω τι λέει ο νόμος για τα δήθεν κολλέγια. Έχεις καθήσει να ακούσεις ιστορίες για μηχανικούς και γιατρούς, οι μεν πρώτοι να παιδεύονται 3-5 χρόνια να αναγνωρίσουν πτυχία στο ΤΕΕ, οι δε δεύτεροι να τρέχουν σε Δήμους και Περιφέρειες να αναγνωρίσουν ειδικότητες; Και όχι από χώρες όπως Ρουμανίες, Βουλγαρίες κτλπ, αλλά Αγγλία, Γερμανία, Γαλλία κτλπ.

Ο Γαβρόγλου έβγαλε σε μία νύχτα νόμο, αναβάθμισε όλους του καθηγητές ΤΕΙ σε Πανεπιστημιακούς, αυξάνοντας ~30% το μισθό τους, έφτιαξε καινούργια τμήματα, χωρίς αντικείμενο ή επαγγελματικά δικαιώματα, διασκόρπισε ακόμα περισσότερα τα campus. Ένα ρουσφέτι στους καθηγητές ήτανε, το οποίο μπαχάλεψε περισσότερο την ήδη μπαχαλεμένη κατάσταση.

Φτιάξανε τμήμα Αεροδιαστημικής Τεχνολογίας, που ένας θεός ξέρει τι επαγγελματικά δικαιώματα δίνει, το οποίο έχει 5 μέλη ΔΕΠ. Έλυσε το πρόβλημα με τα επαγγελματικά δικαιώματα των ΤΕΙτζήδων, καθώς δεν βγαίνουν καινούργιοι απόφοιτοι ΤΕ και δημιούργησε 2-3 προβλήματα στη θέση του. Πέραν αυτού, εάν κάποια στιγμή αποδοθούν και επαγγελματικά δικαιώματα στα τμήματα που δημιούργησε, ουσιαστικά, μέσα σε ένα χρόνο, αύξησε τους επαγγελματίες όλων των ειδικοτήτων κατά 50-100%. Σχώρα με δηλαδή, έφυγες εξωτερικό γιατί δεν σου άρεσε ο εργασιακός μεσαίωνας της Ελλάδας, και επικροτείς πολιτικές που δυσχεραίνουν περισσότερο την κατάσταση;
 

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,689 μηνύματα.
Έλα ρε Lanc τώρα, που με κάνεις quote να μου πεις για τα κολλέγια. Πήρες πτυχίο Τριτοβάθμιας από Ελλάδα, έφυγες εξωτερικό και στο αναγνώρισαν μια χαρά. Για κάνε να πεις ότι γυρνάς πίσω να αναγνωρίσεις τίτλους σπουδών, εργασιακή εμπειρία και εξειδίκευση από το εξωτερικό, και τότε θα σου πω τι λέει ο νόμος για τα δήθεν κολλέγια. Έχεις καθήσει να ακούσεις ιστορίες για μηχανικούς και γιατρούς, οι μεν πρώτοι να παιδεύονται 3-5 χρόνια να αναγνωρίσουν πτυχία στο ΤΕΕ, οι δε δεύτεροι να τρέχουν σε Δήμους και Περιφέρειες να αναγνωρίσουν ειδικότητες; Και όχι από χώρες όπως Ρουμανίες, Βουλγαρίες κτλπ, αλλά Αγγλία, Γερμανία, Γαλλία κτλπ.

Ο Γαβρόγλου έβγαλε σε μία νύχτα νόμο, αναβάθμισε όλους του καθηγητές ΤΕΙ σε Πανεπιστημιακούς, αυξάνοντας ~30% το μισθό τους, έφτιαξε καινούργια τμήματα, χωρίς αντικείμενο ή επαγγελματικά δικαιώματα, διασκόρπισε ακόμα περισσότερα τα campus. Ένα ρουσφέτι στους καθηγητές ήτανε, το οποίο μπαχάλεψε περισσότερο την ήδη μπαχαλεμένη κατάσταση.

Φτιάξανε τμήμα Αεροδιαστημικής Τεχνολογίας, που ένας θεός ξέρει τι επαγγελματικά δικαιώματα δίνει, το οποίο έχει 5 μέλη ΔΕΠ. Έλυσε το πρόβλημα με τα επαγγελματικά δικαιώματα των ΤΕΙτζήδων, καθώς δεν βγαίνουν καινούργιοι απόφοιτοι ΤΕ και δημιούργησε 2-3 προβλήματα στη θέση του. Πέραν αυτού, εάν κάποια στιγμή αποδοθούν και επαγγελματικά δικαιώματα στα τμήματα που δημιούργησε, ουσιαστικά, μέσα σε ένα χρόνο, αύξησε τους επαγγελματίες όλων των ειδικοτήτων κατά 50-100%. Σχώρα με δηλαδή, έφυγες εξωτερικό γιατί δεν σου άρεσε ο εργασιακός μεσαίωνας της Ελλάδας, και επικροτείς πολιτικές που δυσχεραίνουν περισσότερο την κατάσταση;
Το πρόβλημα των ΤΕΙ που άδικα δεν τους έδωσε τα δικαιώματα ή καλύτερα δεν συμφώνησε το ΤΕΕ να δοθούν δικαιώματα το έλυσε με την πανεπιστημιοποίηση των ΤΕΙ. Πληρώναμε πρόστιμα για την μη τήρηση τη συνθήκης της Μπολόνια. Το πιο δίκαιο θα ήταν πρώτα η βάση του 10 (που συμφωνώ) και μετά διάσπαση σπουδών (3+2). Αυτό το πληρώνουμε και οι του πολυτεχνείου, που σπουδάζουμε 5 χρόνια ένα αντικείμενο χωρίς να έχουμε εμβάθυνση σε ένα τομέα. Αλλά όταν τα στόματα του ΤΕΕ και των κοινωνιών είναι μεγάλα και θέλουν από να φάνε από το μέλι , φυσικά και οι τειτζηδες δεν θα έχουν δικαιώματα, φυσικά και θα έχει ένα πανεπιστημιακό τμήμα κάθε χωριό. Βέβαια θα με πείτε Αριστερό που θέλω διάσπαση σπουδών εδώ και τώρα, και εξειδίκευση. Αλήθεια οι αριστερές παρατάξεις θέλουν διάσπαση σπουδών :hmm:;; Νομίζεις ότι του πολυτεχνείου δεν μπήκαμε στον βούρκο τον 5ετών σπουδών ; Και θέλουμε 7-8 χρόνια για να πάρουμε πτυχίο και μάστερ.

Το ελληνικό πτυχίο, integrated master, δεν αναγνωρίζεται σε όλες τις χώρες ! Κανονικά MEng είναι, όχι MSc !
BEng<MEng<MSc<Mphi<PhD. Άντε εξήγησε τώρα στο Γερμανό το integrated master και τα 5 χρόνια σπουδών

Οι καθηγητές μπήκαν σε προσωποπαγείς θέσεις (οι περισσότεροι) ενώ όσοι μπήκαν σε θέσεις ΔΕΠ , έγινε με βάσει αξιολόγηση του cv. Από αυτά που είδα, όσοι μπήκαν ΔΕΠ είχαν ακόμη και περισσότερες δημοσιεύσεις και αναφορές από τα ήδη μέλη ΔΕΠ.

Από Βουλγαρία, Ρουμανία το ΤΕΕ έδωσε αναγνώριση (πριν το 2015). H αναγνώριση είναι μέσω ΔΟΑΤΑΠ και πιθανόν να σου δώσουν 2-3 μαθήματα. Θυμάμαι πάντως που είχα ακούσει κάποιον να συγκρίνει Ελλάδα με Καναδά επειδή είναι κλειστές αγορές γι αυτό θέλουν την αναγνώριση.


Το ζήτημα είναι τα κολλέγια και όχι οι αναγνωρίσεις και δη τα ελληνικά κολλέγια
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,807 μηνύματα.
Και η Λαμία ...Μαθηματικό; Ωρε πού πάμε; Ήθελα να ξέρω πού διάλο θα εργαστούν οι απόφοιτοι; Να έλεγα ότι παράγεται και καμία νέα εξίσωση ή κανένα θεώρημα, να πω εντάξει. Στα Θεωρητικά Μαθηματικά η Ελλάδα με τόση "μαθηματική κάψα" θα έπρεπε να είναι πάνω από τις ΗΠΑ. Αλλά ξέχασα, τα Μαθηματικά είναι το όχημα για σπουδές σε Data και Οικονομικά..ή όχι; :king:
 

Ijt

Νεοφερμένος

Ο Ijt αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών. Έχει γράψει 11 μηνύματα.
Και η Λαμία ...Μαθηματικό; Ωρε πού πάμε; Ήθελα να ξέρω πού διάλο θα εργαστούν οι απόφοιτοι; Να έλεγα ότι παράγεται και καμία νέα εξίσωση ή κανένα θεώρημα, να πω εντάξει. Στα Θεωρητικά Μαθηματικά η Ελλάδα με τόση "μαθηματική κάψα" θα έπρεπε να είναι πάνω από τις ΗΠΑ. Αλλά ξέχασα, τα Μαθηματικά είναι το όχημα για σπουδές σε Data και Οικονομικά..ή όχι; :king:
Να σου πω τώρα ότι έχεις τελείως άδικο, θα είναι ψέμα! Για την ακρίβεια φαντάσου πως είμαι ήδη στο Φυσικό αλλά παρατηρώ ότι υπάρχουν πολλά άτομα που δεν το είχαν συνειδητή επιλογή και δεν ενδιαφέρονται για κάτι συγκεκριμένο. Οι περισσότεροι το έχουν ως όχημα για να γίνουν καθηγητές ή το πολύ να κάνουν ένα μεταπτυχιακό στα ηλεκτρονικά.
 

Ουριήλ

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ουριήλ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ρουμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 818 μηνύματα.
Και η Λαμία ...Μαθηματικό; Ωρε πού πάμε; Ήθελα να ξέρω πού διάλο θα εργαστούν οι απόφοιτοι; Να έλεγα ότι παράγεται και καμία νέα εξίσωση ή κανένα θεώρημα, να πω εντάξει. Στα Θεωρητικά Μαθηματικά η Ελλάδα με τόση "μαθηματική κάψα" θα έπρεπε να είναι πάνω από τις ΗΠΑ. Αλλά ξέχασα, τα Μαθηματικά είναι το όχημα για σπουδές σε Data και Οικονομικά..ή όχι; :king:
Το κύρος και η αλαζονεια του σύγχρονου Έλληνα και γενικά του ανθρώπου είναι κινητήριος μοχλός προς την άγνοια. Η ύπαρξη πολλών μη απαραίτητων τμημάτων αποδεικνύει την λογική που οι περισσότεροι ακολουθούν, παρε ένα πτυχίο με ωραίο τίτλο και όλα τα άλλα θα ακολουθήσουν, στη συνέχεια βλέπουμε. Δυστυχως οι περισσότεροι στο τέλος καταλήγουν χαμένοι μέσα σε μια θάλασσα χαρτιών(πτυχίων) όπου προσπαθούν να βρουν τη χρυσή τομή για την άνοδο τους προς μια ζωή ονειρική και χωρίς κούραση (τα οικονομικά όπως είπες) ακολουθώντας το δρόμο των στερεοτύπων που έχουν μεταδοθεί από γενιά σε γενιά με συνέπεια να δημιουργείται ένας φαύλος κύκλος . Δυστυχώς τις περισσότερες φορές τέτοιου είδους όνειρα όπως πάντα μένουν μόνο στα λόγια και αποτυγχάνουν.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,807 μηνύματα.
Θυμάμαι πριν 1-2 χρόνια από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ το Πασοκ έκανε κάποιες φιλότιμες προσπάθειες να μειώσει τον αριθμό Τμημάτων ανά επιστημονικό τομέα μεταξύ αυτών και τα πολλά...8 Τμήματα Μαθηματικών για τη δυναμική μιας Ελλάδας χωρίς καμία βιομηχανία. Το να ιδρύονται Τμήματα και οι απόφοιτοι να "καίγονται" να αποφοιτήσουν για να γίνουν ιδιαιτερατζήδες (όπως λέμε ταξιτζήδες, πατωματζήδες κτλ) με ξεπερνάει. Φρικάρω ρε μάγκες. Ούτε το να κάνουν μεταπτυχιακά-σωτηρίας σε άκυρους μη Μαθηματικούς τομείς μόνο και μόνο επειδή πιθανόν να υπάρχει κάποια μαθηματική σχέση.

Το αιώνιο ερώτημα είναι τι ακριβώς χρειάζεται μια Ελλάδα τόσα Τμήματα Μαθηματικών, Χρηματοοικονομικών, Εφαρμοσμένων Μαθηματικών από τι στιγμή που η επιστήμη δεν εφαρμόζει στην Ελληνική Οικονομία, νόμιμα, φορολογημένα; Μην μου πείτε στην μέση εκπαίδευση ή σε μεταπτυχιακό στην διδακτική και ειδική αγωγή γιατί στο εξωτερικό από κανένα Τμήμα Μαθηματικών δεν πάνε στην διδακτική Μαθηματικών για τη μέση εκπαίδευση.

Φτιάξανε τμήμα Αεροδιαστημικής Τεχνολογίας, που ένας θεός ξέρει τι επαγγελματικά δικαιώματα δίνει, το οποίο έχει 5 μέλη ΔΕΠ. Έλυσε το πρόβλημα με τα επαγγελματικά δικαιώματα των ΤΕΙτζήδων, καθώς δεν βγαίνουν καινούργιοι απόφοιτοι ΤΕ και δημιούργησε 2-3 προβλήματα στη θέση του.

Ο grand Papas του ΣΥΡΙΖΑ δεν είχε ιδρύσει τον οργανισμό Διαστήματος; Η άλλη από τη Λαμία δεν είχε πάει στην "Nasa"; Ο Σώρας, ο Λιακόπουλος δεν έχουν μιλήσει για τα ΕΛ και τη σχέση τους με τον Πούτιν; Η Ελλάδα γενικώς έχει μια ροπή προς την διαστημική αερο-αρλουμπολογία.
 
Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,807 μηνύματα.
Το κύρος και η αλαζονεια του σύγχρονου Έλληνα και γενικά του ανθρώπου είναι κινητήριος μοχλός προς την άγνοια. Η ύπαρξη πολλών μη απαραίτητων τμημάτων αποδεικνύει την λογική που οι περισσότεροι ακολουθούν, παρε ένα πτυχίο με ωραίο τίτλο και όλα τα άλλα θα ακολουθήσουν, στη συνέχεια βλέπουμε. Δυστυχως οι περισσότεροι στο τέλος καταλήγουν χαμένοι μέσα σε μια θάλασσα χαρτιών(πτυχίων) όπου προσπαθούν να βρουν τη χρυσή τομή για την άνοδο τους προς μια ζωή ονειρική και χωρίς κούραση (τα οικονομικά όπως είπες) ακολουθώντας το δρόμο των στερεοτύπων που έχουν μεταδοθεί από γενιά σε γενιά με συνέπεια να δημιουργείται ένας φαύλος κύκλος . Δυστυχώς τις περισσότερες φορές τέτοιου είδους όνειρα όπως πάντα μένουν μόνο στα λόγια και αποτυγχάνουν.

Το πρόβλημα αυτό έχει ξεκινήσει από πολύ παλιά ίσως από τότε που ιδρύθηκε το Ελληνικό κράτος. Η συνεχής εμπλοκή των Μ.Δυνάμεων στα εσωτερικά της χώρας με ανήθικο όφελος την μόνιμη φτώχεια, ένας απαίδευτος λαός στην απόλυτη ένδεια, η μόνιμη απουσία οράματος εκτός από μια φαύλη ελίτ (τζάκια και καμινάδες) που μόνιμα κυβερνούσε τη χώρα μαζί με κάποιους ξενόφερτους πρίγκιπες ως βασιλείς τους εαυτού τους, σκιαγραφούσαν για πολλά χρόνια την "σοφή" Ελληνική κοινωνία που πάντα είχε δίκιο σε όλα με κλασική ατάκα: το παιδί πρέπει να βγει άνδρας για να συνεχίσει την οικογένεια και όχι ντιγκιντάνδρας.

Φυσικά ο διχασμός της ημιμάθειας δεν έλειπε, όπως και η εκ του πονηρού δυσπιστία της κοινής γνώμης απέναντι στο κράτος. Γιατί δεν υπήρχε κράτος αλλά μια καταστολή με διάφορα μέσα (φυλακές Παλαμιδίου - εκτέλεση δια συνθλίψεως των οστών ένα ένα, αποκεφαλισμοί στο Μπούρτζι, τυφεκισμοί, στάσεις και αστάθεια, απομονωτήρια Γεντί Κουλέ, εμφύλιος με κονσέρβες, επισκοπικός μεσαίωνας με επικάλυψη "τα ήθη του λαού" κτλ). Τι ωραία και ηθική χώρα γεμάτη μπολιτισμό που ήμασταν;

Έτσι όπως βλέπεις δεν ήταν σε καμία χρονική περίοδο μετά το 1830, η παιδεία και η οικονομική ανάκαμψη μέσω της έρευνας στόχοι της χώρας αυτής. Ούτε καν ως ιδέα για να αλλάξει η δυναμική της χώρας αντί των μεγαλο-επεκτατισμών διαφόρων πολιτικάντηδων με την Μικρασιατική τραγωδία ως χαστούκι από τη στάση των Μ.Δυνάμεων. Οι κακοί Γερμανοί ή οι φίλοι μας οι σοσιαλιστές Γάλλοι έκαναν Μαθηματικά από το 1700 και εμείς ψάχναμε να δούμε ποιο τζάκι Ελληνικής δυναστείας θα κυβερνήσει τούτο τον τόπο (βλ. Ελληνικός εμφύλιος ανάμεσα σε Μιαούληδες, Ζαϊμηδες, Μαυροκορδατέους, Κωλέττηδες κλπ μπουμπούκια) λόγω υπέρμετρης αγάπης για την εθνική ανεξαρτησία αλλά όχι με διαφορετική γραμμή από την Τουρκοκρατία: ανεξαρτησία μόνο ως αλλαγή προσώπων στις καρέκλες. Για πολλά χρόνια μετά την περίοδο των πολέμων, αναλωθήκαμε στην μανιέρα "αριστερός-δεξιός", μεταπολίτευση, κτλ χάνοντας πολλές ευκαιρίες να ακολουθήσουμε το άρμα της Δ.Ευρώπης στην νέα εποχή της τεχνολογίας.

Ξαφνικά προέκυψε η ζήτηση για μαζικές σπουδές επειδή οι περισσότεροι "ξεβλάχεψαν" από τον εθνικό αφυπνιστή και σοσιαλιστικολόγο Κωστόπουλο ερχόμενοι στα μεγάλα αστικά κέντρα και θέλησαν ξαφνικά να γίνουν όλοι γιατροί, μηχανικοί, φιλόλογοι, μαθηματικοί, οικονομολόγοι, κτλ με τις ευλογίες του Πασοκ και πάσης ΝΔ. Όταν κάτι δεν γίνεται με σχέδιο, εθνικό διάλογο και ορίζοντα αξιολόγησης σε βάθος 20ετίας, είναι λογικό να βλέπουμε πολλά Τμήματα με 2 ή και 1 καθηγητή.

Βέβαια η καούρα της κυβέρνησης για νέες σπουδές θα έπρεπε να ήταν περισσότερο ρεαλιστική: η αγορά εργασίας για πόσα χρόνια θα είναι σε μόνιμη ύφεση; Ήδη πέρασαν 12 χρόνια από το 2008 αλλά φυσικά πριν δεν ήμασταν Σουηδία.

Γιατί υπάρχει τόση κοινωνική ανοσία για την σαβούρα και μικροπολιτική που πλασάρεται ως σπουδές; :king:
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top