Πότε είναι ικανός ένας φοιτητής να παρέχει υπηρεσίες ιδιαιτέρων μαθημάτων;

Είναι ικανός ένας προπτυχιακός φοιτητής να διδάσκει σε μαθητές;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 80)
  • Ναι

    Ψήφοι: 57 71.3%
  • Όχι

    Ψήφοι: 19 23.8%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 4 5.0%

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
«Κατάταξη σε αξιολογικές κατηγορίες και καθορισμός δυσπρόσιτων σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης»
Ο άλλος όμως δεν θέλει να πάει πχ στο Γυμνάσιο Ανωγείων Ρεθύμνου που ανήκει στην κατηγορία Ι άρα παίρνει 10 μόρια για κάθε σχολική χρονιά που παραμένει εκεί. Θέλει να διοριστεί κατευθείαν στην Αθήνα και κατά προτίμηση στο Γυμνάσιο που είναι δίπλα στο σπίτι του.
Πέρσι διόρισαν δασκάλα στο Δημοτικό Σχολείο Γαύδου κατηγορίας ΙΓ δηλ. 13 μόρια για κάθε σχολικό έτος (και διπλασιασμός τους υπό τις προϋποθέσεις του Νόμου), πήγε στον Αγιασμό και την επόμενη παραιτήθηκε.
Ε, δεν γίνεται να έχουμε και την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο.
΄Ολοι πρέπει να ζοριστούμε για να πετύχουμε αυτό που θέλουμε!
 

ksnuwanda

Νεοφερμένος

Η ksnuwanda αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών. Έχει γράψει 19 μηνύματα.
Σίγουρα οι εμπειρίες από μια αληθινή τάξη είναι σημαντικές και καλά κάνουν και μετράνε, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι κάνει απαραίτητα σωστά την δουλειά . Στην πρακτική, καθηγήτρια των γαλλικών με χρόνια πείρα, καταλάβαινε αμέσως ποιος κατάλαβε και ποιος όχι, ήξερε το βιβλίο απ' έξω, αλλά οι μέθοδοί της ήταν συνήθως αρχαίοι... τους έβαζε να αντιγράφουν στο τετράδιο όλο το κείμενο του βιβλίου και η απάντησή της για την αδιαφορία των μαθητών ήταν "εε τι να κάνουμε δεν είναι όλοι για όλα τα μαθήματα". Γιατί να μην δίνεται η ευκαιρία σε νέους ανθρώπους που έχουν ασχοληθεί με την επιστήμη πέρα των βασικών; Η πείρα θα έρθει και θα κουμπώσει με τις γνώσεις.
Το οτι εχει καποιος περισσοτερες γνωσεις πανω σε ενα αντικειμενο δεν σημαινει οτι ξερει το πως θα τις μεταδοσει. Εννοειται οτι πρεπει να δινονται ευκαιριες σε νεους και καλυτερους επιστημονες να διδαξουν μεσα σε ταξη, αλλα κανενας δεν μπορει να σου εγγυηθει οτι και αυτοι δεν θα ειναι κακοι καθηγητες. Οταν εχεις μαθει να συνδιαλεγεσαι μονο με ενηλικα ατομα που βρισκονται στο πανεπιστημιο οικειοθελως και απολυτως συνειδητα, δεν ξερω πως θα μπορεσεις να επικοινωνησεις με ενα τσουρμο βαριεστημενα παιδια, στην εφηβεια τους, που πανε στο σχολειο με το ζορι κι αμα λαχει βγαζουν και κανενα σουγιαδακι, ετσι, για να περασει πιο ευχαριστα η ωρα.
 

Memetchi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 1,455 μηνύματα.
Το οτι εχει καποιος περισσοτερες γνωσεις πανω σε ενα αντικειμενο δεν σημαινει οτι ξερει το πως θα τις μεταδοσει. Εννοειται οτι πρεπει να δινονται ευκαιριες σε νεους και καλυτερους επιστημονες να διδαξουν μεσα σε ταξη, αλλα κανενας δεν μπορει να σου εγγυηθει οτι και αυτοι δεν θα ειναι κακοι καθηγητες. Οταν εχεις μαθει να συνδιαλεγεσαι μονο με ενηλικα ατομα που βρισκονται στο πανεπιστημιο οικειοθελως και απολυτως συνειδητα, δεν ξερω πως θα μπορεσεις να επικοινωνησεις με ενα τσουρμο βαριεστημενα παιδια, στην εφηβεια τους, που πανε στο σχολειο με το ζορι κι αμα λαχει βγαζουν και κανενα σουγιαδακι, ετσι, για να περασει πιο ευχαριστα η ωρα.
Για αυτό υπάρχει η πρακτική κτλ. Γενικά πιο εύκολο είναι κάποιος νέος να απόκτησει εμπειρία παρά ένας μεγάλος νέες γνώσεις, το πρώτο θα έρθει μέσα στην δουλειά, το δεύτερο το αναζητάει κανείς μόνος του και είναι πιο δύσκολο.
 

ksnuwanda

Νεοφερμένος

Η ksnuwanda αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών. Έχει γράψει 19 μηνύματα.
Για αυτό υπάρχει η πρακτική κτλ. Γενικά πιο εύκολο είναι κάποιος νέος να απόκτησει εμπειρία παρά ένας μεγάλος νέες γνώσεις, το πρώτο θα έρθει μέσα στην δουλειά, το δεύτερο το αναζητάει κανείς μόνος του και είναι πιο δύσκολο.
Συμφωνω απολυτα, αλλα μην ξεχνας οτι μιλαμε για τις ιδιες ηλικιες, ειδικα οταν αναφερομαστε σε επιστημονες με διδακτορικα, τα οποια παρεπιπτοντως δεν ξερω που θα ωφελησουν εναν καθηγητη. Εκτος κι αν ειναι πανω σε παιδαγωγικα θεματα. Τωρα μην κοροιδευομαστε μεταξυ μας. Αυτα τα μετρα δεν τα πηρανε για να βελτιωσουν τα σχολεια, αλλα για να δυσκολευσουν την προσληψη
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,298 μηνύματα.
Σε εμάς στο τρίτο έτος ( 5ο εξάμηνο) μας δίνεται η δυνατότητα παρακολούθησης ενός προσφερόμενου μαθήματος από το Παιδαγωγικό και έτσι αποκτάμε το πιστοποιητικό διδακτικής επάρκειας.
Επειδή πάντα είμαι του νόμου, θα έλεγα αν υπάρχει κάτι αντίστοιχο στις λοιπές καθηγητικές σχολές να ξεκινάνε οι προπτυχιακοί αφού λάβουν αυτό το πιστοποιητικό.
 

archaios19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 947 μηνύματα.
Αν και απαιτείται σίγουρα μία ορισμένη παιδαγωγική προσέγγιση, δεν αρκεί μόνο αυτό. Είμαι της άποψης πως όποιος έχει τις γνώσεις και την ικανότητα να διδάξει, μπορεί να το κάνει και από το πρώτο έτος του Πανεπιστημίου.
 

Asha

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Asha αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 227 μηνύματα.
Σε εμάς στο τρίτο έτος ( 5ο εξάμηνο) μας δίνεται η δυνατότητα παρακολούθησης ενός προσφερόμενου μαθήματος από το Παιδαγωγικό και έτσι αποκτάμε το πιστοποιητικό διδακτικής επάρκειας.
Επειδή πάντα είμαι του νόμου, θα έλεγα αν υπάρχει κάτι αντίστοιχο στις λοιπές καθηγητικές σχολές να ξεκινάνε οι προπτυχιακοί αφού λάβουν αυτό το πιστοποιητικό.


Δεν ξέρω τι εννοείς με το γράμμα του νόμου και αν εννοείς μόνο το πιστοποιητικό ή να βγάλει και άδεια διδασκαλίας, να κόβει και αποδείξεις και να τα δηλώνει και στην εφορία. Αν εννοείς όλο αυτό, τότε μπράβο σου, μακάρι να το εφαρμόσεις αν και θα είσαι από τους ελάχιστους που θα το κάνουν. Αν όχι, δεν βρίσκω τον λόγο.
Προσωπικά δεν πιστεύω πως το πιστοποιητικό (που στο ΕΚΠΑ δεν παίρνουμε κάτι έξτρα είναι ενσωματωμένη η παιδαγωγική επάρκεια στο πτυχίο) δίνει όντως κάτι που χωρίς αυτό δεν μπορείς να διδάξεις. Συμφωνώ περισσότερο με το αν έχει κάποιος τις γνώσεις να το κάνει γιατί πιστεύω πως η εμπειρία κυρίως είναι αυτή που θα βοηθήσει ώστε κάποιος να βελτιωθεί σε αυτό. Μετά πιστεύω πως είναι κάποια πράγματα και θέμα μεταδοτικότητας ιδοσυγκρασίας του καθηγητή. Δεν λέω βέβαια πως τα παιδαγωγικά δεν σου προσφέρουν τίποτα απολύτως, απλά πιστεύω πως αναλόγως πάντα το τμήμα και τα μαθήματα που προσφέρονται, η βοήθεια μπορεί να είναι αρκετά μικρή.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,604 μηνύματα.
Δεν ξέρω τι εννοείς με το γράμμα του νόμου και αν εννοείς μόνο το πιστοποιητικό ή να βγάλει και άδεια διδασκαλίας, να κόβει και αποδείξεις και να τα δηλώνει και στην εφορία. Αν εννοείς όλο αυτό, τότε μπράβο σου, μακάρι να το εφαρμόσεις αν και θα είσαι από τους ελάχιστους που θα το κάνουν. Αν όχι, δεν βρίσκω τον λόγο.
Προσωπικά δεν πιστεύω πως το πιστοποιητικό (που στο ΕΚΠΑ δεν παίρνουμε κάτι έξτρα είναι ενσωματωμένη η παιδαγωγική επάρκεια στο πτυχίο) δίνει όντως κάτι που χωρίς αυτό δεν μπορείς να διδάξεις. Συμφωνώ περισσότερο με το αν έχει κάποιος τις γνώσεις να το κάνει γιατί πιστεύω πως η εμπειρία κυρίως είναι αυτή που θα βοηθήσει ώστε κάποιος να βελτιωθεί σε αυτό. Μετά πιστεύω πως είναι κάποια πράγματα και θέμα μεταδοτικότητας ιδοσυγκρασίας του καθηγητή. Δεν λέω βέβαια πως τα παιδαγωγικά δεν σου προσφέρουν τίποτα απολύτως, απλά πιστεύω πως αναλόγως πάντα το τμήμα και τα μαθήματα που προσφέρονται, η βοήθεια μπορεί να είναι αρκετά μικρή.
τι εννοεις ειναι ενσωματωμενη στο πτυχιο??δεν σας δινουνε χαρτι επιπλεον??να ξερετε παντως ειναι παρανομο να κανει καποιος ιδιαιτερα χωρις πτυχιο στα χερια
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,062 μηνύματα.
τι εννοεις ειναι ενσωματωμενη στο πτυχιο??δεν σας δινουνε χαρτι επιπλεον??να ξερετε παντως ειναι παρανομο να κανει καποιος ιδιαιτερα χωρις πτυχιο στα χερια

Όλο το youtube παράνομο θα είναι λογικά :P.
Άραγε όλοι αυτοί οι καθηγητές στα λύκεια έχουν πιστοποίηση;
 

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,088 μηνύματα.
από πάντα καποιος είναι ικανός να διδάξει.... πιστοποιητικά και λοιπά είναι για γέλια.
 

Athens2002

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Athens2002 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΑΠΘ. Έχει γράψει 318 μηνύματα.
Από ότι ξέρω τουλάχιστον για τους καθηγητές που υπάρχουν σήμερα στα σχολεία όσοι αποφοίτησαν σε "καθηγητικές" σχολές ( δεν συμφωνώ με τον όρο απλά για να συναντηθούμε) επερνες απο την σχολη τη διδακτική επάρκεια ενώ όλοι οι υπόλοιποι το έπαιρναν σαν πιστοποίηση με ενα συγκεκριμένο Σεμινάριο
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,062 μηνύματα.
Από ότι ξέρω τουλάχιστον για τους καθηγητές που υπάρχουν σήμερα στα σχολεία όσοι αποφοίτησαν σε "καθηγητικές" σχολές ( δεν συμφωνώ με τον όρο απλά για να συναντηθούμε) επερνες απο την σχολη τη διδακτική επάρκεια ενώ όλοι οι υπόλοιποι το έπαιρναν σαν πιστοποίηση με ενα συγκεκριμένο Σεμινάριο

Αρκετοί απο αυτούς δεν έχουν ή λανθασμένα τους αποδόθηκε ένα,οπότε το επιχείρημα πως κάποιος πρέπει να έχει ανάλογη πιστοποίηση το βρίσκω περισσότερο τυπολατρικό παρά ουσιαστικό. Εαν όλοι αυτοί έμπαιναν στο δημόσιο λόγω σοβαρής πιστοποίησης διδακτικής επάρκειας, το 40-80% θα είχε απολυθεί σήμερα,ομοίως ένα μεγάλο ποσοστό του πανεπιστημιακού προσωπικού της χώρας .
 
Τελευταία επεξεργασία:

Athens2002

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Athens2002 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΑΠΘ. Έχει γράψει 318 μηνύματα.
Αρκετοί απο αυτούς δεν έχουν ή λανθασμένα τους αποδόθηκε ένα,οπότε το επιχείρημα πως κάποιος πρέπει να έχει ανάλογη πιστοποίηση το βρίσκω περισσότερο τυπολατρικό παρά ουσιαστικό. Εαν όλοι αυτοί έμπαιναν στο δημόσιο λόγω σοβαρής πιστοποίησης διδακτικής επάρκειας, το 40-80% θα είχε απολυθεί σήμερα,ομοίως ένα μεγάλο ποσοστό του πανεπιστημιακού προσωπικού της χώρας .
Όλοι εχουν για το δημόσιο τουλάχιστον.
Αλλά ξέρουμε ότι είναι κάτι τυπικό.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,062 μηνύματα.
Όλοι εχουν για το δημόσιο τουλάχιστον.
Αλλά ξέρουμε ότι είναι κάτι τυπικό που μπορεί να πάρει ο καθένας εύκολα.

Παραδόξως υπάρχει μεγάλη εμπιστοσύνη απο την πλευρά των γονιών στην παραπαιδεία,παρόλο που δεν υπάρχει απαραίτητα πιστοποίηση του διδάσκοντα. Λογικά θα φταίει το οτι εαν δεν κάνεις την δουλειά σου σωστά θα πάρεις πόδι :P . Εξάλλου ο ίδιος ο μαθητής είναι και ο τελικός κριτής,όταν πληρώνει(και είναι πελάτης οπότε).Εκείνος ξέρει εαν οι υπηρεσίες του είναι χρήσιμες ή όχι. Το πιστοποιητικό τι να του πει εαν δεν είναι ικανοποιημένος ;

Συμφωνούμε επομένως πως πρόκειται για κάτι τυπικό παρά ουσιαστικό.
 

Athens2002

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Athens2002 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΑΠΘ. Έχει γράψει 318 μηνύματα.
Εννοείται συμφωνούμε πως δύο μάθηματα δεν σε κανουν παιδαγωγό.
Απλά πχ αν κάποιος τελειώσει το μαθηματικό παίρνει αυτόματα ή επιδιώκει να πάρει επιλέγοντας κανα δύο μάθηματα στο Πανεπιστήμιο ακόμα και αν έχει στο πίσω μέρος του μυαλού του να ασχοληθεί με την εκπαίδευση.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,062 μηνύματα.
Εννοείται συμφωνούμε πως δύο μάθηματα δεν σε κανουν παιδαγωγό.
Απλά πχ αν κάποιος τελειώσει το μαθηματικό παίρνει αυτόματα ή επιδιώκει να πάρει επιλέγοντας κανα δύο μάθηματα στο Πανεπιστήμιο ακόμα και αν έχει στο πίσω μέρος του μυαλού του να ασχοληθεί με την εκπαίδευση.

Δυο μαθήματα σίγουρα όχι. Εαν κάποιος σκοπεύει να ασχοληθεί με την εκπαίδευση ή τουλάχιστον δεν την αποκλείει πρέπει να τα πάρει αυτά τα δύο μαθήματα,ή έστω το ένα. Είναι μια αρχή,και απο το τίποτα σίγουρα προτιμάται.

Δεν είμαι ειδικός σε αυτά,ωστόσο πιστεύω οτι η παιδαγωγική επάρκεια είναι απαραίτητη όταν έχεις να κάνεις με παιδιά(<15). Σίγουρα βοηθάει και με ενήλικες ή έφηβους,αλλά δεδομένου οτι ο άλλος έχει καθίσει οικειοθελώς να του διδάξεις 2-3 πράγματα,δεν θα τα βρεις τόσο σκούρα καθώς υπάρχει η διάθεση. Όλα θα πάνε καλά αρκεί να μην είσαι εσύ douche. Σε αυτό το σημείο θα δανειστώ λίγα απο τα λόγια του Einstein και θα πω οτι εαν δεν μπορείς να εξηγήσεις κάτι απλά σε κάποιον,δεν το έχεις καταλάβει ο ίδιος.

Και το απλά δεν σημαίνει απαραίτητα να το εκλαικεύσεις τέρμα,αλλά να χρησιμοποιήσεις ακριβώς τους ορισμούς και τις έννοιες που χρειάζεσαι,τίποτα λιγότερο,τίποτα παραπάνω.
 

archaios19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 947 μηνύματα.
Αν και είμαι πολύ νέος και δίχως εμπειρία, κάνω κάποια μαθήματα ενισχυτικής διδασκαλίας στο φροντιστήριο μου. Δεν έχω πτυχίο, ούτε παιδαγωγική επάρκεια. Ωστόσο, παραδειγματίζομαι από ορισμένους μου καθηγητές μου, οι οποίοι αποτέλεσαν για εμένα πρότυπα παιδαγωγών, και προσπαθώ να μιμούμαι κάποιες συμπεριφορές ή τρόπους με τους οποίους αντιμετώπιζαν έναν αμελή ή έναν αδύναμο μαθητή. Για κάποιον λοιπόν που δεν έχει εμπειρία και προτίθεται να αποκτήσει, νομίζω ότι η μίμηση προτύπων είναι ένας αρκετά ασφαλής δρόμος στην αρχή. Και λέω ''ασφαλής'', διότι μόνο ένας μαθητής μπορεί να κρίνει αν ένας καθηγητής ή δάσκαλος συμπεριφέρεται ως σωστός παιδαγωγός, και όχι βιβλία, μελέτες ή δύο μαθήματα επιλογής σε κάποια σχολή.
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,298 μηνύματα.
Δεν ξέρω τι εννοείς με το γράμμα του νόμου και αν εννοείς μόνο το πιστοποιητικό ή να βγάλει και άδεια διδασκαλίας, να κόβει και αποδείξεις και να τα δηλώνει και στην εφορία. Αν εννοείς όλο αυτό, τότε μπράβο σου, μακάρι να το εφαρμόσεις αν και θα είσαι από τους ελάχιστους που θα το κάνουν. Αν όχι, δεν βρίσκω τον λόγο.
Προσωπικά δεν πιστεύω πως το πιστοποιητικό (που στο ΕΚΠΑ δεν παίρνουμε κάτι έξτρα είναι ενσωματωμένη η παιδαγωγική επάρκεια στο πτυχίο) δίνει όντως κάτι που χωρίς αυτό δεν μπορείς να διδάξεις. Συμφωνώ περισσότερο με το αν έχει κάποιος τις γνώσεις να το κάνει γιατί πιστεύω πως η εμπειρία κυρίως είναι αυτή που θα βοηθήσει ώστε κάποιος να βελτιωθεί σε αυτό. Μετά πιστεύω πως είναι κάποια πράγματα και θέμα μεταδοτικότητας ιδοσυγκρασίας του καθηγητή. Δεν λέω βέβαια πως τα παιδαγωγικά δεν σου προσφέρουν τίποτα απολύτως, απλά πιστεύω πως αναλόγως πάντα το τμήμα και τα μαθήματα που προσφέρονται, η βοήθεια μπορεί να είναι αρκετά μικρή.

Όλο αυτό εννοώ. Έχω πει, αυτά που κράζω δε τα κάνω. Οι νόμοι λένε αυτό, αυτό θα κάνω. Μαύρα δε δουλεύω ποτέ.
Αλλά έτσι κι αλλιώς εγώ δεν έχω βλέψεις για ιδιαίτερα. Οι στόχοι μου διαφέρουν κατά πολύ από αυτό το πράγμα.



από πάντα καποιος είναι ικανός να διδάξει.... πιστοποιητικά και λοιπά είναι για γέλια.

Πιστοποιητικά και λοιπά είναι αυτά που λέει ο νόμος.
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Σε εμάς στο τρίτο έτος ( 5ο εξάμηνο) μας δίνεται η δυνατότητα παρακολούθησης ενός προσφερόμενου μαθήματος από το Παιδαγωγικό και έτσι αποκτάμε το πιστοποιητικό διδακτικής επάρκειας.
Επειδή πάντα είμαι του νόμου, θα έλεγα αν υπάρχει κάτι αντίστοιχο στις λοιπές καθηγητικές σχολές να ξεκινάνε οι προπτυχιακοί αφού λάβουν αυτό το πιστοποιητικό.

Τα υποχρεωτικά μαθήματα που έχουν οι καθηγητικές σχολές σπάνια επαρκούν για να αποκτήσεις επάρκεια σαν νέος εκπαιδευτικός. Εγώ παρακολούθησα π.χ. 8 σχετικά μαθήματα στο προπτυχιακό, αλλά αν παράλληλα δεν εργαζόμουν δε θεωρώ ότι όλα αυτά θα είχα το ίδιο αποτέλεσμα. Από όλα τα μαθήματα κέρδισα κάτι, αλλά όχι μόνο γιατί παρακολουθούσα και έκανα εργασίες, αλλά κυρίως επειδή είχα άτομα στα οποία μπορούσα να τα εφαρμόσω. Επίσης, επάρκεια παίρνεις με το πτυχίο σου, όχι νωρίτερα.

Αν και απαιτείται σίγουρα μία ορισμένη παιδαγωγική προσέγγιση, δεν αρκεί μόνο αυτό. Είμαι της άποψης πως όποιος έχει τις γνώσεις και την ικανότητα να διδάξει, μπορεί να το κάνει και από το πρώτο έτος του Πανεπιστημίου.

Ναι, απλά με σύνεση πάντα.

Όλο το youtube παράνομο θα είναι λογικά :P.
Άραγε όλοι αυτοί οι καθηγητές στα λύκεια έχουν πιστοποίηση;

Ε, τεχνικά ναι, γιατί έχεις βγάλει και άδεια ασκήσεως, οπότε έχεις περάσει και από γιατρούς (περίπου, δηλαδή :Ρ). Αλλά, πρακτικά, το ζήτημα των επιμορφώσεων των εκπαιδευτικών, η σύνδεση της έρευνας που γίνεται στα πανεπιστήμια με την πρωτοβάθμια/δευτεροβάθμια εκπαίδευση καθώς και τα όσα παράγονται ( ; ) στα πειραματικά παραμένουν ασαφώς καθορισμένα.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,062 μηνύματα.
Ε, τεχνικά ναι, γιατί έχεις βγάλει και άδεια ασκήσεως, οπότε έχεις περάσει και από γιατρούς (περίπου, δηλαδή :Ρ). Αλλά, πρακτικά, το ζήτημα των επιμορφώσεων των εκπαιδευτικών, η σύνδεση της έρευνας που γίνεται στα πανεπιστήμια με την πρωτοβάθμια/δευτεροβάθμια εκπαίδευση καθώς και τα όσα παράγονται ( ; ) στα πειραματικά παραμένουν ασαφώς καθορισμένα.

Αυτοί οι γιατροί έχουν περάσει απο γιατρούς όμως :laugh: ;
Πέρα απο την πλάκα αρκετοί εκπαιδευτικοί έχουν "βγει στην σύνταξη" αρκετό καιρό πριν βγουν στην σύνταξη στα αλήθεια.Μένουν κυρίως στο οτι μπαίνει το τυράκι κάθε μήνα στο λογαριασμό και ούτε επιμορφώσεις τους ξυπνάνε πλέον ούτε τίποτα. Στα πανεπιστήμια η κατάσταση για ορισμένους καθηγητές είναι ακόμα πιο γιουχου αλλά τα ξεχνώ προς το παρών γιατί είναι εντελώς άλλο "παιχνίδι".

Τέλος πάντων,οι εποχές δεν είναι όπως παλιά που το σχολείο ήταν η μόνη πηγή μάθησης και ο δάσκαλος η απόλυτη αυθεντία. Απο την στιγμή που δημιουργήθηκε το internet όλα αυτά άλλαξαν,και η γνώση έγινε ελεύθερη παντού και για τον καθένα. Και αυτό το βλέπουμε και οι ίδιοι μέσω του forum μας. Πόσα παιδιά έχουν βοηθηθεί εδώ τόσα χρόνια άραγε; Δεν χρειάστηκε να ελέγξουν το πιστοποιητικό διδακτικής επάρκειας μας :P . Βέβαια εαν κάποιος επίσημα θέλει να ασχοληθεί με την διδασκαλία,και εαν θέλει να είναι σωστός επαγγελματίας, θα προσπαθήσει να πάρει και πιστοποιήσεις και να παρακολουθεί σεμινάρια και απο όλα. Ωστόσο αυτό είναι πιο πιθανό να το κάνει κάποιος του ιδιωτικού τομέα που άμεσα θα κριθεί απο τον πελάτη του και μπορεί να χάσει την δουλειά του,παρά κάποιος απο το δημόσιο,που ξέρει οτι δεν τον κουνάει κανείς απο εκεί που είναι,και αξιολογήσεις δεν υπάρχουν.

Το μόνο για το οποίο λυπάμαι είναι οτι εν τέλει μπαίνει price tag σε θέματα μόρφωσης και γνώσης.
Βέβαια σε μια χώρα σαν την δική μας, που το δημόσιο δεν μπορεί να απορροφήσει τόσο κόσμο,είναι λογικό να συμβαίνει αυτό γιατί και αυτοί οι άνθρωποι κάπως θα πρέπει να ζήσουν.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top