Τι είναι αυτό που μετράει περισσότερο για να γίνει κάποιος καθηγητής Πανεπιστημίου;

archaios19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 952 μηνύματα.
Έχω διαβάσει τα βιογραφικά σημειώματα όλων σχεδόν των καθηγητών του τμήματος μου και μπορώ με βεβαιότητα να πω πως, όταν αναγράφεται ο βαθμός ή ο χαρακτηρισμός του βαθμού του πτυχίου, το 90% αυτών έλαβαν πτυχίο με "Λίαν Καλώς". Αντίθετα, ο βαθμός τους σε μεταπτυχιακό και διδακτορικό επίπεδο είναι πάντα "Άριστα".Αυτό τι σημαίνει; Ότι οι βαθμοί του πτυχίου δεν διαδραματίζουν κανέναν απολύτως ρόλο στην επιστημονική τους πορεία, αφού η επιστημονική τους ικανότητα διατρανώνεται πάντα μετά από αυτό και μέσω ουσιαστικών ερευνητικών αναζητήσεων και δοκιμασιών.
 

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Οι βαθμοί από ένα επίπεδο και πάνω μετρούν μόνο σε υποτροφίες και σε περίπτωση ΤΡΕΛΗΣ ισοβαθμίας...
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Βλεπω εδω κατι αποψεις και πραγματικα εχω κλαψει στα γελια.Ναι παιδια τοσο ευκολο ειναι να κανεις διδακτορικο και να αφοσιωθεις στην ερευνα.Ναι παιδια μεινετε στο ροζ συννεφακι.Για να κανεις διδακτορικο χρειαζονται πολλα περισσοτερα απο οσο νομιζετε.
•Υψηλος βαθμος πτυχιου.Δεν ξερω κανεναν που τελειωσε με 7 να εκανε διδακτορικο.Ξερω ατομα που τελειωσαν στα 5 χρονια και με υψηλο βαθμο,λογω το οτι εβαζαν ρητρες και τωρα διαπρεπουν στο εξωτερικο.Δεν μπορει να κανει ο οποιοσδηποτε.Και ναι μαστερ εχουν "ολοι" πλεον.Αμα ημαστα 20 χρονια πισω το συζητουσαμε.Επομενως χρειαζεται υψηλο βαθμο πτυχιου.Αμα δεν χρειαζοταν θα εκαναν ολοι και οχι το 2%.
•Γνωριμιες και βυσμα.Αμα καποιος δεν εχει γνωριμιες στον ακαδημαικο κοσμο και θελει να γινει καθηγητης πανεπιστημιου(για Ελλαδα μιλαω)ειναι τελειωμενος.Εκτος αμα ειναι πολυ τυχερος και βγει προκυρηξη στο αντικειμενο του, τοτε ναι.Τι να κανουμε ετσι ειναι.Αληθεια εχετε δει ποσες προκυρηξεις βγαινουν, ποσο μαλλον για να βρεις θεμα για να ξεκινησεις διδακτορικο?

Το διδακτορικο δεν ειναι για ολους.Για την πανεπιστημιακη ελιτ ειναι και για αυτους που εχουν γονεις ακαδημαικους.Δεν γινεται να τελειωσεις στα 6 και στα 7 με βαθμο 6 και να θες να γινεις ακαδημαικος.Μην λετε βλακειες.Η πραγματικοτητα ειναι αλλη και συνηθως ειναι σκληρη...

Μπορείς να μου εξηγήσεις από πού προκύπτει όλη αυτή η βεβαιότητα για τα διδακτορικά ενώ δηλώνεις ακόμα μαθητής λυκείου;
 

damn

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο damn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 1,771 μηνύματα.
δεν σκοπευω να γινω καθηγητης πανεπιστημιου αλλα καθηγητης πανεπιστημιου γινεσαι εαν εισαι σε καποιο κομμα και σε προωθησει ομοιδεατης καθηγητης ξερω εγω τουλαχιστον στην Ελλαδα καπως ετσι εχουν τα πραγματα
 

J.Cameron

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο J.Cameron αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 308 μηνύματα.

meetmeinmontauk

Τιμώμενο Μέλος

Η meetmeinmontauk αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 11,793 μηνύματα.
Γονεις δεν εχω?Συγγενεις δεν εχω για να μου τα πουν?Και οχι δεν ειναι αμορφωτοι.
ναι, κι εγώ είχα συγγενείς που δούλευαν στον Άρειο Πάγο αλλά ουδεμία σχέση έχω με την νομική, δεν έχω περάσει ούτε απέξω. σημαίνει ότι μπορώ με βεβαιότητα να εκφράζω τι συμβαίνει σε αυτό τον χώρο;
έχεις το συγχωροχάρτι της μικρής ηλικίας βέβαια όποτε δεν σε κατηγορώ.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,983 μηνύματα.
social skills και γνωριμίες.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,963 μηνύματα.
Έχω διαβάσει τα βιογραφικά σημειώματα όλων σχεδόν των καθηγητών του τμήματος μου και μπορώ με βεβαιότητα να πω πως, όταν αναγράφεται ο βαθμός ή ο χαρακτηρισμός του βαθμού του πτυχίου, το 90% αυτών έλαβαν πτυχίο με "Λίαν Καλώς". Αντίθετα, ο βαθμός τους σε μεταπτυχιακό και διδακτορικό επίπεδο είναι πάντα "Άριστα".Αυτό τι σημαίνει; Ότι οι βαθμοί του πτυχίου δεν διαδραματίζουν κανέναν απολύτως ρόλο στην επιστημονική τους πορεία, αφού η επιστημονική τους ικανότητα διατρανώνεται πάντα μετά από αυτό και μέσω ουσιαστικών ερευνητικών αναζητήσεων και δοκιμασιών.

Aκριβώς. Ειδικά στην Ελλάδα όπου ξέρουμε τι γελοίες συνθήκες επικρατούν στην εξεταστική του προπτυχιακού επιπέδου, οι βαθμοί δεν εκφράζουν την πραγματικότητα. Εξάλλου η επιστήμη μαθαίνεται με τα χρόνια μέσω συνεχούς ενασχόλησης και εξέλιξης. Αν για παράδειγμα γράψω προπτυχιακά σε πέντε μαθήματα βαθμό 10 με σκονάκι και γνωριμίες, πράγμα που θα με οδηγήσει σε βελτίωση του ΜΟ, σημαίνει ότι είμαι καλός επιστήμονας ή ότι έχω τις προϋποθέσεις να συνεχίσω ερευνητική καριέρα;

Οι μεταπτυχιακές σπουδές επειδή δεν αναφέρθηκαν εκτενώς, πάλι αποτελούν έναν προθάλαμο έρευνας με υποβαθμισμένο ρόλο στο Ελληνικό Πανεπιστήμιο καθώς η μοριοδότηση του ΑΣΕΠ ή του ΟΑΕΔ το έχουν μετατρέψει σε συμπλήρωμα πτυχίου με σκοπό τα περισσότερα μόρια στις λίστες ανεργίας.

Το μεταπτυχιακό δίπλωμα όμως, σε σοβαρά κράτη και Πανεπιστήμια δεν είναι εγγυημένο όταν σε κάθε μάθημα απαιτείται πολλαπλός τρόπος εξέτασης με μεικτή μορφή (προφορική και γραπτή) και ο καθηγητής δεν αναπτύσσει φιλίες με ορισμένους φοιτητές (ευνοιοκρατία μεταξύ των μεταπτυχιακών φοιτητών). Στην Αυστρία, αν και δημόσιο το Πανεπιστήμιο ποτέ δεν με μεταχειρίστηκαν με τέτοιο τρόπο που να χρειάζεται να κινήσω πολιτικές γνωριμίες για να περάσω μάθημα και με βαθμό της βάσης (η απόλυτη παρακμή). Οι άνθρωποι να είναι καλά, δίδαξαν και με διαμόρφωσαν με βάση την ακαδημαϊκή τους ηθική όπως αυτή ταιριάζει σε ένα από τα παλαιότερα Πανεπιστήμια στην Ευρώπη της εποχής του Διαφωτισμού.

Στην Ελλάδα ο τρόπος που έμπαιναν οι βαθμοί χωρίς να ανταποκρίνονται ούτε στο διάβασμα αλλά ούτε στην τίμια προσπάθεια, όσοι ήταν ειλικρινείς φοιτητές φαίνονταν οι αδύναμοι του Τμήματος σε μαθήματα που τα δίδασκαν ιδιόρρυθμες και διεστραμμένες περιπτώσεις καθηγητών χωρίς φροντιστήριο (ασκήσεις δεν υπήρχαν ποτέ). Οι παράξενοι καθηγητές με την εμμονική συμπεριφορά συνήθως δίδασκαν πολλά μαθήματα ή με μεγάλο συντελεστή κατά ένα παράξενο τρόπο ώστε να επηρεάζουν την βαθμολογική εικόνα των πτυχιούχων. Το άσχημο είναι ότι και πτυχιούχοι από Τμήματα με κακό πρόγραμμα σπουδών και άρα με χαμηλούς ΜΟ, όταν βρέθηκαν στο εξωτερικό μετά από πολύ κόπο στο ψάξιμο και σε ειδικές εξετάσεις (από τα ξένα Πανεπιστήμια), διέπρεψαν σε πολύ καλά Πανεπιστήμια ή ερευνητικά κέντρα με αποτέλεσμα η μετέπειτα πορεία τους να φαντάζει "trolling" βαθμολογίας. Βαθμολογική διαφορά 3 βαθμών τουλάχιστον και μετά αναρωτιέται κανείς που δεν ξέρει την κατάσταση, τι να συμβαίνει άραγε στην Ελλάδα.

Ο @fmarulezkd είναι ένα αξιέπαινο παράδειγμα και μακάρι πολλοί φοιτητές να μην περιορίζουν τα όνειρά τους επειδή 5 ανεγκέφαλοι καθηγητές τους έβαλαν κακό βαθμό. Η επιστήμη δεν είναι ιδιοκτησία των Ελληνικών καθηγητών Πανεπιστημίου και αν κάποιοι συμπεριφέρονται με απαίσια συμπεριφορά αφήνοντας πικρές αναμνήσεις, καλό είναι να μπαίνουν στο χρονοντούλαπο της ιστορίας. Η ζωή είναι στα χέρια σας και σε άλλες κοινωνίες με καλύτερο ερευνητικό προσωπικό δίνουν περισσότερη σημασία στο τι κάνεις τώρα και όχι τι έγραψες πριν 3 χρόνια σε μια διπλή ή τριπλή εξεταστική (όπου τα μαθήματα κορμού να εξετάζονταν την ίδια ώρα ταυτόχρονα) επειδή οι κανονικές εξεταστικές χάθηκαν σε καταλήψεις. Πράγματα τελείως φαιδρά.

Παράδειγμα:

@J.Cameron, @archaios19

Γνωρίζω προσωπικά έναν συνάδελφό που έκανε 15 χρόνια να τελειώσει το Μαθηματικό λόγω ιδιαιτεροτήτων του Τμήματος και μπόρεσε να βρει δουλειά στην μεγάλη αμερικάνικη εταιρία μετά από μεταπτυχιακές σπουδές που τις τελείωσε στην ώρα τους με καλό βαθμό, αλλά όχι με τον πανικό του Μαθηματικού Τμήματος. :crazy: Ιστορίες τρέλας. Για λεπτομέρειες μπορώ να μιλήσω μέσω πμ. Λέτε ο Αμερικάνικος κολοσσός να στάθηκε πόσες φορές κόπηκε στη Διαφορική Γεωμετρία; Βέβαια για το Ελληνικό κράτος, σε επίπεδο μορίων είναι τελείως ανύπαρκτος.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Slytherin

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Slytherin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών και Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 1,116 μηνύματα.
@Hacker13 Αμα κανεις διδακτορικό χωρίς να το θες , θα σιχτιριζεις.

Μέχρι τωρα θα ειχες καταλάβει στη ζωη σου αν σε ενδιαφέρει η έρευνα.
Ξαναλέω , δεν ειναι για όλους.

Το θέλω α) για το δημόσιο β) για το επάγγελμα του Καθηγητή ως σταθερή δουλειά.

Σίγουρα πάντως είναι δύσκολο και δεν ξέρω κατά πόσο είναι εφικτό αλλά αν πρόκειται να βρω μια καλή δουλειά με την αποφοίτηση αξίζει τον κόπο τουλάχιστον η προσπάθεια .
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Γονεις δεν εχω?Συγγενεις δεν εχω για να μου τα πουν?Και οχι δεν ειναι αμορφωτοι.

Master δεν έχουν όλοι... αλλά σίγουρα περισσότεροι από παλιότερα.

Διδακτορικός Φοιτητής πάντως να ξέρεις μπορεί να γίνει οποιοσδήποτε έχει Master. Δεν παίζει ρόλο ο βαθμός Πτυχίου.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Κλημεντίνη

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Κλημεντίνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,658 μηνύματα.
@Hacker13 Οταν λεω να το θες , εννοώ να θες την έρευνα.

Όχι σαν μορια στο δημόσιο και για να γίνεις καθηγητής( μακάρι να ήταν τοσο απλο εν τω μεταξύ)

Αν σε ενδιαφέρει κατι τέτοιο ίσως θα έπρεπε να σκεφτείς ενα δευτερο πτυχίο στα παιδαγωγικά.
Με τοσα μορια ολο και καπου θα σε πάρουν σαν αναπληρωτή.

Γενικα όμως ξαναλέω εχεις ενα πτυχίο που σου δίνει επιλογές.
Αν μείνεις στο δεν με παιρνουν να δουλέψω σε τράπεζα, αφού τελειώσεις το διδακτορικό θα λες δε με περνούν να διδάξω πουθενά.
Ψαξε δουλειά και θα έρθει και αυτό που θες.
Και αν ειναι να μαζέψεις κι αλλο προσόν, καντο μετα απο επισταμένη σκέψη οτι θα σε ωφελήσει κάπου.

Δυστυχώς στην Ελλάδα μπαίνει εύκολα κάποιος στον τρόπο σκέψης να μαζεύει ασταμάτητα προσόντα , μπας και .
 
Τελευταία επεξεργασία:

Slytherin

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Slytherin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών και Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 1,116 μηνύματα.
@Hacker13 Οταν λεω να το θες , εννοώ να θες την έρευνα.

Όχι σαν μορια στο δημόσιο και για να γίνεις καθηγητής( μακάρι να ήταν τοσο απλο εν τω μεταξύ)

Αν σε ενδιαφέρει κατι τέτοιο ίσως θα έπρεπε να σκεφτείς ενα δευτερο πτυχίο στα παιδαγωγικά.
Με τοσα μορια ολο και καπου θα σε πάρουν σαν αναπληρωτή.

Γενικα όμως ξαναλέω εχεις ενα πτυχίο που σου δίνει επιλογές.
Αν μείνεις στο δεν με περνούν να δουλέψω σε τράπεζα, αφού τελειώσεις το διδακτορικό θα λες δε με περνούν να διδάξω πουθενά.
Ψαξε δουλειά και θα έρθει και αυτό που θες.
Και αν ειναι να μαζέψεις κι αλλο προσόν, καντο μετα απο επισταμένη σκέψη οτι θα σε ωφελήσει κάπου.

Δυστυχώς στην Ελλάδα μπαίνει εύκολα κάποιος στον τρόπο σκέψης να μαζεύει ασταμάτητα προσόντα , μπας και .

Μακάρι να ήταν τόσο εύκολο να δουλέψω ως Αναπληρωτής.

Δεν χρειάζομαι δεύτερο πτυχίο στα παιδαγωγικά αλλά σε συνδυασμό με το πτυχίο Λογιστικής υπάρχει 1 έτος ειδικό πρόγραμμα Παιδαγωγικής Επάρκειας στο ΕΑΠ ή ΑΣΠΑΙΤΕ και μπορώ να είμαι στον κλάδο οικονομικών να διδάσκω αρχές οικονομικής θεωρίας πχ

Κατά τα άλλα έχεις δίκιο σε όλα αυτά που λες αλλά είμαι πεπεισμένος πως με τα 400 μόρια του Διδακτορικού θα μπορούσα να βρω μόνιμα δουλειά δημόσιο σχεδόν σίγουρα αν και κάτι τέτοιο δεν ισχύει εκτός του ότι μπορεί να αλλάξουν τα κριτήρια πρόσληψης όταν θα έχω τελειώσει .
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,963 μηνύματα.
Δυστυχώς στην Ελλάδα μπαίνει εύκολα κάποιος στον τρόπο σκέψης να μαζεύει ασταμάτητα προσόντα , μπας και .

και...λαλήσει. Να αγιάσει το πανέμορφο στόμα σου. Το αστείο είναι ότι αν υπήρχε κάποιος φορέας εξέτασης προσόντων πάλι θα υπήρχαν "ειδικά μεταπτυχιακά" για να μαζεύουν πιστοποιήσεις με μόρια και πόντους ότι κατέχουν αυτά τα προσόντα.

Δεν σώζεται τούτος ο τόπος...Μακρυάααααα :crazy:
 
Τελευταία επεξεργασία:

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 18,497 μηνύματα.
Εγώ από τη μικρή πείρα που έχω με το διάβασμα βιογραφικών η καλύτερη λύση είναι να ανοίξεις δρόμο για πανεπιστήμια του εξωτερικού και αν μπορούμε να το κάνουμε από νωρίς. Στόχος μου μόλις τελειώσω με προπτυχιακό κατευθείαν υποτροφία για μεταπτυχιακό και μετέπειτα PhD στο εξωτερικό. Σχεδόν όλοι οι καθηγητές που είδα είτε δούλευαν για χρόνια στο εξωτερικό είτε κάναν για χρόνια άλλες δουλειές παράλληλα μέχρι να μπουν σε ελληνικό πανεπιστήμιο. Ο πιο σίγουρος τρόπος είναι να έχεις διακρίσεις σε ξένο πανεπιστήμιο και να δουλεύεις εκεί έτσι ώστε να έχεις να επιδείξεις μια ισχυρή προϋπηρεσία.

Όλοι ξεκινάνε σαν Λέκτορες και μετά πας για Επίκουρος Καθηγητής. Σημαντική προϋπόθεση να έχεις τουλάχιστον 2 δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά. Και όπως είπαμε, αρκετές ξένες γλώσσες. Ένας καθηγητής είδα είχε C2 σε Γαλλικά και Αγγλικά, σπούδασε Τούρκικα και Οθωμανικά στην Πόλη και έχει άριστη γνώση Ιταλικής γλώσσας. Δεν είναι παιχνιδάκι ( αν και σε εμάς είναι διαφορετικά καθώς με τις ξένες γλώσσες ξεκλειδώνεις ευρύτερη γκάμα πηγών ).

Και κάτι ακόμα, αν πάτε εξωτερικό φροντιστε το αντικείμενο στο οποίο θα κάνετε διδακτορικό να ερευνάται στα ελληνικά πανεπιστήμια. Δυστυχώς εδώ ακόμη έχουμε μια πιο περιορισμένη γκάμα από το εξωτερικο. Το ενδεχόμενο να γίνει τέτοια στραβή και να κολλήσετε στο εξωτερικό μέχρι νεωτέρας είναι μεγάλη.
 

Asha

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Asha αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 227 μηνύματα.
Διάβασα κάποια από αυτά που αναφέρθηκαν σε προηγούμενα ποστ και σχετικά με τις γλώσσες έχω να προσθέσω πως δεν είναι προαπαιτούμενο σε όλα τα διδακτορικά να έχεις κάποιο πτυχίο στα αγγλικά η σε κάποια άλλη ξένη γλώσσα για να σε δεχτούν. Πιστεύω ωστόσο ακόμη και εκεί που δεν είναι προαπαιτούμενο πως τα αγγλικά είναι απαραίτητα στο βαθμό που να μπορεί κάποιος και να διαβάσει αλλά και να κάνει ο ίδιος μια δημοσίευση στα αγγλικά. Είναι διεθνής γλώσσα και προσωπικά πιστεύω πως ένας ακαδημαϊκός για να σταθεί στην διεθνή κοινότητα θα πρέπει να μπορεί να γράψει τουλάχιστον ένα άρθρο στα αγγλικά/ να μιλήσει σε ένα συνέδριο/ να επιβλέψει μια μεταπτυχιακή/διδακτορική διατριβή στα αγγλικά.
Όσον αφορά τις άλλες γλώσσες, σαφώς δεν είναι απαραίτητες σε όλους τους τομείς. Σε κάποιους όμως είναι, όπως για παράδειγμα σε κάποιους τομείς της ιστορίας και της αρχαιολογίας. Ενδεχομένως κάποιος που θα μελετήσει την νεότερη ελληνική ιστορία να μην χρειάζεται να ξέρει γαλλικά ή γερμανικά. Χρειάζεται όμως σε κάποιον που θα ασχοληθεί με την κλασική αρχαιολογία, την αρχαία ιστορία, τα βυζαντινά κτλ. Δυστυχώς δεν είναι όλα τα θεμελιώδη συγγράμματα μεταφρασμένα και δεν εκδίδονται καν όλα τα θεμελιώδη περιοδικά στα αγγλικά. Ακόμα και σε μεταπτυχιακό επίπεδο τίθεται σαν ερώτηση στην συνέντευξη επιλογής. Στην συνέντευξη για το μεταπτυχιακό ρωτάνε με ποιο επιμέρους θέμα θέλει ο εκάστοτε υποψήφιος να ασχοληθεί και αν το θέμα έχει αρκετή ξενόγλωσση βιβλιογραφία το αναφέρουν και ρωτάνε ποιες γλώσσες γνωρίζει. Μπορεί το θέμα να μην χρειάζεται καν μια ξένη γλωσσα (εκτός αγγλικών που είναι δεδομένα) αλλά δύο. Δεν γνωρίζουν όλοι οι μεταπτυχιακοί φοιτητές άλλες ξένες γλώσσες εκτός των αγγλικών αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν θα συναντήσουν ξενόγλωσσα άρθρα στην βιβλιογραφία. Εγώ έχει τύχει να ζητήσω από φίλο να μου μεταφράσει σελίδες από γαλλικά στα ελληνικά αν και γενικά καταλαβαίνω κάποια βασικά πράγματα. Έχω βεβαίως και γνωστούς που κάνουν διδακτορικό σε άλλη επιστήμη και δεν τους χρειαστηκε άλλη γλώσσα πέρα από τα αγγλικά.
Συμφωνώ πως δεν μπορεί κάποιος να είναι σίγουρος πως θα ήθελε διδακτορικό πριν από τα μέσα του μεταπτυχιακού. Έχω να πω πως αν και το σκεφτόμουν σοβαρά πριν ξεκινήσω το μεταπτυχιακό όταν μπήκα στην διπλωματική άρχισα να αλλάζω γνώμη. Δεν είναι για όλους η έρευνα και η ακαδημαϊκή καριέρα. Προσωπικά κατάλαβα πως όλο αυτό θα είχε επιπτώσεις στην ψυχική μου υγεία (είμαι αγχώδεις άτομο). Που ήδη έχει επιπτώσεις, απλά κατέληξα πως θα είμαι πιο χαρούμενη (και υγιής) κάπου αλλού. Είναι κάτι που το έχω ακούσει και από άλλους και έχω διαβάσει άρθρα πως υπάρχουν μεγάλα ποσοστά με αγχωδης διαταραχές και κατάθλιψη στον ακαδημαϊκό χώρο.
 

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,963 μηνύματα.
Δεν υπάρχει πλέον η βαθμίδα του Λέκτορα.

Στο Πανεπιστήμιο Πατρών την κρατάνε με νύχια και με δόντια. :loltooth: Ήθελα να ξέρω @giannhs2001, η Πάτρα ανήκει στην Ελλάδα; ε; Ε; :crazy:

Δεν υπάρχει πλέον η βαθμίδα του Λέκτορα.

Θες να γλείψω το παπαδαριονομαρχιοκομματικό στρατό του Πασόκ της Αχαϊας να σε κάνουν Λέκτορα; Κατεβαίνει και ο Γεωργάκης μόνιμα. :crazy: :teasing: :D
 

Slytherin

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Slytherin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών και Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 1,116 μηνύματα.
Στα Οικονομικά χρειάζονται Αγγλικά οπωσδήποτε αλλά γίνεται να μετράει μόνο ο βαθμός του Reading; Αν κάποιος ξέρει το Reading γράφει διδακτορική διατριβή, τι χρειάζεται Listening και Προφορικά.. εκεί ήταν το μεγαλύτερο πρόβλημα μου.
 

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.
Στα Οικονομικά χρειάζονται Αγγλικά οπωσδήποτε αλλά γίνεται να μετράει μόνο ο βαθμός του Reading; Αν κάποιος ξέρει το Reading γράφει διδακτορική διατριβή, τι χρειάζεται Listening και Προφορικά.. εκεί ήταν το μεγαλύτερο πρόβλημα μου.
Δεν θα σε εξετάσει κανείς στα Αγγλικά... Τα Αγγλικά τα χρειάζεσαι απλώς για να μπορείς να ανταπεξέλθεις στη Διατριβή, σε πληροφορίες, βιβλιογραφία, να μπορείς να επικοινωνήσεις σε συνέδρια, σεμινάρια κλπ.

Δεν σού προσφέρουν κάτι άλλο τα Αγγλικά. Δεν σού δίνουν μόρια ή κάτι για να κάνεις μεταπτυχιακό ή διδακτορικό...
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,963 μηνύματα.
Στα Οικονομικά χρειάζονται Αγγλικά οπωσδήποτε αλλά γίνεται να μετράει μόνο ο βαθμός του Reading; Αν κάποιος ξέρει το Reading γράφει διδακτορική διατριβή, τι χρειάζεται Listening και Προφορικά.. εκεί ήταν το μεγαλύτερο πρόβλημα μου.

Φίλε μου διαβάζω τα ποστ σου (αλλά και άλλων) και πραγματικά απορώ γιατί βάζετε εμπόδια στον εαυτό σας με δευτερεύοντα θέματα. Τα Αγγλικά τα χρειάζεσαι πρωτίστως για σένα καθώς πλέον οι δημοσιεύσεις γίνονται στην Αγγλική (θα έπρεπε να το γνωρίζεις ήδη από το μεταπτυχιακό σου, αν σας έδιναν δημοσιεύσεις για να δουλέψετε). Χρειάζεσαι πάνω του μετρίου καλή κατανόηση της Αγγλικής γλώσσας σε γραπτό και προφορικό λόγο. Να μπορείς να κατανοείς τι διαβάζεις και να μπορείς να το αποδώσεις στην Αγγλική αν χρειαστεί. Ξεκίνησε με οικονομική ορολογία Οικονομικών για να συνηθίσεις λίγο το feeling του κειμένου π.χ. μιας δημοσίευσης με Μικροοικονομικούς δείκτες.

Ξεκόλλα από τη λογική: "κάνω κάτι για να δω αν θα μετρήσει ως μόρια για το ΑΣΕΠ".
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 18,497 μηνύματα.
Στο Πανεπιστήμιο Πατρών την κρατάνε με νύχια και με δόντια. :loltooth: Ήθελα να ξέρω @giannhs2001, η Πάτρα ανήκει στην Ελλάδα; ε; Ε; :crazy:


Έχω μείνει πίσω στις εξελίξεις. Αν έφυγε αυτή η βαθμίδα τελείωσε το πανηγύρι. Πάμε εξωτερικό να τελειώσουμε με αυτη τη κωμωδία. Στα 50 μας βλέπω για Ελλάδα.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top