Covid-19: Πότε θα ανοίξουν τα Πανεπιστήμια;

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
2.500.000 ευρώ
100.000 φοιτητές του Αριστοτελείου
0,5 ευρώ το κόστος προμήθειας μάσκας

Το κονδύλι επαρκεί για 50 μέρες εξέτασης. Δεδομένου ότι υπάρχουν και άλλα Πανεπιστήμια και, προφανώς, δεν δίνουν όλοι οι φοιτητές εξέταση κάθε μέρα, τα λεφτά αφορούν την περίοδο της εξεταστικής και μόνο. Στην Κοζάνη έχει βγει ήδη πρόγραμμα εξεταστικής. Πολλά από τα μαθήματα θα δοθούν διαδικτυακά. Παρόλα αυτά, αρκετά μαθήματα που στο εαρινό δόθηκαν διαδικτυακά, τώρα θα εξεταστούν με φυσική παρουσία.
 

Ν.Χ.

Δραστήριο μέλος

Ο Ν.Χ. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 620 μηνύματα.
2.500.000 ευρώ
100.000 φοιτητές του Αριστοτελείου
0,5 ευρώ το κόστος προμήθειας μάσκας

Το κονδύλι επαρκεί για 50 μέρες εξέτασης. Δεδομένου ότι υπάρχουν και άλλα Πανεπιστήμια και, προφανώς, δεν δίνουν όλοι οι φοιτητές εξέταση κάθε μέρα, τα λεφτά αφορούν την περίοδο της εξεταστικής και μόνο. Στην Κοζάνη έχει βγει ήδη πρόγραμμα εξεταστικής. Πολλά από τα μαθήματα θα δοθούν διαδικτυακά. Παρόλα αυτά, αρκετά μαθήματα που στο εαρινό δόθηκαν διαδικτυακά, τώρα θα εξεταστούν με φυσική παρουσία.
Μα στην εξεταστική του Ιουνίου δεν έδιναν σε κανέναν τίποτα από υλικά... Μιλάμε για ενεργούς φοιτητές και όχι φοιτητές ... φαντάσματα που είναι μόνο στα χαρτιά ή δεν πατάνε το πόδι τους ...
 

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Μιλάμε για ενεργούς φοιτητές και όχι φοιτητές ... φαντάσματα...
Ναι, η ανάλυση είναι χονδρική. Για αυτό πήρα συνολικούς φοιτητές μόνο του Αριστοτελείου, για να μην κάθομαι να υπολογίσω τι ενεργοί φοιτητές υπάρχουν στο σύνολο της επικράτειας. Εκτιμώ, πάντως, ότι υπάρχουν περισσότεροι από 100.000. Όπως και να το μετρήσεις, το κονδύλι φαίνεται ότι δίνεται για την περίοδο της εξεταστικής.

Την περασμένη εβδομάδα είχε η Κεραμέως σύσκεψη με τους Περιφερειακούς Διευθυντές (επιβλέπουν τα σχολεία Α'-Β'/Βάθμιας στην Περιφέρεια ευθύνης τους) για να συζητήσουν τι θα γίνει στα σχολεία φέτος και μέχρι τέλος της επόμενης εβδομάδας θα έχουν τοποθετηθεί και οι Διευθυντές Εκπαίδευσης στις Διευθύνσεις των (πρώην) Νομών. Αναλόγως με τις εντολές που θα πάρουν για τον τρόπο λειτουργίας των σχολείων, θα πάει και στα Πανεπιστήμια.

Σε κάθε περίπτωση, η εξ αποστάσεως διδασκαλία στα Πανεπιστήμια είναι πολύ πιο εύκολη από ότι στα σχολεία. Η απόφαση ακόμα δεν έχει ληφθεί, αλλά με την πορεία που διαγράφουν τα μέτρα τις τελευταίες 2 εβδομάδες, θεωρώ πολύ δύσκολο να επιλεχθεί να γίνουν μαθήματα δια ζώσης. Μπορεί, τελικά, να γίνει, για λόγους οικονομικής φύσης, αλλά δεν το θεωρώ πιθανό.
 

Ν.Χ.

Δραστήριο μέλος

Ο Ν.Χ. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 620 μηνύματα.
Ναι, η ανάλυση είναι χονδρική. Για αυτό πήρα συνολικούς φοιτητές μόνο του Αριστοτελείου, για να μην κάθομαι να υπολογίσω τι ενεργοί φοιτητές υπάρχουν στο σύνολο της επικράτειας. Εκτιμώ, πάντως, ότι υπάρχουν περισσότεροι από 100.000. Όπως και να το μετρήσεις, το κονδύλι φαίνεται ότι δίνεται για την περίοδο της εξεταστικής.

Την περασμένη εβδομάδα είχε η Κεραμέως σύσκεψη με τους Περιφερειακούς Διευθυντές (επιβλέπουν τα σχολεία Α'-Β'/Βάθμιας στην Περιφέρεια ευθύνης τους) για να συζητήσουν τι θα γίνει στα σχολεία φέτος και μέχρι τέλος της επόμενης εβδομάδας θα έχουν τοποθετηθεί και οι Διευθυντές Εκπαίδευσης στις Διευθύνσεις των (πρώην) Νομών. Αναλόγως με τις εντολές που θα πάρουν για τον τρόπο λειτουργίας των σχολείων, θα πάει και στα Πανεπιστήμια.

Σε κάθε περίπτωση, η εξ αποστάσεως διδασκαλία στα Πανεπιστήμια είναι πολύ πιο εύκολη από ότι στα σχολεία. Η απόφαση ακόμα δεν έχει ληφθεί, αλλά με την πορεία που διαγράφουν τα μέτρα τις τελευταίες 2 εβδομάδες, θεωρώ πολύ δύσκολο να επιλεχθεί να γίνουν μαθήματα δια ζώσης. Μπορεί, τελικά, να γίνει, για λόγους οικονομικής φύσης, αλλά δεν το θεωρώ πιθανό.
Ας μην κοροϊδευόμαστε η εξ αποστάσεως και διδασκαλία και εξέταση είναι μια παρωδία...
 

marakiloveee

Δραστήριο μέλος

Η marakiloveee αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 533 μηνύματα.
Να ανοίξουν τα πανεπιστήμια με τέτοια φαινόμενα; Δεν υπάρχει περίπτωση, καμία όμως.
Λες ε;;;
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Και αν δεν ανοιξουν καθολου οι φοιτητες και ειδικα οι πρωτοετεις πως θα γνωρισουν λιγο κοσμο να κοινωνικοποιηθουν; ειναι σοβαρο αυτο και ας μην φαινεται εξ αρχης
Μέσω τσατ 😂😂😂
 

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,286 μηνύματα.
Για κάποιους ναι, για κάποιους όχι.

Για αυτούς που δεν είναι παρωδια είναι οι φοιτητές του 2-3 φίλε.Εγω που έβγαλα στο πρώτο έτος 9+ και άλλους καλούς φοιτητές που βλέπω θέλουν να ανοίξουμε.Τα τούβλα που μένουν σε όλα τα μάθηματα δεν τους ενδιαφέρει να ανοίξουμε γιατί δεν περνούν τίποτα.
 

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Για αυτούς που δεν είναι παρωδια είναι οι φοιτητές του 2-3 φίλε.Εγω που έβγαλα στο πρώτο έτος 9+ και άλλους καλούς φοιτητές που βλέπω θέλουν να ανοίξουμε.Τα τούβλα που μένουν σε όλα τα μάθηματα δεν τους ενδιαφέρει να ανοίξουμε γιατί δεν περνούν τίποτα.
Προσωπικά, την καλύτερη δουλειά την έκανα διαβάζοντας το σύγγραμμα του μαθήματος και λύνοντας παλιά θέματα. Μαθήματα που ποτέ δεν τα παρακολούθησα στο αμφιθέατρο, τα πέρασα με 9 και 10, ακόμα και τα λεγόμενα "βαριά" μαθήματα. Η από διδασκαλίας έδρας δεν είναι η βέλτιση δυνατή, απλά αυτήν έχουμε συνηθίσει.

Από εκεί και πέρα είναι προσωπική προτίμηση του καθενός πώς επιθυμεί να γίνουν τα μαθήματα.
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Το πιο πιθανό, πάντως, είναι να ανοίξουν, έστω και με εκ περιτροπής πρόγραμμα οι σχολικές μονάδες από κάτω προς τα πάνω - δημοτικά, γυμνάσια, λύκεια - ενώ στα πανεπιστήμια, ειδικά δε στα μεταπτυχιακά και τα μικρά τμήματα των προπτυχιακών δεν υπάρχει καμία δυσκολία στο να γίνουν εξ αποστάσεως, τουλάχιστον οι διαλέξεις.

Προσωπικά, την καλύτερη δουλειά την έκανα διαβάζοντας το σύγγραμμα του μαθήματος και λύνοντας παλιά θέματα. Μαθήματα που ποτέ δεν τα παρακολούθησα στο αμφιθέατρο, τα πέρασα με 9 και 10, ακόμα και τα λεγόμενα "βαριά" μαθήματα. Η από διδασκαλίας έδρας δεν είναι η βέλτιση δυνατή, απλά αυτήν έχουμε συνηθίσει.

Από εκεί και πέρα είναι προσωπική προτίμηση του καθενός πώς επιθυμεί να γίνουν τα μαθήματα.

Συνήθως ναι, γιατί αρκετές φορές το μάθημα που γίνεται σε ένα αμφιθέατρο είναι απλά μία συζήτηση πάνω στις σημειώσεις/το σύγγραμα που υπάρχουν για το μάθημα. Ωστόσο, σε όσα μαθήματα επιδίωκα το κάτι παραπάνω από το να τα περάσω και να έχω μία καλή εικόνα - ήθελα, ας πούμε, να συζητήσω ειδικά θέματα και να διαμορφώσω καλύτερη εικόνα, το να είσαι από κοντά και η διδάσκουσα/ο διδάσκων να είναι καλοί ανέβαζε κατά πολύ την ποιότητα και την ταχύτητα αφομοίωσης - αυτό είναι, άλλωστε και ό,τι ονομάζουν οι παιδαγωγοί (Vygotsky) ζώνη επικείμενης ανάπτυξης (ΖΕΑ).
 

tsiobieman

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 803 μηνύματα.

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,286 μηνύματα.

Nihilist

Τιμώμενο Μέλος

Ο Nihilist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,355 μηνύματα.
2.500.000 ευρώ
100.000 φοιτητές του Αριστοτελείου
0,5 ευρώ το κόστος προμήθειας μάσκας

Το κονδύλι επαρκεί για 50 μέρες εξέτασης. Δεδομένου ότι υπάρχουν και άλλα Πανεπιστήμια και, προφανώς, δεν δίνουν όλοι οι φοιτητές εξέταση κάθε μέρα, τα λεφτά αφορούν την περίοδο της εξεταστικής και μόνο. Στην Κοζάνη έχει βγει ήδη πρόγραμμα εξεταστικής. Πολλά από τα μαθήματα θα δοθούν διαδικτυακά. Παρόλα αυτά, αρκετά μαθήματα που στο εαρινό δόθηκαν διαδικτυακά, τώρα θα εξεταστούν με φυσική παρουσία.

Πες τα... υπάρχουν χιλιάδες σχολές σε όλη την Ελλάδα με εκατοντάδες χιλιάδες φοιτητές, τα 2,5 εκατομμύρια δε φτάνουν φυσικά για όλο το εξάμηνο, αλλά απλώς για τα όσα μαθήματα δοθούν δια ζώσης το Σεπτέμβρη, άντε και τον Γενάρη, ή για τα πιο σημαντικά εργαστήρια.

Και γιατί να ανοίξουν σχολεία και όχι πανεπιστήμια;

Γιατί οι τάξεις έχουν 20-25 άτομα που με εκ περιτροπής πάνε 10, ενώ τα πανεπιστήμια 200 σε αμφιθέατρα(σ’ εμάς φτάνει και 300).
Γιατί οι μικροί μεταδίδουν πιο δύσκολα τον ιό από τους ενήλικους φοιτητές σύμφωνα με τις μελέτες.
Επειδή το μάθημα στην τάξη και η κοινωνικοποίηση των μαθητών μπορεί να γίνει μόνο δια ζώσης, ενώ οι πανεπιστημιακές διαλέξεις γίνονται μια χαρά και εξ αποστάσεως.
Επειδή τα παιδιά του δημοτικού χρειάζονται γονείς στο σπίτι, ενώ οι φοιτητές όχι.

Τα σχολεία εξάλλου άνοιξαν τον Μάιο, ενώ τα πανεπιστήμια όχι. Δε θα δυσκολευθούν να το επαναλάβουν.

Ο μόνος τρόπος για να ανοίξουν είναι αν επιβάλουν υποχρεωτικά τη μάσκα στα αμφιθέατρα. Αλλά αμφιβάλλω, γιατί δικαιολογημένα θα διαμαρτυρηθούν φοιτητές που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες ή που μένουν με άτομα που ανήκουν.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,672 μηνύματα.
ελα ρε μαγκες καλυτερα να μην πατατε αμφιθεατρα να καθεστε σπιτι να τεμπελιαζετε.σιγα τωρα.μια χαρα ειναι η εξ αποστασεως διδασκαλια.εκει που πρεπει να αλλαξει ειναι να γινει η εξεταστικη δια ζωσης.μονο η εξεταστικη δια ζωσης,εξ αποστασεως διδασκαλια να παραμεινει
 

Chem2000

Διάσημο μέλος

Η Chem2000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών, Πτυχιούχος του τμήματος Χημείας Ιωαννίνων και μας γράφει απο Νίκαια (Αττική). Έχει γράψει 2,880 μηνύματα.
Ρε παιδιά τώρα ας μη κοροϊδευόμαστε.Επειδή μπορεί να γίνει διαδικτυακά και το επόμενο εξάμηνο αυτό δε σημαίνει οτι είναι σωστός τρόπος διδασκαλίας,ας μη πλανόμαστε.Αντικειμενικά είναι χάλια από πολλές απόψεις,αλλό το ότι βολεύει ορισμένα άτομα.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,672 μηνύματα.
Ρε παιδιά τώρα ας μη κοροϊδευόμαστε.Επειδή μπορεί να γίνει διαδικτυακά και το επόμενο εξάμηνο αυτό δε σημαίνει οτι είναι σωστός τρόπος διδασκαλίας,ας μη πλανόμαστε.Αντικειμενικά είναι χάλια από πολλές απόψεις,αλλό το ότι βολεύει ορισμένα άτομα.
φιλη μου ετσι και αλλιως το μαθημα και δια ζωσης κοροιδια ιεναι.οποτε καλυτερα να σαι και σπιτι.εκει που πρεπει να αλλαξει ειναι η εξεταστικη που πρεπει να γινει αποκλειστικα δια ζωσης
 

Chem2000

Διάσημο μέλος

Η Chem2000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών, Πτυχιούχος του τμήματος Χημείας Ιωαννίνων και μας γράφει απο Νίκαια (Αττική). Έχει γράψει 2,880 μηνύματα.
φιλη μου ετσι και αλλιως το μαθημα και δια ζωσης κοροιδια ιεναι.οποτε καλυτερα να σαι και σπιτι.εκει που πρεπει να αλλαξει ειναι η εξεταστικη που πρεπει να γινει αποκλειστικα δια ζωσης
Και τι θα γίνει με τα τζάμπα ενοίκια;Να ξενοικιάσεις το σπίτι;Και πως θα ξαναβρεις καινούριο όταν τα πράγματα γίνουν όπως πριν;Ή μήπως θα μας βοηθήσει οικονομικά η κυβέρνηση;
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,672 μηνύματα.
Και τι θα γίνει με τα τζάμπα ενοίκια;Να ξενοικιάσεις το σπίτι;Και πως θα ξαναβρεις καινούριο όταν τα πράγματα γίνουν όπως πριν;Ή μήπως θα μας βοηθήσει οικονομικά η κυβέρνηση;
δηλαδη και λογω ενοικιων αποκλειστικα να πανε να γινουνε δια ζωσης??δεν το θεωρω σοβαρο επιχερημα.μπορεις να εισαι στο νοικιασμενο σπιτι και να κανεις εξ αποστασεως απο κει τα μαθηματα σου
 

Unseen skygge

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unseen skygge αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,218 μηνύματα.
Προσωπικά, την καλύτερη δουλειά την έκανα διαβάζοντας το σύγγραμμα του μαθήματος και λύνοντας παλιά θέματα. Μαθήματα που ποτέ δεν τα παρακολούθησα στο αμφιθέατρο, τα πέρασα με 9 και 10, ακόμα και τα λεγόμενα "βαριά" μαθήματα. Η από διδασκαλίας έδρας δεν είναι η βέλτιση δυνατή, απλά αυτήν έχουμε συνηθίσει.

Από εκεί και πέρα είναι προσωπική προτίμηση του καθενός πώς επιθυμεί να γίνουν τα μαθήματα.
Ας μην πιάσουμε και το θέμα των συγγραμμάτων... Αλλά δεν ήρθαν, αλλά ήρθαν αρχές Ιουνίου. Ξεφτίλα! Ένα χάος έγινε. Προτιμώ να πάω να το πάρω από εκεί από το να το ξαναστείλουν με παρακμιακες κούριερ που δεν μπορούν να διαχειριστούν ούτε μια παραγγελία
 

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Πες τα... υπάρχουν χιλιάδες σχολές σε όλη την Ελλάδα με εκατοντάδες χιλιάδες φοιτητές, τα 2,5 εκατομμύρια δε φτάνουν φυσικά για όλο το εξάμηνο, αλλά απλώς για τα όσα μαθήματα δοθούν δια ζώσης το Σεπτέμβρη, άντε και τον Γενάρη, ή για τα πιο σημαντικά εργαστήρια.

Πάντα παίζει το σενάριο της επιπλέον χρηματοδότησης. Αλλά από τη στιγμή που δεν λένε (και δεν θέλουμε) να αγοράσουμε μια επαναχρησιμοποιούμενη, πλενόμενη μάσκα των 5 ευρώ και να την φοράμε εντός των εσωτερικών χώρων, δεν βλέπω να πηγαίνουμε σε δια ζώσης μαθήματα.

Εμπειρίες από τις εξ αποστάσεως εξετάσεις έχεις να μοιραστείς; :)

Ας μην πιάσουμε και το θέμα των συγγραμμάτων... Αλλά δεν ήρθαν, αλλά ήρθαν αρχές Ιουνίου. Ξεφτίλα! Ένα χάος έγινε. Προτιμώ να πάω να το πάρω από εκεί από το να το ξαναστείλουν με παρακμιακες κούριερ που δεν μπορούν να διαχειριστούν ούτε μια παραγγελία

Προσωπικά δεν αντιμετώπισα πρόβλημα, αλλά ναι, η διαδικασία έγινε με μεγάλες καθυστερήσεις. Το βασικότερο, θεωρώ, είναι ότι υπήρχε η προσδοκία ότι θα ανοίγαμε και θα πηγαίναμε να τα πάρουμε μόνοι μας. Σύστημα, οργανωμένο, για κατ' οίκον παράδοση δεν υπήρχε, οπότε είναι λογικό να δημιουργήθηκε μπάχαλο.

Παρόλα αυτά, η άρνηση για την μετάβαση στην μετα-κορονοϊό εποχή είναι αυτή που ευθύνεται περισσότερο για τα δεινά. Δεν υπήρχε θέληση για εξ αποστάσεως διδασκαλία, αργήσαμε να ξεκινήσουμε. Δεν υπήρχε θέληση για εξ αποστάσεως εξεταστική, δεν προβλέφθηκαν αρκετά προβλήματα που θα μπορούσαν να αποφευχθούν. Δεν θεωρούνταν πιθανό να χρησιμοποιηθεί η κατ' οίκον διανομή για τα συγγράμματα (κάτι που είχε συζητηθεί 1,5 μήνα πριν τελικά ξεκινήσει να υλοποιείται), υπήρχαν καθυστερήσεις.

Εγώ αυτό που διαπίστωσα από τις διαδικτυακές εξεταστικές ήταν ότι, οι καθηγητές που ήταν σύμφωνοι με τη διεξαγωγή τους, βρήκαν τρόπους και την υλοποίησαν ορθά. Καθηγητές που ήταν, για τους οποιουσδήποτε λόγους, αντίθετοι, βρήκαν τρόπο να δημιουργήσουν προβλήματα. Οι συγκεκριμένοι, βέβαια, ήταν γνωστοί και στις δια ζώσης εξετάσεις ότι έφτιαχναν προβλήματα, αλλά εδώ βρήκαν απλά την αφορμή να το τερματίσουν.
 
Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,798 μηνύματα.
Omegle κανείς; :bye2:
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top