eukleidhs1821
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Kostis-Palamas
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Viedo
Διάσημο μέλος
Ουσιαστικά υποβάλλονται τα παιδιά σε 2 δοκιμασίες γιατί σχεδόν όλοι θα δοκίμαζαν ξανά, όχι μόνο όσοι δεν έγραψαν καθαρό 20...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jims
Πολύ δραστήριο μέλος
Οι υποψήφιοι κατά το δικό μου ιδεατό σύστημα θα έπρεπε να εξετάζονται σε 4 ή 5 μαθήματα, αφού απολυθούν από το λύκειο:
Νεοελληνική γλώσσα+3 ή 4 μαθήματα που θα επιλέγουν τα τμήματα. Σε δύο από αυτά το τμήμα θα βάζει συντελεστή βαρύτητας (1,3 και 0,7).Τα μαθήματα αυτά εννοείται ότι θα έχουν διδαχθεί στο λύκειο και δεν θα ορίζονται αυθαίρετα. Για παράδειγμα ένα τμήμα ηλεκτρολόγων μηχανικών μπορεί να ορίσει ως εξεταζόμενα μαθήματα τα μαθηματικά, τη φυσική και την πληροφορική και να βάλει συντελεστή βαρύτητας στα μαθηματικά και την πληροφορική. Το τμήμα γαλλικής φιλολογίας εκπα μπορεί να ορίσει ως εξεταζόμενα μαθήματα τα αρχαία, τα λατινικά και τα γαλλικά με συντελεστή βαρύτητας να έχουν τα γαλλικά και τα λατινικά. Ένα τμήμα οικονομικών επιστημών μπορεί να ζητήσει οι υποψήφιοι να εξετάζονται στα μαθηματικά-στατιστική,στις αρχές οικονομικής θεωρίας και στην κοινωνιολογία με τα πρώτα δύο να έχουν συντελεστή βαρύτητας. Σε κάποιο βαθμό θα πρέπει να έχουν λόγο και για τον αριθμό των εισακτέων. Κανένας υποψήφιος δεν εισάγεται στην τριτοβάθμια με βαθμό κάτω από 10 υπό την προϋπόθεση ότι γίνεται σωστή προετοιμασία στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα εντός του σχολείου και κάθε χρόνο τα θέματα έχουν σταθμισμένη δυσκολία. Προτείνεται οι πανελλαδικές εξετάσεις να διενεργούνται δυο φορές το χρόνο (π.χ.αρχές Ιουνίου και αρχές Δεκεμβρίου) ώστε να μην περιμένει ένας υποψήφιος μία ολόκληρη χρονιά για να ξαναδώσει. Προτείνεται η δυνατότητα να κρατά βαθμό μέχρι και σε δύο μαθήματα για τα επόμενα δύο χρόνια και υπό την προϋπόθεση ότι κάθε χρόνο τα θέματα θα έχουν συγκεκριμένη δυσκολία ώστε να αποφεύγονται φαινόμενα αδικίας και ανισότητας (π.χ. υποψήφιος να κρατά βαθμό προηγούμενης χρονιάς σε ένα μάθημα που είχαν τεθεί εύκολα θέματα και ένας άλλος υποψήφιος να εξετάζεται στο ίδιο μάθημα σε πιο απαιτητικά θέματα. Εν προκειμένω είναι πρόδηλο ότι ευνοείται ο πρώτος υποψήφιος σε βάρος του δεύτερου).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
eukleidhs1821
Διάσημο μέλος
αυτο το ειχε προτεινει και ο μπαμπινιωτης για πανελλαδικες το δεκεμβριο μαζι με τον ιουνιο.το προβλημα με αυτο θα ητανε πως θα μοιραζονταν οι θεσεις??αυτο που λεω εγω ειναι πιο δικαιο.Επειδή το έχω σκεφτεί πολλές φορές αυτό το θέμα θα ήθελα να παραθέσω και εγώ την γνώμη μου:
Οι υποψήφιοι κατά το δικό μου ιδεατό σύστημα θα έπρεπε να εξετάζονται σε 4 ή 5 μαθήματα:
Νεοελληνική γλώσσα+3 ή 4 μαθήματα που θα επιλέγουν τα τμήματα. Σε δύο από αυτά το τμήμα θα βάζει συντελεστή βαρύτητας (1,3 και 0,7).Τα μαθήματα αυτά εννοείται ότι θα έχουν διδαχθεί στο λύκειο και δεν θα ορίζονται αυθαίρετα. Για παράδειγμα ένα τμήμα ηλεκτρολόγων μηχανικών μπορεί να ορίσει ως εξεταζόμενα μαθήματα τα μαθηματικά, τη φυσική και την πληροφορική και να βάλει συντελεστή βαρύτητας στα μαθηματικά και την πληροφορική. Το τμήμα γαλλικής φιλολογίας εκπα μπορεί να ορίζει ως εξεταζόμενα μαθήματα τα αρχαία, τα λατινικά και τα γαλλικά με συντελεστή βαρύτητας να έχουν τα γαλλικά και τα λατινικά. Ένα τμήμα οικονομικών επιστημών μπορεί να ζητήσει οι υποψήφιοι να εξετάζονται στα μαθηματικά-στατιστική,στις αρχές οικονομικής θεωρίας και στην κοινωνιολογία με τα πρώτα δύο να έχουν συντελεστή βαρύτητας. Σε κάποιο βαθμό θα πρέπει να έχουν λόγο και για τον αριθμό των εισακτέων. Κανένας υποψήφιος δεν εισάγεται στην τριτοβάθμια με βαθμό κάτω από 10 υπό την προϋπόθεση ότι γίνεται σωστή προετοιμασία στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα εντός του σχολείου και κάθε χρόνο τα θέματα έχουν σταθμισμένη δυσκολία. Προτείνεται οι πανελλαδικές εξετάσεις να διενεργούνται δυο φορές το χρόνο (π.χ.αρχές Ιουνίου και αρχές Δεκεμβρίου) ώστε να μην περιμένει ένας υποψήφιος μία ολόκληρη χρονιά για να ξαναδώσει. Προτείνεται η δυνατότητα να κρατά βαθμό μέχρι και σε δύο μαθήματα για τα επόμενα δύο χρόνια και υπό την προϋπόθεση ότι κάθε χρόνο τα θέματα θα έχουν συγκεκριμένη δυσκολία ώστε να αποφεύγονται φαινόμενα αδικίας και ανισότητας (π.χ. υποψήφιος να κρατά βαθμό προηγούμενης χρονιάς σε ένα μάθημα που είχαν τεθεί εύκολα θέματα και ένας άλλος υποψήφιος να εξετάζεται στο ίδιο μάθημα σε πιο απαιτητικά θέματα. Εν προκειμένω είναι πρόδηλο ότι ευνοείται ο πρώτος υποψήφιος σε βάρος του δεύτερου).
ε ωραια και που ειναι το κακο αν δινανε 2 φορες?δεν θα ρισκαρανε κατι!!θα μετραγε ο πιο ψηλος βαθμοςΘα μπορούσαν όλοι να δώσουν για βελτίωση του βαθμού τους... ουσιαστικά δυο πανελλήνιες θα ήταν. Πέρα από το οικονομικό που είναι σημαντικός παράγοντας, θα δημιούργησε πρόβλημα πχ και σε άτομα που έγραφαν καλά ενδεχομένως να έχαναν την θέση τους αν πήγαινε κάποιος άλλος και έγραφε την δεύτερη φορά καλύτερα.
Ουσιαστικά υποβάλλονται τα παιδιά σε 2 δοκιμασίες γιατί σχεδόν όλοι θα δοκίμαζαν ξανά, όχι μόνο όσοι δεν έγραψαν καθαρό 20...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Viedo
Διάσημο μέλος
Παλιότερα μπορούσες να κρατήσεις 1-2 μαθήματα τη βαθμολογία σου και του χρόνου να δώσεις ξανά πανελλήνιες αλλά στα υπόλοιπα μαθήματα.
Αυτό μου φαίνεται καλύτερη λύση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jims
Πολύ δραστήριο μέλος
αυτο το ειχε προτεινει και ο μπαμπινιωτης για πανελλαδικες το δεκεμβριο μαζι με τον ιουνιο.το προβλημα με αυτο θα ητανε πως θα μοιραζονταν οι θεσεις??αυτο που λεω εγω ειναι πιο δικαιο.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
ε ωραια και που ειναι το κακο αν δινανε 2 φορες?δεν θα ρισκαρανε κατι!!θα μετραγε ο πιο ψηλος βαθμος
Ο Μπαμπινιώτης είχε προτείνει και άλλα πολλά με τα οποία δεν συμφωνώ καθόλου (πάντως αν θυμάμαι καλά είχε προτείνει 4 φορές πανελλήνιες με την κάθε φορά που θα δίνεις να υφίστασαι μείωση μορίων. Το 2 που προτείνω εγώ είναι πιο λογικό). Σωστός ο προβληματισμός σου. Ενδεχομένως με βάση τις αιτήσεις των υποψηφίων που θα ζητούσαν επανεξέταση για τον Δεκέμβρη θα μπορούσε να οριστεί ο αριθμός των εισακτέων ο οποίος σαφώς θα είναι μικρότερος από του Ιουνίου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
eukleidhs1821
Διάσημο μέλος
αν εγραφε 19.9 ας εδινε παλι να γραψει 20 σιγα τι εγινε και αν εγραφε μηδεν θα μετραγε το 19.9.Για μενα θα ηταν καταπληκτικο συστημα.Αυτο με τους πορους κτλπ δεν καταλαβα τι ποροι απαιτουνται??Το οτι θα πληρωθουν διπλα επιτηρητες?Σιγα τα λεφτα!Αμα θελουν γινεται.Και κάποιος που έγραψε μια φορά καλά γιατί να χάσει τη θέση του από κάποιον που έγραψε καλά τη 2η φορά;..
Παλιότερα μπορούσες να κρατήσεις 1-2 μαθήματα τη βαθμολογία σου και του χρόνου να δώσεις ξανά πανελλήνιες αλλά στα υπόλοιπα μαθήματα.
Αυτό μου φαίνεται καλύτερη λύση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Viedo
Διάσημο μέλος
Κάποιος έγραψε 20, 18, 17, 17 και πέρασε στην χ σχολή.
Κάποιος έγραψε 15, 16, 14, 17 και δεν πέρασε στη χ σχολή.
Πάει ξανά ο 2ος και γράφει 20, 19, 19, 17 και παίρνει τη θέση του 1ου.
Ο 1ος πάει ξανά στον 2ο γύρο Πανελλήνιων και δεν γράφει τόσο υψηλά όσο ο 2ος
Ουσιαστικά ο 1ος γύρος δεν εξασφαλίζει κανέναν.
Ο υποψήφιος 1 αδικείται, γιατί να χάσει τη θέση του...
Θα μπορούσαμε να εξετάσουμε σίγουρα και το ενδεχόμενο να γράψει καλύτερα και να διατηρήσει τη θέση του.
Ποιος ρώτησε τον υποψήφιο όμως αν γουστάρει να ξανά περάσει αυτή τη διαδικασία αυτήν 1.5/2 μήνες αργότερα.
Επιπλέον, χρονικά δεν γίνεται... Τα σχολεία είναι εξεταστικά κέντρα. Πότε θα κλείνουν τα σχολεία; Πότε θα προλάβουν να διορθώσουν τα γραπτά κλπ. Επιπλέον, θα πρέπει να έχουν βγει οι βαθμολογίες για να ξέρουν πώς τα πήγαν και να δηλώσουν ξανά υποψηφιότητα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jims
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
eukleidhs1821
Διάσημο μέλος
μα αυτο ειναι η μαγκια.στο πρωταθλημα γινονται 2 γυροι δεν γινεται ενας γυρος και τελειωσε.μπορει να ειχε φαρδος ο υποψηφιος 1 που εγραψε καλυτερα στον πρωτο γυρο.Τα θεματα μια χαρα προλαβαινουν να διορθωθουν αν οι εξετασεις ξεκινανε μεσα μαιουΗ διαδικασία αυτή κοστίζει εκατομμύρια. Δεν πληρώνεται μόνο ο επιτηρητής.
Κάποιος έγραψε 20, 18, 17, 17 και πέρασε στην χ σχολή.
Κάποιος έγραψε 15, 16, 14, 17 και δεν πέρασε στη χ σχολή.
Πάει ξανά ο 2ος και γράφει 20, 19, 19, 17 και παίρνει τη θέση του 1ου.
Ο 1ος πάει ξανά στον 2ο γύρο Πανελλήνιων και δεν γράφει τόσο υψηλά όσο ο 2ος
Ουσιαστικά ο 1ος γύρος δεν εξασφαλίζει κανέναν.
Ο υποψήφιος 1 αδικείται, γιατί να χάσει τη θέση του...
Θα μπορούσαμε να εξετάσουμε σίγουρα και το ενδεχόμενο να γράψει καλύτερα και να διατηρήσει τη θέση του.
Ποιος ρώτησε τον υποψήφιο όμως αν γουστάρει να ξανά περάσει αυτή τη διαδικασία αυτήν 1.5/2 μήνες αργότερα.
Επιπλέον, χρονικά δεν γίνεται... Τα σχολεία είναι εξεταστικά κέντρα. Πότε θα κλείνουν τα σχολεία; Πότε θα προλάβουν να διορθώσουν τα γραπτά κλπ. Επιπλέον, θα πρέπει να έχουν βγει οι βαθμολογίες για να ξέρουν πώς τα πήγαν και να δηλώσουν ξανά υποψηφιότητα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Viedo
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μάρκος Βασίλης
Πολύ δραστήριο μέλος
Θα μπορούσε, δεν ξέρω αν συμβαίνει στην Ελλάδα, ορισμένα άτομα που παιρνούν στις σχολές τους δεν πάνε, επομένως μένουν κενές θέσεις. Δε γνωρίζω αν γίνεται, αλλά θα μπορούσαν να ενημερώνουν τους επιλαχόντες και καλά αν ενδιαφέρονται για τη θέση που έμεινε κενή, κάποιος που ήθελε Ψυχολογία και δεν κατάφερε για λίγα μόρια και είναι 1ος ή 2ος από το τέλος, ανάλογα με τον αριθμό των κενών θέσεων, να τον ενημέρωναν.
Στις περισσότερες σχολές των μεγάλων πόλεων αυτό είναι ανέφικτο γιατί ήδη τα άτομα που μένουν είναι σε πολλές περιπτώσεις αρκετά περισσότερα από τα άτομα που το τμήμα μπορεί ουσιαστικά να υποστηρίξει. Δες, για παράδειγμα, τις φετινές προτάσεις των τμημάτων της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης και το πώς τις τσίμπησε αρκετά το υπουργείο προς τα πάνω.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Memetchi
Διάσημο μέλος
Και αν έχει "φάδρος" αυτός που έγραψε την δεύτερη φορά; Το σενάριο "πρωτάθλημα δρόμου" θα μπορούσε να υλοποιηθεί μόνο αν από τις δυο εξετάσεις έβγαινε ο μέσος όρος αλλά και πάλι θα ήταν ανούσιο, πολυδάπανο και επίπονο για τους μαθητές. Σχεδόν 80χιλ γραπτά πως διορθώνονται τόσο γρήγορα ΕΝΩ οι άνθρωποι που τα διορθώνουν εργάζονται παράλληλα και ως καθηγητές στα σχολεία (εφόσον δεν έχουν κλείσει ακόμα); Έχεις ιδέα πόση ώρα παίρνει ένα γραπτό για να διορθωθεί και ειδικά σε τέτοιο βαθμό τον οποίο και η παραμικρή λεπτομέρεια μπορεί να στερήσει την είσοδο κάποιου στην τριτοβάθμια; Όλους τους επιτηρητές και τους βαθμολογητές γιατί να τους πληρώσεις χ2; Και το κυριότερο, γιατί να υποβληθούν τα παιδιά 2 φορές στην ίδια αγχωτική διαδικασία; Από τον Μάιο μέχρι τον Ιούλιο εξετάσεις θα δίνουν;μα αυτο ειναι η μαγκια.στο πρωταθλημα γινονται 2 γυροι δεν γινεται ενας γυρος και τελειωσε.μπορει να ειχε φαρδος ο υποψηφιος 1 που εγραψε καλυτερα στον πρωτο γυρο.Τα θεματα μια χαρα προλαβαινουν να διορθωθουν αν οι εξετασεις ξεκινανε μεσα μαιου
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
eukleidhs1821
Διάσημο μέλος
θα δινει οποιος επιθυμει να βελτιωσει τη βαθμολογια του.κοιτα πολυ λογικα θα επρεπε να βγει ο μεσος ορος για να ειναι πιο δικαιο αλλα εγω αν ημουνα υπουργος παιδειας και επαιρνα αποφασεις για να ειμαι αρεστος και να μην χασω ψηφους θα ελεγα να μετραει η καλυτερη επιδοση απο τις 2 εξετασεις.μου μιλας λες και τα 80.000 γραπτα που δεν θα ειναι τοσα γτ αρκετοι θα βαριουνται να ξαναδοκιμασουν θα τα διορθωσει ενας ανθρωπος!!δοξα το θεο απο καθηγητες σε αυτη τη χωρα ειμαστε φουλ!το επι 2 σιγα τα λεφτα που παιρνουν οι επιτηρητες και οι διορθωτες!Οταν ειναι να βολεψουν με μεσον καποιον τον διοριζουν στο αψε σβησε!Το προβλημα του ειναι μην δωσουν 30 ευρω παραπανω σε εναν επιτηρητη??Και αν έχει "φάδρος" αυτός που έγραψε την δεύτερη φορά; Το σενάριο "πρωτάθλημα δρόμου" θα μπορούσε να υλοποιηθεί μόνο αν από τις δυο εξετάσεις έβγαινε ο μέσος όρος αλλά και πάλι θα ήταν ανούσιο, πολυδάπανο και επίπονο για τους μαθητές. Σχεδόν 80χιλ γραπτά πως διορθώνονται τόσο γρήγορα ΕΝΩ οι άνθρωποι που τα διορθώνουν εργάζονται παράλληλα και ως καθηγητές στα σχολεία (εφόσον δεν έχουν κλείσει ακόμα); Έχεις ιδέα πόση ώρα παίρνει ένα γραπτό για να διορθωθεί και ειδικά σε τέτοιο βαθμό τον οποίο και η παραμικρή λεπτομέρεια μπορεί να στερήσει την είσοδο κάποιου στην τριτοβάθμια; Όλους τους επιτηρητές και τους βαθμολογητές γιατί να τους πληρώσεις χ2; Και το κυριότερο, γιατί να υποβληθούν τα παιδιά 2 φορές στην ίδια αγχωτική διαδικασία; Από τον Μάιο μέχρι τον Ιούλιο εξετάσεις θα δίνουν;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Memetchi
Διάσημο μέλος
θα δινει οποιος επιθυμει να βελτιωσει τη βαθμολογια του.κοιτα πολυ λογικα θα επρεπε να βγει ο μεσος ορος για να ειναι πιο δικαιο αλλα εγω αν ημουνα υπουργος παιδειας και επαιρνα αποφασεις για να ειμαι αρεστος και να μην χασω ψηφους θα ελεγα να μετραει η καλυτερη επιδοση απο τις 2 εξετασεις.μου μιλας λες και τα 80.000 γραπτα που δεν θα ειναι τοσα γτ αρκετοι θα βαριουνται να ξαναδοκιμασουν θα τα διορθωσει ενας ανθρωπος!!δοξα το θεο απο καθηγητες σε αυτη τη χωρα ειμαστε φουλ!το επι 2 σιγα τα λεφτα που παιρνουν οι επιτηρητες και οι διορθωτες!Οταν ειναι να βολεψουν με μεσον καποιον τον διοριζουν στο αψε σβησε!Το προβλημα του ειναι μην δωσουν 30 ευρω παραπανω σε εναν επιτηρητη??
Πάμε πάλι...
Όπως σου είπε πιο πάνω ο Viedo και όπως παραδέχθηκες και μόνος σου, αυτή η "δεύτερη ευκαιρία" είναι άδικη για αυτούς που έγραψαν καλά την πρώτη φορά καθώς ουσιαστικά λες ότι μετράει ότι κάνατε την δεύτερη φορά και ακυρώνεις την πρώτη προσπάθεια. Πραγματικά θεωρείς ότι αν πεις σε αγχωμένους υποψηφίους, δώστε ξανά και δεν θα χάσετε τον αρχικό βαθμό σας, ότι δεν θα ξαναδώσουν ακόμα και αν έχουν γράψει πολύ καλά με την ελπίδα να βελτιώσουν πχ τις 17μ5χιλ σε 18χιλ;
Το ξέρω ότι δεν τα διορθώνει ένας, εσύ μάλλον δεν ξες ότι για να διορθώσεις πρέπει να είσαι καθηγητής του συγκεκριμένου μαθήματος, ότι δεν βαθμολογούν όλοι ταυτοχρόνως στα σπίτια τους αλλά σε ειδικά βαθμολογικά κέντρα με συγκεκριμένο όριο γραπτών για κάθε βαθμολογητή. Όπως επίσης ξεχνάς ότι περνάνε από 2 βαθμολογητές (σε περίπτωση μεγάλης απόκλισης, από τρεις) και ότι τα γραπτά πρέπει να συλλεχθούν, οργανωθούν, να σταλθούν εκτός πόλης και όταν βαθμολογηθούν από όλους πρέπει φυσικά τα αποτελέσματα να ταυτοποιηθούν με κάθε υποψήφιο και να περαστούν ηλεκτρονικά... Όλα αυτά εσύ ζητάς να γίνουν σε 2-3 βδομάδες και να είναι έτοιμο το κράτος για νέο γύρο. Και οι καθηγητές που επιτηρούν και βαθμολογούν πως θα είναι σε δυο μέρη ταυτόχρονα; Τα σχολεία τον Μάιο είναι ακόμα ανοιχτά και ετοιμάζονται για ενδοσχολικές εξετάσεις. Οι μαθητές που θα γράφουν ενώ ταυτόχρονα κάνει μάθημα το γυμνάσιο και το υπόλοιπο λύκειο; Αλήθεια έχεις διορθώσει ποτέ γραπτό ή έτσι θεωρείς ότι είναι τόσο γρήγορο και εύκολο;
Μην μιλήσουμε για τα έξοδα σε όλους αυτούς που προσλαμβάνονται για να γίνουν όλα τα παραπάνω. Μην το σκέφτεσαι ως 30 ευρώ αλλά ως ένα ποσό που θα πάει σε χιλιάδες ανθρώπους επι 2 φορές.
Και όλα αυτά γιατί; Επειδή κάποιοι δεν έγραψαν καλά την πρώτη φορά; Τους χρωστάει κανείς δεύτερη ευκαιρία στο καπάκι; Ευκλείδη, μπάζει από παντού η ιδέα, σκέψου τα καλύτερα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 0 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 49 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- Hased Babis
- Thanos_D
- jims
- TigerHunt
- Memetchi
- Viedo
- Scandal
- tsiobieman
- jimis2001
- giannhs2001
- hirasawayui
- Vold
- eukleidhs1821
- Unseen skygge
- Earendil
- Ststst02
- charmander
- louminis
- Kostis-Palamas
- PanosCh002
- Steffie88
- Κλημεντίνη
- JohnGreek
- Μάρκος Βασίλης
- Kostakis45
- ΘανάσοςG4
- Άρτεμις Α.
- jj!
- papa2g
- Alexandros973
- tasost
- Makis7
- Johnny15
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.
Αρχική Forum
Ρωτήστε κάτι
Προσωπικές Συζητήσεις
Πανελλαδικές
Αγγελίες
Συνδεδεμένοι Χρήστες
Λίστα Αποκλεισμένων
Υπεύθυνοι του Forum
e-steki
