2ο ή 3ο πεδίο;

T C

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο T C αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 226 μηνύματα.
Γειά σας. Ειμαι μαθητης της α λυκειου και ειμαι πολυ μπερδεμενος. Με ενδιαφερουν 2 επιστημονικα πεδια. Απο την μια μου αρεσει το 2ο πεδιο και συγκεκριμενα ο τομεας της φυσικης αφου μετα απο αυτο υπαρχουν πολλα πραγματα που μπορεις να κανεις. Αλλα γι αυτο εχω 2 ενδοιασμους. 1) η σχεση μου μς τα μαθηματικα θα μπορουσε να ειναι και καλυτερη. Εχω ενα 17 και μου αρεσοτν πολυ αλλα ξερω οτι η φυσικη εχει παρα πολλα μαθηματικα και ειναι αρκετα δυσκολο να ανταπεξελθεις. Εκτος αυτου, 2) για να εργαστεις περα απο καθηγητης ατη δευτεροβαθμια (κυριως ερευνα) θελει διδακτορικο και ιστοριες εκτος δηλ απο ατελειωτο διαβασμα θελει στηριξη απο τους γονεις σ μεχρι τα 30.
Απο την αλλη, και το 3ο πεδιο εχει μια μαγεια. κυριως με ενδιαφερουν φαρμακευτικη και βιολογια μιας και υπαρχουν πολλοι δρομοι και γι αυτα. Σας ευχαριστω
 

Guest 336742

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Δεν πειράζει που η σχέση σου με τα μαθηματικά δεν είναι καλή, τόσοι πειραματικοί υπάρχουν *γκουχ γκουχ*. Θα δυσκολευτείς σίγουρα, θα είναι εμπόδιο, αλλά δεν είναι ακατόρθωτο. Σημασία έχει αν σου αρέσει περισσότερο να μελετάς τους πολύ βασικούς νόμους της φύσης (φυσική) ή να μελετάς πιο εμπειρικά (βιολογία). Αυτή είναι η βασική διαφορά. Αυτός είναι και ο λόγος που η βιολογία έχει πολύ λιγότερα μαθηματικά. Δεν έχει βασική θεωρία, έχει πολύ εμπειρική με διαδικασίες, κλπ.

Όσο για το διδακτορικό, το ότι θα σε στηρίζουν οι γονείς σου είναι λάθος. Μάλλον δεν είναι υποχρεωτικό, όχι λάθος. Από τα 22 είμαι ανεξάρτητος οικονομικά και κάνω μάστερ/διδακτορικό. Αυτό ισχύει σε όλα τα σοβαρά πανεπιστήμια. Προφανώς δεν γίνεσαι λεφτάς, αλλά κάνεις αυτό που σ'αρέσει. Δηλαδή δεν είναι λόγος αυτός να σε αποτρέψει.

Η αλήθεια πάντως είναι ότι έχεις πολύ λιγότερα προσόντα (εκτός τομέα), με διδακτορικό σε κάτι πειραματικό απ'ότι σε κάτι θεωρητικό. Ζούμε στην εποχή των δεδομένων και η επεξεργασία δεδομένων απαιτεί καλή γνώση μαθηματικών, προγραμματισμού και "αίσθησης δεδομένων", πράγματα που τα αποκτάει πχ. ένας υπολογιστικός/θεωρητικός φυσικός.
 

T C

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο T C αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 226 μηνύματα.
Δεν ειναι οτι δεν ειναι καλη η σχεση μου.Αλλωστε μεσα στην ταξη μου ειμαι απο τους καλυτερους😆. Απλα δεν ξερω αν θα ειναι εμποδιο σε καποια φαση γιατι δεν εχω το κατι παραπανω (you know). Και γενικα ειμαι τυπος ευαλωτος στην πιεση και αν δεν τα βγαλω περα θα τα παρατησω.
Εσυ πως εισαι οικονομικα ανεξαρτητος..Στο εξωτερικο τα διδακτορικα πληρωνουν?? Ευχαριστω
Δεν πειράζει που η σχέση σου με τα μαθηματικά δεν είναι καλή, τόσοι πειραματικοί υπάρχουν *γκουχ γκουχ*. Θα δυσκολευτείς σίγουρα, θα είναι εμπόδιο, αλλά δεν είναι ακατόρθωτο. Σημασία έχει αν σου αρέσει περισσότερο να μελετάς τους πολύ βασικούς νόμους της φύσης (φυσική) ή να μελετάς πιο εμπειρικά (βιολογία). Αυτή είναι η βασική διαφορά. Αυτός είναι και ο λόγος που η βιολογία έχει πολύ λιγότερα μαθηματικά. Δεν έχει βασική θεωρία, έχει πολύ εμπειρική με διαδικασίες, κλπ.

Όσο για το διδακτορικό, το ότι θα σε στηρίζουν οι γονείς σου είναι λάθος. Μάλλον δεν είναι υποχρεωτικό, όχι λάθος. Από τα 22 είμαι ανεξάρτητος οικονομικά και κάνω μάστερ/διδακτορικό. Αυτό ισχύει σε όλα τα σοβαρά πανεπιστήμια. Προφανώς δεν γίνεσαι λεφτάς, αλλά κάνεις αυτό που σ'αρέσει. Δηλαδή δεν είναι λόγος αυτός να σε αποτρέψει.

Η αλήθεια πάντως είναι ότι έχεις πολύ λιγότερα προσόντα (εκτός τομέα), με διδακτορικό σε κάτι πειραματικό απ'ότι σε κάτι θεωρητικό. Ζούμε στην εποχή των δεδομένων και η επεξεργασία δεδομένων απαιτεί καλή γνώση μαθηματικών, προγραμματισμού και "αίσθησης δεδομένων", πράγματα που τα αποκτάει πχ. ένας υπολογιστικός/θεωρητικός φυσικός.
 

Pharmacist01

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Pharmacist01 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Φοιτητής του τμήματος Φαρμακευτικής ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 385 μηνύματα.
Γειά σου φίλε μου.Μου θυμίζεις πολύ εμένα στην ηλικία σου μιας και ήμουν καλός και στα φυσικομαθηματικα και στα χημικοβιολογικά μαθήματα. Λοιπόν, επειδή σπουδαζω Φαρμακευτική έχω να σου πω τα εξής: Καταρχάς όσον αφορά τα μαθήματα επειδη σου αρεσει πολύ η φυσική φανταζομαι και η χημεία, η γνώμη μου είναι να προτιμήσεις φαρμακευτική από βιολογικό, διότι εμείς έχουμε τεράστια ποικιλία χημικών, βιολογικών και ιατρικών μαθημάτων, οπότε δεν υπάρχει μονοτονία ..( Αν και το βιολογικό σαν επιστήμη είναι ΜΑΓΕΙΑ, αλλά μην ανησυχείς όπως μου είχε πει μια καθηγήτρια μου και δικαιώθηκε καλύτερη βιολογία μετά τους βιολογους γνωρίζουν οι φαρμακοποιοί.).Επιπλέον η Φαρμακευτική είναι η επιστήμη του φαρμάκου σε όλη τη διαστασή του! Ο Φαρμακοποιός είναι ο καθ΄ύλην ειδικός επί των φαρμάκων και οι θέσεις εργασίας του έγκεινται οπουδήποτε εμπλέκεται το φάρμακο. Τουτέστιν φαρμακοποιό θα συναντήσεις στις γραμμές παραγωγής φαρμάκων (βιομηχανίες), στον ποιοτικό και ποσοτικό έλεγχο τους, στις κλινικές δοκιμές επί πειραματόζωων και ασθενών, στη φύλαξη των φαρμάκων σε φαρμακαποθήκες, στα νοσοκομεία, σε δημοσίους οργανισμούς όπως ο ΕΟΦ, σε ερευνητικά κέντρα, σε ακαδημαικα κεντρα και τελος στα φαρμακεια κοινοτητας ή απλώς γνωστά φαρμακεία! Επομένως δεν είναι μόνο το φαρμακείο λύση, ειδικά αν στοχεύεις στην αριστεία! Φαντάσου ότι εμάς η πρόεδρος της σχολής μας την πρώτη μέρα μας είπε ότι το φαρμακείο αποτελεί την τελευταία λύση. Αυτά ελπίζω να βοήθησα ως προς το ένα σκέλος της ερώτησης σου.
 

T C

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο T C αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 226 μηνύματα.
Γειά σου φίλε μου.Μου θυμίζεις πολύ εμένα στην ηλικία σου μιας και ήμουν καλός και στα φυσικομαθηματικα και στα χημικοβιολογικά μαθήματα. Λοιπόν, επειδή σπουδαζω Φαρμακευτική έχω να σου πω τα εξής: Καταρχάς όσον αφορά τα μαθήματα επειδη σου αρεσει πολύ η φυσική φανταζομαι και η χημεία, η γνώμη μου είναι να προτιμήσεις φαρμακευτική από βιολογικό, διότι εμείς έχουμε τεράστια ποικιλία χημικών, βιολογικών και ιατρικών μαθημάτων, οπότε δεν υπάρχει μονοτονία ..( Αν και το βιολογικό σαν επιστήμη είναι ΜΑΓΕΙΑ, αλλά μην ανησυχείς όπως μου είχε πει μια καθηγήτρια μου και δικαιώθηκε καλύτερη βιολογία μετά τους βιολογους γνωρίζουν οι φαρμακοποιοί.).Επιπλέον η Φαρμακευτική είναι η επιστήμη του φαρμάκου σε όλη τη διαστασή του! Ο Φαρμακοποιός είναι ο καθ΄ύλην ειδικός επί των φαρμάκων και οι θέσεις εργασίας του έγκεινται οπουδήποτε εμπλέκεται το φάρμακο. Τουτέστιν φαρμακοποιό θα συναντήσεις στις γραμμές παραγωγής φαρμάκων (βιομηχανίες), στον ποιοτικό και ποσοτικό έλεγχο τους, στις κλινικές δοκιμές επί πειραματόζωων και ασθενών, στη φύλαξη των φαρμάκων σε φαρμακαποθήκες, στα νοσοκομεία, σε δημοσίους οργανισμούς όπως ο ΕΟΦ, σε ερευνητικά κέντρα, σε ακαδημαικα κεντρα και τελος στα φαρμακεια κοινοτητας ή απλώς γνωστά φαρμακεία! Επομένως δεν είναι μόνο το φαρμακείο λύση, ειδικά αν στοχεύεις στην αριστεία! Φαντάσου ότι εμάς η πρόεδρος της σχολής μας την πρώτη μέρα μας είπε ότι το φαρμακείο αποτελεί την τελευταία λύση. Αυτά ελπίζω να βοήθησα ως προς το ένα σκέλος της ερώτησης σου.
Γειά σου φίλε μου.Μου θυμίζεις πολύ εμένα στην ηλικία σου μιας και ήμουν καλός και στα φυσικομαθηματικα και στα χημικοβιολογικά μαθήματα. Λοιπόν, επειδή σπουδαζω Φαρμακευτική έχω να σου πω τα εξής: Καταρχάς όσον αφορά τα μαθήματα επειδη σου αρεσει πολύ η φυσική φανταζομαι και η χημεία, η γνώμη μου είναι να προτιμήσεις φαρμακευτική από βιολογικό, διότι εμείς έχουμε τεράστια ποικιλία χημικών, βιολογικών και ιατρικών μαθημάτων, οπότε δεν υπάρχει μονοτονία ..( Αν και το βιολογικό σαν επιστήμη είναι ΜΑΓΕΙΑ, αλλά μην ανησυχείς όπως μου είχε πει μια καθηγήτρια μου και δικαιώθηκε καλύτερη βιολογία μετά τους βιολογους γνωρίζουν οι φαρμακοποιοί.).Επιπλέον η Φαρμακευτική είναι η επιστήμη του φαρμάκου σε όλη τη διαστασή του! Ο Φαρμακοποιός είναι ο καθ΄ύλην ειδικός επί των φαρμάκων και οι θέσεις εργασίας του έγκεινται οπουδήποτε εμπλέκεται το φάρμακο. Τουτέστιν φαρμακοποιό θα συναντήσεις στις γραμμές παραγωγής φαρμάκων (βιομηχανίες), στον ποιοτικό και ποσοτικό έλεγχο τους, στις κλινικές δοκιμές επί πειραματόζωων και ασθενών, στη φύλαξη των φαρμάκων σε φαρμακαποθήκες, στα νοσοκομεία, σε δημοσίους οργανισμούς όπως ο ΕΟΦ, σε ερευνητικά κέντρα, σε ακαδημαικα κεντρα και τελος στα φαρμακεια κοινοτητας ή απλώς γνωστά φαρμακεία! Επομένως δεν είναι μόνο το φαρμακείο λύση, ειδικά αν στοχεύεις στην αριστεία! Φαντάσου ότι εμάς η πρόεδρος της σχολής μας την πρώτη μέρα μας είπε ότι το φαρμακείο αποτελεί την τελευταία λύση. Αυτά ελπίζω να βοήθησα ως προς το ένα σκέλος της ερώτησης σου.

εχω σκεφτεί έντονα και ιατρικοφαρμακευτικές σχολές και πραγματικά σε ευχαριστω για το σχόλιο σου γιατί πράγματι μου αρέσει πολυ η χημεία. Παρολ'αυτα, τι τομέα θα διαλεγες για εξειδικευση στη φαρμακευτικη? (μεσω καποιου μεταπτυχιακού) Το έχω ψιλοψαξει και εχω δει οτι η κλινικη φαρμακευτικη εχει πολυ ενδιαφερον αλλα δεν ειμαι σιγουρος για αποκατασταση. Απο την αλλη το τμημα μοριακης βιολογιας στην Αλεξανδροπολη εχει αρκετο ενδιαφερον. Εσυ τι πιστευεις?( η φαρμακευτικη ξερω οτι συνδιαζει μοριακη βιολογια με χημεία) Σε ευχαριστώ για το σχόλιο
 

Pharmacist01

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Pharmacist01 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Φοιτητής του τμήματος Φαρμακευτικής ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 385 μηνύματα.
Λοιπόν καταρχάς η κλινική φαρμακευτική ή φαρμακολογία είναι η εφαρμοσμένη φαρμακευτική φροντίδα σε περιβάλλον κυρίως νοσοκομειακό και όχι μόνο.. Στην Ελλάδα υπάρχει μεταπτυχιακό μόνο στην Αθήνα και η κυρία δουλειά ενός κλινικού φαρμακοποιού είναι να παίρνει ιστορικό από τον ασθενή, να τον ενημερώνει για την φαρμακευτική του αγωγή, να συμμετέχει από κοινού μαζί με τον θεράποντα ιατρό στην κατάρτιση της δοσολογίας του ασθενούς, να ελέγχει τις φαρμακευτικές αγωγές των ασθενών και τέλος να μελετά βιολογικά υγρά π.χ. το πλάσμα για να βρίσκει την συγκέντρωση του φαρμάκου , ώστε να τροποποιεί το δοσολογικο σχήμα του ασθενούς ή να μεταβάλλει τη φαρμακευτική του αγωγή. Συνεπώς η κλινική φαρμακευτική στοχεύει στην εξατομικευμένη θεραπεία. Δηλαδή όχι 500mg φαρμάκου σε όλους, αλλά αναλόγως το άτομο τόσα mg στον καθένα. Στο εξωτερικό οι κλινικοί φαρμακοποιοί είναι πολύ περιζήτητοι και όπου υπάρχουν η υγεία των των ασθενών βελτιώνεται σημαντικά. Στην Ελλάδα νομίζω υπάρχουν λίγοι κλινικοί φαρμακοποιοί κυρίως σε ιδιωτικά παιδιατρικά και ογκολογικά νοσοκομεία. Εγώ σκεφτόμουν κυρίως για μεταπτυχιακό την πειραματική φαρμακολογία ή την κλινική φαρμακευτική. Όσον αφορά το τμήμα μοριακής Βιολογίας και γενετικής είναι ίσως το πιο ενδιαφέρον τμήμα του 3ου πεδίου. Ωστόσο υστερούν σε γενικές γνώσεις από τους απλούς Βιολόγους και εξειδικευονται κατευθείαν σε εναν τομεαν. Άποψη μου είναι καλύτερα να ξεκινάς με το γενικό και να καταλήγεις στο ειδικό. Επομένως, προσωπικά θα τελείωνα ένα τμήμα Βιολογίας και στη συνέχεια θα εξειδικευομουν στη μοριακή βιολογία και στη γενετική. Νομίζω ότι το βιολογικό της Κρήτης δίνει τη δυνατότητα αυτή ήδη σε προπτυχιακό επίπεδο. Πάντως αν σε ενδιαφέρει υπάρχει και ο κλάδος της φαρμακευτικης βιοτεχνολογίας και της φαρμακογονιδιωματικης από τη φαρμακευτική σχολή ως μεταπτυχιακό!! Ελπίζω να βοήθησα!
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Να επισημάνω, ως μαθηματικός, ότι είναι πολύ νωρίς για να πεις ότι το έχεις ή δεν το έχεις με τα μαθηματικά, δεδομένου ότι είσαι ένας, από όσα λες, καλός μαθητής. Γενικά, τα μαθηματικά είναι προϊόν κυρίως προπόνησης και όχι τόσο ταλέντου. Σίγουρα, το να έχει κάποιος ταλέντο τον βοηθάει, αλλά το να μην έχει δεν τον εμποδίζει από το να γίνει πολύ καλός. Απλά χρειάζεται πιο συστηματική δουλειά, πράγμα που θα σε βοηθήσει να διαχειρίζεσαι καλύτερα και την πίεση! ;)

Επίσης, αν σε τραβάει η φυσική, ψάξε να δεις τι είναι αυτό που σε τραβάει σε αυτήν, όπως ειπώθηκε και παραπάνω. Είναι σημαντικό αφού έχεις μια γενική ιδέα για τα ενδιαφέροντά σου, να ψαχτείς λίγο βαθύτερα και να δεις τι σε κάνει περισσότερο χαρούμενο αυτή τη στιγμή - αυτό, προφανώς, θα το δεις και μέσα στα επόμενα χρόνια του λυκείου, όπου θα έρθεις σε βαθύτερη επαφή με όλα τα γνωστικά αντικείμενα που σε ενδιαφέρουν.

Τέλος, για το lifestyle, η ζωή είναι πολύ περίπλοκη για να ισχύουν τόσο απλοϊκές νόρμες. Μπορείς άνετα να είσαι οικονομικά ανεξάρτητος και να κάνεις και το μεταπτυχιακό σου, και το διδακτορικό σου και να μην χάνεις και χρόνο. Το σημαντικό είναι να υπάρχει όρεξη για δουλειά, όλα τα άλλα θα τα βρεις στην πορεία.
 

T C

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο T C αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 226 μηνύματα.
Λοιπόν καταρχάς η κλινική φαρμακευτική ή φαρμακολογία είναι η εφαρμοσμένη φαρμακευτική φροντίδα σε περιβάλλον κυρίως νοσοκομειακό και όχι μόνο.. Στην Ελλάδα υπάρχει μεταπτυχιακό μόνο στην Αθήνα και η κυρία δουλειά ενός κλινικού φαρμακοποιού είναι να παίρνει ιστορικό από τον ασθενή, να τον ενημερώνει για την φαρμακευτική του αγωγή, να συμμετέχει από κοινού μαζί με τον θεράποντα ιατρό στην κατάρτιση της δοσολογίας του ασθενούς, να ελέγχει τις φαρμακευτικές αγωγές των ασθενών και τέλος να μελετά βιολογικά υγρά π.χ. το πλάσμα για να βρίσκει την συγκέντρωση του φαρμάκου , ώστε να τροποποιεί το δοσολογικο σχήμα του ασθενούς ή να μεταβάλλει τη φαρμακευτική του αγωγή. Συνεπώς η κλινική φαρμακευτική στοχεύει στην εξατομικευμένη θεραπεία. Δηλαδή όχι 500mg φαρμάκου σε όλους, αλλά αναλόγως το άτομο τόσα mg στον καθένα. Στο εξωτερικό οι κλινικοί φαρμακοποιοί είναι πολύ περιζήτητοι και όπου υπάρχουν η υγεία των των ασθενών βελτιώνεται σημαντικά. Στην Ελλάδα νομίζω υπάρχουν λίγοι κλινικοί φαρμακοποιοί κυρίως σε ιδιωτικά παιδιατρικά και ογκολογικά νοσοκομεία. Εγώ σκεφτόμουν κυρίως για μεταπτυχιακό την πειραματική φαρμακολογία ή την κλινική φαρμακευτική. Όσον αφορά το τμήμα μοριακής Βιολογίας και γενετικής είναι ίσως το πιο ενδιαφέρον τμήμα του 3ου πεδίου. Ωστόσο υστερούν σε γενικές γνώσεις από τους απλούς Βιολόγους και εξειδικευονται κατευθείαν σε εναν τομεαν. Άποψη μου είναι καλύτερα να ξεκινάς με το γενικό και να καταλήγεις στο ειδικό. Επομένως, προσωπικά θα τελείωνα ένα τμήμα Βιολογίας και στη συνέχεια θα εξειδικευομουν στη μοριακή βιολογία και στη γενετική. Νομίζω ότι το βιολογικό της Κρήτης δίνει τη δυνατότητα αυτή ήδη σε προπτυχιακό επίπεδο. Πάντως αν σε ενδιαφέρει υπάρχει και ο κλάδος της φαρμακευτικης βιοτεχνολογίας και της φαρμακογονιδιωματικης από τη φαρμακευτική σχολή ως μεταπτυχιακό!! Ελπίζω να βοήθησα!
Σε ευχαριστώ πολυ φυσικά και με βοήθησες!!
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Να επισημάνω, ως μαθηματικός, ότι είναι πολύ νωρίς για να πεις ότι το έχεις ή δεν το έχεις με τα μαθηματικά, δεδομένου ότι είσαι ένας, από όσα λες, καλός μαθητής. Γενικά, τα μαθηματικά είναι προϊόν κυρίως προπόνησης και όχι τόσο ταλέντου. Σίγουρα, το να έχει κάποιος ταλέντο τον βοηθάει, αλλά το να μην έχει δεν τον εμποδίζει από το να γίνει πολύ καλός. Απλά χρειάζεται πιο συστηματική δουλειά, πράγμα που θα σε βοηθήσει να διαχειρίζεσαι καλύτερα και την πίεση! ;)

Επίσης, αν σε τραβάει η φυσική, ψάξε να δεις τι είναι αυτό που σε τραβάει σε αυτήν, όπως ειπώθηκε και παραπάνω. Είναι σημαντικό αφού έχεις μια γενική ιδέα για τα ενδιαφέροντά σου, να ψαχτείς λίγο βαθύτερα και να δεις τι σε κάνει περισσότερο χαρούμενο αυτή τη στιγμή - αυτό, προφανώς, θα το δεις και μέσα στα επόμενα χρόνια του λυκείου, όπου θα έρθεις σε βαθύτερη επαφή με όλα τα γνωστικά αντικείμενα που σε ενδιαφέρουν.

Τέλος, για το lifestyle, η ζωή είναι πολύ περίπλοκη για να ισχύουν τόσο απλοϊκές νόρμες. Μπορείς άνετα να είσαι οικονομικά ανεξάρτητος και να κάνεις και το μεταπτυχιακό σου, και το διδακτορικό σου και να μην χάνεις και χρόνο. Το σημαντικό είναι να υπάρχει όρεξη για δουλειά, όλα τα άλλα θα τα βρεις στην πορεία.
Σε ευχαριστώ πολυ! Νομίζω έχω μια νορμάλ μαθηματική σκεψη και εχω ενα καλό επιπεδο για την ηλικία μου. Ωστοσο, ξερω οτι τα πραγματα γίνονται πολυ δυσκολοτερα στην 3η λυκείου και αυτο είναι που με φοβίζει ιδιαίτερα. Το να μπείς φυσικο δεν ειναι πολύ δυσκολο. Το να βγείς ομως και να συνεχίσεις σε
Ακαδημαϊκό επιπεδο ειναι το πραγματικό challenge
 
Τελευταία επεξεργασία:

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Ναι, γίνονται πιο δύσκολα στην Γ' λυκείου, αλλά δε χρειάζεται να αγχώνεσαι από τώρα για αυτό. Θα έρθουν όλα με τη σειρά τους. Όπως μου αρέσει να λέω συχνά, όλα αυτά είναι σαν να ανεβαίνεις ένα βουνό. Στην αρχή, το κοιτάς έτσι ψηλό που είναι, για να δεις πού είναι η κορυφή και να αρχίσεις να περπατάς προς τα εκεί. Μετά, αρχίζεις και περπατάς, οπότε πρέπει να κοιτάς και κάτω και όχι μόνο την κορυφή, μην πέσεις πουθενά και τσακιστείς. Αξίζει να κοιτάς προς την κορυφή πού και πού μόνο, για να παίρνεις θάρρος και δύναμη από τον στόχο σου.
 

T C

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο T C αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 226 μηνύματα.
Σας ευχαριστω πολυ ολους αλλα δεν εχω καταλαβει καλα αυτο που λετε οτι μπορεις να εισαι οικονομικα ανεξαρτητος σαν διδακτορικος.Πληρωεσαι κανοντας ερευνα?
 

tsiobieman

Δραστήριο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 798 μηνύματα.
Σας ευχαριστω πολυ ολους αλλα δεν εχω καταλαβει καλα αυτο που λετε οτι μπορεις να εισαι οικονομικα ανεξαρτητος σαν διδακτορικος.Πληρωεσαι κανοντας ερευνα?
πληρώνεσαι αλλά μόνο για να τα βγάζεις πέρα.
 

Guest 336742

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Σας ευχαριστω πολυ ολους αλλα δεν εχω καταλαβει καλα αυτο που λετε οτι μπορεις να εισαι οικονομικα ανεξαρτητος σαν διδακτορικος.Πληρωεσαι κανοντας ερευνα?
Από περίπτωση σε περίπτωση διαφέρει αυτό. Όπως και διαφέρει και το γιατί πληρώνεσαι (διδασκαλία/βοηθηλίκι ή έρευνα). Πάντως σίγουρα οι μισθοί των διδακτορικών στην Αμερική είναι υψηλότεροι κατά μέσο όρο και ξεκινάς και να τους παίρνεις νωρίτερα γιατί δεν απαιτείται μάστερ για να μπεις σε διδακτορικό πρόγραμμα.

Όλα αυτά πάντως θα τα δεις στην πορεία, είναι πολύ νωρίς ακόμα. Εσύ απλά κράτα το "μπορώ να κάνω διδακτορικό και να είμαι ανεξάρτητος". Το αν θα βάζεις λεφτά στην άκρη, εξαρτάται από την πόλη, το πανεπιστήμιο κλπ.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,062 μηνύματα.
Γειά σας. Ειμαι μαθητης της α λυκειου και ειμαι πολυ μπερδεμενος. Με ενδιαφερουν 2 επιστημονικα πεδια. Απο την μια μου αρεσει το 2ο πεδιο και συγκεκριμενα ο τομεας της φυσικης αφου μετα απο αυτο υπαρχουν πολλα πραγματα που μπορεις να κανεις. Αλλα γι αυτο εχω 2 ενδοιασμους. 1) η σχεση μου μς τα μαθηματικα θα μπορουσε να ειναι και καλυτερη. Εχω ενα 17 και μου αρεσοτν πολυ αλλα ξερω οτι η φυσικη εχει παρα πολλα μαθηματικα και ειναι αρκετα δυσκολο να ανταπεξελθεις. Εκτος αυτου, 2) για να εργαστεις περα απο καθηγητης ατη δευτεροβαθμια (κυριως ερευνα) θελει διδακτορικο και ιστοριες εκτος δηλ απο ατελειωτο διαβασμα θελει στηριξη απο τους γονεις σ μεχρι τα 30.
Απο την αλλη, και το 3ο πεδιο εχει μια μαγεια. κυριως με ενδιαφερουν φαρμακευτικη και βιολογια μιας και υπαρχουν πολλοι δρομοι και γι αυτα. Σας ευχαριστω

Μου πήρε πολλά χρόνια να αντιληφθώ οτι τα μαθηματικά εν τέλει είναι ακριβώς σαν ένα άθλημα του μυαλού , όπως ας πούμε τα βάρη για το σώμα .Συγκεκριμένα είναι το άθλημα του πως να σκέφτεσαι .Και ο λόγος που αρκετοί άνθρωποι δεν αποδίδουν είναι επειδή βαριούνται να καταβάλλουν την απαιτούμενη προσπάθεια να τα καταλάβουν και να γίνουν καλοί .Ίσως γεννιέσαι έξυπνος και τα πιάνεις, αλλά την πραγματική διαφορά θα την κάνεις μόνο με συνεχή προπόνηση .

Μην κάνεις το λάθος να επιλέξεις με βάση το κριτήριο εαν δεν είσαι αρκετά καλός . Γιατί θα αφήσεις πάντα το ερώτημα μέσα σου να σε τρώει . Και εδώ περνάμε στο δεύτερο πράγμα που αντιλήφθηκα για τα μαθηματικά :

Δεν είχε να κάνει ποτέ μην την εξυπνάδα ! Τα μαθηματικά είναι η ποίηση των σκέψεων, η επικοινωνία ιδεών και η εξάσκηση της φαντασίας . Άλλοτε θα υπάρχουν καλύτεροι απο εμάς και άλλοτε θα είμαστε εμείς καλύτεροι . Δεν "ζωγραφίζουμε" όμως για αυτό.Δηλαδή για να δείξουμε οτι είμαστε καλύτεροι. Για παράδειγμα επειδή ο Ντα βίντσι ήταν πολύ καλύτερος απο εμάς στην ζωγραφική δεν πρέπει να μας αποτρέπει απο το να απολαμβάνουμε την τέχνη μας και να προσπαθούμε να βελτιωθούμε . Όπως και δεν πρέπει να ανησυχούμε για το εαν είμαστε αρκετά ικανοί . Αρκεί να ξεκινήσουμε και να μας αρέσει και να περνάμε καλά .

Είναι ειλικρινά τόσο περίεργο που το σχολείο δεν μας διδάσκει αυτά τα δύο σημαντικά γεγονότα. Αντίθετα τα μαθηματικά συνυφαίνονται με μύθους όπως οτι πρέπει να έχεις γεννηθεί με την μαθηματική ικανότητα, και πρέπει να είσαι απίστευτα έξυπνος , και διαγράφουν πλήρως την ελευθερία της σκέψης και της δημιουργικότητας που τελικά αντιπροσωπεύουν καθώς και την σκληρή δουλειά που απαιτείται ακριβώς όπως σε ένα άθλημα για να έχουμε επιδόσεις . Τουλάχιστον ντροπιαστικό θα έλεγα...

Όπως πολύ καλά έχεις αντιληφθεί η φυσική και τα μαθηματικά είναι πεδία που δεν έχουν τόσο εύκολη εργασία όσο αυτά της υγείας . Ωστόσο, για να κάνεις είτε το ένα είτε το άλλο καλά τα λεφτά συνήθως δεν είναι ο ένας και μοναδικός σκοπός σου . Και πίστεψε με,με αυτά που μαθαίνεις και η κοσμοθεωρία σου που αλλάζει αντιλαμβάνεσαι γιατί λέμε οτι εξηγούν τα πάντα . Οπότε προσωπικά λυπάμαι, αλλά κάποια πράγματα μόλις τα δεις,είναι τόσο όμορφα που δεν μπορείς να δεχτείς οτι θα αντάλλαζες την γνώση τους με τίποτε άλλο-ακόμα και με λεφτά . Ο κάθε χαρακτήρας όμως είναι διαφορετικός και βλέπει τα πράγματα εξίσου διαφορετικά,οπότε εσύ αποφασίζεις ;) .
 
Τελευταία επεξεργασία:

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Και πίστεψε με,με αυτά που μαθαίνεις και η κοσμοθεωρία σου που αλλάζει αντιλαμβάνεσαι γιατί λέμε οτι εξηγούν τα πάντα .

Συμφωνώ με όλα τα υπόλοιπα, απλά να πω ότι η μαγεία των μαθηματικών - κατ' επέκταση και της φυσικής - είναι ότι δεν εξηγούν τα πάντα - so it begins... :Ρ
 

T C

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο T C αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 226 μηνύματα.
Μου πήρε πολλά χρόνια να αντιληφθώ οτι τα μαθηματικά εν τέλει είναι ακριβώς σαν ένα άθλημα του μυαλού , όπως ας πούμε τα βάρη για το σώμα .Συγκεκριμένα είναι το άθλημα του πως να σκέφτεσαι .Και ο λόγος που αρκετοί άνθρωποι δεν αποδίδουν είναι επειδή βαριούνται να καταβάλλουν την απαιτούμενη προσπάθεια να τα καταλάβουν και να γίνουν καλοί .Ίσως γεννιέσαι έξυπνος και τα πιάνεις, αλλά την πραγματική διαφορά θα την κάνεις μόνο με συνεχή προπόνηση .

Μην κάνεις το λάθος να επιλέξεις με βάση το κριτήριο εαν δεν είσαι αρκετά καλός . Γιατί θα αφήσεις πάντα το ερώτημα μέσα σου να σε τρώει . Και εδώ περνάμε στο δεύτερο πράγμα που αντιλήφθηκα για τα μαθηματικά :

Δεν είχε να κάνει ποτέ μην την εξυπνάδα ! Τα μαθηματικά είναι η ποίηση των σκέψεων, η επικοινωνία ιδεών και η εξάσκηση της φαντασίας . Άλλοτε θα υπάρχουν καλύτεροι απο εμάς και άλλοτε θα είμαστε εμείς καλύτεροι . Δεν "ζωγραφίζουμε" όμως για αυτό.Δηλαδή για να δείξουμε οτι είμαστε καλύτεροι. Για παράδειγμα επειδή ο Ντα βίντσι ήταν πολύ καλύτερος απο εμάς στην ζωγραφική δεν πρέπει να μας αποτρέπει απο το να απολαμβάνουμε την τέχνη μας και να προσπαθούμε να βελτιωθούμε . Όπως και δεν πρέπει να ανησυχούμε για το εαν είμαστε αρκετά ικανοί . Αρκεί να ξεκινήσουμε και να μας αρέσει και να περνάμε καλά .

Είναι ειλικρινά τόσο περίεργο που το σχολείο δεν μας διδάσκει αυτά τα δύο σημαντικά γεγονότα. Αντίθετα τα μαθηματικά συνυφαίνονται με μύθους όπως οτι πρέπει να έχεις γεννηθεί με την μαθηματική ικανότητα, και πρέπει να είσαι απίστευτα έξυπνος , και διαγράφουν πλήρως την ελευθερία της σκέψης και της δημιουργικότητας που τελικά αντιπροσωπεύουν καθώς και την σκληρή δουλειά που απαιτείται ακριβώς όπως σε ένα άθλημα για να έχουμε επιδόσεις . Τουλάχιστον ντροπιαστικό θα έλεγα...

Όπως πολύ καλά έχεις αντιληφθεί η φυσική και τα μαθηματικά είναι πεδία που δεν έχουν τόσο εύκολη εργασία όσο αυτά της υγείας . Ωστόσο, για να κάνεις είτε το ένα είτε το άλλο καλά τα λεφτά συνήθως δεν είναι ο ένας και μοναδικός σκοπός σου . Και πίστεψε με,με αυτά που μαθαίνεις και η κοσμοθεωρία σου που αλλάζει αντιλαμβάνεσαι γιατί λέμε οτι εξηγούν τα πάντα . Οπότε προσωπικά λυπάμαι, αλλά κάποια πράγματα μόλις τα δεις,είναι τόσο όμορφα που δεν μπορείς να δεχτείς οτι θα αντάλλαζες την γνώση τους με τίποτε άλλο-ακόμα και με λεφτά . Ο κάθε χαρακτήρας όμως είναι διαφορετικός και βλέπει τα πράγματα εξίσου διαφορετικά,οπότε εσύ αποφασίζεις ;) .
Σε ευχαριστώ για το σχόλιο. Στη πραγματικότητα δεν ειναι τοσο οι καλές οικ. απολαβές τοσο που με ενδιαφερουν παρά το να ειναι καποιος 30 χρονών και να μην εξαρταται τοσο απο τους γονείς του. Διδακτορικο πριν τα 30 προσωπικα το βρισκω αδυνατο. πχ (το καλυτερο σεναριο) Εστω οτι βγαζεις φυσικό σε 4 χρονια και ενα μεταπτυχιακο σε 2. Θα χρειαστεις τουλαχιστον 6 χρόνια για ένα καλο διδακτορικό τσουπ φτασαμε 30.(ΑΝ κανω λαθος διωρθώστε με) Καποιος μου είχε πει και γιατρος 30 χρονων βγαίνεις άρα ποιο το πρόβλημα? Το θεμα είναι οτι σαν γιατρός πληρωνεσαι πολύ πιο νωρίς
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,062 μηνύματα.
Συμφωνώ με όλα τα υπόλοιπα, απλά να πω ότι η μαγεία των μαθηματικών - κατ' επέκταση και της φυσικής - είναι ότι δεν εξηγούν τα πάντα - so it begins... :Ρ

Νομίζω οτι εδώ το έθεσες ακριβώς όπως πρέπει ! Εαν σε κάποιον αρέσει να κατανοεί εις βάθος έννοιες,να ερευνά καινούρια concepts ,να ανυπομονεί να ανακαλύψει το τι κρύβεται στο "σκοτάδι",και πως απο απλούστερες έννοιες χτίζονται μεγάλες αλήθειες ,τότε τα μαθηματικά πρέπει να είναι σίγουρα στην λίστα του . Αρκετές ιδέες πήραν σε μερικά απο τα λαμπρότερα μυαλά του κόσμου αιώνες να αναπτυχθούν,όπως τις γνωρίζουμε σήμερα . Γι'αυτό και παρακινώ τον φίλο να μην απογοητεύεται,διότι παρά την δημιουργικότητα που εμπλέκεται απαιτούν και την συνέπεια-και επιμονή- ενός αθλητή . Η Ρώμη δεν χτίστηκε σε μια μέρα :laugh: .

Σε ευχαριστώ για το σχόλιο. Στη πραγματικότητα δεν ειναι τοσο οι καλές οικ. απολαβές τοσο που με ενδιαφερουν παρά το να ειναι καποιος 30 χρονών και να μην εξαρταται τοσο απο τους γονείς του. Διδακτορικο πριν τα 30 προσωπικα το βρισκω αδυνατο. πχ (το καλυτερο σεναριο) Εστω οτι βγαζεις φυσικό σε 4 χρονια και ενα μεταπτυχιακο σε 2. Θα χρειαστεις τουλαχιστον 6 χρόνια για ένα καλο διδακτορικό τσουπ φτασαμε 30.(ΑΝ κανω λαθος διωρθώστε με) Καποιος μου είχε πει και γιατρος 30 χρονων βγαίνεις άρα ποιο το πρόβλημα? Το θεμα είναι οτι σαν γιατρός πληρωνεσαι πολύ πιο νωρίς

Καταλαβαίνω τι εννοείς . Ωστόσο όπως σου είπαν δεν είναι απαραίτητο οτι θα γίνει κάτι τέτοιο .
Το καλό με σχολές αμιγώς μιας επιστήμης και όχι διεπιστημονικές είναι οτι εστιάζουν σε όλο το πρόγραμμα σπουδών σε συγκεκριμένα θέματα εντός του ενός πεδίου . Έτσι σε αντίθεση με άλλες θετικές σχολές δεν χρειάζεται να μαθαίνεις για κάθε μάθημα απο την αρχή τα θεμελιώδη concepts του,ή τουλάχιστον η εμπειρία απο άλλα παρόμοια μαθήματα είναι κάπως μεταφέρσιμη . Επομένως δεν είναι αδύνατο να δουλεύεις ταυτόχρονα . Αρκεί όμως να έχεις θέσει σωστά τις βάσεις απο τα πρώτα εξάμηνα .

Το διδακτορικό είναι άλλη υπόθεση και σε αυτή την φάση δεν θα έπρεπε να σε απασχολεί . Εξάλλου όπως σου είπε ήδη και ο thanos υπάρχουν πολλοί που καταλήγουν εφαρμοσμένοι ή πειραματικοί φυσικοί . Δεν είναι αναγκαστικό οτι θα χρειαστείς διδακτορικό για να πιάσεις μια δουλειά . Υπάρχουν πολλές δουλειές που απαιτούν γνώσεις φυσικής + κάποια ακόμα skills . Και μπορείς φυσικά πάντα να δουλέψεις και ως προγραμματιστής στην χειρότερη . Τώρα εαν δεις οτι κάπως μπορείς να τα βολέψεις και θες να γίνεις θεωρητικός για να μελετήσεις κάποιο θέμα σε περισσότερο βάθος έχει καλώς . Ωστόσο αυτό θα το δεις στην πορεία . Είναι εύκολο να ενθουσιάζεσαι αλλα για να γίνει η δουλειά σωστά πρέπει να εστιάζεις στο task at hand right now . Απλά σιγουρέψου οτι λατρεύεις τέρμα την φυσική ειδάλλως θα απογοητευτείς καθώς πράγματι δεν έχει την αποκατάσταση που έχουν άλλα πεδία(ναυτιλιακά,τουριστικά,επαγγέλματα υγείας κτλπ.). Δεν επιλέγουμε ποτέ ένα πεδίο εαν δεν το λατρεύουμε και ποτέ ένα άλλο επειδή νομίζουμε οτι σε αυτό δεν θα είμαστε επιτυχημένοι . Διότι όσο γαμάτο και εαν είναι,εαν δεν μπορείς να το κάνεις καθημερινά με ευχαρίστηση είναι σίγουρο πέταμα χρόνου και εν τέλει χρημάτων .
 
Τελευταία επεξεργασία:

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Για το θέμα του χρόνου, μέχρι ένα σημείο, είναι και το πόσο θες να το τρέξεις εσύ. Μία σχολή, πράγματι, το νωρίτερο είναι να τη βγάλεις σε 7 εξάμηνα (3,5 χρόνια) ή, γενικά, ν-1 εξάμηνα, όπου ν ο προβλεπόμενος αριθμός εξαμήνων για να πάρεις πτυχίο - 8, 10 ή 12, ανάλογα με τη σχολή. Μετά, ναι, θες ένα καλό, διετές συνήθως, μεταπτυχιακό και τώρα το διδακτορικό συνήθως τραβάει από 3 μέχρι 5-6 χρόνια, οπότε πας κάπου στα 27-30. Πρόσεξε εδώ ότι υπάρχει μία διαφορά ανάμεσα σε Ευρώπη και ΗΠΑ. Εδώ, (δηλαδή, στην Ευρώπη :Ρ) είναι σχεδόν απαραίτητο να έχεις ένα μεταπτυχιακό για να συνεχίσεις σε διδακτορικό - εισαγωγή σε διδακτορικό άνευ μεταπτυχιακού γίνεται μόνο κατ' εξαίρεση - αλλά, τα διδακτορικά έχουν διάρκεια. συνήθως, 3-5 έτη. Στις ΗΠΑ - γι' αυτό μπορεί να σου πει περισσότερα κι ο @thanos713 φαντάζομαι - γίνεσαι άνετα δεκτός σε διδακτορικό πρόγραμμα σπουδών απευθείας μετά το πτυχίο, απλά, συνήθως, έχει και αρκετά taught classes στην αρχή, όπου, πρακτικά εξειδικεύεσαι στο αντικείμενο στο οποίο μέλλει να εκπονήσεις τη διατριβή σου. Γι' αυτό, στις ΗΠΑ τα διδακτορικά πάνε στα 5-6 χρόνια τουλάχιστον.

Κατά τα άλλα, μπες στη σχολή και ποτέ δεν ξέρεις τι θα συναντήσεις εκεί μέσα. Ούτως ή άλλως, το αντικείμενο όπως το βλέπεις στο σχολείο με το πώς είναι μέσα στη σχολή είναι πολλές φορές η μέρα με τη νύχτα ως προς πολλούς παράγοντες - με τα καλά και τα κακά που έχει αυτό.
 

T C

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο T C αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 226 μηνύματα.
Πράγματι θελει εκτός απο γερό στομάχι για διδακτορικά και παθος για την επιστήμη καθ'ολη τη διάρκεια του πανεπιστημίου σωστά; Μπορεί τώρα εννοιες σαν κβαντομηχανική, αστροφυσική και σχετικότητα να μου ακούγονται μαγευτικές και να με τρελαίνουν αλλά πιστεύω οτι είναι σχεδόν σιγουρο πως ενας φοιτητης φυσικής θα τις έχει απομυθοποιήσει με την εισαγωγή του στο ΑΕΙ
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,062 μηνύματα.
Πράγματι θελει εκτός απο γερό στομάχι για διδακτορικά και παθος για την επιστήμη καθ'ολη τη διάρκεια του πανεπιστημίου σωστά; Μπορεί τώρα εννοιες σαν κβαντομηχανική, αστροφυσική και σχετικότητα να μου ακούγονται μαγευτικές και να με τρελαίνουν αλλά πιστεύω οτι είναι σχεδόν σιγουρο πως ενας φοιτητης φυσικής θα τις έχει απομυθοποιήσει με την εισαγωγή του στο ΑΕΙ

Δυστυχώς δεν είναι όλα ρόδινα πάντα και πολλοί δεν κάνουν διδακτορικό απο αγάπη αλλά για άλλους λόγους . Όπως επίσης δεν είναι όλοι οι καθηγητές εξαιρετικοί και καλοί όπως επίσης δεν ρέει και άφθονο το χρήμα για πειράματα ή καινοτόμες επιχειρήσεις με στόχο την τεχνολογία .

Ωστόσο,η απομυθοποίηση των εννοιών δεν είναι απαραίτητα κακή ! Ούτε κάνει την ιδέα λιγότερο μαγευτική . Στις αρχές της τρίτης λυκείου, θυμάμαι δεν μπορούσα να βρω τον ρυθμό μεταβολής της κινητικής ενέργειας.Τόσα χρόνια μετά το σκέφτομαι και γελάω :hehe: . Απομυθοποίηση αρκετές φορές σημαίνει και οικειότητα με κάτι.

Για παράδειγμα, ποιος να μου έλεγε μετά απο τόσα χρόνια πως όλα στην φύση είναι εν τέλει σήματα ;
Πως όλα τα σήματα εκφράζονται ως άπειρο άθροισμα τριγωνομετρικών όρων(τριγωνομετρία θα δεις στην β λυκείου) ; Πως εκτός απο παραγώγους ακέραιων τάξεων, που εκφράζουν μεταβολές ενός μεγέθους ως προς ένα άλλο μέγεθος, μπορείς να πάρεις και ρητές και μιγαδικές τάξεις ; Επομένως όταν παίρνεις την παράγωγο ενός σήματος,το οποίο μπορεί να μοντελοποιεί την θερμοκρασία στον χώρο,τις μετοχές στο χρηματιστήριο,το ηλεκτρομαγνητικό πεδίο εξαιτίας ενός φορτίου στον χώρο ή οτιδήποτε άλλο, ουσιαστικά παίρνεις παραγώγους άπειρων τριγωνομετρικών όρων . Οι οποίες τελικά ανακαλύπτεις οτι απλά εισάγουν μια αρχική φάση σε αυτούς τους τριγωνομετρικούς όρους,και μετατοπίζουν δηλαδή τον κάθε επιμέρους όρο(που αναπαριστά μια συνιστώσα συχνότητας της συνάρτησης) κατά την ίδια γωνία .

Mind blowing ! Ελπίζω να μην σε μπέρδεψα,προσπάθησα να μείνω στην ουσία παρά το γεγονός οτι ακούς και δύο-τρεις καινούριες ίσως λέξεις . Το point μου είναι,πως η φυσική και τα μαθηματικά είναι ακριβώς όπως μια ταινία . Την βλέπεις σε μια x ηλικία και καταλαβαίνεις κάποια πράγματα . Βλέπεις ακριβώς την ίδια ταινία σε μια άλλη ηλικία όντας πιο σοφός και με περισσότερες εμπειρίες,και καταλαβαίνεις ακόμα πιο πολλά,και ουσιαστικά αυτό το κάνεις συνέχεια σε όλη την διάρκεια της ζωής σου. Κάπως έτσι αποκτάς ουσιαστική γνώση .
 

T C

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο T C αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 226 μηνύματα.
Δυστυχώς δεν είναι όλα ρόδινα πάντα και πολλοί δεν κάνουν διδακτορικό απο αγάπη αλλά για άλλους λόγους . Όπως επίσης δεν είναι όλοι οι καθηγητές εξαιρετικοί και καλοί όπως επίσης δεν ρέει και άφθονο το χρήμα για πειράματα ή καινοτόμες επιχειρήσεις με στόχο την τεχνολογία .

Ωστόσο,η απομυθοποίηση των εννοιών δεν είναι απαραίτητα κακή ! Ούτε κάνει την ιδέα λιγότερο μαγευτική . Στις αρχές της τρίτης λυκείου, θυμάμαι δεν μπορούσα να βρω τον ρυθμό μεταβολής της κινητικής ενέργειας.Τόσα χρόνια μετά το σκέφτομαι και γελάω :hehe: . Απομυθοποίηση αρκετές φορές σημαίνει και οικειότητα με κάτι.

Για παράδειγμα, ποιος να μου έλεγε μετά απο τόσα χρόνια πως όλα στην φύση είναι εν τέλει σήματα ;
Πως όλα τα σήματα εκφράζονται ως άπειρο άθροισμα τριγωνομετρικών όρων(τριγωνομετρία θα δεις στην β λυκείου) ; Πως εκτός απο παραγώγους ακέραιων τάξεων, που εκφράζουν μεταβολές ενός μεγέθους ως προς ένα άλλο μέγεθος, μπορείς να πάρεις και ρητές και μιγαδικές τάξεις ; Επομένως όταν παίρνεις την παράγωγο ενός σήματος,το οποίο μπορεί να μοντελοποιεί την θερμοκρασία στον χώρο,τις μετοχές στο χρηματιστήριο,το ηλεκτρομαγνητικό πεδίο εξαιτίας ενός φορτίου στον χώρο ή οτιδήποτε άλλο, ουσιαστικά παίρνεις παραγώγους άπειρων τριγωνομετρικών όρων . Οι οποίες τελικά ανακαλύπτεις οτι απλά εισάγουν μια αρχική φάση σε αυτούς τους τριγωνομετρικούς όρους,και μετατοπίζουν δηλαδή τον κάθε επιμέρους όρο(που αναπαριστά μια συνιστώσα συχνότητας της συνάρτησης) κατά την ίδια γωνία .

Mind blowing ! Ελπίζω να μην σε μπέρδεψα,προσπάθησα να μείνω στην ουσία παρά το γεγονός οτι ακούς και δύο-τρεις καινούριες ίσως λέξεις . Το point μου είναι,πως η φυσική και τα μαθηματικά είναι ακριβώς όπως μια ταινία . Την βλέπεις σε μια x ηλικία και καταλαβαίνεις κάποια πράγματα . Βλέπεις ακριβώς την ίδια ταινία σε μια άλλη ηλικία όντας πιο σοφός και με περισσότερες εμπειρίες,και καταλαβαίνεις ακόμα πιο πολλά,και ουσιαστικά αυτό το κάνεις συνέχεια σε όλη την διάρκεια της ζωής σου. Κάπως έτσι αποκτάς ουσιαστική γνώση .
Xαχαχα σε ευχαριστω πολύ!
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top