Γενικό -  Χημικό με βιολογία η με μαθηματικά;

Angelaras786

Νεοφερμένος

Ο Angelaras786 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 97 μηνύματα.
Καλησπερα σας.
Το Σεπτέμβρη θα παω β λυκειου.
Θελω να γίνω χημικός.
Απλως τωρα πρεπει να διαλέξω αν θα παω θετικη με μαθηματικά η με βιολογία. (Αφου τα τμηματα χημείας ανηκουν και στο 2ο και στο 3ο επιστημονικό πεδίο)
Ποια ειναι η άποψη σας;
 

Eua5

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Eua5 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 24 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Βιολογίας ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 232 μηνύματα.
Καλησπερα σας.
Το Σεπτέμβρη θα παω β λυκειου.
Θελω να γίνω χημικός.
Απλως τωρα πρεπει να διαλέξω αν θα παω θετικη με μαθηματικά η με βιολογία. (Αφου τα τμηματα χημείας ανηκουν και στο 2ο και στο 3ο επιστημονικό πεδίο)
Ποια ειναι η άποψη σας;


Θα σε ενδιέφερε από το χημικό να ασχοληθείς με βιοχημεία η κάτι παρόμοιο; γιατί αν ναι τότε θα σου πρότεινα με βιολογια...
Εξαρτάται δλδ από το τι σου αρέσει περισσότερο... Αν σου αρέσουν και τα δύο το ίδιο ή γνώμη μου (εγώ ήμουν με βιολογία) είναι να δώσεις με βιολογια γιατί είναι σχετικά πιο εύκολη από τα μαθηματικά...
 

Agnwsth

Δραστήριο μέλος

Η Agnwsth αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 486 μηνύματα.
Στη σχολή θα έχεις μαθηματικά και τα κενά στη βιολογία καλύπτονται πιο εύκολα από αυτά στα μαθηματικά. :)
https://www.chem.uoa.gr/?page_id=297&lang=el
 

Angelaras786

Νεοφερμένος

Ο Angelaras786 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 97 μηνύματα.
Ναι ισχύει αυτο με τα κενα στα μαθηματικά
Κοιταξτε...
Προσωπικα μου αρεσουν και τα δύο. Και στα δυο εβγαλα καλους βαθμούς στην α λυκειου.
Απλως το θεμα μου είναι αυτο. Να μη δυσκολευτω στο πανεπιστήμιο.
Μετα το πτυχιο, θελω να κανω διδακτορικό στην οργανικη χημεία η οποια θελει και πολλα μαθηματικά αλλα θελει και λιγη βιολογια.
Για πειτε και οι υπόλοιποι τι πιστευετε...
 

orange crush

Δραστήριο μέλος

Η orange crush αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Φινλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 518 μηνύματα.
Θα συμφωνήσω κι εγώ πως τα κενά στη Βιολογία τα καλύπτεις πιο εύκολα στο χημικό από τα κενά στα Μαθηματικά. Εγώ μπήκα χημικό το '14 χωρίς βιολογία (η κατευθυνσή μου είχε χημεία-βιοχημεία και ηλεκτρολογία, πολύ γαμάτη) και δεν είχα κανένα πρόβλημα αργότερα.
 

Sotiris.Y

Νεοφερμένος

Ο Sotiris.Y αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών και Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 66 μηνύματα.
Εγώ πιστεύω πως "θετική με βιολογία" πρέπει να πάει μόνο κάποιος που ενδιαφέρεται για ιατρικές, οδοντιατρικές και όλα τα παραϊατρικά. Αυτή η κατεύθυνση, όπως μαρτυρά το νέο της όνομα (σπουδών υγείας) είναι ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΜΟΝΟ για επαγγέλματα υγείας! Η χημεία δεν είναι επιστήμη υγείας, αλλά θετική επιστήμη. Όπως ακριβώς η γεωπονία, η δασολογία, η ωκεανογραφία, η περιβαλλοντολογία κ.τ.λ. που είναι θετικοτεχνολογικές επιστήμες!
 

Johnjohnjohn

Νεοφερμένος

Ο Johnjohnjohn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 88 μηνύματα.
Εγώ πιστεύω πως "θετική με βιολογία" πρέπει να πάει μόνο κάποιος που ενδιαφέρεται για ιατρικές, οδοντιατρικές και όλα τα παραϊατρικά. Αυτή η κατεύθυνση, όπως μαρτυρά το νέο της όνομα (σπουδών υγείας) είναι ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΜΟΝΟ για επαγγέλματα υγείας! Η χημεία δεν είναι επιστήμη υγείας, αλλά θετική επιστήμη. Όπως ακριβώς η γεωπονία, η δασολογία, η ωκεανογραφία, η περιβαλλοντολογία κ.τ.λ. που είναι θετικοτεχνολογικές επιστήμες!

Διαφωνώ. Κ εμείς π δώσαμε με βιολογία κάναμε χημεία κ μέσα στις επιστήμες υγείας υπάρχει πολλή χημεία. Αν ένα παιδί με βιολογία μπορεί να κρατησει κάποια επαφή με τα μαθηματικά (έστω κ τα βασικά του σχολείου) με προσωπικό διάβασμα θα πάει Καλά. Τόσα παιδιά έχουν μπει χημικό με βιολογία και δεν έχουν θέμα. Όσον αφορά εσένα για εμένα υπάρχουν τα εξής δυο ενδεχόμενα
Α) αν θεωρείς ότι φυσικη έκθεση κ χημεία μπορείς να τα πας αρκετά καλά (σε σχέση με το βαθμό που χρειάζεται για να μπεις χημικό) πάρε μαθηματικά ώστε όταν μπεις να μην έχεις ιδαιτερο θέμα με το μαθημα αυτό και σχετικά με τη βιολογία είναι εύκολη άρα θα μπορέσεις να ανταπεξέλθεις
Β) αν είσαι πιο μετριος μαθητής και δεν είσαι σιγουρος για τις δυνατότητες σου καλύτερα να πάρεις βιολογία που είναι ευκολότερη ώστε να γράψεις περισσότερο να μπεις κ μετά στη σχολή με τα μαθηματικά κάθεσαι μόνος σου κ δίνεις έμφαση ή κανείς κ κανα μαθημα αν χρειαστεί
 

Eua5

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Eua5 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 24 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Βιολογίας ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 232 μηνύματα.
Διαφωνώ. Κ εμείς π δώσαμε με βιολογία κάναμε χημεία κ μέσα στις επιστήμες υγείας υπάρχει πολλή χημεία. Αν ένα παιδί με βιολογία μπορεί να κρατησει κάποια επαφή με τα μαθηματικά (έστω κ τα βασικά του σχολείου) με προσωπικό διάβασμα θα πάει Καλά. Τόσα παιδιά έχουν μπει χημικό με βιολογία και δεν έχουν θέμα. Όσον αφορά εσένα για εμένα υπάρχουν τα εξής δυο ενδεχόμενα
Α) αν θεωρείς ότι φυσικη έκθεση κ χημεία μπορείς να τα πας αρκετά καλά (σε σχέση με το βαθμό που χρειάζεται για να μπεις χημικό) πάρε μαθηματικά ώστε όταν μπεις να μην έχεις ιδαιτερο θέμα με το μαθημα αυτό και σχετικά με τη βιολογία είναι εύκολη άρα θα μπορέσεις να ανταπεξέλθεις
Β) αν είσαι πιο μετριος μαθητής και δεν είσαι σιγουρος για τις δυνατότητες σου καλύτερα να πάρεις βιολογία που είναι ευκολότερη ώστε να γράψεις περισσότερο να μπεις κ μετά στη σχολή με τα μαθηματικά κάθεσαι μόνος σου κ δίνεις έμφαση ή κανείς κ κανα μαθημα αν χρειαστεί


Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου συν το γεγονός ότι μια φίλη μου μου έχει πει (χωρίς βέβαια να είμαι απόλυτα σίγουρη) ότι πλέον λόγω του ότι τα παιδιά με βιολογία μπαίνουν στο χημικό χωρίς μαθηματικά τους ρωτάνε και δημιουργούν ειδικά τμήματα που βοηθούν τα παιδιά... Ξαναλεω βέβαια πως δεν είμαι 100% σίγουρη έτσι μου έχουν πει απλά...
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,217 μηνύματα.
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου συν το γεγονός ότι μια φίλη μου μου έχει πει (χωρίς βέβαια να είμαι απόλυτα σίγουρη) ότι πλέον λόγω του ότι τα παιδιά με βιολογία μπαίνουν στο χημικό χωρίς μαθηματικά τους ρωτάνε και δημιουργούν ειδικά τμήματα που βοηθούν τα παιδιά... Ξαναλεω βέβαια πως δεν είμαι 100% σίγουρη έτσι μου έχουν πει απλά...

Πολύ σωστό εκ μέρους των καθηγητών,απαράδεκτο απο πλευράς οργάνωσης της εκπαίδευσης .
Επίσης απαράδεκτο κατα την άποψη μου είναι να σκεφτόμαστε στο στυλ "εαν θες να ασχοληθείς με αυτό αργότερα...τότε μην ανησυχείς" .Τα πτυχία παρέχουν ευρύ φάσμα γνώσεων που όλοι θα πρέπει να αποκτήσουν ώστε να ανταποκρίνονται στις δεξιότητες που τους αναγνωρίζονται . Εκτός αυτού επειδή ποτέ δεν ξέρεις τι θα σου γυαλίσει στην διάρκεια των σπουδών σου καλό είναι να μην έχεις κενά . Αυτό είναι προσωπική υπόθεση του καθενός γιατί το κράτος είναι αρκετά ανίκανο να μεριμνήσει για τα λογικά άλματα στην εκπαίδευση(πιστέψτε με το έχω δει πολλές φορές :P ) . Το τάδε τμήμα κάνει ειδικές ομάδες να καλύπτει τα κενά,άλλα τμήματα όμως ; Δεν γίνεται αυτά να αφήνονται στο πόσο καλοπροαίρετοι και πρόθυμοι είναι οι καθηγητές να βοηθήσουν τους φοιτητές .
 
Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,788 μηνύματα.
Ποτέ δεν κατανόησα την άποψη των Ελλήνων Βιολόγων που την υιοθετούν ως εθιμική ορθότητα και οι μαθητές για τη μη χρησιμότητα των μαθηματικών στην βιολογία και στις εν γένει βιοϊατρικές επιστήμες. Από τη στιγμή που σε διεθνή περιοδικά θεωρητικής βιολογίας αρθρογραφούν και μαθηματικοί ακαδημαϊκοί, τα πολλά λόγια είναι φτώχεια. Πολλά πληθυσμιακά ή μοριακά μοντέλα εξηγούνται μέσω ανώτερων μαθηματικών κατασκευών ως προς την ντετερμιστική ή στοχαστική δυναμική τους ενώ κάποια άλλα χρειάζονται επίσης μαθηματικά για την ερμηνεία των στατιστικών αποτελεσμάτων. Επίσης, παρατηρώ "αλαλία" ότι για να επιβιώσεις ως βιοεπιστήμονας στην δυτική ευρώπη θέλει τρελές γνώσεις από προγραμματισμό, κώδικα τουλάχιστον 40 γραμμών.
 

Eua5

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Eua5 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 24 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Βιολογίας ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 232 μηνύματα.
Πολύ σωστό εκ μέρους των καθηγητών,απαράδεκτο απο πλευράς οργάνωσης της εκπαίδευσης .
Επίσης απαράδεκτο κατα την άποψη μου είναι να σκεφτόμαστε στο στυλ "εαν θες να ασχοληθείς με αυτό αργότερα...τότε μην ανησυχείς" .Τα πτυχία παρέχουν ευρύ φάσμα γνώσεων που όλοι θα πρέπει να αποκτήσουν ώστε να ανταποκρίνονται στις δεξιότητες που τους αναγνωρίζονται . Εκτός αυτού επειδή ποτέ δεν ξέρεις τι θα σου γυαλίσει στην διάρκεια των σπουδών σου καλό είναι να μην έχεις κενά . Αυτό είναι προσωπική υπόθεση του καθενός γιατί το κράτος είναι αρκετά ανίκανο να μεριμνήσει για τα λογικά άλματα στην εκπαίδευση(πιστέψτε με το έχω δει πολλές φορές :P ) . Το τάδε τμήμα κάνει ειδικές ομάδες να καλύπτει τα κενά,άλλα τμήματα όμως ; Δεν γίνεται αυτά να αφήνονται στο πόσο καλοπροαίρετοι και πρόθυμοι είναι οι καθηγητές να βοηθήσουν τους φοιτητές .

Ποτέ δεν κατανόησα την άποψη των Ελλήνων Βιολόγων που την υιοθετούν ως εθιμική ορθότητα και οι μαθητές για τη μη χρησιμότητα των μαθηματικών στην βιολογία και στις εν γένει βιοϊατρικές επιστήμες. Από τη στιγμή που σε διεθνή περιοδικά θεωρητικής βιολογίας αρθρογραφούν και μαθηματικοί ακαδημαϊκοί, τα πολλά λόγια είναι φτώχεια. Πολλά πληθυσμιακά ή μοριακά μοντέλα εξηγούνται μέσω ανώτερων μαθηματικών κατασκευών ως προς την ντετερμιστική ή στοχαστική δυναμική τους ενώ κάποια άλλα χρειάζονται επίσης μαθηματικά για την ερμηνεία των στατιστικών αποτελεσμάτων. Επίσης, παρατηρώ "αλαλία" ότι για να επιβιώσεις ως βιοεπιστήμονας στην δυτική ευρώπη θέλει τρελές γνώσεις από προγραμματισμό, κώδικα τουλάχιστον 40 γραμμών.

Συμφωνώ μαζί σας και εννοείται ότι είτε τη βιολογία επιλέγει κάποιος είτε τα μαθηματικά πρέπει να γνωρίζει και τα δύο γιατί είναι χρήσιμα τόσο στις σχολές όσο και στη ζωή...
 

Johnjohnjohn

Νεοφερμένος

Ο Johnjohnjohn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 88 μηνύματα.
Ποτέ δεν κατανόησα την άποψη των Ελλήνων Βιολόγων που την υιοθετούν ως εθιμική ορθότητα και οι μαθητές για τη μη χρησιμότητα των μαθηματικών στην βιολογία και στις εν γένει βιοϊατρικές επιστήμες. Από τη στιγμή που σε διεθνή περιοδικά θεωρητικής βιολογίας αρθρογραφούν και μαθηματικοί ακαδημαϊκοί, τα πολλά λόγια είναι φτώχεια. Πολλά πληθυσμιακά ή μοριακά μοντέλα εξηγούνται μέσω ανώτερων μαθηματικών κατασκευών ως προς την ντετερμιστική ή στοχαστική δυναμική τους ενώ κάποια άλλα χρειάζονται επίσης μαθηματικά για την ερμηνεία των στατιστικών αποτελεσμάτων. Επίσης, παρατηρώ "αλαλία" ότι για να επιβιώσεις ως βιοεπιστήμονας στην δυτική ευρώπη θέλει τρελές γνώσεις από προγραμματισμό, κώδικα τουλάχιστον 40 γραμμών.


1) εντάξει υπάρχει μια περιθωριοποίηση των μαθηματικών δεν αγνοούνται όμως πλήρως. Υπάρχει έστω κ ένα μαθημα μαθηματικών και στις ιατρικές και στα βιολογικά
2)δεν κατανοώ αυτό με τον προγραμματισμό. Ρωταω γιατι κ εγώ βιολογικο θα πάω. Αν κάποιος ενδιαφέρεται για συνδιασμος βιολογίας με τεχνολογια κατανοητό. Για κάποιον που θέλει να κάνει την κλασική έρευνα που είναι χρήσιμες αυτές οι γνωσεις;
 

Eua5

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Eua5 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 24 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Βιολογίας ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 232 μηνύματα.
1) εντάξει υπάρχει μια περιθωριοποίηση των μαθηματικών δεν αγνοούνται όμως πλήρως. Υπάρχει έστω κ ένα μαθημα μαθηματικών και στις ιατρικές και στα βιολογικά
2)δεν κατανοώ αυτό με τον προγραμματισμό. Ρωταω γιατι κ εγώ βιολογικο θα πάω. Αν κάποιος ενδιαφέρεται για συνδιασμος βιολογίας με τεχνολογια κατανοητό. Για κάποιον που θέλει να κάνει την κλασική έρευνα που είναι χρήσιμες αυτές οι γνωσεις;

Κοίτα δε ξερω πολλά γαιτι δεν είχα πάει να παρακολουθήσω τη σχολή αφού ξαναεδινα αλλά επειδή μάλλον τελικά βιολογικό θα πάω κι εγώ φέτος κι εγώ αναρωτήθηκα για τον προγραμματισμό... Από τα βιβλία του 1ου έτους πάντως που πήρα στο 2ο εξάμηνο είχε ένα που έλεγε βιοστατιστικη τώρα όμως δε ξέρω ο προγραμματισμός που εμπεριέχεται...
 

Guest 336742

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Για κάποιον που θέλει να κάνει την κλασική έρευνα που είναι χρήσιμες αυτές οι γνωσεις;

Ε καμία γραφική παράσταση, κάποια ανάλυση δεδομένων, κάποια εργαλεία στη βιοπληροφορική, κ.ά., όλο και κάτι θέλουν.

Γενικότερα η ποσοτική έρευνα, που αναφέρθηκε και πριν, είναι ο τομέας που θέλει πιο πολύ προγραμματισμό.


ΥΣ. Να θυμάσαι πάντως ένα πράγμα: και ο μπαρίστα παίζει με μπουκαλάκια.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,788 μηνύματα.
Κοίτα δε ξερω πολλά γαιτι δεν είχα πάει να παρακολουθήσω τη σχολή αφού ξαναεδινα αλλά επειδή μάλλον τελικά βιολογικό θα πάω κι εγώ φέτος κι εγώ αναρωτήθηκα για τον προγραμματισμό... Από τα βιβλία του 1ου έτους πάντως που πήρα στο 2ο εξάμηνο είχε ένα που έλεγε βιοστατιστικη τώρα όμως δε ξέρω ο προγραμματισμός που εμπεριέχεται...


Η Βιολογία δεν είναι θεωρητική επιστήμη, δηλαδή, παπαγαλία απέξω όπως διδάσκεται στο σχολείο. Καμία σχέση. Είναι μια Θετική Επιστήμη στον ευρύτερο χώρο, που σημαίνει ότι χρησιμοποιεί τις άλλες βασικές θετικές επιστήμες π.χ. μαθηματικά, φυσική, χημεία και πληροφορική. Πλέον λόγω των δυνατοτήτων για υπολογιστικές προσομοιώσεις (που σημαίνει λιγότερο κόστος σε εργαστηριακό εξοπλισμό και καλύτερη ακρίβεια αποτελεσμάτων), στην έρευνα η γνώση προγραμματισμού (κώδικα) είναι ένα καλό plus. Η Βιοστατιστική και η Ανάλυση Ποιότητας χρησιμοποιεί αλγόριθμους για να γίνει η ανάλυση των βιολογικών δεδομένων από χημικές αναλύσεις. Η μαθηματική περιγραφή της Στατιστικής πλέον αποτελεί μια θεωρητική εισαγωγή πιθανοτήτων στον πίνακα ή κλάδος έρευνας για τους Μαθηματικούς σε ζητήματα που άπτωνται την θεμελίωση των τύπων που η Στατιστική χρησιμοποιεί.
 

Johnjohnjohn

Νεοφερμένος

Ο Johnjohnjohn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 88 μηνύματα.
Η Βιολογία δεν είναι θεωρητική επιστήμη, δηλαδή, παπαγαλία απέξω όπως διδάσκεται στο σχολείο. Καμία σχέση. Είναι μια Θετική Επιστήμη στον ευρύτερο χώρο, που σημαίνει ότι χρησιμοποιεί τις άλλες βασικές θετικές επιστήμες π.χ. μαθηματικά, φυσική, χημεία και πληροφορική. Πλέον λόγω των δυνατοτήτων για υπολογιστικές προσομοιώσεις (που σημαίνει λιγότερο κόστος σε εργαστηριακό εξοπλισμό και καλύτερη ακρίβεια αποτελεσμάτων), στην έρευνα η γνώση προγραμματισμού (κώδικα) είναι ένα καλό plus. Η Βιοστατιστική και η Ανάλυση Ποιότητας χρησιμοποιεί αλγόριθμους για να γίνει η ανάλυση των βιολογικών δεδομένων από χημικές αναλύσεις. Η μαθηματική περιγραφή της Στατιστικής πλέον αποτελεί μια θεωρητική εισαγωγή πιθανοτήτων στον πίνακα ή κλάδος έρευνας για τους Μαθηματικούς σε ζητήματα που άπτωνται την θεμελίωση των τύπων που η Στατιστική χρησιμοποιεί.


Ναι αλλά είναι άλλο πράγμα η γνώση στατιστικής και βασικών προγραμμάτων που σου είναι απαραίτητα και άλλο το να ξέρεις προγραμματισμό και να γράφεις κώδικα. Το να θεωρείτε πλας το καταλαβαίνω. Το να θεωρείται απαραίτητο οχι
 

Angelaras786

Νεοφερμένος

Ο Angelaras786 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 97 μηνύματα.
Πολυ ενδιαφέρουσες ολες οι απόψεις σας.
Προσωπικά, τεινω να συμφωνήσω με το οτι η χημεία είναι μια θετικη επιστήμη και οχι επιστήμη υγείας. Άρα απαιτεί και πολλα μαθηματικά..
Οποτε σκέφτομαι να παω με μαθηματικα, αφου είμαι καλος μαθητης και βγαζω καλους βαθμούς. Πιστευω πως με τη σωστη προετοιμασια θα τα καταφερω!
Ευχαριστώ για όλες τις απαντήσεις σας!
 

Eua5

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Eua5 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 24 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Βιολογίας ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 232 μηνύματα.
Πολυ ενδιαφέρουσες ολες οι απόψεις σας.
Προσωπικά, τεινω να συμφωνήσω με το οτι η χημεία είναι μια θετικη επιστήμη και οχι επιστήμη υγείας. Άρα απαιτεί και πολλα μαθηματικά..
Οποτε σκέφτομαι να παω με μαθηματικα, αφου είμαι καλος μαθητης και βγαζω καλους βαθμούς. Πιστευω πως με τη σωστη προετοιμασια θα τα καταφερω!
Ευχαριστώ για όλες τις απαντήσεις σας!

Καλή επιτυχία και μακάρι να επιτυχείς το στόχο σου!!!
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,788 μηνύματα.
Ως Μαθηματικός πλέον, κατανοώ εύκολα ένα επιστημονικό άρθρο Βιολογίας λόγω της φυσικής μοντελοποίησης που περιέχει και είναι γραμμένη σε μαθηματικά. Σαφώς και δεν με ενδιαφέρει να εργαστώ ή να γίνω Βιολόγος από το παράθυρο. Αναφέρομαι στον δείκτη ευελιξίας και κατανόησης μιας ενδιαφέρουσας Θετικής Επιστήμης. Προσωπικά θεωρώ ότι η Βιολογία έχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον από την Γεωλογία (προσωπική εκτίμηση). Η Βιολογία διαβάζεται αν τηρείται το υπόβαθρο. Τα Μαθηματικά δεν διαβάζονται αν δεν σπουδαστούν υπό ανάλογες σπουδές, δηλαδή, με την ακαδημαϊκή σειρά.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top