Κατάργηση του ασύλου και ακύρωση της τέταρτης Νομικής στην Πάτρα

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ανασφάλιστος μπορεί να είναι κάλλιστα ένας φοιτητής μαθηματικού/φυσικού/χημικού/φιλολογίας κτλ που κάνει ιδιαίτερα σε μαθητές. Καλό είναι γενικά να βλέπουμε και λίγο έξω από το μικρόκοσμό μας..


Εντάξει αυτό ίσχυε ανέκαθεν ως τρόπος για να βγάζει ένας φοιτητής το χαρτζιλίκι του, δεν θα το παρουσιάσουμε τώρα και σαν κανονική δουλειά που θα μας εντάξει στην κατηγορία των εργαζόμενων φοιτητών! Εξάλλου αν το πάρουμε και με "το γράμμα του Νόμου" κανονικά δεν έχεις δικαίωμα να παραδίδεις ιδιαίτερα μαθήματα τη στιγμή που δεν κατέχεις ακόμα τον επίσημο τίτλο σπουδών που σου το επιτρέπει! Τέλος πάντων αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι πώς μια κουβέντα που αφορά μια μερίδα φοιτητών (στη συγκεκριμένη περίπτωση των "αιώνιων" φοιτητών), εκτρέπεται σε υποπεριπτώσεις των υποπεριπτώσεων και δεν επικεντρώνεται στην μεγάλη πλειοψηφία της κατηγορίας δηλ. στους φοιτητές που μπήκαν στα 18, σήμερα έχουν ξεπεράσει τα 30 και δεν έχουν ακόμα αποφοιτήσει!
 

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Την Μπολόνια που εφάρμοσε ο Γαβρόγλου και η Κεραμέως δήλωση την πλήρη κατάργησή της .

Πανεπιστήμια εφαρμοσμένων επιστημών(πρώτο το ΠΑΔΑ) που επιθυμεί να δημιουργήσει η σημερινή κυβέρνηση δεν υπάρχουν στην Ευρώπη με σαφή επ.δικαιωμ.


Πηγή; Γιατί αυτό που εξήγγειλε η Κεραμέως είναι ότι θα παραταθεί η διάρκει υποβολής των μηχανογραφικών, ώστε να εξεταστεί η αντιστοιχία των δημιουργημένων τμημάτων με τα υπάρχοντα.
Διότι, εάν θυμάσαι, πέρσι που δημιουργήθηκε το ΠΑΔΑ, είχε 4ετείς σχολές μηχανικών, οι οποίες δεν αντιστοιχούσαν στα 5ετή Τμήματα Πολυτεχνείων, και οι οποίες έγιναν στη συνέχεια 5ετείς. Η προχειρότητα με την οποία αναδιάρθρωσε ο Γαβρόγλου την Τριτοβάθμια εκπαίδευση είναι ανεπανάληπτη και καλώς κάνει η Κεραμέως και προαναγγέλει ελέγχους.
 

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,633 μηνύματα.
Πηγή; Γιατί αυτό που εξήγγειλε η Κεραμέως είναι ότι θα παραταθεί η διάρκει υποβολής των μηχανογραφικών, ώστε να εξεταστεί η αντιστοιχία των δημιουργημένων τμημάτων με τα υπάρχοντα.
Διότι, εάν θυμάσαι, πέρσι που δημιουργήθηκε το ΠΑΔΑ, είχε 4ετείς σχολές μηχανικών, οι οποίες δεν αντιστοιχούσαν στα 5ετή Τμήματα Πολυτεχνείων, και οι οποίες έγιναν στη συνέχεια 5ετείς. Η προχειρότητα με την οποία αναδιάρθρωσε ο Γαβρόγλου την Τριτοβάθμια εκπαίδευση είναι ανεπανάληπτη και καλώς κάνει η Κεραμέως και προαναγγέλει ελέγχους.


Αρχικά με την αναδιάρθρωση του Γαβρόγλου λύνεται το χρόνιο πρόβλημα της Ελλάδας με τα επαγγελματικά δικαιώματα. Συγγνώμη που θα χαλάσω το παραμύθι μερικών , αλλά τα ε.δ. κατοχυρώνονται στο 3ο έτος σπουδών και είναι ίδια είτε για τους τ.ε. είτε για τους π.ε. . Αυτό συνέβαινε στην Ευρώπη όχι όμως στην Ελλάδα. Με τις κινήσεις του Γαβρόγλου άνοιξε ο δρόμος.

Εδώ λοιπόν https://www.esos.gr/arthra/62791/ta...oy-poy-tha-gkremisei-i-nd-ean-ginei-kyvernisi
είναι η <<πολιτική>> της ΝΔ.

Η Κεραμέως ψήφισε την ίδρυση του ΠΑΔΑ αλλά καταψήφισε τα άρθρα.

Με τις συγχωνεύσεις του Γαβρόγλου , τα προγράμματα 3(bachelor)+2(master) ή 4(bachelor)+1(master) είναι ισότιμα. Κάτι που μέχρι πέρσι δεν ίσχυε , με αποτέλεσμα χιλιάδες μηχανικοί να μην έχουν ε.δ.

Ο στόχος του ΠΑ.ΔΑ ήταν να προσφέρει 4+1 . Τώρα με ΝΔ και την αλλαγή του ρόλου του σε πανεπιστήμιο εφαρμοσμένων επιστημών δεν γνωρίζει κανένας τι θα παράγει.

Μα πρώτα απ' όλα είναι ζήτημα αρχής και μετά συζητάμε για την εφαρμογή του νόμου. Για ποιο λόγο να υπάρχει ένας νόμος που επιβάλλει το ακαταδίωκτο εντός πανεπιστημιακού χώρου μιας σειράς από αδικήματα, όποια και αν είναι αυτά;
Πέρα όμως από αυτό, όντως ο νόμος με την άρση του ασύλου δεν εφαρμόστηκε είτε διότι ήταν αδύνατη η επίτευξη ομοφωνίας στο όργανο που αποφάσιζε για την άρση του, όπως προέβλεπε παλιά ο νόμος μια και ο εκπρόσωπος των φοιτητών δε συμφωνούσε ποτέ, είτε επειδή φοβούνται να προβούν στην άρση του.
Δες για παράδειγμα την παρακάτω είδηση:
https://www.tokarfi.gr/epithesi-sto-grafeio-tou-prytani-tou-oikonomikou-panepistimiou-athinon-yvreis-apeiles-kai-zimies/

Μεταξύ άλλων λέει: "Περίπου δέκα άτομα έκαναν εισβολή στο γραφείο του Πρύτανη του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών το πρωί της Τετάρτης.
Οι δράστες, που είχαν καλυμμένα τα πρόσωπά τους, αφού εισέβαλλαν στο γραφείο έγραψαν συνθήματα στους τοίχους, πέταξαν τρικάκια και έβαλαν αφίσες. Στη συνέχεια, έβρισαν και απείλησαν τον Πρύτανη, κατηγορώντας τον ότι συνεργάζεται με την αστυνομία για τη δίωξη του παρεμπορίου, γύρω από το πανεπιστήμιο"


Για ένα απλό και αυτονόητο ζήτημα κάποιοι απείλησαν, έβρισαν και προκάλεσαν ζημιές στο γραφείο του πρύτανη. Καταλαβαίνεις γιατί δεν εφαρμόζεται ο νόμος; Θες και συνέχεια; Μέχρι να συγκληθεί το αρμόδιο όργανο να πάρει απόφαση, αυτοί έχουν γίνει καπνός!
Επομένως καλύτερα να μπορεί απλώς κάποιος να καλεί την αστυνομία να επιβάλλει την τάξη, όπως θα έκανε και στο σπίτι του, και να μην φοβούνται και τα αρμόδια όργανα να λάβουν την όποια απόφαση..
Σε κάθε, δε, περίπτωση δε θα κουραστώ να το επαναλαμβάνω: Υπό καθεστώς δημοκρατίας, δε νοείται νόμος που να θεσπίζει οποιοδήποτε άβατο σε οποιονδήποτε χώρο.

Υ.Γ Τα άρθρα 308 και 309 του ΠΚ ορίζουν την απλή και επικίνδυνη σωματική βλάβη ως πλημμελήματα. Μόνο αν πρόκειται για βαριά σωματική βλάβη (πχ αν κινδύνεψε η ζωή κάποιου ή του προκάλεσες μόνιμη ή μακροχρόνια αναπηρία, μιλάμε για κακούργημα)


Ο νέος νόμος απαιτεί πλειοψηφία και όχι ομοφωνία όπως όριζε ο νόμος του 1982.
Επιπλέον, το Πρυτανικό Συμβούλιο υπό το νέο καθεστώς συγκροτείται και λειτουργεί νόμιμα ακόμη και αν δεν έχει υποδειχθεί εκπρόσωπος των φοιτητών ή των διοικητικών υπαλλήλων, ενώ σε περίπτωση ισοψηφίας υπερισχύει η άποψη υπέρ της οποίας τάχθηκε ο Πρύτανης.

Και με την άρση του ασύλου δεν μπορεί η αστυνομία να είναι παντού! Για το λόγο αυτό έκανε πρόταση το ΑΠΘ για ιδ.αστυνόμευση και ακόμη δεν έχω καταλάβει γιατί δεν ψηφίστηκε.
Άβατο βλέπουν μόνο ορισμένοι όπως πχ. στα Εξάρχεια . Αν αναζητήσουμε το ρόλο της αστυνομίας θα διαπιστώσουμε ότι είναι και η πρόληψη και καταστολή του εγκλήματος και την προστασία του Κράτους και του δημοκρατικού πολιτεύματος, στα πλαίσια της συνταγματικής τάξης, που περιλαμβάνει την άσκηση της αστυνομίας δημόσιας και κρατικής ασφάλειας. Δεν γίνεται λοιπόν να είναι άμοιρη ευθυνών ΌΤΑΝ αρνείται την υπάρχουσα νομοθεσία.
 
Τελευταία επεξεργασία:

grtt

Δραστήριο μέλος

Ο grtt αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 425 μηνύματα.
Ο νέος νόμος απαιτεί πλειοψηφία και όχι ομοφωνία όπως όριζε ο νόμος του 1982.
Επιπλέον, το Πρυτανικό Συμβούλιο υπό το νέο καθεστώς συγκροτείται και λειτουργεί νόμιμα ακόμη και αν δεν έχει υποδειχθεί εκπρόσωπος των φοιτητών ή των διοικητικών υπαλλήλων, ενώ σε περίπτωση ισοψηφίας υπερισχύει η άποψη υπέρ της οποίας τάχθηκε ο Πρύτανης.

Και με την άρση του ασύλου δεν μπορεί η αστυνομία να είναι παντού! Για το λόγο αυτό έκανε πρόταση το ΑΠΘ για ιδ.αστυνόμευση και ακόμη δεν έχω καταλάβει γιατί δεν ψηφίστηκε.
Άβατο βλέπουν μόνο ορισμένοι όπως πχ. στα Εξάρχεια . Αν αναζητήσουμε το ρόλο της αστυνομίας θα διαπιστώσουμε ότι είναι και η πρόληψη και καταστολή του εγκλήματος και την προστασία του Κράτους και του δημοκρατικού πολιτεύματος, στα πλαίσια της συνταγματικής τάξης, που περιλαμβάνει την άσκηση της αστυνομίας δημόσιας και κρατικής ασφάλειας. Δεν γίνεται λοιπόν να είναι άμοιρη ευθυνών ΌΤΑΝ αρνείται την υπάρχουσα νομοθεσία.

Σωστά θέλει πλειοψηφία και όχι ομοφωνία και παρέλειψα να το γράψω γι αυτό είπα ο παλιός νόμος τι προέβλεπε.. Όμως γι αυτό έβαλα και το παράδειγμα με την εισβολή στο γραφείο του πρύτανη, εννοούσα ότι ακόμα και τώρα φοβούνται να αποφασίσουν την άρση του ασύλου, για να μην βρεθούν ξυλοκοπημένοι, να μη τους κάψουν το αμάξια ή ολόκληρο το πανεπιστήμιο. Επιπλέον μέχρι να αποφασιστεί η άρση, οι δράστες θα έχουν φύγει. Καλύτερα λοιπόν, να μην εναπόκειται στα χέρια των πρυτανικών αρχών πότε θα αρθεί το άσυλο, είναι μια ευθύνη, που λόγω των συνθηκών, ούτε οι ίδιοι θέλουν.
Συμφωνώ απολύτως για τα άβατα, όπως και για τη θέσπιση ιδιωτικής αστυνομίας αστυνόμευσης των πανεπιστημιακών χώρων, όπως συμβαίνει στο εξωτερικό. Ή αν κάποιοι έχουν θέμα ας ιδρυθεί πανεπιστημιακή αστυνομία, με συγκεκριμένες αρμοδιότητες, κατά τα πρότυπα της δημοτικής αστυνομίας.
 

Ziekr

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Ziekr αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών. Έχει γράψει 230 μηνύματα.
Και γιατί τότε η ΑΣΟΕΕ είναι κέντρο ναρκομανών;


Tι λέτε ωρέ παιδιά, κλείστε καμιά φορά τον ΣΚΑΙ και περάστε καθόλου από τα πανεπιστήμια να δείτε τι πραγματικά συμβαίνει.


Το "ναρκεμπόριο" των Εξαρχείων και των πανεπιστημίων η ΝΔ θα τα πατάξει, για κάτι Μενίδια και Κολωνάκια όπου μιλάμε για τζίρο εκαταμμυρίων από κόκα δεν ακούγεται τίποτα βέβαια.
 

damn

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο damn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών. Έχει γράψει 1,771 μηνύματα.
Επί ποδός για το άσυλο: «Η κατάργηση του ασύλου δεν θα περάσει!»

«Όσοι θυσιάζουν στοιχειώδεις
ελευθερίες για λίγη ασφάλεια, δεν αξίζουν
ούτε ελευθερία ούτε ασφάλεια.»
Benjamin Franklin

Την αντίδραση φοιτητικών και κομματικών οργανώσεων έχει ήδη προκαλέσει η διακήρυξη της κυβέρνησης Μητσοτάκη και της νέας ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας υπό την Νίκη Κεραμέως, για την κατάργηση του ασύλου, και μάλιστα μέσα στο κατακαλόκαιρο. Σύμφωνα με την κυβέρνηση, το σχετικό νομοσχέδιο αναμένεται να κατατεθεί στη Βουλή την επόμενη της παροχής ψήφου εμπιστοσύνης, στις 23 Ιουλίου, με τα καλέσματα να τονίζουν πως το φοιτητικό κίνημα θα βρεθεί απέναντι από την επιχείρηση κατάργησης του ασύλου.

Η κυβέρνηση Μητσοτάκη με το αέρα την εκλογικής νίκης, από την πρώτη κιόλας στιγμή εξαγγέλλει την χωρίς δημοσιονομικό κόστος κατάργηση του ασύλου, σε μια περίοδο όπου οι σχολές είναι κλειστές και δεδομένη η δυσκολία συνεδρίασης των φοιτητικών συλλόγων. Η νομοθέτηση της κατάργησης του ασύλου αποτελεί κεντρικό πολιτικό στίγμα για την πολιτική που πρόκειται να ακολουθήσει, θέλοντας να ικανοποιήσει το αντιδραστικό και ακροδεξιό κοινό που έχει συσπειρώσει. Έτσι, στοχοποιώντας το άσυλο ως άσυλο ανομίας η Ν.Δ. παρουσιάζεται ως φορέας που θα συγκρουστεί με το ναρκεμπόριο που συμβαίνει εντός της ΑΣΟΕΕ και της Νομικής ξεχνώντας την ανοχή που έδειχνε ως κυβέρνηση με το ναρκεμπόριο που συνέβαινε στο Πεδίο του Άρεως ή τις σχέσεις που έχει με επιχειρηματίες όπως ο Β. Μαρινάκης, κατηγορείται για τη μεταφορά 2.1 τόνων ηρωίνης. Οι αιτίες και ο σκοπός της κατάργησης του ασύλου είναι διαφορετικοί.

Η επιλογή αυτή έχει ένα διπλό μήνυμα. Αρχικά, πιάνοντας το νήμα από την πολυετή προσπάθεια της ΝΔ, των αστικών κομμάτων των ΜΜΕ κατασκευάζουν και στοχοποιούν τον «εσωτερικό εχθρό», τους γνωστούς άγνωστους, τους αριστερούς φοιτητές, τος φοιτητικούς συλλόγους που κάνουν συνελεύσεις, διατυπώνουν αιτήματα και διεκδικούν τη δημόσια και δωρεάν παιδεία που αυτοί με τις πολιτικές τους απειλούν. Περιγράφουν την κατάσταση στα πανεπιστήμια ως μια δυστοπία όπου η εσωτερική ζωή, η διδασκαλία και η έρευνα απειλείται από ένα περιβάλλον βίας και τρομοκρατίας που διαμορφώνουν από κοινού, αριστεροί, αναρχικοί και ναρκέμποροι. Συνειδητά αγνοούν το περιεχόμενο των διεκδικήσεων των φοιτητών/ριων, τσουβαλιάζοντας μια παρέμβαση για παράδειγμα, για την εμπόδιση επιβολής διδάκτρων σε μια σχολή με το εμπόριο ναρκωτικών και την υπόθαλψη κάθε είδους βίας, εν ήδη απουσίας της δυνατότητας παρέμβασης της αστυνομίας.

Στόχος τους όμως με την κατάργηση του ασύλου δεν είναι ούτε η υπεράσπιση της ελευθερίας διακίνησης ιδεών, ούτε ο περιορισμός του εμπορίου ναρκωτικών, το οποίο δεν θέλει να σταματήσει η ΝΔ μαζί με την αστυνομία. Αντίθετα, στοχεύουν στο άσυλο ως τη δυνατότητα του κινήματος να υπερασπίζεται τα δικαιώματα των φοιτητών, να κατορθώνει συγκεκριμένες νίκες, και να αποφασίζουν χωρίς την παρέμβαση του κράτους . Το μόνο για το οποίο ενδιαφέρονται με την κατάργηση του ασύλου είναι η τρομοκρατία, ο έλεγχος και η καταστολή των οργανωμένων φοιτητικών αγώνων που πρόκειται να ξεσπάσουν, γνωρίζοντας πως μόνο αυτοί μπορούν να εμποδίσουν τις πολιτικές τους επιδιώξεις.

Το δεύτερο μήνυμα το οποίο δίνει η νέα κυβέρνηση με την κατάργηση του ασύλου αλλά και την προώθηση του νόμου και της τάξης, την αύξηση των αστυνομικών, την επαναφορά της ομάδας Δέλτα, και το συνολικότερο νομικό πλαίσιο, αφορά την ίδια την λειτουργία της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Στο όνομα του περιορισμού των εξόδων του προϋπολογισμού για τη παιδεία επιθυμούν να επιταχύνουν με κάθε τρόπο την κατάργηση του άρθρου 16, την ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων, τον εναρμονισμό των πανεπιστημίων (ακόμα πιο πολύ) με την αγορά και την σύναψη οικονομικών και ερευνητικών συνεργασιών με τους πιστούς της φίλους, τις επιχειρήσεις. Η πολιτική της κυβέρνησης για την παιδεία προωθεί έναν κοινωνικό καταμερισμό στον οποίο μόνο όσοι καταφέρνουν να βρουν χρηματοδότη ή χορηγό θα καταφέρνουν είτε να εισάγονται στο πανεπιστήμιο, είτε να μπορούν να συνεχίσουν τις σπουδές τους. Με βάση τις πολυπροβαλλόμενες «καθολικέςν» αξίες της «αριστείας» και της παροχής ίσων ευκαιριών, η κυβέρνηση επιθυμεί όλοι οι φοιτητές/ριες με το κεφάλι σκυφτό με τον φόβο της διαγραφής, να ανταγωνίζονται ο ένας τον άλλον, όταν μόνο ελάχιστοι θα είναι αυτοί που ανελίσσονται ενώ η συντριπτική πλειοψηφία των μελλοντικά εργαζόμενων φοιτητών αντιμετωπίζει την άκρατη εκμετάλλευση, την ετεροαπασχόληση, την ανεργία, την επισφάλεια.

Η νέα κυβέρνηση προωθεί την αντίληψη ότι μπροστά σε αυτές τις συνθήκες ο μόνος τρόπος για να επιβιώσουμε, είναι να συμβιβαστούμε, να κοιτάμε την δουλεία μας, να προσαρμοζόμαστε στα ωράρια και την ύλη που προτείνονται από τον καθηγητή, να είμαστε συνεπείς στις εξεταστικές χωρίς περιθώριο λάθους, αφήνοντας πίσω την φοιτητική ζωή ως την περίοδο, που ανεξαρτητοποιούμαστε πέρα από τα πρέπει και τα μη του σχολείου και της οικογένειας καθώς βρίσκουμε τους δικούς μας ρυθμούς διαβάσματος και ζωής. Σε συνθήκες που κυριαρχούν τα πιο συντηρητικά κοινωνικά αντανακλαστικά αντί να ενισχύονται οι τάσεις κοινωνικοποίησης των νέων ανθρώπων, που ορίζουν οι ίδιοι το τι σημαίνει γι’ αυτούς η φιλία, ο έρωτας και η πολιτική, παρουσιάζονται ως καρικατούρες ενός ξεπερασμένου Lifestyle φοιτητή και φοιτήτριας το οποίο ζημιώνει την οικονομία της χώρας.

Ο Μητσοτάκης και η Κεραμέως και τα επιτελεία τους κάνουν κατανοητό πως θα προχωρήσουν και στα πανεπιστήμια, όπως στις Σκουριές, την ΕΡΤ, την καταστολή των πρόσφατων φοιτητικών κινημάτων στην Αλβανία και την Γαλλία. Οι επικείμενες αλλαγές που προετοιμάζουν , έρχονται να αλλάξουν τον χάρτη στην εκπαίδευση αλλά και την κοινωνία όπως την γνωρίσαμε.

Στις 23 Ιουλίου, τις 10 Αυγούστου και όποτε και αν τολμήσουν να καταθέσουν στην βουλή τα νομοσχέδια για την κατάργηση του ασύλου και του Άρθρου 16. Θα μας βρουν απέναντι τους, για να τους θυμίσουμε πως με το φοιτητικό κίνημα δεν θα ξεμπερδέψουν όσο και αν επιταχύνουν τις διαδικασίες ψήφισης των νομοσχεδίων.

Εμείς ως Αναμέτρηση καλούμε όλες τις δυνάμεις των σχημάτων της ΕΑΑΚ, της ΑΡΕΝ και του ΑΡΔΙΝ, τις αγωνιζόμενες δυνάμεις των σχολών μας, να μην καθυστερήσουμε άλλο, να συμβάλλουμε άμεσα στην ανασυγκρότηση και αντεπίθεση των φοιτητικών συλλόγων και του φοιτητικού κινήματος.


Καλούμε να συνεδριάσουν και να πάρουν αποφάσεις τα όργανα των φοιτητικών συλλόγων για την υπεράσπιση του ασύλου και της δημόσιας και δωρεάν παιδείας.

Με την επίγνωση των δυσκολιών και ανεπαρκειών μας, έχει έρθει η στιγμή να κατανοήσουμε και να σταθούμε μπροστά στις εξελίξεις και να δώσουμε ενωτικά και μαχητικά τους αγώνες που θα αφήσουν παρακαταθήκη.
ΚΝΕ: Η προσπάθεια της κυβέρνησης της ΝΔ να καταργήσει το άσυλο στα Πανεπιστήμια δεν θα περάσει!
«Η δήθεν ανησυχία της κυβέρνησης για την εγκληματικότητα στα ανώτατα ιδρύματα είναι εκ του πονηρού και ψεύτικη. Δεν είναι το «πανεπιστημιακό άσυλο» αυτό που εμποδίζει την αντιμετώπιση της εγκληματικότητας και της διακίνησης ναρκωτικών στο κέντρο της Αθήνας, το Μενίδι και άλλες περιοχές που δεν υπάρχει κανένα πανεπιστημιακό ίδρυμα. Το ήδη υπάρχον πλαίσιο μπορεί να αντιμετωπίσει αυτά τα ζητήματα στα Πανεπιστήμια. Όπως και το εμπόριο ναρκωτικών δεν αντιμετωπίζεται με τους χώρους εποπτευόμενης χρήσης. Αντιθέτως, ενισχύεται περισσότερο», αναφέρει σε ανακοίνωση της η ΚΝΕ.

«Αυτό που λείπει από την Ανώτατη Εκπαίδευση δεν είναι οι διμοιρίες των ΜΑΤ και οι δυνάμεις καταστολής μέσα στα πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ. Αυτό που λείπει είναι η επαρκής χρηματοδότηση για να λυθούν προβλήματα, όπως η έλλειψη φωτισμού, συντήρησης και φύλαξης, που αφήνουν χώρο σε φαινόμενα, τα οποία στη συνέχεια υποκριτικά αξιοποιούνται για το χτύπημα του ασύλου», τονίζει η ΚΝΕ.

«Απέναντι στα σχέδια της ΝΔ για ένταση της καταστολής των αγώνων των φοιτητών δεν μπορεί να βρεθεί ο ΣΥΡΙΖΑ, βουλευτές του οποίου υπερασπίζονται την κατάργηση του ασύλου. Ο ΣΥΡΙΖΑ συνέβαλε ως κυβέρνηση στην ενίσχυση της καταστολής ενάντια σε μαθητές, φοιτητές, εργαζομένους, επί 4,5 χρόνια υπηρέτησε την επιχειρηματική λειτουργία των πανεπιστημίων. Αυτή η λειτουργία επιτάσσει και την κατάργηση του ασύλου, για να εξασφαλιστεί «ασυλία» στα κέρδη των μεγάλων επιχειρηματικών ομίλων, στο χτύπημα των δικαιωμάτων των φοιτητών», αναφέρει η ανακοίνωση.

«Οι δυνάμεις της ΚΝΕ θα κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας για να μην περάσει η κατάργηση του ασύλου, κόντρα σε δυνάμεις που είτε ανοιχτά θέλουν την κατάργηση του ασύλου είτε η πρακτική τους αξιοποιείται στην ενίσχυση του δόγματος «νόμος και τάξη». Θα βρεθούμε στην πρώτη γραμμή για να γίνει αυτό υπόθεση των ίδιων των φοιτητών και των Συλλόγων τους», καταλήγει η ανακοίνωση της ΚΝΕ.

https://thepressproject.gr/epi-podo...lOAvI9dtPn8WsdoKwHvYvvpqoF8l81aHQUTc0tEJyreEQ
 

Gate4

Επιφανές μέλος

Η Ηägring αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 25,581 μηνύματα.
Tι λέτε ωρέ παιδιά, κλείστε καμιά φορά τον ΣΚΑΙ και περάστε καθόλου από τα πανεπιστήμια να δείτε τι πραγματικά συμβαίνει.


Το "ναρκεμπόριο" των Εξαρχείων και των πανεπιστημίων η ΝΔ θα τα πατάξει, για κάτι Μενίδια και Κολωνάκια όπου μιλάμε για τζίρο εκαταμμυρίων από κόκα δεν ακούγεται τίποτα βέβαια.
Αυτό για τη διακίνηση ναρκωτικών γενικά ισχύει δηλαδή στο ΑΠΘ συμβαίνει μέσα και ακριβώς απέναντι στη Ροτόντα προφανώς και σε άλλα σημεία του κέντρου ή της πόλης. Εμένα το κόλλημα μου κυρίως και αυτό που με ενοχλεί πολύ είναι όταν σε κάτι "παραδοσιακές" μέρες του χρόνου σπάνε ότι θέλουν και κάνουν θερινά διάφορα κτήρια στον χώρο του πανεπιστημίου και εκείνα ποτέ δεν προστατεύονται. Αλλά δεν ξέρω αν φταίει το άσυλο από μόνο του για αυτήν την κατάσταση.
 

Ziekr

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Ziekr αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών. Έχει γράψει 230 μηνύματα.
Αυτό για τη διακίνηση ναρκωτικών γενικά ισχύει δηλαδή στο ΑΠΘ συμβαίνει μέσα και ακριβώς απέναντι στη Ροτόντα προφανώς και σε άλλα σημεία του κέντρου ή της πόλης. Εμένα το κόλλημα μου κυρίως και αυτό που με ενοχλεί πολύ είναι όταν σε κάτι "παραδοσιακές" μέρες του χρόνου σπάνε ότι θέλουν και κάνουν θερινά διάφορα κτήρια στον χώρο του πανεπιστημίου και εκείνα ποτέ δεν προστατεύονται. Αλλά δεν ξέρω αν φταίει το άσυλο από μόνο του για αυτήν την κατάσταση.


Η μορφολογία του ΑΠΘ είναι εντελώς διαφορετική από του ΟΠΑ. Είναι ένα τεράστιο και ανοιχτό πανεπιστήμιο το οποίο έχει campus. Προβλήματα στο ΑΠΘ μια χαρά υπήρχαν και επί Σαμαρά και θα συνεχίσουν να υπάρχουν, ότι και να γίνει με το άσυλο.
 

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,633 μηνύματα.
Σωστά θέλει πλειοψηφία και όχι ομοφωνία και παρέλειψα να το γράψω γι αυτό είπα ο παλιός νόμος τι προέβλεπε.. Όμως γι αυτό έβαλα και το παράδειγμα με την εισβολή στο γραφείο του πρύτανη, εννοούσα ότι ακόμα και τώρα φοβούνται να αποφασίσουν την άρση του ασύλου, για να μην βρεθούν ξυλοκοπημένοι, να μη τους κάψουν το αμάξια ή ολόκληρο το πανεπιστήμιο. Επιπλέον μέχρι να αποφασιστεί η άρση, οι δράστες θα έχουν φύγει. Καλύτερα λοιπόν, να μην εναπόκειται στα χέρια των πρυτανικών αρχών πότε θα αρθεί το άσυλο, είναι μια ευθύνη, που λόγω των συνθηκών, ούτε οι ίδιοι θέλουν.
Συμφωνώ απολύτως για τα άβατα, όπως και για τη θέσπιση ιδιωτικής αστυνομίας αστυνόμευσης των πανεπιστημιακών χώρων, όπως συμβαίνει στο εξωτερικό. Ή αν κάποιοι έχουν θέμα ας ιδρυθεί πανεπιστημιακή αστυνομία, με συγκεκριμένες αρμοδιότητες, κατά τα πρότυπα της δημοτικής αστυνομίας.


Εκεί που δεν θα σταθεί κανείς , είναι ότι όλα αυτά είναι ζητήματα αρχών και παιδείας των ανθρώπων . Τι και εάν καταργηθεί το άσυλο , θα σταματήσει ο κάθε τραμπούκος ; θα σταματήσει εκείνος που δεν σέβεται τα δημόσια κτήρια ή θα εξαφανιστούν όλοι με την άρση ασύλου.
Ας μην γελιόμαστε , όλα αυτά συμβαίνουν για ψηφοθηρικούς λόγους και κατά την προσωπική μου άποψη πιο πολύ κακό θα κάνουν παρά καλό.
Υπάρχουν πολλά σοβαρότερα προβλήματα της παιδείας από αυτά ...

Η θέσπιση ιδιωτ.αστυνομίας είναι καλή ιδέα, αλλά δεν θα γίνει διότι θα θίξει την τρομερή ΕΛΑΣ .
 

Dreamweaver

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Dreamweaver αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 1,755 μηνύματα.
Οσοι λετε οτι το ασυλο ειναι για προστασια των ιδεων ή των φοιτιτικων κινηματων, δηλαδη εξω απο το πανεπιστημιο, δεν ισχυουν αυτα, συλλαμβανουν οποιον θελουν επειδη ετσι γουσταρουν? Γιατι αν ισχυει αυτο, τοτε υπαρχουν πολυ μεγαλυτερα προβληματα απο το ασυλο ή τους αιωνιους. Μαλλον δεν ισχυει ομως και το ασυλο ειναι ενα κομπλεξ απο την χουντα, που χρησιμοποιειται καταχρηστικα για τις ενεργειες και οχι τις αποψεις καποιων ατομων. Καλο θα ηταν να ειστε λιγο πιο προσεκτικοι ποιες εννοιες και αξιες χρησιμοποιειτα σαν ανθρωπινη ασπιδα για να υπαρασπιστειτε μαλακειες, γιατι αν καποια στιγμη ξεχειλισει το ποτηρι και σταματησει να υπαρχει σεβασμος προς αυτες, θα εχετε τεραστια αυθυνη (την οποια δεν θα αναλαβετε φυσικα).
Οσο αφορα τους αιωνιους, μπλεκονται στην ιδια κατηγορια διαφορα ατομα, απο αυτους που πανε με το πασο τους, μεχρι τους αιωνιους φοιτητοπατερες και αλο θα ηταν να διευρικινστει ποιες ομαδες ακριβως ειναι το προβλημα. Το βασικο επιχειρημα της μη διαγραδης φοιτητων απο μονο του, το τι σε νοιαζει εσενα, μια χαρα στεκει. Πραγματικα τι σας νοιαζει εσας, οι πιο πολλοι δεν λετε συνεχεια να μην ασχολεισαι με τον αλλον? Το θεμα ομως ειναι συνεπεια καποιων στρεβλων λογικων για την παιδεια γενικοτερα. Πρωτον, οτι για να μορφωθεις πρεπει να πας σε πανεπιστημιο, το οποιο χρησιμοποιειται για πολιτικους λογους για να δικαιολογειται η ελλειψη ποιοτητας, δαπανες, στηριξη απο εκπαιδευτικους και ενα recruitment ground για μελλοντικα στελεχη. Εκτος και αν νομιζετε οτι οι πολιτικοι που θεωρειτε διεφθαρμενους και ακαταλληλους νοιαστηκαν για εσας κατ'εξαιρεση σε αυτο το θεμα. Μια χαρα μπορεις να βρεις τα βιβλια που χρησιμοποιουνται στα μαθηματα του πανεπιστημιου και να τα διαβασεις μονος σου με τον δικο σου ρυθμο, ή καποια άλλα, ή πιο απλα μπες στο youtube και δες τις απειρες δωρεαν διαλεξεις που υπαρχουν για τα παντα. Προφανως χρειαζεσαι εναν υπολογιστη και ιντερνετ για αυτα, αλλα ποσο φτηνοτερο ειναι απο τη σχολη? Και για να ειμαστε ακριβειες, δεν μορφωνεσαι, αλλα στην καλυτερη εκπαιδευεσαι σε μια επιστημιη, η μορφωση δεν απαιτει εκπαιδευτικα ιδρυματα, για να μην πω οτι απαιτει την αποφυγη των κρατικων. Δευτερον, ολα εχουν πεταχτει σε ενα αοριστο και χωρις δομη συνθημα που λεγεται εκπαιδευση. Αυτη η εκπαιδευση παρεχεται ομως απο ιδρυματα, υπαρχουν απαιτησεις ικανοτητων και αξιολογιση για να επιλεγονται τα καταλληλα ατομα, ωστε το χαρτι απο το Χ ιδρυμα να σημαινει κατι. Υπαρχει ενας σκοπος και μια δομη στην ολη διαδηκασια, οχι απλα επειδη ετσι του ηρθε του καθενος, γιατι ετσι καταντας να βγαζεις 10 εκατομμυρια μηχανικους καθε χρονο χωρις να ξερει κανενας γιατι και πως. Οποτε, παροτι δεν πολυσυμφωνω με τις διαγραφες, δεν πρεπει αυτα τα ατομα να παιρνουν πτυχιο και θα μπορουσε πια απλα να υπαρχουν part-time τμηματα. Κανονικα θα εβαζα ως προβλημα και το οτι δεν υπαρχουν διδακτρα (αμεσα, γιατι εμμεσα παντα υπαρχουν), αλλα επειδη βλεπω οτι επικρατουν λογικες οτι το να μην πληρωνεις τιποτα αμεσα δεν ειναι αρκετο, αλλα πρεπει να σου παρεχεται και δωρεαν σπιτι, φαγητο, νερο, ξεσκατισμα, καμια φιφα αν εισαι λιγο down, ε ασ'το, δεν γαμιεται.
Θελετε αλλαγες? Σταματηστε να περιμενετε το καλο κρατος (τους πολιτικους δηλαδη) να τα φτιαξουν σαν τους θρησκοληπτους που περιμενουν τον μεσσια να τους σωσει. Αφηστε τα ατομα που θελουν και μπορουν να παρεχουν εκπαιδευση να το κανουν και τους ανθρωπους να επιλεγουν ελευθερα εκει που θελουν να πανε, χωρις να πληρωνουν το υποχρεωτικο νταβατζηλικι στο κρατος. Ή τουλαχιστον σταματηστε την λογικη οτι πρεπει ολοι να παμε πανεπιστημιο να μορφωθουμε, το πανεπιστημιο ειναι ενα ιδρυμα για ατομα με συγκεκριμενες ικανοτητες που μπορουν να ανταποκριθουν σε απαιτησεις του προγραμματος και εχουν σκεφτει οτι σαν επενδυση,γιατι αυτο ειναι, η επαγγελματικα δομημενη εκπαιδευση θα αποφερει κατι.
 

Gate4

Επιφανές μέλος

Η Ηägring αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 25,581 μηνύματα.
Η μορφολογία του ΑΠΘ είναι εντελώς διαφορετική από του ΟΠΑ. Είναι ένα τεράστιο και ανοιχτό πανεπιστήμιο το οποίο έχει campus. Προβλήματα στο ΑΠΘ μια χαρά υπήρχαν και επί Σαμαρά και θα συνεχίσουν να υπάρχουν, ότι και να γίνει με το άσυλο.
Δεν λέω πως δεν υπήρχαν λέω ότι αυτό το φαινόμενο με ενοχλεί άσχετα με το ποιος κάθεται στην καρέκλα. Γιατί είναι κρίμα να βλέπεις ρημαγμένα κτίρια μέσα στο πανεπιστήμιο χωρίς λόγο και αιτία.
 

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Αρχικά με την αναδιάρθρωση του Γαβρόγλου λύνεται το χρόνιο πρόβλημα της Ελλάδας με τα επαγγελματικά δικαιώματα. Συγγνώμη που θα χαλάσω το παραμύθι μερικών , αλλά τα ε.δ. κατοχυρώνονται στο 3ο έτος σπουδών και είναι ίδια είτε για τους τ.ε. είτε για τους π.ε. . Αυτό συνέβαινε στην Ευρώπη όχι όμως στην Ελλάδα. Με τις κινήσεις του Γαβρόγλου άνοιξε ο δρόμος.

Εδώ λοιπόν https://www.esos.gr/arthra/62791/ta-oikodomimata-toy-k-gavrogloy-poy-tha-gkremisei-i-nd-ean-ginei-kyvernisi
είναι η <<πολιτική>> της ΝΔ.

Η Κεραμέως ψήφισε την ίδρυση του ΠΑΔΑ αλλά καταψήφισε τα άρθρα.

Με τις συγχωνεύσεις του Γαβρόγλου , τα προγράμματα 3(bachelor)+2(master) ή 4(bachelor)+1(master) είναι ισότιμα. Κάτι που μέχρι πέρσι δεν ίσχυε , με αποτέλεσμα χιλιάδες μηχανικοί να μην έχουν ε.δ.

Ο στόχος του ΠΑ.ΔΑ ήταν να προσφέρει 4+1 . Τώρα με ΝΔ και την αλλαγή του ρόλου του σε πανεπιστήμιο εφαρμοσμένων επιστημών δεν γνωρίζει κανένας τι θα παράγει.

1. Το link που παρέθεσες έχει ημερομηνία δημοσίευσης 27/5. Η Κεραμέως ανέλαβε 17/6.
2. Από τη στιγμή που η Κεραμέως ψήφισε την ίδρυση του ΠΑΔΑ και καταψήφισε τα άρθρα, δεν σου λέει αυτό ότι η ίδια πορεύεται στην ίδια γραμμή με την ουσία του Νομοσχεδίο Γαβρόγλου, αλλά διαφωνεί με ζητήματα που αφορούν το πώς θα γίνουν οι αλλαγές; Και πολύ καλά κάνει.
3. Οι συγχωνεύσεις Γαβρόγλου δεν έδωσαν ισοτιμία στα 3+2 ή 4+1. Έκανα τα ΤΕΙ->Πανεπιστήμια, μην μπερδεύεις ζητήματα.
4. Το ΠΑΔΑ ήταν ρουσφέτι στους καθηγητές ΤΕΙ που ήθελαν αναβάθμιση και καλύτερο μισθό. Αυτό αποδείχτηκε όταν το Πάσχα του 2019, ένα χρόνο μετά την ίδρυση του ΠΑΔΑ, στο Πολυνομοσχέδιο Γαβρόγλου πέρασε η μετατροπή των τμημάτων μηχανικών από 4ετή σε 5ετή. Η ενέργεια αυτή στάθηκε ταφόπλακα στα πολιτικά ρουσφέτια του κ. Γαβρόγλου, καθώς απέδειξε ότι δεν έδειξε ούτε το ελάχιστο ενδιαφέρον για την ακαδημαϊκή και φοιτητική χροιά της Πανεπιστημιοποίησης που έκανε, καθώς στο ίδιο νομοσχέδιο που έκανε το ΠΑΔΑ 5ετες, δημιούργησε άλλα 4ετή τμήματα μηχανικών σε ΔΙΕΠΑΘΕ κτλπ.
5. Αυτό που κανείς δεν γνώριζε τι θα παρήγαγε ήταν το 4ετές τμήμα μηχανικών του ΠΑΔΑ, το οποίο δεν ήταν ούτε ΤΕΙ, ούτε 5ετές πολυτεχνείο. Και, σύμφωνα με το ΠΔ του Νοεμβρίου, που αναγνώριζε τα ε.ε. μηχανικών, τα τμήματα του ΠΑΔΑ δεν ήταν αντίστοιχα των υπόλοιπων πολυτεχνικών τμημάτων. Εάν δεν περνούσε το Πολυνομοσχέδιο το Πάσχα, οι μελλοντικοί απόφοιτοι του ΠΑΔΑ θα προσέκρουαν σε επαγγελματικό αδιέξοδο, καθώς δεν υπήρχε καμία περίπτωση οι Σύλλογοι Μηχανικών όλων των ειδικοτήτων και το ΤΕΕ να μην κινηθούν νομικά.
6. Αφού λοιπόν ο Γαβρόγλου άφησε πίσω τα χίλια μύρια όσα προβλήματα μπορούσε να αφήσει, δεδομένου ότι υπέγραφε υπουργικές αποφάσεις μετά την προκύρηξη των εκλογών και έως και λίγες μέρες πριν την διεξαγωγή τους, η Κεραμέως δεν βγήκε να δικαιολογηθεί ότι παρέλαβε διαλυμένο Υπουργείο (σύνηθη δικαιολογία της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, ακόμα και μετά από 4 χρόνια στην εξουσία), αλλά ξεκίνησε να μεταρρυθμεί και να δίνει λύσεις. Αυτός είναι και ο σκοπός του Υπουργού, να δίνει λύσεις.
 

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,633 μηνύματα.
1. Το link που παρέθεσες έχει ημερομηνία δημοσίευσης 27/5. Η Κεραμέως ανέλαβε 17/6.
2. Από τη στιγμή που η Κεραμέως ψήφισε την ίδρυση του ΠΑΔΑ και καταψήφισε τα άρθρα, δεν σου λέει αυτό ότι η ίδια πορεύεται στην ίδια γραμμή με την ουσία του Νομοσχεδίο Γαβρόγλου, αλλά διαφωνεί με ζητήματα που αφορούν το πώς θα γίνουν οι αλλαγές; Και πολύ καλά κάνει.
3. Οι συγχωνεύσεις Γαβρόγλου δεν έδωσαν ισοτιμία στα 3+2 ή 4+1. Έκανα τα ΤΕΙ->Πανεπιστήμια, μην μπερδεύεις ζητήματα.
4. Το ΠΑΔΑ ήταν ρουσφέτι στους καθηγητές ΤΕΙ που ήθελαν αναβάθμιση και καλύτερο μισθό. Αυτό αποδείχτηκε όταν το Πάσχα του 2019, ένα χρόνο μετά την ίδρυση του ΠΑΔΑ, στο Πολυνομοσχέδιο Γαβρόγλου πέρασε η μετατροπή των τμημάτων μηχανικών από 4ετή σε 5ετή. Η ενέργεια αυτή στάθηκε ταφόπλακα στα πολιτικά ρουσφέτια του κ. Γαβρόγλου, καθώς απέδειξε ότι δεν έδειξε ούτε το ελάχιστο ενδιαφέρον για την ακαδημαϊκή και φοιτητική χροιά της Πανεπιστημιοποίησης που έκανε, καθώς στο ίδιο νομοσχέδιο που έκανε το ΠΑΔΑ 5ετες, δημιούργησε άλλα 4ετή τμήματα μηχανικών σε ΔΙΕΠΑΘΕ κτλπ.
5. Αυτό που κανείς δεν γνώριζε τι θα παρήγαγε ήταν το 4ετές τμήμα μηχανικών του ΠΑΔΑ, το οποίο δεν ήταν ούτε ΤΕΙ, ούτε 5ετές πολυτεχνείο. Και, σύμφωνα με το ΠΔ του Νοεμβρίου, που αναγνώριζε τα ε.ε. μηχανικών, τα τμήματα του ΠΑΔΑ δεν ήταν αντίστοιχα των υπόλοιπων πολυτεχνικών τμημάτων. Εάν δεν περνούσε το Πολυνομοσχέδιο το Πάσχα, οι μελλοντικοί απόφοιτοι του ΠΑΔΑ θα προσέκρουαν σε επαγγελματικό αδιέξοδο, καθώς δεν υπήρχε καμία περίπτωση οι Σύλλογοι Μηχανικών όλων των ειδικοτήτων και το ΤΕΕ να μην κινηθούν νομικά.
6. Αφού λοιπόν ο Γαβρόγλου άφησε πίσω τα χίλια μύρια όσα προβλήματα μπορούσε να αφήσει, δεδομένου ότι υπέγραφε υπουργικές αποφάσεις μετά την προκύρηξη των εκλογών και έως και λίγες μέρες πριν την διεξαγωγή τους, η Κεραμέως δεν βγήκε να δικαιολογηθεί ότι παρέλαβε διαλυμένο Υπουργείο (σύνηθη δικαιολογία της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, ακόμα και μετά από 4 χρόνια στην εξουσία), αλλά ξεκίνησε να μεταρρυθμεί και να δίνει λύσεις. Αυτός είναι και ο σκοπός του Υπουργού, να δίνει λύσεις.


1. Το link Είναι όλο σωστό και φαίνεται από την πορεία της τωρινής Υπουργού .
3. Οι συγχωνεύσεις έκαναν ισότιμα ρα πτυχία 3+2(από Πολυτεχνείο )και 4+1 από ΤΕΙ . Εδώ είχαμε μηχανικούς από τ.ε με μάστερ και δεν τους αναγνωρίζονταν επαγγελματικά δικαιώματα .
Με το νομό γαβρογλου καταργήθηκαν τα ΤΕΙ (μεγάλος πόθος του ΤΕΕ) και δημιουργήθηκαν στη θέση τους πανεπιστήμια . Δεν αναβαθμίστηκαν τα ΤΕΙ.
4. Το παδα δημιουργήθηκε λόγω της πανεπιστημιοποιησης. Παρόλο που τα αρχικά τετραετή προγράμματα σπουδών δεν είχαν σαφή προγράμματα , κατάφεραν να πάρουν προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών (4+1). Την ίδια πορεία θα ακολουθήσουν και τα υπόλοιπα ιδρύματα με σχολές μηχανικών , είτε δίνοντας 5έτη προγράμματα είτε 4+1.
 

kostas83

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο kostas83 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 198 μηνύματα.
Εντάξει αυτό ίσχυε ανέκαθεν ως τρόπος για να βγάζει ένας φοιτητής το χαρτζιλίκι του, δεν θα το παρουσιάσουμε τώρα και σαν κανονική δουλειά που θα μας εντάξει στην κατηγορία των εργαζόμενων φοιτητών! Εξάλλου αν το πάρουμε και με "το γράμμα του Νόμου" κανονικά δεν έχεις δικαίωμα να παραδίδεις ιδιαίτερα μαθήματα τη στιγμή που δεν κατέχεις ακόμα τον επίσημο τίτλο σπουδών που σου το επιτρέπει! Τέλος πάντων αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι πώς μια κουβέντα που αφορά μια μερίδα φοιτητών (στη συγκεκριμένη περίπτωση των "αιώνιων" φοιτητών), εκτρέπεται σε υποπεριπτώσεις των υποπεριπτώσεων και δεν επικεντρώνεται στην μεγάλη πλειοψηφία της κατηγορίας δηλ. στους φοιτητές που μπήκαν στα 18, σήμερα έχουν ξεπεράσει τα 30 και δεν έχουν ακόμα αποφοιτήσει!

Σε πληροφορώ μια χαρά κανονική δουλειά είναι, άλλο αν δε σε συμφέρει εσένα να το δεις έτσι. Όσο για το γράμμα του ''νόμου'' που επικαλείσαι, θα έπρεπε να γνωρίζεις ότι η αναδρομική εφαρμογή ενός νόμου που θίγει πολίτες(στην προκειμένη του ν+2)ελέγχεται για το αν είναι σύμφωνη με το σύνταγμα στο ΣτΕ, από τη στιγμή που όταν αυτοί οι φοιτητές μπήκαν στη σχολή τους δεν υπήρχε κανένα όριο φοίτησης. Για το λόγο αυτό θα πρέπει κατ 'εμέ και η περίοδος χάριτος που θα δοθεί στους παλαιότερους φοιτητές να είναι τουλάχιστον 2 χρόνια και να συμπεριλαμβάνει όλες τις υποπεριπτώσεις, γιατί διαφορετικά μπορεί εύκολα ο νόμος να καταπέσει στο ΣτΕ ως αντισυνταγματικός. Όσον αφορά τη Νομική Πάτρας:

https://scontent.fath3-4.fna.fbcdn....=468ce3802bccd26d1e93643d868039d2&oe=5DC2BCE0
 
Τελευταία επεξεργασία:

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
1. Το link Είναι όλο σωστό και φαίνεται από την πορεία της τωρινής Υπουργού .
3. Οι συγχωνεύσεις έκαναν ισότιμα ρα πτυχία 3+2(από Πολυτεχνείο )και 4+1 από ΤΕΙ . Εδώ είχαμε μηχανικούς από τ.ε με μάστερ και δεν τους αναγνωρίζονταν επαγγελματικά δικαιώματα .
Με το νομό γαβρογλου καταργήθηκαν τα ΤΕΙ (μεγάλος πόθος του ΤΕΕ) και δημιουργήθηκαν στη θέση τους πανεπιστήμια . Δεν αναβαθμίστηκαν τα ΤΕΙ.
4. Το παδα δημιουργήθηκε λόγω της πανεπιστημιοποιησης. Παρόλο που τα αρχικά τετραετή προγράμματα σπουδών δεν είχαν σαφή προγράμματα , κατάφεραν να πάρουν προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών (4+1). Την ίδια πορεία θα ακολουθήσουν και τα υπόλοιπα ιδρύματα με σχολές μηχανικών , είτε δίνοντας 5έτη προγράμματα είτε 4+1.


1.Το link είναι σωστό, αλλά δεν είναι δηλώσεις της Κεραμέως αυτά που γράφει. Είναι δημοσιογραφικό άρθρο του πού περίπου θα κινηθεί η ΝΔ, εάν κερδίσει τις εκλογές (καθώς δημοσιεύτηκε στις 27/5).
3. Λες ό,τι να 'ναι. Πραγματικά. Οι συγχωνεύσεις των ΤΕΙ ΔΕΝ έδωσαν πουθενά επαγγελματικά δικαιώματα. Απλά σταμάτησαν να παράγουν μηχανικούς και λοιπές ειδικότητες χωρίς επαγγελματικά. Οι ήδη υπάρχοντες απόφοιτοι ΤΕΙ δεν απέκτησαν εε, προβλέφθηκε να επιστρέψουν στα έδρανα και να πάρουν ισοτίμηση Πανεπιστημίου και, άρα, επαγγελματικά. Τα 3+2, 4+1 κτλπ δεν αναφέρονται πουθενά στο Πολυνομοσχέδιο Γαβρόγλου.
4. Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχουν προγράμματα 4+1. Οι κύκλοι σπουδών των Πολυτεχνείων είναι ενιαίου και αδιάσπαστου 5ετούς φοίτησης και απονέμουν τίτλο Integrated Master
 

Unseen skygge

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unseen skygge αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,218 μηνύματα.
Επειδή έχουμε καταλήξει να γράφετε κείμεναρες και στην ουσία να μην έχετε τίποτα να πείτε θέτω το απλό ερώτημα και θέλω σαφή απάντηση. Όσοι διαφωνείτε με την καταργηση του ασύλου απαρίθμηστε μου τα θετικά της άποψης σας
 

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Σε πληροφορώ μια χαρά κανονική δουλειά είναι, άλλο αν δε σε συμφέρει εσένα να το δεις έτσι.

Τα ιδιαίτερα μαθήματα είναι κανονική δουλειά όταν έχουμε τα τυπικά προσόντα γι αυτήν και όχι όταν την κάνουμε για χαρτζιλίκι κατά την διάρκεια των σπουδών μας! Όσο για το τι με συμφέρει και τι όχι, να σου πω ότι εμένα ούτε με συμφέρει ούτε δεν με συμφέρει τίποτα!΄Εχω πάρει το πτυχίο μου ακριβώς στα χρόνια που έπρεπε with flying colors εδώ και αρκετό καιρό και έχω κάνει και αρκετά άλλα πράγματα πάνω στις σπουδές μου. Απλά τη γνώμη μου εκφέρω!
 

kostas83

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο kostas83 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 198 μηνύματα.
Τα ιδιαίτερα μαθήματα είναι κανονική δουλειά όταν έχουμε τα τυπικά προσόντα γι αυτήν και όχι όταν την κάνουμε για χαρτζιλίκι κατά την διάρκεια των σπουδών μας! Όσο για το τι με συμφέρει και τι όχι, να σου πω ότι εμένα ούτε με συμφέρει ούτε δεν με συμφέρει τίποτα!΄Εχω πάρει το πτυχίο μου ακριβώς στα χρόνια που έπρεπε with flying colors εδώ και αρκετό καιρό και έχω κάνει και αρκετά άλλα πράγματα πάνω στις σπουδές μου. Απλά τη γνώμη μου εκφέρω!


Πολλά συγχαρητήρια λοιπόν, αλλά δεν καταλαβαίνω πού κολλάει αυτό. Πάντως αν η γνώμη μας βασίζεται ή ενισχύεται με παραπλανητικά άρθρα, πιστεύω πως είναι προτιμότερο να την εκφράζουμε με τα δικά μας επιχειρήματα.(αν υφίστανται φυσικά αυτά)
 

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,852 μηνύματα.
Τα ιδιαίτερα μαθήματα είναι κανονική δουλειά όταν έχουμε τα τυπικά προσόντα γι αυτήν και όχι όταν την κάνουμε για χαρτζιλίκι κατά την διάρκεια των σπουδών μας! Όσο για το τι με συμφέρει και τι όχι, να σου πω ότι εμένα ούτε με συμφέρει ούτε δεν με συμφέρει τίποτα!΄Εχω πάρει το πτυχίο μου ακριβώς στα χρόνια που έπρεπε with flying colors εδώ και αρκετό καιρό και έχω κάνει και αρκετά άλλα πράγματα πάνω στις σπουδές μου. Απλά τη γνώμη μου εκφέρω!


Αν επιτρέπεται, τι σχολή τελείωσες;
 

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,633 μηνύματα.
1.Το link είναι σωστό, αλλά δεν είναι δηλώσεις της Κεραμέως αυτά που γράφει. Είναι δημοσιογραφικό άρθρο του πού περίπου θα κινηθεί η ΝΔ, εάν κερδίσει τις εκλογές (καθώς δημοσιεύτηκε στις 27/5).
3. Λες ό,τι να 'ναι. Πραγματικά. Οι συγχωνεύσεις των ΤΕΙ ΔΕΝ έδωσαν πουθενά επαγγελματικά δικαιώματα. Απλά σταμάτησαν να παράγουν μηχανικούς και λοιπές ειδικότητες χωρίς επαγγελματικά. Οι ήδη υπάρχοντες απόφοιτοι ΤΕΙ δεν απέκτησαν εε, προβλέφθηκε να επιστρέψουν στα έδρανα και να πάρουν ισοτίμηση Πανεπιστημίου και, άρα, επαγγελματικά. Τα 3+2, 4+1 κτλπ δεν αναφέρονται πουθενά στο Πολυνομοσχέδιο Γαβρόγλου.
4. Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχουν προγράμματα 4+1. Οι κύκλοι σπουδών των Πολυτεχνείων είναι ενιαίου και αδιάσπαστου 5ετούς φοίτησης και απονέμουν τίτλο Integrated Master

3. Υπάρχει κάτι που πολλοί δεν πρόσεξαν . Στις συγχωνεύσεις ΤΕΙ με Πανεπιστήμιο (ύπαρξη Πολυτεχνικής σχολής ) στους μηχανικούς ΤΕ δεν αναγνωρίστηκε τίποτα και θα πρέπει να δώσουν κάποια μαθήματα επιπλέον ή κατατακτήριες . Αντιθέτως σε συγχωνεύσεις ΤΕΙ με ΤΕΙ έγιναν απευθείας 5 έτη προγράμματα με πλήρης αναγνώριση . Ένας λόγος που φοιτητές του παδα καθυστερούν το τέλος των σπουδών τους είναι ο τελευταίος .
Οι ήδη υπάρχοντες μηχανικοί τε και πιο συγκεκριμένα οι κάτοχοι μάστερ (4+1) προβλεπόταν από άτυπες συζητήσεις για πλήρη αναγνώριση Ε.Δ.. Το τελευταίο βέβαια δεν πρόλαβε να το κάνει ο γαβρογλου αν και το είχε προχωρήσει .

Περιμένουμε τις αντιστοιχίες των σχολών για να πάψει το λεγόμενο 4+1 και να μετατραπούν σε 5 ετη τμήματα .

1. Όσο για το link μπορείς να αναζητήσεις τις δηλώσεις κεραμεως και να διαπιστώσεις και μόνος σου τι έχει δηλώσει . Ααα και κάτι τελευταίο , Πανεπιστήμιο εφαρμοσμένων Επιστημών δεν έχω ξαναδεί
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top