Πανεπιστήμια vs TEI

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
Άρθρο 29 – Προϊστάμενοι οργανικών μονάδων – Διαδικασία και κριτήρια επιλογής προϊσταμένων

Τα άρθρα 84 έως 87 του Κώδικα Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ. (Υ.Κ.) που κυρώθηκε με το άρθρο πρώτο του ν. 3528/2007 (ΦΕΚ 26 Α`), καθώς και τα άρθρα 87 έως 89 του Κώδικα Κατάστασης Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων που κυρώθηκε με το άρθρο πρώτο του ν. 3584/2007 (ΦΕΚ 143 Α`), αντικαθίστανται ως εξής:
Άρθρο 84 Προϊστάμενοι οργανικών μονάδων

1. Ως προϊστάμενοι Γενικής Διεύθυνσης επιλέγονται υπάλληλοι της κατηγορίας ΠΕ ή ΤΕ, εφόσον:
.
.
.
.
2. Ως προϊστάμενοι Διεύθυνσης ή αντίστοιχου ή ενδιάμεσου (μεταξύ Διευθύνσεως και Τμήματος) επιπέδου οργανικών μονάδων επιλέγονται υπάλληλοι κατηγορίας ΠΕ ή ΤΕ εφόσον:
.
.
.
.
3. Ως προϊστάμενοι Τμήματος και αυτοτελούς γραφείου ή αντίστοιχου επιπέδου οργανικής μονάδας επιλέγονται υπάλληλοι ΠΕ, ή ΤΕ ή ΔΕ, εφόσον:


https://www.opengov.gr/ypes/?p=3166
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kirdou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Kirdou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 1,095 μηνύματα.
Μάλλον θα καταργηθούν και οι πανελλήνιες για τα τει(όποια μείνουν).Θα γίνουν περίπου σαν ιεκ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
:whistle: ο κάθε ένας ζει στον ονειρόκοσμο του, ποιος μπορεί να τον προσγειώσει!!!!:whistle:

Μάλλον θα καταργηθούν και οι πανελλήνιες για τα τει(όποια μείνουν).Θα γίνουν περίπου σαν ιεκ.
Προφανώς αναφέρεσαι στις δηλώσεις του προέδρου της επιτροπής διαλόγου για την παιδεία ο οποίος είπε :
-Δεν χρειάζονται σε όλα τα τμήματα των ΑΕΙ εξετάσεις για να εισαχθούν οι υποψήφιοι σε αυτά.
-Χρειάζονται λίγες σχολές εξετάσεις
https://www.esos.gr/arthra/41148/pro...ai-na-ginoyn-panelladikes-gia-oles-tis-sholes

Πριν βγάλουμε άστοχα συμπεράσματα καλό θα ήταν να ενημερωνόμαστε έστω και με τις βασικές ανακοινώσεις
;)

Στην πραγματικότητα τώρα ίσως υπάρξει ένας νέος χάρτης στην Ανώτατη εκπαίδευση ο οποίος θα είναι αποτέλεσμα συγχωνεύσεων τμημάτων-σχολών.
Τμήματα της ανώτατης εκπαίδευσης ( τεχνολογικού & πανεπιστημιακού ) τομέα δεν μπορούν να γίνουν ιεκ ή οτιδήποτε άλλο που δεν έχει σχέση με ανώτατη εκπαίδευση.
Εξειδικευμένα τμήματα ή τμήματα χωρίς σαφή προσανατολισμό ( είτε του τεχνολογικού τομέα των ΑΕΙ είτε του πανεπιστημιακού τομέα των ΑΕΙ ) θα μπορούσαν να λειτουργήσουν σε επίπεδο μεταπτυχιακού και όχι ιεκ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Jack of Spades

Περιβόητο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,431 μηνύματα.
Καθηγητές μας λένε πως στο εξωτερικό παράδειγμα, απόφοιτοι ΤΕΙ θα έχουν όριο μέχρι 1000 ευρώ μηναιώς, παράδειγμα, και απόφοιτοι ΑΕΙ μέχρι 2000, για τον λόγο ότι οι απόφοιτοι ΤΕΙ έχουν λιγότερα επαγγελματικά δικαιώματα και είναι περιορισμένοι στις "σφραγίδες", ενώ από ΑΕΙ δεν έχουν περιορισμό.

Στη Μπανανία εδώ και δεκαετίες, όπως σχεδόν σε όλες τις καθημερινές δραστηριότητες έτσι και εντός των Α.Ε.Ι., έχει γίνει πάγια τακτική να μειώνουμε τους άλλους, να τους συκοφαντούμε κ.λπ. είτε για να φαινόμαστε εμείς "καλύτεροι" στα μάτια κάποιων (στην προκειμένη περίπτωση, των φοιτητών μας) είτε για να καλύπτουμε έτσι τις δικές μας αδυναμίες...

Προφανώς όμως πρέπει να είναι κανείς ανόητος για να "καταπίνει" τέτοιες μπαρούφες αμάσητες...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dr. No

Δραστήριο μέλος

Ο Dr. No αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Άγιος Δημήτριος (Αττική). Έχει γράψει 526 μηνύματα.
Στη Μπανανία εδώ και δεκαετίες, όπως σχεδόν σε όλες τις καθημερινές δραστηριότητες έτσι και εντός των Α.Ε.Ι., έχει γίνει πάγια τακτική να μειώνουμε τους άλλους, να τους συκοφαντούμε κ.λπ. είτε για να φαινόμαστε εμείς "καλύτεροι" στα μάτια κάποιων (στην προκειμένη περίπτωση, των φοιτητών μας) είτε για να καλύπτουμε έτσι τις δικές μας αδυναμίες...

Πάντως μην περιμένεις να ξεφύγουμε γρήγορα, αν το καταφέρουμε ποτέ, από αυτήν την νοσηρή νοοτροπία, που πολύ σωστά περιγράφεις. Εδώ σού λέει ο άλλος, ''εγώ έχω τελειώσει ιατρική Αθήνας'', με ένα ύφος του στυλ, τι να μας πεις κι εσύ ρε κακομοίρη Πατρινέ. Μετά περιμένεις αυτός και οποιοσδήποτε άλλος αντίστοιχης νοοτροπίας, να αναγνωρίσει την επιστημονικότητα των ΤΕΙ? Δυστυχώς τέτοιες απόψεις και κώδικες συμπεριφοράς, αποτελούν βασικά στοιχεία μίας μεγάλης μερίδας της ελληνικής κοινωνίας και δεν νομίζω η γενιά μας να προλάβει να ζήσει την εκρίζωσή τους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
Εδώ σού λέει ο άλλος, ''εγώ έχω τελειώσει ιατρική Αθήνας'', με ένα ύφος του στυλ, τι να μας πεις κι εσύ ρε κακομοίρη Πατρινέ.

όχι μόνο φοιτητές ή υποψήφιους φοιτητές, βλέπεις και γονείς να το κάνουν (αναφέρομαι στην Ιατρική ) και ο λόγος που επικαλούνται είναι ''η διαφορά των μορίων'', σε τέτοιες περιπτώσεις δεν ξέρω αν πρέπει να χαμογελάσεις απλά και να το προσπεράσεις ή να κλάψεις στην κυριολεξία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Bemanos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μοριακός Αρχιτέκτονας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,879 μηνύματα.
:whistle: ο κάθε ένας ζει στον ονειρόκοσμο του, ποιος μπορεί να τον προσγειώσει!!!!:whistle:


Προφανώς αναφέρεσαι στις δηλώσεις του προέδρου της επιτροπής διαλόγου για την παιδεία ο οποίος είπε :
-Δεν χρειάζονται σε όλα τα τμήματα των ΑΕΙ εξετάσεις για να εισαχθούν οι υποψήφιοι σε αυτά.
-Χρειάζονται λίγες σχολές εξετάσεις
https://www.esos.gr/arthra/41148/pro...ai-na-ginoyn-panelladikes-gia-oles-tis-sholes

Πριν βγάλουμε άστοχα συμπεράσματα καλό θα ήταν να ενημερωνόμαστε έστω και με τις βασικές ανακοινώσεις
;)

Στην πραγματικότητα τώρα ίσως υπάρξει ένας νέος χάρτης στην Ανώτατη εκπαίδευση ο οποίος θα είναι αποτέλεσμα συγχωνεύσεων τμημάτων-σχολών.
Τμήματα της ανώτατης εκπαίδευσης ( τεχνολογικού & πανεπιστημιακού ) τομέα δεν μπορούν να γίνουν ιεκ ή οτιδήποτε άλλο που δεν έχει σχέση με ανώτατη εκπαίδευση.
Εξειδικευμένα τμήματα ή τμήματα χωρίς σαφή προσανατολισμό ( είτε του τεχνολογικού τομέα των ΑΕΙ είτε του πανεπιστημιακού τομέα των ΑΕΙ ) θα μπορούσαν να λειτουργήσουν σε επίπεδο μεταπτυχιακού και όχι ιεκ.

λελ εχει πλακα που ολα σου τα ποστ(1600+) προσπαθουν με τοσο σθενος να βγαλουν ισαξια τα τει με τα αει .ειναι καπως θλιβερο τωρα που το ξανασκεφτομαι
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
λελ εχει πλακα που ολα σου τα ποστ προσπαθουν να βγαλουν ισαξια τα τει με τα αει .ειναι καπως θλιβερο τωρα που το ξανασκεφτομαι

Όχι όσο θλιβερή είναι η άγνοια σου για την ανώτατη εκπαίδευση, δυστυχώς. Τουλάχιστον οι νόμοι είναι γραμμένοι και παραμένουν σε αντίθεση με τις ασήμαντες αερολογίες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ronal

Νεοφερμένος

Ο ronal αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 35 μηνύματα.
Οι νομοι ειναι κατι συχνα αυθαιρετο και εξισωνουν το πτυχιο στο χαρβαρντ με το πτυχιο στην ανω ραχουλα. Τι τυπολατρια ειναι αυτη.

Υπαρχουν καλα πανεπιστημια και καλα τει. Συνηθως τα πανεπιστημια ειναι πιο απαιτητικα απο τα τει. Τωρα ενας ωριμος ανθρωπος δεν θα παει να συγκρινει 1 πανεπιστημιο που του ηρθε με ενα τει που του ηρθε, μιλαμε γενικα.

Οταν εχεις μεσο ορο μεγαλυτερο απο καποιον δεν σημαινει οτι ξεπερνας ολους τους μεμονωμενους βαθμους του. (ΤΟ λεω επειδη ξερω που παει η συζητηση)
Παντου υπαρχουν αξιολογα ιδρυματα, αλλα στο πανεπιστημιο, μαθαινεις 2 πραγματα θεωρητικα παραπανω, στο ΤΕΙ εχεις αλλο προσανατολισμο.Δεν εχω εμπειριες σε κλαδους περα απο το δικο μου. Παντως μιλωντας με ενα φιλο μου σε αντιστοιχη σχολη με εμενα αλλα εκεινος σε τει, σε πολλα θεματα, εγω ξερω το "γιατι" γινεται, αυτος ξερει απλα το οτι "γινεται ετσι". Τωρα θα μου πεις, τι με ενδιαφερει εμενα η θεωρια.

Καταρχας ειναι υποκειμενικο σε αλλους αρεσει σε αλλους οχι. Κατα δευτερον, ειναι θεμα οτι με την θεωρια ερμηνευεις καλυτερα την πραγματικοτητα. Αν δεν ειχαμε καλη θεωρια, οτιδηποτε στη ζωη μας, θα ηταν ενα σωρο τυχαιες και ασυσχετιστες πραξεις, χωρις τη σχεση αιτιου αποτελεσματος.

Και ο γιατρος απο πανεπιστημιο βγαινει και στην αρχη μεχρι να ειδικευτει δεν ξερει που πανε τα τεσσερα, ομως η θεωρητικη του καταρτιση τον βοηθα να καταλαβει γρηγορα μεσα απο την πρακτικη του εξασκηση, πως δουλευει το επαγγελμα. Παρομοια ειναι και στα αλλα επαγγελματα. Εκει και περα ειναι και θεμα κλισης, αλλοι ειναι πιο πρακτικοι, αλλοι ειναι πιο θεωρητικοι. Και οι 2 στο τελος της μερας θα κλιθουν να βελτιωσουν κατι ή να λυσουν ενα προβλημα, αλλα θα το κανουν απο αλλη προσεγγιση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
Οι νομοι ειναι κατι συχνα αυθαιρετο και εξισωνουν το πτυχιο στο χαρβαρντ με το πτυχιο στην ανω ραχουλα. Τι τυπολατρια ειναι αυτη.



Ο νόμος είναι νόμος και εγώ δεν μπορώ να κρίνω εάν είναι σωστός η λάθος, μπορώ να κρίνω μόνο εάν με συμφέρει σαν άτομο ή όχι κάτι το οποίο είναι διαφορετικό, τί σχέση όμως έχει το πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ με την ελληνική ανώτατη εκπαίδευση ;


Οταν εχεις μεσο ορο μεγαλυτερο απο καποιον δεν σημαινει οτι ξεπερνας ολους τους μεμονωμενους βαθμους του. (ΤΟ λεω επειδη ξερω που παει η συζητηση)

Μιλάμε για βαθμούς πανελληνίων ; αν ναι τι σχέση ακριβώς έχουν με τις ανώτατες σχολές και κυρίως με τους πτυχιούχους και την μετέπειτα πορεία τους ; Εγώ εάν ήμουν άριστος φοιτητής σε προπτυχιακό επίπεδο και θέλω να συνεχίσω ακαδημαϊκά σε μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές θα με ρωτήσουν τους βαθμούς στις πανελλήνιες εξετάσεις ; όπως επίσης έχεις την εντύπωση ότι ο εργοδότης τον ενδιαφέρει τι έγραψες στις πανελλήνιες και όχι τι έμαθες μέσα στη σχολή ;..................................



Παντως μιλωντας με ενα φιλο μου σε αντιστοιχη σχολη με εμενα αλλα εκεινος σε τει, σε πολλα θεματα, εγω ξερω το "γιατι" γινεται, αυτος ξερει απλα το οτι "γινεται ετσι". Τωρα θα μου πεις, τι με ενδιαφερει εμενα η θεωρια.

Συγκρίνεις 2 τμήματα από την δική σου οπτική γωνία ( και καλώς κάνεις ) χωρίς όμως να μας αναφέρεις ποια επιστήμη είναι αυτή ; και με παράγοντα το τι άκουσες από έναν φίλο χωρίς να έχεις την δική σου εμπειρία ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ronal

Νεοφερμένος

Ο ronal αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 35 μηνύματα.
Αλλο αυτο που συμφερει μια ομαδα, αλλο αυτο που συμφερει ολους.

Οι βαθμοι πανελληνιων ειναι το μεσο (καλο ή κακο) που κατατασσονται ποιοτικα οι υποψηφιοι φοιτητες. Υπο αυτη τη σκοπια, μεγαλυτερα μορια κατα μεσο ορο, υποδηλωνουν μεγαλυτερη προσπαθεια. Αρα, κατα μεσο ορο, αν εγραψα 13 χιλιαδες μορια, και πηγα με καποιο τροπο, να παρακολουθησω μαθηματα ΗΜΜΥ ΕΜΠ, δεν θα τα βγαλω ποτε. Τωρα αν εγω το καταφερω να το βγαλω με βαθμους, τοτε, δεν ανηκω στο μεσο ορο, γιατι ειχα μια δραμματικη βελτιωση, που ο μεσος φοιτητης δεν εχει. Τοτε ειμαι προτυπο για τους αλλους, αλλα ποσοι τετοιοι υπαρχουν. Οποτε ναι, εχει εμμεσα μια σημαντικη αξια.

Αλλο ειναι το 7, σε μια σχολη που μπηκαν ολοι με 19, αλλο το 7 σε μια σχολη μου μπηκαν ολοι με 9.

Δεν συγκρινω 2 τμηματα, καθως ο τροπος αυτος θα ηταν πολυ αφελης, αναφερω μια εμπειρια μου. Στη διοικηση επιχειρησεων και συγκεκριμενα στη λογιστικη. Αν ηθελα να τα συγκρινω. Θα επρεπρε να παρω δειγματα απο καθε επιστημονικο κλαδο, σε πανεπιστημιο και τει, και να κανω συγκρισεις ποιοτικου περιεχομενου σε τι προσεγγιση ακολουθουν σε διαφορα θεματα.

Ομως το θεωρουσα αυτοννοητο, οτι το πανεπιστημιο εχει focus στην ακαδημαικη ερευνα και τη θεωρια, ενω το ΤΕΙ οχι. Δεν ηξερα οτι ο προσανατολισμος του τει ειναι η θεωρια και η ερευνα. Και εχω την πεποιθηση οτι αυτο ισχυει και με πολλους ανθρωπους. Μπορει να κανουμε ολοι λαθος, μπορει και οχι
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
Για βαθμούς πανελληνίων μιλάμε δηλαδή ; συγγνώμη αλλά εγώ δεν είμαι φοιτητής ούτε μαθητής και πίστεψε με το πως θα συνεχίσεις μετά το προπτυχιακό σου δηλαδή ακαδημαϊκά ή επαγγελματικά, το μόνο σίγουρο είναι ότι κανείς μα κανείς δεν θα ενδιαφερθεί ποτέ για τους βαθμούς που έγραψες στην τρίτη λυκείου και είναι σχεδόν για γέλια η σκέψη και μόνο....Σημασία έχει τι θα μάθεις μέσα στη σχολή σου και ΜΟΝΟ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ronal

Νεοφερμένος

Ο ronal αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 35 μηνύματα.
Kαλα, ο καθενας εχει τη γνωμη του. μαλλον δεν καταλαβες ή δεν ήθελες να καταλαβεις τι ειπα.

Κανεις δεν ενδιαφερεται αμεσα για τους βαθμους. Ομως αντιλαμβανεται οτι μια σχολη σε ενα κλαδο που πηρε ατομα με 19, θα εχει καλυτερους αποφοιτους απο μια σχολη με 5. Οποιος διαφωνει εχει το δικαιωμα στη γνωμη του.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ryuzaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Lost in Infinity αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,892 μηνύματα.
Kαλα, ο καθενας εχει τη γνωμη του. μαλλον δεν καταλαβες ή δεν ήθελες να καταλαβεις τι ειπα.

Κανεις δεν ενδιαφερεται αμεσα για τους βαθμους. Ομως αντιλαμβανεται οτι μια σχολη σε ενα κλαδο που πηρε ατομα με 19, θα εχει καλυτερους αποφοιτους απο μια σχολη με 5. Οποιος διαφωνει εχει το δικαιωμα στη γνωμη του.

Να δεχτώ ότι αυτοί του 19 έχουν καλύτερο υπόβαθρο από αυτούς του 5 βγαίνοντας από το σχολείο.
Ποιος μου λέει εμένα ότι αυτός του 19 δεν θα τα παρατήσει και ότι αυτός του 5 μπορεί να αγαπάει το αντικείμενό του και να γίνει καλός σε αυτό;

Είναι σαν να μου λες ας πούμε ότι ένας που τελείωσε νηπιαγωγούς πχ και έχει μ.ο. 9,1 είναι πιο σωστός επιστήμονας από εμένα που έχω 7άρι. Όχι, δεν το κρίνεις από εκεί, οι παράγοντες που οδηγούν σε μία βαθμολογία είναι άπειροι και αλλάζουν ανάλογα με το περιβάλλον, την πίεση, την όρεξη και και και...

Μπαίνοντας στην ανώτατη εκπαίδευση τα κοντέρ μηδενίζουν και ο καθένας κάνει το κομμάτι του.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Bemanos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μοριακός Αρχιτέκτονας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,879 μηνύματα.
Να δεχτώ ότι αυτοί του 19 έχουν καλύτερο υπόβαθρο από αυτούς του 5 βγαίνοντας από το σχολείο.
Ποιος μου λέει εμένα ότι αυτός του 19 δεν θα τα παρατήσει και ότι αυτός του 5 μπορεί να αγαπάει το αντικείμενό του και να γίνει καλός σε αυτό;

Είναι σαν να μου λες ας πούμε ότι ένας που τελείωσε νηπιαγωγούς πχ και έχει μ.ο. 9,1 είναι πιο σωστός επιστήμονας από εμένα που έχω 7άρι. Όχι, δεν το κρίνεις από εκεί, οι παράγοντες που οδηγούν σε μία βαθμολογία είναι άπειροι και αλλάζουν ανάλογα με το περιβάλλον, την πίεση, την όρεξη και και και...

Μπαίνοντας στην ανώτατη εκπαίδευση τα κοντέρ μηδενίζουν και ο καθένας κάνει το κομμάτι του.

παπαριες ,λες και ολα τα μαθηματα στην σχολη ταυτιζονται με αυτο που μας αρεσει ακριβως και ενθουσιαζομαστε που τα εχουμε ,σε καποια ναι σε καποια ομως θα αναγκαστεις να διαβασεις χωρις απαραιτητα να σου αρεσει εντελως .Αυτος με 19 στο σχολειο εχει μαθει να διαβαζει και συνεπως θα μπορεσει να ανταπεξελθει .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
Μπαίνοντας στην ανώτατη εκπαίδευση τα κοντέρ μηδενίζουν και ο καθένας κάνει το κομμάτι του.

αυτό ακριβώς από την μέρα που θα μπει κάποιος στην ανώτατη εκπαίδευση και στην μετέπειτα πορεία του εάν θα είναι ακαδημαϊκή ή επαγγελματική απλά, δεν θα παίξει κανένα μα κανένα ρόλο τι έγραψε στην τρίτη λυκείου. Φυσικά ένας μαθητής ή ένας πρωτοετής φοιτητής δεν μπορεί να το κατανοήσει αυτό αλλά θα το καταλάβει αργότερα ;)

Αυτος με 19 στο σχολειο εχει μαθει να διαβαζει και συνεπως θα μπορεσει να ανταπεξελθει .
Αδυνατώ να καταλάβω από που πηγάζει αυτή η σιγουριά σου.
Πρώτα από όλα η βαθμολογία των βάσεων προκύπτει από την βαθμολογία του τελευταίου στην σειρά επομένως ένα τμήμα όταν θα δεχτεί 100 άτομα η βαθμολογία θα σταματήσει στο εκατοστό άτομο. Μπορεί οι 99 να είχαν ακόμη και 3 χιλιάδες μόρια επάνω από τον εκατοστό αλλά ο εκατοστός είναι αυτός που διαμορφώνει την βάση. Αλλά είπαμε οι βάσεις είναι να ασχολούνται μαθητές για να εντυπωσιάζουν και τίποτα παραπάνω.

https://www.teicrete.gr/el/news/14380

Ο μηχανολόγος μηχανικός, Παναγιώτης Πολυγερινός, συμμετείχε στην ερευνητική ομάδα ως μεταδιδακτορικός ερευνητής στη Σχολή Μηχανικής Μηχανικής & Εφαρμοσμένων Επιστημών και στο Ινστιτούτο Βιολογικής Μηχανικής Wyss του Πανεπιστημίου Χάρβαρντ. Σήμερα, είναι επίκουρος καθηγητής στην Πολυτεχνικής Σχολής του Πολιτειακού Πανεπιστημίου της Αριζόνα. Αποφοίτησε από το Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών του ΤΕΙ Κρήτης το 2006 και πήρε το διδακτορικό του στην ιατρική ρομποτική από το King's College του Λονδίνου το 2011.

Καταλαβαίνεις λοιπόν την φράση που σου είπαν και παραπάνω ότι '' Μπαίνοντας στην ανώτατη εκπαίδευση τα κοντέρ μηδενίζουν και ο καθένας κάνει το κομμάτι του ''.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

ronal

Νεοφερμένος

Ο ronal αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 35 μηνύματα.
Οταν δινεις βιογραφικο για πρωτη δουλεια, που δεν εχεις προυπηρεσια εχεις 2 πραγματα
Πτυχιο και βαθμο. Το τι πτυχιο, καθοριζεται απο τις πανελληνιες (που μπηκες), το τι βαθμο, καθοριζεται απο τη φοιτητικη σου ζωη(αν την εβγαλες και πως αξιολογηθηκες). Προφανως το ενα ειναι συναρτηση του αλλου. Απο τη μια μπαινεις σε οποια σχολη θες, αρκει οι επιδοσεις σου να στο επιτρεπουν, απο την αλλη η ικανοτητα να παρακολουθησεις το τμημα, ειναι η ικανοτητα που ειχες στην εισαγωγη σου και η ικανοτητα που αποκτας στην πορεια.

Δεν μπαινεις στη σχολη tabula rasa, ξεκινας απο καπου και χτιζεις. Τωρα αν καποιος το θεωρει 0, υποτιμα και τον εαυτο του, και τους αλλους που εχουν περασει απο την εκπαιδευτικη διαδικασια.
Γιατι αμφιβαλλω οτι εχουμε ιση εμπειρια και εξασκηση, αυτοι που πχ δεν μπορουν να καταλαβουν 5-6 εννοειες σε ιστορια/βιολογια/αοδε, και να γραψουν ενα αξιοπρεπη βαθμο, οτι ειναι επαρκως προετοιμασμενοι (συγκριτικα παντα) για να διαβασουν κατι 500-1000σελιδους τομους στο πανεπιστημιο.

Τεσπα δεν εχει νοημα, αμα δεν πιστευεις στην αξιολογηση και την αξιοκρατια δεν βγαζει πουθενα η συζητηση. Ο βαθμος (πανελληνιων, πτυχιου, οποιοσδηποτε) ειναι απλα ενα νουμερο που βγαινει απο ανθρωπους, συχνα γινονται και λαθη στην αξιολογηση, αλλα σαφεστατα δινει καποιες πληροφοριες. Αν ο καθενας επιλεγει να τις αγνοει επειδη δεν τον συμφερουν οκ. Προσωπικα, σεβομαι τον κοπο του αλλου, οπως και τον δικο μου. Βλεπω κατι παιδια να μπαινουν πολυτεχνεια, ιατρικες με κατι βαθμους 19600 και τα λοιπα και αναρωτιεμαι ποσες ωρες διαβαζαν.
Ολοι θελουμε να μπουμε στις εκαστοτε καλυτερες σχολες και δοκιμαζομαστε/δοκιμαστηκαμε για αυτο. Οι πραξεις μας διαμορφωνουν τι ειμαστε. Οταν θελουν 2 να μπουν στην ιδια σχολη, οποιος με τις πραξεις του, δοκιμαστει και κριθει πιο αξιος θα μπει. Τωρα αν αρχισουμε φιλοσοφιες "ναι αλλα μπορει αυτος που πηγε λιγοτερο καλα να ειναι πιο καλος μετα" κλπ δε θα βγει ακρη

ΕΙναι καπως το αβγο με την κοτα οι καλυτεροι θα μπουν στις καλυτερες σχολες και οι σχολες ειναι οι καλυτερες οταν μπαινουν οι καλυτεροι.

αυτό ακριβώς από την μέρα που θα μπει κάποιος στην ανώτατη εκπαίδευση και στην μετέπειτα πορεία του εάν θα είναι ακαδημαϊκή ή επαγγελματική απλά, δεν θα παίξει κανένα μα κανένα ρόλο τι έγραψε στην τρίτη λυκείου. Φυσικά ένας μαθητής ή ένας πρωτοετής φοιτητής δεν μπορεί να το κατανοήσει αυτό αλλά θα το καταλάβει αργότερα ;)


Αδυνατώ να καταλάβω από που πηγάζει αυτή η σιγουριά σου.
Πρώτα από όλα η βαθμολογία των βάσεων προκύπτει από την βαθμολογία του τελευταίου στην σειρά επομένως ένα τμήμα όταν θα δεχτεί 100 άτομα η βαθμολογία θα σταματήσει στο εκατοστό άτομο. Μπορεί οι 99 να είχαν ακόμη και 3 χιλιάδες μόρια επάνω από τον εκατοστό αλλά ο εκατοστός είναι αυτός που διαμορφώνει την βάση. Αλλά είπαμε οι βάσεις είναι να ασχολούνται μαθητές για να εντυπωσιάζουν και τίποτα παραπάνω.

https://www.teicrete.gr/el/news/14380

Ο μηχανολόγος μηχανικός, Παναγιώτης Πολυγερινός, συμμετείχε στην ερευνητική ομάδα ως μεταδιδακτορικός ερευνητής στη Σχολή Μηχανικής Μηχανικής & Εφαρμοσμένων Επιστημών και στο Ινστιτούτο Βιολογικής Μηχανικής Wyss του Πανεπιστημίου Χάρβαρντ. Σήμερα, είναι επίκουρος καθηγητής στην Πολυτεχνικής Σχολής του Πολιτειακού Πανεπιστημίου της Αριζόνα. Αποφοίτησε από το Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών του ΤΕΙ Κρήτης το 2006 και πήρε το διδακτορικό του στην ιατρική ρομποτική από το King's College του Λονδίνου το 2011.

Καταλαβαίνεις λοιπόν την φράση που σου είπαν και παραπάνω ότι '' Μπαίνοντας στην ανώτατη εκπαίδευση τα κοντέρ μηδενίζουν και ο καθένας κάνει το κομμάτι του ''.

Αυτο ειναι και το προβλημα. ΤΟ ειπα εξ αρχης οτι θα εφτανε σε κατι τετοιο. Εγω μιλουσα για μεσους ορους. Ο καθενας παιρνει ενα πχ που το βολευει. Κανεις λογικος δεν διαλεγει σχολη για την εξαιρεση.

Καληνυχτα και καλη τυχη σε οποιον θελησει να συνεχισει τη συζητηση μαζι σας. Εγω πιστευω συνοπτικα οτι παντα η λυση ειναι στη μεση. Λιγο η προσωπικη σου προσπαθεια λιγο το περιβαλλον. Αν στο περιβαλλον σου ειναι πιο συχνα ανθρωποι που δε θελουν ή δεν μπορουν να προσπαθησουν, πρεπει για το ιδιο εργο να προσπαθεις πιο πολυ. Αυτο το νοημα του καλου πανεπιστημιου, χωρις να μηδενιζεται η πιθανοτητα, μικραινει η πιθανοτητα να βρεθει καποιος, κατα τυχη επειδη ηθελε να μπει αλλου και δεν μπηκε ή κατι τετοιο. Οσο πιο ψηλα ειναι η σχολη σε προτιμησεις, τοσο λιγοτερο πιθανο ειναι να βρεθει εκει καποιος χωρις συστηματικη προσπαθεια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Ryuzaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Lost in Infinity αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,892 μηνύματα.
παπαριες ,λες και ολα τα μαθηματα στην σχολη ταυτιζονται με αυτο που μας αρεσει ακριβως και ενθουσιαζομαστε που τα εχουμε ,σε καποια ναι σε καποια ομως θα αναγκαστεις να διαβασεις χωρις απαραιτητα να σου αρεσει εντελως .Αυτος με 19 στο σχολειο εχει μαθει να διαβαζει και συνεπως θα μπορεσει να ανταπεξελθει .

άλλα ντ'αλλα της παρασκευής το γάλα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
εσύ όταν θα ξεκινήσεις την διαδικασία εύρεσης εργασίας να λες στους εργοδότες και στις τυχόν συνεντεύξεις μαζί τους ότι ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΉΝΙΕΣ έγραψες ''τόσο'' στην διοίκηση επιχειρήσεων ''τόσο'' στον προγραμματισμό '' τόσο'' στην βιολογία κτλ κτλ, εάν πάνε να σε ρωτήσουν τι ουσιαστικά είσαι ικανός/ικανή να κάνεις στην δουλειά επάνω να τους σταματάς κατευθείαν και να τους υπενθυμίζεις άμεσα τι έγραψες στις πανελλήνιες από την αρχή.

Το ίδιο να κάνεις και εάν θέλεις να συνεχίσεις σε μεταπτυχιακό επίπεδο. Όταν θα πας για συνέντευξη και σε ρωτήσουν σχετικά με το προπτυχιακό σου εσύ και πάλι να τους σταματήσεις και να τους υπενθυμίσεις τους βαθμούς στις πανελλήνιες εξετάσεις.

Όταν πέρασα εγώ ένα άτομο από την παρέα μου ήθελε να περάσει αρχιτεκτονική και την πρώτη φορά έχασε την σχολή που ήταν κάτι εκατοντάδες μόρια πάνω από το όριο των 19000 μορίων για 50 μόρια, την δεύτερη χρονιά όμως τα κατάφερε και πέρασε.Πέρυσι από ότι είδα η συγκεκριμένη σχολή είχε κάτι εκατοντάδες μόρια πάνω απο τις 14000. Μήπως αυτοί που μπήκαν τώρα είναι χαζοί ; θα είναι λιγότερο αρχιτέκτονες ; δεν θα τους παίρνουν για δουλειά επειδή ο βαθμός εισαγωγής ήταν λίγο πάνω από τις 14000 και θα προτιμήσουν έναν αρχιτέκτονα παλαιότερων ετών λόγο των μορίων στις πανελλήνιες ;

Επειδή θα χάσουμε και τα λίγα μαλλιά που έχουμε αδυνατώ να συνεχίσω μια τέτοια γελοία συζήτηση. Θα καταλάβετε όταν θα γίνετε πτυχιούχοι ότι οι πανελλήνιες τελείωσαν και σημασία έχει τί κατάφερες να μάθεις μέσα στη σχολή την οποία φοίτησες οποιαδήποτε και αν είναι αυτή
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Klaou2

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Βιολογίας Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 264 μηνύματα.
Καλησπέρα, δε ξέρω αν έχει γραφτεί κάπου αλλού αλλά βρήκα αυτή την πολύ χρήσιμη εφαρμογή για φοιτητές : https://www.studdle.gr/#home νομίζω αξίζει να της ρίξετε μια ματιά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top