[Πανελλήνιες 2015] Θερινή Προετοιμασία

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Όπως λέει και το βιβλίο, η ταλάντωση έχει αρχική φάση, η ερώτηση του παιδιού αφορούσε την φάση της ταχύτητας την χρονική στιγμή μηδέν (αρχική δεν στέκει). Όπως και να χει, δεν μπορούμε να βασιστούμε σε αυτό το παράδειγμα, περισσότερο μπερδεύει παρά ελέγχει την κατανόηση.

Επειδή ειπώθηκε πάντως, οι Ταλαντώσεις είναι δύσκολο κεφάλαιο, αλλά πιστεύω πως αν μάθει κανείς τα βασικά που αφορούν κινηματική, δυναμική, ενέργεια και συμπεριφορά ελατηρίου, με απλή λογική και ένα καλό σχήμα (!!) βγαίνουν πολλά, φαινομενικά δύσκολα, θέματα.

υ = υmax συν(ωt + φ)
Η γωνία φ ονομάζεται αρχική φάση.

Το βιβλίο ορίζει ξεκάθαρα:
α) Τι είναι αρχική φάση.
β) Τι μορφή πρέπει να έχει η εξίσωση της ταχύτητας, για να βρούμε την αρχική φάση.
Επιπλέον, ξεκαθαρίζει ότι η αρχική φάση της τάλαντωτης, της απομάκρυνσης, της ταχύτητας και της επιτάχυνσης ταυτίζονται μεταξύ τους.

Επειδή διάβασα την προηγούμενη δημοσίευση σου, έχεις μπερδέψει ένα πράγμα:
Άλλο η αρχική φάση στο πολλαπλής παραπάνω και άλλο η διαφορά φάσης μεταξύ ταχύτητας και απομάκρυνσης. Παραθέτοντας εκ νέου το απόσπασμα από το σχολικό:
Αν τη χρονική στιγμή μηδέν το κινητό περνά από κάποιο άλλο σημείο, έστω το Γ (σχ. 1.5), που βρίσκεται σε απόσταση d από το O, οι σχέσεις (1.1), (1.2) και (1.3) διαφοροποιούνται και γίνονται :
x = Aημ(ωt + φ)
υ = υmax συν(ωt + φ)
α = -αmax ημ(ωt + φ).
Η γωνία φ ονομάζεται αρχική φάση. Μια τέτοια ταλάντωση λέμε ότι έχει αρχική φάση.
Αρχική φάση έχουμε όταν το κινητό δεν ξεκινάει από την ΘΙ με θετική ταχύτητα (έστω ταλάντωση Β). Αυτό σημαίνει ότι, σε σύγκριση με μια "κανονική ταλάντωση" (για λόγους συντομίας, η ταλάντωση που ξεκινά από τη ΘΙ με u>0, έστω ταλάντωση Γ), η ταλάντωση Β έχει ένα προβάδισμα. Αν θεωρήσουμε f=π/2 τότε:

Την t=0, το κινητό Γ βρίσκεται στη ΘΙ, το Β στη +Α. Η ταχύτητα του Γ είναι +umax, του Β είναι 0.
Την t=T/4, το Γ βρίσκεται στην +Α, το Β στη ΘΙ. Η ταχύτητα του Γ είναι 0, του Β είναι -umax.
Την t=T/2, το Γ βρίσκεται στη ΘΙ, το Β στη -Α. Η ταχύτητα του Γ είναι -umax, του Β είναι 0.
Συνεχίζοντας το μοτίβο, βλέπουμε ότι το κινητό Β προηγείται του Α κατά T/4. Η απομάκρυνση και η ταχύτητα του Β "προηγείται" των αντίστοιχων του Γ, κατά T/4. Σαν να λέμε ότι το Β έχει κάποιου είδους προβάδισμα. Αντί να ξεκινήσει από την αφετηρία, "κλέβει" και ξεκινάει 200 μέτρα πιο μπροστά. Αυτό το "προβάδισμα" είναι η αρχική φάση.


@Δίας:
Άσχετα με το τι είναι Μαθηματικά ή Φυσικά ορθό, σύμφωνα με τις σημειώσεις του βιβλίου δεν είναι λογικό να συμπεράνουμε ότι υφίσταται η έννοια "αρχική φάση ταχύτητας"? Όπως και να το κοιτάξω, συνέχεια καταλήγω στο ότι το βιβλίο δίνει ξεκάθαρο ορισμό για μία έννοια η όποια, ενδεχομένως, να μην υπάρχει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PAOAND

Νεοφερμένος

Ο PAOAND αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 82 μηνύματα.
μάγκες γερά πάρτε δυνάμεις τον αύγουστο και αρχήστε πολύ δυνάτα από τον χειμώνα. Μην κολώσετε, θα καταλάβετε οτι οι πανελλήνιες είναι υπερ-μυθοποιημένες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Peace_

Τιμώμενο Μέλος

Η Peace_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Χημείας Πατρών (Πάτρα). Έχει γράψει 1,563 μηνύματα.
Ενα βραδυ πριν
Για να αποφύγετε το άγχος της τελευταίας μέρας, καλό είναι να τις έχετε διαβασμένες. Ξέρετε ότι οι αποδείξεις και οι ορισμοί είναι 25 σίγουρες μονάδες. Το άγχος που σίγουρα θα έχετε, είναι κακός σύμβουλος. Καλύτερα να επενδύσετε χρόνο σε αυτές, να τις μάθετε τέλεια, και όχι να τις αφήσετε τελευταία στιγμή.

Και ξέρετε, είναι ανεκτίμητο, εκείνη την ώρα να φεύγεις με 25 μονάδες από το 1ο θέμα. Σου δίνει ώθηση στην ψυχολογία. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Εμάς, τη θεωρία των Μαθ.Κατ., μας έβαλε να την μάθουμε μέσα στα Χριστούγεννα. Γράψαμε 2 διαγωνίσματα μετά την Πρωτοχρονιά και δεν την ξαναπιάσαμε μέχρι τις Πανελλήνιες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

blackorgrey

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο blackorgrey αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 263 μηνύματα.
Εγώ την θεωρία των Μαθηματικών Κατ. τη διάβαζα όταν ήταν να γράψουμε διαγώνισμα(δηλαδή 4-5 φορές τα είχα διαβάσει κάποια),την εβδομάδα πριν τις Πανελλήνιες και 2 φορές ακόμη πριν δώσω.Είναι σημαντικό να ξέρεις σχεδόν οποιαδήποτε λεπτομέρεια που αναφέρει το σχολικό,όχι παπαγαλία αλλά κατανόηση γιατί μπορεί να βοηθήσουν και στον τρόπο επίλυσης των ασκήσεων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

elsa D

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η elsa D αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 131 μηνύματα.
Για να αποφύγετε το άγχος της τελευταίας μέρας, καλό είναι να τις έχετε διαβασμένες. Ξέρετε ότι οι αποδείξεις και οι ορισμοί είναι 25 σίγουρες μονάδες. Το άγχος που σίγουρα θα έχετε, είναι κακός σύμβουλος. Καλύτερα να επενδύσετε χρόνο σε αυτές, να τις μάθετε τέλεια, και όχι να τις αφήσετε τελευταία στιγμή.

Και ξέρετε, είναι ανεκτίμητο, εκείνη την ώρα να φεύγεις με 25 μονάδες από το 1ο θέμα. Σου δίνει ώθηση στην ψυχολογία. :)

Ακριβώς το ίδιο μου το είπε ο καθηγητής μου απο το σχολείο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 190013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Την θεωρία των Μαθηματικών την παρακολουθείς όσο μπορείς όλη την χρονιά και την διαβάζεις ολοκληρωμένα κοντά στο Πάσχα. Τουλάχιστον αυτό μας λέει εμάς.

Για το θέμα με τις ταλαντώσεις, όποιος έχει όρεξη, μπορεί να δει αυτό:

https://api.ning.com/files/14znVnhKF...PQabQCBx*xTPwdtlSOgGlLq/E3iswseisGATPhase.pdf

Αν υπάρχει θέμα ερμηνείας, νομίζω η ερώτηση αφορούσε την φάση της ταχύτητας την χρονική στιγμή μηδέν και όχι την αρχική φάση της ταλάντωσης που εκφράζεται μέσω της συνημιτονοειδούς εξίσωσης της ταχύτητας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

johnietraf

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο γιαννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Στατιστικής ΟΠΑ και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 1,889 μηνύματα.
παιδια πως τα πατε με τα διαγωνισματα ...τα καλοκαιρινα τα βαρεθηκατε η μπα?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pkat876

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η pkat876 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 242 μηνύματα.
παιδια πως τα πατε με τα διαγωνισματα ...τα καλοκαιρινα τα βαρεθηκατε η μπα?

Το ερώτημα είναι ρητορικό ή μπα? :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

giannis13

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο giannis13 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 155 μηνύματα.
στα μαθηματικα κατευθυνσης τις αποδειξεις τις μαθαινετε απο τωρα ή θα τις αφησεται για το τελος?


ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΦΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ. ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΟΛΑ!!!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Διονύσης13

Τιμώμενο Μέλος

Ο Διονύσης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 996 μηνύματα.
Κουραγιο παιδια 1 εβδομαδα σας εμεινε! Συμβουλη μου ομως ειναι κατα τις 20 Αυγουστου να αρχισετε να μαζευεστε σιγα σιγα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

johnietraf

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο γιαννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Στατιστικής ΟΠΑ και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 1,889 μηνύματα.
Το ερώτημα είναι ρητορικό ή μπα? :P

Μπα...απλα θελω να δω τις αποδοσεις αλλων παιδιων:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

meetmeinmontauk

Τιμώμενο Μέλος

Η meetmeinmontauk αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 11,793 μηνύματα.
Μπα...απλα θελω να δω τις αποδοσεις αλλων παιδιων:P

Κι αμα τη μαθεις τι θα γινει? :P
ή θα στενοχωρηθεις που αλλοι τα πανε καλυτερα απο εσενα και θ' αρχισουν οι ηττοπαθειες ή, στην αντιθετη περιπτωση, θα χαρεις που τα πηγες καλυτερα :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,854 μηνύματα.
Αν και οι αποδείξεις των θεωρημάτων στην ύλη των Μαθηματικών Κατ.Γ'Λυκείου δεν είναι τόσο χρήσιμες για την επίλυση των ασκήσεων όσο ότι αποτελούν θέματα θεωρίας, καλό είναι για σας, να τις κοιτάτε και να πιάσετε λίγο το μαθηματικό way of thinking και για την ορθή μαθηματική έκφραση. Μπορεί κάποιος να λύσει μια άσκηση με όρια αλλά το θέμα δεν είναι να παραθέσει ξερά "συνεπάγεται" αλλά να μάθει να γράφει και λογάκια εκεί που χρειάζεται. Μάθετε να είστε ακριβείς σ' αυτό που διαβάζετε, μαθαίνετε και γράφετε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Angelos97

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 155 μηνύματα.
Καλημέρα παιδιά! Παλι εγώ με το γνωστό θέμα.Είχα σήμερα έκθεση και του είχα δώσει ένα κριτήριο για διόρθωση. Πήγα λοιπόν σήμερα και μου παραδίδει το γραπτό και μένω παγωτό κοιτάζοντας τον συνολικό βαθμό. Μου είχει βάλει 65/100... Η έκθεση μου ήταν πολύ καλή κατα τα δικά μου δεδομένα όπως επίσης και η περίληψη. Οι δύο προηγούμενες καθηγήτριες που είχα αλλά και οι καθηγητές του σχολείου βαθμολογούσαν τα κριτήρια μου με γενικό θαμό απο 85-95 το πολύ!!! Και αυτή πιστεύω είναι η αντικειμενική βαθμολογία που ανταποκρίνεται στο επίπεδο της έκθεσης μου. Ο καθηγητής που κάνω τώρα και που έχω πρόβλημα μαζί του είναι εξεταστής αλλά δεν μου λέει κάτι γιατί προφανώς συγκαταλέγεται στην κατηγορίας των "βαρεμένων" εξεταστών. Θέλω πολύ να τον αλλάξω αλλά η μητέρα μου επιμένει πως ειναι πολύ καλός και πως είναι ντροπή να τον αλλάξω καθώς εκτός απο καθηγητής μου είναι και γνωστός των γονιών μου. Σας λέω κάθε φορά που έχω μάθημα μαζί του, η επιστροφή μου στο σπίτι συνοδεύεται απο κλάματα, θυμό και πολλές πολλές φωνές γιατί με κάνει να νομίζω ότι ειμαι αχρηστος στην έκθεση!!!! Τι θα κάνω; Σκέφτομαι να δώσω όλο το κριτήριο σε κάποιον αλλον φιλόλογο και να μου πει την άποψη του και να δω αν συγκλίνουν οι απόψεις των δύο καθηγητών. Μου προτείνετε να πράξω διαφορετικά;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

blackorgrey

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο blackorgrey αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 263 μηνύματα.
Καλημέρα παιδιά! Παλι εγώ με το γνωστό θέμα.Είχα σήμερα έκθεση και του είχα δώσει ένα κριτήριο για διόρθωση. Πήγα λοιπόν σήμερα και μου παραδίδει το γραπτό και μένω παγωτό κοιτάζοντας τον συνολικό βαθμό. Μου είχει βάλει 65/100... Η έκθεση μου ήταν πολύ καλή κατα τα δικά μου δεδομένα όπως επίσης και η περίληψη. Οι δύο προηγούμενες καθηγήτριες που είχα αλλά και οι καθηγητές του σχολείου βαθμολογούσαν τα κριτήρια μου με γενικό θαμό απο 85-95 το πολύ!!! Και αυτή πιστεύω είναι η αντικειμενική βαθμολογία που ανταποκρίνεται στο επίπεδο της έκθεσης μου. Ο καθηγητής που κάνω τώρα και που έχω πρόβλημα μαζί του είναι εξεταστής αλλά δεν μου λέει κάτι γιατί προφανώς συγκαταλέγεται στην κατηγορίας των "βαρεμένων" εξεταστών. Θέλω πολύ να τον αλλάξω αλλά η μητέρα μου επιμένει πως ειναι πολύ καλός και πως είναι ντροπή να τον αλλάξω καθώς εκτός απο καθηγητής μου είναι και γνωστός των γονιών μου. Σας λέω κάθε φορά που έχω μάθημα μαζί του, η επιστροφή μου στο σπίτι συνοδεύεται απο κλάματα, θυμό και πολλές πολλές φωνές γιατί με κάνει να νομίζω ότι ειμαι αχρηστος στην έκθεση!!!! Τι θα κάνω; Σκέφτομαι να δώσω όλο το κριτήριο σε κάποιον αλλον φιλόλογο και να μου πει την άποψη του και να δω αν συγκλίνουν οι απόψεις των δύο καθηγητών. Μου προτείνετε να πράξω διαφορετικά;
Αυτό που λες κάνε αλλά πες στον άλλον φιλόλογο να βαθμολογήσει όσο πιο αυστηρά γίνεται,σαν να διορθώνει έναν εντελώς άγνωστο στις πανελλήνιες.Γιατί κακά τα ψέματα οι βαθμολογίες που βάζουν στο σχολείο είναι λίγο ως πολύ πλασματικές.Πάντως αν δεν είσαι ικανοποιημένος να τον αλλάξεις τον καθηγητή.Εσύ ξέρεις ποιο είναι το καλό σου,οι γονείς σου καλύτερο θα ήταν να μην επεμβαίνουν μόνο και μόνο επειδή είναι γνωστός,εκτός και αν δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα για άλλον καθηγητή(δεν ξέρω αν αυτός σας κάνει κάποια καλύτερη τιμή).Επίσης εφόσον είναι γνωστός τους θα μπορούσαν να συζητήσουν μαζί του για τον τρόπο διδασκαλίας του.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Angelos97

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 155 μηνύματα.
Αυτό που λες κάνε αλλά πες στον άλλον φιλόλογο να βαθμολογήσει όσο πιο αυστηρά γίνεται,σαν να διορθώνει έναν εντελώς άγνωστο στις πανελλήνιες.Γιατί κακά τα ψέματα οι βαθμολογίες που βάζουν στο σχολείο είναι λίγο ως πολύ πλασματικές.Πάντως αν δεν είσαι ικανοποιημένος να τον αλλάξεις τον καθηγητή.Εσύ ξέρεις ποιο είναι το καλό σου,οι γονείς σου καλύτερο θα ήταν να μην επεμβαίνουν μόνο και μόνο επειδή είναι γνωστός,εκτός και αν δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα για άλλον καθηγητή(δεν ξέρω αν αυτός σας κάνει κάποια καλύτερη τιμή).Επίσης εφόσον είναι γνωστός τους θα μπορούσαν να συζητήσουν μαζί του για τον τρόπο διδασκαλίας του.

Κανονικά πληρώνετε! Επιπλέον σου λέω στο σχολείο πάει στα κομμάτια. Στό φροντιστήριο απο την 1η λυκείου μεχρι και πέρυσι (β' λυκείου) ειχα 2 διαφρετικούς καθηγητές και η βαθμολογίες τους ήταν σχεδόν ίδιες... Τι μπορεί να άλλαξε σε εναν χρόνο ούτε;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

methexys

Τιμώμενο Μέλος

Η methexys αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Θεσσαλίας και μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 9,091 μηνύματα.
Κανονικά πληρώνετε! Επιπλέον σου λέω στο σχολείο πάει στα κομμάτια. Στό φροντιστήριο απο την 1η λυκείου μεχρι και πέρυσι (β' λυκείου) ειχα 2 διαφρετικούς καθηγητές και η βαθμολογίες τους ήταν σχεδόν ίδιες... Τι μπορεί να άλλαξε σε εναν χρόνο ούτε;

Άλλαξε καθηγητή!! Δεν γίνεται να τον πληρώνετε για να σου χαλάει την ψυχολογία. Δεν ειναι ντροπή. Υπάρχουν κι άλλοι καλοί καθηγητές. Παντως μην αγχωνεσαι και τοσο για της βαθμολογίες που θα σου βάζουν στο φροντ/ιδιαίτερα αλλα μην επαναπαυεσαι κιόλας απο αυτα που σου λενε στο σχολειο. Αν στις εξετάσεις δεν αγχωθεις και δώσεις τον καλύτερο σου εαυτό, θα πάρεις τον βαθμό που σου αξίζει, μην ανησυχείς. Στο σχολειο έπαιρνα ακομα και 20, φαντάσου :P στο φροντ είχα γράψει μόνο ένα διαγωνισμα και πήρα γύρω στο 78 και στις εξετάσεις πήρα 17,9 με 5 μονάδες απόκλιση ο ένας απο τον αλλον. Κανε ο,τι καλύτερο μπορείς γιατι οι βαθμολογία ειναι λιγο απρόβλεπτη μερικές φορές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Καλημέρα παιδιά! Παλι εγώ με το γνωστό θέμα.Είχα σήμερα έκθεση και του είχα δώσει ένα κριτήριο για διόρθωση. Πήγα λοιπόν σήμερα και μου παραδίδει το γραπτό και μένω παγωτό κοιτάζοντας τον συνολικό βαθμό. Μου είχει βάλει 65/100... Η έκθεση μου ήταν πολύ καλή κατα τα δικά μου δεδομένα όπως επίσης και η περίληψη. Οι δύο προηγούμενες καθηγήτριες που είχα αλλά και οι καθηγητές του σχολείου βαθμολογούσαν τα κριτήρια μου με γενικό θαμό απο 85-95 το πολύ!!! Και αυτή πιστεύω είναι η αντικειμενική βαθμολογία που ανταποκρίνεται στο επίπεδο της έκθεσης μου. Ο καθηγητής που κάνω τώρα και που έχω πρόβλημα μαζί του είναι εξεταστής αλλά δεν μου λέει κάτι γιατί προφανώς συγκαταλέγεται στην κατηγορίας των "βαρεμένων" εξεταστών. Θέλω πολύ να τον αλλάξω αλλά η μητέρα μου επιμένει πως ειναι πολύ καλός και πως είναι ντροπή να τον αλλάξω καθώς εκτός απο καθηγητής μου είναι και γνωστός των γονιών μου. Σας λέω κάθε φορά που έχω μάθημα μαζί του, η επιστροφή μου στο σπίτι συνοδεύεται απο κλάματα, θυμό και πολλές πολλές φωνές γιατί με κάνει να νομίζω ότι ειμαι αχρηστος στην έκθεση!!!! Τι θα κάνω; Σκέφτομαι να δώσω όλο το κριτήριο σε κάποιον αλλον φιλόλογο και να μου πει την άποψη του και να δω αν συγκλίνουν οι απόψεις των δύο καθηγητών. Μου προτείνετε να πράξω διαφορετικά;

Εβδομαδιαία κριτήρια: 80-85
Διαγωνίσματα στο φροντιστήριο: ~85
Διαγωνίσματα στο σχολείο: 90-95
Πανελλήνιες: 68 και 69 :whistle:

Έστω ότι ο καθηγητής είναι στραβόξυλο. Έστω ότι ένας δεύτερος φιλόλογος σε βαθμολογεί με 85/100. Αν στις Πανελλήνιες πέσεις σε στραβόξυλο, σαν τον πρώτο, 65 θα πάρεις. Το πρόβλημα με τους φιλολόγους είναι ότι δεν έχουν ίσα μέτρα και σταθμά. Υπάρχουν βαθμολογητές που κοντεύουν τη σύνταξη και ως άριστα ορίζουν το 17 και υπάρχουν πιο νέοι που φτάνουν μέχρι το 19,5. Δεν ξέρεις, όμως, σε ποιον θα πέσεις.
Επομένως, πρέπει να προετοιμαστείς για τη χειρότερη περίπτωση (το στραβόξυλο). Κάνοντας μάθημα με τον συγκεκριμένο καθηγητή γνωρίζεις ποια είναι η ελάχιστη βαθμολογία που θα πάρεις. Ωστόσο, πρέπει να τον πιέσεις να σου δίνει κατευθυντήριες οδηγίες. Να σου λέει ποια είναι τα λάθη και πώς τα διορθώσεις.
Απο εμπειρία σου λέω ότι είναι καλύτερο να γράφεις διαγωνίσματα του 15 όλη τη χρονιά και να τερματίσεις με 18, πάρα το αντίθετο. "Τσούζει" πολύ να περιμένεις 17 και να παίρνεις 14....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

meetmeinmontauk

Τιμώμενο Μέλος

Η meetmeinmontauk αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 11,793 μηνύματα.
Εβδομαδιαία κριτήρια: 80-85
Διαγωνίσματα στο φροντιστήριο: ~85
Διαγωνίσματα στο σχολείο: 90-95
Πανελλήνιες: 68 και 69 :whistle:

Έστω ότι ο καθηγητής είναι στραβόξυλο. Έστω ότι ένας δεύτερος φιλόλογος σε βαθμολογεί με 85/100. Αν στις Πανελλήνιες πέσεις σε στραβόξυλο, σαν τον πρώτο, 65 θα πάρεις. Το πρόβλημα με τους φιλολόγους είναι ότι δεν έχουν ίσα μέτρα και σταθμά. Υπάρχουν βαθμολογητές που κοντεύουν τη σύνταξη και ως άριστα ορίζουν το 17 και υπάρχουν πιο νέοι που φτάνουν μέχρι το 19,5. Δεν ξέρεις, όμως, σε ποιον θα πέσεις.
Επομένως, πρέπει να προετοιμαστείς για τη χειρότερη περίπτωση (το στραβόξυλο). Κάνοντας μάθημα με τον συγκεκριμένο καθηγητή γνωρίζεις ποια είναι η ελάχιστη βαθμολογία που θα πάρεις. Ωστόσο, πρέπει να τον πιέσεις να σου δίνει κατευθυντήριες οδηγίες. Να σου λέει ποια είναι τα λάθη και πώς τα διορθώσεις.
Απο εμπειρία σου λέω ότι είναι καλύτερο να γράφεις διαγωνίσματα του 15 όλη τη χρονιά και να τερματίσεις με 18, πάρα το αντίθετο. "Τσούζει" πολύ να περιμένεις 17 και να παίρνεις 14....

Εχει μια λογικη αυτο που λες, αλλα καλυτερα να βρει καποιον καθηγητη που θα ειναι αντικειμενικος και δε θα του χαλαει την ψυχολογια... Οπως θα μπορουσε να πεσει πανω σε στραβοξυλο θα μπορουσε να βαθμολογηθει κι απο εναν νορμαλ καθηγητη... να προετοιμαστει και γι' αυτο :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top