Γενικό -  Εξετάσεις Α' Λυκείου

dimpaokara

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 344 μηνύματα.
Κι όμως, στο Μ.Ο. κάθε μαθήματος γίνεται (αν χρειαστεί) κάποια στρογγυλοποίηση, ώστε να είναι δεκαδικός με ένα δεκαδικό ψηφίο.
Π.χ. Α = 15 , Β = 16 --> ΠΡΟΦ = 15,5 , ΓΡΑΠΤΟ = 14,8 --> Μ.Ο. = 15,15 που στρογγυλοποιείται στο 15,2.


Εγώ δεν μιλούσα για τέτοια στρογγυλοποίηση
π.χ. αν Μ.Ο.=15,6 να γίνει 16
Ευχαριστώ πάντως

οκ ευχαριστώ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Πα.Κ

Νεοφερμένος

Ο Πα.Κ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ιατρικής Θράκης και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 94 μηνύματα.
Στο τέλος της Α λυκείου, θα αναγράφεται ο Μ.Ο των μαθημάτων ή εμείς θα το υπολογίσουμε; :1eye:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Stelios1997

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Stelios1997 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Κολυμβάρι (Χανιά). Έχει γράψει 369 μηνύματα.
Λοιπόν ας πω και εγώ τη γνώμη μου.
Θα επισημάνω τα θετικά που εντόπισα:
1)Προαγωγή-Απόλυση
είναι σωστό,ένας μαθητής έχει πιθανότητες να μείνει μετεξεταστέος όχι όπως σήμερα που πρέπει να κάνει "τάμα " για να "κοπεί"
2)Τράπεζα θεμάτων
Δεν έχω δεί τα θέματα αλλά ακούγεται ότι έχουν λάθη, άργησαν να τα δημοσιεύσουν κτλ.Εντάξει θέλει οργάνωση αλλά είναι αντικειμενικό διότι δεν θα γίνεται αυτό το οποίο συμβαίνει σήμερα π.χ. ένας καθηγητής έχει στην ύλη 30 σελίδες και λέει "διαβάστε τις 15" ή "προσέξτε αυτό το θέμα παρόμοιο θα βάλω στο τέλος για να γράψουν όλοι"
3)Μείωση διαφοράς μ.ο. των τριών τάξεων και των γραπτών βαθμών στα πανελλαδικός εξεταζόμενα μαθήματα κατά μία μονάδα
Δεν είναι δυνατό ένας μαθητής τόσο στην Ά & στη ΄Β λυκείου να έχει προφορικά 20 αλλά να γράφει 2 και να περνά ή στη Γ λυκείου οι βαθμοί να είναι στα ύψη και να βγάζει 8000 μόρια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

_fairygirl_

Διακεκριμένο μέλος

Η Τηγάνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αυστραλία. Έχει γράψει 7,789 μηνύματα.
Στο τέλος της Α λυκείου, θα αναγράφεται ο Μ.Ο των μαθημάτων ή εμείς θα το υπολογίσουμε; :1eye:
Στο τέλος που θεωρητικά μιλώντας θα πάρουμε τους βαθμούς των εξετάσεν θα βγαίνει και ο Μ.Ο
By the way,δίναμε σήμερα Άλγεβρα. Περιττό να σας πω ότι μόλις είδαμε τα θέματα το 2ο και το 4ο η αντίδρασή μας ήταν αυτή του κοριτσιού στο σπόιλερ που ακολουθεί:
Τουτ'έστιν,ήταν παλούκια.:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

intrig(hue)ing

Νεοφερμένος

Η intrig(hue)ing αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 61 μηνύματα.
Ισχυει! Αλγεβρα και γεωμετρια παλουκια ολε ολε! Δεν ξερω παντως εμας εκτος απο καλος μαθητης που να διαβαζει επρεπε να του κοβει κιολας!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

flamingo

Νεοφερμένος

Ο flamingo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 58 μηνύματα.
Στο τέλος που θεωρητικά μιλώντας θα πάρουμε τους βαθμούς των εξετάσεν θα βγαίνει και ο Μ.Ο
By the way,δίναμε σήμερα Άλγεβρα. Περιττό να σας πω ότι μόλις είδαμε τα θέματα το 2ο και το 4ο η αντίδρασή μας ήταν αυτή του κοριτσιού στο σπόιλερ που ακολουθεί:
Τουτ'έστιν,ήταν παλούκια.:D
Ωραίο το σπόιλερ. Πού το βρήκες αυτό το κουκλάκι;:)
Για τα θέματα της τράπεζας, τώρα. Με δεδομένη τη μεγάλη έκταση της διδακτέας ύλης των μαθηματικών, ο καθηγητής δεν προλαβαίνει να διαπραγματευτεί στην τάξη θέματα που έχουν το επίπεδο της πλειοψηφίας των 4ων θεμάτων της τράπεζας (αναφέρομαι στην τάξη ενός μέσου δημόσιου σχολείου και όχι στην τάξη ενός πειραματικού, όπου το επίπεδο των μαθητών είναι σχετικά ανεβασμένο). Για να βρεί λοιπόν το χρόνο ο καθηγητής να αφιερώσει ώρες στην επίλυση προβλημάτων και σύνθετων-συνδυαστικών θεμάτων, θα πρέπει να μη χαθεί ούτε μια διδακτική ώρα του μαθήματος σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς. Τι σημαίνει αυτό; Σημαίνει να μη συμπέσει ούτε μία ώρα του μαθήματος με γιορτές, αργίες, μαθητικές συνελεύσεις, εκδρομές-περιπάτους-διδακτικές επισκέψεις κλπ, πράγμα που, φυσικά, είναι αδύνατο. Έτσι, η μόνη ευκαιρία που έχει ο μαθητής για να αντιμετωπίσει τέτοιου είδους θέματα είναι να πάει στο φροντιστήριο. Να αναφέρω εδώ μια γνωστή μου περίπτωση Λυκείου της Αττικής, στο οποίο έλειπε ένας μαθηματικός για 2 ολόκληρους μήνες και τα μαθήματα ξεκίνησαν στην Α λυκείου στις αρχές Νοεμβρίου!! Τι να προλάβει να διδάξει στην περίπτωση αυτή ο καθηγητής που προσλήφθηκε; Πόσες άλλες τέτοιες (ή και χειρότερες) περιπτώσεις υπήρξαν στη χρονιά που διανύουμε, η οποία ξεκίνησε με χιλιάδες συνταξιοδοτήσεις καθηγητών (μέσα στο περασμένο καλοκαίρι) και με μηδαμινές προσλήψεις νέων εκπαιδευτικών στην αρχή της χρονιάς; Και η ειρωνία είναι ο ισχυρισμός του υπουργείου παιδείας πως το μέτρο της τράπεζας θεμάτων έγινε για να καλύπτουν οι καθηγητές όλη την ύλη... Δηλαδή τους ενδιαφέρει το πόσες σελίδες ύλης θα καλυφθούν και όχι το πώς θα καλυφθούν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

_fairygirl_

Διακεκριμένο μέλος

Η Τηγάνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αυστραλία. Έχει γράψει 7,789 μηνύματα.
Ωραίο το σπόιλερ. Πού το βρήκες αυτό το κουκλάκι;:)
Για τα θέματα της τράπεζας, τώρα. Με δεδομένη τη μεγάλη έκταση της διδακτέας ύλης των μαθηματικών, ο καθηγητής δεν προλαβαίνει να διαπραγματευτεί στην τάξη θέματα που έχουν το επίπεδο της πλειοψηφίας των 4ων θεμάτων της τράπεζας (αναφέρομαι στην τάξη ενός μέσου δημόσιου σχολείου και όχι στην τάξη ενός πειραματικού, όπου το επίπεδο των μαθητών είναι σχετικά ανεβασμένο). Για να βρεί λοιπόν το χρόνο ο καθηγητής να αφιερώσει ώρες στην επίλυση προβλημάτων και σύνθετων-συνδυαστικών θεμάτων, θα πρέπει να μη χαθεί ούτε μια διδακτική ώρα του μαθήματος σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς. Τι σημαίνει αυτό; Σημαίνει να μη συμπέσει ούτε μία ώρα του μαθήματος με γιορτές, αργίες, μαθητικές συνελεύσεις, εκδρομές-περιπάτους-διδακτικές επισκέψεις κλπ, πράγμα που, φυσικά, είναι αδύνατο. Έτσι, η μόνη ευκαιρία που έχει ο μαθητής για να αντιμετωπίσει τέτοιου είδους θέματα είναι να πάει στο φροντιστήριο. Να αναφέρω εδώ μια γνωστή μου περίπτωση Λυκείου της Αττικής, στο οποίο έλειπε ένας μαθηματικός για 2 ολόκληρους μήνες και τα μαθήματα ξεκίνησαν στην Α λυκείου στις αρχές Νοεμβρίου!! Τι να προλάβει να διδάξει στην περίπτωση αυτή ο καθηγητής που προσλήφθηκε; Πόσες άλλες τέτοιες (ή και χειρότερες) περιπτώσεις υπήρξαν στη χρονιά που διανύουμε, η οποία ξεκίνησε με χιλιάδες συνταξιοδοτήσεις καθηγητών (μέσα στο περασμένο καλοκαίρι) και με μηδαμινές προσλήψεις νέων εκπαιδευτικών στην αρχή της χρονιάς; Και η ειρωνία είναι ο ισχυρισμός του υπουργείου παιδείας πως το μέτρο της τράπεζας θεμάτων έγινε για να καλύπτουν οι καθηγητές όλη την ύλη... Δηλαδή τους ενδιαφέρει το πόσες σελίδες ύλης θα καλυφθούν και όχι το πώς θα καλυφθούν.
Όπως ακριβώς τα λες. Επίσης,για να πεταχτεί κανένας και να πει ότι το νέο σύστημα είναι καλύτερο κλπ κλπ,πριν το πείτε σκεφτείτε πως τόσοι και τόσοι είπαμε για τα προβλήματα που αντιμετωπίσαμε και καλούμαστε στο τέλος να βγάλουμε το φίδι απ'την τρύπα.
Εγώ επίσης θα συμπληρώσω στα λεγόμενά σου,λέγοντας ότι το νέο σύστημα δεν αποσκοπεί σε κάτι πέρα από το να βγάλει παπαγάλους και μηχανές αποστήθισης..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nikos_98

Νεοφερμένος

Ο Nikos_98 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 55 μηνύματα.
Παιδιά είναι και θέμα του ίδιου του μαθητή , τι έχει κάνει όλη την χρονιά
αλλά καθηγητή και τύχης πλεον.
Για παράδειγμα εμείς Άλγεβρα γράψαμε κομπλέ !!!
στο 1ο γράψαμε την θεωριούλα μας , το 2ο ήταν πραγματικά γελοίο , πάρα μα πάρα πολύ εύκολο , εκεί μας έκανε την χάρη η τύχη.
το 3ο πραγματικά ήταν θέμα που θα μπορούσε να μπει και 2ο εκεί βοήθησε ο καθηγητής.
Αλλά 4ο που σε γενικές γραμμές ήταν κάπως ζόρικο γραφόταν σίγουρα το 1ο ερώτημα.
Σίγουρα όποιος είχε κάνει μια καλή προσπάθεια όλη τη χρονιά έγραφε με μεγάλη ευκολία.

Σήμερα πάλι όμως που γράφαμε γεωμετρία
γράψαμε 1ο θέμα
2ο έπεσε παλούκι
και επειδή γεωμετρία μας κάνουν άλλοι καθηγητές από αυτούς της Άλγεβρας
3ο έβαλαν θέμα 2 φορές πιο δύσκολο από το θέμα το 4ο της τράπεζας που ήταν παλούκι.!!!
το πόσοι έμειναν σήμερα και το τι έγινε απερίγραπτο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

_fairygirl_

Διακεκριμένο μέλος

Η Τηγάνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αυστραλία. Έχει γράψει 7,789 μηνύματα.
Σήμερα πάλι όμως που γράφαμε γεωμετρία
γράψαμε 1ο θέμα
2ο έπεσε παλούκι
και επειδή γεωμετρία μας κάνουν άλλοι καθηγητές από αυτούς της Άλγεβρας
3ο έβαλαν θέμα 2 φορές πιο δύσκολο από το θέμα το 4ο της τράπεζας που ήταν παλούκι.!!!
το πόσοι έμειναν σήμερα και το τι έγινε απερίγραπτο...
Εμ,το τραγικό είναι ότι υπάρχουν μερικοί που ακόμη να συνειδητοποιήσουν ότι η Άλγεβρα ΔΕ συμψηφίζεται με τη Γεωμετρία αλλά θέλει ξεχωριστά 10 στο κάθε μάθημα. Ε,όπως 'έβγαιναν όλοι σήμερα έλεγαν. "Ρε,έγραψες τίποτα;" "Όχι. Εσύ;' "Τίποτα ρε. Θα γράψω στη Γεωμετρία έτσι κι'αλλιώς συμψηφίζονται". Και ξαφνικά ακούνε έναν καθηγητή να τους λέει "Ναι όταν δείτε τα ονόματα σας μετεξεταστέοι μη σας κάνει εντύπωση διότι μάλιασε η γλώσσα μας να σας παρακαλάμε να μη δώσετε την κόλλα σας και να γράψετε κάτι μπας και περάσετε." Οι τύποι είχαν χειρότερη φάτσα από τη δική μου στο gif.:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

alanakosyo

Νεοφερμένος

Ο alanakosyo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 7 μηνύματα.
πολιτικη παιδια β τετ 14 γιατι στο πρωτο ελειπε
θρησκευτικα α τετ 13 β τετ 13
εκφραση εκθεση α τετ 16 β τετ 16
κειμενα α τετ 9 β τετ 12
ιστορια α τετ 9 β τετ 11
αλγευρα α τετ 17 β τετ 16
γεωμετρια α τετ 14 β τετ 14
φυσικη α τετ 10 β τετ 11
χημεια α τετ 15 β τετ 16
αγγλικα α τετ 16 β τετ 16
ηλεκτρολογια(ειδικοτητας) α τετ 12 β τετ 11
μηχανολογια (ειδικοτητας) α τετ 14 β τετ 14
πληροφορικη α τετ 16 β τετ 18
σχεδιο α τετ 12 β τετ 12
παιδια δινοντας ποιο πανω τους βαθμους μου πως με βλεπεται περναω?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,195 μηνύματα.
μόλις είδαμε τα θέματα ...η αντίδρασή μας ήταν αυτή του κοριτσιού στο σπόιλερ :
Πάλι καλά. Θα μπορούσε η αντίδρασή σας να είναι η παρακάτω:
,για να πεταχτεί κανένας και να πει ότι το νέο σύστημα είναι καλύτερο κλπ κλπ,πριν το πείτε σκεφτείτε πως τόσοι και τόσοι είπαμε για τα προβλήματα που αντιμετωπίσαμε και καλούμαστε στο τέλος να βγάλουμε το φίδι απ'την τρύπα.
Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποιος που δεν συμφωνεί ότι υπάρχουν τα προβλήματα και τα "στραβά" που έχουν αναφερθεί. Αυτά όμως αναφέρονται όλα στην κακή εφαρμογή του συστήματος και όχι στη φιλοσοφία του. Το νέο σύστημα, δεν θα πω ότι είναι απόλυτα σωστό, όμως βρίσκεται στη σωστή κατεύθυνση. Επιχειρεί να διορθώσει κάποια απαράδεκτα σημεία του παλιού:
1) Να περνάει κάποιος την τάξη έχοντας στα μισά μαθήματα μέσο όρο 5. Ένα κατώτερο πλαφόν είναι απαραίτητο. (Στην πολυδιαφημισμένη Φινλανδία για να περαστεί ένα μάθημα, απαιτείται βαθμός 65%, δηλαδή αντίστοιχο δικό μας 13).
2) Να μη διδάσκεται στο σχολείο όλη η απαιτούμενη ύλη. (Ευκαιρία τώρα να σταματήσουν να χάνονται τόσες πολλές ώρες μαθήματος για ηλίθιους λόγους, αλλά και το κράτος να μην αργεί να στέλνει καθηγητές).
3) Οι μαθητές να μαθαίνουν απλά απέξω μερικά σοσάκια που τους δίνει ο καθηγητής τους, οπότε να μη μελετούν σε βάθος και να μην είναι ικανοί να αντιμετωπίσουν θέματα που απαιτούν κάποια σκέψη.
4) Να είναι το λύκειο "παιδική χαρά", καθώς στην Α όλοι είναι σούπερ χαλαροί, στη Β διαβάζουν (όσοι διαβάζουν) για τη Γ και στη Γ αδιαφορούν για τα πάντα.
,το νέο σύστημα δεν αποσκοπεί σε κάτι πέρα από το να βγάλει παπαγάλους και μηχανές αποστήθισης..
Το να πετάμε άσκεφτα τέτοιες ξύλινες ατάκες κλισέ είναι πολύ εύκολο.
δινοντας ποιο πανω τους βαθμους μου πως με βλεπεται περναω?
Με τα προφορικά μόνο πώς να βγει συμπέρασμα; Εξαρτάται από το πόσο θα γράψεις σε κάποια μαθήματα.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

intrig(hue)ing

Νεοφερμένος

Η intrig(hue)ing αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 61 μηνύματα.
Εχω απορια. Στο σχολειο μου στις αρχες, διαφοροι καθηγητες που αποσκοπουσαν να μας εξηγησουν το συστημα, ελεγαν οτι με το νεο συστημ οι προφορικοι βαθμοι δεν μπορουν να απεχουν πανω απο 3 βαθμους απο τον βαθμο στα γραπτα μας. Δηλαδη αν καποιος ειχε παρει 18 ως προφορικο βαθμο στην Αλγεβρα και γραφει ενα 12 ο προφορικος βαθμος του πεφτει στο 15.

Μου φαινεται τραβηγμενο αλλα ειχε συζητηθει αρκετα και μετα ξεχαστηκε. Ξερετε αν ισχυει??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,195 μηνύματα.
με το νεο συστημ οι προφορικοι βαθμοι δεν μπορουν να απεχουν πανω απο 3 βαθμους απο τον βαθμο στα γραπτα μας. Δηλαδη αν καποιος ειχε παρει 18 ως προφορικο βαθμο στην Αλγεβρα και γραφει ενα 12 ο προφορικος βαθμος του πεφτει στο 15.
Όχι δεν ισχύει. Μπορείς άνετα να έχεις σε ένα μάθημα 18 προφορικά και να γράψεις 02, οπότε βγάζεις Μ.Ο. 10 και περνάς.



 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Οι προφορικοί αναπροσαρμόζονται ΜΟΝΟ στην Γ' Λυκείου και ΜΟΝΟ για τον υπολογισμό της βαθμολογίας των Πανελληνίων.

Δηλαδή:
Έχεις Μαθηματικά Κατεύθυνσης 20. Δίνεις ενδοσχολικά και γράφεις 6. Ο βαθμός τους σχολείου διαμορφώνεται στο (20+6)/2=13.
Δίνεις Πανελλήνιες και γράφεις 4. Ο προφορικός σου αναπροσαρμόζεται στο 6 (+2 από το γραπτό). Δεν ξέρω αν παίρνεται ο υπάρχον συντελλεστής (άρα βγάζεις 4.6) ή πάει ο ΜΟ (όποτε και βγαίνει 5) ή αν ακολουθείται κάποιο άλλο σύστημα. Ας θεωρήσουμε, όμως, ότι παίρνουμε τον ΜΟ.

Τα τελικά μόρια βγαίνουν ως εξής: Ο ΜΟ των μαθημάτων της Α' επί ένα συντελλεστή α, ο ΜΟ των μαθημάτων της Β' επί ένα συντελλεστήβ, ο ΜΟ των μαθημάτων της Γ' επι ένα συντελλεστή γ, ο ΜΟ των Πανελλαδικών βαθμών επί ένα συντελλεστή δ.

Για το ΜΟ των μαθημάτων της Γ', στα Μαθηματικά θα χρησιμοποιήσεις το 13. Για το ΜΟ των Πανελλαδικών, στα Μαθηματικά θα χρησιμοποιήσεις το 5.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

_fairygirl_

Διακεκριμένο μέλος

Η Τηγάνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αυστραλία. Έχει γράψει 7,789 μηνύματα.
Λίγο άσχετο... Ξέρει κανένας σας για υποτροφίες ( για σπουδές σε εσωτερικό και εξωτερικό);; Αναφέρομαι για μαθητές Β λυκείου ( δηλ. για του χρόνου).
Υπάρχει τέτοιο πράγμα; Πρώτη φορά το ακούω.:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,195 μηνύματα.
Επιστολή ενός μαθητή Α λυκείου προς τον νέο υπουργό παιδείας...
___________________________________________________________________________________________
Κύριε Υπουργέ.

Είμαι μαθητής της Α λυκείου και ζω όλο το δράμα του “νέου λυκείου” και της “τράπεζας θεμάτων”. Όπως φαίνεται σίγουρα θα μείνω για το Σεπτέμβριο Άλγεβρα, Γεωμετρία, Φυσική, Αρχαία και κινδυνεύω Ιστορία, Βιολογία και Πολιτική Παιδεία. Σε σας κρέμονται οι ελπίδες οι δικές μου και πολλών συμμαθητών μου να καταργήσετε το απαίσιο καινούργιο σύστημα και να επαναφέρετε το προηγούμενο που τόσο καλά δουλεύει εδώ και χρόνια.

Τελείωσα το γυμνάσιο με βαθμό 16-17 χωρίς να κουραστώ καθόλου. Για το λύκειο είχα δει από τα μεγαλύτερά μου αδέρφια τι γινόταν και δεν είχα καθόλου άγχος. Ήξερα ότι θα ήταν πιο εύκολο και από το γυμνάσιο, καθώς πρέπει να είσαι τελείως βόδι για να μείνεις ανεξεταστέος. Αυτό το “μέσος όρος 9,5” ήταν πάρα πολύ ωραίο καθώς δεν είχες να νοιάζεσαι για κάθε μάθημα ξεχωριστά. Μπορούσες να έχει 5 και 6 στα Μαθηματικά και τη Φυσική, 7 και 8 στα Αρχαία και την ιστορία, αλλά με τις βαθμάρες των Αγγλικών, των Θρησκευτικών και του Project να μην είχες κανένα πρόβλημα. Στο κάτω-κάτω το λύκειο χρειάζεται μόνο για να πάρεις το απολυτήριο. Έτσι τόσα χρόνια όλοι την έβγαζαν χαλαρά στην Α και τη Β λυκείου. Δεν χρειαζόταν να διαβάζεις κάθε μέρα, παρά μόνο στα διαγωνίσματα του 1ου τετραμήνου και εκεί δεν ήθελε και ξέσκισμα. Τα SOSτα ήξεραν όλοι, λίγο σκονάκι, λίγο συνεργασία και να το 13-14. Στο τετράμηνο έπαιρνες κάτι παραπάνω π.χ. 16 και στο 2ο και να μην έκανες τίποτα απολύτως στη χειρότερη στο κατέβαζε στο 14. Έτσι είχες προφορικά 15, οπότε στο τέλος πηγαίνοντας στις εξετάσεις χωρίς να έχεις ανοίξει βιβλίο δεν είχες φόβο να μείνεις. Αυτό ήταν το σωστό λύκειο κι έτσι στην Α και τη Β ο μαθητής είχε άπειρο ελεύθερο χρόνο για τα Αγγλικά, το facebook, τη μπάλα, τις βόλτες. Στη Γ λυκείου πήγαινες φροντιστήριο και διάβαζες μόνο για αυτό, το σχολείο ήταν έτσι κι αλλιώς πεθαμένο και όλοι χάριζαν βαθμούς, οπότε τελικά τα κατάφερνες και σε κάποια σχολή έμπαινες. Αυτά ξέραμε για την Α λυκείου.

Πηγαίνοντας στο λύκειο οι καθηγητές μας δεν ήξεραν και πολλά για τις αλλαγές. Οι πιο πολλοί έλεγαν ότι μάλλον το καινούργιο σύστημα και η τράπεζα δεν θα ισχύσουν. Βέβαια, υπήρχαν και αυτοί που προσπάθησαν να μας τρομάξουν ότι πρέπει να διαβάζουμε κλπ, αλλά φυσικά οι πιο πολλοί τους γράψαμε κανονικά και κάναμε ότι έκαναν οι προηγούμενοι. Υπήρχαν και τα “φυτά” που διάβαζαν κανονικά, αλλά αυτά τα κοροϊδεύαμε. Κατά το τέλος άρχισαν να μας λένε ότι η τράπεζα θα ισχύσει και ότι πρέπει για να μη μείνουμε πρέπει να έχουμε 10 ή 8 σε κάθε μάθημα ξεχωριστά, αλλά ήταν πλέον αργά. Σιγά μην αρχίζαμε το Πάσχα επαναλήψεις. Είπαμε “εντάξει μωρέ, κάτι θα γίνει”. Για τις εξετάσεις οι πιο πολλοί καθηγητές μας έδωσαν SOS για τα θέματα που θα έβαζαν εκείνοι, αλλά πώς βρεις όρεξη να τα διαβάσεις και αυτά, όταν όλη τη χρονιά δεν έχεις ανοίξει βιβλίο και δεν έχεις συνηθίσει να στρώνεσαι στη μελέτη; Ευτυχώς για τους γονείς έχουμε καλή δικαιολογία ότι “για όλα φταίει η τράπεζα”. Μεταξύ μας, είναι καλό για μας που ακούγονται τα λάθη της τράπεζας σχετικά με το είδος και τη δυσκολία των θεμάτων ή με το χρόνο ανακοίνωσής της. Τα ακούνε οι γονείς μας και μας δίνουν δίκιο. Τελικά από τα 25 παιδιά που είμαστε στο τμήμα, θα πάμε για Σεπτέμβριο οι 10 με 12. Αυτό είναι αίσχος και δείχνει την αποτυχία του εκπαιδευτικού συστήματος.

Κύριε Υπουργέ, πρέπει να επέμβετε. Για τώρα αμέσως να επαναφέρετε τον παλιό τρόπο υπολογισμού του βαθμού και του τρόπου προαγωγής. Για όσους τελικά μείνουν φέτος να μην έχουν τράπεζα το Σεπτέμβριο. Με την καινούργια χρονιά να γυρίσουμε στο παλιό σύστημα. Ούτε τράπεζες, ούτε κατώτεροι βαθμοί ανά μάθημα. Δεν είναι δυνατόν ο μαθητής του λυκείου να πρέπει να διαβάζει καθημερινά. Είμαστε νέοι, χρειαζόμαστε ελεύθερο χρόνο, δεν μπορεί να κουραζόμαστε για το σχολείο. Η τράπεζα θεμάτων πρέπει να καταργηθεί οριστικά. Είναι απαράδεκτο να πιέζονται οι καθηγητές να καλύψουν περισσότερη ύλη στερώντας μας ακόμα και περιπάτους στις καφετέριες της περιοχής. Το να μας δίνουν οι καθηγητές μερικές ερωτήσεις SOS είναι αρκετό. Το λύκειο πρέπει να είναι χαλαρό. Θα διαβάσουμε στη Γ λυκείου για το φροντιστήριο και αυτό φτάνει. Το λύκειο πρέπει να είναι προσαρμοσμένο στο μέσο μαθητή και όχι στα “φυτά”. Είναι απαράδεκτο να μετράνε οι βαθμοί της Α και της Β για τα πανεπιστήμια, αφού το σωστό είναι όλοι να διαβάζουν μόνο στη Γ λυκείου. Οι καταλήψεις είναι δημοκρατικό μας δικαίωμα και δεν μπορεί να αναπληρώνονται οι ώρες τους. Οι περίπατοι, οι εκδρομές, οι αργίες, οι εκκλησιασμοί, οι γιορτές, οι διακοπές, οι πρόβες των παρελάσεων, οι συνελεύσεις κλπ είναι δικαιώματά μας που δεν μπορούν να μας αφαιρεθούν με τη δικαιολογία ότι πρέπει να καλυφθεί η ύλη. Σιγά και να κάνουμε περισσότερη ύλη ποιος θα τη θυμάται μετά;

Για να τελειώνουμε κύριε υπουργέ, κάνετε ξανά το λύκειο όπως ήταν πριν. Μαζί μας έχουμε τους γονείς μας τους οποίους έχουμε πείσει ότι κουραζόμαστε, τους καθηγητές που φοβούνται ότι αν μειωθεί ο αριθμός των μαθητών στο λύκειο θα χάσουν τη θεσούλα τους, τα κόμματα της αντιπολίτευσης που για να δημιουργήσουν θόρυβο βρίσκουν στραβό οτιδήποτε κάνετε, τα μέσα ενημέρωσης επειδή το θέμα “πουλάει” και γενικά όλη την κοινωνία.


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Επιστολή ενός μαθητή Α λυκείου προς τον νέο υπουργό παιδείας...
___________________________________________________________________________________________
Κύριε Υπουργέ.

Είμαι μαθητής της Α λυκείου και ζω όλο το δράμα του “νέου λυκείου” και της “τράπεζας θεμάτων”. Όπως φαίνεται σίγουρα θα μείνω για το Σεπτέμβριο Άλγεβρα, Γεωμετρία, Φυσική, Αρχαία και κινδυνεύω Ιστορία, Βιολογία και Πολιτική Παιδεία. Σε σας κρέμονται οι ελπίδες οι δικές μου και πολλών συμμαθητών μου να καταργήσετε το απαίσιο καινούργιο σύστημα και να επαναφέρετε το προηγούμενο που τόσο καλά δουλεύει εδώ και χρόνια.

Τελείωσα το γυμνάσιο με βαθμό 16-17 χωρίς να κουραστώ καθόλου. Για το λύκειο είχα δει από τα μεγαλύτερά μου αδέρφια τι γινόταν και δεν είχα καθόλου άγχος. Ήξερα ότι θα ήταν πιο εύκολο και από το γυμνάσιο, καθώς πρέπει να είσαι τελείως βόδι για να μείνεις ανεξεταστέος. Αυτό το “μέσος όρος 9,5” ήταν πάρα πολύ ωραίο καθώς δεν είχες να νοιάζεσαι για κάθε μάθημα ξεχωριστά. Μπορούσες να έχει 5 και 6 στα Μαθηματικά και τη Φυσική, 7 και 8 στα Αρχαία και την ιστορία, αλλά με τις βαθμάρες των Αγγλικών, των Θρησκευτικών και του Project να μην είχες κανένα πρόβλημα. Στο κάτω-κάτω το λύκειο χρειάζεται μόνο για να πάρεις το απολυτήριο. Έτσι τόσα χρόνια όλοι την έβγαζαν χαλαρά στην Α και τη Β λυκείου. Δεν χρειαζόταν να διαβάζεις κάθε μέρα, παρά μόνο στα διαγωνίσματα του 1ου τετραμήνου και εκεί δεν ήθελε και ξέσκισμα. Τα SOSτα ήξεραν όλοι, λίγο σκονάκι, λίγο συνεργασία και να το 13-14. Στο τετράμηνο έπαιρνες κάτι παραπάνω π.χ. 16 και στο 2ο και να μην έκανες τίποτα απολύτως στη χειρότερη στο κατέβαζε στο 14. Έτσι είχες προφορικά 15, οπότε στο τέλος πηγαίνοντας στις εξετάσεις χωρίς να έχεις ανοίξει βιβλίο δεν είχες φόβο να μείνεις. Αυτό ήταν το σωστό λύκειο κι έτσι στην Α και τη Β ο μαθητής είχε άπειρο ελεύθερο χρόνο για τα Αγγλικά, το facebook, τη μπάλα, τις βόλτες. Στη Γ λυκείου πήγαινες φροντιστήριο και διάβαζες μόνο για αυτό, το σχολείο ήταν έτσι κι αλλιώς πεθαμένο και όλοι χάριζαν βαθμούς, οπότε τελικά τα κατάφερνες και σε κάποια σχολή έμπαινες. Αυτά ξέραμε για την Α λυκείου.

Πηγαίνοντας στο λύκειο οι καθηγητές μας δεν ήξεραν και πολλά για τις αλλαγές. Οι πιο πολλοί έλεγαν ότι μάλλον το καινούργιο σύστημα και η τράπεζα δεν θα ισχύσουν. Βέβαια, υπήρχαν και αυτοί που προσπάθησαν να μας τρομάξουν ότι πρέπει να διαβάζουμε κλπ, αλλά φυσικά οι πιο πολλοί τους γράψαμε κανονικά και κάναμε ότι έκαναν οι προηγούμενοι. Υπήρχαν και τα “φυτά” που διάβαζαν κανονικά, αλλά αυτά τα κοροϊδεύαμε. Κατά το τέλος άρχισαν να μας λένε ότι η τράπεζα θα ισχύσει και ότι πρέπει για να μη μείνουμε πρέπει να έχουμε 10 ή 8 σε κάθε μάθημα ξεχωριστά, αλλά ήταν πλέον αργά. Σιγά μην αρχίζαμε το Πάσχα επαναλήψεις. Είπαμε “εντάξει μωρέ, κάτι θα γίνει”. Για τις εξετάσεις οι πιο πολλοί καθηγητές μας έδωσαν SOS για τα θέματα που θα έβαζαν εκείνοι, αλλά πώς βρεις όρεξη να τα διαβάσεις και αυτά, όταν όλη τη χρονιά δεν έχεις ανοίξει βιβλίο και δεν έχεις συνηθίσει να στρώνεσαι στη μελέτη; Ευτυχώς για τους γονείς έχουμε καλή δικαιολογία ότι “για όλα φταίει η τράπεζα”. Μεταξύ μας, είναι καλό για μας που ακούγονται τα λάθη της τράπεζας σχετικά με το είδος και τη δυσκολία των θεμάτων ή με το χρόνο ανακοίνωσής της. Τα ακούνε οι γονείς μας και μας δίνουν δίκιο. Τελικά από τα 25 παιδιά που είμαστε στο τμήμα, θα πάμε για Σεπτέμβριο οι 10 με 12. Αυτό είναι αίσχος και δείχνει την αποτυχία του εκπαιδευτικού συστήματος.

Κύριε Υπουργέ, πρέπει να επέμβετε. Για τώρα αμέσως να επαναφέρετε τον παλιό τρόπο υπολογισμού του βαθμού και του τρόπου προαγωγής. Για όσους τελικά μείνουν φέτος να μην έχουν τράπεζα το Σεπτέμβριο. Με την καινούργια χρονιά να γυρίσουμε στο παλιό σύστημα. Ούτε τράπεζες, ούτε κατώτεροι βαθμοί ανά μάθημα. Δεν είναι δυνατόν ο μαθητής του λυκείου να πρέπει να διαβάζει καθημερινά. Είμαστε νέοι, χρειαζόμαστε ελεύθερο χρόνο, δεν μπορεί να κουραζόμαστε για το σχολείο. Η τράπεζα θεμάτων πρέπει να καταργηθεί οριστικά. Είναι απαράδεκτο να πιέζονται οι καθηγητές να καλύψουν περισσότερη ύλη στερώντας μας ακόμα και περιπάτους στις καφετέριες της περιοχής. Το να μας δίνουν οι καθηγητές μερικές ερωτήσεις SOS είναι αρκετό. Το λύκειο πρέπει να είναι χαλαρό. Θα διαβάσουμε στη Γ λυκείου για το φροντιστήριο και αυτό φτάνει. Το λύκειο πρέπει να είναι προσαρμοσμένο στο μέσο μαθητή και όχι στα “φυτά”. Είναι απαράδεκτο να μετράνε οι βαθμοί της Α και της Β για τα πανεπιστήμια, αφού το σωστό είναι όλοι να διαβάζουν μόνο στη Γ λυκείου. Οι καταλήψεις είναι δημοκρατικό μας δικαίωμα και δεν μπορεί να αναπληρώνονται οι ώρες τους. Οι περίπατοι, οι εκδρομές, οι αργίες, οι εκκλησιασμοί, οι γιορτές, οι διακοπές, οι πρόβες των παρελάσεων, οι συνελεύσεις κλπ είναι δικαιώματά μας που δεν μπορούν να μας αφαιρεθούν με τη δικαιολογία ότι πρέπει να καλυφθεί η ύλη. Σιγά και να κάνουμε περισσότερη ύλη ποιος θα τη θυμάται μετά;

Για να τελειώνουμε κύριε υπουργέ, κάνετε ξανά το λύκειο όπως ήταν πριν. Μαζί μας έχουμε τους γονείς μας τους οποίους έχουμε πείσει ότι κουραζόμαστε, τους καθηγητές που φοβούνται ότι αν μειωθεί ο αριθμός των μαθητών στο λύκειο θα χάσουν τη θεσούλα τους, τα κόμματα της αντιπολίτευσης που για να δημιουργήσουν θόρυβο βρίσκουν στραβό οτιδήποτε κάνετε, τα μέσα ενημέρωσης επειδή το θέμα “πουλάει” και γενικά όλη την κοινωνία.



Άσχετα με το τι θεωρείται κοινώς αποδεκτό ως σωστό ή λάθος, έχω μια ανυπέρβλητη ανάγκη να συμφωνήσω με το παιδί που γράφει την επιστολή.

Αυτές τις μέρες γράφουμε ενδοσχολικά μαζί με την Α' και η κατάσταση είναι απλά τραγική.
Βλέπω όλα τα πρωτάκια με τα βιβλία παραμάσχαλα, να διαβάζουν αποσπάσματα που δεν θυμούνται ή να ξανακοιτάνε κάποια λυμένη άσκηση. Και εμείς της τρίτης να φωνάζουμε πόσο καθόλου δε διαβάσαμε τα θέματα που (ξέρουμε ότι) θα πέσουν. Απλά αίσχος. Ακόμη και στις Πανελλήνιες, ελάχιστοι ήταν αυτοί που παρουσίαζαν τέτοιο άγχος πριν μπούμε να γράψουμε.

Καλώς ή κακώς, από την μία όλοι κράζουμε το άγχος που προκαλλούν οι Πανελλήνιες στις ευαίσθητες ψυχές των 18χρονων, και από την άλλη μεταφέρουμε το ίδιο άγχος στους 16χρονους. Είναι προφανές ότι κάτι δεν πάει καλά εδώ, έτσι?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Señora

Νεοφερμένος

Η Αριάνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αγιά (Λάρισα). Έχει γράψει 26 μηνύματα.
Δηλαδή οι βαθμοί μας θα μετράνε σαν εξτρά μάθημα στην γ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

_fairygirl_

Διακεκριμένο μέλος

Η Τηγάνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αυστραλία. Έχει γράψει 7,789 μηνύματα.
Αυτές τις μέρες γράφουμε ενδοσχολικά μαζί με την Α' και η κατάσταση είναι απλά τραγική.
Βλέπω όλα τα πρωτάκια με τα βιβλία παραμάσχαλα, να διαβάζουν αποσπάσματα που δεν θυμούνται ή να ξανακοιτάνε κάποια λυμένη άσκηση. Και εμείς της τρίτης να φωνάζουμε πόσο καθόλου δε διαβάσαμε τα θέματα που (ξέρουμε ότι) θα πέσουν. Απλά αίσχος. Ακόμη και στις Πανελλήνιες, ελάχιστοι ήταν αυτοί που παρουσίαζαν τέτοιο άγχος πριν μπούμε να γράψουμε.
Καλώς ή κακώς, από την μία όλοι κράζουμε το άγχος που προκαλλούν οι Πανελλήνιες στις ευαίσθητες ψυχές των 18χρονων, και από την άλλη μεταφέρουμε το ίδιο άγχος στους 16χρονους. Είναι προφανές ότι κάτι δεν πάει καλά εδώ, έτσι?
Όντας μαθήτρια της 1ης Λυκείου και κάνοντας σύγκριση μεταξύ 1ης και 3ης εγώ δύο πράγματα έχω να δηλώσω. Πρώτον,πραγματικά, ΕΧΩ ΣΙΧΑΘΕΙ όλη τη σημασία της λέξεως να είμαι κάθε μέρα με το άγχος: "Αχ,θα προλάβω να βγάλω ύλη; Να διαβάσω και αυτό και το άλλο και το'κείνο.Ααα,να μην ξεχάσω αυτό που μας είπε sos. Αχ να ξαναδώ το κεφάλαιο τάδε." Και μπορώ να πω ότι αν και έκανα κάποιες βλακείες μέσα στη χρονιά (κυρίως όταν περνούσα φάσεις,δε θέλω να ξέρω τη λέξη διάβασμα)διάβαζα σε πολύ ικανοποιητικό βαθμό και ανταποκρινόμουν σε εξίσου πολύ καλό βαθμό. Πραγματικά,στο μόνο που συμφωνώ με το νέο σύστημα είναι πως υπάρχει κόσμος στα Γενικά που δεν πρέπει να υπάρχει και πως με το καινούριο σύστημα αυτοί φεύγουν. Δυστυχώς ή ευτυχώς,δεν είναι για όλους πετυχημένη και σωστή επιλογή το Γενικό Λύκειο.:)
Δεύτερον,αυτό που λες ισχύει απόλυτα. Μα συγγνώμη,ο άλλος που δίνει για να πάρει απολυτήριο να είναι σε κατάσταση: -Διάβασες τίποτα ρε; -Μπα όχι. Εσύ; -'Όχι ρε μα...κα,πας καλά; Και΄γω να'μαι σε φάση,ένας θεός ξέρει τι θα δουν πάλι τα ματάκια μου στα θέματα. Ε,μπάστα ρε κύριος. Και μία ύλη που οι Πανελλήνιες έχουν μικρότερη από τη δική μας (στην Ιστορία βασικά το θυμάμαι που το είχα ελέγξει) και Τράπεζα; Μήπως θέλετε να δείτε λίγο το θέμα ύλη; Όχι τίποτα άλλο αλλά του χρόνου έχει και κατευθύνσεις,δε θα μας φτάνει δηλαδή να βγει η ύλη της κ/νσης να βγαίνει και ΟΛΗ στα Γενικής; Δηλαδή στην Αντιγόνη (Αρχαία Γενικής) τι θα κάνουμε που είναι παλουκάρα από μόνη της;:whistle:
Δηλαδή οι βαθμοί μας θα μετράνε σαν εξτρά μάθημα στην γ?
Τι τάξη είσαι;:confused:
Όχι γιατί,για 1η λυκείου αν είσαι,είσαι λίιιγο πίσω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,195 μηνύματα.
... έχω μια ανυπέρβλητη ανάγκη να συμφωνήσω με το παιδί που γράφει την επιστολή.
ΕΧΩ ΣΙΧΑΘΕΙ όλη τη σημασία της λέξεως να είμαι κάθε μέρα με το άγχος: "Αχ,θα προλάβω να βγάλω ύλη; Να διαβάσω και αυτό και το άλλο και το'κείνο.Ααα,να μην ξεχάσω αυτό που μας είπε sos. Αχ να ξαναδώ το κεφάλαιο τάδε."
Προφανώς και έχει δίκιο το παιδί. Είναι δυνατόν για να περάσεις την τάξη να πρέπει να διαβάσεις; Είναι απαράδεκτο να μας ξεβολεύουν από τη λογική της μη προσπάθειας.
Βλέπω όλα τα πρωτάκια με τα βιβλία παραμάσχαλα, να διαβάζουν αποσπάσματα που δεν θυμούνται ή να ξανακοιτάνε κάποια λυμένη άσκηση. Και εμείς της τρίτης να φωνάζουμε πόσο καθόλου δε διαβάσαμε τα θέματα που (ξέρουμε ότι) θα πέσουν. Απλά αίσχος.
Μην ανησυχείς. Αν δεν αρχίσουν οι "εκπτώσεις" σε 2 χρόνια θα διαβάζουν και τα κακόμοιρα της Γ λυκείου. Απαράδεκτο! Κανονικά θα έπρεπε να μην προσέρχονται καν στις ενδοσχολικές εξετάσεις οι μαθητές της Γ, αλλά να τους στέλνουν τα απολυτήρια στο σπίτι με delivery. Έτσι κι αλλιώς σαν τις πίτσες είναι και αυτά: Στα 3 το 1 είναι δώρο.
Δηλαδή οι βαθμοί μας θα μετράνε σαν εξτρά μάθημα στην γ?
Ναι, σε κάποιο μικρό ποσοστό.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top