Γενικό -  Γιατί διαλέξατε Θεωρητική;

EnnisDelMar!

Δραστήριο μέλος

Η EnnisDelMar! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 768 μηνύματα.
Καλά ναι, εσείς της θετικοτεχνολογικής πρέπει να έχετε αυξήσει πολύ το IQ σας για να κάθεστε και να αναλώνεστε σε συζητήσεις του τύπου «ποιος την έχει μεγαλύτερη». ΆΞΙΟΙ!!

Πως μπορείτε να κρίνετε μια κατεύθυνση όταν δεν έχετε δει τον όγκο της ύλης, τη δυσκολία και χίλια δυο άλλα...;

Συγχαρητήρια στην νέα γενιά. :worry:

Ενώ εσείς ας πούμε όχι ε; Πωω ρε πούστη, αυτό που κάνετε όταν σας "στριμώχνουν" λες και οι μισοί που έχουν γράψει σε αυτό το τόπικ δεν είναι της θεωρητικής και το παίζεται υπεράνω, πολύ μου σπάει τα νεύρα. Είναι επιστημονικά εξακριβωμένο ότι οι θετικές επιστήμες σου αυξάνουν το iq είτε γουστάρεις να το πιστέψεις είτε όχι (που μάλλον το δεύτερο ισχύει - δεν με ενδιαφέρει και πολύ βέβαια, δικό σου το πρόβλημα, βρες μόνη σου την λύση).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,809 μηνύματα.
Καθίστε γιατί μπερδεύτηκα. Μιλάτε για τις επιστήμες ή για τα σχολικά μαθήματα; Τα σχολικά μαθήματα δεν έχουν καμία σχέση με τις επιστήμες και ούτε αναπτύσσουν τον επιδιωκόμενο στόχο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

EnnisDelMar!

Δραστήριο μέλος

Η EnnisDelMar! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 768 μηνύματα.
ImEirini σε διαβεβαιώνω ότι οι θετικοτεχνολογικές επιστήμες δεν είναι για «παιδιά Νεύτωνες». Ούτε ειδικό iq θέλουν ούτε τις βάσεις που αναφέρεις. Σωστό διάβασμα θέλουν όπως κάθε μάθημα. Το λάθος εστιάζεται αλλού. Στον τρόπο διαβάσματος και μάθησης στο Ελληνικό σχολείο τα οποία συγκλίνουν στην παπαγαλία. Η παπαγαλία δεν έχει προσανατολισμό: θεωρητική ή θετική. Η παπαγαλία είναι θεμέλιο στοιχείο του Ελληνικού σχολείου γι' αυτό και έχουμε τα γνωστά αποτελέσματα. Και τα Αρχαία Ελληνικά (μεγάλος λάτρης), είναι δύσκολα αν δεν μπουν οι σωστές βάσεις νωρίς. Το πρόβλημα είναι πως διδάσκονται τα Αρχαία Ελληνικά, τα Μαθηματικά, η Χημεία...κλπ.

Διαβάσε λίγο τι γράφω ρε npb, δεν είπα ότι τα παιδιά της θετικοτεχνολογικής είναι πιο έξυπνα, είπα οτι επειδή ασχολήθηκαν με φυσικομαθηματικά έγιναν πιο έξυπνα, αντιληπτό; Και όχι, αυτό που λες για τις βάσεις είναι τελείως λάθος, καλώς ή κακώς ένα παιδί που έχει να διαβάσει μαθηματικά απ'την δευτέρα γυμνασόυ επειδή οι δυνάμεις του φαίνονταν δύσκολες και καλείται στην δευτέρα λυκείου να διαλέξει κατεύθυνση ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΤΑΠΕΞΕΛΘΕΙ στην θετική ή την τεχνολογική με τόσα κενά, ενώ το ίδιο κενό σε άτομο της θεωρητικής μπορεί να καλυφθεί πιο εύκολα.

Απλά μαθηματικά είναι ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dogie

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ειρήνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Φιλολογίας Κρήτης (Ρέθυμνο) και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,092 μηνύματα.
Ενώ εσείς ας πούμε όχι ε; Πωω ρε πούστη, αυτό που κάνετε όταν σας "στριμώχνουν" λες και οι μισοί που έχουν γράψει σε αυτό το τόπικ δεν είναι της θεωρητικής και το παίζεται υπεράνω, πολύ μου σπάει τα νεύρα. Είναι επιστημονικά εξακριβωμένο ότι οι θετικές επιστήμες σου αυξάνουν το iq είτε γουστάρεις να το πιστέψεις είτε όχι (που μάλλον το δεύτερο ισχύει - δεν με ενδιαφέρει και πολύ βέβαια, δικό σου το πρόβλημα, βρες μόνη σου την λύση).

Καλά εντάξει, συνέχισε τον Μπάρλα και την «παπαγαλία» ασκήσεων για να αυξήσεις το IQ σου, το οποίο βρίσκεται σε νηπιακό στάδιο. :baby:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

MusEditor

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Πάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Χολαργός (Αττική). Έχει γράψει 141 μηνύματα.
Διαβάσε λίγο τι γράφω ρε npb, δεν είπα ότι τα παιδιά της θετικοτεχνολογικής είναι πιο έξυπνα, είπα οτι επειδή ασχολήθηκαν με φυσικομαθηματικά έγιναν πιο έξυπνα, αντιληπτό; Και όχι, αυτό που λες για τις βάσεις είναι τελείως λάθος, καλώς ή κακώς ένα παιδί που έχει να διαβάσει μαθηματικά απ'την δευτέρα γυμνασόυ επειδή οι δυνάμεις του φαίνονταν δύσκολες και καλείται στην δευτέρα λυκείου να διαλέξει κατεύθυνση ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΤΑΠΕΞΕΛΘΕΙ στην θετική ή την τεχνολογική με τόσα κενά, ενώ το ίδιο κενό σε άτομο της θεωρητικής μπορεί να καλυφθεί πιο εύκολα.

Απλά μαθηματικά είναι ;)

προσωπικά τα ίδια ζώα νεοέλληνες βλέπω και απ τις δύο κατευθύνσεις. Οπότε για πια εξυπνάδα μιλάς?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

EnnisDelMar!

Δραστήριο μέλος

Η EnnisDelMar! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 768 μηνύματα.
Καλά εντάξει, συνέχισε τον Μπάρλα και την «παπαγαλία» ασκήσεων για να αυξήσεις το IQ σου, το οποίο βρίσκεται σε νηπιακό στάδιο. :baby:

Κοπελια, χαλάρωσε, το ότι δεν γουστάρεις αυτά που σου λέω δεν σου δίνει το δικαίωμα να με προσβάλλεις

Επίσης δεν έλυνα βοηθήματα, ούτε λειτουργούσα με μεθοδολογίες, αλλά που να καταλάβεις τι σου λέω τώρα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Gareth

Δραστήριο μέλος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ισλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 509 μηνύματα.
Η παπαγαλία δεν έχει προσανατολισμό: θεωρητική ή θετική. Η παπαγαλία είναι θεμέλιο στοιχείο του Ελληνικού σχολείου γι' αυτό και έχουμε τα γνωστά αποτελέσματα

Έχεις απόλυτο δίκιο. Ισχύει..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

EnnisDelMar!

Δραστήριο μέλος

Η EnnisDelMar! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 768 μηνύματα.
προσωπικά τα ίδια ζώα νεοέλληνες βλέπω και απ τις δύο κατευθύνσεις. Οπότε για πια εξυπνάδα μιλάς?

Ε καλά ότι είναι ζώα είναι, απλά της θεωρητικής έχουν το έξτρα μειονέκτιμα ότι δεν μπορούν να λύσουν μαθηματικα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

MusEditor

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Πάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Χολαργός (Αττική). Έχει γράψει 141 μηνύματα.
Ε καλά ότι είναι ζώα είναι, απλά της θεωρητικής έχουν το έξτρα μειονέκτιμα ότι δεν μπορούν να λύσουν μαθηματικα

οοο μη μου πεις...δεν θα εχω τη δυναμη των μιγαδικων για να αντιμετωπισω τα προβληματα της ζωης μου :whistle::whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dogie

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ειρήνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Φιλολογίας Κρήτης (Ρέθυμνο) και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,092 μηνύματα.
Ε καλά ότι είναι ζώα είναι, απλά της θεωρητικής έχουν το έξτρα μειονέκτιμα ότι δεν μπορούν να λύσουν μαθηματικα

Ποιος προσβάλει ποιον... :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,809 μηνύματα.
Διαβάσε λίγο τι γράφω ρε npb, δεν είπα ότι τα παιδιά της θετικοτεχνολογικής είναι πιο έξυπνα, είπα οτι επειδή ασχολήθηκαν με φυσικομαθηματικά έγιναν πιο έξυπνα, αντιληπτό; Και όχι, αυτό που λες για τις βάσεις είναι τελείως λάθος, καλώς ή κακώς ένα παιδί που έχει να διαβάσει μαθηματικά απ'την δευτέρα γυμνασόυ επειδή οι δυνάμεις του φαίνονταν δύσκολες και καλείται στην δευτέρα λυκείου να διαλέξει κατεύθυνση ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΤΑΠΕΞΕΛΘΕΙ στην θετική ή την τεχνολογική με τόσα κενά, ενώ το ίδιο κενό σε άτομο της θεωρητικής μπορεί να καλυφθεί πιο εύκολα.

Απλά μαθηματικά είναι ;)

Διαφωνώ ότι με την ενασχόληση των μαθηματικών λυκείου, γίνεσαι πιο έξυπνος. Πλάκα μου κάνεις; Με την επιφανειακή αποστήθιση του θεωρήματος Bolzano που αμφιβάλλω αν ο κάθε μαθητής έχει πιάσει το βαθύτερο νόημα του θεωρήματος (όπως το αντιμετωπίζει η Ανάλυση με την πλήρη απόδειξή του και τις συνέπειες, ως επιστημονική περιοχή), μιλάμε για οξύνση δείκτη νοημοσύνης; Αφού το όλο πλαίσιο σπουδών είναι αρκετά "εντατικοποιημένο" σε μορφή που να μοιάζει σε εξετάσεις πιστοποιητικών γλωσσο-αμάθειας. Φροντιστήριο, εμπορικά βοηθήματα και γραπτές εξετάσεις. Αυτό δεν είναι μάθηση. Είναι διαδικασία κατ' επείγουσας μάθησης με ένα άμεσο στόχο, την Εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Τα μαθηματικά του σχολείου όπως κάθε μάθημα, επαναλαμβάνω, ότι έχουν την ίδια σημασία και τρόπο μελέτης. Θέλουν σοβαρότητα από μικρή ηλικία γιατί χρόνο με το χρόνο, αποτελούν ένα παζλ βασικών γνώσεων για τις περαιτέρω σπουδές (που θα επιλέξει ο καθένας). Για την εξέταση του iq, υπάρχουν εξωσχολικοί διαγωνισμοί π.χ. Μαθηματικής Εταιρείας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

EnnisDelMar!

Δραστήριο μέλος

Η EnnisDelMar! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 768 μηνύματα.
οοο μη μου πεις...δεν θα εχω τη δυναμη των μιγαδικων για να αντιμετωπισω τα προβληματα της ζωης μου :whistle::whistle:

Καλά, τραγούδα :)

Διαφωνώ ότι με την ενασχόληση των μαθηματικών λυκείου, γίνεσαι πιο έξυπνος. Πλάκα μου κάνεις; Με την επιφανειακή αποστήθιση του θεωρήματος Bolzano που αμφιβάλλω αν ο κάθε μαθητής έχει πιάσει το βαθύτερο νόημα του θεωρήματος (όπως το αντιμετωπίζει η Ανάλυση με την πλήρη απόδειξή του και τις συνέπειες, ως επιστημονική περιοχή), μιλάμε για οξύνση δείκτη νοημοσύνης; Αφού το όλο πλαίσιο σπουδών είναι αρκετά "εντατικοποιημένο" σε μορφή που να μοιάζει σε εξετάσεις πιστοποιητικών γλωσσο-αμάθειας. Φροντιστήριο, εμπορικά βοηθήματα και γραπτές εξετάσεις. Αυτό δεν είναι μάθηση. Είναι διαδικασία κατ' επείγουσας μάθησης με ένα άμεσο στόχο, την Εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Τα μαθηματικά του σχολείου όπως κάθε μάθημα, επαναλαμβάνω, ότι έχουν την ίδια σημασία και τρόπο μελέτης. Θέλουν σοβαρότητα από μικρή ηλικία γιατί χρόνο με το χρόνο, αποτελούν ένα παζλ βασικών γνώσεων για τις περαιτέρω σπουδές (που θα επιλέξει ο καθένας). Για την εξέταση του iq, υπάρχουν εξωσχολικοί διαγωνισμοί π.χ. Μαθηματικής Εταιρείας.

Πολύ περισσότερo απ'ότι η αποστήθιση της ιστορίας πάντως ρε συ. Είναι τόσο δύσκολο να καταλάβεις ότι το να λύνεις ασκήσεις που σε βάζουν σε διαδικασία σκέψης (και δεν μιλάω για τις τυοποιημένες ασκησεις, μιλάω για τις ασκήσεις που απαιτούν συνδιαστική σκέψη γιατί υπάρχουν κι αυτές) σε κάνουν πιο έξυπνο; Έλεος δηλαδή. Επίσης προφανώς τα μαθηματικά ΔΕΝ απαιτούν για τους περισσότερους μαθητές τον ίδιο τρόπο και χρόνο μελέτης.

Ποιος προσβάλει ποιον... :D

Γιατί, μπορούν; Αν τώρα θεωρείς ότι οι νεοέλληνες δεν είναι ζώα, κάνε παράπονα και στον άλλον γιατί δεν το έγραψα εγώ πρώτη
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

anwnymos

Δραστήριο μέλος

Ο anwnymos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 424 μηνύματα.
ειρηνη υμιν αδερφια
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,809 μηνύματα.
Πολύ περισσότερo απ'ότι η αποστήθιση της ιστορίας πάντως ρε συ. Είναι τόσο δύσκολο να καταλάβεις ότι το να λύνεις ασκήσεις που σε βάζουν σε διαδικασία σκέψης (και δεν μιλάω για τις τυοποιημένες ασκησεις, μιλάω για τις ασκήσεις που απαιτούν συνδιαστική σκέψη γιατί υπάρχουν κι αυτές) σε κάνουν πιο έξυπνο; Έλεος δηλαδή. Επίσης προφανώς τα μαθηματικά ΔΕΝ απαιτούν για τους περισσότερους μαθητές τον ίδιο τρόπο και χρόνο μελέτης.

Δεν θέλω να σου αναιρέσω το "είναι" σου. :P Όμως σκέψου λιγάκι πως λειτουργεί το δημόσιο σχολείο. Δεν υπάρχει προοπτική καλλιέργειας παιδαγωγικών στόχων. Είτε μαθηματικά διαβάζεις είτε λατινικά, είναι το ίδιο. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Itach1

Διάσημο μέλος

Ο Τζουτζουμπρούτζος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 2,350 μηνύματα.
Ότι να ναι κυριολεκτικά! Μόνο που μιλάτε σε τέτοιο θέμα περί IQ δείχνει την έλλειψη του...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

MusEditor

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Πάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Χολαργός (Αττική). Έχει γράψει 141 μηνύματα.
Καλά, τραγούδα :)



Πολύ περισσότερo απ'ότι η αποστήθιση της ιστορίας πάντως ρε συ. Είναι τόσο δύσκολο να καταλάβεις ότι το να λύνεις ασκήσεις που σε βάζουν σε διαδικασία σκέψης (και δεν μιλάω για τις τυοποιημένες ασκησεις, μιλάω για τις ασκήσεις που απαιτούν συνδιαστική σκέψη γιατί υπάρχουν κι αυτές) σε κάνουν πιο έξυπνο; Έλεος δηλαδή. Επίσης προφανώς τα μαθηματικά ΔΕΝ απαιτούν για τους περισσότερους μαθητές τον ίδιο τρόπο και χρόνο μελέτης.



Γιατί, μπορούν; Αν τώρα θεωρείς ότι οι νεοέλληνες δεν είναι ζώα, κάνε παράπονα και στον άλλον γιατί δεν το έγραψα εγώ πρώτη

ξαναπροσπάθησε δεν εννοεί αυτό...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

EnnisDelMar!

Δραστήριο μέλος

Η EnnisDelMar! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 768 μηνύματα.
ειρηνη υμιν αδερφια

I like ya sense of humor


Δεν θέλω να σου αναιρέσω το "είναι" σου. :P Όμως σκέψου λιγάκι πως λειτουργεί το δημόσιο σχολείο. Δεν υπάρχει προοπτική καλλιέργειας παιδαγωγικών στόχων. Είτε μαθηματικά διαβάζεις είτε λατινικά, είναι το ίδιο. :)
Μην ανησυχείς, δεν παθαίνει τίποτα το είναι μου. Το γεγονός ότι το σχολείο δεν προσπαθεί να καλλιεργήσει όπως λες τους παιδαγωγικούς στόχους, δεν αναιρεί στο 100% το γεγονός ότι κάποια μαθήματα σε κάνουν να σκέφτεσαι περισσότερο και κάποια άλλα λιγότερο :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,809 μηνύματα.
Μην ανησυχείς, δεν παθαίνει τίποτα το είναι μου. Το γεγονός ότι το σχολείο δεν προσπαθεί να καλλιεργήσει όπως λες τους παιδαγωγικούς στόχους, δεν αναιρεί στο 100% το γεγονός ότι κάποια μαθήματα σε κάνουν να σκέφτεσαι περισσότερο και κάποια άλλα λιγότερο :)

Επειδή δεν ξέρω το παρελθόν σου με τα μαθηματικά και τις φυσικές επιστήμες, διαπίστωσες από αυτά που έκανες, ότι θέλουν ειδικό δείκτη νοημοσύνης; :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

EnnisDelMar!

Δραστήριο μέλος

Η EnnisDelMar! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 768 μηνύματα.
Επειδή δεν ξέρω το παρελθόν σου με τα μαθηματικά και τις φυσικές επιστήμες, διαπίστωσες από αυτά που έκανες, ότι θέλουν ειδικό δείκτη νοημοσύνης; :P

Κοίτα επειδή κάποιοι έχετε παρεξηγήσει αυτά που λέω, θα εξηγήσω το αυτονόητο, δηλαδή ότι το γεγονός ότι αυξάνεται ο δείκτης νοημοσύνης κάποιου δεν σημαίνει ότι περνάει τον δείκτη νοημοσύνης κάποιου άλλου (για αυτούς της θεωρητικής που προσβλήθηκαν)

Κάποια πράγματα, απ'αυτά που είχα λύσει εγώ στην τρίτη λυκείου, ναι χρειάζονταν ειδικό δείκτη νοημοσύνης. Το είπα και πριν, δεν σου μιλάω για τις ασκήσεις που υπάρχουν σε κάθε λογής βοήθημα, σου μιλάω για ασκήσεις της μαθηματικής εταιρίας και όχι μόνο, οι οποίες χρειάζονταν τρομερή σκέψη (για το συγκεκριμένο επίπεδο φυσικά). Τώρα αν δεν το πιστεύεις, δεν μπορώ να κάνω κάτι
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

youhou

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο takis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών. Έχει γράψει 352 μηνύματα.
Aμα θες να γραψεις αριστα η προσπαθεια που απαιτειται ειναι παρομοια σε ολες τις κατευθυνσεις.
Η κατευθυνση που διαλεγουμε εξαρταται κυριως απο το ποιες σχολες θελουμε και σε ποια μαθηματα ειμαστε καλυτεροι.Απο 'κει και περα η δυσκολια της θεωρητικης κατευθυνσης ειναι κυριως η αποστηθιση των πολλων σελιδων.Στην τεχνολογικη η δυσκολια ειναι να καταφερεις να συνδυασεις καποια απο τα πραγματα που εχεις μαθει σε περιπτωση που πεσει κατι που δεν εχεις ξαναδουλεψει.Γι 'αυτο λεμε οτι η τεχνολογικη ειναι πιο δυσκολη, αφου αν δε σου κοψει σε ενα θεμα πως να το λυσεις χανεις πολλα μορια.
Οσον αφορα την εκθεση, σιγουρα δεν ειναι το πιο δυσκολο μαθημα.Οι ασκησεις δεν απαιτουν καποια ιδιαιτερη σκεψη αν ξερεις την θεωρια και η εκθεση αφορα ενα θεμα που ακομα και να μην εχεις ακουσει(δεν παιζει) μπορεις να διαμορφωσεις γνωμη μεσα σε 5 λεπτα.Ακομα, ομως και αν δεν σου ερχεται κατι συγκεκριμενο επι του θεματος αναφερεις τα κλασικα περι παιδειας,δημοκρατιας,πολιτισμου κτλ. και γραφεις ενα 15-16 που ειναι μια χαρα βαθμαρα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top