oneiricocelot
Νεοφερμένο μέλος


Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι αν θανατωθεί κάποιος και εκ των υστέρων αποδειχθεί ότι ήταν αθώος, δεν μπορούμε να του πούμε "sorry, λάθος"! Η μη δυνατότητα επανόρθωσης στην περίπτωση της θανατικής ποινής, είναι - κατά τη γνώμη μου - ένα ισχυρό επιχείρημα κατά της εφαρμογής της.
αν είναι ένοχος?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ερινύς
Τιμώμενο Μέλος


αν είναι ένοχος?
Το αντιστρέφω: Και αν τελικά αποδειχθεί αθώος?
Μπορείς να 'σαι 100% σίγουρος για τον καθένα?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
schooliki
Δραστήριο μέλος


Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι αν θανατωθεί κάποιος και εκ των υστέρων αποδειχθεί ότι ήταν αθώος, δεν μπορούμε να του πούμε "sorry, λάθος"! Η μη δυνατότητα επανόρθωσης στην περίπτωση της θανατικής ποινής, είναι - κατά τη γνώμη μου - ένα ισχυρό επιχείρημα κατά της εφαρμογής της.
Δηλαδή oneiricocelot, πιστεύεις ότι δεν πειράζει αν εκτελεστούν άδικα και μερικοί αθώοι, αφού θα εκτελεστούν και ένοχοι;αν είναι ένοχος?
Ελπίζω να εννοείς κάτι άλλο με την ερώτησή σου.
Υ.Γ.
Με πρόλαβε η Σελήνη, με άλλη διατύπωση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
oneiricocelot
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ερινύς
Τιμώμενο Μέλος


Παρεπιπτώντος, δεν ξέρω αν γνωρίζει κανένας τον Albert Fish αλλά καταδικάστηκε σε θάνατο στην ηλεκτρική καρέκλα. Αν δεν γνωρίζετε την "ενδιαφέρουσα" ιστορία του, την παραθέτω στα ελληνικά για την διαβάσετε οσοι ενδιαφέρεστε (σημειώνω ότι είναι για γερά στομάχια)Μετά την λεπτομερή ανάγνωση των πράξεών και διαστροφών του, είστε υπέρ ή κατά του ότι θανατώθηκε?https://eglima.wordpress.com/2007/02/19/fish_1/ https://eglima.wordpress.com/2007/02/23/fish_2/ https://eglima.wordpress.com/2007/02/27/fish_3/ Όποιος βαριέται να διαβάσει τα παραπάνω άρθρα, να πω συνοπτικά ότι ήταν δολοφόνος, παιδεραστής, μαζοχιστής, σαδιστής, κοπροφάγος, ανθρωποφάγος, ηδονοβλεψίας και σεξομανής. Χαρακτηριστική η ανατριχιαστική συνταγή που έστειλε σε γράμμα στους γονείς ενός ανήλικου παιδιού σχετικά με την απαγωγή του και τον τρόπο με τον οποίο μαγείρεψε και απόλαυσε, όπως αναφέρει, το κρέας του.
Αν τον σκότωσε το κράτος και όχι κάποιος εξαγριωμένος (και λίγα λέω) συγγενής, κατά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 875331
Επισκέπτης


" “Oh no—it’s the work of an instant. They put a man inside a frame and a sort of broad knife falls by machinery —they call the thing a guillotine-it falls with fearful force and weight-the head springs off so quickly that you can’t wink your eye in between. But all the preparations are so dreadful. When they announce the sentence, you know, and prepare the criminal and tie his hands, and cart him off to the scaffold—that’s the fearful part of the business. The people all crowd round—even women— though they don’t at all approve of omen looking on. And I may tell you—believe it or not, as you like—that when that man stepped upon the scaffold he CRIED, he did indeed,—he was as white as a bit of paper. Isn’t it a dreadful idea that he should have cried —cried! Whoever heard of a grown man crying from fear—not a child, but a man who never had cried before—a grown man of forty-five years. Imagine what must have been going on in that man’s mind at such a moment; what dreadful convulsions his whole spirit must have endured; it is an outrage on the soul that’s what it is. Because it is said ‘thou shalt not kill,’ is he to be killed because he murdered some one else? No, it is not right, it’s an impossible theory. I assure you, I saw the sight a month ago and it’s dancing before my eyes to this moment. I dream of it, often.”"
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
oneiricocelot
Νεοφερμένο μέλος


Το χα βάλει και στο στέκι ας το βάλω και δω.
" “Oh no—it’s the work of an instant. They put a man inside a frame and a sort of broad knife falls by machinery —they call the thing a guillotine-it falls with fearful force and weight-the head springs off so quickly that you can’t wink your eye in between. But all the preparations are so dreadful. When they announce the sentence, you know, and prepare the criminal and tie his hands, and cart him off to the scaffold—that’s the fearful part of the business. The people all crowd round—even women— though they don’t at all approve of omen looking on. And I may tell you—believe it or not, as you like—that when that man stepped upon the scaffold he CRIED, he did indeed,—he was as white as a bit of paper. Isn’t it a dreadful idea that he should have cried —cried! Whoever heard of a grown man crying from fear—not a child, but a man who never had cried before—a grown man of forty-five years. Imagine what must have been going on in that man’s mind at such a moment; what dreadful convulsions his whole spirit must have endured; it is an outrage on the soul that’s what it is. Because it is said ‘thou shalt not kill,’ is he to be killed because he murdered some one else? No, it is not right, it’s an impossible theory. I assure you, I saw the sight a month ago and it’s dancing before my eyes to this moment. I dream of it, often.”"
Ρε φίλε αν δεν ήθελε να κλάψει εκείνη τη στιγμή να το σκεφτόταν πριν σκοτώσει ανθρώπους!! Ε μα πια αυτό παραπάει!! Μήπως να τους αφήσουμε και ελεύθερους αφού η φυλακή δεν συνετίζει τους δολοφόνους? (λεω γω τώρα)
Αν τον σκότωσε το κράτος και όχι κάποιος εξαγριωμένος (και λίγα λέω) συγγενής, κατά.
όταν το σκότωσαν στην ηλεκτρική βοήθησε μάλιστα να του βάλουν τα ηλεκτρόδια γιατι ανυπωμονούσε να νιώσει την απόλυτη ηδονή της ζωής του, ανέφερε!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 875331
Επισκέπτης


Ρε φίλε αν δεν ήθελε να κλάψει εκείνη τη στιγμή να το σκεφτόταν πριν σκοτώσει ανθρώπους!! Ε μα πια αυτό παραπάει!! Μήπως να τους αφήσουμε και ελεύθερους αφού η φυλακή δεν συνετίζει τους δολοφόνους? (λεω γω τώρα)
όταν το σκότωσαν στην ηλεκτρική βοήθησε μάλιστα να του βάλουν τα ηλεκτρόδια γιατι ανυπωμονούσε να νιώσει την απόλυτη ηδονή της ζωής του, ανέφερε!
Πολύ λανθασμένη οπτική.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
oneiricocelot
Νεοφερμένο μέλος


Πολύ λανθασμένη οπτική.
Τα γυαλιά μου φταίνε.
Ποια από τις δύο Οβελιξούλη?

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 875331
Επισκέπτης


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
oneiricocelot
Νεοφερμένο μέλος


Αυτήν απέναντι στη θανατική ποινή, παιδιάστικη και λαϊκή.
Παιδιάστικο κατ'εμέ είναι να αφήνεις στο 1/3 των ισοβίων ( 30 χρόνια και λιγότερο) έναν δολοφόνο, παιδεραστή και σαδιστή, ο οποίος δεν χρίζει θεραπείας(το βάζω και σε μπόλντ). Τα παραδείγματα ισοβίτων που βγήκαν 2 και τρεις φορές από την φυλακή και διέπραξαν το ίδιο αδίκημα άπειρες. Εκτός αν αναφέρεσαι σε κανονικά ισόβια χωρίς δυνατότητα εξόδου από την φυλακή. Από την άλλη πλευρά, οι ισχυροζόμενοι ότι στόχος του κράτους είναι η συνέτιση των εγκληματιών, κάτι το οποίο δεν επιτυγχάνεται μέσω της θανατικής ποινής, τίθονται υπέρ της φυλάκισης, η οποία αποτελεί τιμωρία και δεν στοχεύει στην συνέτιση του εγκληματία.( Συγνώμη αλλά μόνοι σας αυνοαναιρείστε). Τα παραπάνω δεν είναι μπαρούφες που άντλησα από το βοήθημα της έκθεσης αλλά καθαρά προσωπική τοποθέτηση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ερινύς
Τιμώμενο Μέλος


Παιδιάστικο κατ'εμέ είναι να αφήνεις στο 1/3 των ισοβίων ( 30 χρόνια και λιγότερο) έναν δολοφόνο, παιδεραστή και σαδιστή, ο οποίος δεν χρίζει θεραπείας(το βάζω και σε μπόλντ). Τα παραδείγματα ισοβίτων που βγήκαν 2 και τρεις φορές από την φυλακή και διέπραξαν το ίδιο αδίκημα άπειρες. Εκτός αν αναφέρεσαι σε κανονικά ισόβια χωρίς δυνατότητα εξόδου από την φυλακή. Από την άλλη πλευρά, οι ισχυροζόμενοι ότι στόχος του κράτους είναι η συνέτιση των εγκληματιών, κάτι το οποίο δεν επιτυγχάνεται μέσω της θανατικής ποινής, τίθονται υπέρ της φυλάκισης, η οποία αποτελεί τιμωρία και δεν στοχεύει στην συνέτιση του εγκληματία.( Συγνώμη αλλά μόνοι σας αυνοαναιρείστε). Τα παραπάνω δεν είναι μπαρούφες που άντλησα από το βοήθημα της έκθεσης αλλά καθαρά προσωπική τοποθέτηση.
Κάτσε, άμα το πρόβλημα είναι ότι βγαίνουν οι ισοβίτες ενώ θα έπρεπε να σαπίσουν μέσα, γιατί δεν τα βάζεις με το κράτος που τους αφήνει? Δηλαδή επειδή βγαίνει το 1/3 και ξαναμπαίνει, λόγω κάποιας ανεπάρκειας (στο κράτος, στο δικαστήριο, στον ψυχολόγο που έκανε την αξιολόγηση, whatever), πρέπει να περάσουμε στην λύση της θανάτωσης? Εγώ μαζί σου ότι είναι μαλακία που βγαίνει το 1/3 των ισοβιτών. Αλλά δεν σε είδα πουθενά να λες ότι θα έπρεπε να απαιτήσουμε από το κράτος να θεσπίσει κάποιο νόμο ή να τροποποιήσει την νομοθεσία ή οτιδήποτε προκειμένου να σαπίσουν μέσα ως ένοχοι (εκτός και αν αποδειχθεί κάτι στην πορεία) και να μην ξαναδούν το φως της ημέρας. Δεν νομίζεις ότι είναι ακραία λύση να απαιτείς την αφαίρεση μιας ζωής για να μην ζεις εσύ με τον φόβο ότι μπορεί να βγει και μπορεί να ξανακάνει τα ίδια?
Το είπα και θα το ξαναπώ: Αφήστε την αυτοδικία στην άκρη, για εκεί δεν θα εκφέρω άποψη. Το να ζητάς όμως από κάποιον φορέα να θανατώσει κάποιον συνάνθρωπό σου (σάπιο, μαλάκα, απόβρασμα της κοινωνίας, στην τελική άξιο της μοίρας του για να πεθάνει όντως), είναι σαν να βάζεις πληρωμένο δολοφόνο για να το κάνει για πάρτη σου. Αν είσαι εντάξει μ' αυτό σαν σκέψη, εγώ το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι λυπάμαι που υπάρχουν άνθρωποι που σκέφτονται μ' αυτόν τον τρόπο.
Στο παράδειγμα που μου έφερες επίσης, ανέφερες ότι ο τύπος ανυπομονούσε να κάτσει στην ηλεκτρική καρέκλα και να του βάλουν τα ηλεκτρόδια και να πεθάνει. Επομένως όχι μόνο τιμωρία δεν ήταν γι' αυτό, ίσα-ίσα ήταν λύτρωση. Επομένως ποιος αυτοαναιρείται εδώ πέρα? Αν πάλι μου πεις ότι αυτό ήταν ένα τυχαίο παράδειγμα, πάλι αυτοαναιρείσαι, γιατί δεν μπορείς να βασίσεις μια άποψη για μια ομάδα ατόμων σε μια μεμονωμένη περίπτωση.
Και για να κλείσω, στα 5 παραδείγματα που θα μου φέρεις για ισοβίτες ή βαρυποινίτες που δεν συνετίστηκαν, θα σου φέρω εγώ άλλα 5 που το κατάφεραν. Δεν μπορείς να καταδικάσεις κατευθείαν κάποιον ότι είναι αθεράπευτος επειδή είναι κατά συρροήν δολοφόνος, μανιακός, σαδιστής ή οτιδήποτε άλλο, γιατί δεν ξέρεις τι κουβαλάει από πίσω του και πώς αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να τον επαναφέρει (το ότι κουβαλάει κάποια προϊστορία πίσω του δεν σημαίνει επ' ουδενί ότι δικαιολογώ τις πράξεις του ή κάτι τέτοιο). Με την δική σου λογική και τον οποιοδήποτε ψυχασθενή θα έπρεπε να τον κλείσουμε μέσα, είτε ως εν δυνάμει σάπιο άνθρωπο είτε ως αθεράπευτη περίπτωση. Εμ, νοτ?

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
oneiricocelot
Νεοφερμένο μέλος


Κάτσε, άμα το πρόβλημα είναι ότι βγαίνουν οι ισοβίτες ενώ θα έπρεπε να σαπίσουν μέσα, γιατί δεν τα βάζεις με το κράτος που τους αφήνει? Δηλαδή επειδή βγαίνει το 1/3 και ξαναμπαίνει, λόγω κάποιας ανεπάρκειας (στο κράτος, στο δικαστήριο, στον ψυχολόγο που έκανε την αξιολόγηση, whatever), πρέπει να περάσουμε στην λύση της θανάτωσης? Εγώ μαζί σου ότι είναι μαλακία που βγαίνει το 1/3 των ισοβιτών. Αλλά δεν σε είδα πουθενά να λες ότι θα έπρεπε να απαιτήσουμε από το κράτος να θεσπίσει κάποιο νόμο ή να τροποποιήσει την νομοθεσία ή οτιδήποτε προκειμένου να σαπίσουν μέσα ως ένοχοι (εκτός και αν αποδειχθεί κάτι στην πορεία) και να μην ξαναδούν το φως της ημέρας. Δεν νομίζεις ότι είναι ακραία λύση να απαιτείς την αφαίρεση μιας ζωής για να μην ζεις εσύ με τον φόβο ότι μπορεί να βγει και μπορεί να ξανακάνει τα ίδια?
Το είπα και θα το ξαναπώ: Αφήστε την αυτοδικία στην άκρη, για εκεί δεν θα εκφέρω άποψη. Το να ζητάς όμως από κάποιον φορέα να θανατώσει κάποιον συνάνθρωπό σου (σάπιο, μαλάκα, απόβρασμα της κοινωνίας, στην τελική άξιο της μοίρας του για να πεθάνει όντως), είναι σαν να βάζεις πληρωμένο δολοφόνο για να το κάνει για πάρτη σου. Αν είσαι εντάξει μ' αυτό σαν σκέψη, εγώ το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι λυπάμαι που υπάρχουν άνθρωποι που σκέφτονται μ' αυτόν τον τρόπο.
Στο παράδειγμα που μου έφερες επίσης, ανέφερες ότι ο τύπος ανυπομονούσε να κάτσει στην ηλεκτρική καρέκλα και να του βάλουν τα ηλεκτρόδια και να πεθάνει. Επομένως όχι μόνο τιμωρία δεν ήταν γι' αυτό, ίσα-ίσα ήταν λύτρωση. Επομένως ποιος αυτοαναιρείται εδώ πέρα? Αν πάλι μου πεις ότι αυτό ήταν ένα τυχαίο παράδειγμα, πάλι αυτοαναιρείσαι, γιατί δεν μπορείς να βασίσεις μια άποψη για μια ομάδα ατόμων σε μια μεμονωμένη περίπτωση.
Και για να κλείσω, στα 5 παραδείγματα που θα μου φέρεις για ισοβίτες ή βαρυποινίτες που δεν συνετίστηκαν, θα σου φέρω εγώ άλλα 5 που το κατάφεραν. Δεν μπορείς να καταδικάσεις κατευθείαν κάποιον ότι είναι αθεράπευτος επειδή είναι κατά συρροήν δολοφόνος, μανιακός, σαδιστής ή οτιδήποτε άλλο, γιατί δεν ξέρεις τι κουβαλάει από πίσω του και πώς αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να τον επαναφέρει (το ότι κουβαλάει κάποια προϊστορία πίσω του δεν σημαίνει επ' ουδενί ότι δικαιολογώ τις πράξεις του ή κάτι τέτοιο). Με την δική σου λογική και τον οποιοδήποτε ψυχασθενή θα έπρεπε να τον κλείσουμε μέσα, είτε ως εν δυνάμει σάπιο άνθρωπο είτε ως αθεράπευτη περίπτωση. Εμ, νοτ?![]()
Σωστά τα λες. Η μόνη μου ενσταση για εφαρμογη της θανατικής ποινής είναι για αυτά τα παραδειγματα που είχα αναφέρει. Δεν πιστευω ότι το οτι ο ανθρωπος ειναι μανιακος δολοφονος σαδιστής ανθρωποφαγος και εχει οτι αρρωστεια κυκλοφορει στον κοσμο σφινομενη στο κεφαλι του μπορεί να συνετιστεί και φυσικά δεν δικαιωλογούνται οι πραξεις του. Εαν λοιπον δεν θανατωθούν, τι θα πρέπει να τους κάνουμε? Συμφωνω να τους χωσουμε ισοβια αλλά οχι να βγουν σε 20 χρόνια και να ξανααρχισουν τις ανωμαλίες τους... ούτε από την αλλη να τους στειλουμε σε κλινική γιατί πολύ απλά "είναι τρελοί για δέσιμο" (με το δεσιμο δεν εννοω το δεσιμο στην ηλεκτρικη

Αυτή είναι η δικιά μου τοποθέτηση, και συγνώμη αν φάνηκε διαφορετική η στάση μου. Τώρα αν συμφωνείς ή όχι δεν ξερω.
EDIT: Επίσης, αν υποθέσουμε ότι ο κ. Fish δεν κατεληγε στην ηλεκτρική και ήσουν εσυ η μάνα που έλαβε το γράμμα με την συνταγή του παιδιού του (παντα υποθετω) τι θα ενιωθες? Δεν θα τον ηθελες πραγματικά νεκρό για το κακό που σου προκάλεσε και με την άρρωστη ανωμαλία στον εγκέφαλό του? (Τη συνταγή φυσικά δεν την παραθέτω γιατί θα γίνει της μουρλής στο ischool αλλά βρίσκεται στα λινκ που έδωσα πιο πανω...δυστυχώς!)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
transient
Πολύ δραστήριο μέλος


α) Οτι ο σωφρονισμός είναι σε κάθε περίπτωση κάτι εφικτό
β) Ότι το σύνταγμα πρέπει να θέτει ως πρωταρχική αξία και θεμέλιο στη χάραξη κάθε πολιτικής τη διαφύλαξη της ανθρώπινης ζωής
Το να αποδέχεται τη θανατική ποινή είναι μια αντίφαση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
JKaradakov
Τιμώμενο Μέλος


Αν κάποιος αποδεχθεί τα εξής:
α) Οτι ο σωφρονισμός είναι σε κάθε περίπτωση κάτι εφικτό
β) Ότι το σύνταγμα πρέπει να θέτει ως πρωταρχική αξία και θεμέλιο στη χάραξη κάθε πολιτικής τη διαφύλαξη της ανθρώπινης ζωής
Το να αποδέχεται τη θανατική ποινή είναι μια αντίφαση.
Σε αυτήν εκεί την μικρή λεξούλα διαφωνούμε...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
bkar1997
Νεοφερμένο μέλος


Η ιδεολογία μου είναι ότι οι φυλακές πρέπει να έχουν σωφρονιστικό ρόλο (ασχέτως αν τώρα δεν έχουν) ώστε το άτομο να βγει στην κοινωνία και να ενταχθεί.Με την θανατική ποινή δεν του επιτρέπεις να σωφρονιστεί.Επίσης, η θανατική ποινή συνήθως χρησιμοποιείται για εκδικητικούς λόγους.Το θεωρώ τουλάχιστον απαράδεκτο οι αρμόδιες αρχές να καταδικάσουν κάποιον σε θάνατο επειδή σκότωσε κάποιον άλλον.Και 5000 αγοράκια να έχει βιάσει ο άλλος, δεν έχουμε κανένα δικαιώμα ως άνθρωποι να τον καταδικάσουμε και να μην του επιτρέψουμε να μετανοήσει.
ΟΜΩΣ, όσο κυνικό και να ακούγεται, εν καιρώ πολέμου τα πράγματα ψιλοαλλάζουν.Είμαι οπαδός του Μακιαβέλι και πάντα σκέφτομαι εντελώς ρεαλιστικά και πρακτικά.Η εκτέλεση μπορεί να δικαιολογηθεί για συμμόρφωση των υπολοίπων, καθώς η κατάσταση είναι εντελώς έκρυθμη και ρευστή και έχεις αναλάβει ένα έργο, να υπερασπιστείς τους x,y.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nikos1111
Νεοφερμένο μέλος


Αμα ο αλλος ομως εχει σκοτωσει,καρα-λυστεψει,ειναι τρομοκρατης,εγκληματιας(στυλ μαζιωτη,ξυρου)και βεβαια ναι !
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PanosGR
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Giorgos216
Πολύ δραστήριο μέλος


Προσωπικά θεωρώ πως κανένας άνθρωπος δεν έχει την εξουσία να αφαιρέσει τη ζωή ενός άλλου ανθρώπου. Θεωρώ πως είναι ο πιο άδικος, ανήθικος και αποτυχημένος θεσμός που εφαρμόζεται στις σύγχρονες κοινωνίες ( πλην των θρησκευτικών κανόνων, πχ Σαρία, αν και αυτοί με βρίσκουν απολύτως εναντίον ). Πρόσφατα είχα μία συζήτηση με την παρέα μου σχετικά με τον Ξηρό και το αν η θανατική ποινή είναι η σωστή τιμωρία για αυτόν. Δυστυχώς ήμουν ο μόνος που άσκησε βέτο και είπε όχι. Πραγματικά το θεωρώ κατάντια που νέοι άνθρωποι και έφηβοι σκέφτονται παλαιολιθικά.
Έχει ενδιαφέρον αυτό που λες. Αλλά γιατί θεωρούμε πως δεν έχει κανένας άνθρωπος την εξουσία να αφαιρέσει τη ζωή άλλου ανθρώπου, ενώ έχει την εξουσία να αφαιρέσει την ελευθερία άλλου ανθρώπου; Αυτό το ορίζουν οι νόμοι, τους οποίους διαμορφώνουν οι ίδιοι οι άνθρωποι. Συνεπώς, πού διαφέρει το ένα από το άλλο στην πραγματικότητα;

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 0 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.