Μαθηματικό με μεταπτυχιακό σε οικονομικά

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,418 μηνύματα.
οι πτυχιούχοι ΤΕΙ Διοίκησης Επιχειρήσεων τι ακριβώς διοικούν;

Την Microsoft, την Αpple, την Google...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
ρε φιλε εισαι ακριβως μεσα στο μυαλο μου.διοικηση επιχειρησεων,μαρκετινγκ και μαλακιες.αν θες να ασχοληθεις με οικονομικα πηγαινε οικονομικων επιστημων,πηγαινε χρηματοοικονο μικη και λογιστικη,αντε και χρηματοοικονομικη και τραπεζικη διοικητικη.ολα τα αλλα ειναι αρχιδια καπαμα

Πως φαίνεται κάποιος ο οποίος δεν έχει καμία σχέση με τα πράγματα.

Στο ΟΔΕ επειδή δεν τα ξέρετε καλά, κάνουμε μόνο 2 μαθήματα που είναι "σαν το ΑΟΔΕ". Κατα τ'άλλα καμία σχέση!
Η Λογιστική & Χρηματοδοτική Διοίκηση είναι μέρος της Δ.Ε, που με την αντίστοιχη κατεύθυνση- ίσως και ένα μεταπτυχιακό- τη καλύπτεις εξ'ολοκλήρου. Όσο για την Τραπεζική Διοικητική είναι ένας ακόμα πιο εξειδικευμένος κλάδος που χρησιμοποιεί σε ένα συντριπτικό ποσοστό τα χρηματοοικονομικά.

Το ότι δεν σου αρέσει το προπτυχιακό σε Δ.Ε η Μάρκετινγκ δεν σημαίνει ότι είναι μαλακίες.
Εγώ παρόλο που έπιανα όλα τα τμήματα της ΑΣΟΕΕ δήλωσα 1η επιλογή την ΟΔΕ, γιατί δεν ήθελα να εξειδικευτώ από προπτυχιακό επίπεδο. Δεν με απασχολεί η γνώμη σου, αλλά βγες στην αγορά εργασίας και μετά έλα να μας πεις τι πιστεύεις.
Το ψιλικατζίδικο της γειτονιάς του. Το θεωρώ ανούσιο να σπουδάσεις διοίκηση επιχειρήσεων, όταν δεν έχεις κάποια έτοιμη επιχείρηση να αναλάβεις, ή δεν έχεις χρήματα ωστε να φτιάξεις εσύ μια.
Σε ξένη επιχείρηση είναι δύσκολο να δουλέψεις. Γιατί να εμπιστευτεί εσένα και όχι κάποιον γνωστό τους; Συνήθως μέσω γνωριμιών γίνονται αυτές οι δουλείες, και δεν ακολουθεί το μοτίβο «Καταθέτω βιογραφικό--->περνάω απο συνέντευξη--->σε παίρνω».

Τότε είναι ανούσιο να σπουδάζουν παιδιά σε σχολές 5ου πεδίου. Διότι τα τμήματα ΟΔΕ και Οικονομικής Επιστήμης είναι τα βασικότερα τμήματα σε αυτό το πεδίο.

Θες να μου πείς ότι η Colgate-Palmolive ή η IBM θα διαλέξει κάποιον γνωστό γνωστού; Το μόνο που υπάρχει στις μεγάλες επιχειρήσεις είναι ότι κάποιος εργαζόμενος της μπορεί να προτείνει κάποιον για εργασία και αν κρίνει η εταιρεία ότι πληρεί τις προυποθέσεις (έπειτα απο συνεντεύξεις κτλπ) τότε τον προσλαμβάνει.
Εσυ προφανώς μιλάς για τις μικρές επιχειρήσεις (οικογενειακές) που αυτοί που τις διοικούν δεν έχουν γνώσεις πάνω στην Δ.Ε, απλά είχαν μια ιδέα, ένα κεφάλαιο και 1 λογιστή (η και συμβουλο) για να δίνει τις κατευθυντήριες γραμμές.
Θα σου πρότεινα προτού πετάξεις τις αρλούμπες σου, να ψάχνεις παραπάνω το θεματάκι.

Τα μαθηματικά είναι η βάση των επιστημών. Θες δε θες θα κάνεις μαθηματικά. Μια φίλη μου είναι στο οικονομικό και μου λέει οτι κάνουν μαθήματα σαν το ΑΟΔΕ. Φαντάσου δηλαδή... :whistle: Ολα αυτά είναι θεωρίες. Στην πράξη αλλιώς είναι. Πας σε μια τράπεζα, σε 1-2 μήνες έχεις μάθει καλά τη δουλειά. Θα μου πεις, πριν 10-15 χρόνια όποιος ήθελε δούλευε σε τράπεζα. Και πτυχίο φιλολογίας να είχες, μπορούσες να πιάσεις δουλειά σε τράπεζα

Θα επαναλάβω ότι σε όλα τα οικονομικά τμήματα, ακόμα και στο πολυτεχνείο υπάρχουν μαθήματα Δ.Ε (όπως Management η Γενικές Αρχές Δ.Ε η Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων)

Όλα βασίζονται πάνω στη θεωρία. Υπάρχουν συγκεκριμένες φόρμες στις οποίες κινούνται τα πράγματα. Όσο αφορά την Δ.Ε.
Απο εκεί και πέρα αν μιλάς για εργασία σε κατώτερα ιεραρχικά επίπεδα σαφώς τότε θα μιλήσουμε για πιο εμπειρικές εργασίες και πρακτικές. Θα ήθελα να γίνεις βέβαια πιο συγκεκριμένος! Μιλάς για τα παιδιά που κάνουν πρακτική άσκηση σε τράπεζα τύπου "πως να βγάζεται 10000 φωτοτυπίες σε μια μέρα" η αυτούς που δουλεύουν πάνω στα δάνεια, σε risk management κτλπ?
Αν νομίζεις ότι αυτά μαθαίνονται "εμπειρικά" είσαι εντελώς εκτός τόπου και χρόνου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Alejandro che 7

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Αλέξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πατήσια (Αττική). Έχει γράψει 1,859 μηνύματα.
Κατά πόσο θεωρείται εφικτό να γίνει κάποιος αναλογιστής στην Ελλάδα αν έχει διάθεση να προσπαθήσει σκληρά;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vasilis12345

Δραστήριο μέλος

Ο vasilis12345 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 415 μηνύματα.
αναλογιστης=δυσκολο....υπαρχουν, 85 σε ολη την ελλαδα?
για μενα η ιδανικη σχολη ειναι στατιστικη ασοεε
εχεις και μαθηματικες γνωσεις και κανουν κατι λιγα οικονομικα (δινεις και τετοια)

οχι οτι δεν μπορεις απο πολυτεχνειο και μαθηματικο
απλως λεω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vikam18

Δραστήριο μέλος

Ο vikam18 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 784 μηνύματα.
Για μένα η καλυτερη σχολη ειναι Σεμφε με κύρια ροη την στατιστικη και δευτερεύον ροη την εφαρμοσμένη ανάλυση στην οικονομία . Άριστα μαθηματικα , πολυ καλη στατιστικη , αρκετα καλές βάσεις στην οικονομική θεωρία . Να μου πεις πάντα αυτο λέω . Αλλα προφανώς αφου είχα πρώτη επιλογή Σεμφε την θεωρω ιδανικη :) οπότε ίσως η γνώμη μου να μην ειναι τόσο αντικειμενική !
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

andrespan12345

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο andrespan12345 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 346 μηνύματα.
Για μένα η καλυτερη σχολη ειναι Σεμφε με κύρια ροη την στατιστικη και δευτερεύον ροη την εφαρμοσμένη ανάλυση στην οικονομία . Άριστα μαθηματικα , πολυ καλη στατιστικη , αρκετα καλές βάσεις στην οικονομική θεωρία . Να μου πεις πάντα αυτο λέω . Αλλα προφανώς αφου είχα πρώτη επιλογή Σεμφε την θεωρω ιδανικη :) οπότε ίσως η γνώμη μου να μην ειναι τόσο αντικειμενική !

σωπα ρε,καλα που το καταλαβες.οταν τελειωνεις νομικη εισαι δικηγορος,οταν τελειωνεις ιατρικη εισαι γιατρος οταν τελειωνεις λογιστικη εισαι λογιστης,εσυ οταν τελειωσεις τι θα εισαι,εφαρμοσμενος μαθηματικος?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

GeorgeRtr

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο GeorgeRtr αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 203 μηνύματα.
Πως φαίνεται κάποιος ο οποίος δεν έχει καμία σχέση με τα πράγματα.

Στο ΟΔΕ επειδή δεν τα ξέρετε καλά, κάνουμε μόνο 2 μαθήματα που είναι "σαν το ΑΟΔΕ". Κατα τ'άλλα καμία σχέση!
Η Λογιστική & Χρηματοδοτική Διοίκηση είναι μέρος της Δ.Ε, που με την αντίστοιχη κατεύθυνση- ίσως και ένα μεταπτυχιακό- τη καλύπτεις εξ'ολοκλήρου. Όσο για την Τραπεζική Διοικητική είναι ένας ακόμα πιο εξειδικευμένος κλάδος που χρησιμοποιεί σε ένα συντριπτικό ποσοστό τα χρηματοοικονομικά.

Το ότι δεν σου αρέσει το προπτυχιακό σε Δ.Ε η Μάρκετινγκ δεν σημαίνει ότι είναι μαλακίες.
Εγώ παρόλο που έπιανα όλα τα τμήματα της ΑΣΟΕΕ δήλωσα 1η επιλογή την ΟΔΕ, γιατί δεν ήθελα να εξειδικευτώ από προπτυχιακό επίπεδο. Δεν με απασχολεί η γνώμη σου, αλλά βγες στην αγορά εργασίας και μετά έλα να μας πεις τι πιστεύεις.


Τότε είναι ανούσιο να σπουδάζουν παιδιά σε σχολές 5ου πεδίου. Διότι τα τμήματα ΟΔΕ και Οικονομικής Επιστήμης είναι τα βασικότερα τμήματα σε αυτό το πεδίο.

Θες να μου πείς ότι η Colgate-Palmolive ή η IBM θα διαλέξει κάποιον γνωστό γνωστού; Το μόνο που υπάρχει στις μεγάλες επιχειρήσεις είναι ότι κάποιος εργαζόμενος της μπορεί να προτείνει κάποιον για εργασία και αν κρίνει η εταιρεία ότι πληρεί τις προυποθέσεις (έπειτα απο συνεντεύξεις κτλπ) τότε τον προσλαμβάνει.
Εσυ προφανώς μιλάς για τις μικρές επιχειρήσεις (οικογενειακές) που αυτοί που τις διοικούν δεν έχουν γνώσεις πάνω στην Δ.Ε, απλά είχαν μια ιδέα, ένα κεφάλαιο και 1 λογιστή (η και συμβουλο) για να δίνει τις κατευθυντήριες γραμμές.
Θα σου πρότεινα προτού πετάξεις τις αρλούμπες σου, να ψάχνεις παραπάνω το θεματάκι.



Θα επαναλάβω ότι σε όλα τα οικονομικά τμήματα, ακόμα και στο πολυτεχνείο υπάρχουν μαθήματα Δ.Ε (όπως Management η Γενικές Αρχές Δ.Ε η Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων)

Όλα βασίζονται πάνω στη θεωρία. Υπάρχουν συγκεκριμένες φόρμες στις οποίες κινούνται τα πράγματα. Όσο αφορά την Δ.Ε.
Απο εκεί και πέρα αν μιλάς για εργασία σε κατώτερα ιεραρχικά επίπεδα σαφώς τότε θα μιλήσουμε για πιο εμπειρικές εργασίες και πρακτικές. Θα ήθελα να γίνεις βέβαια πιο συγκεκριμένος! Μιλάς για τα παιδιά που κάνουν πρακτική άσκηση σε τράπεζα τύπου "πως να βγάζεται 10000 φωτοτυπίες σε μια μέρα" η αυτούς που δουλεύουν πάνω στα δάνεια, σε risk management κτλπ?
Αν νομίζεις ότι αυτά μαθαίνονται "εμπειρικά" είσαι εντελώς εκτός τόπου και χρόνου.

Πέστα ρε bro ν'αγιάσει το στόμα σου. Ευτυχώς που είχα και εσένα να με καθοδηγήσεις.. Δεν αξίζει να χαλιέσαι όμως για άσχετους απλά λένε οτι λαϊκίστικο υπάρχει αφού ακούνε άτομα χωρίς πείρα ή άτομα χωρίς επιστημονική γνώση επί του θέματος. Πρόσφατα μίλησα με μια φοιτήτρια της ΛΟ.ΧΡΗ και μου είπε ότι πολλές φορές φοιτητές της ΟΔΕ κάνουν μαζί τους μάθημα. Επίσης κάτι ακόμη πιο λαϊκίστικο που βγαίνει από άτομα δίχως πείρα είναι ότι ο απόφοιτος της ΟΔΕ βγαίνει "manager" έλα όμως που κάνουν μέγιστο λάθος. Οικονομολόγος βγαίνει και μάλιστα με πολύ περισσότερες γνώσεις πάνω σε θέματα οικονομίας σε τομείς που ζητά ο ιδιωτικός τομέας π.χ. τράπεζες, βιομηχανίες, κτλ. 'Αντίθετα ο απόφοιτος των οικονομικών επιστημών χωρίς μεταπτυχιακό δεν πάει πουθενά. Ο Οδιτης βγάζει και μια ανάλυση σε μια μεγάλη βιομηχανία π.χ πότε μεγιστοποιεί τα κέρδη της. Ο απλός απόφοιτος των οικ. επιστημ. τι κάνει ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vikam18

Δραστήριο μέλος

Ο vikam18 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 784 μηνύματα.
σωπα ρε,καλα που το καταλαβες.οταν τελειωνεις νομικη εισαι δικηγορος,οταν τελειωνεις ιατρικη εισαι γιατρος οταν τελειωνεις λογιστικη εισαι λογιστης,εσυ οταν τελειωσεις τι θα εισαι,εφαρμοσμενος μαθηματικος?

Ακριβως . Που ειναι το περίεργο ; :Ρ μαλιστα ο όρος εφαρμοσμενος πρπει κάπου να αναφέρεται . Εφαρμοσμενος που ; Εγω συγκεκριμένα όταν βγω απο την σχολη θα είμαι εφαρμοσμενος μαθηματικός στην θεωρητικη πληροφορικη . Αντίστοιχα άμα το πάμε έτσι άμα τελείωσεις πληροφορικη , φυσικό , μαθηματικο , οικονομικές επιστήμες , μηχανολόγος μηχανικός , ηλεκτρολόγος μηχανικός , χημικός μηχανικός κτλ τι βγαίνεις ; Κανείς δεν μπορει να απαντήσει . Εξαρτάται απο τις ροές που θα επιλέξει ο καθε φοιτητής . Για παράδειγμα απο ημμυ άλλοι βγαίνουν ηλεκτρολογοι , άλλοι ασχολούνται με την ενέργεια , αλλη με την πληροφορικη κτλ ! Απλα τα πράγματα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,850 μηνύματα.
σωπα ρε,καλα που το καταλαβες.οταν τελειωνεις νομικη εισαι δικηγορος,οταν τελειωνεις ιατρικη εισαι γιατρος οταν τελειωνεις λογιστικη εισαι λογιστης,εσυ οταν τελειωσεις τι θα εισαι,εφαρμοσμενος μαθηματικος?

Υπάρχει η ειδικότητα του 'Εφαρμοσμένου Μαθηματικού' ή Applied Mathematician. Vikam και άλλοι, λόγω ιδιότητος και επειδή το έχω ψάξει αρκετά, ο όρος Εφαρμοσμένα Μαθηματικά αφορά και το κομμάτι των προχωρημένων μαθηματικών τεχνικών που απαιτούνται για την ποιοτική μελέτη άλλων επιστημών. Δεν σημαίνει πάντα ότι είναι μαθηματικά με εφαρμογές αλλά είναι τα ανώτερα μαθηματικά των εφαρμογών της παραγωγικής έρευνας σε Ερευνητικά Κέντρα, Εταιρίες ή Βιομηχανίες. Αν δεχτούμε ότι η Συναρτησιακή Ανάλυση είναι κλάδος των Καθαρών (Θεωρητικών) Mαθηματικών ή Pure Mathematics τότε η Θεωρία Τελεστών που είναι κεφάλαιό της, είναι κλάδος των Εφαρμοσμένων Μαθηματικών αφού δίνει απαντήσεις στα μαθηματικά προχωρημένης Κβαντομηχανικής και αποτελεί την "γλώσσα" γραφής της (τυχαίο παράδειγμα).

Παραθέτω μια ανάλυση από την wikipedia:
Historically, applied mathematics consisted principally of applied analysis, most notably differential equations; approximation theory (broadly construed, to include representations, asymptotic methods, variational methods, and numerical analysis); and applied probability. These areas of mathematics were intimately tied to the development of Newtonian physics, and in fact the distinction between mathematicians and physicists was not sharply drawn before the mid-19th century. This history left a legacy as well: until the early 20th century subjects such as classical mechanics were often taught in applied mathematics departments at American universities rather than in physics departments, and fluid mechanics may still be taught in applied mathematics departments.Engineering and computer science departments have traditionally made use of applied mathematics.

Today, the term "applied mathematics" is used in a broader sense. It includes the classical areas above, as well as other areas that have become increasingly important in applications. Even fields such as number theory that are part of pure mathematics are now important in applications (such as cryptography), though they are not generally considered to be part of the field of applied mathematics per se. Sometimes, the term "applicable mathematics" is used to distinguish between the traditional applied mathematics that developed alongside physics and the many areas of mathematics that are applicable to real-world problems today.
There is no consensus as to what the various branches of applied mathematics are. Such categorizations are made difficult by the way mathematics and science change over time, and also by the way universities organize departments, courses, and degrees.

Many mathematicians distinguish between "applied mathematics", which is concerned with mathematical methods, and the "applications of mathematics" within science and engineering. A biologist using a population model and applying known mathematics would not be doing applied mathematics, but rather using it; however, mathematical biologists have posed problems that have stimulated the growth of pure mathematics. Mathematicians such as Poincaré and Arnold deny the existence of "applied mathematics" and claim that there are only "applications of mathematics"; similarly, non-mathematicians blend applied mathematics and applications of mathematics. The use and development of mathematics to solve industrial problems is also called "industrial mathematics". The success of modern numerical mathematical methods and software has led to the emergence of computational mathematics, computational science, and computational engineering, which use high-performance computing for the simulation of phenomena and the solution of problems in the sciences and engineering. These are often considered interdisciplinary disciplines.

Historically, mathematics was most important in the natural sciences and engineering. However, since World War II, fields outside of the physical sciences have spawned the creation of new areas of mathematics, such as game theory and social choice theory, which grew out of economic considerations, or neural networks, which arose out of the study of the brain in neuroscience. The advent of the computer has created new applications: studying and using the new computer technology itself (computer science), using computers to study problems arising in other areas of science (computational science), and studying the mathematics of computation (for example, theoretical computer science, computer algebra, numerical analysis). Statistics is probably the most widespread mathematical science used in the social sciences, but other areas of mathematics are proving increasingly useful in these disciplines, most notably in economics.

Mathematical finance is concerned with the modelling of financial markets.

Fluid mechanics is often considered a branch of applied mathematics.


ΠΗΓΗ: Applied Mathematics
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Jack of Spades

Περιβόητο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,431 μηνύματα.
Ετσι να άπαντας εκει που σε συμφαιρει . Οχι . Τι να καταλάβεις απο αναλογιστική . Πρακτικά οι απόφοιτοι της σχολής σου ειναι ανίκανοι να ασκήσουν ενα τέτοιο επάγγελμα !
Βασικά αυτό κάνει μονίμως,μη δίνεις σημασία...για να περνάει η ώρα καλός είναι!:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vikam18

Δραστήριο μέλος

Ο vikam18 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 784 μηνύματα.
Υπάρχει η ειδικότητα του 'Εφαρμοσμένου Μαθηματικού' ή Applied Mathematician. Vikam και άλλοι, λόγω ιδιότητος και επειδή το έχω ψάξει αρκετά, ο όρος Εφαρμοσμένα Μαθηματικά αφορά και το κομμάτι των προχωρημένων μαθηματικών τεχνικών που απαιτούνται για την ποιοτική μελέτη άλλων επιστημών. Δεν σημαίνει πάντα ότι είναι μαθηματικά με εφαρμογές αλλά είναι τα ανώτερα μαθηματικά των εφαρμογών της παραγωγικής έρευνας σε Ερευνητικά Κέντρα, Εταιρίες ή Βιομηχανίες. Αν δεχτούμε ότι η Συναρτησιακή Ανάλυση είναι κλάδος των Καθαρών (Θεωρητικών) Mαθηματικών ή Pure Mathematics τότε η Θεωρία Τελεστών που είναι κεφάλαιό της, είναι κλάδος των Εφαρμοσμένων Μαθηματικών αφού δίνει απαντήσεις στα μαθηματικά προχωρημένης Κβαντομηχανικής και αποτελεί την "γλώσσα" γραφής της (τυχαίο παράδειγμα).

Παραθέτω μια ανάλυση από την wikipedia:
Historically, applied mathematics consisted principally of applied analysis, most notably differential equations; approximation theory (broadly construed, to include representations, asymptotic methods, variational methods, and numerical analysis); and applied probability. These areas of mathematics were intimately tied to the development of Newtonian physics, and in fact the distinction between mathematicians and physicists was not sharply drawn before the mid-19th century. This history left a legacy as well: until the early 20th century subjects such as classical mechanics were often taught in applied mathematics departments at American universities rather than in physics departments, and fluid mechanics may still be taught in applied mathematics departments.Engineering and computer science departments have traditionally made use of applied mathematics.

Today, the term "applied mathematics" is used in a broader sense. It includes the classical areas above, as well as other areas that have become increasingly important in applications. Even fields such as number theory that are part of pure mathematics are now important in applications (such as cryptography), though they are not generally considered to be part of the field of applied mathematics per se. Sometimes, the term "applicable mathematics" is used to distinguish between the traditional applied mathematics that developed alongside physics and the many areas of mathematics that are applicable to real-world problems today.
There is no consensus as to what the various branches of applied mathematics are. Such categorizations are made difficult by the way mathematics and science change over time, and also by the way universities organize departments, courses, and degrees.

Many mathematicians distinguish between "applied mathematics", which is concerned with mathematical methods, and the "applications of mathematics" within science and engineering. A biologist using a population model and applying known mathematics would not be doing applied mathematics, but rather using it; however, mathematical biologists have posed problems that have stimulated the growth of pure mathematics. Mathematicians such as Poincaré and Arnold deny the existence of "applied mathematics" and claim that there are only "applications of mathematics"; similarly, non-mathematicians blend applied mathematics and applications of mathematics. The use and development of mathematics to solve industrial problems is also called "industrial mathematics". The success of modern numerical mathematical methods and software has led to the emergence of computational mathematics, computational science, and computational engineering, which use high-performance computing for the simulation of phenomena and the solution of problems in the sciences and engineering. These are often considered interdisciplinary disciplines.

Historically, mathematics was most important in the natural sciences and engineering. However, since World War II, fields outside of the physical sciences have spawned the creation of new areas of mathematics, such as game theory and social choice theory, which grew out of economic considerations, or neural networks, which arose out of the study of the brain in neuroscience. The advent of the computer has created new applications: studying and using the new computer technology itself (computer science), using computers to study problems arising in other areas of science (computational science), and studying the mathematics of computation (for example, theoretical computer science, computer algebra, numerical analysis). Statistics is probably the most widespread mathematical science used in the social sciences, but other areas of mathematics are proving increasingly useful in these disciplines, most notably in economics.

Mathematical finance is concerned with the modelling of financial markets.

Fluid mechanics is often considered a branch of applied mathematics.


ΠΗΓΗ: Applied Mathematics

Άμα έλεγα υψηλές μαθηματικές τεχνικές θα μου έλεγαν κλασσικά οτι υποβάθμιζω τα τμήματα μαθηματικών και υπερκτιμώ την Σεμφε γιατι πολυ απλα δεν θα καταλάβαιναν τι σημαίνει ο όρος . Τεσπα . Εμένα αυτο που με εκνευριζει περισσότερο ειναι οι φοιτητές αλλα και οι καθηγητές του μαθηματικου εκπα που νομίζουν οτι ειναι η καλυτερη μαθηματικη σχολη στην Ελλάδα και το λένε συνεχώς υποβαθμίζοντας τα επαρχιακα τμήματα . Εμάς οι καθηγητές μας ουτε που ασχολούνται ξέρω γω μονο καμια φορα μας βάζουν κανα θεμα απο την εξεταστική τους και τους κοροϊδεύουν :Ρ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

echoe

Νεοφερμένος

Η echoe αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 10 μηνύματα.
Για μαθηματικός δεν είσαι πολύ ανοιχτόμυαλος πάντως.Κ μάλλον δεν κατάλαβες τι έγραψα παραπάνω.Δεν είπα ότι το μαθηματικό του εκπα είναι καλύτερη σχολή.Είπα ότι είναι πιο δύσκολη.Κ εγώ αν ξανάκανα μηχανογραφικό πιστεψέ με δε θα διάλεγα μαθηματικό Αθηνας.Χαλάρωσε όμως λίγο γιατί παρουσιάζεις τη σχολή σου καλύτερη και ανώτερη απ'ολες.Κάτι το οποίο είναι υποκειμενικό.
Ξέρω ότι οι καθηγητές στο ΕΜΠ κάνουν πολύ καλό μάθημα και λύνουν και πολλές ασκήσεις σε αντίθεση με τους δικούς μας που είναι κομπλεξικοί και λίγοι κάνουν καλό μάθημα.
Οταν εσάς ο καθηγητής σας έχει λύσει ασκήσεις και σας βάζει παρόμοια θέματα στο τέλος,χαίρω πολύ κ εγώ 10 θα έγραφα.Η όταν σας έχει λύσει παρόμοια θέματα με τα δικά μας,πάλι εύκολα θα σου φανούν.Αν όμως άλλα σας έκανε στο μάθημα και μετά στην εξεταστική σας έβαζε ότι του κατέβαινε και πήγαινες εσύ και νόμιζες ότι είσαι σε λάθος μάθημα να δω τι θα έλεγες μετά.
Το αν ένα μάθημα είναι δύσκολο ή όχι ειναι υποκειμενικό.Και είναι στο θέμα του καθηγητή αν θα το κάνει πιο εύκολο και κατανοητό ή αν θα το κάνει δύσκολο και απρόσιτο.
Οπότε μην είσαι τόσο απόλυτος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,850 μηνύματα.
Άμα έλεγα υψηλές μαθηματικές τεχνικές θα μου έλεγαν κλασσικά οτι υποβάθμιζω τα τμήματα μαθηματικών και υπερκτιμώ την Σεμφε γιατι πολυ απλα δεν θα καταλάβαιναν τι σημαίνει ο όρος . Τεσπα . Εμένα αυτο που με εκνευριζει περισσότερο ειναι οι φοιτητές αλλα και οι καθηγητές του μαθηματικου εκπα που νομίζουν οτι ειναι η καλυτερη μαθηματικη σχολη στην Ελλάδα και το λένε συνεχώς υποβαθμίζοντας τα επαρχιακα τμήματα . Εμάς οι καθηγητές μας ουτε που ασχολούνται ξέρω γω μονο καμια φορα μας βάζουν κανα θεμα απο την εξεταστική τους και τους κοροϊδεύουν :Ρ

Οι υψηλές μαθηματικές τεχνικές διδάσκονται οπουδήποτε διδάσκουν τα μαθηματικά ως κύρια επιστήμη ή στο 60% του προγράμματος σπουδών ..όπως το Τμήμα Φυσικής. Γίνεται να διδάσκουν κατώτερες τεχνικές ..σε Πανεπιστήμιο; :/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dr. No

Δραστήριο μέλος

Ο Dr. No αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Άγιος Δημήτριος (Αττική). Έχει γράψει 526 μηνύματα.
vikam έτσι από περιέργεια ρωτάω, ποιό το πρώτο πτυχίο των καθηγητών σας, πού κοροιδεύουν τους αντίστοιχους του ΕΚΠΑ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

echoe

Νεοφερμένος

Η echoe αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 10 μηνύματα.
Πτυχίο μαθηματικών έχουν οι περισσότεροι και μαλιστα υπάρχουν πολλοί που έχουν πρώτο πτυχίο απο το ΕΚΠΑ!Τυχαίο?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vasilis12345

Δραστήριο μέλος

Ο vasilis12345 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 415 μηνύματα.
Για μαθηματικός δεν είσαι πολύ ανοιχτόμυαλος πάντως.Κ μάλλον δεν κατάλαβες τι έγραψα παραπάνω.Δεν είπα ότι το μαθηματικό του εκπα είναι καλύτερη σχολή.Είπα ότι είναι πιο δύσκολη.Κ εγώ αν ξανάκανα μηχανογραφικό πιστεψέ με δε θα διάλεγα μαθηματικό Αθηνας.Χαλάρωσε όμως λίγο γιατί παρουσιάζεις τη σχολή σου καλύτερη και ανώτερη απ'ολες.Κάτι το οποίο είναι υποκειμενικό.
Ξέρω ότι οι καθηγητές στο ΕΜΠ κάνουν πολύ καλό μάθημα και λύνουν και πολλές ασκήσεις σε αντίθεση με τους δικούς μας που είναι κομπλεξικοί και λίγοι κάνουν καλό μάθημα.
Οταν εσάς ο καθηγητής σας έχει λύσει ασκήσεις και σας βάζει παρόμοια θέματα στο τέλος,χαίρω πολύ κ εγώ 10 θα έγραφα.Η όταν σας έχει λύσει παρόμοια θέματα με τα δικά μας,πάλι εύκολα θα σου φανούν.Αν όμως άλλα σας έκανε στο μάθημα και μετά στην εξεταστική σας έβαζε ότι του κατέβαινε και πήγαινες εσύ και νόμιζες ότι είσαι σε λάθος μάθημα να δω τι θα έλεγες μετά.
Το αν ένα μάθημα είναι δύσκολο ή όχι ειναι υποκειμενικό.Και είναι στο θέμα του καθηγητή αν θα το κάνει πιο εύκολο και κατανοητό ή αν θα το κάνει δύσκολο και απρόσιτο.
Οπότε μην είσαι τόσο απόλυτος.

να σχολιασω κατι, δεν ειμαι σε μαθηματικη ή πολυτεχνικη σχολη (οποτε ισως για αυτο και ο προβληματισμος αυτος)
θεωρω ομως...οτι οντως ΠΡΕΠΕΙ, να σου βαλλει παρομοια πραγματα με αυτα που εχεις κανει
ενδεχομενος, πιο ΣΥΝΘΕΤΑ αλλα πρεπει να ειναι προφανης η συναφεια τους (σε καποιον συνεπη φοιτητη) με αυτα που σας εχει κανει στις διαλεξεις

αλλιως ποιο το νοημα του "μαθηματος"

θυμιζω (εκτος αν καταλαβα λαθος) οτι κανετε προπτυχιακα μαθηματα, οχι διδακτορικο
δεν οφειλετε να την ψαχνεται αλλα να μυηθειτε στην αντιστοιχη επιστημονικη/επαγγελματικη κοινοτητα

αν ημουν σε μαθηματικο ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ (το τονιζω)
δεν θα ηθελα να εξετασεις την ικανοτητα μου να παραγω μαθηματικα στο 2ωρο αλλα την ικανοτητα μου να μαθω και να τα σκεφτομαι φυσικα, σε μαθηματικα που μου διδαξες

σαφως η δημιουργικοτητα ειναι σημειο των μαθηματικων (και βασικα για μενα ειναι ο μονος λογος να τα αγαπησεις) αλλα δεν πρεπει να ειναι αυτο το εξετασιμο, σε προπτυχιακα μαθηματα
(ή τουλαχιστον, αμα εισαι διαβασμενος παιρνεις 7/10, αν ειναι και ξυπνιος να παιρνεις και αλλα 3)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

echoe

Νεοφερμένος

Η echoe αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 10 μηνύματα.
Συμφωνώ απόλυτα σε αυτά που λες.Κ με όποιο παιδί μιλησεις από μαθηματικό Αθήνας θα σου πει ότι το μεγάλο πρόβλημα είναι ότι πολλοί καθηγητές άλλα διδάσκουν και άλλα εξετάζουν.Επίσης λύνονται ελάχιστες ασκήσεις οπότε πρέπει κάθε φοιτητής να ασχοληθει παρα πολυ μόνος του και να διαθέσει πολύ χρόνο σε κάθε μάθημα για να γράψει κάποιο 5αρακι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

andrespan12345

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο andrespan12345 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 346 μηνύματα.
δηλαδη τοσο χαλια ειναι στην αθηνα?θεσσαλονικη και κρητη ειναι καλυτερα για μαθηματικο?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Άμα έλεγα υψηλές μαθηματικές τεχνικές θα μου έλεγαν κλασσικά οτι υποβάθμιζω τα τμήματα μαθηματικών και υπερκτιμώ την Σεμφε γιατι πολυ απλα δεν θα καταλάβαιναν τι σημαίνει ο όρος . Τεσπα . Εμένα αυτο που με εκνευριζει περισσότερο ειναι οι φοιτητές αλλα και οι καθηγητές του μαθηματικου εκπα που νομίζουν οτι ειναι η καλυτερη μαθηματικη σχολη στην Ελλάδα και το λένε συνεχώς υποβαθμίζοντας τα επαρχιακα τμήματα . Εμάς οι καθηγητές μας ουτε που ασχολούνται ξέρω γω μονο καμια φορα μας βάζουν κανα θεμα απο την εξεταστική τους και τους κοροϊδεύουν :Ρ

:whatever:

Μια αυτό μία τα χαρτιά που λες ότι σας δίνουν και λένε ότι είστε οι πιο γαμάτοι δνε εκπλήσσομαι που βγαίνουν όλοι οι σεμφίτες και λένε τέτοια για τη σχολή τους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

echoe

Νεοφερμένος

Η echoe αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 10 μηνύματα.
Στην Κρήτη αν δεν κάνω λάθος υπάρχει σχολή εφαρμοσμένων μαθηματικών.Και το πανεπιστήμιο Κρήτης έχει πολύ καλή φήμη.
Για Θεσσαλονίκη δεν ξέρω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top