Πανελλήνιες 2013

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Ενα πολυ ωραιο κειμενακι,καντε τον κοπο να το διαβασετε
Πολυ καλό. Έχω ένα παρόμοιο. Δεν θυμάμαι την προέλευσή του. Κάποιος μου το έστειλε κάποτε με email:

<< Για σένα που βαθμολογώ το γραπτό σου…
Ήθελα να σου γράψω δυο λόγια στο τετράδιο των εξετάσεων, αλλά αυτό δεν μου επιτρέπεται και ούτε εσύ θα δεις το γραπτό σου ξανά.
Δεν σε ξέρω. Δεν ξέρω πώς μοιάζεις. Δεν ξέρω αν είσαι αγόρι ή κορίτσι, αν και από το γραφικό σου χαρακτήρα μπορώ λίγο να το υποψιαστώ. Ξέρω μόνο την τάξη σου στο Σχολείο. Δεν ξέρω ούτε σε ποια πόλη της Ελλάδας ζεις. Όλα τα στοιχεία σου είναι σκεπασμένα με μαύρο αυτοκόλλητο πέπλο.
Κι όμως, υπάρχουν κάποια πράγματα που μαντεύω. Είσαι στα 17 με 18 και έχεις όνειρα που μπορεί οι γύρω σου να μην υποψιάζονται καν. Είσαι ένας από τους νέους που εμείς οι μεγαλύτεροι (κατά τον ποιητή) λέμε «αλήτες». Έχεις μπροστά σου τη ζωή και μέσα βαθιά στο μυαλό σου έχεις κρυμμένο το μυστικό σου σχέδιο για το πώς θα κατακτήσεις τον κόσμο. Είτε είσαι από αυτούς που πήγες στις εξετάσεις προετοιμασμένος είτε ανήκεις στους αδιάβαστους, δεν έχει σημασία. Όλα τα παιδιά έχουν δικαίωμα στο όνειρο.
Ασχολούμαι με το γραπτό σου πολύ ώρα, σε σημείο οι συνάδελφοι να με χαρακτηρίζουν «αντιπαραγωγικό βαθμολογητή». Όμως δεν μπορώ να σε βαθμολογήσω «εν ψυχρώ» απλά μετρώντας μόρια «τρεις το λάδι – τρεις το ξύδι – έξι το λαδόξυδο». Διαβάζω αυτά που έγραψες πολλές φορές, ψάχνω να βρω τι θέλεις να πεις σε κάθε σημείο, κοιτάζω ακόμα και το πρόχειρό σου να καταλάβω την πορεία της σκέψης σου.
Όταν έρχεται η ώρα να γράψω το βαθμό σου στα κουτάκια, το χέρι μου διστάζει. Δεν θέλω να σε αδικήσω. Προσπαθώ να είμαι επιεικής, αλλά δεν μπορώ και να είμαι χαριστικός γιατί αυτό θα είναι σε βάρος άλλων παιδιών που κουράστηκαν παραπάνω από σένα. Έτσι προσπαθώ να βρω τη χρυσή τομή, χωρίς ποτέ να είμαι απόλυτα σίγουρος για τον αριθμό που γράφω.
Δεν είναι κατάλληλη η στιγμή να κουβεντιάσουμε για εξεταστικά συστήματα και άλλα παρόμοια. Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να σου ευχηθώ «καλή επιτυχία» και για τις εξετάσεις, αλλά πολύ περισσότερο για τη ζωή που σε περιμένει να την κατακτήσεις.
Ένας βαθμολογητής. >>
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Gate4

Επιφανές μέλος

Η Ηägring αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 25,581 μηνύματα.
Φαρμακευτική --> Αθηνα, Βιολογία/Χημεία/Φυσική --> Κρήτη για την ώρα :P Δεν φημιζομαι για τη σταθερότητα μου αλλά όλο γύρω από αυτά κινούμαι.

Μπορεί να είμαστε συνάδελφοι! ;)
Αν περάσουμε βιολογία ναι :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

JKaradakov

Τιμώμενο Μέλος

Ο Ιορδάνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 12,311 μηνύματα.
Εγώ ποτέ δεν χρησιμοποιώ τον τύπο. Πάντα με ΕΚΙ το λύνω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gregory nub

Διάσημο μέλος

Ο gregory nub αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,619 μηνύματα.


RASPUTIIIINNN

ps: Το μόνο κακό που έχει η ογκομέτρηση, είναι πως δεν γίνεται εργαστηριακά. Γενικά, δεν λέει το 3ο από ασκήσεις. Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν βάζουν οργανική για 4ο, αλλά κάτι πραγματικά δύσκολο, όπως πχ ένα δέντρο που να μην δίνεται καμία -ή σχεδόν καμία- πληροφορία για την αρχική ένωση και να χρειάζεται να βρούμε τον συντακτικό τύπο από τις αντιδράσεις που αυτή δίνει.
Συνήθως δίνουν άμεσα ή έμμεσα τον μοριακό τύπο της αρχικής ένωσης, και η άσκηση της οργανικής γίνεται πολύ εύκολη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

*Serena*

Τιμώμενο Μέλος

Η Raven αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και μας γράφει απο Ρωσία (Ευρωπαϊκή Ρωσία). Έχει γράψει 5,992 μηνύματα.
Εγώ ποτέ δεν χρησιμοποιώ τον τύπο. Πάντα με ΕΚΙ το λύνω.
Οπως έχει μαθει ο καθένας. :P Ο τύπος πάντως θα σου γλιτώσει χρόνο. ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Gate4

Επιφανές μέλος

Η Ηägring αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 25,581 μηνύματα.
Εγώ ποτέ δεν χρησιμοποιώ τον τύπο. Πάντα με ΕΚΙ το λύνω.
Ρίλι;

Εγώ είμαι ανάλογα με την άσκηση άλλες φορές με βολεύει o τύπος άλλες φορές Ε.Κ.Ι

Νταξυ ρε γρηγόρη χαλάρωσε αν είναι να βάζουν θέματα στη χημεία που να μη μπορείς να γράψεις ένα 18 άνετα εμείς που δεν το χουμε πολύ με τα μαθηματικά φυσική τι θα κάνουμε;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Frwws

Νεοφερμένος

Η Frwws αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 69 μηνύματα.
Ενα πολυ ωραιο κειμενακι,καντε τον κοπο να το διαβασετε :D
Απίστευτο κείμενο , τόσο γνήσιο και αληθινό, αντικατοπτρίζει πλήρως την κατάσταση που επικρατεί.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gregory nub

Διάσημο μέλος

Ο gregory nub αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,619 μηνύματα.
Μα, ακριβώς γι αυτό πρέπει να είναι η οργανική το δύσκολο μέρος της χημείας. Γιατί δεν προϋποθέτει τόσους στείρους υπολογισμούς, όσο έχουν τα συνηθισμένα 4 θέματα. Στο κάτω κάτω, γιατί να είναι η χημεία το μάθημα χάριτος; Ας μειώσουν την ύλη στην βιολογία (πχ, να βγάλουν τα 8,9 κεφάλαια.), ή να χαλαρώσουν στα μαθηματικά και να βάλουν εκεί πιο εύκολα. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

JKaradakov

Τιμώμενο Μέλος

Ο Ιορδάνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 12,311 μηνύματα.
Ρίλι;
Εγώ είμαι ανάλογα με την άσκηση άλλες φορές με βολεύει o τύπος άλλες φορές Ε.Κ.Ι
Τον τύπο τον ξέρω μόνο για τα σωστό λάθος.

Μα, ακριβώς γι αυτό πρέπει να είναι η οργανική το δύσκολο μέρος της χημείας. Γιατί δεν προϋποθέτει τόσους στείρους υπολογισμούς, όσο έχουν τα συνηθισμένα 4 θέματα. Στο κάτω κάτω, γιατί να είναι η χημεία το μάθημα χάριτος; Ας μειώσουν την ύλη στην βιολογία (πχ, να βγάλουν τα 8,9 κεφάλαια.), ή να χαλαρώσουν στα μαθηματικά και να βάλουν εκεί πιο εύκολα. :P

Καλά τα λέει. Οι περισσότεροι απο εμάς που είμαστε στην Θετική στην Φοιτητική μας ζωή θα ασχολούμαστε με Χημεία-Βιολογία.
Γιατί να μην έχουμε εκεί γερές βάσεις και γνώσεις;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Gate4

Επιφανές μέλος

Η Ηägring αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 25,581 μηνύματα.
Μα, ακριβώς γι αυτό πρέπει να είναι η οργανική το δύσκολο μέρος της χημείας. Γιατί δεν προϋποθέτει τόσους στείρους υπολογισμούς, όσο έχουν τα συνηθισμένα 4 θέματα. Στο κάτω κάτω, γιατί να είναι η χημεία το μάθημα χάριτος; Ας μειώσουν την ύλη στην βιολογία (πχ, να βγάλουν τα 8,9 κεφάλαια.), ή να χαλαρώσουν στα μαθηματικά και να βάλουν εκεί πιο εύκολα. :P
Η χημεία είναι ένα μάθημα που αν έχει λογικά θέματα πας και γράφεις πολύ καλά. Και η βιολογία επίσης στρώνεσαι, τη μαθαίνεις πας και γράφεις. Αυτό για τα μαθηματικά σίγουρα.. Και άλλο μπόνους στην τεχνολογική;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

έλπις20

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η έλπις20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 137 μηνύματα.
το χω παρει αποφαση δεν θα περασω πουθενα ..οποτε γιατι να ανοιγω βιβλιο??το μονο που με ανχνει ειναι ποση ωρα εισαι υποχρεωμενος να καθεσαι μεσα στην αιθουσα??μη κοιταω μια ωρα το ταβανι
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

*Serena*

Τιμώμενο Μέλος

Η Raven αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και μας γράφει απο Ρωσία (Ευρωπαϊκή Ρωσία). Έχει γράψει 5,992 μηνύματα.
Μα, ακριβώς γι αυτό πρέπει να είναι η οργανική το δύσκολο μέρος της χημείας. Γιατί δεν προϋποθέτει τόσους στείρους υπολογισμούς, όσο έχουν τα συνηθισμένα 4 θέματα. Στο κάτω κάτω, γιατί να είναι η χημεία το μάθημα χάριτος; Ας μειώσουν την ύλη στην βιολογία (πχ, να βγάλουν τα 8,9 κεφάλαια.), ή να χαλαρώσουν στα μαθηματικά και να βάλουν εκεί πιο εύκολα. :P
Σκέψου όμως ότι στα πολύπλοκα δέντρα άμα δεν κάνεις τη σκέψη που θέλει δεν μπορεις να το ''ξεκλειδώσεις'' με την καμία. Και συνήθως μια ή περισσότερες από τις ενώσεις του δέντρου χρησιμοποιούνται και στο υπολογιστικό μέρος. Αμα δεν τη βρεις τι κάνεις? Οι λάθος πράξεις που πιθανόν να κάνει κάποιος όμως του στερούν λιγότερες μονάδες αν έχει χρησιμοποιήσει σωστή μεθοδολογία.

Σιγά την πολλή ύλη που έχουμε στη βιολογία. Που τα 3 στα 8 κεφάλαια δεν είναι ούτε 5 σελίδες μαζεμένες. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Gate4

Επιφανές μέλος

Η Ηägring αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 25,581 μηνύματα.
Και βασικά στη βιολογία κατεύθυνσης εκτός από κάποια κομμάτια που είναι κάπως δύσκολα στη αποστήθιση όλα τα αλλά είναι εύκολα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

JKaradakov

Τιμώμενο Μέλος

Ο Ιορδάνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 12,311 μηνύματα.
το χω παρει αποφαση δεν θα περασω πουθενα ..οποτε γιατι να ανοιγω βιβλιο??το μονο που με ανχνει ειναι ποση ωρα εισαι υποχρεωμενος να καθεσαι μεσα στην αιθουσα??μη κοιταω μια ωρα το ταβανι
[...]
1 ώρα είναι.

Σιγά την πολλή ύλη που έχουμε στη βιολογία. Που τα 3 στα 8 κεφάλαια δεν είναι ούτε 5 σελίδες μαζεμένες. :P

Μην το ξαναπείς αυτό. Μπορεί να είναι 5 σελίδες αλλά δυσνόητες και σε κόλλες Α4. Η ύλη είναι κοντά 80-85 σελίδες.
Δεν συγκρίνεται με τις 50 Α5 σελίδες του ΑΟΔΕ. Με μεγαλύτερα γράμματα απο τα δικά μας γραμμένα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Gate4

Επιφανές μέλος

Η Ηägring αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 25,581 μηνύματα.
Θεωρείς δηλαδή ότι η βιολογία είναι πιο δυσνόητη από το αοδε; Γιατί εγώ έχω διαβάσει κάποιες σελίδες από αυτό το μάθημα να δω πως είναι και πραγματικά δεν παλεύεται με την καμιά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

έλπις20

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η έλπις20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 137 μηνύματα.
στο σχολειο που θα γραψω θα εχω ελενκτες τους καθηγητεσ μου?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

*Serena*

Τιμώμενο Μέλος

Η Raven αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και μας γράφει απο Ρωσία (Ευρωπαϊκή Ρωσία). Έχει γράψει 5,992 μηνύματα.
Μην το ξαναπείς αυτό. Μπορεί να είναι 5 σελίδες αλλά δυσνόητες και σε κόλλες Α4. Η ύλη είναι κοντά 80-85 σελίδες.
Δεν συγκρίνεται με τις 50 Α5 σελίδες του ΑΟΔΕ. Με μεγαλύτερα γράμματα απο τα δικά μας γραμμένα.
Ειλικρινά τώρα? Τι το δυσνόητο λέει δηλαδή το 9 και το 7? Και οι μεταλλάξεις που είναι μεγάλο κεφάλαιο μια χαρά κατανοητά μου φαίνεται ότι τα λέει.

Ποιος είπε ότι πρεπει να είναι ίσες οι σελίδες σε 2 εντελώς διαφορετικά μαθήματα και με την ίδια γραμματοσειρά γραμμένες? Και το ΑΕΠΠ νομίζω είναι πολλά κεφάλαια, πρέπει να το αλλάξουμε για να είναι ισα με τη χημεια?:confused:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Scof

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Scof αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 150 μηνύματα.
Μην υποτιμάτε το ΑΟΔΕ. Ειναι κομμάτια που δε βγάζουν καν νόημα, λέει ασυναρτισίες και οι παράγραφοι δεν ακολουθούν καμία λογική πορεία τις περισσότερες φορές..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

JKaradakov

Τιμώμενο Μέλος

Ο Ιορδάνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 12,311 μηνύματα.
H αλήθεια είναι πως δεν έχω διαβάσει ΑΟΔΕ για να σου πω.
Πάντως ότι μαθαίνεται πιο εύκολα και ότι δεν συγκρίνεται σε δυσκολία με την Βιολογία είναι στανταρ.

Σόρρυ αλλά θα με τρελάνετε. Μου λέτε ότι η Βιολογία είναι πιο εύκολη απο το ΑΟΔΕ. Αυτό πρώτη φορά το ακούω απο παιδιά της Θετικής.

Ο προγραμματισμός το έχω ξαναπεί είναι στο ίδιο επίπεδο με την Χημεία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gregory nub

Διάσημο μέλος

Ο gregory nub αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,619 μηνύματα.
Ωραία. Που είναι η αδικία; Αν δεν είσαι καλός στην χημεία, δεν "ξεκλειδώνεις" το δέντρο, με συνέπεια να χάσεις την άσκηση. Τι πιο λογικό;
Η ύλη της βιολογίας είναι μικρή, αλλά το μάθημα εξετάζεται κυρίως με κριτήριο την εφαρμογή μεθοδολογιών (πχ, οι νόμοι μέντελ είναι στην θεωρία του σχολικού, αλλά για κάποιον λόγο, πρέπει να τους γράφουμε. λολζ. Φαντάσου δηλαδή να σου ζητούσαν μαθηματικά και φυσική την απόδειξη κάθε σχέσης που έχει το σχολικό. makes no sense) και της απομνημόνευσης κομματιών του σχολικού. Οπότε το θεωρώ το μάθημα επουσιώδες σε σχέση με την μελλοντική σταδιοδρομία του μαθητή στο πανεπιστήμιο.
ΓΑΤΕ, η τεχνολογική έχει το αβανταζ, ισχύει, αλλά που θα πάει, θα την καταργήσουν αυτή την κατεύθυνση, ή, θ' αλλάξουν τα μαθήματά της.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top