Πανεπιστήμια vs TEI

Giorgos Pamak

Δραστήριο μέλος

Ο Giorgos Pamak αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικών Επιστημών Μακεδονίας (Θεσσαλονίκη) και μας γράφει απο Πανόραμα (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 510 μηνύματα.
1. Η Λογιστική δεν είναι επιστήμη με την έννοια την γενική, αλλά ένα εργαλείο που βασίζεται σε επιστημονικές μεθόδους για την οικονομική ανάλυση πάνω στις οικονομικές οντότητες(επιχειρήσεις Δημόσιες-Ιδιωτικές) η οποία είναι επιστήμη. Γι'αυτό και το: "Άσχετα που γενικά η λογιστική μαθαίνεται στην αγορά και όχι στα αμφιθέατρα."

2. Ποτέ δέν είπα ότι έγινα επιστήμονας απο την προσωπική μου ενασχόληση(ειτε προσωπική μελέτη ειτε καθοδήγηση έμπειρου επαγγελματία του χώρου) αλλά ότι έμαθα το πρακτικό κυρίως κομμάτι έξω από την σχολή. Φυσικά και δέν είπα πουθενά και στο μήνυμα που παρέθεσες ότι το Πανεπιστήμιό μου δέν διεύρυνε τους γνωστικούς μου ορίζοντες, απλά όπως το γράφω και λογικά το βλέπεις είπα: "Tην λογιστική σάν επάγγελμα την έμαθα απο άτομο στο σπίτι που είναι Ανώτερος απο τους περισσότερους ακαδημαϊκούς λογιστές του Πα.Μακ."

3. Βλέπω με έχεις κάνει αποστήθιση. Χαίρομαι γι'αυτό.

4. Το λοιπόν, επειδή ο λόγος που κάθομαι ξύπνιος τρώγοντας λεπτά απο τον ύπνο μου, ήταν η ωραία εκπομπή του Αντώνη Σρόϊτερ και όχι το ενδιαφέρον για περιστασιακή ψυχανάλυση στον οποιονδήποτε, η εκπομπή έχει τελειώσει και μιας και αύριο δεν έχω την πολυτέλεια της φοιτητικής ιδιότητας που χαίρει το άτομό σου, πάω στην καριόλα μου(=ξύλινο κρεβάτι) στην κυριολεκτική ερμηνεία του ουσιαστικού.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
1. Η Λογιστική δεν είναι επιστήμη με την έννοια την γενική, αλλά ένα εργαλείο που βασίζεται σε επιστημονικές μεθόδους για την οικονομική ανάλυση πάνω στις οικονομικές οντότητες(επιχειρήσεις Δημόσιες-Ιδιωτικές) η οποία είναι επιστήμη.

2. Ποτέ δέν είπα ότι έγινα επιστήμονας απο την προσωπική μου ενασχόληση(ειτε προσωπική μελέτη ειτε καθοδήγηση έμπειρου επαγγελματία του χώρου) αλλά ότι έμαθα το πρακτικό κυρίως κομμάτι έξω από την σχολή. Φυσικά και δέν είπα πουθενά και στο μήνυμα που παρέθεσες ότι το Πανεπιστήμιό μου δέν διεύρυνε τους γνωστικούς μου ορίζοντες, απλά όπως το γράφω και λογικά το βλέπεις είπα: "Tην λογιστική σάν επάγγελμα την έμαθα απο άτομο στο σπίτι που είναι Ανώτερος απο τους περισσότερους ακαδημαϊκούς λογιστές του Πα.Μακ."

3. Βλέπω με έχεις κάνει αποστήθιση. Χαίρομαι γι'αυτό.

έλα μην ταράζεσαι επειδή παρέθεσα το παραπάνω.........απαντάει ακριβώς στο μήνυμα σου προς τον researcher.....
Δεν υπάρχει διαφορά σε αυτό που έκανες εσύ και το θεωρείς σωστό με αυτό που κάνει ο reasercher και το θεωρείς λάθος....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

researcher

Νεοφερμένος

Ο researcher αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 82 μηνύματα.
Φίλε μου ερευνητικά Πανεπιστήμια είναι άλλο πράγμα από φορείς, ινστιτούτα ή όπως αλλιώς θες να το πεις που εφάπτονται της επιστήμης μόνο στο κομμάτι της εφαρμογής.

Φίλε Giorgo Pamak, "ερευνητικό πανεπιστήμιο" είναι ένας "formal" όρος που χρησιμοποιείται κυρίως στις Η.Π.Α., στα πλαίσια του Carnegie framework, για τα εκπαιδευτικά ιδρύματα που απονέμουν >50 διδακτορικούς τίτλους το χρόνο και λαμβάνουν ετήσια επιχορήγηση >40 εκατομμύρια δολάρια.

Ερευνητικά, είναι όλα τα πανεπιστήμια και όλα τα "άλλα ιδρύματα ανώτατης εκπαίδευσης" του κόσμου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kostas Stath

Δραστήριο μέλος

Ο Geronimo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 400 μηνύματα.
Ερευνητικά, είναι όλα τα πανεπιστήμια και όλα τα "άλλα ιδρύματα ανώτατης εκπαίδευσης" του κόσμου.

Είσαι σίγουρος ; Δεν νομίζω να είναι έτσι .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

researcher

Νεοφερμένος

Ο researcher αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 82 μηνύματα.
Higher, post-secondary, tertiary, or third level education is the stage of learning that occurs at universities, academies, colleges, seminaries, and institutes of technology. Higher education also includes certain college-level institutions, such as vocational schools, trade schools, and career colleges, that award academic degrees or professional certifications.[...]

[...] Higher education includes teaching, research, exacting applied work (e.g. in medical schools and dental schools), and social services activities of universities. Within the realm of teaching, it includes both the undergraduate level, and beyond that, graduate-level (or postgraduate level). The latter level of education is often referred to as graduate school, especially in North America.[...]

(https://en.wikipedia.org/wiki/Higher_education)

Και και κάποια αποσπάσματα από ερευνητικά άρθρα:

"In the context of a European knowledge economy, the Dutch non-university institutions systematically develop research activities at a higher frequency than before.[...]"

(https://www.academia.edu/1466052/Aca...igher_Education_Evaluated_A_Staff_Perspective)

"This article analyses the increasing emphasis on research in the non-university higher education sector in Norway as an important faculty task in addition to teaching.[...]"

(https://www.jstor.org/discover/10.23...id=2129&uid=2&uid=70&uid=4&sid=21101929014607)

Υ.Γ.:
Άλλος ένας ΤΕΙτζής που τα κατάφερε στην επιστήμη είναι ο Dr. Harshad Bhadeshia, καθηγητής στο πανεπιστήμιο του Cambridge. Έχει BSc από το City of London Polytechnic (όσο ψάχνω, βρίσκω ολοένα και περισσότερους).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
Επιπλέον, η πράξη είναι πιο δύσκολη από τη θεωρία αν δεν το "έχεις" (μπορούν όλοι π.χ. να γίνουν χειρουργοί; ).

Στο νοσοκομείο θα εμπιστευόμουν τον δεξιοτέχνη επαγγελματία υγείας που παράγει επιστημονικό έργο και όχι έναν παπαγάλο (γιατρό ή οτιδήποτε).
Σπουδάζεις κάτι σχετικό με την υγεία; Δεν ειναι όλα τα επαγγέλματα το ίδιο. π.χ. την νοσηλευτική αναγκάζεσαι να την μάθεις αν δουλέψεις αν δε δουλέψεις και 10 διδακτορικά να κάνεις δε μαθαίνεις το επάγγελμα.

Η θεωρία στην νοσηλευτική δεν είναι τόσο απαραίτητη για να ασκήσεις το επάγγελμα (Αν και θεωρώ ότι για να το ασκήσεις σωστα πρέπει να κατέχεις και γνώση) οπότε όταν καποιος δε την κατέχει από την σχολή του δύσκολα θα την αναζητήσει στα συγγράματα.

Το πανεπιστημιο της νοσηλευτικής είναι περισσότερο μια μκρογραφία ιατρικής παρά νοσηλευτικής σχολής συνεπώς οι απόφοιτοι του βγαίνουν περισσότερο σαν ιατροί παρά ως νοσηλευτές και αυτό για μένα είναι το μεγαλύτερο ελάττωμα του πανεπιστημιου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Artech

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Artech αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 251 μηνύματα.
Όλο το παραπάνω μήνυμα σου φίλε "Researcher" είναι εκτός ουσίας και δέν προσφέρει τίποτα σε αυτό που ισχύει σε πάρα πολλές χώρες του κόσμου.Παντου σχεδόν έτσι και στην Ελλάδα όταν λέμε ερευνητικό Πανεπιστήμιο εννοούμε αυτό που είναι προσανατολισμένο στην:

Βασική Έρευνα και σε ένα κομμάτι την πρωτογενή εφαρμοσμένη έρευνα.
Η Ανώτατη Πανεπιστημιακή Εκπαίδευση έχει ως αποστολή την υψηλή θεωρητική και σφαιρική κατάρτιση του μελλοντικού επιστημονικού δυναμικού της χώρας.

Από την άλλη πλευρά υπάρχουν τα Τεχνολογικά Ιδρύματα που ασχολούνται με την τεχνολογική έρευνα.
Η Τεχνολογική Εκπαίδευση είναι προσανατολισμένη στην αφομοίωση και μεταφορά των δεδομένων της επιστήμης στην παραγωγή.


Επομένως το μεγάλο λάθος που κάνεις καί εσύ και οι υπόλοιποι σπουδαστές των Τ.Ε.Ι. άθελά σας και οι καθηγητές των Τ.Ε.Ι. ηθελημένα, είναι η "Δήθεν" απόκτηση Πανεπιστημιακής ιδιότητας από τα Τ.Ε.Ι. ο καθένας για τους δικούς του λόγους. Άν αυτό συμβεί, τότε θα χαθεί το δεύτερο κομμάτι της "τεχνολογικής ή δευτερεύουσας εφαρμοσμένης έρευνας" και έτσι δέν θα μιλάει κανένας για την ιδιαιτερότητα που θα πρέπει να είχαν τα Τ.Ε.Ι.
Αυτό ξεκινάει από το λάθος που γίνεται ακόμα από το Λύκειο που δίνεται στους μαθητές να επιλέξουν την "κλίση" τους και τον προσανατολισμό τους(ειτε προς την επιστημονική-ερευνητική διαδικασία ειτε προς την τεχνολογική έρευνα", με το να τους επιτρέπει να περάσουν από μιά κοινή διαδικασία ειτε σε Τ.Ε.Ι. είτε σε Α.Ε.Ι.
Αποτέλεσμα?
Όλοι να έχουν σάν πρώτη επιλογή τα Πανεπιστήμια και όσοι να ΔΕΝ περάσουν να καταλήγουν στα Τ.Ε.Ι., πράγμα που μόνο του δηλώνει εξ'αρχής μια αποτυχία, η οποία ποτίζει τον μελλοντικό φοιτητή του Τ.Ε.Ι. και το βλέπει στην συνέχεια σε όλη την Ελληνική κοινωνία αργότερα μέσα στο:
- Μεταπτυχιακό του(που δέν μπαίνει με το ίδιο ποσοστό με τους Πανεπιστημιακούς σε αρκετά ΜΠΣ)
- Στις κατακτήριες, που δέν μπαίνει με τους ίδιους όρους και αναλογία.
- Στην δυνατότητα διδακτορικού που κανένα Τ.Ε.Ι. δέν σχηματίζει αυτόνομα και καλά κάνει γιατί έτσι πρέπει να είναι ο ρόλος του.


Θα έπρεπε λοιπόν όσοι θέλουν να περάσουν σε Πανεπιστήμια ή Τεχνολογικά Ιδρύματα να ακολουθούν διαφορετική δευτεροβάθμια εκπαίδευση, ώστε να δηλώνεται εξ'αρχής το ενδιαφέρον του μαθητή και να μήν ΄συνδέεται με την αποτυχία της δεύτερης επιλογής.

Στην ουσία είστε παγιδευμένοι μόνο και μόνο επειδή σας ποτίσαν οι ίδιοι οι παρακινητές σας(καθηγητές) με την ιδέα της Ανωτατοποίησης, την οποία δέν θα έπρεπε σε καμία περίπτωση να επιδιώξετε, γιατί όταν θα συμβεί αυτό θα θεωρήστε όμοιοι με τους πανεπιστημιακούς σε ένα ανταγωνιστικό ακαδημαϊκό πεδίο, απένταντι σε Α.Π.Θ., ΕΚΠΑ, Ε.Μ.Π. κ.α. τα οποία θα είναι αναγκαστικά σε άλλη κλίμακα εμβέλειας. Για μένα είστε σε κατώτερη θέση μόνο και μόνο γιατί, αντί να επιζητήσετε την ισχυροποίηση του σκοπού δημιουργίας των Τ.Ε.Ι. επιζητείτε ένα ξένο σώμα σε "κεφαλή" που δέν ταιριάζει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Jack of Spades

Περιβόητο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,431 μηνύματα.
To be considered for admission to an MSc programme, applicants should have a Ptychio degree from a Anotata Ekpedeftika Indrimata (AEI) university with a final cumulative grade point average (CGPA) of 7.0/10 or better. A Ptychio degree from a Technologika Ekpedeftika Idrimata (TEI) institute does not qualify for admission.

Από κάποιο γνωστό μου συνάδελφο (Καβάλα αυτός) επίσης άκουσα ότι έφαγε πόρτα από Ολλανδέζικο πανεπιστήμιο (φημισμένο κιόλας αλλά μου διαφεύγει τώρα τ'όνομα) ακριβώς γι'αυτό το λόγο!

Από τη στιγμή που τα Τ.Ε.Ι. υπήρξαν "στον αέρα" για αρκετά χρόνια και ακόμη και σήμερα δεν είναι 100% ολοκληρωμένα ακαδημαϊκά κι εκκρεμούν κάποια θέματα ελέω μπουρδελοκράτους,δεν αποκλείεται να είναι η πολιτική τους τέτοια απέναντί μας!Μπορεί και παλαιότερα π.χ. να μη δέχονταν απόφοιτους FH ή Polytechnic από Γερμανία,Αγγλία και άλλες χώρες με αντίστοιχα ιδρύματα!Μη ξεχνάτε επίσης ότι μιλάμε για μια χώρα full ανθελληνική (με υπουργό οικονομικών που αν μπορούσε θα μας έπαιρνε τα σπίτια) και λογικά όπου βρίσκουν Έλληνα τον ξεσκίζουν,ειδικά "φουκαρά Τ.Ε.Ι.τζή"!;)

Και επίσης λογικό είναι άμα δε τους ενόχλησε ποτέ κανένας γι'αυτό το ζήτημα όλα αυτά τα χρόνια να συνεχίζουν το ίδιο βιολί!Θα μπορούσε π.χ. κανείς να προσφύγει στα αρμόδια όργανα της Ε.Ε. και να τους "τραβήξουν το αυτί" κάνοντάς τους να συμμορφωθούν,αλλά σιγά μη τρέχει ο απλός υποψήφιος μεταπτυχιακός φοιτητής/Έλληνας πολίτης στα δικαστήρια για τέτοια θέματα,λες και δεν έχει άλλη δουλειά να κάνει!:P
Heskey φοράδα Stallone,άμα δε τον θέλουν εκεί απλούστατα θα πάει αλλού που τον θέλουν και δε πα' να κουρεύονται στην Ολλανδία...
Είμαι σίγουρος ότι άμα κάνουμε μια εκτενή έρευνα,είναι πιθανό να βρεθεί κι άλλο κράτος εντός Ε.Ε. με τέτοιες πολιτικές (υποψιάζομαι Γαλλία)...αυτά για να μη νομίζετε ότι μόνο εδώ υπάρχουν συντεχνιακές τακτικές και "μπαμπούλες"!;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Giorgos Pamak

Δραστήριο μέλος

Ο Giorgos Pamak αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικών Επιστημών Μακεδονίας (Θεσσαλονίκη) και μας γράφει απο Πανόραμα (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 510 μηνύματα.
Όλο το παραπάνω μήνυμα σου φίλε "Researcher" είναι εκτός ουσίας και δέν προσφέρει τίποτα σε αυτό που ισχύει σε πάρα πολλές χώρες του κόσμου.Παντου σχεδόν έτσι και στην Ελλάδα όταν λέμε ερευνητικό Πανεπιστήμιο εννοούμε αυτό που είναι προσανατολισμένο στην:

Βασική Έρευνα και σε ένα κομμάτι την πρωτογενή εφαρμοσμένη έρευνα.
Η Ανώτατη Πανεπιστημιακή Εκπαίδευση έχει ως αποστολή την υψηλή θεωρητική και σφαιρική κατάρτιση του μελλοντικού επιστημονικού δυναμικού της χώρας.

Από την άλλη πλευρά υπάρχουν τα Τεχνολογικά Ιδρύματα που ασχολούνται με την τεχνολογική έρευνα.
Η Τεχνολογική Εκπαίδευση είναι προσανατολισμένη στην αφομοίωση και μεταφορά των δεδομένων της επιστήμης στην παραγωγή.


Επομένως το μεγάλο λάθος που κάνεις καί εσύ και οι υπόλοιποι σπουδαστές των Τ.Ε.Ι. άθελά σας και οι καθηγητές των Τ.Ε.Ι. ηθελημένα, είναι η "Δήθεν" απόκτηση Πανεπιστημιακής ιδιότητας από τα Τ.Ε.Ι. ο καθένας για τους δικούς του λόγους. Άν αυτό συμβεί, τότε θα χαθεί το δεύτερο κομμάτι της "τεχνολογικής ή δευτερεύουσας εφαρμοσμένης έρευνας" και έτσι δέν θα μιλάει κανένας για την ιδιαιτερότητα που θα πρέπει να είχαν τα Τ.Ε.Ι.
Αυτό ξεκινάει από το λάθος που γίνεται ακόμα από το Λύκειο που δίνεται στους μαθητές να επιλέξουν την "κλίση" τους και τον προσανατολισμό τους(ειτε προς την επιστημονική-ερευνητική διαδικασία ειτε προς την τεχνολογική έρευνα", με το να τους επιτρέπει να περάσουν από μιά κοινή διαδικασία ειτε σε Τ.Ε.Ι. είτε σε Α.Ε.Ι.
Αποτέλεσμα?
Όλοι να έχουν σάν πρώτη επιλογή τα Πανεπιστήμια και όσοι να ΔΕΝ περάσουν να καταλήγουν στα Τ.Ε.Ι., πράγμα που μόνο του δηλώνει εξ'αρχής μια αποτυχία, η οποία ποτίζει τον μελλοντικό φοιτητή του Τ.Ε.Ι. και το βλέπει στην συνέχεια σε όλη την Ελληνική κοινωνία αργότερα μέσα στο:
- Μεταπτυχιακό του(που δέν μπαίνει με το ίδιο ποσοστό με τους Πανεπιστημιακούς σε αρκετά ΜΠΣ)
- Στις κατακτήριες, που δέν μπαίνει με τους ίδιους όρους και αναλογία.
- Στην δυνατότητα διδακτορικού που κανένα Τ.Ε.Ι. δέν σχηματίζει αυτόνομα και καλά κάνει γιατί έτσι πρέπει να είναι ο ρόλος του.


Θα έπρεπε λοιπόν όσοι θέλουν να περάσουν σε Πανεπιστήμια ή Τεχνολογικά Ιδρύματα να ακολουθούν διαφορετική δευτεροβάθμια εκπαίδευση, ώστε να δηλώνεται εξ'αρχής το ενδιαφέρον του μαθητή και να μήν ΄συνδέεται με την αποτυχία της δεύτερης επιλογής.

Στην ουσία είστε παγιδευμένοι μόνο και μόνο επειδή σας ποτίσαν οι ίδιοι οι παρακινητές σας(καθηγητές) με την ιδέα της Ανωτατοποίησης, την οποία δέν θα έπρεπε σε καμία περίπτωση να επιδιώξετε, γιατί όταν θα συμβεί αυτό θα θεωρήστε όμοιοι με τους πανεπιστημιακούς σε ένα ανταγωνιστικό ακαδημαϊκό πεδίο, απένταντι σε Α.Π.Θ., ΕΚΠΑ, Ε.Μ.Π. κ.α. τα οποία θα είναι αναγκαστικά σε άλλη κλίμακα εμβέλειας. Για μένα είστε σε κατώτερη θέση μόνο και μόνο γιατί, αντί να επιζητήσετε την ισχυροποίηση του σκοπού δημιουργίας των Τ.Ε.Ι. επιζητείτε ένα ξένο σώμα σε "κεφαλή" που δέν ταιριάζει.

Πόσο πιο στοχευμένο μήνυμα. Επικεντρώθηκες στην ουσία και την ρίζα του προβλήματος, την οποία ζήτημα το 2% των φοιτητών Πανεπιστημίων ή Τ.Ε.Ι. μπορούν να δουν. Είναι σχετικό με ένα ωραίο ρητό που έλεγε:

"Ο φτωχός στην προσπάθειά του να φανεί πλούσιος, καταντά φτωχότερος"
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

researcher

Νεοφερμένος

Ο researcher αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 82 μηνύματα.
Όλο το παραπάνω μήνυμα σου φίλε "Researcher" είναι εκτός ουσίας και δέν προσφέρει τίποτα σε αυτό που ισχύει σε πάρα πολλές χώρες του κόσμου.Παντου σχεδόν έτσι και στην Ελλάδα όταν λέμε ερευνητικό Πανεπιστήμιο εννοούμε αυτό που είναι προσανατολισμένο στην:

Βασική Έρευνα και σε ένα κομμάτι την πρωτογενή εφαρμοσμένη έρευνα.
Η Ανώτατη Πανεπιστημιακή Εκπαίδευση έχει ως αποστολή την υψηλή θεωρητική και σφαιρική κατάρτιση του μελλοντικού επιστημονικού δυναμικού της χώρας.

Από την άλλη πλευρά υπάρχουν τα Τεχνολογικά Ιδρύματα που ασχολούνται με την τεχνολογική έρευνα.
Η Τεχνολογική Εκπαίδευση είναι προσανατολισμένη στην αφομοίωση και μεταφορά των δεδομένων της επιστήμης στην παραγωγή.


Επομένως το μεγάλο λάθος που κάνεις καί εσύ και οι υπόλοιποι σπουδαστές των Τ.Ε.Ι. άθελά σας και οι καθηγητές των Τ.Ε.Ι. ηθελημένα, είναι η "Δήθεν" απόκτηση Πανεπιστημιακής ιδιότητας από τα Τ.Ε.Ι. ο καθένας για τους δικούς του λόγους. Άν αυτό συμβεί, τότε θα χαθεί το δεύτερο κομμάτι της "τεχνολογικής ή δευτερεύουσας εφαρμοσμένης έρευνας" και έτσι δέν θα μιλάει κανένας για την ιδιαιτερότητα που θα πρέπει να είχαν τα Τ.Ε.Ι.
Αυτό ξεκινάει από το λάθος που γίνεται ακόμα από το Λύκειο που δίνεται στους μαθητές να επιλέξουν την "κλίση" τους και τον προσανατολισμό τους(ειτε προς την επιστημονική-ερευνητική διαδικασία ειτε προς την τεχνολογική έρευνα", με το να τους επιτρέπει να περάσουν από μιά κοινή διαδικασία ειτε σε Τ.Ε.Ι. είτε σε Α.Ε.Ι.
Αποτέλεσμα?
Όλοι να έχουν σάν πρώτη επιλογή τα Πανεπιστήμια και όσοι να ΔΕΝ περάσουν να καταλήγουν στα Τ.Ε.Ι., πράγμα που μόνο του δηλώνει εξ'αρχής μια αποτυχία, η οποία ποτίζει τον μελλοντικό φοιτητή του Τ.Ε.Ι. και το βλέπει στην συνέχεια σε όλη την Ελληνική κοινωνία αργότερα μέσα στο:
- Μεταπτυχιακό του(που δέν μπαίνει με το ίδιο ποσοστό με τους Πανεπιστημιακούς σε αρκετά ΜΠΣ)
- Στις κατακτήριες, που δέν μπαίνει με τους ίδιους όρους και αναλογία.
- Στην δυνατότητα διδακτορικού που κανένα Τ.Ε.Ι. δέν σχηματίζει αυτόνομα και καλά κάνει γιατί έτσι πρέπει να είναι ο ρόλος του.


Θα έπρεπε λοιπόν όσοι θέλουν να περάσουν σε Πανεπιστήμια ή Τεχνολογικά Ιδρύματα να ακολουθούν διαφορετική δευτεροβάθμια εκπαίδευση, ώστε να δηλώνεται εξ'αρχής το ενδιαφέρον του μαθητή και να μήν ΄συνδέεται με την αποτυχία της δεύτερης επιλογής.

Στην ουσία είστε παγιδευμένοι μόνο και μόνο επειδή σας ποτίσαν οι ίδιοι οι παρακινητές σας(καθηγητές) με την ιδέα της Ανωτατοποίησης, την οποία δέν θα έπρεπε σε καμία περίπτωση να επιδιώξετε, γιατί όταν θα συμβεί αυτό θα θεωρήστε όμοιοι με τους πανεπιστημιακούς σε ένα ανταγωνιστικό ακαδημαϊκό πεδίο, απένταντι σε Α.Π.Θ., ΕΚΠΑ, Ε.Μ.Π. κ.α. τα οποία θα είναι αναγκαστικά σε άλλη κλίμακα εμβέλειας. Για μένα είστε σε κατώτερη θέση μόνο και μόνο γιατί, αντί να επιζητήσετε την ισχυροποίηση του σκοπού δημιουργίας των Τ.Ε.Ι. επιζητείτε ένα ξένο σώμα σε "κεφαλή" που δέν ταιριάζει.

Για τον Dr. Charles Kuen Kao και τον Dr. Harshad Bhadeshia τι έχεις να πεις;

Πόσο πιο στοχευμένο μήνυμα. Επικεντρώθηκες στην ουσία και την ρίζα του προβλήματος, την οποία ζήτημα το 2% των φοιτητών Πανεπιστημίων ή Τ.Ε.Ι. μπορούν να δουν. Είναι σχετικό με ένα ωραίο ρητό που έλεγε:

"Ο φτωχός στην προσπάθειά του να φανεί πλούσιος, καταντά φτωχότερος"

Τελείως άκυρο αυτό που λες... δεν είπα ποτέ ότι τα ΤΕΙ είναι καλύτερα από τα πανεπιστήμια. Απλώς σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί και να συμβεί και αυτό ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΑ.

Σιγά που θα κάτσω να υπερασπιστώ τα ΤΕΙ. Τον εαυτό μου υπερασπίζομαι. Προσπαθώ να πω ότι τα ερεθίσματα που μου έδωσε το ΤΕΙ έφταναν για την επιστημονική μου ανάπτυξη.

Όταν είσαι σε ένα εκπαιδευτικό ίδρυμα με ακαδημαϊκή βιβλιοθήκη και πρόσβαση στις βάσεις δεδομένων, για εμένα, φτάνει (και νηπιαγωγείο να λέγεται).

Τώρα αν κάποιοι χρειάζονται περιτύλιγμα και "ντοπάρισμα" είναι άλλη ιστορία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
Το πανεπιστημιο της νοσηλευτικής είναι περισσότερο μια μκρογραφία ιατρικής παρά νοσηλευτικής σχολής συνεπώς οι απόφοιτοι του βγαίνουν περισσότερο σαν ιατροί παρά ως νοσηλευτές και αυτό για μένα είναι το μεγαλύτερο ελάττωμα του πανεπιστημιου.

ΑΑΧΧ να μην το ήξεραν αυτό οι φοιτητές της Ιατρικής ώστε να μην κουράζονται άδικα στις Ιατρικές σχολές με ''άπειρα'' χρόνια σπουδών 6+1+3-6(ειδικότητα)

Γιατί δεν το παραδέχεστε ότι θα βγήκε νοσηλευτές και όχι οτιδήποτε άλλο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
ΑΑΧΧ να μην το ήξεραν αυτό οι φοιτητές της Ιατρικής ώστε να μην κουράζονται άδικα στις Ιατρικές σχολές με ''άπειρα'' χρόνια σπουδών 6+1+3-6(ειδικότητα)

Γιατί δεν το παραδέχεστε ότι θα βγήκε νοσηλευτές και όχι οτιδήποτε άλλο

antis αυτό το πράγμα δε το λέω για καλό του ΑΕΙ νοσηλευτικής είναι κακό και μάλιστα μεγάλο. Το ΑΕΙ νοσηλευτικής απαρτίζεται από πολλούς ιατρούς μέλη ΔΕΠ οι οποίοι δε ξέρουν να διδάσκουν σε νοσηλευτές και αναγκαστικά διδάσκουν στα παιδιά σαν να ήταν φοιτητές ιατρικής αυτό έχει κάποια θετικά αλλά είναι κυρίως αρνητικό.

Από ΑΕΙ νοσηλευτικής βγαίνεις νοσηλευτής αλλά έχεις γνώσεις ιατρικής.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kostas Stath

Δραστήριο μέλος

Ο Geronimo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 400 μηνύματα.
Είναι η νοοτροπία σου τέτοια,γι'αυτό!:)

Ευχαριστώ πολύ , επίσης .
Αν δεν θέλεις να μη μου ξαναστείλεις τίποτα .
Thanks .
:clapup::clapup::clapup:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dimitris001

Τιμώμενο Μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 7,608 μηνύματα.
:warn:Σημείωση συντονιστή!!!
Οι απόψεις που θα εκφράζονται θα πρέπει να γίνονται στις ιδέες και όχι στους χρήστες...
Προσπαθείστε να αποφεύγετε τους προσωπικούς χαρακτηρισμούς, τις επιθέσεις καθως και τα οφφ μηνύματα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Βασικά το ίδιο το κράτος κοροϊδεύει τους αποφοίτους ΤΕΙ με τους νόμους που ψηφίζονται στη βουλή. Ο τρόπος με τον οποίο ιδρύθηκαν ορισμένα ΤΕΙ και ο τρόπος οργάνωσης και λειτουργίας τους είναι αντίθετος με την εφαρμογή των ήδη δημοσιευμένων νόμων σε ΦΕΚ που δεν έχουν καταργηθεί. Αυτό δεν ισχύει για όλα τα τμήματα ΤΕΙ αλλά για ορισμένα όπως είναι τα τμήματα των σχολών τεχνολογικών εφαρμογών των ΤΕΙ.

Παράγραφος 3, Άρθρο 1, Νόμος 4009/2011
Τα ιδρύματα των δύο τομέων της ανώτατης εκπαίδευσης λειτουργούν παράλληλα, με διακριτή φυσιογνωμία, σκοπό και αποστολή, που διαφοροποιούνται σύμφωνα με τις διατάξεις που ισχύουν για τα Πανεπιστήμια και τα Τ.Ε.Ι., αντίστοιχα.

Αυτό είναι ένα τεράστιο ψέμα. Αν η φυσιογνωμία των δύο τομέων ήταν διακριτή στην πράξη, τότε τα ΤΕΙ θα έπρεπε να διαθέτουν τμήματα τα οποία οργανώνουν προγράμματα σπουδών που δεν θεραπεύονται από τα πανεπιστήμια. Αν ήταν έτσι θα υπήρχαν τμήματα μηχανικών είτε μόνο στα Πανεπιστήμια είτε μόνο στα ΤΕΙ. Επειδή το αντικείμενο των μηχανικών είναι τεχνολογικό τότε θα έπρεπε οι πολυτεχνικές σχολές να υπήρχαν μόνο στα ΤΕΙ. Αντίστοιχα για τους γεωπόνους και δασολόγους. Επίσης το κράτος δεν επιτρέπει στα ΤΕΙ να οργανώνουν προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών που οδηγούν στη λήψη διδακτορικού διπλώματος. Επομένως το ίδιο το κράτος τα απαξιώνει και δεν τα θεωρεί ισοδύναμα με τα πανεπιστήμια. Συνεπώς η απαξίωση ξεκινά από την πολιτική ηγεσία και προχωράει στην κοινωνία. Ακόμη οι υποψήφιοι απαξιώνουν τα ΤΕΙ καθώς η συντριπτική πλειοψηφία των υποψηφίων δηλώνει στις πρώτες επιλογές τμήματα πανεπιστημιακού τομέα και σε μεταγενέστερες επιλογές αντίστοιχα τμήματα των ΤΕΙ. Το όλο παιχνίδι είναι επικοινωνιακό. Μέσα σε ένα όμορφο περιτύλιγμα της ανωτατοποίησης των ΤΕΙ το κράτος τοποθέτησε των απαξίωση του γι αυτά. Η συσκευασία είναι όμορφη αλλά το περιεχόμενο βρωμάει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
Επίσης το κράτος δεν επιτρέπει στα ΤΕΙ προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών που οδηγούν στη λήψη διδακτορικού διπλώματος.

Αυτό είναι λάθος.
Στα ΤΕΙ πλέον πραγματοποιούνται αυτόνομα μεταπτυχιακά εδώ και πολύ καιρό και υπάρχουν πάρα πολλά.
Τα τει απλά δεν πραγματοποιούν ακόμη διδακτορικά
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Αυτό είναι λάθος.
Στα ΤΕΙ πλέον πραγματοποιούνται αυτόνομα μεταπτυχιακά και υπάρχουν πάρα πολλά.
Τα τει απλά δεν πραγματοποιούν ακόμη διδακτορικά

Τώρα αν πω ότι δεν ξέρεις να διαβάζεις θα φταίω εγώ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
Τώρα αν πω ότι δεν ξέρεις να διαβάζεις θα φταίω εγώ;

μπορεί να μην κατάλαβα εγώ νόμιζα εννοούσες και για πραγματοποίηση μεταπτυχιακών
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Jack of Spades

Περιβόητο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,431 μηνύματα.
Civilara αυτό το λέμε από τότε,ότι δηλαδή τα Τ.Ε.Ι. δεν είναι μέχρι σήμερα 100% ακαδημαϊκά ολοκληρωμένα κι η ευθύνη γι'αυτό ανήκει αποκλειστικά και μόνο στο κράτος,το οποίο πότε σφυρίζει αδιάφορα και πότε ψηφίζει διατάξεις με πολλά σημεία να μην είναι ξεκάθαρα (όπως αυτό που παρέθεσες π.χ.) κι έτσι να μεταφράζονται απ'τους μεν και τους δε κατά βούληση κι αυτό για να μη δυσαρεστήσει την αντίπερα "κάστα" πτυχιούχων!
Ψήφοι και οι μεν,ψήφοι και οι δε!Οπότε βρίσκουν μια μεσοβέζικη λύση για να είναι και οι δύο όσο γίνεται ευχαριστημένοι!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

researcher

Νεοφερμένος

Ο researcher αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 82 μηνύματα.
Δεν μπορώ να καταλάβω πως στην εποχή του διαδικτύου, που όλη η γνώση είναι μπροστά στον οποιονδήποτε, υπάρχουν άνθρωποι που βασίζουν την πρόοδό τους στις on-site παροχές των διαφόρων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων.

Going to Harvard from your own bedroom
(https://www.bbc.co.uk/news/business-12766562)

Τα στεγανά στη γνώση έχουν τελειώσει.

Η σύγκλιση των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων (παγκοσμίως) ξεκίνησε και θα συνεχίζεται ένεκεν της ανάπτυξης των τεχνολογιών επικοινωνίας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top