Πανεπιστήμια vs TEI

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
τει-> υπαλληλος που φερει εις περας τις προσδοκιες των ανωτερων και μετα απο αρκετα χρονια ειναι σε θεση να επιβλεπει αλλους λογω της εμπειριας και της πρακτικης γνωσης

Jack of Spades περιμένεις να κάνεις διάλογο με άτομο που έχει την παραπάνω άποψη?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Jack of Spades

Περιβόητο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,431 μηνύματα.
Ξέρεις πολύ καλά ότι είμαι σοβαρός και ψύχραιμος άνθρωπος,γι'αυτό και τη συγκεκριμένη μπουρούχα την πέρασα στο ντούκου...
Αλλά ρε Βασιλάκη,από φυλλάδιο του Τ.Ε.Ε. το τσίμπησες το μαργαριτάρι;:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

yellowbutterfly

Νεοφερμένος

Η Ερωφίλη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 28 μηνύματα.
Για το ακαδημαϊκό κομμάτι δεν γνωρίζω, ούτε είχα ποτέ κάποιο γνωστό να το συζητήσω.

Για τα ΕΔ έχουν καπελωθεί μέχρι στιγμής από τα 400 ωρών σεμινάρια του παρελθόντος και μεταπτυχιακά διαφόρων ειδών και επιπέδου που έρχονται από παντού τα τελευταία 2 χρόνια και υφίστανται στις λίστες προσοντολογίου. Συζητείται και το να "κατέβουν" καθηγητές ειδικής αγωγής στα δημοτικά.

Ειδική αγωγή ως ΕΔ λαμβάνεται επίσης και στο ΠΑΜΑΚ στο Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής με αντίστοιχη ειδικότητα (όχι όμως στο αντίστοιχο της Κορίνθου).

Μπες και στο pde.gr να ρωτήσεις και λεπτομέρειες σχετικά.

Σχόλιο γενικό εδώ ως πάσα: υφίστανται μερικά τμήματα, που αναλόγως κατεύθυνσης μπορεί να κερδίζεις συγκεκριμένα ΕΔ που δεν τα παίρνεις με άλλη κατεύθυνση του ίδιου πτυχίου (ως άνωθεν στο ΠΑΜΑΚ), να έχεις ΕΔ ενός τμήματος που ΔΕΝ τα δίνει το ομοειδές uni/τμήμα (όπως πριν) και, τέλος να δίνουν ανάλογα με την κατεύθυνση ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΠΕ χαρακτηρισμό (π.χ. του Αιγαίου που με την κατεύθυνση είναι ΠΕ Κοινωνιολόγος ή ΠΕ-Ιστορικός aka ΠΕ Φιλόλογος...

μα ήδη έχουν δημιουργηθεί τμήματα σε κανονικά δημοτικά τα οποία ονομάζονται τμήματα ένταξης,όμως αυτά πιο πολύ ασχολούνται με μαθητές που έχουν μαθησιακές δυσκολίες.Το παιδαγωγικό ειδικής αγωγής ασχολείται με πιο σοβαρές περιπτώσεις.Από την μία σκέφτομαι ότι είναι πολύ ψυχοφθόρο κάτι τέτοιο αλλά από την άλλη είναι τέλειο να βοηθάς τέτοια παιδάκια!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

alexbz

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο alexbz αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 147 μηνύματα.
και εγω σκιζομαι απο επαλ να περασω φυσικοθεραπεια γιατι να γινει αει δηλαδη και να μην μπορω θα μπορεσω να γυρισω τον χρονο πισω να παω ενιαιο?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

challenger

Επιφανές μέλος

Ο challenger αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 11,414 μηνύματα.
και εγω σκιζομαι απο επαλ να περασω φυσικοθεραπεια γιατι να γινει αει δηλαδη και να μην μπορω θα μπορεσω να γυρισω τον χρονο πισω να παω ενιαιο?

καλά κι εσύ, μην παίρνεις τοις μετρητοίς ότι μπούρδα πει ο καθένας
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VouDou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 48 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Λοιπόν στο θέμα των επενδύσεων το λινκ είναι αυτό
https://www.opengov.gr/ypoian/?p=3469

Στο θέμα του διδακτορικού εμπειρίας , παντού ακόμα και στο διεθνές σύστημα προσόντων , διπλάσιου χρόνου εμπειρία ισοδυναμεί με μεταπτυχιακό κύκλο . Επίσης μιλάς γιά ΠΜ με ΔΔ χωρίς εμπειρία που θα εκπαιδευτεί εύκολα με ΠΜ με μεγάλη εμπειρία . Μα αυτοί μετά δεν θα συναντηθούν στο μέλλον αφού ο έμπειρος θα αποχωρήσει λόγω ηλικίας .

Τώρα πρέπει να μαζέψουμε τις 500 σχολές . Ακούγονται πολλά θα δούμε τί θα γίνει .

Paterasyp είδα το λινκ. Αρχικώς: δεν έχω εμπειρία στο χώρο των επενδύσεων, αλλά κατάλαβα άλλο πράγμα από αυτό που ρώτησες. Βασικά αναφέρει για «επιμελητήρια», όχι ένα. Καταλαβαίνω ότι όλα θα εμπλακούν.

Επίσης, μετά αναφέρει τομείς δράσης που δεν σχετίζονται με τα γεωπονικά. Αν θες διαφώτισέ μας σχετικά λίγο παραπάνω.

Στο θέμα-διδακοτιρκού-εμπειρίας ας το αναλύσουμε εδώ λίγο παραπάνω, γιατί τώρα διακρίνω ότι έχουμε διαφορετικά πράγματα στο μυαλό μας (απο ηλικίες εγώ κοντά στα 30 με ~45άρα και εσύ κοντά 30άρη με 60φεύγα).

Αρχικά τα πάντα όλα συμπυκνώνονται, από μεριάς μου, στη φράση «ο νέος είναι ωραίος, αλλά ο παλιός είναι αλλιώς»!

Αρχικά τα ακαδημαϊκά: από γνώσεις στο πτυχίο, ένας που το πήρε π.χ. πριν 4-5 χρόνια πτυχίο λογικά πρέπει να έχει περισσότερες γνώσεις ή/και πιο «εκσυγχρονισμένες» αν θέλεις από αυτόν που πήρε π.χ. πριν 30 χρόνια (φυσικό και επόμενο από την εξέλιξη του χρόνου και της επιστήμης που δεν μένει στάσιμη).

Επίσης, το διδακτορικό δεν είναι κάτι που «κρατά 100 χρόνια», αλλά 3 έτη (άντε 4-5 στην Ελλάδα).

Τώρα στα εργασιακά: προφανώς ένας που ξεκινά να εργάζεται με έναν που είναι κοντά στη σύνταξη ΔΕΝ υπάρχει λόγος σύγκρισής τους. Αφού ο δεύτερος σε λίγο «απομακρύνεται» από τον επαγγελματικό στίβο.

Ένας που έκανε διδακτορικό αρχικά αποβλέπει αρχικώς να κινηθεί σε άλλους εργασιακούς χώρους από αυτούς που θα κινηθεί ο απλός πτυχιούχος. Ή μάλλον πάντα θα αποβλέπει να «εκμεταλλευτεί» αυτό το (επιπλέον) προσόν με κάποια καλύτερη δουλειά.

Επίσης, υπάρχουν χώροι επαγγελματικής δράσης (έρευνα σε ινστιτούτα, εξειδικευμένες εταιρείες με πολυπλοκότερες ή εξειδικευμένες κατασκευές κ.λ.π.), που θα αναζητά στελέχη με διδακτορικά (εξειδικευμένες γνώσεις). Άρα ο πτυχιούχος με 30 χρόνια εμπειρία προς τα εκεί δεν θα μπορούν προς τα εκεί να εργαστούν. Ελπίζω να έγινε αντιληπτό το τι θέλω πω...

Τώρα αν σε ένα χώρο εργασιακό (π.χ. ΑΣΕΠ που είπες για προσοντολόγιο) που δύνανται να πάνε όλοι, τότε παρατηρούμε ότι έχει γίνει προσπάθεια «εξομοίωσης» των δύο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ πραγμάτων (διδακτορικό με χρόνια εργασίας). Παρατηρούμε λοιπόν το διδακτορικό προσφέρει 300 μόρια, κάτι που αντιστοιχεί σε εμπειρία εργασίας ~3,5 ετών. Επίσης, παρατηρούμε ότι προσμετράται εμπειρία μέχρι τα 5 έτη (και όχι παραπάνω). Το γιατί συζητείται αν θες...

Και μην ξεχνάς, ότι ένας που κάνει διδακτορικό για 3-4-5 χρόνια δεν σημαίνει ότι δεν απαγορεύεται παράλληλα να εργάζεται.

Επαναλαμβάνω, ότι η εμπειρία στην αγορά εργασίας είναι επίσης ένα πολύτιμο εφόδιο (για να μη λένε μετά ότι Voudou λέει ότι η εμπειρία είναι τίποτα και το διδακτορικό τα πάντα).

Εν κατακλείδι πιστεύω ότι το Διδακτορικό είναι ανώτερο από την εργασιακή εμπειρία, γιατί αποτελεί ένα εφόδιο που σε βοηθάει να βλέπεις τα πράγματα (απλοϊκά) πιο «επιστημονικά» και έχεις εντρυφήσει σε τεχνογνωσία βαθύτερα από ό,τι ένας πτυχιούχος (σκέτο). Μάλιστα, σού προσφέρει το εφόδιο να κινείσαι σε όλη την γκάμα εργασιακών δράσεων στην αγορά (περισσότερες επιλογές), ενώ ο πτυχιούχος με εμπειρία δεν μπορεί.

Από εκεί και πέρα εξαιρέσεις πάντα θα υπάρχουν. Πτυχιούχος υπερδραστήριος με συνεχείς επιμορφώσεις και σεμινάρια, πολυετή εργασία και εφαρμογή νέας τεχνογνωσίας σε συγκεκριμένο χώρο δράσης, ναι μπορεί να ξέρει σε δεδομένο χρόνο περισσότερα.

Και εδώ σχόλιο (για να μην είμαστε τελείως εκτός βάσει του θέματος του παρόντος θρεντ): παλιά στα ΤΕΙ υπήρχαν κάποιοι λίγοι τέτοιου είδους στελέχη που προσέφεραν την πολύτιμη τεχνογνωσία τους από την «πράξη/αγορά εργασίας» (και αν θέλετε να ξέρουν περισσότερα από ένα λέκτορα με διδακτορικό που έχει περιοριστεί στην έρευνα και μόνο). Ωστόσο με τον ακαδημαϊκό χαρακτήρα που θέλουμε τα ΤΕΙ να αποκτήσουν, αυτοί οι άνθρωποι μένουν εκτός στις προσλήψεις, γιατί κερδίζει ο νέος πτυχιούχος με μάστερ (καλύτερο/χειρότερο, συζητείται).

Επίσης, εκτός από τις προηγούμενες ερωτήσεις μου παραπάνω, παραθέτω προς συζήτηση και ακόμα ένα τώρα (είναι νέο σχετικά): με την άρνηση των ΤΕΙ να συγχωνευθούν με Πανεπιστήμια στο σχέδιο Αθηνά που επίκειται και (μετονομασία?) ως Τεχνολογικά Πανεπιστήμια να αποκτήσουν τη θέση τους στην αγορά εργασίας.

Και εδώ για τις πολλές περικοπές στο εκπαιδευτικό προσωπικό των ΤΕΙ που έλεγα: https://www.esos.gr/dimosia-ekpaidef...ros-voyleytes-ta-idrymata-mas-dialyontai.html (αντίστοιχα στα πανεπιστήμια, πλήττονται περισσότερο τα περιφερειακά, γιατί δεν δίνονται πιστώσεις για 407).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

paterasyp

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο paterasyp αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 243 μηνύματα.
Δεν μπορώ να μπώ σε ακαδημαικά θέματα , γιατί την σημερινή πραγματικότητα την μαθαίνω έμμεσα μέσω του γιού μου , ενώ η δική μου προ 30 ετών πραγματικότητα είναι παρωχημένη .

Σε εργασιακά όμως θέματα , σαν ενεργός επαγγελματίας έχω κατασταλαγμένες απόψεις .
Το διδακτορικό λοιπόν είναι γιά την έρευνα πολύ πιό χρήσιμο από ότι η εμπειρία . Στην εφαρμογή όμως υπάρχει διαφορά .

Γιά να στο πω στην δουλειά μου και λίγο εκλαικευμένα . Αν κάποιος αρχιτέκτονας κάνει διδακτορικό σε ειδικά κτίρια όπως νοσοκομεία και ξενοδοχεία και ένας άλλος μελετάει και κατασκευάζει 10 χρόνια τέτοια , ποιός θα πάρει την καινούργια δουλειά ? Προφανώς ο έμπειρος , γιατί μπορεί να διοικήσει καλύτερα το έργο και να λύσει προβλήματα που θα προκύψουν και να το παραδώσει έγκαιρα .

Αν όμως ο διδάκτορας δουλέψει στο έργο αυτό σαν βοηθός και σε 1-2 παρόμοια , τότε θα είναι προτιμότερος από τον έμπειρο .

Σκέψου το ίδιο σε ειδικά θέματα της δουλειάς σου.

Γιά το θέμα του τεε , λέει ότι θα ελέγχει τις νέες επενδύσεις και ρωτάω αν θα είναι το τεε και σε γεωπονικού ενδιαφέροντος επενδύσεις .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
Αναγνώριση μαθημάτων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση

ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Σύμφωνα διάταξη που πρόκειται ο υπουργός παιδείας Κ. Αρβανιτόπουλος να καταθέσει-ενδεχομένως με κάποιες τροποποιήσεις -προς ψήφιση, στη Βουλή:
1. Από το ακαδημαϊκό έτος 2012-2013 δίνεται η δυνατότητα στους φοιτητές που εισάγονται σε Τμήμα των Πανεπιστημίων ή Τ.Ε.Ι. ή στις Ανώτατες

εκκλησιαστικές Ακαδημίες, να αναγνωρίσουν μαθήματα τα οποία έχουν διδαχθεί και εξεταστεί επιτυχώς στο Τμήμα προέλευσης τους.
2. Η αναγνώριση των μαθημάτων, σύμφωνα με την προηγούμενη παράγραφο, πραγματοποιείται με απόφαση της Γενικής Συνέλευσης ή του Ακαδημαϊκού Συμβουλίου του Τμήματος, κατά περίπτωση και οι φοιτητές απαλλάσσονται από την εξέταση των μαθημάτων ή των ασκήσεων του προγράμματος σπουδών του Τμήματος υποδοχής που διδάχθηκαν στο Τμήμα προέλευσης και δύνανται να ενταχθούν σε διαφορετικό εξάμηνο από αυτό της εγγραφής τους.

https://www.esos.gr/dimosia-ekpaidef...-mathimaton-stin-tritovathmia-ekpaideysi.html
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Jack of Spades

Περιβόητο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,431 μηνύματα.
Το έγραψα και σε άλλο θέμα,το ανεβάζω και εδώ έτσι για την ιστορία...
Αρχική Δημοσίευση από Artec:
Έλα στο Τ.Ε.Ε. απ'έξω να μου αποδείξεις το επίπεδο 6 των Τ.Ε.Ι.
Επειδή στην Ελλάδα ζείς το επίπεδό σου θα είναι στο 5 γιατί έτσι το θέλουμε εμείς του Τ.Ε.Ε. στο οποίο δέν θα γραφτείς ποτέ παιδί των 10.000 μορίων. Και η τεχνική ευθύνη σου θα είναι επιπέδου 2. Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να δώσεις πανελλήνιες πάλι να συγκεντρώσεις 18.000+ και μετά να έρθεις στο Τ.Ε.Ε. να σου κάνω εγώ την αίτηση εγγραφής.
Με μεγάλα bold,για να βλέπετε τι κάφροι απαρτίζουν τον τεχνικό σύμβουλο του "κράτους" (Τ.Ε.Ε.)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
τι περιμένεις από μίζερα άτομα που κάθονται στον καναπέ τους και δεν ξέρουν με τι να ασχοληθούν...Ούτε τα βασικά δεν γνωρίζουν από την ανώτατη εκπαίδευση......κάτι τέτοια μηνύματα έχω και εγώ στο προφίλ μου από αντίστοιχα άτομα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Jack of Spades

Περιβόητο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,431 μηνύματα.
Το πιο αστείο της υπόθεσης antis ξέρεις ποιο είναι και ήταν ανέκαθεν;
Αυτό που βγάζουν προς τα έξω,ότι και καλά είναι διακαής πόθος του απόφοιτου Τ.Ε.Ι. να γίνει μέλος Τ.Ε.Ε.!
Μου θυμίζουν την ημίτρελη γεροντοκόρη δασκάλα στο "καφέ της Χαράς" που φαντασιωνόταν ότι τη θέλει ο δήμαρχος!:lol:

Καλά δεν έχουν πάρει χαμπάρι ακόμη ότι υπάρχουν 1.500 εναλλακτικές για κάποιον Τ.Ε.Ι.τζή να γραφτεί στο Τ.Ε.Ε. ΑΝ το επιθυμεί;Και λέω ΑΝ γιατί οι περισσότεροι είτε απόφοιτοι Τ.Ε.Ι. είτε Πολυτεχνείων και ιδιαίτερα οι νεότεροι (που δεν έχουν πάρε-δώσε με βρώμικους κύκλους και βγάζουν τίμια το ψωμί τους) το έχουν χεσμένο το Τ.Ε.Ε. είτε γιατί σκοπεύουν να μεταναστεύσουν για ένα καλύτερο αύριο (οπότε θα γραφτούν σε έναν απ'τους δεκάδες φορείς του ξένου κράτους που θα επιλέξουν) είτε γιατί οι εισφορές και οι υποχρεώσεις των μελών προς αυτό είναι δυσβάσταχτες οπότε όπου και αν χρειαστεί χρησιμοποιούν σφραγίδες συγγενών και φίλων!

Και απορώ,με τέτοια κρίση και τέτοια πείνα που έχει πέσει κι όλες αυτές τις εξελίξεις που διαδραματίζονται πως βγαίνουν σήμερα 23/11/2012 και αμολάνε τέτοιες μπουρούχες;:DΓιατί ως γνωστόν,σε καιρούς κρίσης πάντα οι αεριτζήδες πονάνε πρώτοι...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
Το πιο αστείο της υπόθεσης antis ξέρεις ποιο είναι και ήταν ανέκαθεν;
Αυτό που βγάζουν προς τα έξω,ότι και καλά είναι διακαής πόθος του απόφοιτου Τ.Ε.Ι. να γίνει μέλος Τ.Ε.Ε.!
Μου θυμίζουν την ημίτρελη γεροντοκόρη δασκάλα στο "καφέ της Χαράς" που φαντασιωνόταν ότι τη θέλει ο δήμαρχος!:lol:

Καλά δεν έχουν πάρει χαμπάρι ακόμη ότι υπάρχουν 1.500 εναλλακτικές για κάποιον Τ.Ε.Ι.τζή να γραφτεί στο Τ.Ε.Ε. ΑΝ το επιθυμεί;Και λέω ΑΝ γιατί οι περισσότεροι είτε απόφοιτοι Τ.Ε.Ι. είτε Πολυτεχνείων και ιδιαίτερα οι νεότεροι (που δεν έχουν πάρε-δώσε με βρώμικους κύκλους και βγάζουν τίμια το ψωμί τους) το έχουν χεσμένο το Τ.Ε.Ε. είτε γιατί σκοπεύουν να μεταναστεύσουν για ένα καλύτερο αύριο (οπότε θα γραφτούν σε άλλο φορέα) είτε γιατί οι εισφορές και οι υποχρεώσεις των μελών προς αυτό είναι δυσβάσταχτες οπότε όπου και αν χρειαστεί χρησιμοποιούν σφραγίδες συγγενών και φίλων!

Και απορώ,με τέτοια κρίση και τέτοια πείνα που έχει πέσει κι όλες αυτές τις εξελίξεις που διαδραματίζονται πως βγαίνουν σήμερα 23/11/2012 και αμολάνε τέτοιες μπουρούχες;:DΓιατί ως γνωστόν,σε καιρούς κρίσης πάντα οι αεριτζήδες πονάνε πρώτοι...

Ναι όντως στην Ευρώπη του 2012 οι ''επιστημονάρες'' της Ελλάδας δεν γίνεται να μην δείξουν την βλαχιά τους βλέπε κολέγια ξένα πανεπιστήμια κτλ......μόνο εδώ πιστεύουν ότι γίνεται σωστό μάθημα και όλα τα ιδρύματα της Ευρώπης είναι κατώτερα φυσικά από τα δικά τους........
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Αλκίμαχος

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αλκίμαχος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 224 μηνύματα.
Και αν το καλοσκεφτείς θα παρατηρήσεις πως ουσιαστικά όλη η διαμάχη μεταξύ πανεπιστημίων και των τει ξεκίνησε από την μία και μοναδική διαμάχη των πολυτεχνείων με τα τμήματα στεφ των τει και το δικαίωμα εγγραφής τους στο τεε....τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμύδια δλδ.... Στην Ελλάδα ζούμε και ως γνωστόν οι έλληνες έχουν στο αίμα τους ακόμα την νοοτροπία της κάστας, της φατρίας και των δικών μας παιδιών... Από τις πολλές κουμπαριές και τις βλακείες τέτοιου είδους καταστράφηκε η χώρα. Δεν πρέπει να σας ενδιαφέρει τόσο το δικαίωμα εγγραφής σε ένα τελειωμένο σωματείο, όσο η νοοτροπία που βγαίνει προς τα έξω και πάει πίσω την κοινωνία μας, και η νοοτροπία αυτή είναι η με πάση θυσία απόδειξη του ότι εγώ είμαι ανώτερος από σένα. Ακόμα όμως και ένας που δεν έχει πάει καν σχολείο,αν έχει πάρει την στοιχειώδη παιδεία από το σπίτι του, αντιλαμβάνεται πόσο καθυστερημένη είναι αυτή η "λογική" και μπορεί να καταλάβει άνετα πόσο αμόρφωτος είναι ακόμα και ένας παπαράκος με 18.000 μόρια.... Δεν λέω ότι ότι όσοι είναι καλοί μαθητές είναι και παλιοχαρακτήρες, επειδή ξέρω πως θα το πουν μερικοί αυτό.
Απλά λέω ότι στην Ελλάδα η πλειονότητα δεν έχει την παιδεία (και μάλλον δεν θα την έχει ποτέ) να διαχειριστεί την όποια κατά τα άλλα αξιοθαύμαστη ικανότητα της. Είναι σαν να σου παραδίδεται στα χέρια μία προχωρημένη γνώση και εσύ να είσαι τόσο βλάκας και ανάξιος που να κοιτάξεις πως θα πατώσεις τον διπλανό σου με αυτή, αντί να συμβάλεις στην καλυτερεύση της κοινωνίας. Και να πω τουλάχιστον ότι τα ελληνικά ιδρύματα είναι τόσο γαμάτα που ξεχιλίζουν από γνώση, έρευνα και ανάπτυξη τεχνολογίας, να πω οκ πάει στον διάολο... Έλα όμως που δεν είναι έτσι. Έχει αποδειχτεί και δεν είναι στα λόγια ότι απέχουμε πολύ από όσα για τα οποία κοκορευόμαστε όλοι...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

paterasyp

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο paterasyp αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 243 μηνύματα.
Ετσι και αλλιώς πρόβλημα επαγγελματικών δικαιωμάτων δεν έχουν οι σχολές οικονομικών και οι σχολές υγείας των τει , ούτε συγκρούονται κάπου με τα πανεπιστήμια στα οικονομικά γιατί στα υγείας δεν υπάρχουν κοινά αντικείμενα .

Τα γεωπονικά τμήματα των τει έχουν ικανοποιητικά ΕΔ , λιγότερα βέβαια των γεωπόνων και εκεί η κόντρα είναι σε χαμηλότερο επίπεδο . Μόνο γιά τα τμήματα μηχανικών υπάρχει κόντρα .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
Μόνο γιά τα τμήματα μηχανικών υπάρχει κόντρα .

Εκτός κάποιων περιπτώσεων όπως των ηλεκτρονικών μηχανικών τε όπου έχουν πλήρη επαγγελματικά δικαιώματα στην ηλεκτρονική τα οποία δεν διαφέρουν από το ένα τμήμα του πολυτεχνείου, Κρήτης
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

paterasyp

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο paterasyp αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 243 μηνύματα.
Σωστά . Το ίδιο ισχύει και στην πληροφορική που δεν είναι κατοχυρωμένο επάγγελμα .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giorgos Pamak

Δραστήριο μέλος

Ο Giorgos Pamak αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικών Επιστημών Μακεδονίας (Θεσσαλονίκη) και μας γράφει απο Πανόραμα (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 510 μηνύματα.
Όταν ξέρεις πώς υπήρχαν παιδιά που είχαν ακόμα λιγότερα μόρια από εσένα στις Πανελλαδικές και πήγαν σε κάποιο Κολλέγιο και έχουν αναγνώριση σήμερα.
Ή πήγαν σε κάποια Α.Ε.Ι. με χαμηλότερη ίσως βάση από το Τ.Ε.Ι.(Πόσο ακόμα?)
Είναι λογικό να ψάχνεις για εναλλακτικές διεξόδους εγγραφής στο Τ.Ε.Ε.
Με την διαφορά ότι έφαγες 4+ χρόνια σε μια σχολή χωρίς δικαιώματα, έχεις ανεκπλήρωτο στρατιωτικό, και θα φτάσεις τα 30+ πετυχαίνοντας τελικά κάτι το οποίο ο άλλος όντας οργανωτικός στα 18 του, κατάφερε και πέρασε σε ένα Α.Ε.Ι. και στα 23 του χαίρει όλων των επαγγελματικών δικαιωμάτων.
Άν αυτό δέν θεωρείται αποτυχία τότε τί είναι?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

paterasyp

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο paterasyp αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 243 μηνύματα.
Mήπως σήμαινε απλά εμπιστοσύνη στο κράτος δικαίου , που 30 χρόνια τώρα παρανομεί ?

Μάλλον όμως όχι γιά πολύ ακόμα .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

challenger

Επιφανές μέλος

Ο challenger αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 11,414 μηνύματα.
Όταν ξέρεις πώς υπήρχαν παιδιά που είχαν ακόμα λιγότερα μόρια από εσένα στις Πανελλαδικές και πήγαν σε κάποιο Κολλέγιο και έχουν αναγνώριση σήμερα.
Ή πήγαν σε κάποια Α.Ε.Ι. με χαμηλότερη ίσως βάση από το Τ.Ε.Ι.(Πόσο ακόμα?)
Είναι λογικό να ψάχνεις για εναλλακτικές διεξόδους εγγραφής στο Τ.Ε.Ε.
Με την διαφορά ότι έφαγες 4+ χρόνια σε μια σχολή χωρίς δικαιώματα, έχεις ανεκπλήρωτο στρατιωτικό, και θα φτάσεις τα 30+ πετυχαίνοντας τελικά κάτι το οποίο ο άλλος όντας οργανωτικός στα 18 του, κατάφερε και πέρασε σε ένα Α.Ε.Ι. και στα 23 του χαίρει όλων των επαγγελματικών δικαιωμάτων.
Άν αυτό δέν θεωρείται αποτυχία τότε τί είναι?

Γιώργο, τι σε κάνει να πιστεύεις ότι ξέρεις καλύτερα από κάποιον τι συμβαίνει στον χώρο του;:hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giorgos Pamak

Δραστήριο μέλος

Ο Giorgos Pamak αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικών Επιστημών Μακεδονίας (Θεσσαλονίκη) και μας γράφει απο Πανόραμα (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 510 μηνύματα.
Γιώργο, τι σε κάνει να πιστεύεις ότι ξέρεις καλύτερα από κάποιον τι συμβαίνει στον χώρο του;:hmm:

Όπως? Εξήγησε μου τί είναι αυτό που πιθανόν δέν ξέρω?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top