Πανεπιστήμια vs TEI

challenger

Επιφανές μέλος

Ο challenger αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 11,414 μηνύματα.
Είναι πολλά στη μέση. Αν πιάσουμε για προτεραιότητες και οργάνωση της Ελλάδας δεν θα τελειώσουμε ποτέ(ς)!
δεν νομίζεις πως πρέπει να γίνει μια αρχή κάποτε όμως:hmm:

Αυτό με τα 5ετή ΣΤΕΦ πρώτη φορά το ακούω ως επιχείρημα.

Είχε συζητηθεί εδώ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fmarulezkd

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο fmarulezkd αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Νορβηγία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,775 μηνύματα.
Το Θέμα με τα πολυτεχνεία είναι οτι δεν μπορεί ένα 5ετές πτυχίο να ισοδυναμεί με ένα τριετές του εξωτερικού.
Και αυτό που θα πρέπει σε πρώτη φάση να γίνει, είναι ο διαχωρισμός του προπτυχιακού από το μεταπτυχιακό!;)
Δεν είναι ισοδύναμα. Μπορεί και τα δύο να πληρούν τις προϋποθέσεις για ένα μεταπτυχιακό, ωστόσο ο περισσότερος φόρτος(ECTS) αναγνωρίζεται ακαδημαϊκά, δλδ μπορεί ένας με 300ects γλιτώσει κάποια μαθήματα σε ένα μεταπτυχιακό πρόγραμμα σε σχέση με έναν 180-240, ή σε περίπτωση περιορισμένων θέσεων να πάρει το προβάδισμα. Αναγνώριση υπάρχει και εργασιακά και για παράδειγμα αναφέρω τη Νορβηγία όπου ο μισθός σε δημόσιες υπηρεσίες, ας πούμε ένα νοσοκομείο, αυξάνεται ανάλογα με τη <<δύναμη>> (ects) του πτυχιού.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
Υ.γ.: Μη βλέπετε αποσπασματικά θεσμούς, π.χ. μόνο τα έτη σπουδών, για συμπεράσματα. Όταν κάνεις κάπου π.χ. 4 έτη, είναι και πως τα κάνεις (ποιότητα-ποσότητα). Ένα έτος π.χ. σε ΤΕΙ δεν είναι το ίδιο με ένα έτος σε Πανεπιστήμιο. Άλλο σκοπό εκπαίδευσης έχει το ένα, άλλο το άλλο. Οι διδακτικές μονάδες υποδηλώνουν ΦΟΡΤΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΕ ΧΡΟΝΟ (ώρες) και τίποτα άλλο. Γενικότερα, είναι «νέα φρούτα» και παρόλο που προσπαθείται να βρεθεί «κοινή γλώσσα» μεταξύ των χωρών ΕΕ γιας την παιδεία, όταν τα βλέπεις αποσπασματικά οδηγείσαι σε λανθασμένα γεγονότα.

Πως μεταφράζετε αυτό δεν κατάλαβα?
Ένας νοσηλευτής από πανεπιστήμιο ή τει έχει ακριβώς τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα απλά ο δεύτερος ειδικεύεται περισσότερο στην πρακτική μιας και το απαιτεί το επάγγελμα
Ένας διατροφολόγος από πανεπιστήμιο η τει έχει ακριβώς τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα
Αυτά μιλώντας για ίδια τμήματα---Για αμφιβολίες υπάρχει η εξωτερική αξιολόγηση της ΑΔΙΠ
Στα υπόλοιπα τμήματα που αν και ίδια, διαφέρουν στα χρόνια σπουδών αυτό το χάσμα μπορεί να εξισορροπηθεί με ένα μεταπτυχιακό.
Παράδειγμα ένας μηχανολόγος μηχανικός από πολυτεχνείο με 5ετή σπουδές
και ένας μηχανολόγος μηχανικός τε με 4ετή σπουδές
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VouDou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 48 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Πως μεταφράζετε αυτό δεν κατάλαβα?
Ένας νοσηλευτής από πανεπιστήμιο ή τει έχει ακριβώς τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα απλά ο δεύτερος ειδικεύεται περισσότερο στην πρακτική μιας και το απαιτεί το επάγγελμα
Ένας διατροφολόγος από πανεπιστήμιο η τει έχει ακριβώς τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα
Αυτά μιλώντας για ίδια τμήματα---Για αμφιβολίες υπάρχει η εξωτερική αξιολόγηση της ΑΔΙΠ
Στα υπόλοιπα τμήματα που αν και ίδια, διαφέρουν στα χρόνια σπουδών αυτό το χάσμα μπορεί να εξισορροπηθεί με ένα μεταπτυχιακό.
Παράδειγμα ένας μηχανολόγος μηχανικός από πολυτεχνείο με 5ετή σπουδές
και ένας μηχανολόγος μηχανικός τε με 4ετή σπουδές

Μιλάω για το ακαδημαϊκό κομμάτι καθαρά. Δεν μπλέκω καθόλου με τα επαγγελματικά δικαιώματα, τα οποία ανάλογα και με τη δυναμική των εκάστοτε συλλόγων/επιμελητηρίων στο πέρασμα των χρόνων διαρκώς (τα) αλλάζουν.

Η ΑΔΙΠ έβγαλε φέτος γενικόλογα σχόλια επί της διαδικασίας. Σε πολλά με βρίσκουν σύμφωνω (λίγο/πολύ τα βλέπαμε και εμείς φαντάζομαι). Καλώς ή κακώς ακόμα έχουν περάσει από εξωτερική αξιολόγηση μόλις το 1/3 των τμημάτων unis και τει. Έχει δρόμο ακόμα αυτή η ιστορία. Και καλώς ή κακώς ναι μεν γίνεται από εξωτερικούς, αλλά αυτοί στο μεγαλύτερο ποσοστό τους μιλάνε ελλήνικος και έχουν πάρει βασικό πτυχίο στην Ελλάδα (ήτοι, πολλά πράγματα τα κρίνω στα μαλακά και στρογγυλεμένα)...

Αυτό που αναφέρεις για το μεταπτυχιακό, κάτι τέτοιο έχει κάνει ήδη το ΟΕΕ για να εγγράφει μέλη του του ΤΕI+master. Το καλό ή κακό με το μάστερ όμως δεν θεραπεύει σε 1 χρόνο επιστήμη, αλλά ένα συγκεκριμένο "επιστημονικό κομμάτι" (ή συνδυασμός κομματιών). Δηλαδή κάθε τέτοια ενέργεια έχει συν και πλην και συζητείται. Το ΟΕΕ, επίσης, δέχεται για οικονομολόγο οποιοσδήποτε έχει ΜΒΑ (ασχέτως βασικού πτυχίου). Τα άλλα επιμελητήρια, όχι.

Εκεί που αν αφέρεις για μηχανικούς ΤΕΙ και unis, η "λογική" λέει ότι 4 χρόνια στο πολυτεχνείο δεν είναι "ίδια" με τα 4 χρόνια με το ΤΕΙ (με τις ιστορικές του προεκτάσεις αν θες). Και εδώ στα ακαδημαϊκά αναφέρομαι. Εν πάσει περιπτώσει, οι συγχωνεύσεις/καταργήσεις θα ξεκαθαρίσουν πολλά, όπως είπε και ο patersyp. Τα πολλά πτυχία και μεταπτυχιακά με τους διφορούμενους τίτλους έχουν μπλέξει τα πράγματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

paterasyp

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο paterasyp αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 243 μηνύματα.
Καλησπέρα σας. Περί 5ετίας και μάστερ, όχι δεν είναι γενικόλογα έτσι τα πράγματα ακριβώς. Και δεν νομίζω να παραμυθιάζεται ο (ενημερωμένος) πτυχιούχος. Η βεβαίωση που αναφέρθηκε δόθηκε ΜΟΝΟ στο ΕΜΠ (δεν έμαθα να έγινε στις άλλες πολυτεχνικές σχολές της χώρας) και αυτό ως τελευταίως, χρονικά, σπασμωδική αντίδραση απέναντι στο ΥΠΕΠΘ, που διατηρεί αρνητική στάση επί του θέματος. Και αυτό μόνο στο εργασιακό κομμάτι και για Ελλάδα. Στο ΕΜΠ επειδή διατηρούν διατμηματικά ΠΜΣ έχουν τη δυνατότητα για ΔΔ κατευθείαν (Β κύκλο ΠΜΣ).

Επίσης, πενταετία δεν είναι μόνο οι μηχανικοί πολυτεχνικών σχολών, αλλά και τα γεωπονικά, δασολογικά, φαρμακευτική, οδοντιατρική, κτηνιατρική, κινηματογράφου, τεχνών ήχου και εικόνας, δύο σχολές στο Αγρίνιο (μία περιβαλλοντολογική και μία οικονομικής φύσεως), βιολογία Ιωαννίνων κ.λ.π.. Όλοι αυτοί από ό,τι γνωρίζω ουδέποτε μοίρασαν τις εν λόγω βεβαιώσεις.

Τώρα στον κλάδο μου (5ετία του ΓΠΑ): όπως έχω αναφέρει ξανά, στο πτυχίο ΓΠΑ αναφέρεται παλαιώθεν, ότι είναι ισοδύναμο των αγγλοσαξονικών MSc Agricultural Enginnering & MSc Agricultural Sciences. Όταν βγαίνουν έξω, οι πτυχιούχοι (π.χ. ο υποφαινόμενος) δηλώνουν MSc equivalent ή BSc-MSc combined μιας και το αυτό αναφέρεται στο «χαρτί» (και κατ΄ επέκταση στις μεταφράσεις)!
Μέχρι πρόσφατα στο ΓΠΑ έπρεπε να κάνεις ΜΔΕ για να πας για ΔΔ (όπως ο υποφαινόμενος). Αυτό με τα έτη σπουδών και διδακτικές μονάδες ας πούμε ότι φάνηκε/παραδέχθηκαν την «αδικία» καιι τώρα, υπό προϋποθέσεις που αναφέρονται στην ιστοσελίδα για όποιον ενδιαφέρεται, στο ΕΦΠ ΓΠΑ μπορείς να κάνεις κατευθείαν ΔΔ. Προβλεπόνταν και στην αρχή των ΠΜΣ, αλλά υπήρξε «νομικό κώλυμα» (εν συντομία, για να μη ζαλίζω) με το ΥΠΕΠΘ.

Στο εξωτερικό (όλες οι επιστήμες εδώ με 5ετία), το αν θα κάνουν μάστερ ή όχι (δηλαδή κατευθείαν για ΔΔ) στο εξωτερικό εξαρτάται από τη χώρα και τον εσωτερικό κανονισμό του πανεπιστημίου υποδοχής. Εν πάσει περιπτώσει υπάρχουν πολλές υποπεριπτώσεις, δεν τις αναφέρω ξανά για συντομία, και δεν είναι μόνο η Αγγλία (η ευρύτερη περιοχή γύρω από το Λονδίνο) ο κόσμος όλος. Επίσης, ακόμα και η ίδια η Αγγλία που «είδε» σε δεδομένες επιστήμες ότι η 3ετία δεν «τραβάει» (γνώσεις για αγορά εργασίας) έχει πλέον κάτι σαν το combined master στο πρώτο πτυχίο (η Σκωτία 4ετία).

Εκεί που αναφέρεται για το «πρόβλημα αυτό παραμένει στις πενταετείς σχολές γιατί δεν θέλουν να λύσουν το πρόβλημα πανεπιστημίων – τει», η προσωπική μου άποψη είναι ότι δεν είναι τόσο το unis-ΤΕΙ, όσο η «ιστορία» των δεδομένων επιστημών με το γερμανικό μοντέλο εκπαίδευσης και, φυσικά, τα μέλη ΔΕΠ με τα προπτυχιακά μαθήματά τους (άντε να τους πεις ότι κοβονται). Η πηγή συζήτησης για μένα είναι ουσιαστικά αν θέλουμε να εγκαταλείψουμε το γερμανικό που έχουμε 100 χρόνια τώρα και να πάμε στο αγγλοσαξωνικό. Βάσει των πραγμάτων που διαμορφώνονται στην παιδεία τελευταία στην ΕΕ, μεταξύ των 5+0+3 ή 4+1+3 κερδίζει για μένα το δεύτερο, γιατί το 1 στο μάστερ παρουσιάζεται ως μία "ευέλικτη βαθμίδα" σε πολλά πράγματα!

Στο χώρο των μηχανικών υπάρχει και, ας πούμε, το «επιπλέον πρόβλημα» με τις ονομασίες. Στο ischool έμαθα, ότι τα πολυτεχνεία έχουν τον όρο διπλωματούχος μηχανικός και στα ΤΕΙ το πτυχιούχος μηχανικός. Στον κλάδο μου στα εργασιακά απλά οι ονομασίες είναι διαφορετικές και όλοι λένε πτυχιούχος. Πανεπιστήμιο: Γεωπόνος και ΤΕΙ: Τεχνολόγος Γεωπονίας. Στο ΓΕΩΤΕΕ με τα επαγγελματικά δικαιώματα, κατ΄επέκταση, οι πανεπιστήμιο: Δασολόγοι (ΤΕΙ: Δασοπόνοι), πανεπιστήμιο Ιχθυολόγοι (ΤΕΙ: Ιχθυοκομίας), Γεωλόγοι και Κτηνίατροι δεν έχουν...

Περί «συγχωνεύσεων», ναι συμφωνώ, ότι θα συμμαζεύψει τα πράγματα σε πολλά μέτωπα. Προτείνεται να δείτε και τι αναφέρει τελευταία και ο Πρόεδρος του ΤΕΙ Πειραιά (εκτός του ΤΕΙ Πάτρας) για τις απόψεις τους και ανταλλάσουμε ξανά απόψεις.

Υ.γ.: Μη βλέπετε αποσπασματικά θεσμούς, π.χ. μόνο τα έτη σπουδών, για συμπεράσματα. Όταν κάνεις κάπου π.χ. 4 έτη, είναι και πως τα κάνεις (ποιότητα-ποσότητα). Ένα έτος π.χ. σε ΤΕΙ δεν είναι το ίδιο με ένα έτος σε Πανεπιστήμιο. Άλλο σκοπό εκπαίδευσης έχει το ένα, άλλο το άλλο. Οι διδακτικές μονάδες υποδηλώνουν ΦΟΡΤΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΕ ΧΡΟΝΟ (ώρες) και τίποτα άλλο. Γενικότερα, είναι «νέα φρούτα» και παρόλο που προσπαθείται να βρεθεί «κοινή γλώσσα» μεταξύ των χωρών ΕΕ γιας την παιδεία, όταν τα βλέπεις αποσπασματικά οδηγείσαι σε λανθασμένα γεγονότα.

Eχεις λαθάκια . Πολλά λαθάκια .
Η σχολή σου , σου έδωσε και δίνει και σήμερα ένα πιστοποιητικό που λέει ότι είσαι ισοδύναμος με μάστερ .
Κοίτα τι λέει εδώ όμως
https://www.aua.gr/index.php
The first six confer Bachelor’s Degrees in Agriculture in their corresponding fields. Instruction during the first nine semesters includes lectures, laboratory work and field trips, while the tenth is devoted to completion of a graduate thesis. The undergraduate curriculum is structured as a common core program for all departments in the first six semesters, with specialized department programs for the remaining semesters. Four months of practical training are required to ensure familiarization with current developments.

Eίναι η δεν είναι κοροιδία . Τα ίδια και χειρότερα στα σάιτ των πολυτεχνείων .
Σε όλη την Ευρώπη ισχύει πλέον η Μπολώνια . Ακόμη και στην Ιατρική στις κάτω χώρες που είναι 3+3 .
Στην Γερμανία μηχανικοί και γεωπόνοι εδώ και χρόνια έχουν το 3+2 . Αρα πρόκειται περί παρωχημένων ιστοριών τα περί γερμανικού μοντέλλου .
Τώρα ότι μπορεί να είναι καλύτερο το 4+1 , είναι πιθανό , αλλά το θέμα είναι να σταματήσει η κοροιδία .

Στο υστερόγραφο σου κάνεις ένα ακόμα τεράστιο λάθος .
Τσουβαλιάζεις τα πανεπιστήμια και τα τει .
Μπορεί αυτό που λές να ισχύει γιά σχολές με δεκαετίες ιστορία και με καλούς καθηγητές , αλλά δεν ισχύει τουλάχιστον γιά το 20 % των πανεπιστημίων , αν τα συγκρίνεις με τα 5-6 Τει που έχουν σχολές με ιστορία 45 χρόνων .

Επίσης άλλο βάρος έχουν οι μονάδες της ιατρικής , κτηνιατρικής , γεωπονικού και κλασσικών πολυτεχνικών λόγω της δυσκολίας τους και άλλο βάρος έχουν άλλων πανεπιστημιακών σπουδών .
Σύμφωνα με την λογική σου πρέπει και αυτές να τις τειοποιήσουμε στο κάτω μέρος της κλίμακας ?

Η λογική της Μπολώνιας είναι ακριβώς η κοινή αντιμετώπιση των πτυχίων και των πτυχιούχων στην πανευρωπαική αγορά εργασίας .
Η λογική των εδώ καθηγητάδων , τεεδων και γεωτεεδων , είναι η διατήρηση κακών κεκτημένων .

Από πέρσι ένας απόφοιτος πολυτεχνείου η φυσικού η οποιουδήποτε ΑΕΙ με μεταπτυχιακό τίτλο στα οικονομικά , εγγράφεται στο ΟΕΕ .
Καταλαβαίνετε ότι ο κόσμος που ξέραμε οι παλιότεροι αλλάζει ριζικά .

Το θέμα είναι τα παιδιά αντί να φανατίζονται με ανώτερους και κατώτερους να γίνουν σωστοί επιστήμονες γιά να μπορούν να δουλέψουν στην παγκοσμιοποιημένη κοινωνία που είμαστε .
Μάλιστα λέγεται ότι οι σημερινοί 20άρηδες , θα αλλάξουν 5-6 φορές αντικείμενο εργασίας στην διάρκεια του εργασιακού τους βίου . Ας είναι καλά προετοιμασμένοι .

Υ.Γ. Διάβασα το νέο σχόλιο σου μετά την δημοσίευση του δικού μου .
Στο νέο σχόλιο σου , αναφέρεις σωστά πράγματα και στα περισσότερα συμφωνούμε .
Στέκομαι όμως πάλι στο θέμα των πανεπιστημίων - τει γενικά .
Εχουμε το παράδειγμα των μηχανολόγων ΠΕ Κοζάνης με 15800 μόρια και των μηχανολόγων ΤΕ Κοζάνης με τα 8000 μόρια .
Αν συγκρίνουμε υποδομές κλπ και την αξιολόγηση και αν θεωρήσουμε ότι δεν έμπαινε θέμα επαγγελματικών δικαιωμάτων , αλλά μόνο ακαδημαικά κριτήρια , οι βάσεις έπρεπε να ήταν αντίστροφες .

Αυτές οι στρεβλώσεις πρέπει να τελειώσουν άμεσα .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

vikam18

Δραστήριο μέλος

Ο vikam18 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 784 μηνύματα.
κατσε φιλε μ γιατι νομιζω οτι κανεις καποια λαθη ..θα σε ρωτησω κατι ...ενας αποφοιτος του τει δομικων εργων με εναν πολιτικο μηχανικο εχουν τ ιδια δικαιωματα ? ενας μηχανολογος (τει) με εναν μηχανολογο μηχανικο εχουν τ ιδια δικαιωματα? ( κ αντιστοιχα ηλεκτρολογος , τοπογραφος κτλ) ..η απαντηση ειναι φυσικα κ οχι κ αυτο ειναι κ τ λογικο μιας κ οι αποφοιτοι των τει δεν εχουν την γνωση να δουλεψουν πανω σε μεγαλες οικοδομες πχ ..δεν εχουν την επιστημονικη γνωση να κανουν τις αντιστοιχες μελετες ..καλα τα τει δεν λεω..αλλα μην τα ισοπεδονουμε ολα ..αυτο μ θυμιζει αυτους που επειδη δεν πιανουν τις σχολες της αθηνας κ περνανε επαρχια ξαφνικα βγαζουν τα πανεπηστιμια της αθηνας τ χειροτερα ..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
Υ.Γ. Διάβασα το νέο σχόλιο σου μετά την δημοσίευση του δικού μου .
Στο νέο σχόλιο σου , αναφέρεις σωστά πράγματα και στα περισσότερα συμφωνούμε .
Στέκομαι όμως πάλι στο θέμα των πανεπιστημίων - τει γενικά .
Εχουμε το παράδειγμα των μηχανολόγων ΠΕ Κοζάνης με 15800 μόρια και των μηχανολόγων ΤΕ Κοζάνης με τα 8000 μόρια .
Αν συγκρίνουμε υποδομές κλπ και την αξιολόγηση και αν θεωρήσουμε ότι δεν έμπαινε θέμα επαγγελματικών δικαιωμάτων , αλλά μόνο ακαδημαικά κριτήρια , οι βάσεις έπρεπε να ήταν αντίστροφες .

Αυτές οι στρεβλώσεις πρέπει να τελειώσουν άμεσα .

εδώ συμφωνώ μαζί σου στο ότι το τει κοζάνης έίναι χρόνια ολόκληρα στην εκπαίδευση το τμήμα μηχανολογίας έχει άψογες υποδομές και πλήρη εργαστηριακό εξοπλισμό κτλ.Σε αντίθεση το πανεπιστήμιο άνοιξε πριν 10 χρόνια με άλλο αντικείμενο και μετονομάστηκε εν μια νυκτί όπως και εν μια νυκτί άνοιξε χωρίς καμία στοιχειώδη μελέτη.Ακόμη και σήμερα δεν έχει πλήρη εργαστήρια και το κυριότερο δεν έχει δικό του κτίριο αλλά νοικιάζει..Πριν δύο χρόνια του έγινε πρόταση να συστεγαστεί στο τει κι να κάνει χρήση των υποδομών εργαστηρίων κτλ αλλά δυστυχώς δεν το δέχτηκε με την πρόφαση ότι δεν μπορούν να συστεγαστούν με τους ''τειτζίδες'' γιατί αυτό θα τους κάνει κατώτερους....Καταλαβαίνεις ποια είναι η λογική μας!!!!!!

κατσε φιλε μ γιατι νομιζω οτι κανεις καποια λαθη ..θα σε ρωτησω κατι ...ενας αποφοιτος του τει δομικων εργων με εναν πολιτικο μηχανικο εχουν τ ιδια δικαιωματα ? ενας μηχανολογος (τει) με εναν μηχανολογο μηχανικο εχουν τ ιδια δικαιωματα? ( κ αντιστοιχα ηλεκτρολογος , τοπογραφος κτλ) ..η απαντηση ειναι φυσικα κ οχι κ αυτο ειναι κ τ λογικο μιας κ οι αποφοιτοι των τει δεν εχουν την γνωση να δουλεψουν πανω σε μεγαλες οικοδομες πχ ..δεν εχουν την επιστημονικη γνωση να κανουν τις αντιστοιχες μελετες ..καλα τα τει δεν λεω..αλλα μην τα ισοπεδονουμε ολα ..αυτο μ θυμιζει αυτους που επειδη δεν πιανουν τις σχολες της αθηνας κ περνανε επαρχια ξαφνικα βγαζουν τα πανεπηστιμια της αθηνας τ χειροτερα ..

Δεν σε βρίσκω σωστό.
1ο ο απόφοιτος μηχανολογίας ηλεκτρολογίας δομικών έργων κτλ έχει πενιχρά επαγγελματικά δικαιώματα εως μηδαμινά.
2ο κανένας πτυχιούχος μηχανικός τε από αυτές τις σχολές δεν ζήτησε τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα απλά ζητάει τα επαγγελματικά δικαιώματα που του αξίζουν (4 χρόνια σπουδών είναι αυτά)
3ο πχ ο πτυχιούχος μηχανικός δομικών έργων θέλει να ασχοληθεί μόνο στα δομικά άλλωστε αυτό σπούδασε αλλά η Ελλάδα και το ΤΕΕ δεν του το επιτρέπει....Σε αντίθεση ο πολιτικός μηχανικός με 5 χρόνια σπουδών έχει επαγγελματικά δικαιώματα αρχιτέκτονα περιβαλοντολόγου ηλεκτρολόγου μηχανολόγου κτλ....
4ο ο πτυχιούχος μηχανικός τε ακόμη και με ένα μαστερ πάλι δεν έχει επαγγελματικά δικαιώματα πχ ένας μηχανολόγος μηχανικός τε με μαστερ εεε δεν πιστεύω ότι δεν ξέρει να κάνει μηχανολογική μελέτη δηλαδή έλεος.......Ακόμη ο μηχανολόγος μηχανικός τε θέλει επαγγελματικά δικαιώματα πάνω στη μηχανολογία μόνο που είναι και λογικό ενώ ο μηχανολόγος μηχανικός από το πολυτεχνείο έχει και επαγγελματικά δικαιώματα του ηλεκτρολόγου κτλ
όπως και άλλα πολλά τέτοια παραδείγματα.....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

paterasyp

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο paterasyp αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 243 μηνύματα.
Mίλησα γιά συγκεκριμένα τμήματα που το ένα κάνει μάθημα σε σούπερ μάρκετ όπως λένε οι ίδιοι οι φοιτητές και το άλλο έχει τις υποδομές που απαιτούνται .
Επίσης και στο πόσοι μόνιμοι καθηγητές υπάρχουν .
Γενικά η αξιολόγηση πολεμήθηκε από πολλές σχολές που θα φαινόταν η ανεπάρκεια τους .

Επίσης δεν μπορούμε να λέμε ότι διάφορες σχολές χωρίς επαγγελματικά δικαιώματα και υποδομές , είναι καλύτερες από άλλες σχολές των τει με ιστορία δεκαετιών και με υποδομές , απλά επειδή οι πρώτες είναι πανεπιστήμια και οι άλλες τει .

Το γνωστικό επίπεδο τα τελευταία χρόνια έχει διαφοροποιηθεί γιατί σε πολλά πανεπιστήμια , λόγω της προόδου της επιστήμης οι φοιτητές παίρνουν διάφορες ροές , ενώ τα τει κάνουν την ίδια ροή σε όλη την διάρκεια των σπουδών τους .
Η διαφορά είναι όμως ότι οι πτυχιούχοι πανεπιστημίων παίρνουν όλα τα ΕΔ όλων των ροών , ανεξάρτητα αν δεν κάνουν τα μαθήματα τους , ενώ των τει έχουν μειωμένα και στην μία ροή .

Παράδειγμα ενδοπανεπιστημιακό .
Οι μηχανολόγοι των πολυτεχνείων , έχουν διάφορες ροές . Μιά από αυτές είναι της παραγωγής .
Οι ΜΠΔ που έχουν μόνο αυτήν την ροή , βασιζόμενοι σε αυτό πήραν και αυτοί όλα τα δικαιώματα των μηχανολόγων .

Αυτό που λέω ότι είναι υπάρχουν πολλές στρεβλώσεις που έρχονται από νόμους 80 χρόνια πίσω , αλλά και από συμφέροντα καθηγητών .
Μέχρι τώρα , δηλαδή πριν 5-10 χρόνια , ο μικρός αριθμός πτυχιούχων και η οικονομική ανάπτυξη , έκρυβε το πρόβλημα .
Τώρα με την κρίση και την επιστημονική μετανάστευση , τέτοιες κουτοπόνηρες τακτικές θα είναι μεγάλο πρόβλημα γιά τους νέους πτυχιούχους και αιτία γελοιοποίησης των από τους ξένους .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vikam18

Δραστήριο μέλος

Ο vikam18 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 784 μηνύματα.
ο κολλητος μ τελειωσε τ τει μηχανολογιας στην αθηνα με διαβασμα ελαχιστο με βαθμο 8,7 ...ο αδερφος του διαβαζει σχεδον καθε μερα , ειναι στσ μηχανολογους μηχανικους στ απθ κ ζητημα να τελειωσει φετος στα 6,5 χρονια με βαθμο κοντα στ 7 ....αυτο δειχνει οτι αλλο επιπεδο γνωσεων εχει ο ενας κ αλλο ο αλλος ...δεν ειναι τ ιδιο κ δεν πρεπει σε καμια περιπτωση να εχουν αναλογα δικαιωματα ..ομως ναι ο αποφοιτος του τει ξερει καποια πραγματα κ εχει τα επαγγελματικα δικαιωματα που αντιστοιχουν στις γνωσεις του ..οσο για τ τεε μην τ αναφερεις καν..εδω η σεμφε δεν αναγνωριζεται απο τ τεε που αμα δεις την ροη ''εφαρμοσμενη μηχανικη '' θα δεις οτι εχει προγραμμα σπουδων μηχανικου και ειναι κ πολυτεχνιακη σχολη ..τ πτυχιο μας λεει engineering of applied science κ δεν μας αναγνωριζουν στην ελλαδα..ελεος !!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

paterasyp

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο paterasyp αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 243 μηνύματα.
Στο θέμα των ΕΔ των μηχανικών το πρόβλημα είναι μεγαλύτερο .
Κανονικά με την Μπολώνια θα πρέπει να υπάρχουν 3 επίπεδα έργων , όπως έλεγε και το ΠΔ του Πανάρετου .
Δεν ξέρω αν πρέπει να παραμείνουν πανεπιστήμια και τει , όπως στην Γερμανία και στην Κύπρο , η να έχουμε μόνο πανεπιστήμια .
Εκείνο που ξέρω είναι ότι όπως οι δικηγόροι έχουν κατηγορίες δικαστηρίων που παρίστανται , όπως οι καπεταναίοι και οι μηχανικοί ΕΝ έχουν κατηγορίες ευθύνης , όπως οι λογιστές έχουν κατηγορίες βιβλίων , έτσι και οι μηχανικοί έπρεπε να έχουν κατηγορίες έργων .

Γιά τους γεωπόνους δεν ξέρω επειδή είναι ειδικό το θέμα . Ας μας πούν οι ειδικότεροι .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
ο κολλητος μ τελειωσε τ τει μηχανολογιας στην αθηνα με διαβασμα ελαχιστο με βαθμο 8,7 ...ο αδερφος του διαβαζει σχεδον καθε μερα , ειναι στσ μηχανολογους μηχανικους στ απθ κ ζητημα να τελειωσει φετος στα 6,5 χρονια με βαθμο κοντα στ 7 ....αυτο δειχνει οτι αλλο επιπεδο γνωσεων εχει ο ενας κ αλλο ο αλλος

Πως τα λέτε αυτά ρε παιδιά δεν μπορώ να καταλάβω..Εγώ είμαι στο 5 έτος έχω ''ψοφήσει'' το τελευταίο εξάμηνο και πάλι μέσο όρο προς το παρόν έχω κάπου στο 6.5...Που είναι αυτά τα τμήματα που με το ελάχιστο διάβασμα παίρνεις το πτυχίο να πάμε και εμείς??????Το ενδεχόμενο ο αδερφός του να μην πιάνει πουλιά στον αέρα το σκέφτηκες??γιατί με καθημερινό διάβασμα έφτασε στα 6.5 χρόνια και δεν είναι σίγουρος αν τελειώσει???Δηλαδή τα παιδιά που παίρνουν πτυχίο στα 5 χρόνια τι είναι ανίψια του αινστάιν
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

paterasyp

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο paterasyp αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 243 μηνύματα.
Στην αγορά εργασίας υπάρχουν πτυχιούχοι που τελείωσαν χτές , άλλοι που τελείωσαν πριν 40 χρόνια και οι ενδιάμεσοι .
Οι συγκρίσεις που κάνεις είναι ελάχιστες σαν δείγμα , αλλά και συγκρίνεις σχολή 45 ετών (τει αθ) με 70 ετών (απθ) .
Εκεί δεν μπαίνει θέμα . Το τσουβάλιασμα δεν αφορά αυτές , αλλά τις άλλες που αναφέρω .

Και γιά να σου βάλω δύσκολα .
Ποιά θεωρείς πιό καλή σχολή ? Την δική σου με τα 10-15 χρόνια ιστορίας , η το μαθηματικό Αθήνας με παράδοση 150 χρόνων ?
Τα 4 η 5 χρόνια , είναι άνευ ουσίας .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vikam18

Δραστήριο μέλος

Ο vikam18 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 784 μηνύματα.
το εγραψα τ τμημα !!

θεωρω καλυτερο τμημα την σεμφε γιατι την επελεξα ..αν θεωρουσα καλυτερο τμημα τ μαθηματικο θα πηγαινα εκει τι ερωτηση ηταν αυτη ?:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
οσο για τ τεε μην τ αναφερεις καν..εδω η σεμφε δεν αναγνωριζεται απο τ τεε που αμα δεις την ροη ''εφαρμοσμενη μηχανικη '' θα δεις οτι εχει προγραμμα σπουδων μηχανικου και ειναι κ πολυτεχνιακη σχολη ..τ πτυχιο μας λεει engineering of applied science κ δεν μας αναγνωριζουν στην ελλαδα..ελεος !!

Η ΣΕΜΦΕ είναι προφανέστατα πολυτεχνική σχολή αφού είναι σχολή του ΕΜΠ. Όμως το πρόγραμμα προπτυχιακών σπουδών της δεν ανταποκρίνεται σε εκπαίδευση μηχανικού καθώς μένει στη θεωρία. Π.χ. τον Πολιτικό Μηχανικό δεν τον κάνει η μηχανική αλλά τα μαθήματα κατασκευών οπλισμένου σκυροδέματος, μεταλλικών κατασκευών, θεμελιώσεων, οδοποιίας κλπ. Τον Μηχανολόγο Μηχανικό δεν τον κάνει η Θερμοδυναμική και η Μηχανική αλλά τα στοιχεία μηχανών, οι μηχανές εσωτερικής καύσης, οι υδροδυναμικές μηχανές, οι κατεργασίες κλπ.

Το υπόβαθρο αυτό του μηχανικού δεν παρέχεται στη ΣΕΜΦΕ, οπότε με ποια ειδικότητα θα εγγραφείτε στο ΤΕΕ; Τι μπορείτε να κάνετε; Μελέτες; Κατασκευές;

Τα ράσα δεν κάνουν τον παππά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vikam18

Δραστήριο μέλος

Ο vikam18 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 784 μηνύματα.
ειπα κ πιο πανω ---> ''engineering of applied science '' ...ειναι μια ειδικοτητα μηχανικου υπαρκτη στ εξωτερικο κ μαλιστα πλ καλοπληρωμενη ..δεν μας ενδιαφερουν οι οικοδομες ουτε τ περοβαλλον .. δεν ειμαστε τετοιου ειδουσ μηχανικοι ..μοντελοποιηση κανουμε αλλα για να μην τ ξαναλεω ψαξε στ ιντερνετ αμα θες κ θα δεις τι ειμαστε ..να τονισω οτι τ προγραμμα σπουδων μας ειναι εμπνευσμενο απο το αντιστοιχο τμημα στ παρισι οπου οι ανθρωποι εκει αναγνωριζονται ως μηχανικοι θετικων επιστημων κανονικα ..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

paterasyp

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο paterasyp αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 243 μηνύματα.
Εκτός από τα σωστά που σου απάντησε ο civilara , έχω να σου πώ ότι όσο καλοί και να είναι οι καθηγητές του γενικού τμήματος του εμπ , δεν έχουν την παράδοση του μαθηματικού τμήματους του εκπα .

Δηλαδή αν το μετσόβιο αποφάσιζε να κάνει στο τμήμα μηχανολόγων μιά σχολή πιλότων πολεμικών αεροσκαφών , θα θεωρείτο καλύτερο από την ικάρων με 100 χρόνια ιστορία , επειδή το εμπ είναι καλύτερο πανεπιστήμιο από την ικάρων ?

Γενικά στις 5ετείς σχολές σας παραμυθιάζουν άσχημα και όταν βγαίνετε στην αγορά εργασίας , τα σκαμπίλια πέφτουν με μορφή χιονοστιβάδας .

Μην συγκρίνεις λοιπόν μόνο με ακούσματα φοιτητών . Αλλιώς τι θα πείς , αν σου πω ότι έχω συγγενή που παράτησε την σχολή σου , παρ΄ ότι είχε μπεί από τις πρώτες ?
Ο κάθε ένας μπορεί γιά τους δικούς του λόγους να παίρνει όποιες αποφάσεις θέλει .
Προσπαθούμε πάντα να κάνουμε αντικειμενικές και αποστασιοποιημένες κρίσεις , γιά να πλησιάσουμε στην αντικειμενική αλήθεια .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vikam18

Δραστήριο μέλος

Ο vikam18 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 784 μηνύματα.
δεν εχεις ιδεα ποσο εχω ψαξει τ σεμφε ..αποφοιτος τ εκπα μου την προτεινε ..χεστηκα για τ εμπ εγω μπηκα στ σχολη γιατι γουσταρω τ αντικειμενο της..μαλιστα ειχα την επιλογη να μπω οπου θελω ,εψαξα κ αποφασισα ..ξερω 2-3 πραγματα για καθε σσχολη κ μπορω να διατυπωσω τ γνωμη μ ...δεν περασα απλα σε ενα τει κ ειπα οκ ασ υποβαθμισω ολα τα αει ..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
Προσπαθούμε πάντα να κάνουμε αντικειμενικές και αποστασιοποιημένες κρίσεις , γιά να πλησιάσουμε στην αντικειμενική αλήθεια .

Ακριβώς, αυτά τα μηνύματα με τους θείους φίλους ξάδερφους κουμπάρους που έχουν ένα γνωστό που πήρε πτυχίο με τόσο και διάβασμα τόσο δεν μου λένε κάτι.......
Γιαυτό θεωρώ την ΑΔΙΠ πολύ αντικειμενική στην αξιολόγηση γιατί βλέπει σφαιρικά μια σχολή--υποδομές,καθηγητές εργαστήρια φοιτητές κτλ..

δεν περασα απλα σε ενα τει κ ειπα οκ ασ υποβαθμισω ολα τα αει ..

δηλαδή?ποιος κατηγόρησε? Τ να μιλάς για πραγματικά γεγονότα είναι κατηγόρια?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

challenger

Επιφανές μέλος

Ο challenger αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 11,414 μηνύματα.
εδω η σεμφε δεν αναγνωριζεται απο τ τεε
καλά, εμεις λέμε ΕΥΤΥΧΩΣ που δεν εχουμε καμία σχέση με αυτούς και εσύ θες να πα να μπεις στο στόμα του λύκου;;;:P
Κανονικά με την Μπολώνια θα πρέπει να υπάρχουν 3 επίπεδα έργων , όπως έλεγε και το ΠΔ του Πανάρετου .
Άσχετο, αλλά παίζει να είναι από τους λίγους που έχουν περάσει από το υπουργείο παιδείας και αξίζουν...:hmm:
Ποιά θεωρείς πιό καλή σχολή ? Την δική σου με τα 10-15 χρόνια ιστορίας , η το μαθηματικό Αθήνας με παράδοση 150 χρόνων ?
Τα 4 η 5 χρόνια , είναι άνευ ουσίας .
Η σχολή του Άντις έχει ιστορία απο το 1936 βασικά...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

paterasyp

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο paterasyp αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 243 μηνύματα.
δεν εχεις ιδεα ποσο εχω ψαξει τ σεμφε ..αποφοιτος τ εκπα μου την προτεινε ..χεστηκα για τ εμπ εγω μπηκα στ σχολη γιατι γουσταρω τ αντικειμενο της..μαλιστα ειχα την επιλογη να μπω οπου θελω ,εψαξα κ αποφασισα ..ξερω 2-3 πραγματα για καθε σσχολη κ μπορω να διατυπωσω τ γνωμη μ ...δεν περασα απλα σε ενα τει κ ειπα οκ ασ υποβαθμισω ολα τα αει ..

Καλά έκανες και μπήκες . Δεν στην υποβάθμισε κανένας . Αλλά μην την αναβαθμίζεις ,υποβαθμίζοντας τα παραδοσιακά τμήματα .
Η τελευταία παράγραφος σου , αν αφορά εμένα , απλά δεν ισχύει .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top