Πανεπιστήμια vs TEI

challenger

Επιφανές μέλος

Ο challenger αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 11,414 μηνύματα.
Υπάρχει μια τάση να μην γνωρίζουμε τους νόμους ή να γνωρίζουμε ότι μας συμφέρει...ΑΕΙ= πανεπιστήμια και τει τα παράπονα στο ελληνικό σύνταγμα..

Συγκρίντε μου τους Ηλεκτρολόγους μηχανολόγους του Μετσοβίου με το Τει Μηχανολογίας Αθήνας

Ενημερωτικά, το Τμήμα Ηλεκτρολόγων-Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ και ΔΠΘ διασπάστηκε το 1976.:rolleyes:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

marios21aek

Νεοφερμένος

Ο marios21aek αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής Πανεπιστημίου. Έχει γράψει 107 μηνύματα.
Υπάρχει μια τάση να μην γνωρίζουμε τους νόμους ή να γνωρίζουμε ότι μας συμφέρει...ΑΕΙ= πανεπιστήμια και τει τα παράπονα στο ελληνικό σύνταγμα..
Δικαιώματα το ελληνικ΄'ο κράτος δεν τους δίνει πάντως..ωραία ισοτιμία..στο Τεχνικό επιμελητήριο γραφονται γνωρίζεις?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

challenger

Επιφανές μέλος

Ο challenger αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 11,414 μηνύματα.
στο Τεχνικό επιμελητήριο γραφονται γνωρίζεις?
ποιο; Αυτό που έχει καταστρέψει όλους τους τεχνολογικούς κλάδους στην Ελλάδα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

marios21aek

Νεοφερμένος

Ο marios21aek αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής Πανεπιστημίου. Έχει γράψει 107 μηνύματα.
ποιο; Αυτό που έχει καταστρέψει όλους τους τεχνολογικούς κλάδους στην Ελλάδα;
Γτ το λες αυτό?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
Εσύ παίνρεις πτυχίο για να το χρησιμοποιήσεις μόνο στην Ελλάδα???αχχαχαχαχαχ....αστείο,τα τει αναγνωρίζοντε παντού σαν ανώτατα ιδρύματα ακόμη και η Ελλάδα το κάνει απλά υπάρχει μια σύγχυση που θα τελειώσει και αυτη κάποια στιγμή
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

challenger

Επιφανές μέλος

Ο challenger αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 11,414 μηνύματα.
Γτ το λες αυτό?

Γιατί αυτό συμβαίνει!:P
Αντί να λειτουργεί ως επιμελητήριο λειτουργεί ως κλίκα και συντεχνία!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

marios21aek

Νεοφερμένος

Ο marios21aek αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής Πανεπιστημίου. Έχει γράψει 107 μηνύματα.
Εσύ παίνρεις πτυχίο για να το χρησιμοποιήσεις μόνο στην Ελλάδα???αχχαχαχαχαχ....αστείο,τα τει αναγνωρίζοντε παντού σαν ανώτατα ιδρύματα ακόμη και η Ελλάδα το κάνει απλά υπάρχει μια σύγχυση που θα τελειώσει και αυτη κάποια στιγμή
Εγώ θελω να δωθούν επαγγελματικά δικαιώματα αβέρτα στα τει...δεν νομιζω οτι εχουν να φοβουνται τα πολυτεχνεία...σίγουρα όχι...Παντως αυτο με την αναγνώριση ειναι σχετικό στην ευρώπη γτ φίλος μου απο το τει Αθήνας μεταπτυχιακο ζορίστηκε παρα πολύ να βρεί στην Αγγλία..και του ζήταγαν κατι βαθμούς αστρονομικούς...αυτό δεν σημαίνει αναγνώριση όταν αντίστοιχα απο το πολυτεχνείο αρκεί ενα 6,3 η 6,5
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

challenger

Επιφανές μέλος

Ο challenger αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 11,414 μηνύματα.
Εγώ θελω να δωθούν επαγγελματικά δικαιώματα αβέρτα στα τει...δεν νομιζω οτι εχουν να φοβουνται τα πολυτεχνεία...σίγουρα όχι...Παντως αυτο με την αναγνώριση ειναι σχετικό στην ευρώπη γτ φίλος μου απο το τει Αθήνας μεταπτυχιακό ζορίστηκε παρα πολύ να βρεί στην Αγγλία..και του ζήταγαν κατι βαθμούς αστρονομικούς...αυτό δεν σημαίνει αναγνώριση όταν αντίστοιχα από το πολυτεχνείο αρκεί ενα 6,3 η 6,5
Δηλαδή επειδή έχουμε πηδήξει τον ένα κλάδο, να πηδήξουμε και τον άλλον! υπέροχα!:P
Αυτά του ύψους και του βάθους δεν τα μπορώ πραγματικά....
Αυτή τη στιγμή, απόφοιτοι από 42 διαφορετικές σχολές δεν μπορούν να εργαστούν νόμιμα!
(το αποτέλεσμα βέβαια είναι να δουλεύουν παράνομα)

Προσωπικά, είμαι κατά της οποιαδήποτε μορφής "πάρε κόσμε" εκχώρηση δικαιωμάτων.
Τα Βασιλικά Διατάγματα του 1934, όπως το ΒΔ 6422/1934
είναι ακόμα σε ισχύ, γιατί πολύ απλά οι κέρβεροι του ΤΕΕ δεν επιδέχονται καμία αλλαγή.

Εδώ σας δίνω και το πρωτότυπο του 6250/1934 (συμπλήρωμα/τροποποιήσεις για τα δικαιώματα των Ηλεκτρολόγων/Μηχανολόγων.
Η σχολή βέβαια διασπάστηκε το 1976 όταν κρίθηκε η ανάγκη του διαχωρισμού των πεδίων και την περισσότερο εξειδικευμένη μελέτη, αλλά τα δικαιώματα εξακολουθούν να είναι νομοθετημένα από τον "Ὅ ἑπί τῶν στρατιωτικῶν Υπουργὸς, Γ. ΚΟΝΔΥΛΗΣ" (!!!)
Δεν είναι δύσκολο να καταλάβει κανείς ότι αυτό το πράγμα (εκτός οτι δεν διαβάζεται...) είναι εντελώς εκτός εποχής, και διατηρείται λόγω σκοπιμοτήτων!

Εγώ θα πρότεινα την απόκτηση δικαιωμάτων κλιμακωτά, κατά τα χρόνια εργασίας, και πλήρη απόκτηση Δικαιωμάτων στις Κατασκευές, μετά από 4 συμπληρωμένα εργασιακά έτη.

Αν έχω κάπου λάθος, παρακαλώ ενημερώστε με!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Εquilibria

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Equilibrium αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 226 μηνύματα.
Κοίτα επειδή το εν λόγω θέμα ΑΕΙ-ΤΕΙ είναι δεν ξέρω ποιά λέξη είναι η καταλληλότερη για να χαρακτηρίσει την εν λόγω διαμάχη-πες το όπως θες. Ως οικονομολόγος θα μου πω ποια η γνώμη μου σχετικά με τα του οίκου μας, δηλαδή με τις άδεις του λογιστή-φοροτέχνη, γιατί δεν ξέρω καθόλου τι παίζει περι μηχανικών. Για μένα όσοι πτυχιούχοι ήθελαν να ασχοληθούν με το επάγγελμα του λογιστή,προσωπικά θα το χαρακτήριζα όπως το λένε και οι γάλλοι Le Chaos-(γιατί ένας @@@@ λογιστής μπορεί να είναι και ένας χημικός ακόμη) έπρεπε να πάνε σε ειδική σχολή και από την οποία θα έπρεπε να αποφοιτήσουν. Π.χ. πως είναι η σχολή δημόσιας διοίκησης, το ΙΕΣΟΕΛ,ε κάτι αντίστοιχο και από εκεί και πέρα ΑΕΙτζήδες και ΤΕΙτζήδες να είναι ίσοι ή άν θες σχεδόν ίσοι με ελάχιστες διαφορές ως προς τα δικαιώματα. Εγώ αυτή τη λύση θα πρότεινα. Τέλος, οι λογιστές και οι υποψήφιοι που θέλουν να ασχοληθούν με τη λογιστική νομίζουν ότι κάνοντας μια περαίωση ή μια εκχώρηση ή μια χρέωση-πίστωση ξέρουν λογιστική...... καθώς αυτό το ξέρω από το θείο μου που έχει γραφείο αποφοιτήσαντες οικονομικής σχολής μάλιστα με μεταπτυχιακό 1 ακόμη και 2 στη λογιστική δεν ξέρουν την τύφλα τους σε ποσοστό που σοκάρει της τάξεως 85-90%.....Ο άξιος κρατεί---------
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

KeepOnDreaming

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Γεωργία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 246 μηνύματα.
Μήπως η νοοτροπία του θεματος αρχίζει από αλλού ; ( Γενικό Λύκειο & ΕΠΑΛ ; )

Το λέω αυτό γτ έχω διαφορετική άποψη για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση .
Η αλήθεια είναι πως έχω κουραστεί να ακουω περί ΤΕΙ οτι είναι υποδεεστερα των ΑΕΙ κτλ. Είναι μια καραμέλα των γονεων και γενικά των ''μεγάλων'' που επηρεάζουν -δυστυχως- μεγαλη μεριδα μαθητων. Αποψη μου , υπάρχουν πολλά αξιόλογα ΤΕΙ , και κάποια ΑΕΙ που δεν έχουν λόγο ύπαρξης καν..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Εquilibria

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Equilibrium αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 226 μηνύματα.
Μήπως η νοοτροπία του θεματος αρχίζει από αλλού ; ( Γενικό Λύκειο & ΕΠΑΛ ; )

Το λέω αυτό γτ έχω διαφορετική άποψη για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση .
Η αλήθεια είναι πως έχω κουραστεί να ακουω περί ΤΕΙ οτι είναι υποδεεστερα των ΑΕΙ κτλ. Είναι μια καραμέλα των γονεων και γενικά των ''μεγάλων'' που επηρεάζουν -δυστυχως- μεγαλη μεριδα μαθητων. Αποψη μου , υπάρχουν πολλά αξιόλογα ΤΕΙ , και κάποια ΑΕΙ που δεν έχουν λόγο ύπαρξης καν..
Καλά, αυτό εξυπακούεται. Αχ, αυτοί οι γονείς, η μοναδική ή αν θές από τις 2-3 στιγμές που πρέπει να κλειστείς σε ένα κελί 4χ4 να μην ακούς-βλέπεις-διαβάσεις τίποτα την ώρα σύνταξης του μηχανογραφικού. Στην σήμερον ημέρα δεν μπορείς να εμπιστευτείς κανέναν, ούτε τη σκιά σου, παρά μόνο αυτό που λέει πραγματικά η καρδιά σου. Π.χ. ας πάμε στα super-duper-ουαου- εξειδικευμένα τμήματα που το 18 χρονο δεν ξέρει τι εστί πανεπιστήμιο, αλλά θα επιλέξει εφαρμοσμένη τάδε επιστήμη, γιατί, ως γνωστό οι γονείς πιέζουνε παιδάκι μου θα πας εκεί που σου λέμε γιατί θα γίνεις διευθυντάρα, ή θα έχεις de facto δουλειά, ή μα είναι δυνατόν 19000 μόρια και να μπεις στο χημικό(π.χ.) απαπαπα Ιατρική κατευθείαν.... Αυτό το ποσοστό είναι 100% αποτυχημένο και ανύπαρκτο στον επαγγελματικό τομέα που θα ακολουθήσει μετά-Επιβεβαιωμένο. Τώρα, όσο για τα ΤΕΙ υπάρχουν κάποια που είναι απίστευτα καλά, αλλά η πλειοψηφία είναι παρα πολύ κάτω του μετρίου, όπως επίσης και με τα ΑΕΙ που υπάρχουν κάποια που δεν έπρεπε να υπάρχουν(μειοψηφία στον αριθμό θα έλεγα). Για να κλείσω, το καλύτερο θα ήτανε αυτά τα 3-4-6 ΤΕΙ που ειναι "μπαλαδόρικα" να μετατραπούν κατεθείαν σε ΑΕΙ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

KeepOnDreaming

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Γεωργία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 246 μηνύματα.
Καλά, αυτό εξυπακούεται. Αχ, αυτοί οι γονείς, η μοναδική ή αν θές από τις 2-3 στιγμές που πρέπει να κλειστείς σε ένα κελί 4χ4 να μην ακούς-βλέπεις-διαβάσεις τίποτα την ώρα σύνταξης του μηχανογραφικού. Στην σήμερον ημέρα δεν μπορείς να εμπιστευτείς κανέναν, ούτε τη σκιά σου, παρά μόνο αυτό που λέει πραγματικά η καρδιά σου. Π.χ. ας πάμε στα super-duper-ουαου- εξειδικευμένα τμήματα που το 18 χρονο δεν ξέρει τι εστί πανεπιστήμιο, αλλά θα επιλέξει εφαρμοσμένη τάδε επιστήμη, γιατί, ως γνωστό οι γονείς πιέζουνε παιδάκι μου θα πας εκεί που σου λέμε γιατί θα γίνεις διευθυντάρα, ή θα έχεις de facto δουλειά, ή μα είναι δυνατόν 19000 μόρια και να μπεις στο χημικό(π.χ.) απαπαπα Ιατρική κατευθείαν...

'Οπως τα λες ..;) Εμείς διαβάσαμε για εμάς , εμείς θα επιλέξουμε το μελλον μας, πάλι για μας. Υποτιθεται πως ειμαστε 18 ετων (αυτόνομοι) όταν κανουμε το μηχανογραφικο και επιλεγουμε μονοι μας τον δρομο που θα ακολουθησουμε . Ειναι κριμα να ριχνει καποιος το διαβασμα της ζωης του για να πραγματοποιησει το ονειρο του και να του επιβάλλονται οι γονεις του . (Συνηθως για να το ανακοινωνουν με ντουντουκα στους γυρω οτι περασε το παιδι τους στην ταδε σχολη κτλ κτλ ) . Και το αποτελεσμα? το παιδι αυτο που θα αναγκαστει να συμφωνησει και δεν θα εχει το σθενος να φερει αντιρρηση θα παρει ενα πτυχιο (μπορει και οχι γτ δεν θα τηην παλευει καθολου εκει μεσα ) και θα πηγαινει με βαρια καρδια στη δουλεια :(.
Εξ αλλου , ουκ ολιγες οι περιπτωσεις που μετα κανουν κατατακτηριες πανε στη σχολή προτιμησης τους , περνανε τα μαθηματα πολυ ευκολα (επειδη τους φαινονται πολυ ενδιαφερον κ καθονται κ διαβαζουν με ευχαριστηση) και βρισκουν την υγειά τους. :D:P Εκεί , το μόνο σιγουρο είναι πως θα είναι πολύ καλοί στη δουλειά τους και το αγχος θα είναι επισης λιγότερο απο το να εκαναν την προηγουμενη δουλεια . Αλλα το θεμα ειναι οτι εχασε τοσα χρονια για να παρει ενα πτυχιο που θα το κανει κορνιζα και δεν αξιοποιησε τα χρονια αυτα απο την αρχη σε κατι που ο ΙΔΙΟΣ θα ΗΘΕΛΕ..:hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Εquilibria

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Equilibrium αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 226 μηνύματα.
'Οπως τα λες ..;) Εμείς διαβάσαμε για εμάς , εμείς θα επιλέξουμε το μελλον μας, πάλι για μας. Υποτιθεται πως ειμαστε 18 ετων (αυτόνομοι) όταν κανουμε το μηχανογραφικο και επιλεγουμε μονοι μας τον δρομο που θα ακολουθησουμε . Ειναι κριμα να ριχνει καποιος το διαβασμα της ζωης του για να πραγματοποιησει το ονειρο του και να του επιβάλλονται οι γονεις του . (Συνηθως για να το ανακοινωνουν με ντουντουκα στους γυρω οτι περασε το παιδι τους στην ταδε σχολη κτλ κτλ ) . Και το αποτελεσμα? το παιδι αυτο που θα αναγκαστει να συμφωνησει και δεν θα εχει το σθενος να φερει αντιρρηση θα παρει ενα πτυχιο (μπορει και οχι γτ δεν θα τηην παλευει καθολου εκει μεσα ) και θα πηγαινει με βαρια καρδια στη δουλεια :(.
Εξ αλλου , ουκ ολιγες οι περιπτωσεις που μετα κανουν κατατακτηριες πανε στη σχολή προτιμησης τους , περνανε τα μαθηματα πολυ ευκολα (επειδη τους φαινονται πολυ ενδιαφερον κ καθονται κ διαβαζουν με ευχαριστηση) και βρισκουν την υγειά τους. :D:P Εκεί , το μόνο σιγουρο είναι πως θα είναι πολύ καλοί στη δουλειά τους και το αγχος θα είναι επισης λιγότερο απο το να εκαναν την προηγουμενη δουλεια . Αλλα το θεμα ειναι οτι εχασε τοσα χρονια για να παρει ενα πτυχιο που θα το κανει κορνιζα και δεν αξιοποιησε τα χρονια αυτα απο την αρχη σε κατι που ο ΙΔΙΟΣ θα ΗΘΕΛΕ..:hmm:
Καλά, εντάξει, αυτό σηκώνει να κάνεις μια έρευνα, μια δημοσκόπηση, και θα δεις αν πουμε στους 10, oi 8 σπουδάζουν αυτό που τους έχει επιβληθεί. Εξού και το χαμηλό επίπεδο των πανεπιστημίων μας, ένας εκ των βασικότερων λόγων. Πραγματικά, μπράβο στα παιδιά που μπαίνουνε σε σχολές που γουστάρουνε και έχουνε μέλλον παρόλο το χαμηλόν των μορίων τους. Το κλασσικό καλά τι ταραμάς έγραψε 19500 και μπήκε μαθηματικό τι βλαξ και όλα τα σχετικά....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

KeepOnDreaming

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Γεωργία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 246 μηνύματα.
Καλά, εντάξει, αυτό σηκώνει να κάνεις μια έρευνα, μια δημοσκόπηση, και θα δεις αν πουμε στους 10, oi 8 σπουδάζουν αυτό που τους έχει επιβληθεί. Εξού και το χαμηλό επίπεδο των πανεπιστημίων μας, ένας εκ των βασικότερων λόγων. Πραγματικά, μπράβο στα παιδιά που μπαίνουνε σε σχολές που γουστάρουνε και έχουνε μέλλον παρόλο το χαμηλόν των μορίων τους. Το κλασσικό καλά τι ταραμάς έγραψε 19500 και μπήκε μαθηματικό τι βλαξ και όλα τα σχετικά....

Δεν ειπα οτι γινεται τοσο συχνα, αλλα το εθιξα γιατι υπαρχουν τετοιες περιπτωσεις μονο και μονο επειδη ειναι ΑΕΙ και τιποτα παραπανω...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VouDou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 48 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Πω πω και εδώ χαμός! Θα αναφέρω τις απόψεις μου από τα τελευταία...

Δηλαδή επειδή έχουμε πηδήξει τον ένα κλάδο, να πηδήξουμε και τον άλλον! υπέροχα!:P
Αυτά του ύψους και του βάθους δεν τα μπορώ πραγματικά....
Αυτή τη στιγμή, απόφοιτοι από 42 διαφορετικές σχολές δεν μπορούν να εργαστούν νόμιμα!
(το αποτέλεσμα βέβαια είναι να δουλεύουν παράνομα)

Προσωπικά, είμαι κατά της οποιαδήποτε μορφής "πάρε κόσμε" εκχώρηση δικαιωμάτων.
Τα Βασιλικά Διατάγματα του 1934, όπως το ΒΔ 6422/1934
είναι ακόμα σε ισχύ, γιατί πολύ απλά οι κέρβεροι του ΤΕΕ δεν επιδέχονται καμία αλλαγή.

Εδώ σας δίνω και το πρωτότυπο του 6250/1934 (συμπλήρωμα/τροποποιήσεις για τα δικαιώματα των Ηλεκτρολόγων/Μηχανολόγων.
Η σχολή βέβαια διασπάστηκε το 1976 όταν κρίθηκε η ανάγκη του διαχωρισμού των πεδίων και την περισσότερο εξειδικευμένη μελέτη, αλλά τα δικαιώματα εξακολουθούν να είναι νομοθετημένα από τον "Ὅ ἑπί τῶν στρατιωτικῶν Υπουργὸς, Γ. ΚΟΝΔΥΛΗΣ" (!!!)
Δεν είναι δύσκολο να καταλάβει κανείς ότι αυτό το πράγμα (εκτός οτι δεν διαβάζεται...) είναι εντελώς εκτός εποχής, και διατηρείται λόγω σκοπιμοτήτων!

Εγώ θα πρότεινα την απόκτηση δικαιωμάτων κλιμακωτά, κατά τα χρόνια εργασίας, και πλήρη απόκτηση Δικαιωμάτων στις Κατασκευές, μετά από 4 συμπληρωμένα εργασιακά έτη.

Αν έχω κάπου λάθος, παρακαλώ ενημερώστε με!

Και θα πω για τον φίλο μας τον challenger: αυτό με το κλιμακωτά που αναφέρεις είναι μια λογική που ισχύει τώρα στο νέο φρούτο με τους ενεργειακούς επιθεωρητές στο χώρο των μηχανικών (εργασία 10ετίας από ό,τι θυμάμαι), ωστόσο υπάρχει και εκεί γκρίνια από τους νέους πτυχιούχους (και με MSc/PhD παράλληλα στα προσόντα τους), ότι είναι "δάχτυλος" των μεγαλυτέρων σε ηλικία για να μαζέψουν πάλι αυτοί τα "μπικικίνια"! Έχει και αυτό συν και πλην στην επιχειρηματολογία.

Φυσικά και είναι χρόνια η αναλγησία στην επικαιροποίηση των ΕΔ (το έχουμε ξαναπεί θαρρώ) και ειδικά στους Ηλεκτρολόγους/Μηχανολόγους ή/και Χημικούς Μηχανικούς είναι πολλών ετών. Ωστόσο αφενός αυτό αφορά τη συγκεκριμένη ειδικότητα (Πολυτεχνείο) και όχι βάσει αυτού να "καρπωθούν" και άλλοι (βάσει της λογικής αυτών πάντα, για να μην παρεξηγηθώ) και αφετέρου "βολεύει" φαίνεται ακόμα και σήμερα (τους παλιούς αν θέλετε), γιατί παρόλο που διαχωρίσθηκαν ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ δεν συμβαίνει πάντα το ίδιο και ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ (ειδικά στις μικρές πόλεις της Ελλάδας)!!!!!! Αυτά πιθανολογώ είναι ως οι "δικαιολογίες" του γιατί παραμένουν έτσι (δηλαδή δεν είναι πάντα μόνο κάτι "ύπουλο" από πίσω).

Επίσης, ως συνέχεια της επιχειρηματολογίας μου (https://ischool.e-steki.gr/showpost.php?p=3215129&postcount=80) που έρχεται ως επίρρωσιν των λεγομένων μου και παλαιότερα είναι ότι στο γίγνεσθαι της Ελληνικής πραγματικότητας (ΠΡΟΣΟΧΗ: ΔΕΝ ΛΕΩ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ή ΛΑΘΟΣ... για να μην αρχίσει ατέρμονη επιχειρηματολογία πάλι), ότι ακόμα και σήμερα υφίσταται η διάκριση ΠΕ/ΤΕ (με ΠΕ>ΤΕ) σε πολλούς επαγγελματικούς κλάδους παρόλο που (ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΩΣ ΜΟΝΟ) από το 2001 και τα δύο ανήκουν στην ανώτατη τριτοβάθμια εκπαίδευση (με τη διάκριση πάντα ότι τα ΤΕΙ δεν είναι Πανεπιστήμια). Ακόμα-ακόμα πάρτε και τόσες ανακοινώσεις τριγύρω (ακόμα και του ΥΠΕΠΘ) που λένε για ΑΕΙ/ΤΕΙ. Η άποψή μου παραμένει είναι ότι τα ίδια τα ΤΕΙ "'έπεσαν" τόσα χρόνια στο ίδιο το πρόβλημα και θα έπρεπε εξαρχής να "διεκδικήσουν" να είναι με τα ΕΔ που θα ήθελαν, χωρίς τα ΚΑΤΕΕ να γίνουν ΤΕΙ και μετά "ΑΤΕΙ" με 3,5+πρακτική έτη σπουδών και να "εγκλωβίζουν" τους πτυχιούχους τους.

Σε αυτά έρχεται ο Πρόεδρος του ΤΕΙ Πάτρας να προτείνει στα δικά μου μάτια "ανάλογες" λύσεις: https://ischool.e-steki.gr/showpost.php?p=3213052&postcount=1

Βέβαια υπάρχει πάντα και αυτό (ένεκα φυσικά και της οικονομικής κρίσης): https://www.alfavita.gr/artro.php?id=68906, όπου με πρωταγωνιστικό ρόλο την ΑΔΙΠ, που είναι ακόμα σε εξέλιξη, θα δώσει "απαντήσεις" (η οποία ακόμα δεν κάνει συγκρίσεις τμημάτων -μακάρι να γίνει κάποτε-, αλλά αναφέρει θετικά/αρνητικά που είδε σε κάθε τμήμα ξεχωριστά).

Μισό να δω τι έγραψα :D, τί ξέχασα και επανέρχομαι ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Εquilibria

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Equilibrium αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 226 μηνύματα.
Πω πω και εδώ χαμός! Θα αναφέρω τις απόψεις μου από τα τελευταία...



Και θα πω για τον φίλο μας τον challenger: αυτό με το κλιμακωτά που αναφέρεις είναι μια λογική που ισχύει τώρα στο νέο φρούτο με τους ενεργειακούς επιθεωρητές στο χώρο των μηχανικών (εργασία 10ετίας από ό,τι θυμάμαι), ωστόσο υπάρχει και εκεί γκρίνια από τους νέους πτυχιούχους (και με MSc/PhD παράλληλα στα προσόντα τους), ότι είναι "δάχτυλος" των μεγαλυτέρων σε ηλικία για να μαζέψουν πάλι αυτοί τα "μπικικίνια"! Έχει και αυτό συν και πλην στην επιχειρηματολογία.

Φυσικά και είναι χρόνια η αναλγησία στην επικαιροποίηση των ΕΔ (το έχουμε ξαναπεί θαρρώ) και ειδικά στους Ηλεκτρολόγους/Μηχανολόγους ή/και Χημικούς Μηχανικούς είναι πολλών ετών. Ωστόσο αφενός αυτό αφορά τη συγκεκριμένη ειδικότητα (Πολυτεχνείο) και όχι βάσει αυτού να "καρπωθούν" και άλλοι (βάσει της λογικής αυτών πάντα, για να μην παρεξηγηθώ) και αφετέρου "βολεύει" φαίνεται ακόμα και σήμερα (τους παλιούς αν θέλετε), γιατί παρόλο που διαχωρίσθηκαν ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ δεν συμβαίνει πάντα το ίδιο και ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ (ειδικά στις μικρές πόλεις της Ελλάδας)!!!!!! Αυτά πιθανολογώ είναι ως οι "δικαιολογίες" του γιατί παραμένουν έτσι (δηλαδή δεν είναι πάντα μόνο κάτι "ύπουλο" από πίσω).

Επίσης, ως συνέχεια της επιχειρηματολογίας μου (https://ischool.e-steki.gr/showpost.php?p=3215129&postcount=80) που έρχεται ως επίρρωσιν των λεγομένων μου και παλαιότερα είναι ότι στο γίγνεσθαι της Ελληνικής πραγματικότητας (ΠΡΟΣΟΧΗ: ΔΕΝ ΛΕΩ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ή ΛΑΘΟΣ... για να μην αρχίσει ατέρμονη επιχειρηματολογία πάλι), ότι ακόμα και σήμερα υφίσταται η διάκριση ΠΕ/ΤΕ (με ΠΕ>ΤΕ) σε πολλούς επαγγελματικούς κλάδους παρόλο που (ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΩΣ ΜΟΝΟ) από το 2001 και τα δύο ανήκουν στην ανώτατη τριτοβάθμια εκπαίδευση (με τη διάκριση πάντα ότι τα ΤΕΙ δεν είναι Πανεπιστήμια). Ακόμα-ακόμα πάρτε και τόσες ανακοινώσεις τριγύρω (ακόμα και του ΥΠΕΠΘ) που λένε για ΑΕΙ/ΤΕΙ. Η άποψή μου παραμένει είναι ότι τα ίδια τα ΤΕΙ "'έπεσαν" τόσα χρόνια στο ίδιο το πρόβλημα και θα έπρεπε εξαρχής να "διεκδικήσουν" να είναι με τα ΕΔ που θα ήθελαν, χωρίς τα ΚΑΤΕΕ να γίνουν ΤΕΙ και μετά "ΑΤΕΙ" με 3,5+πρακτική έτη σπουδών και να "εγκλωβίζουν" τους πτυχιούχους τους.

Σε αυτά έρχεται ο Πρόεδρος του ΤΕΙ Πάτρας να προτείνει στα δικά μου μάτια "ανάλογες" λύσεις: https://ischool.e-steki.gr/showpost.php?p=3213052&postcount=1

Βέβαια υπάρχει πάντα και αυτό (ένεκα φυσικά και της οικονομικής κρίσης): https://www.alfavita.gr/artro.php?id=68906, όπου με πρωταγωνιστικό ρόλο την ΑΔΙΠ, που είναι ακόμα σε εξέλιξη, θα δώσει "απαντήσεις" (η οποία ακόμα δεν κάνει συγκρίσεις τμημάτων -μακάρι να γίνει κάποτε-, αλλά αναφέρει θετικά/αρνητικά που είδε σε κάθε τμήμα ξεχωριστά).

Μισό να δω τι έγραψα :D, τί ξέχασα και επανέρχομαι ...
Αυτό που δεν μπορώ να κατανοήσω είναι για ποιό λόγο μηχανικοί και λογιστές από τα αει και τει και εφόσον θέλουν επαγγελματικά να ασχοληθούν με το εν λόγω αντικείμενο να μην δίνουν εξετάσεις για την απόκτηση της βασικής άδειας όπως δηλαδή γίνειται εις το εξωτερικόν και για να πάρεις την μεγαλύτερη άδεια αυτό που θα μετράει να είναι καθαρά τα έτη προυπηρεσίας σου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VouDou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 48 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Στους μηχανικούς (Πολυτεχνείο/ΤΕΕ) από όσο ξέρω δίνουν. Τώρα τι γίνεται εκεί δεν ξέρω, ας πει κάποιος που το έχει περάσει. Από την άλλη, υπάρχει το "τόσες εξετάσεις έδωσα 5 χρόνιαστο Πανεπιστήμιο" (συν το "ακυρωτικό" του όλου).

Επίσης, όπως έχω πει πολλές φορές, να κοιτάτε και τα ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ και τα ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ της όλης υπόθεσης με ξεκάθαρη αντίληψη του καθενός (και σε συνδυασμό ύπαρξης). Πολλές φορές στο εξωτερικό (κυρίως αγγλοσαξωνικό μοντέλο εκπαίδευσης) έχουν στα προπτυχιακά βασική επιστημονική γνώση και γενική επιστημονική γνώση του πτυχίου τους (μιλάω μόνο για Πανεπιστήμια εδώ). Αντίθετα στην Ελλάδα έχουμε στο "πακέτο" του προπτυχιακού κύκλου και την "εξειδικευμένη" γνώση του πτυχίου (οι μεγαλύτερες ηλικίες το λένε ειδικότητα). Αυτός είναι ίσως ένας βασικός λόγος.

Στο "'έξω" είδαν από ό,τι ξέρω το "πρόβλημα" αυτό για την αγορά εργασίας και βάλανε προπτυχιακά δειλά-δειλά (δεν ξέρω αν είναι σε όλους τους κλάδους, δεν το έχω ξεκαθαρίσει ακόμα) το "γενικό μάστερ" (που λέγαμε κάποτε και εδώ την προηγούμενη δεκαετία), το οποίο όμως δεν σχετίζεται, εκτός των άλλων, με τα MSc & MPhil που είναι ΜΕΤΑ τη λήψη του πρώτου πτυχίου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Εquilibria

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Equilibrium αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 226 μηνύματα.
Στους μηχανικούς (Πολυτεχνείο/ΤΕΕ) από όσο ξέρω δίνουν. Τώρα τι γίνεται εκεί δεν ξέρω, ας πει κάποιος που το έχει περάσει. Από την άλλη, υπάρχει το "τόσες εξετάσεις έδωσα 5 χρόνιαστο Πανεπιστήμιο" (συν το "ακυρωτικό" του όλου).

Επίσης, όπως έχω πει πολλές φορές, να κοιτάτε και τα ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ και τα ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ της όλης υπόθεσης με ξεκάθαρη αντίληψη του καθενός (και σε συνδυασμό ύπαρξης). Πολλές φορές στο εξωτερικό (κυρίως αγγλοσαξωνικό μοντέλο εκπαίδευσης) έχουν στα προπτυχιακά βασική επιστημονική γνώση και γενική επιστημονική γνώση του πτυχίου τους (μιλάω μόνο για Πανεπιστήμια εδώ). Αντίθετα στην Ελλάδα έχουμε στο "πακέτο" του προπτυχιακού κύκλου και την "εξειδικευμένη" γνώση του πτυχίου (οι μεγαλύτερες ηλικίες το λένε ειδικότητα). Αυτός είναι ίσως ένας βασικός λόγος.

Στο "'έξω" είδαν από ό,τι ξέρω το "πρόβλημα" αυτό για την αγορά εργασίας και βάλανε προπτυχιακά δειλά-δειλά (δεν ξέρω αν είναι σε όλους τους κλάδους, δεν το έχω ξεκαθαρίσει ακόμα) το "γενικό μάστερ" (που λέγαμε κάποτε και εδώ την προηγούμενη δεκαετία), το οποίο όμως δεν σχετίζεται, εκτός των άλλων, με τα MSc & MPhil που είναι ΜΕΤΑ τη λήψη του πρώτου πτυχίου.
Εάν δεν κάνω λάθος(που δεν κάνω:D) σε όλα τα αγγλοσαξωνικά πανεπιστήμια με κατεύθυνση π.χ. χρηματοοικονομικής σου δίνουν απαλλαγή μαθημάτων από τους επαγγελματικούς τίτλους, γιατί πολύ απλά σε προετοιμάζουν κατά τη διάρκεια της φοίτησής σου. Βλέπε ACCA, ACA, CFA, CIIA, και και και. Μάλιστα, κάποια πανεπιστήμια εχουν και συνεργασίες με τους φορείς διεξαγωγής και απονομής των άνωθι εν λόγω επαγγελματικών τίτλων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VouDou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 48 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Εάν δεν κάνω λάθος(που δεν κάνω:D) σε όλα τα αγγλοσαξωνικά πανεπιστήμια με κατεύθυνση π.χ. χρηματοοικονομικής σου δίνουν απαλλαγή μαθημάτων από τους επαγγελματικούς τίτλους, γιατί πολύ απλά σε προετοιμάζουν κατά τη διάρκεια της φοίτησής σου. Βλέπε ACCA, ACA, CFA, CIIA, και και και. Μάλιστα, κάποια πανεπιστήμια εχουν και συνεργασίες με τους φορείς διεξαγωγής και απονομής των άνωθι εν λόγω επαγγελματικών τίτλων.

Μάλιστα. Δεν τα ξέρω αυτά. Είναι πολύ εξειδικευμένα για μένα (είμαι Γεωπόνος).

Δεν το αποκλείω όμως, γιατί αυτό είναι το moto του αγγλισαξονικού συστήματος: μαθαίνουμε ό,τι είναι απαραίτητο μόνο για την αγορά εργασίας με το μικρότερο δυνατό κόστος για το uni. Αντίθετα το γερμανικό μοντέλο εκπαίδευσης (το έχουμε στην Ελλάδα, γιατί κάποτε όλα τα "μεγάλα κεφάλια" έρχονταν από εκεί τον προηγούμενο αιώνα, κυρίως Γερμανία και Γαλλία) προβλέπει στον προπτυχιακό πανεπιστημιακό κύκλο εμβριθής ακαδημαϊκή εκπαίδευση σε δεδομένο κλάδο (καλά στην Ελλάδα το φτάσαμε στο άλλο άκρο με τα μαθήματα για να χωρέσουν όλοι οι "γνωστοί μας" διδακτορικοί με το καταφανέστατο πλέον "πρόγραμμα διδασκόντων και όχι διδασκομένων", αλλά anyway)...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Εquilibria

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Equilibrium αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 226 μηνύματα.
Μάλιστα. Δεν τα ξέρω αυτά. Είναι πολύ εξειδικευμένα για μένα (είμαι Γεωπόνος).

Δεν το αποκλείω όμως, γιατί αυτό είναι το moto του αγγλισαξονικού συστήματος: μαθαίνουμε ό,τι είναι απαραίτητο μόνο για την αγορά εργασίας με το μικρότερο δυνατό κόστος για το uni. Αντίθετα το γερμανικό μοντέλο εκπαίδευσης (το έχουμε στην Ελλάδα, γιατί κάποτε όλα τα "μεγάλα κεφάλια" έρχονταν από εκεί τον προηγούμενο αιώνα, κυρίως Γερμανία και Γαλλία) προβλέπει στον προπτυχιακό πανεπιστημιακό κύκλο εμβριθής ακαδημαϊκή εκπαίδευση σε δεδομένο κλάδο (καλά στην Ελλάδα το φτάσαμε στο άλλο άκρο με τα μαθήματα για να χωρέσουν όλοι οι "γνωστοί μας" διδακτορικοί με το καταφανέστατο πλέον "πρόγραμμα διδασκόντων και όχι διδασκομένων", αλλά anyway)...
Δεν το ήξερα ότι έτσι είναι και το γερμαγαλλικό σύστημα εκπαίδευσης.:hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top