Τα σχέδια για το νέο Λύκειο

transient

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο transient αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,858 μηνύματα.
Στο νεο λυκειο θα βαθμολογειται η γυμναστικη ?

Μακάρι να μην βαθμολογείται :P Αλλά δεν υπάρχει καμία ένδειξη γι αυτό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Σπυρακος (^^)

Περιβόητο μέλος

Ο Σπυρακος (^^) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 5,414 μηνύματα.
Μακάρι να μην βαθμολογείται :P Αλλά δεν υπάρχει καμία ένδειξη γι αυτό.
όλα τα περιμένουμε αλλά όχι και η γυμναστική :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Muxu Su

Διάσημο μέλος

Η Muxu Su αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 3,019 μηνύματα.
εχω την εντιπωση πως βαθμολογειται!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 018946

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Εχεις την εντυπωση ή ισχυει ? That's the question
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

spurakos

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο spurakos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 325 μηνύματα.
ενας καθηγητης μας ειπε πως βαθμολογειται αλλα δεν μετραει στον μεσο ορο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Muxu Su

Διάσημο μέλος

Η Muxu Su αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 3,019 μηνύματα.
μεχρι τωρα μετρουσε στον μεσο ορο??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

transient

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο transient αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,858 μηνύματα.
Πανελλαδικές με τέσσερα μαθήματα
Του Αποστολου Λακασα

Λιγότερη ύλη, λιγότερα μαθήματα στις πανελλαδικές εξετάσεις για τα ΑΕΙ. Αυτός είναι ο «μποναμάς» του υπουργείου Παιδείας στους μαθητές του Λυκείου.

Σύμφωνα με υψηλόβαθμο στέλεχος του υπουργείου Παιδείας, το νέο σύστημα πρόσβασης θα ανακοινωθεί το προσεχές διάστημα και έως τα Χριστούγεννα. Αλλωστε, ο αρχικός προγραμματισμός ήταν η ανακοίνωση να γίνει έως το τέλος του προηγούμενου σχολικού έτους.

Το αδιάβλητο

Στην καθυστέρηση συνέβαλε ο γρίφος του αδιάβλητου. Το υπουργείο Παιδείας, τελικά, εγκατέλειψε το σχέδιο για εισαγωγή σε σχολές ή ιδρύματα, καθώς δεν βρέθηκε λύση για να διασφαλιστεί το αδιάβλητο της επιλογής των υποψηφίων από τα ίδια τα ΑΕΙ. Ετσι, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες της «Κ», αποφασίστηκαν τα εξής για το νέο σύστημα εισαγωγής -θα είναι η όγδοη αλλαγή συστήματος εισαγωγής από το 1964- το οποίο θα εφαρμοστεί από το 2013-2014:

- Οι εξετάσεις θα διεξάγονται κεντρικά υπό την ευθύνη του υπουργείου Παιδείας.

- Οι υποψήφιοι θα εξετάζονται σε τέσσερα (αντί των έξι) μαθήματα. Τα τρία εξ αυτών θα είναι τα μαθήματα, στα οποία οι τελειόφοιτοι θα επιλέξουν να εμβαθύνουν στη Γ΄ Λυκείου, ενώ το τέταρτο θα είναι η Νεοελληνική Γλώσσα - Εκθεση.

- Στα μαθήματα η ύλη θα είναι μικρότερη σε σχέση με την ύλη των αντίστοιχων σημερινών μαθημάτων.

- Τα θέματα θα είναι σταθμισμένης δυσκολίας, για να αποφεύγονται οι διακυμάνσεις από χρονιά σε χρονιά. Δεν αποκλείεται να δημιουργηθεί και Τράπεζα Θεμάτων.

- Τα ΑΕΙ θα ορίζουν τους συντελεστές βαρύτητας κάθε εξεταζόμενου μαθήματος.

- Για την εισαγωγή θα μετρούν (εκτός από τους βαθμούς στις εξετάσεις) και οι επιδόσεις των τάξεων και η ερευνητική εργασία.

- Κατά το πρώτο έτος στο ΑΕΙ οι εισακτέοι θα διδάσκονται κοινά μαθήματα γενικού περιεχομένου για όλη τη Σχολή.

- Τα μόρια που θα συγκεντρώσει κάθε εισακτέος από τις εξετάσεις θα έχουν προκαθορίσει το Πρόγραμμα Σπουδών, στο οποίο θα φοιτήσει κατά το δεύτερο έτος σπουδών.

Τέλος, χθες ανακοινώθηκε ότι 40 φετινοί υποψήφιοι των πανελλαδικών πήραν στο και... πέντε το εισιτήριο για τα ΑΕΙ. Οι υποψήφιοι μπερδεύτηκαν από το νέο, ηλεκτρονικό σύστημα υποβολής μηχανογραφικού δελτίου. Ετσι, παρότι είχαν φτιάξει πρόχειρο μηχανογραφικό δεν το υπέβαλαν. Μετά την ανακοίνωση των βάσεων εισαγωγής οι υποψήφιοι διαπίστωσαν ότι δεν είχαν εισαχθεί παρότι είχαν επιδόσεις από 14.000 έως και 18.000 μόρια. Το αίτημά τους να εισαχθούν έγινε τελικά δεκτό, αφού διαπιστώθηκε ότι όντως οι υποψήφιοι είχαν συγκεντρώσει τα μόρια. Οι 40 υποψήφιοι κάλυψαν θέσεις που ορίστηκαν με υπουργική απόφαση καθ' υπέρβασιν του αρχικού αριθμού εισακτέων.


https://edu4u.gr/Comments.aspx?qId=7816
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Muxu Su

Διάσημο μέλος

Η Muxu Su αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 3,019 μηνύματα.
δλδη θα ισχυσει κανονικα??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

transient

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο transient αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,858 μηνύματα.
Αυτά που λέει το άρθρο που ανέβασα στη προηγούμενη σελίδα υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να ισχύσουν. Τώρα το αν θα ισχύσουν ή όχι , θα το έχουμε μάθει μέχρι τα Χριστούγεννα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

transient

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο transient αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,858 μηνύματα.
Τι αλλάζει στο σύστημα εισαγωγής σε ΑΕΙ - ΤΕΙ Σύμφωνα με πληροφορίες το υπουργείο Παιδείας μελετά και το σύστημα απαντήσεων πολλαπλών επιλογών γνωστότερο ως multiple choice για την επιλογή των υποψηφίων για την εισαγωγή τους στα πανεπιστήμια. Το νέο σύστημα, σύμφωνα με το "Πρώτο Θέμα", που επεξεργάζεται η ηγεσία του υπουργείου εξετάζει το ενδεχόμενο ο συνδυασμός του multiple choice με τα πανελλαδικών εξεταζόμενα μαθήματα να κρίνουν τις ικανότητες και τις δεξιότητες των υποψηφίων για τη σχολή που επιθυμούν να εισαχθούν.

https://www.palo.gr/cluster/articles/eidhseis-ellada/23/?clid=3288656
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VouDou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 48 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Ποιες είναι οι αλλαγές για το 2014 που ετοιμάζεται να ανακοινώσει σύντομα το υπουργείο Παιδείας
Πανελλαδικές με νέο σύστημα

Λιγότερα μαθήματα, προαπαιτούμενες επιδόσεις από τα πανεπιστήμια και συνυπολογισμος βαθμών Β' και Γ Λυκείου

Νέο σύστημα Πανελλαδικών με διπλές εξετάσεις την ίδια ημέρα σε ενδοσχολικό και εθνικό επίπεδο παρουσιάζει τις επόμενες ημέρες το υπουργείο Παιδείας. Οι τελικές αποφάσεις θα ληφθούν την ερχόμενη εβδομάδα, ωστόσο όλες οι καινούργιες πλευρές του νέου συστήματος βρίσκονται ήδη στη διάθεση του Βήματος που τις παρουσιάζει σήμερα. Το νέο εξεταστικό σύστημα, το οποίο θα εφαρμοστεί από το 2014, εντάσσει στη διαδικασία επιλογής των φοιτητών τα ίδια τα πανεπιστήμια, διατηρώντας ωστόσο στο παιχνίδι και την Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων, η οποία τελικά δεν θα καταργηθεί αλλά απλώς θα αναμορφωθεί. Έτσι με νέα σύνθεση, πιθανότατα λιγότερα μέλη και με νέο όνομα η ΚΕΕ θα συνεχίσει να έχει τον πρώτο λόγο, και μάλιστα όχι μόνο νια τα θέματα των Πανελλαδικών.

Τα τμήματα των πανεπιστημίων και των ΤΕΙ, σε συνεργασία με τον αναβαθμισμένο κοσμήτορα της σχολής στην οποία υπάγονται, θα καθορίζουν τα προαπαιτούμενα μαθήματα, αλλά και τους συντελεστές βαρύτητας στη βαθμολόγηση των εισακτέων τους. Με το νέο εξεταστικό σύστημα όποιος θέλει να σπουδάσει, π.χ., Μαθηματικά θα έχει να κάνει με τη διοίκηση του Μαθηματικού Τμήματος και μόνο.
Στο σημείο αυτό φαίνεται ότι αλλάζει ο σχεδιασμός του υπουργείου Παιδείας, καθώς ενώ αρχικά είχε ανακοινωθεί ότι η εισαγωγή θα γίνεται σε σχολές, τελικά και με δεδομένες τις αλλαγές που έγιναν την τελευταία στιγμή στην ψήφιση του νέου νόμου πλαισίου για τα ΑΕΙ αποφασίστηκε ότι η εισαγωγή θα γίνεται σε τμήματα.
Αναλυτικά, σύμφωνα με τις πληροφορίες του Βήματος , οι αλλαγές που θα ανακοινώσει σύντομα το υπουργείο Παιδείας περιλαμβάνουν τα εξής:
  • Οι απολυτήριες και οι πανελλαδικές εξετάσεις θα γίνονται σε κοντινούς χρόνους, το πιθανότερο την ίδια ημέρα. Σύμφωνα με τον σχεδιασμό του υπουργείου Παιδείας, οι εξετάσεις θα καθορίζονται ανά μάθημα. Έτσι, για παράδειγμα, ένας μαθητής θα εξετάζεται το πρωί στα Μαθηματικά σε ενδοσχολικό επίπεδο, θα κάνει ένα διάλειμμα λίγων ωρών και στη συνέχεια θα εξετάζεται ξανά στο ίδιο μάθημα (αν φυσικά ανήκει στο επιστημονικό αντικείμενο που τον ενδιαφέρει) σε εθνικό επίπεδο για την εισαγωγή του στο πανεπιστήμιο.
  • Τα θέματα τόσο στις απολυτήριες όσο και στις πανελλαδικές εξετάσεις θα επιλέγονται κεντρικά από την Επιτροπή Εξετάσεων του υπουργείου Παιδείας. Ωστόσο εκείνα των απολυτήριων εξετάσεων θα διορθώνονται στο σχολείο, ενώ εκείνα των πανελλαδικών εξετάσεων θα διορθώνονται κεντρικά στο υπουργείο Παιδείας από τις επιτροπές των εξετάσεών του.
  • Τα εξεταζόμενα μαθήματα θα είναι από τρία ως πέντε ανά κατεύθυνση. Όπως είναι γνωστό, με το σύστημα του Νέου Λυκείου που έχει ήδη ανακοινωθεί τα επιστημονικά πεδία αντικαθίστανται από δύο κατευθύνσεις στη Β' Λυκείου (θετική, Θεωρητική) και τρεις κατευθύνσεις στη Γ' Λυκείου (με μία επιπλέον κατεύθυνση σε αντικείμενα Δικαίου και Οικονομικά). Κοινό πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα σε όλες τις κατευθύνσεις θα είναι η Έκθεση.
  • Οι υποψήφιοι της Θετικής Κατεύθυνσης θα εξετάζονται ακόμη σε Φυσικές Επιστήμες, Μαθηματικά, Βιολογία.
Εκείνοι της θεωρητικής Κατεύθυνσης σε Αρχαία, Ιστορία, Νέα Ελληνική Γλώσσα. Και εκείνοι της Τρίτης Κατεύθυνσης σε Μαθηματικά, Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Ωστόσο, ο ακριβής αριθμός των εξεταζόμενων μαθημάτων και το ποια από αυτά θα επιλεγούν τελικά θα αποφασιστούν από το υπουργείο Παιδείας τις επόμενες ημέρες.
• Για την εισαγωγή στα πανεπιστήμια και στα ΤΕΙ θα συνυπολογίζονται οι βαθμοί της Β' και της Γ Λυκείου, όπως γινόταν στο παρελθόν.
• Τα τμήματα πανεπιστημίων και ΤΕΙ θα βάζουν συγκεκριμένο πλαφόν για τα μαθήματα βαρύτητας στο επιστημονικό τους αντικείμενο (για παράδειγμα, το Μαθηματικό Τμήμα θα ζητάει βαθμολογία τουλάχιστον 15.000 μορίων για την εισαγωγή υποψηφίων στα προγράμματά του). Έτσι ο κάθε υποψήφιος θα ξέρει από νωρίς ποιον βαθμό πρέπει να πετύχει για την εισαγωγή του στο τμήμα που τον ενδιαφέρει.
• Η ύλη στις πανελλαδικές εξετάσεις δεν θα είναι αυστηρά προσδιορισμένη (δηλαδή από συγκεκριμένο κεφάλαιο σε συγκεκριμένο κεφάλαιο ανά βιβλίο), αλλά θα είναι ευρεία. Για παράδειγμα, στην Ιστορία θα προσδιορίζεται μόνο ότι εξεταστέα ύλη αποτελούν οι Βαλκανικοί Πόλεμοι ή στα Αρχαία ότι εξεταστέα ύλη θα αποτελέσουν τα κείμενα του Πλάτωνα.
• Στις απολυτήριες εξετάσεις θα λαμβάνεται υπόψη και ένα γενικό τεστ γνώσεων και δεξιοτήτων, το οποίο θα δίνουν όλοι για να εκτιμηθούν το επίπεδο τους και τα αποτελέσματα της εκπαιδευτικής δουλειάς που έγινε στη διάρκεια της χρονιάς στο σχολείο τους.
Οι λεπτομέρειες του νέου εξεταστικού συστήματος αναμένεται να κλείσουν τις επόμενες ημέρες σε σύσκεψη που θα γίνει στο υπουργείο Παιδείας. Υπολογίζεται, σύμφωνα με τους αρμοδίους, να ανακοινωθούν εντός του επόμενου 20ημέρου.


Οι πρυτάνεις δηλώνουν ότι δεν ρωτήθηκαν
Το νέο σύστημα... εμπλέκει στην εξεταστική διαδικασία πανεπιστήμια και ΤΕΙ, κάτι που άλλωστε ζητούσαν επί χρόνια οι διοικήσεις τους. Ωστόσο, με την εφαρμογή του νέου νόμου πλαισίου για τη λειτουργία τους σε εκκρεμότητα και τις διοικήσεις ΑΕΙ και ΤΕΙ έτοιμες να προσφύγουν στα ανώτατα δικαστήρια της χώρας για το εκλογικό σύστημα με το οποίο ανακοίνωσε το υπουργείο Παιδείας ότι θα εκλεγούν τα νέα Συμβούλια Διοίκησης, οι συνεννοήσεις μεταξύ των δύο πλευρών μοιάζουν δύσκολες.
Σε αυτή τη συγκυρία, οι πρυτάνεις των πανεπιστημίων μόνο με το εξεταστικό δεν ασχολούνται, ζητούν ωστόσο να ενημερωθούν εγκαίρως για την όποια απόφαση τελικά ληφθεί και να εκφράσουν γνώμη για το πώς θα καθοριστούν οι συντελεστές βαρύτητας και τα προαπαιτούμενα μαθήματα.
Η αλήθεια είναι ότι δεν έχει γίνει καμία σχετική συζήτηση ανάμεσα στα πανεπιστήμια και στο υπουργείο Παιδείας λέει ο πρύτανης του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης και προεδρεύων της Συνόδου Πρυτάνεων κ. Κ. Ρέμελης. Κανένα πανεπιστήμιο δεν έχει ερωτηθεί ως σήμερα, ούτε και έχει εκφέρει άποψη νια το πώς θα εμπλακούν στην εξεταστική διαδικασία νια την εισαγωγή των πρωτοετών φοιτητών τους .
Είχε γίνει μια νύξη περί εξεταστικού συστήματος πλιότερα σε μια από τις συνόδους πρυτάνεων, αλλά δεν είχαμε καταλήξει σε καμία απόφαση, ούτε είχαμε καμία ενημέρωση από το υπουργείο Παιδείας λέει ο πρύτανης του Πανεπιστημίου Αιγαίου κ. Πάρις Τσάρτας. Δεν ξέρω όμως σε ποιον βαθμό το υπουργείο Παιδείας θα θελήσει να μας έχει συνομιλητές. Γι ' αυτό διατηρώ πραγματικά έναν προβληματισμό προσθέτει ο κ. Τσάρτας.
Μήπως δεν είναι καν απαραίτητο να ζητήσουν τη γνώμη μας συμπληρώνει ο πρύτανης του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών κ. Κ. Γάτσιος. Υπάρχει μια ασάφεια και μια προχειρότητα στις κινήσεις του υπουργείου που μας αφορούν ως σήμερα, οπότε απλά συμβουλεύω να μην κοιτάζουμε τις εντυπώσεις στα θέματα που θα ακολουθήσουν αλλά την ουσία καταλήγει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

eco-warrior

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης ή Αμφιάραος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Βουλγαρία (Ευρώπη). Έχει γράψει 925 μηνύματα.
Τα Λατινικά καταργούνται από την θεωρητική κατεύθυνση (Β' & Γ' λυκείου); :confused:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 018946

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ποιες είναι οι αλλαγές για το 2014 που ετοιμάζεται να ανακοινώσει σύντομα το υπουργείο Παιδείας
Πανελλαδικές με νέο σύστημα

Λιγότερα μαθήματα, προαπαιτούμενες επιδόσεις από τα πανεπιστήμια και συνυπολογισμος βαθμών Β' και Γ Λυκείου

Νέο σύστημα Πανελλαδικών με διπλές εξετάσεις την ίδια ημέρα σε ενδοσχολικό και εθνικό επίπεδο παρουσιάζει τις επόμενες ημέρες το υπουργείο Παιδείας. Οι τελικές αποφάσεις θα ληφθούν την ερχόμενη εβδομάδα, ωστόσο όλες οι καινούργιες πλευρές του νέου συστήματος βρίσκονται ήδη στη διάθεση του Βήματος που τις παρουσιάζει σήμερα. Το νέο εξεταστικό σύστημα, το οποίο θα εφαρμοστεί από το 2014, εντάσσει στη διαδικασία επιλογής των φοιτητών τα ίδια τα πανεπιστήμια, διατηρώντας ωστόσο στο παιχνίδι και την Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων, η οποία τελικά δεν θα καταργηθεί αλλά απλώς θα αναμορφωθεί. Έτσι με νέα σύνθεση, πιθανότατα λιγότερα μέλη και με νέο όνομα η ΚΕΕ θα συνεχίσει να έχει τον πρώτο λόγο, και μάλιστα όχι μόνο νια τα θέματα των Πανελλαδικών.

Τα τμήματα των πανεπιστημίων και των ΤΕΙ, σε συνεργασία με τον αναβαθμισμένο κοσμήτορα της σχολής στην οποία υπάγονται, θα καθορίζουν τα προαπαιτούμενα μαθήματα, αλλά και τους συντελεστές βαρύτητας στη βαθμολόγηση των εισακτέων τους. Με το νέο εξεταστικό σύστημα όποιος θέλει να σπουδάσει, π.χ., Μαθηματικά θα έχει να κάνει με τη διοίκηση του Μαθηματικού Τμήματος και μόνο.
Στο σημείο αυτό φαίνεται ότι αλλάζει ο σχεδιασμός του υπουργείου Παιδείας, καθώς ενώ αρχικά είχε ανακοινωθεί ότι η εισαγωγή θα γίνεται σε σχολές, τελικά και με δεδομένες τις αλλαγές που έγιναν την τελευταία στιγμή στην ψήφιση του νέου νόμου πλαισίου για τα ΑΕΙ αποφασίστηκε ότι η εισαγωγή θα γίνεται σε τμήματα.
Αναλυτικά, σύμφωνα με τις πληροφορίες του Βήματος , οι αλλαγές που θα ανακοινώσει σύντομα το υπουργείο Παιδείας περιλαμβάνουν τα εξής:
  • Οι απολυτήριες και οι πανελλαδικές εξετάσεις θα γίνονται σε κοντινούς χρόνους, το πιθανότερο την ίδια ημέρα. Σύμφωνα με τον σχεδιασμό του υπουργείου Παιδείας, οι εξετάσεις θα καθορίζονται ανά μάθημα. Έτσι, για παράδειγμα, ένας μαθητής θα εξετάζεται το πρωί στα Μαθηματικά σε ενδοσχολικό επίπεδο, θα κάνει ένα διάλειμμα λίγων ωρών και στη συνέχεια θα εξετάζεται ξανά στο ίδιο μάθημα (αν φυσικά ανήκει στο επιστημονικό αντικείμενο που τον ενδιαφέρει) σε εθνικό επίπεδο για την εισαγωγή του στο πανεπιστήμιο.
  • Τα θέματα τόσο στις απολυτήριες όσο και στις πανελλαδικές εξετάσεις θα επιλέγονται κεντρικά από την Επιτροπή Εξετάσεων του υπουργείου Παιδείας. Ωστόσο εκείνα των απολυτήριων εξετάσεων θα διορθώνονται στο σχολείο, ενώ εκείνα των πανελλαδικών εξετάσεων θα διορθώνονται κεντρικά στο υπουργείο Παιδείας από τις επιτροπές των εξετάσεών του.
  • Τα εξεταζόμενα μαθήματα θα είναι από τρία ως πέντε ανά κατεύθυνση. Όπως είναι γνωστό, με το σύστημα του Νέου Λυκείου που έχει ήδη ανακοινωθεί τα επιστημονικά πεδία αντικαθίστανται από δύο κατευθύνσεις στη Β' Λυκείου (θετική, Θεωρητική) και τρεις κατευθύνσεις στη Γ' Λυκείου (με μία επιπλέον κατεύθυνση σε αντικείμενα Δικαίου και Οικονομικά). Κοινό πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα σε όλες τις κατευθύνσεις θα είναι η Έκθεση.
  • Οι υποψήφιοι της Θετικής Κατεύθυνσης θα εξετάζονται ακόμη σε Φυσικές Επιστήμες, Μαθηματικά, Βιολογία.
Εκείνοι της θεωρητικής Κατεύθυνσης σε Αρχαία, Ιστορία, Νέα Ελληνική Γλώσσα. Και εκείνοι της Τρίτης Κατεύθυνσης σε Μαθηματικά, Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Ωστόσο, ο ακριβής αριθμός των εξεταζόμενων μαθημάτων και το ποια από αυτά θα επιλεγούν τελικά θα αποφασιστούν από το υπουργείο Παιδείας τις επόμενες ημέρες.
• Για την εισαγωγή στα πανεπιστήμια και στα ΤΕΙ θα συνυπολογίζονται οι βαθμοί της Β' και της Γ Λυκείου, όπως γινόταν στο παρελθόν.
• Τα τμήματα πανεπιστημίων και ΤΕΙ θα βάζουν συγκεκριμένο πλαφόν για τα μαθήματα βαρύτητας στο επιστημονικό τους αντικείμενο (για παράδειγμα, το Μαθηματικό Τμήμα θα ζητάει βαθμολογία τουλάχιστον 15.000 μορίων για την εισαγωγή υποψηφίων στα προγράμματά του). Έτσι ο κάθε υποψήφιος θα ξέρει από νωρίς ποιον βαθμό πρέπει να πετύχει για την εισαγωγή του στο τμήμα που τον ενδιαφέρει.
• Η ύλη στις πανελλαδικές εξετάσεις δεν θα είναι αυστηρά προσδιορισμένη (δηλαδή από συγκεκριμένο κεφάλαιο σε συγκεκριμένο κεφάλαιο ανά βιβλίο), αλλά θα είναι ευρεία. Για παράδειγμα, στην Ιστορία θα προσδιορίζεται μόνο ότι εξεταστέα ύλη αποτελούν οι Βαλκανικοί Πόλεμοι ή στα Αρχαία ότι εξεταστέα ύλη θα αποτελέσουν τα κείμενα του Πλάτωνα.
• Στις απολυτήριες εξετάσεις θα λαμβάνεται υπόψη και ένα γενικό τεστ γνώσεων και δεξιοτήτων, το οποίο θα δίνουν όλοι για να εκτιμηθούν το επίπεδο τους και τα αποτελέσματα της εκπαιδευτικής δουλειάς που έγινε στη διάρκεια της χρονιάς στο σχολείο τους.
Οι λεπτομέρειες του νέου εξεταστικού συστήματος αναμένεται να κλείσουν τις επόμενες ημέρες σε σύσκεψη που θα γίνει στο υπουργείο Παιδείας. Υπολογίζεται, σύμφωνα με τους αρμοδίους, να ανακοινωθούν εντός του επόμενου 20ημέρου.


Οι πρυτάνεις δηλώνουν ότι δεν ρωτήθηκαν
Το νέο σύστημα... εμπλέκει στην εξεταστική διαδικασία πανεπιστήμια και ΤΕΙ, κάτι που άλλωστε ζητούσαν επί χρόνια οι διοικήσεις τους. Ωστόσο, με την εφαρμογή του νέου νόμου πλαισίου για τη λειτουργία τους σε εκκρεμότητα και τις διοικήσεις ΑΕΙ και ΤΕΙ έτοιμες να προσφύγουν στα ανώτατα δικαστήρια της χώρας για το εκλογικό σύστημα με το οποίο ανακοίνωσε το υπουργείο Παιδείας ότι θα εκλεγούν τα νέα Συμβούλια Διοίκησης, οι συνεννοήσεις μεταξύ των δύο πλευρών μοιάζουν δύσκολες.
Σε αυτή τη συγκυρία, οι πρυτάνεις των πανεπιστημίων μόνο με το εξεταστικό δεν ασχολούνται, ζητούν ωστόσο να ενημερωθούν εγκαίρως για την όποια απόφαση τελικά ληφθεί και να εκφράσουν γνώμη για το πώς θα καθοριστούν οι συντελεστές βαρύτητας και τα προαπαιτούμενα μαθήματα.
Η αλήθεια είναι ότι δεν έχει γίνει καμία σχετική συζήτηση ανάμεσα στα πανεπιστήμια και στο υπουργείο Παιδείας λέει ο πρύτανης του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης και προεδρεύων της Συνόδου Πρυτάνεων κ. Κ. Ρέμελης. Κανένα πανεπιστήμιο δεν έχει ερωτηθεί ως σήμερα, ούτε και έχει εκφέρει άποψη νια το πώς θα εμπλακούν στην εξεταστική διαδικασία νια την εισαγωγή των πρωτοετών φοιτητών τους .
Είχε γίνει μια νύξη περί εξεταστικού συστήματος πλιότερα σε μια από τις συνόδους πρυτάνεων, αλλά δεν είχαμε καταλήξει σε καμία απόφαση, ούτε είχαμε καμία ενημέρωση από το υπουργείο Παιδείας λέει ο πρύτανης του Πανεπιστημίου Αιγαίου κ. Πάρις Τσάρτας. Δεν ξέρω όμως σε ποιον βαθμό το υπουργείο Παιδείας θα θελήσει να μας έχει συνομιλητές. Γι ' αυτό διατηρώ πραγματικά έναν προβληματισμό προσθέτει ο κ. Τσάρτας.
Μήπως δεν είναι καν απαραίτητο να ζητήσουν τη γνώμη μας συμπληρώνει ο πρύτανης του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών κ. Κ. Γάτσιος. Υπάρχει μια ασάφεια και μια προχειρότητα στις κινήσεις του υπουργείου που μας αφορούν ως σήμερα, οπότε απλά συμβουλεύω να μην κοιτάζουμε τις εντυπώσεις στα θέματα που θα ακολουθήσουν αλλά την ουσία καταλήγει
.
Δεν εχει διευκρινιστει ακομα εαν:
1)Θα μετραει ο βαθμος των προηγουμενων ταξεων θα μετραει στην εισαγωγη μας στα πανεπιστημια ?
2)Θα συνυπολογιζεται ο βαθμος της ερευνιτικης εργασιας για την εισαγωγη μας στα ΑΕΙ?
Βλεπω αυτο το συστημα που θελουν να εφαρμοσουν ( αν ειναι οπως τα λεει το αρθρο ) πολυ καταπιεστικο για τους μαθητες και ψυχοφθορο γιατι το να δινεις δυο μαθηματα την ημερα η οποια εξεταση θα κρινει το επαγγελματικο/ακαδημα'ι'κο σου μελλον ειναι αν μη τι αλλο ψυχοφθορο .Στο θεμα της υλης : η διευρημενη υλη αναλογως με τον τροπο που θα χειριστουν την κατασταση οι θεματοθετες μπορει να ειναι καλο ή κακο . Γιατι πχ . με την διευρυμενη υλη θα πρεπει να μπαινουν θεματα πιο ευκολα και αν ετσι πραξουν οι θεματοθετες θα ειναι μια καλη αποφαση γιατι με την παροδο του χρονου βλεπουμε να γινονται τα θεματα ολο και πιο συνθετα και συνδιαστικα και ετσι ουσιαστικα χανεται και ο σκοπος του μαθηματος ομως κατι τετοιο απο την αλλη δινει στους αριστα προετιμασμενους/αριστους να διακριθουν πιο ευκολα απο την μαζα εξασφαλιζοντας τους ετσι μια θεση στα πανεπιστημια διοτι οι βασεις ετσι δεν ανεβαινουν στον θεο και εχει ως αποτελεσμα να μην κρινονται απο μικρολαθη της στιγμης και να τους τρωει ο καθε "κωλοφαρδος" την θεση τους . Τελος, θελω να πω οτι στο χερι της κυβερνησης και κατεπεκταση του υπουργειο ειναι να χαντακωσει με τον τροπο που θα χειριστει την εισαγωγη μας στα ΑΕΙ ή να βγει καποιο καλο αποτελεσμα . Ωστοσο δεν μπορουμε να προδικασουμε κατι τετοιο γιατι ετσι και αλλιως δεν ειναι κατι οριστικο και συνεπως τα λεγομενα του αρθρου μπορει να ειναι μπαρουφες και πιπες που σκαρφηστηκαν καποιοι για να βγαλουν ενα ευρω παραπανω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Είναι πολλά γενικά που μένουν αδιευκρίνιστα. Ας περιμένουμε μέχρι να βγει η επίσημη ανακοίνωση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

massa

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο massa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 190 μηνύματα.

• Τα τμήματα πανεπιστημίων και ΤΕΙ θα βάζουν συγκεκριμένο πλαφόν για τα μαθήματα βαρύτητας στο επιστημονικό τους αντικείμενο (για παράδειγμα, το Μαθηματικό Τμήμα θα ζητάει βαθμολογία τουλάχιστον 15.000 μορίων για την εισαγωγή υποψηφίων στα προγράμματά του). Έτσι ο κάθε υποψήφιος θα ξέρει από νωρίς ποιον βαθμό πρέπει να πετύχει για την εισαγωγή του στο τμήμα που τον ενδιαφέρει.


Και αμα γραψει ο υποψηφιος 15.000 μορια με τα θεματα που θα πεσουν να μου τρυπησει την μυτη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Muxu Su

Διάσημο μέλος

Η Muxu Su αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 3,019 μηνύματα.
αντεε ολο στην αναμονη μας εχουν...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Αγγελική!!!

Δραστήριο μέλος

Η Αγγελική αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 727 μηνύματα.
Ξέρετε πώς θα χωρίζονται τα τμήματα κατεύθυνσης στη β και γ λυκείου??? (σύμφωνα με την κατεύθυνση ή όπως και τώρα??) Α! και από το κεφάλαιο οξέα- βάσεις- άλατα-οξείδια θα είναι μέσα στην ύλη μόνο μία παράγραφος ( υποενότητα ) και θα μπουν άλλα ολόκληρα κεφάλαια στην ύλη από χημεία β λυκείου γεν. παιδείας και χημεία β λυκείου κατεύθυνσης!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

qwerty111

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο qwerty111 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,376 μηνύματα.
Κατά τη γνώμη μου κινείται στη σωστή κατεύθυνση. Βέβαια, ας περιμένουμε και τις λεπτομέρειες.
Τα τμήματα πανεπιστημίων και ΤΕΙ θα βάζουν συγκεκριμένο πλαφόν για τα μαθήματα βαρύτητας στο επιστημονικό τους αντικείμενο (για παράδειγμα, το Μαθηματικό Τμήμα θα ζητάει βαθμολογία τουλάχιστον 15.000 μορίων για την εισαγωγή υποψηφίων στα προγράμματά του). Έτσι ο κάθε υποψήφιος θα ξέρει από νωρίς ποιον βαθμό πρέπει να πετύχει για την εισαγωγή του στο τμήμα που τον ενδιαφέρει.
Δηλαδή, οι βάσεις θα είναι προκαθορισμένες και δεν θα εξαρτώνται από την επίδοση και τις προτιμήσεις των υπόλοιπων υποψηφίων;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

*Maria (^_^)*

Πολύ δραστήριο μέλος

Η *Maria (^_^)* αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Κομοτηνή (Ροδόπη). Έχει γράψει 1,601 μηνύματα.
Βλέπω ότι και η Νεοελληνική Λογοτεχνία καταργείται...αλλα σίγουρα οι απαιτήσεις στα υπόλοιπα μαθήματα θα αυξηθούν...!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dmitsos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 929 μηνύματα.

• Η ύλη στις πανελλαδικές εξετάσεις δεν θα είναι αυστηρά προσδιορισμένη (δηλαδή από συγκεκριμένο κεφάλαιο σε συγκεκριμένο κεφάλαιο ανά βιβλίο), αλλά θα είναι ευρεία. Για παράδειγμα, στην Ιστορία θα προσδιορίζεται μόνο ότι εξεταστέα ύλη αποτελούν οι Βαλκανικοί Πόλεμοι ή στα Αρχαία ότι εξεταστέα ύλη θα αποτελέσουν τα κείμενα του Πλάτωνα.

Xαχα.
χαχαχχαχχααχα.
ΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ.
ΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑΑ
Τι λέει εδώ ρε; Ρε αχααχαχα θα πεθάνω στο γέλιο :P

Ερώτηση στις εξετάσεις
"Τι ξέρετε για το DNA?"
Και θα βλέπεις απαντήσεις - συγγράματα. :whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 4 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top