Να καταργηθούν τα Αρχαία στο Γυμνάσιο;

Να καταργηθούν τα Αρχαία στο Γυμνάσιο;
Η ψήφος σας θα προβάλεται δημόσια.

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 528)

ἅλς

Διάσημο μέλος

Ο ἅλς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 3,894 μηνύματα.
Αφού το 78% λέει ότι δεν θέλει να καταργηθούν προς τι λοιπόν η .......
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pizza1993

Δραστήριο μέλος

Ο pizza1993 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 409 μηνύματα.
Παρτ' αυγο και κουρεφτο και πετα το στα βραχια......

ΡΕ vasili τι χανεις τον χρονο σου και λες και ξαναλες τα αυτονοητα?:whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ἅλς

Διάσημο μέλος

Ο ἅλς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 3,894 μηνύματα.
Το "κούρεφτο", καλό!:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

αμήχανη

Νεοφερμένος

Η αμήχανη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 30 μηνύματα.
καλά ένα λάθος έκανε :P

και μετά άντε να το φας το αυγό

Αφού το 78% λέει ότι δεν θέλει να καταργηθούν προς τι λοιπόν η .......

τώρα αυτό είναι επιχείρημα ???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

dannaros

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο daniel αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ιατρικής Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Αγία Παρασκευή (Αττική). Έχει γράψει 1,391 μηνύματα.
Έχουν τα νέα ελληνικά δοτική;
όχι, αλλά χρησιμοποιούμε εκφράσεις δοτικής. και αυτές εξηγούνται με την δοτική που υπάρχει στα αρχαία. εδώ μαθαίνεις την δοτική στα γερμανικά από το δημοτικό, να μην την μάθεις στα αρχαία στο γυμνάσιο? και όχι το γυμνάσιο δεν δίνει πληροφορίες χρήσιμες ως ενήλικας, δίνει βασικές γνώσεις και εργαλεία ώστε να διαλέξεις πως θα συνεχίσεις. και όντως πολλές γνώσεις είναι επιφανειακές, και στα αρχαία (δευτερεύουσες) και στα μαθηματικά (παραγοντοποίηση), και στη χημεία (χημικές αντιδράσεις) και στη φυσική (π.χ. κύματα φωτός). όλα αυτά χρησιμοποιούνται σαν εργαλεία για την περαιτέρω εξειδίκευση στο λύκειο και το πανεπιστήμιο. τα αρχαία είναι το εργαλείο των θεωρητικών.

Αφού το 78% λέει ότι δεν θέλει να καταργηθούν προς τι λοιπόν η .......
το 78% είναι της θετικής και της τεχνολογικής και των παιδιών που παρατάνε το σχολείο ύστερα. και πάλι αυτό δεν λέει απολύτως τίποτα. βρες και το ποσοστό των παιδιών που θα ήθελαν να αυξηθεί το όριο των απουσιών, να μειωθούν οι ώρες μαθήματος, να αυξηθούν οι χρόνοι των διαλειμμάτων και βγάλε τα αντίστοιχα συμπεράσματα. μπορείς?

P.s. άκυρο... τώρα είδα το ΔΕΝ :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
όχι, αλλά χρησιμοποιούμε εκφράσεις δοτικής. και αυτές εξηγούνται με την δοτική που υπάρχει στα αρχαία. εδώ μαθαίνεις την δοτική στα γερμανικά από το δημοτικό, να μην την μάθεις στα αρχαία στο γυμνάσιο? και όχι το γυμνάσιο δεν δίνει πληροφορίες χρήσιμες ως ενήλικας, δίνει βασικές γνώσεις και εργαλεία ώστε να διαλέξεις πως θα συνεχίσεις. και όντως πολλές γνώσεις είναι επιφανειακές, και στα αρχαία (δευτερεύουσες) και στα μαθηματικά (παραγοντοποίηση), και στη χημεία (χημικές αντιδράσεις) και στη φυσική (π.χ. κύματα φωτός). όλα αυτά χρησιμοποιούνται σαν εργαλεία για την περαιτέρω εξειδίκευση στο λύκειο και το πανεπιστήμιο. τα αρχαία είναι το εργαλείο των θεωρητικών.

Χρησιμοποιούμε ΚΑΠΟΙΕΣ εκφράσεις των ΑΡΧΑΙΩΝ που περιέχουν δοτική. Αυτό δεν έχει καμία σχέση με την οποιαδήποτε ορθογραφία των ΝΕΩΝ ελληνικών, αντίθετα παραπέμπει σε αναλογίες με άλλες ξενόγλωσσες εκφράσεις μη με κάνεις να λέω τα ίδια.
Που και δίκιο να είχες δηλαδή, τέτοια παραδείγματα δεν αποτελούν ούτε καν την πλειονότητα των ελληνικών λέξεων για να μετράει σαν παράδειγμα.

Ο παραλληλισμός σου με τα γερμανικά είναι άκυρος. Δοτική των γερμανικών κάνουμε ως κομμάτι των γερμανικών για την καλύτερη εκμάθηση των ίδιων των γερμανικών. Εσύ από εκεί πώς ακριβώς συμπεραίνεις ότι πρέπει να μαθαίνουμε αρχαία στο γυμνάσιο δεν καταλαβαίνω. Επίσης για άλλους λόγους μαθαίνεις γερμανικά, και για άλλους λόγους (υποτίθεται) αρχαία, αυτά είναι αυτονόητα.

Ώστε το γυμνάσιο δεν σου δίνει βασικές γνώσεις για τη ζωή σου. Αυτά που ανέφερα δεν είναι βασικές γνώσεις δηλαδή. Το να ξέρεις γιατί όταν τα ανάψεις όλα στο σπίτι σου πέφτει η ασφάλεια δεν είναι βασική γνώση. Το να ξέρεις ότι πχ ότι το δηλητήριο της μέλισσας είναι όξινο άρα έτσι και σε τσιμπήσει πρέπει να ρίξεις βάση δεν είναι βασική γνώση. Το να ξέρεις μια στοιχειώδη γεωγραφία δεν είναι βασική γνώση. Μάλιστα, ωραίες αντιλήψεις έχετε.
Κατά τα άλλα η ύλη του γυμνασίου σε σχέση με αυτή του λυκείου είναι αστεία. Στο λύκειο και τίποτα σχεδόν να μην σκαμπάζεις έτσι και κάτσεις και στρώσεις κώλο δε θα χεις κανένα πρόβλημα, στα κάνουν όλα από την αρχή. Άρα όχι δεν θεωρώ ότι το γυμνάσιο υπάρχει για να σε προετοιμάζει για το λύκειο και όχι μόνο εγώ, αλλά και το υπουργείο αφού αν δεν κάνω λάθος η υποχρεωτική (aka βασική) εκπαίδευση φτάνει μέχρι το γυμνάσιο. Και τα αρχαία μια χαρά μπορείς να τα αρχίσεις στο λύκειο όπως κάνεις και στα λατινικά. Όσο θυμάμαι τι έκανα στο λύκειο από αρχαία και πόσες ώρες πήγαν χαμένες με πιάνει το κεφάλι μου. Αφού όλη τη γραμματική στο γυμνάσιο την κάναμε, στο λύκειο δεν έμαθα τίποτα, και όχι γιατί δεν πρόσεχα εγώ αλλά γιατί όντως δεν κάναμε τίποτα. Αν δεν φτάνει ο χρόνος στους θεωρητικούς βάλτε τη γραμματική του γυμνασίου στο λύκειο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dannaros

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο daniel αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ιατρικής Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Αγία Παρασκευή (Αττική). Έχει γράψει 1,391 μηνύματα.
Χρησιμοποιούμε ΚΑΠΟΙΕΣ εκφράσεις των ΑΡΧΑΙΩΝ που περιέχουν δοτική. Αυτό δεν έχει καμία σχέση με την οποιαδήποτε ορθογραφία των ΝΕΩΝ ελληνικών, αντίθετα παραπέμπει σε αναλογίες με άλλες ξενόγλωσσες εκφράσεις μη με κάνεις να λέω τα ίδια.
Που και δίκιο να είχες δηλαδή, τέτοια παραδείγματα δεν αποτελούν ούτε καν την πλειονότητα των ελληνικών λέξεων για να μετράει σαν παράδειγμα.

Ο παραλληλισμός σου με τα γερμανικά είναι άκυρος. Δοτική των γερμανικών κάνουμε ως κομμάτι των γερμανικών για την καλύτερη εκμάθηση των ίδιων των γερμανικών. Εσύ από εκεί πώς ακριβώς συμπεραίνεις ότι πρέπει να μαθαίνουμε αρχαία στο γυμνάσιο δεν καταλαβαίνω. Επίσης για άλλους λόγους μαθαίνεις γερμανικά, και για άλλους λόγους (υποτίθεται) αρχαία, αυτά είναι αυτονόητα.
Οκ άστο αυτό, μην κολλάμε σε μικροπράγματα, από εκεί δεν συμπεραίνεις και τίποτα. απλά γενικά υπάρχουν διάφορα που είναι γνώσεις π.χ. ότι το είδηση έχει σχέση με το ρήμα γνωρίζω κ.α.

Ώστε το γυμνάσιο δεν σου δίνει βασικές γνώσεις για τη ζωή σου. Αυτά που ανέφερα δεν είναι βασικές γνώσεις δηλαδή. Το να ξέρεις γιατί όταν τα ανάψεις όλα στο σπίτι σου πέφτει η ασφάλεια δεν είναι βασική γνώση. Το να ξέρεις ότι πχ ότι το δηλητήριο της μέλισσας είναι όξινο άρα έτσι και σε τσιμπήσει πρέπει να ρίξεις βάση δεν είναι βασική γνώση. Το να ξέρεις μια στοιχειώδη γεωγραφία δεν είναι βασική γνώση. Μάλιστα, ωραίες αντιλήψεις έχετε.
Κατά τα άλλα η ύλη του γυμνασίου σε σχέση με αυτή του λυκείου είναι αστεία. Στο λύκειο και τίποτα σχεδόν να μην σκαμπάζεις έτσι και κάτσεις και στρώσεις κώλο δε θα χεις κανένα πρόβλημα, στα κάνουν όλα από την αρχή. Άρα όχι δεν θεωρώ ότι το γυμνάσιο υπάρχει για να σε προετοιμάζει για το λύκειο και όχι μόνο εγώ, αλλά και το υπουργείο αφού αν δεν κάνω λάθος η υποχρεωτική (aka βασική) εκπαίδευση φτάνει μέχρι το γυμνάσιο. Και τα αρχαία μια χαρά μπορείς να τα αρχίσεις στο λύκειο όπως κάνεις και στα λατινικά. Όσο θυμάμαι τι έκανα στο λύκειο από αρχαία και πόσες ώρες πήγαν χαμένες με πιάνει το κεφάλι μου. Αφού όλη τη γραμματική στο γυμνάσιο την κάναμε, στο λύκειο δεν έμαθα τίποτα, και όχι γιατί δεν πρόσεχα εγώ αλλά γιατί όντως δεν κάναμε τίποτα. Αν δεν φτάνει ο χρόνος στους θεωρητικούς βάλτε τη γραμματική του γυμνασίου στο λύκειο.
άμα πιστεύεις αυτά που λες τότε θα πρέπει να μεταφερθούν όλα τα μαθήματα που δεν σου προσφέρουν ουσιώδη γνώση για την ζωή στο λύκειο. και την θέση τους να πάρουν βιβλία του τύπου, το μπλε καλώδιο της τηλεόρασης μπαίνει εκεί, το πέος μπαίνει αλλού, στην μέλισσα αμμωνία, στη σφίγγα ξύδι, δεν βάζεις χλωρίνη και ακουαφόρτε? Και τι αυτό ήταν? ή εννοείς να προετοιμάζονται μόνο τα παιδιά της θετικοτεχνολογικής?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ελεναα

Δραστήριο μέλος

Η ελεναα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 458 μηνύματα.
Χρησιμοποιούμε ΚΑΠΟΙΕΣ εκφράσεις των ΑΡΧΑΙΩΝ που περιέχουν δοτική. Αυτό δεν έχει καμία σχέση με την οποιαδήποτε ορθογραφία των ΝΕΩΝ ελληνικών, αντίθετα παραπέμπει σε αναλογίες με άλλες ξενόγλωσσες εκφράσεις μη με κάνεις να λέω τα ίδια.
Που και δίκιο να είχες δηλαδή, τέτοια παραδείγματα δεν αποτελούν ούτε καν την πλειονότητα των ελληνικών λέξεων για να μετράει σαν παράδειγμα.

Ο παραλληλισμός σου με τα γερμανικά είναι άκυρος. Δοτική των γερμανικών κάνουμε ως κομμάτι των γερμανικών για την καλύτερη εκμάθηση των ίδιων των γερμανικών. Εσύ από εκεί πώς ακριβώς συμπεραίνεις ότι πρέπει να μαθαίνουμε αρχαία στο γυμνάσιο δεν καταλαβαίνω. Επίσης για άλλους λόγους μαθαίνεις γερμανικά, και για άλλους λόγους (υποτίθεται) αρχαία, αυτά είναι αυτονόητα.

Ώστε το γυμνάσιο δεν σου δίνει βασικές γνώσεις για τη ζωή σου. Αυτά που ανέφερα δεν είναι βασικές γνώσεις δηλαδή. Το να ξέρεις γιατί όταν τα ανάψεις όλα στο σπίτι σου πέφτει η ασφάλεια δεν είναι βασική γνώση. Το να ξέρεις ότι πχ ότι το δηλητήριο της μέλισσας είναι όξινο άρα έτσι και σε τσιμπήσει πρέπει να ρίξεις βάση δεν είναι βασική γνώση. Το να ξέρεις μια στοιχειώδη γεωγραφία δεν είναι βασική γνώση. Μάλιστα, ωραίες αντιλήψεις έχετε.
Κατά τα άλλα η ύλη του γυμνασίου σε σχέση με αυτή του λυκείου είναι αστεία. Στο λύκειο και τίποτα σχεδόν να μην σκαμπάζεις έτσι και κάτσεις και στρώσεις κώλο δε θα χεις κανένα πρόβλημα, στα κάνουν όλα από την αρχή. Άρα όχι δεν θεωρώ ότι το γυμνάσιο υπάρχει για να σε προετοιμάζει για το λύκειο και όχι μόνο εγώ, αλλά και το υπουργείο αφού αν δεν κάνω λάθος η υποχρεωτική (aka βασική) εκπαίδευση φτάνει μέχρι το γυμνάσιο. Και τα αρχαία μια χαρά μπορείς να τα αρχίσεις στο λύκειο όπως κάνεις και στα λατινικά. Όσο θυμάμαι τι έκανα στο λύκειο από αρχαία και πόσες ώρες πήγαν χαμένες με πιάνει το κεφάλι μου. Αφού όλη τη γραμματική στο γυμνάσιο την κάναμε, στο λύκειο δεν έμαθα τίποτα, και όχι γιατί δεν πρόσεχα εγώ αλλά γιατί όντως δεν κάναμε τίποτα. Αν δεν φτάνει ο χρόνος στους θεωρητικούς βάλτε τη γραμματική του γυμνασίου στο λύκειο.
Για να πούμε ότι το δημοτικό ή το γυμνασιο ή το λύκειο ειναι αυτο που μας παρέχει βασικές γνώσεις είναι αναγκαίο να ορίσουμε πρώτα τι είναι οι βασικές γνώσεις(και αυτο μάλλον είναι υποκειμενικό γιατι αν δεν ήταν και μπορούσαμε να ορίσουμε ποιές είναι αυτές τότε θα είχαμε βρει το τελειο εκπαιδευτικό σύστημα για τους μαθητές).Οι γνώσεις του λυκειου δεν ειναι βασικες;το γυμασιο ΄΄γυμνάζει ΄΄τους μαθητές για το λυκειο,δηλαδή τους μαθητες που αποφασίζουν να συνεχίζουν στο λύκειο δεν τους προετοιμαζει;.πολυ απλα το οτι καποιοι δεν συνεχιζουν στο λύκειο δεν σημαινει οτι δεν προετοιμάστηκαν αλλα οτι επειτα απο δική τους αποφαση δεν θέλησαν να προετοιμαστουν περαιτέρω ώστε να εισαχθούν στην τριτοβαθμια.δεύτερον πολλες ώρες πάνε χαμένες στο γυμνάσιο ούτως η αλλως(αυτό είναι θέματα καθηγητών)Τρίτον τα αρχαία είναι πιο απαιτητικά από τα λατινικά(αλλα αυτο το γνωρίζουν μόνο οι μαθητές της θεωρητικής).Τέταρτον και τι είναι η γραμματική για να την πεταμε οπου μας βολευει;(εδω παανε μαθητες στο λύκειο και δεν εχουν μαθει επιμεριστικη ,πωσ θα μάθουν ολοκληρη γραμματικη μονο στο λυκειο)Πέπτον τα μαθηματα στο λύκειο γινονται απο την αρχή οχι γιατι δεν υπήρξε προετοιμασια στο γυμνασιο αλλα γιατι μαθητες δεν ανοιξαν βιβλιο 3 χρονια..)Τελος πρέπει να συνειδητοποιησουμε οτι στη ζωή μας υπάρχει μια συνέχεια και ποτε δεν ξεκινάμε απο το μηδεν,δηλαδη και στην εκπαιδευση το ενα στάδιο φέρνει το αλλο(τα παιδια που πανε επαλ δεν προετοιμαζονται για το επαλ στο γυμνασιο΄;ολοιμας προετοιμαζομαστε)
και κατι ακόμα ΄-αν δεν εχεις απολυτηριο λύκειου δεν σε προτιμά κανεις σε δουλειές.αυτο μαλλον δειχνει οτι στην εποχη μας το λυκειο προσφερει ή τουλάχιστον θεωρείται οτι προσφέρει βασικές γνώσεις σε κάθε μελλοντικό πολίτη..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

dannaros

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο daniel αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ιατρικής Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Αγία Παρασκευή (Αττική). Έχει γράψει 1,391 μηνύματα.
και κατι ακόμα ΄-αν δεν εχεις απολυτηριο λύκειου δεν σε προτιμά κανεις σε δουλειές.αυτο μαλλον δειχνει οτι στην εποχη μας το λυκειο προσφερει ή τουλάχιστον θεωρείται οτι προσφέρει βασικές γνώσεις σε κάθε μελλοντικό πολίτη..
Καλά αυτό δεν έχει και τόσο νόημα. άμα είσαι κούκλα σε παίρνουν. άμα έχεις πτυχίο είσαι άνεργος. :/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ελεναα

Δραστήριο μέλος

Η ελεναα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 458 μηνύματα.
Καλά αυτό δεν έχει και τόσο νόημα. άμα είσαι κούκλα σε παίρνουν. άμα έχεις πτυχίο είσαι άνεργος. :/:
το ξέρω ότι πλέον δεν έχει και τόσο νόημα αλλά και χωρίς απολυτήριο δεν κάνεις τιποτα εκτος αν εχεις μέσο...:/:απλώς έφερα το παράδειγμα για να πω οτι το λυκειο τουλάχιστον θεωρείται οτι προσφέρει βασικές γνωσεις
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dannaros

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο daniel αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ιατρικής Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Αγία Παρασκευή (Αττική). Έχει γράψει 1,391 μηνύματα.
το ξέρω ότι πλέον δεν έχει και τόσο νόημα αλλά και χωρίς απολυτήριο δεν κάνεις τιποτα εκτος αν εχεις μέσο...:/:απλώς έφερα το παράδειγμα για να πω οτι το λυκειο τουλάχιστον θεωρείται οτι προσφέρει βασικές γνωσεις
βασικές γνώσεις για να μαγειρεύεις, να σερβίρεις? να δουλεύεις στην οικοδομή ή τα συνεργεία? Δεν μπορώ να σκεφτώ καμία δουλειά που θα μπορώ να κάνω με τις γνώσεις του λυκείου εκτός φυσικά από φροντιστής, αν και εκεί όχι και τόσο πετυχημένα. Για όλα τα άλλα χρειάζεσαι εξειδίκευση ή σεμινάρια ή εμπειρία. το λύκειο βοηθά μόνο στο να συνεχίσεις την εξειδίκευση χρησιμοποιώντας ως εργαλείο αυτά που έχεις μάθει προηγουμένως (στη χημεία, την βιολογία, τη φυσική και τα μαθηματικά κτλ) ... Και αυτοί που θα σπουδάσουν? Καλή τύχη :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
(dannaros)

Οκ άστο αυτό, μην κολλάμε σε μικροπράγματα, από εκεί δεν συμπεραίνεις και τίποτα. απλά γενικά υπάρχουν διάφορα που είναι γνώσεις π.χ. ότι το είδηση έχει σχέση με το ρήμα γνωρίζω κ.α.

Οι γνώσεις που υπάρχουν συνολικά είναι άπειρες. Ελάχιστες από αυτές όμως αξίζουν μια θέση στη υποχρεωτική εκπαίδευση του γυμνασίου.

άμα πιστεύεις αυτά που λες τότε θα πρέπει να μεταφερθούν όλα τα μαθήματα που δεν σου προσφέρουν ουσιώδη γνώση για την ζωή στο λύκειο. και την θέση τους να πάρουν βιβλία του τύπου, το μπλε καλώδιο της τηλεόρασης μπαίνει εκεί, το πέος μπαίνει αλλού, στην μέλισσα αμμωνία, στη σφίγγα ξύδι, δεν βάζεις χλωρίνη και ακουαφόρτε? Και τι αυτό ήταν? ή εννοείς να προετοιμάζονται μόνο τα παιδιά της θετικοτεχνολογικής?

Αφού καταλαβαίνεις τι σου λέω μη μου γαμάς τη συζήτηση. Σου έδωσα κάποια πιο χειροπιαστά παραδείγματα γιατί έτσι και σου λεγα πιο γενικά μετά θα άκουγα "και που θα μου χρησιμεύσει εμένα η φυσική και η χημεία".
Κατά τα άλλα μου αρέσει που τόνισα ότι κατ' εμένα ο ρόλος του γυμνασίου ΔΕΝ είναι κατ' ανάγκη να σε προετοιμάσει για το λύκειο. Μαθηματικά σε αρχίζουν πάλι από ταυτότητες, φυσική ΕΟΚ από την αρχή, κείμενα φυσικά τίποτα, χημεία δεν θυμάμαι αλλά έτσι κι αλλιώς είναι gtp :P, μόνο τα αρχαία χρειάζονται κάποια πράγματα για τα οποία και υπάρχει η διαφωνία.

(ελεναα)

Για να πούμε ότι το δημοτικό ή το γυμνασιο ή το λύκειο ειναι αυτο που μας παρέχει βασικές γνώσεις είναι αναγκαίο να ορίσουμε πρώτα τι είναι οι βασικές γνώσεις(και αυτο μάλλον είναι υποκειμενικό γιατι αν δεν ήταν και μπορούσαμε να ορίσουμε ποιές είναι αυτές τότε θα είχαμε βρει το τελειο εκπαιδευτικό σύστημα για τους μαθητές).

Βασικές γνώσεις που θα έπρεπε να παρέχονταν από το γυμνάσιο για μένα είναι οι γνωσεις που έχουν τα εξής χαρακτηριστικά:
α) Γνώσεις που μπορούν να έχουν μια κάποια χρησιμότητα στην καθημερινότητά σου και να κάνουν τη ζωή σου καλύτερη (σε έναν υπολογίσιμο βαθμό).
β) Γνώσεις που θα περίμενε κάποιος ( κάποιος = ο μέσος ενήλικας) να έχει ο οποιοσδήποτε.

Οι γνώσεις του λυκειου δεν ειναι βασικες;το γυμασιο ΄΄γυμνάζει ΄΄τους μαθητές για το λυκειο,δηλαδή τους μαθητες που αποφασίζουν να συνεχίζουν στο λύκειο δεν τους προετοιμαζει;.πολυ απλα το οτι καποιοι δεν συνεχιζουν στο λύκειο δεν σημαινει οτι δεν προετοιμάστηκαν αλλα οτι επειτα απο δική τους αποφαση δεν θέλησαν να προετοιμαστουν περαιτέρω ώστε να εισαχθούν στην τριτοβαθμια.

έχω απαντήσει πιο πάνω

δεύτερον πολλες ώρες πάνε χαμένες στο γυμνάσιο ούτως η αλλως(αυτό είναι θέματα καθηγητών)

huh? παντού χάνονται ώρες. Στο λύκειο δεν χάνονται; Στα υπόλοιπα μαθήματα δεν χάνονται;
που πάλι δεν κατάλαβα τι θες να πεις, ότι και καλά λόγω αυτών των χαμένων ωρών μικρό το κακό άρα δε βαριέσαι;

Τρίτον τα αρχαία είναι πιο απαιτητικά από τα λατινικά(αλλα αυτο το γνωρίζουν μόνο οι μαθητές της θεωρητικής).

Τα αρχαία της θεωρητικής είναι πιο απαιτητικά από τα λατινικά ακριβώς επειδή αρχαία κάνουμε από το γυμνάσιο ενώ λατινικά ξεκινάς από το μηδέν.
Σαν να μου λες γιατί σε λένε Έλενα; μα φυσικά γιατί σε λένε Έλενα.

Τέταρτον και τι είναι η γραμματική για να την πεταμε οπου μας βολευει;(εδω παανε μαθητες στο λύκειο και δεν εχουν μαθει επιμεριστικη ,πωσ θα μάθουν ολοκληρη γραμματικη μονο στο λυκειο)

Η γραμματική και το συντακτικό στην ουσία είναι όλα κι όλα ότι κάνουμε από αρχαία στο γυμνάσιο. Ε βγάλτε τις βλακείες που κάνουμε στην πρώτη λυκείου και βάλτε αυτά. Θα μπορούσα επίσης να πω να αλλάξει και όλη η ύλη της κατεύθυνσης και να τα κάνετε όπως τα λατινικά αλλά θα πέσουν όλοι οι θεωρητικοί με ύφος χιλίων καρδιναλίων να μου λένε τι είναι αυτά που λες.

Πέπτον τα μαθηματα στο λύκειο γινονται απο την αρχή οχι γιατι δεν υπήρξε προετοιμασια στο γυμνασιο αλλα γιατι μαθητες δεν ανοιξαν βιβλιο 3 χρονια..)

Διαφωνώ φυσικά αλλά δεν θα κάτσω να αιτιολογήσω όπως δεν κάνεις κι εσύ. Εδώ δηλαδή μου λες ότι ο κύριος ρόλος του γυμνασίου είναι να σε προετοιμάσει για το λύκειο δεν έχει νόημα να κάτσω να εξηγώ για τις διαφορές γυμνασίου-λυκείου τα χω πει άλλωστε.

Τελος πρέπει να συνειδητοποιησουμε οτι στη ζωή μας υπάρχει μια συνέχεια και ποτε δεν ξεκινάμε απο το μηδεν,δηλαδη και στην εκπαιδευση το ενα στάδιο φέρνει το αλλο(τα παιδια που πανε επαλ δεν προετοιμαζονται για το επαλ στο γυμνασιο΄;ολοιμας προετοιμαζομαστε)

Δεν ξέρω αν θα συμφωνήσω ή θα διαφωνήσω με τη γενική αυτή αρχή όπως τη διατυπωνεις, την οποία άλλωστε πάλι δεν αιτιολογείς. Προς το παρόν όμως δεν ισχύει. Και στο λύκειο τα περισσότερα θα τα κάνεις από την αρχή, και στο πανεπιστήμιο αργότερα πάλι θα αρχίσεις από την αρχή.
Για το ΕΠΑΛ ισχύει εδώ ότι και για το λύκειο.

και κατι ακόμα ΄-αν δεν εχεις απολυτηριο λύκειου δεν σε προτιμά κανεις σε δουλειές.αυτο μαλλον δειχνει οτι στην εποχη μας το λυκειο προσφερει ή τουλάχιστον θεωρείται οτι προσφέρει βασικές γνώσεις σε κάθε μελλοντικό πολίτη..

Άλλο ένα από τα απολύτως λογικά και τεκμηριωμένα συμπεράσματά σου. Πρώτα από όλα δεν μπορείς να είσαι σίγουρη για αυτό που λες. Αυτό που ξέρεις είναι ότι το απολυτήριο του λυκείου προτιμάται από το αντίστοιχο του γυμνασίου, όπως το πτυχίο του ΑΕΙ προτιμάται από το απολυτήριο του λυκείου και πάει λέγοντας. Και από εκεί δεν βγάζεις κανένα συμπέρασμα του τι είναι βασικό και τι όχι.
Επίσης φυσικά ο εργοδότης δεν θέλει μόρφωση θέλει κατάρτιση δεν νομίζω ότι χρειάζεται να εξηγήσω το γιατί.
Επίσης πάλι όπως είπε κι ο dannaros σήμερα δεν πρόκειται να σε πάρουν όχι απολυτήριο λυκείου, ούτε πτυχίο ΑΕΙ να έχεις, σήμερα που πανεπιστήμιο έχει βγάλει και η θειά μου. Άλλα κοιτάνε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dannaros

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο daniel αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ιατρικής Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Αγία Παρασκευή (Αττική). Έχει γράψει 1,391 μηνύματα.
Γνώσεις που μπορούν να έχουν μια κάποια χρησιμότητα στην καθημερινότητά σου και να κάνουν τη ζωή σου καλύτερη (σε έναν υπολογίσιμο βαθμό).
άμα αποσκοπεί εκεί αυτό που λες τότε δεν είναι μόνο τα αρχαία που πρέπει να πάρουν δρόμο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ελεναα

Δραστήριο μέλος

Η ελεναα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 458 μηνύματα.
(dannaros)



Οι γνώσεις που υπάρχουν συνολικά είναι άπειρες. Ελάχιστες από αυτές όμως αξίζουν μια θέση στη υποχρεωτική εκπαίδευση του γυμνασίου.



Αφού καταλαβαίνεις τι σου λέω μη μου γαμάς τη συζήτηση. Σου έδωσα κάποια πιο χειροπιαστά παραδείγματα γιατί έτσι και σου λεγα πιο γενικά μετά θα άκουγα "και που θα μου χρησιμεύσει εμένα η φυσική και η χημεία".
Κατά τα άλλα μου αρέσει που τόνισα ότι κατ' εμένα ο ρόλος του γυμνασίου ΔΕΝ είναι κατ' ανάγκη να σε προετοιμάσει για το λύκειο. Μαθηματικά σε αρχίζουν πάλι από ταυτότητες, φυσική ΕΟΚ από την αρχή, κείμενα φυσικά τίποτα, χημεία δεν θυμάμαι αλλά έτσι κι αλλιώς είναι gtp :P, μόνο τα αρχαία χρειάζονται κάποια πράγματα για τα οποία και υπάρχει η διαφωνία.

(ελεναα)



Βασικές γνώσεις που θα έπρεπε να παρέχονταν από το γυμνάσιο για μένα είναι οι γνωσεις που έχουν τα εξής χαρακτηριστικά:
α) Γνώσεις που μπορούν να έχουν μια κάποια χρησιμότητα στην καθημερινότητά σου και να κάνουν τη ζωή σου καλύτερη (σε έναν υπολογίσιμο βαθμό).
β) Γνώσεις που θα περίμενε κάποιος ( κάποιος = ο μέσος ενήλικας) να έχει ο οποιοσδήποτε.



έχω απαντήσει πιο πάνω



huh? παντού χάνονται ώρες. Στο λύκειο δεν χάνονται; Στα υπόλοιπα μαθήματα δεν χάνονται;
που πάλι δεν κατάλαβα τι θες να πεις, ότι και καλά λόγω αυτών των χαμένων ωρών μικρό το κακό άρα δε βαριέσαι;



Τα αρχαία της θεωρητικής είναι πιο απαιτητικά από τα λατινικά ακριβώς επειδή αρχαία κάνουμε από το γυμνάσιο ενώ λατινικά ξεκινάς από το μηδέν.
Σαν να μου λες γιατί σε λένε Έλενα; μα φυσικά γιατί σε λένε Έλενα.



Η γραμματική και το συντακτικό στην ουσία είναι όλα κι όλα ότι κάνουμε από αρχαία στο γυμνάσιο. Ε βγάλτε τις βλακείες που κάνουμε στην πρώτη λυκείου και βάλτε αυτά. Θα μπορούσα επίσης να πω να αλλάξει και όλη η ύλη της κατεύθυνσης και να τα κάνετε όπως τα λατινικά αλλά θα πέσουν όλοι οι θεωρητικοί με ύφος χιλίων καρδιναλίων να μου λένε τι είναι αυτά που λες.



Διαφωνώ φυσικά αλλά δεν θα κάτσω να αιτιολογήσω όπως δεν κάνεις κι εσύ. Εδώ δηλαδή μου λες ότι ο κύριος ρόλος του γυμνασίου είναι να σε προετοιμάσει για το λύκειο δεν έχει νόημα να κάτσω να εξηγώ για τις διαφορές γυμνασίου-λυκείου τα χω πει άλλωστε.



Δεν ξέρω αν θα συμφωνήσω ή θα διαφωνήσω με τη γενική αυτή αρχή όπως τη διατυπωνεις, την οποία άλλωστε πάλι δεν αιτιολογείς. Προς το παρόν όμως δεν ισχύει. Και στο λύκειο τα περισσότερα θα τα κάνεις από την αρχή, και στο πανεπιστήμιο αργότερα πάλι θα αρχίσεις από την αρχή.
Για το ΕΠΑΛ ισχύει εδώ ότι και για το λύκειο.



Άλλο ένα από τα απολύτως λογικά και τεκμηριωμένα συμπεράσματά σου. Πρώτα από όλα δεν μπορείς να είσαι σίγουρη για αυτό που λες. Αυτό που ξέρεις είναι ότι το απολυτήριο του λυκείου προτιμάται από το αντίστοιχο του γυμνασίου, όπως το πτυχίο του ΑΕΙ προτιμάται από το απολυτήριο του λυκείου και πάει λέγοντας. Και από εκεί δεν βγάζεις κανένα συμπέρασμα του τι είναι βασικό και τι όχι.
Επίσης φυσικά ο εργοδότης δεν θέλει μόρφωση θέλει κατάρτιση δεν νομίζω ότι χρειάζεται να εξηγήσω το γιατί.
Επίσης πάλι όπως είπε κι ο dannaros σήμερα δεν πρόκειται να σε πάρουν όχι απολυτήριο λυκείου, ούτε πτυχίο ΑΕΙ να έχεις, σήμερα που πανεπιστήμιο έχει βγάλει και η θειά μου. Άλλα κοιτάνε.
οι βασικες γνώσεις που ανεφερες ειναι βασικες για σενα και χαρακτηριζοννται απο πληρη ασαφεια(επρεπε τουλαχιστον να γινεις πιο συγκεκριμενος μεσα σε αυτες τις γενικολογιες)δεν διαφωνω ομως απολυτα..ωστοσο για μενα αυτο που εχει σημασια ειναι η διαπλαση του ηθικου χαρακτηρα η ποια θα ξεκινησει απο το γυμνασιο και θα συνεχισει και στο λυκειο.και αυτο μπορει να επιτευχθει με μια κλασσικη και πανω απο ολα ανθρωπιστικη παιδεια με εμφαση στον αρχαιοελληνικο και τον ευρωπαικο πολιτισμο,σε ενα εκπαιδευτικο συστημα που θα εχει στο κεντρο του τον ανθρωπο....(για μενα βασικη γνωση δεν ειναι να μπορεις να δουλεψεις στην οικοδομη ήνα φτιαξεις μια σουπα-γιατι τετοιου ειδους γνωσεις ο ανθρωπος τις μαθαινει μεσα στην οικογενεια και την κοινωνια )
δευτερον,οχι δεν ηθελα να πω αυτο για τις χαμενες ωρες...(δεν ειμαι τοσο μικροψυχη)δεν ειναι καθολου μικρο το κακο...(ειπα οτι για αυτο φταινε καποιοι καθηγητες)
τριτον τα αρχαια ειναι πιο απαιτητικα γιατι διδασκονται πιο νωρις΄;η υλη και μονο γραμματικης και συντακτικου ειναι τεραστια.αν ξεκινουσαν απο το λυκειο θα επρεπε να περιοριστουμε σε λιγοτερες γνωσεις και αυτο θα ειχε ως αποτελεσμα να μην μπορουμε να ανταπεξελθουμε σε καλο βαθμο σε ενα αδιδακτο κειμενο(εκτος απο τη διαδικασια μαθησης χρειαζεται και ενα σημαντικο διαστημα αφομοιωσης αυτων των γνωσεων-επισης τα αρχαια ως γλωσσα(οπως ολες και οι νεκρες και οι ζωντανες) για πεις οτι ωσ ενα βαθμο τα κατεκτησες χρειαζονται την αποκτηση εμπειριας και συνεχους τριβης με το λογο(ποτε θα γινουν ολα αυτα;)και επιπλεον τα λατινικα που κανουμε στο λυκειο εχουν πολυμικρη υλη και μαθαινουμε μονο τα βασικα σε 2 χρονια)
τεταρτον εκανα λαθος που ειπα οτι στο λυκειο ξεκιναμε σχεδον απο ητν αρχη γιατι καποιοι δεν ανοιξαν βιβλιο.ξεκινανε απο την αρχη ομως για να βοηθησουν τους μαθητες να αφομοιωσουν και να τελειοποιησουν τις γνωσεις που εμαθαν στο γυμνασιο.επισης αν δεν κανω λαθος στα πανεπιστημια και κυριως στο α εξαμηνο υπαρχουν μαθηματα οπως -εισαγωγη στη φιλοσοφια εισαγωγη στη φυσικη κλπ.στο πανεπιστημιο οι γνωσεις που πηραμε στο γυμνασιο ελγχονται ως εξης-αυτοι που αφησαν κενα τους δινεται η δυνατοτητα να τα καλυψουν και αυτοι που τα ξερουν να τα αφομοιωσουν στο μεγιστο βαθμο.ποτε δεν ξεκινας απο το μηδεν ουτε στο λυκειο υοτε στο πανεπιστημιο που σου δινονται συνεχως ευκαιριες να καλυψεις κενα(με τη δικη σου λογικη επρεπε να ξεκινανε τα αρχαια στο πανεπιστημιο μιας και τοτε απο την αρχη ξεκινανε..)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

anthoulaki97

Νεοφερμένος

Η anthoulaki97 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Προσωπικά μισώ τα αρχαία, τα βρισκω δυσκολα και πολύπλοκα! Παρ'ολα αυτα δεν θα ηταν σωστο να καταργηθουν απο το γυμνάσιο..Εδω τα διδασκουν στο εξωτερικο και δεν θα τα μαθαινουμε εμεις που ειμαστε Ελληνες??? Αλλα δεν θα ηταν ασχημα αν δεν τα μαθαιναμε πια τοσο λεπτωμερως..δεν θα γινουμε ολοι φιλολογοι κ ας εχουμε 20..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

MagicMichael66

Νεοφερμένος

Ο MagicMichael66 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 13 μηνύματα.
Ρε παιδιά! Τα αρχαία ελληνικά είναι σαφώς καλύτερη Γλώσσα απο τα νέα ελληνικά. Μην αυταπατάσθε οτι η νεοελληνική είναι "εξελιγμένη". Απλώς είναι πιο τυποπιμένη. Η γλώσσα έχει χάσει την ουσία της(χρησιμοποιούμε μονότονικό σύστημα και όχι πολυτονικό). Επίσης οι ξένες γλώσσες στηρίζονται πάνω την Αρχαία Ελληνική(όπως τα λατινικά, τα αγγλικά, τα γερμανικά κ.α) Εδω στο Μεξικό έχω ακούσει οτι απο το δημοτικό μαθαίνουν αρχαία ελληνικά, φανταστείτε εμάς που τα μαθαίνουμε στο Γυμνάσιο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nioniosmeg

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Άδης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 1,949 μηνύματα.
Ρε παιδιά! Τα αρχαία ελληνικά είναι σαφώς καλύτερη Γλώσσα απο τα νέα ελληνικά. Μην αυταπατάσθε οτι η νεοελληνική είναι "εξελιγμένη". Απλώς είναι πιο τυποπιμένη. Η γλώσσα έχει χάσει την ουσία της(χρησιμοποιούμε μονότονικό σύστημα και όχι πολυτονικό). Επίσης οι ξένες γλώσσες στηρίζονται πάνω την Αρχαία Ελληνική(όπως τα λατινικά, τα αγγλικά, τα γερμανικά κ.α) Εδω στο Μεξικό έχω ακούσει οτι απο το δημοτικό μαθαίνουν αρχαία ελληνικά, φανταστείτε εμάς που τα μαθαίνουμε στο Γυμνάσιο.

1) Άμα θες γράψε μονοτονικό. Δεν σου λέει κανείς όχι.
2) ΟΧΙ! ΟΧΙ! Τα Λατινικά ΔΕΝ στηρίζονται στην Αρχαία Ελληνική. Ούτε τα Αγγλικά, ούτε τα Γερμανικά.
Πραγματικά απορώ που τα διαβάζετε αυτά, μόνο τη Χρυσή Αυγή έχω ικανή να τα λέει.
Και ρε πούστη μου, ΨΑΞΕ λίγο πριν μιλήσεις.
Ορίστε:
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/4f/IndoEuropeanTree.svg

TΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
ΜΟΝΟ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
ΟΧΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΓΛΩΣΣΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ!

Δεν είναι θέμα άποψης, δεν μπορώ εγώ να πιστεύω το ένα κι εσύ το άλλο, απλά έγινε αυτό που λένε οι επιστ... ειδικοί γλωσσολόγοι, αυτό, τέρμα, καπούτ, δεν έχει άλλο κάτι.

Ξαναλέω, δεν αναφέρω τη δική μου άποψη για τίποτα από όσα λες, σου δείχνω απλά τι λένε οι γλωσσολόγοι.

3) Εάν θες να δεις τι άποψη έχουνε στην Αμερική και στην Ευρώπη οι ξένοι για τα Ελληνικά on the whole, ΔΕΝ θα διαβάσεις αυτά που λένε τα Ελληνικά σάιτ ή πηγές γενικότερα.
Θα διαβάσεις αυτό: https://uncyclopedia.wikia.com/wiki/Greek_language το οποίο το έγραψαν άνθρωποι, όχι ειδικοί και μαλακίες, απλά ο λαός εκφέρει άποψη. Δεν το έγραψα εγώ το wiki αυτό, Βρετανοί και Αμερικάνοι το γράψανε, και όπως βλέπεις, δεν πιστεύουνε ούτε κι αυτοί ότι τα Αρχαία πλημμυρίζουν γαμιστερότητα. Ναι, το σάιτ δεν είναι σοβαρό, αλλά δεν είναι σοβαρό ΑΚΡΙΒΩΣ επειδή οι άνθρωποι εκεί κοροϊδεύουν τους πάντες.

Αμάν πια αυτή η παραπληροφόρηση, ώχου...

Ξαναλέω, δεν εκφέρω άποψη, απλά αυτά που έγραψες με εξόργισαν, γιατί δεν ψάχτηκες καθόλου πριν τα πεις. Δεν γίνεται να γράφεις ότι στο Μεξικό μαθαίνουν Αρχαία, επειδή το άκουσες κάπου.
Κι εγώ άκουσα κάπου ότι οι Έλληνες ξύπνησαν, σηκώθηκαν από το καναπέ και πάνε να εξεργερθούν, αλλά δεν βγαίνω έξω να το φωνάξω, ο λόγος προφανής.

Γεμίστε με με αρνητικές τώρα, κάθε φορά που πατάτε το κόκκινο κουμπάκι επειδή δεν ξέρετε να αντιεπιχειρηματολογείτε με φέρνετε σε οργασμό (δεν τα γράφω για σένα αυτά MagicMichael, για άλλους τα γράφω, δεν σε ξέρω κιόλας, άμα θίγεσαι και εύκολα μη φάω ξύλο).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

socially excluded

Δραστήριο μέλος

Η socially excluded αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 509 μηνύματα.
Εγώ ξέρετε τι λέω?????????
























Να μάθουμε πολύ καλά αρχαία ελληνικά γιατί από εκεί προέρχονται όλες οι ξένες γλώσσες !!!!!!!




Έλα να μαζεύουμε αρνητικές!!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stathis1214

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο stathis1214 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 267 μηνύματα.
Εγώ ξέρετε τι λέω?????????
Να μάθουμε πολύ καλά αρχαία ελληνικά γιατί από εκεί προέρχονται όλες οι ξένες γλώσσες !!!!!!!
Έλα να μαζεύουμε αρνητικές!!!!!

Καλα κουλαρε λιγο :P:P 10 εκατομμυρια γλωσσολογοι ειμαστε σε αυτη τη χωρα κι εχουμε αποψη για ολες τις γλωσσες του πλανητη:P:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

transient

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο transient αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,858 μηνύματα.
Έλα να μαζεύουμε αρνητικές!!!!!

Αφού η ίδια δε σέβεσαι τα ίδια σου τα ποστ, πώς περιμένεις να τα σεβαστούμε εμείς;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top