hurricane
Διάσημο μέλος
Ναι είμαστε. Οι καταληψίες έχουν τις απόψεις τους, δεν σημαίνει όμως το ότι από τη στιγμή που όλος ο κόσμος τους δίνει αυτό ταμπελάκι, έχουν το δικαίωμα να κλείνουν τις σχολές. Όπως εσείς μπορείτε να εκφράσετε τις απόψεις μας έτσι και εμείς μπορούμε να υπερασπιστούμε το απαραβίαστο δικαίωμα που έχουμε για μάθηση. Και ξέρετε, είμαστε και εμείς έξυπνοι. Αφού θέλετε κατάληψη στη σχολή, έτσι και γω θα πάω να ειδοποήσω με τους "κατά" συμφοιτητές μου τον διδάσκοντα να αλλάξει ο τόπος που θα γίνει το μάθημα. Μπορώ να το κάνω. Και θα αναρτήσω και ανακοίνωση για να μην λες ότι δεν στο είπα. Αλλά εσύ, δεν θα έρθεις. Αφού κάνεις κατάληψη. Τι σε νοιάζει που εγώ θέλω μάθημα; Έτσι κάναμε και στη σχολή μας και τις κόψανε τις μαγκιές της κατάληψης.Ναι ναι παιδια το ακουσα και γω!
Ειναι κριμα γιατι αυτα τα παιδια δεν πανε καλα!Τον αλλο μηνα θα βγαλουμε και εμβολιο μην κολλησετε τιποτα!Ηδη ο σαρουμαν ειναι μαζι μας.
Τωρα,σοβαρα ειμαστε με τα καλα μας;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Pupilloscope
Πολύ δραστήριο μέλος
Ναι είμαστε. Οι καταληψίες έχουν τις απόψεις τους, δεν σημαίνει όμως το ότι από τη στιγμή που όλος ο κόσμος τους δίνει αυτό ταμπελάκι, έχουν το δικαίωμα να κλείνουν τις σχολές. Όπως εσείς μπορείτε να εκφράσετε τις απόψεις μας έτσι και εμείς μπορούμε να υπερασπιστούμε το απαραβίαστο δικαίωμα που έχουμε για μάθηση. Και ξέρετε, είμαστε και εμείς έξυπνοι. Αφού θέλετε κατάληψη στη σχολή, έτσι και γω θα πάω να ειδοποήσω με τους "κατά" συμφοιτητές μου τον διδάσκοντα να αλλάξει ο τόπος που θα γίνει το μάθημα. Μπορώ να το κάνω. Και θα αναρτήσω και ανακοίνωση για να μην λες ότι δεν στο είπα. Αλλά εσύ, δεν θα έρθεις. Αφού κάνεις κατάληψη. Τι σε νοιάζει που εγώ θέλω μάθημα; Έτσι κάναμε και στη σχολή μας και τις κόψανε τις μαγκιές της κατάληψης.
Mπραβο,μπραβο χειροκροτημα.Λες και το θεμα ειναι οι αντιπαλοι συμφοιτητες σας,αυτα τα κτηνη που θελουν κατι ελαχιστον να κερδισουν.Δεν πας να κανεις οτι θες,απο αυτα και μονο που λες,δειχνεις οχι οτι μονο σε ενδιαφερει το εξαμηνο και οι σπουδες (που στο κατω κατω εκει θα λεγα ναι εχεις ενα δικιο γιατι η καταληψη τραβα σε μακρος) αλλα εσυ εχεις μενος προς σε αυτους που κανουν καταληψη σε βαθμο νοσηροτητας.Ευγε και ξανα συγχαρητηρια,κυριως !
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
hurricane
Διάσημο μέλος
όχι βέβαια. Αν ήταν σοβαρός ο αγώνας ευχαρίστως θα συμμετείχα. Αλλά έτσι όπως τα χουνε κάνει έχουν αφαιρέσει τελείως το νόημα από τις καταλήψεις. Είμαστε αγανακτισμένοι με την όλη κατάσταση και δεν τραβάει άλλο. Γιατί να μην βγούμε όλοι μαζί στον δρόμο, σε πορείες διαμαρτυρίας; Γιατί πάντα να είναι ο στόχος το κλείσιμο της σχολής; Τα ειρωνικά συγχαρητήρια πρέπει να δωθούν σε σας. Επειδή αυτό που κάνετε δεν είναι κατάληψη, αλλά αντίθετα, αφαιρεί από τον όρο όλη την αξία του!Mπραβο,μπραβο χειροκροτημα.Λες και το θεμα ειναι οι αντιπαλοι συμφοιτητες σας,αυτα τα κτηνη που θελουν κατι ελαχιστον να κερδισουν.Δεν πας να κανεις οτι θες,απο αυτα και μονο που λες,δειχνεις οχι οτι μονο σε ενδιαφερει το εξαμηνο και οι σπουδες (που στο κατω κατω εκει θα λεγα ναι εχεις ενα δικιο γιατι η καταληψη τραβα σε μακρος) αλλα εσυ εχεις μενος προς σε αυτους που κανουν καταληψη.Ευγε και ξανα συγχαρητηρια!
Ας μην μιλήσω λοιπόν για τους φοιτητές που δεν έχουν το δικαίωμα να διακόπτουν το έργο του πανεπιστημίου. Ας αναφερθώ στην κατάληψη ως μορφή αγώνα.
Επειδή δεν γνωρίζω καμιά σοβαρή κατάληψη πέραν αυτής του 1973, θα χρησιμοποιήσω αναγκαστικά εκείνη ως παράδειγμα, παρόλο που οι συνθήκες εκείνης της εποχής ήταν πολύ διαφορετικές από τις τωρινές, και παρόλο που η εικόνα που έχουμε για το τι έγινε παίζει ανάμεσα στην αλήθεια και το μύθο. Πάντως δεν αποφάσισαν οι αγωνιζόμενοι «τι θα κάνουμε για να πετύχουμε το σκοπό μας; Ας κάνουμε κατάληψη!». Την κατάληψη την έκαναν βοηθητικά· για να φροντίζουν το ραδιοφωνικό σταθμό τους, με τη βοήθεια του οποίου η πόλη μάθαινε τι συνέβαινε, και ευαισθητοποιείτο στα αιτήματά τους, και επιπλέον γιατί μπορούσαν να είναι συγκεντρωμένοι, να συζητάνε και να διαμαρτύρονται, χωρίς να τους διαλύσει η αστυνομία, αφού τους προστάτευε το άσυλο.
Σήμερα, παρόλο που δεν υπάρχει πρόβλημα με την αστυνομία, οι χώροι του πανεπιστημίου εξακολουθούν να είναι ιδανικοί για να συγκεντρώνονται οι φοιτητές. Όμως, το να παρεμποδίζουν τη λειτουργία του πανεπιστημίου δεν εξυπηρετεί καμιά άλλη σκοπιμότητα. Αντίθετα, το να παραλύει το πανεπιστήμιο είναι αυτό ακριβώς που πλήττει την ελεύθερη διακίνηση των ιδεών. Ένα ζωντανό πανεπιστήμιο, γεμάτο φοιτητές, που στα διαλείμματα συζητούν μεταξύ τους για τα προβλήματα, και όπου οι υπηρεσίες δουλεύουν και φροντίζουν για την καλή λειτουργία του email, των web forums, κλπ., βοηθά πολύ περισσότερο από την πίεση που δήθεν ασκείται σε φοιτητές και πανεπιστήμιο από τη διακοπή της λειτουργίας του.
Και επειδή ακόμα θα εξακολουθήσεις να διαμαρτύρεσαι, ας σου παραθέσω τα λόγια ενός καθηγητή του ΕΜΠ που εκτιμώ ιδιαίτερα.
«Κατάληψη» και νόμοι
Επειδή ο τρόπος με τον οποίο χρησιμοποιείται η λέξη είναι κάπως ιδιόρρυθμος, θα ξεκινήσω με μερικές διευκρινίσεις, αναγκαίες για να μπορούμε να συνεννοούμαστε.
Κατάληψη σημαίνει ότι σημαντικό πλήθος φοιτητών εγκαθίστανται με τη βία σ' ένα κτίριο και δεν αφήνουν άλλους να εισέλθουν. Ο όρος κατάληψη χρησιμοποιείται κατά τον ίδιο ακριβώς τρόπο όταν οποιαδήποτε άτομα εγκαθίστανται με τη βία σε οποιαδήποτε περιουσία. Μαθητές καταλαμβάνουν σχολεία, αγρότες καταλαμβάνουν δρόμους, κλπ.
Όταν κάποιοι φοιτητές ισχυρίζονται ότι κάνουν κατάληψη, σπάνια εννοούν το ίδιο. Συνήθως εννοούν ότι έχουν κλειδώσει το όποιο κτίριο με λουκέτο ή απλά ότι δεν προσέρχονται στο μάθημα. Για να ξεχωρίζουμε λοιπόν τις διαφορετικές έννοιες της λέξης, «κατάληψη» εντός εισαγωγικών θα ονομάζουμε ό,τι εννοούν αυτοί οι φοιτητές κάθε φορά, ενώ κατάληψη χωρίς εισαγωγικά θα ονομάζουμε αυτό που ανέφερα στην προηγούμενη παράγραφο.
Η κατάληψη είναι πράξη ακραία και βίαιη. Επίσης είναι, φυσικά, και παράνομη. Είναι προφανές ότι οι αγρότες (όπως και όλοι οι άλλοι πολίτες) δεν έχουν δικαίωμα να καταλάβουν ένα δρόμο, ακόμα κι αν το αποφασίσουν με πλειοψηφία. Αντίστοιχα και οι φοιτητές σε καμιά περίπτωση δεν είναι νόμιμο να καταλάβουν περιουσία που δεν τους ανήκει. Τα πανεπιστήμια έχουν πρωταρχικό στόχο να υπηρετούν τους φοιτητές, αλλά δεν ανήκουν στους φοιτητές· τα δημόσια πανεπιστήμια ανήκουν σε όλους τους πολίτες, όπως ακριβώς και οι δρόμοι. Το πανεπιστημιακό άσυλο καθόλου δεν αλλοιώνει τη νομιμότητα ή μη των πράξεων. Άσυλο σημαίνει ότι η αστυνομία δεν δικαιούται να επέμβει απρόσκλητη· οι νόμοι εξακολουθούν όμως να ισχύουν (άρθρο 2, Ν. 1268/1982).
Αφού τα πανεπιστήμια δεν ανήκουν στους φοιτητές, το κλείδωμα ενός κτιρίου με λουκέτο από φοιτητές είναι επίσης πράξη παράνομη. Η αποχή, εντούτοις, είναι νόμιμη. Οποιοσδήποτε φοιτητής έχει το δικαίωμα να μην προσέλθει στο μάθημα, αναλαμβάνοντας την αντίστοιχη ευθύνη (π.χ. αν η προσέλευση στο συγκεκριμένο μάθημα είναι υποχρεωτική, ο φοιτητής δεν μπορεί να απαιτήσει να περάσει το μάθημα).
Παρόλο που οι φοιτητές έχουν δικαίωμα να μην προσέρχονται στο μάθημα, δεν έχουν την αρμοδιότητα να αποφασίζουν αν θα διδαχτεί το μάθημα. Η αρμοδιότητα αυτή, σύμφωνα με το νόμο, ανήκει στη Σύγκλητο:
Διακοπή του εκπαιδευτικού έργου αλλά και της εν γένει λειτουργίας ενός ΑΕΙ, πέρα από τα προβλεπόμενα στο νόμο αυτό, είναι δυνατή με απόφαση της Συγκλήτου και μόνο για εξαιρετικές περιπτώσεις. (Άρθρο 25, παρ. 4, Ν. 1268/1982)
Παρατηρείται τώρα το φαινόμενο να πηγαίνουν μερικοί φοιτητές στον καθηγητή, να τον πληροφορούν ότι ο σύλλογός τους αποφάσισε αποχή ή «κατάληψη» και πως επομένως δεν πρέπει να διδάξει το μάθημα, και να του δείχνουν και κάποιο σχετικό χαρτί με τη σφραγίδα του συλλόγου τους. Δεν υπάρχει κατ' ανάγκην κάτι παράνομο σ' αυτή την πράξη των φοιτητών· εφόσον ζούμε σε ελεύθερη χώρα, καθένας μπορεί να ισχυρίζεται ό,τι θέλει. Μπορώ κι εγώ να πάω στον καθηγητή και να του πω πως είμαι ο Μέγας Ναπολέων και πως επομένως δεν πρέπει να λέει στο μάθημα της ιστορίας ότι πέθανα πριν 200 χρόνια. Ο καθηγητής έχει όμως την υποχρέωση να με αγνοήσει.
Το ότι κάτι είναι παράνομο σημαίνει ότι είναι οπωσδήποτε αθέμιτο; Αυτό είναι δύσκολο να απαντηθεί. Ο Σωκράτης αυτό πίστευε. Εγώ δεν είμαι τόσο σίγουρος. Όμως σκοπός μου σ' αυτό το άρθρο δεν είναι να συζητήσω το αν οι «καταλήψεις» είναι καλό ή κακό πράγμα· θεωρώ δεδομένο ότι είναι κακό, και απευθύνομαι σ' αυτούς που ήδη το πιστεύουν. Ο βασικότερος λόγος για τον οποίο έχω, ως εδώ, επιμείνει στη νομική πλευρά του θέματος είναι να καταλάβετε, αν σας δυσαρεστούν οι «καταλήψεις», ότι έχετε το νόμο με το μέρος σας, πράγμα που σας δίνει τρόπους να αντιμετωπίσετε το πρόβλημα. Για την περίπτωση όμως που σας απασχολεί η ηθική του πράγματος, δηλαδή το αν έχετε το ηθικό δικαίωμα να μποϋκοτάρετε τη δήθεν απόφαση του συλλόγου σας, παραθέτω σχετικές ερωτήσεις και απαντήσεις μετά το τέλος του άρθρου. Περνάω τώρα στους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να πείτε όχι στις καταλήψεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
garch
Πολύ δραστήριο μέλος
Εγω θα αναφερω κατι που δεν λεει κανεις. Εχετε το ανθρωπινο δυναμικο που ναμιζετε οτι εχετε? Επειδη ολοι μαζι(ΠΑΣΠ, ΜΑΣ, ΕΑΑΚ, ΑΡΕΝΑ-στεκι-οπως-λεγεται-στη-σχολη-σου κτλ) ψηφιζετε υπερ της καταληψης και βγαινουν 1000 ψηφοι(σε εμας αυτο γινεται, ψηφηζουμε υπερ/καταταληψης και οχι πλαισια, αν και αρχιζει να γινεται μοδα παντου), δεν σημαινει οτι και οι 1000 ειναι δικοι σας. Δεν αποφασησατε εσεις να κλεισει η σχολη, οι μεγαλες παραταξεις το ειπαν. Και αν πουν αυριο οτι την ανοιγουν (γιατι θα ειναι ενα τιποτα με το νομοσχεδιο οι παραταξεις, και χωρις τον κοσμο τους, που δεν θα θυσιαστει για την εξουσια του φοιτητοπατερα, θα γινουν τιποτα στο τετραγωνο) θα μεινετε μονοι με ΜΑΣ και τα ΕΑΑΚ. Κακα τα ψεμματα, γινονται καταληψεις μονο και μονο επειδη θιγονται οι ΠΑΣΠ και η ΔΑΠ και ετυχε να ειστε στο ιδιο στρατοπεδο, αλλιως τιποτα δεν θα γινοταν, ουτε θα καθομασταν να συζηταμε τωρα. Δεν εχετε την απηχηση που νομιζετε οτι εχετε, δεν εχετε το δυναμικο που ονειρευεστε για τις κινητοποιησεις σας. Και χωρις τις πλατες των παραταξεων (που και εσεις σιχαινεστε), παπαλα η καταληψη και η επανασταση. Αν δεν κατεβει μια φορα η ΠΑΣΠ ή δεν ερθει ο κοσμος της, θα δειτε ποια ειναι οι πλειοψηφια, τα φυτα που τους φαγατε την εξεταστικη (sic) ή εσεις. Και μην μου λετε για την ΔΑΠ, γιατι δεν εχει τον κοσμο που ειχε παλια. Τα ΔΑΠΙΤΑΚΙΑ μας ειναι 50 ατομα που απλως επεζησαν τον εμφυλιο τους και την αντεκδικηση της ΠΑΣΠ μετα το ξυλο που τους εριξαν (2009). Κρυβονται στα νουμερα μας και χαιρονται.
Θα αποφύγω να απαντήσω σε αυτό που θες να δείξεις, άλλωστε το θεωρώ συμπέρασμα στρεβλής λογικής, και θα ήθελα αν είναι να πιάσουμε το θέμα από πιο πίσω, από τον ίδιο το νόμο και τους συντάκτες του.
Έχουμε το "Α" πολιτικό σύστημα, στο οποίο 37 χρόνια πρωτοστατούν δύο κόμματα, το "Χ" και το "Ψ". Στα 37 αυτά χρόνια, τα δύο αυτά κόμματα κατάφεραν να μετατρέψουν αυτό που είχε κάποιες ελπίδες να εξελιχθεί σε υγιή φοιτητικό συνδικαλισμό σε ένα παιχνίδι όπου οι παρατάξεις τους, η "χ" και η "ψ" λύνουν και δένουν παραχαράσσοντας κάθε έννοια του συνδικαλισμού και βυθίζοντας το πανεπιστήμιο στο βούρκο του κομματικού αλισβερισιού.
Ταυτόχρονα, τα δύο κόμματα, που στη γενικότερη πολιτική ζωή συνεχίζουν να τηρούν τους διαχρονικούς κανόνες του νεοελληνικού ανίκανου, εθελόδουλου πολιτικού γίγνεσθαι, κατά τη διάρκεια των 37 χρόνων, έκαναν ουκ ολίγες προσπάθειες να νεοφιλελευθεροποιήσουν την τριτοβάθμια εκπαίδευση, ακόμη και πριν τη σοσιαλιστικοποίηση της το '82 (η οποία δεν ήταν μόνο σοσιαλιστική στην αρχή αλλά ας μην το αναλύσουμε αυτό). Η τελευταία προσπάθεια είναι αυτή που βιώνουμε σήμερα, ίσως η χειρότερη από όλες.
Η δύναμη των "χ" και "ψ" όλα αυτά τα χρόνια δεν ήταν κυρίως αυτή που είχαν πάνω στους φοιτητές, όσο η διαπανεπιστημιακή τους θέση, η συνεργασία με ΔΕΠ, συγκλητικούς και πρυτάνεις, όλα στα πλαίσια των κομματικών "παιχνιδιών" στην τριτοβάθμια, και κατ' επέκταση στην κοινωνία.
Έρχεται λοιπόν ο νέος νόμος 4009/2011. Και τι αλλαγές φέρνει στα διοικητικά;
Αφαιρεί τη συνδιοίκηση. Μάλλον την καθιστά μηδαμινή: η εκπροσώπηση των φοιτητών περιορίζεται σε ένα μέλος στο συμβούλιο του ιδρύματος με εκλογή από καθολικό ψηφοδέλτιο. Πολλοί το μεταφράζουν αυτό ως κατάργηση των παρατάξεων. Η πραγματικότητα είναι ότι πουθενά στο νόμο δεν αναφέρεται ρητά αυτό. Όπως τόσα χρόνια ο "χ"-ίτης και ο "ψ"-ίτης περνούσαν και ψήφιζαν το χαρτάκι που έγραφε "χ" και "ψ" αντίστοιχα, πλέον θα προσέρχονται και θα ψηφίζουν τον εκπρόσωπο της "χ" και τον εκπρόσωπο της "ψ", τον οποίο θα γνωρίζουν φυσικά. Και μάλιστα, η ισχύς του εκλεγέντα -κατά πάσα πιθανότητα και σύμφωνα με τη ρουτίνα- κομματικού φοιτητή, θα είναι πολύ μεγαλύτερη από αυτή που σήμερα έχουν οι εκπρόσωποι των φοιτητών στις ΓΣΤ ή τη σύγκλητο.
Η ίδια η μορφή του συμβουλίου, οι αρμοδιότητες που θα κατέχει και ο τρόπος σύνθεσής του, είναι ενδεικτική του σκοπού για τον οποίο προορίζεται. Είτε με 8-7, είτε με 9-6 εσωτερικά-εξωτερικά μέλη, είναι προφανές ότι του ιδρύματος θα ηγείται ένα ολιγαρχικό αυταρχικό σχήμα, αποτελούμενο από καθηγητές, πολιτικούς, επιχειρηματίες, μητροπολίτες και κάθε τύπου "τοπικό παράγοντα με αναγνώριση και διοικητική εμπειρία", στο οποίο η επιρροή των κομμάτων θα είναι πολύ πιο εύκολη από τη σημερινή.
Στο πιο περιορισμένο περιβάλλον των φοιτητικών συλλόγων, δεν προβλέπονται αλλαγές. Ο νόμος δεν καταργεί τους συλλόγους, και οι διαδικασίες αρχαιρεσίας της εσωτερικής του διοίκησης παραμένουν ως έχουν, με τις γνωστές παρεκτροπές, τα κατεβάσματα των παραβάν, τις νοθείες και τα λοιπά.
Ας δούμε λοιπόν το θέμα συνολικά:
Το "Χ" και το "Ψ", υπεύθυνα για τη χρόνια ασθενική κατάσταση της τριτοβάθμιας και της χώρας γενικότερα, μαζί με τα παρακλάδια τους, πολιτευόμενα μέχρι κι αυτή τη στιγμή εις βάρος της χώρας, έρχονται να ψηφίσουν ένα νόμο που θα τους αφαιρέσει δύναμη από κάποιο κομμάτι της κοινωνίας; Όχι, φυσικά. Ψήφισαν ένα νόμο που ενισχύει την κομματοκρατία στην εκπαίδευση.
Και τα μικρότερα μέλη της οικογένειάς τους, η πηγή ζωής τους; Υπήρχε περίπτωση να κάνουν κάτι που θα τα κατέστρεφε; Καμία.
Και τα ίδια αυτά τα μικρότερα μέλη, υπήρχε περίπτωση να στραφούν ενάντια στην οικογένεια που τα προστατεύει και τους ετοιμάζει ένα μέλλον με μια θέση στην πολιτική σαπίλα; Επίσης καμία. Η "χ" του "Χ", που τυχαίνει να βρίσκεται στην κυβέρνηση τώρα, πάντα έπαιζε το ριζοσπαστικό κομμάτι του κόμματος, την "αριστερή" μερίδα, που περιέργως πάντα κατέληγε να στελεχώνει τη δεξιά μερίδα που μετέχει στις κυβερνήσεις. Έτσι, υιοθετεί χαλαρά, όποια "επαναστατική" πρακτική βρίσκει μπροστά της, μέχρι να θιχτούν άμεσα συμφέροντα. Και η "ψ"; Η "ψ" δεν έχει ανάγκη να παίξει κάποιο ρόλο, άλλωστε το "Ψ" δεν έκρυψε ποτέ ότι ασκεί (νέο-)φιλελεύθερη πολιτική. Η "ψ" λοιπόν τάσσεται υπέρ του νόμου και κατά κάθε αντίδρασης.
Και μιας και μιλάμε για την "ψ", την κατά κόσμον ΔΑΠ, ο ρόλος της συγκεκριμένα φέτος, δεν είναι μόνο να στηρίζει το νόμο, αλλά να υποκινεί και να υποστηρίζει τις "ανεξάρτητες κινήσεις ανοιχτών σχολών". Ο κόσμος, εκτός από το MEGA και το ΣΚΑΙ, το 'χει τούμπανο κι εμείς κρυφό καμάρι.
Πόσο ρεαλιστική είναι λοιπόν η "ανάλυση" που λέει ότι οι παρατάξεις (μια γενίκευση στην οποία προσμετρώνται και η "ζ", η "ω", η "τ" κλπ) προκαλούν τις καταλήψεις επειδή θα χάσουν τα προνόμιά τους;
-------------------------------------------------------
Alexmet, όταν παραθέτεις κείμενο από το facebook, καλό είναι να μην το αφήνεις στη μέση, γιατί το καταλαβαίνει ακόμη και όποιος δεν το έχει ξαναδιαβάσει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
D.Gray-man
Εκκολαπτόμενο μέλος
Κλασικός παρτάκιας. Εγώ θα κάνω αυτό, θα αναρτήσω εκείνο κλπ κλπ κλπ. ΓΙΑ ΜΕΝΑ και για να τη "μπω" στους "καταληψίες" που το παίζουν εξυπνάκηδες. Και ; Τι ακριβώς θα καταφέρεις ; Ορίστε, ας ανοίξουν οι σχολές. Ας συνεχιστούν τα εξάμηνα. Ας πάρουμε όλοι τα πτυχία μας. Και μετά στην αγορά εργασίας θα εξισωθούμε με τους απόφοιτους των ΙΕΚ και της κάθε Μαρίτσας που με λεφτά έβγαλε το Metropolitan College (oh yeah!!!!). Αν εσύ αισθάνεσαι καλά με τον εαυτό σου που θα επιτρέψεις να γίνει αυτό, εγώ δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο...Ναι είμαστε. Οι καταληψίες έχουν τις απόψεις τους, δεν σημαίνει όμως το ότι από τη στιγμή που όλος ο κόσμος τους δίνει αυτό ταμπελάκι, έχουν το δικαίωμα να κλείνουν τις σχολές. Όπως εσείς μπορείτε να εκφράσετε τις απόψεις μας έτσι και εμείς μπορούμε να υπερασπιστούμε το απαραβίαστο δικαίωμα που έχουμε για μάθηση. Και ξέρετε, είμαστε και εμείς έξυπνοι. Αφού θέλετε κατάληψη στη σχολή, έτσι και γω θα πάω να ειδοποήσω με τους "κατά" συμφοιτητές μου τον διδάσκοντα να αλλάξει ο τόπος που θα γίνει το μάθημα. Μπορώ να το κάνω. Και θα αναρτήσω και ανακοίνωση για να μην λες ότι δεν στο είπα. Αλλά εσύ, δεν θα έρθεις. Αφού κάνεις κατάληψη. Τι σε νοιάζει που εγώ θέλω μάθημα; Έτσι κάναμε και στη σχολή μας και τις κόψανε τις μαγκιές της κατάληψης.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Προσωπικά είμαι περήφανος που έμαθα αρκετά πράγματα πάνω στην επιστήμη μου μόνος μου χωρίς να περιμένω την μασημένη τροφή από το Τμήμα...το οποίο ήταν απασχολημένο με τις καταλήψεις και όχι με την επαρκή επιστημονική κατάρτισή μου. Όμως βρήκα την λύση μόνος μου...και ας έρθει όποιος θέλει από κολλέγια ή ΙΕΚ να μου πουλήσει φούμαρα. Να ξέρεις ότι η γνώση δεν περιέχεται στα κακογραμμένα και επιστημονικά ανεπαρκή δωρεάν συγγράμματα του Ελληνικού Πανεπιστημίου αλλά..στην διεθνή "εμπορική" βιβλιογραφία της Βιβλιοθήκης και στο διαδίκτυο. Όποιος ψάχνει, μαθαίνει, ανοίγει το μυαλό του και μορφώνεται. Οι υπόλοιποι απλά θέλουν να νομίζουν ότι σπουδάζουν...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mr. Crowley
Διάσημο μέλος
...η αρνηση να διωξεις τον θυμο σου και να βρεις αλλο τροπο να αντιτεθεις στην πολιτικη κατασταση...
τι ασχετο ειναι το i've just won? μαχη κανουμε και δεν το ξερα;;; λολ, εχουμε και διαιτητη;;; και απο πού κι ως που αυτοανακυρησσεσαι νικητης σε κατι που δεν υπαρχει;;; χαχαχαχαχα απλα βαρεθηκα να μιλαω με ατομα που πιστευουν επιμονα σε χαζομαρες. αντε καντε και 20 χρονια καταληψη μπας και αλλαξει η διαμαντοπουλου το νομοσχεδιο, χαστε 20 χρονια απο τη ζωη σας. δικο σας προβλημα.
Εγω θα αναφερω κατι που δεν λεει κανεις. Εχετε το ανθρωπινο δυναμικο που ναμιζετε οτι εχετε? Επειδη ολοι μαζι(ΠΑΣΠ, ΜΑΣ, ΕΑΑΚ, ΑΡΕΝΑ-στεκι-οπως-λεγεται-στη-σχολη-σου κτλ) ψηφιζετε υπερ της καταληψης και βγαινουν 1000 ψηφοι(σε εμας αυτο γινεται, ψηφηζουμε υπερ/καταταληψης και οχι πλαισια, αν και αρχιζει να γινεται μοδα παντου), δεν σημαινει οτι και οι 1000 ειναι δικοι σας. Δεν αποφασησατε εσεις να κλεισει η σχολη, οι μεγαλες παραταξεις το ειπαν. Και αν πουν αυριο οτι την ανοιγουν (γιατι θα ειναι ενα τιποτα με το νομοσχεδιο οι παραταξεις, και χωρις τον κοσμο τους, που δεν θα θυσιαστει για την εξουσια του φοιτητοπατερα, θα γινουν τιποτα στο τετραγωνο) θα μεινετε μονοι με ΜΑΣ και τα ΕΑΑΚ. Κακα τα ψεμματα, γινονται καταληψεις μονο και μονο επειδη θιγονται οι ΠΑΣΠ και η ΔΑΠ και ετυχε να ειστε στο ιδιο στρατοπεδο, αλλιως τιποτα δεν θα γινοταν, ουτε θα καθομασταν να συζηταμε τωρα. Δεν εχετε την απηχηση που νομιζετε οτι εχετε, δεν εχετε το δυναμικο που ονειρευεστε για τις κινητοποιησεις σας. Και χωρις τις πλατες των παραταξεων (που και εσεις σιχαινεστε), παπαλα η καταληψη και η επανασταση. Αν δεν κατεβει μια φορα η ΠΑΣΠ ή δεν ερθει ο κοσμος της, θα δειτε ποια ειναι οι πλειοψηφια, τα φυτα που τους φαγατε την εξεταστικη (sic) ή εσεις. Και μην μου λετε για την ΔΑΠ, γιατι δεν εχει τον κοσμο που ειχε παλια. Τα ΔΑΠΙΤΑΚΙΑ μας ειναι 50 ατομα που απλως επεζησαν τον εμφυλιο τους και την αντεκδικηση της ΠΑΣΠ μετα το ξυλο που τους εριξαν (2009). Κρυβονται στα νουμερα μας και χαιρονται.
Βασικά η ΔΑΠ είναι κατά των καταλήψεων πάντα,η ΠΑΣΠ ενίοτε μπαίνει στο κοινό πλαίσιο ενίοτε όχι και η ΠΚΣ κατεβαίνει πάντα μόνη της.Στην ουσία το κοινό πλαίσιο κατάληψης είναι ΕΑΑΚ-ΑΡ.ΕΝ.,άντε και Αγωνιστικές Κινήσεις.
Μαζευτείτε όσοι μπορείτε, αλλά και τρεις είναι αρκετοί, πηγαίνετε στο γραφείο του πρύτανη, και απαιτήστε του να βρει λύση. Το πανεπιστήμιο είναι υποχρεωμένο να διασφαλίσει το δικαίωμά σας να κάνετε μάθημα, και ο πρύτανης είναι υπεύθυνος σύμφωνα με το νόμο. Διεκδικήστε λοιπόν αυτό σας το δικαίωμα. Αν ο πρύτανης σάς πεί «Και τι να κάνω;», απαντήστε του: «εμείς τι να κάνουμε;» και απαιτήστε να σας απαντήσει. Θέστε του τα ερωτήματα και γραπτώς, και κοινοποιήστε τα στον τύπο. Μιλήστε και με τους καθηγητές σας, και με τον πρόεδρο της σχολής. Τουτέστιν, φέρτε τις πανεπιστημιακές αρχές ενώπιον των ευθυνών τους. Συζητήστε μεταξύ σας για περισσότερες ιδέες. Συμμαχήστε σ' αυτό το θέμα με συναδέλφους από άλλες σχολές και άλλα πανεπιστήμια.
Όχι στον πρύτανη καλέ,στη μαμά σας να πάτε να τα κάνει ντα τα κακά τα μπαχαλόπαιδα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος
Επειδή δυσκολεύεται, να βοηθήσω εγώ: ορκωμοσία αργότερα από ΟΛΕΣ τις Ιατρικές, σημαίνει ότι το Τμήμα σου ΔΕΝ είναι αυτόνομο. Αντίθετα, εξαρτάσαι από ΟΛΑ τα άλλα Τμήματα Ιατρικής. Κοινώς, μπορεί να έχεις τελειώσει με μαθήματα και κλινικές και επειδή στην Αλεξανδρούπολη κάνουν κατάληψη, να μην ορκιστείς ποτέ.Έχεις καμιά ιδέα τι σημαίνει ορκωμοσία αργότερα;
Και όταν είσαι τελευταίος, πρέπει να λειτουργούν ΟΛΟΙ οι άλλοι, για να λειτουργήσεις και εσύ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Το ότι κάνετε καταλήψεις για πράγματα που δεν αναφέρονται στον νόμο είναι υπέρ του κινήματος να υποθέσω...Κατάργηση της δωρεάν παιδείας, κατάργηση των συγγραμμάτων, δίδακτρα, διακοπή παροχών...Αυτά είναι τα επιχειρήματα και αυτά δεν αναφέρονται πουθενά.
Στην κατάσταση που βρίσκεται η χώρα, ελάχιστη σημασία έχει τι γράφει ο νόμος αυτός. Όταν τα πάντα καταρρέουν, εννοείται ότι θα καταρρεύσει και η δωρεάν παιδεία όπως τη γνωρίζαμε.
Τα συγγράμματα που είχαμε καταργούνται, πλέον ακαδημαϊκό σύγγραμα θεωρείται ένα pdf αρχείο που μισοκαλύπτει την ύλη που πρέπει να διδαχτούν οι φοιτητές. Οι παροχές θα περιοριστούν, ήδη με το νόμο καταργούνται προνόμια από κάποιους φοιτητές (πχ για όσους φοιτούν για 2ο πτυχίο, καλώς κατά τη γνώμη μου). Σιγά σιγά θα περιοριστούν και για όλους τους φοιτητές.
Δε μου αρέσουν οι κινδυνολογίες, αλλά αυτή είναι η φυσιολογική εξέλιξη. Έριξαν το αφορολόγητο στα 5000 €, σιγά μην αφήσουν τζάπα φαΐ και στέγαση για τους φοιτητές.
Οι καταλήψεις αυτές λογικά δε θα φέρουν κάποιο αποτέλεσμα. Αν δε βρεθεί πολιτική λύση στο πρόβλημα της οικονομικής κρίσης, δε θα λυθούν ούτε τα προβλήματα της παιδείας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
D.Gray-man
Εκκολαπτόμενο μέλος
Θα συμφωνήσω μόνο στο ότι οι γνώσεις που έχουμε αποκτήσει προέρχονται κυρίως από την προσωπική μελέτη. Αλλά, δεν μιλούσα για τις γνώσεις που ουσιαστικά κατέχει ο καθένας, αλλά για τις γνώσεις που του κατοχυρώνονται με το ΠΤΥΧΙΟ, και με το νόμο πλαίσιο η Αννούλα θέλει να εξισώσει (στην αγορά εργασίας πάντα) τους πτυχιούχους των ΑΕΙ και ΤΕΙ με τους απόφοιτους ΙΕΚ και των ιδιωτικών κολεγίων. Αυτό εννοούσα με το ποστ μου ότι με εξοργίζει.Αν φοβάσαι την εξίσωσή σου Γρηγόρη με τον γιο της κάθε Μαρίτσας, φρόντισε να γίνεις καλός επιστήμονας από το Τμήμα σου. Να ξέρεις ότι την διαφορά δεν την κάνει το όνομα του ιδρύματος αλλά τι γνώσεις έχει ο κάτοχος του πτυχίου..Χέστηκα αν ο άλλος έχει βγάλει το Μetropolitan College of ... γιατί οι γνώσεις που του δίδαξαν πολύ απλά είναι το 1/3 από αυτές που διδάσκουν σε κάποιο συμβατικό Πανεπιστήμιο (με τον τίτλο University και τις δημοσιευμένες εργασίες σε διεθνή περιοδικά). Ζήτημα αν έμαθε το 50% από αυτές. Τουλάχιστον ο μέσος φοιτητής στην Ελλάδα, μαθαίνει το 50% των γνώσεων ενός προγράμματος σπουδών 35+ μαθημάτων (με εκτενή ύλη δομημένη σε μέρη Ι, ΙΙ, ΙΙΙ,..). Να λέμε την αλήθεια. Δεν μας φταίνε τα ιδιωτικά ή τα ΙΕΚ αλλά η λανθασμένη αντίληψη περί τρόπου μελέτης που έχει ο Έλληνας φοιτητής. Το γεγονός ότι σε πολλά μαθήματα στην εξεταστική το ποσοστό επιτυχίας είναι 0-5% λέει πολλά..
Προσωπικά είμαι περήφανος που έμαθα αρκετά πράγματα πάνω στην επιστήμη μου μόνος μου χωρίς να περιμένω την μασημένη τροφή από το Τμήμα...το οποίο ήταν απασχολημένο με τις καταλήψεις και όχι με την επαρκή επιστημονική κατάρτισή μου. Όμως βρήκα την λύση μόνος μου...και ας έρθει όποιος θέλει από κολλέγια ή ΙΕΚ να μου πουλήσει φούμαρα. Να ξέρεις ότι η γνώση δεν περιέχεται στα κακογραμμένα και επιστημονικά ανεπαρκή δωρεάν συγγράμματα του Ελληνικού Πανεπιστημίου αλλά..στην διεθνή "εμπορική" βιβλιογραφία της Βιβλιοθήκης και στο διαδίκτυο. Όποιος ψάχνει, μαθαίνει, ανοίγει το μυαλό του και μορφώνεται. Οι υπόλοιποι απλά θέλουν να νομίζουν ότι σπουδάζουν...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dannaros
Πολύ δραστήριο μέλος
στην ελλάδα, πάει το star στο Athens Mall για να ρωτήσει τους νέους πως βλέπουνε την "κρίση"...Στην χώρα μας κολλάμε πολύ στον τύπο..και χάνουμε το διαταύτα!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
hurricane
Διάσημο μέλος
παρτάκιας; παρτάκιας είμαι που ζητώ να στααματήσουν κάποιοι να βεβηλώνουν με το έτσι θέλω το δικαίωμά μου για μόρφωση; ή μήπως παρτάκηδες είναι αυτοί που στο όνομα του αγώνα κλείνουν τις σχολές για να μην τυχόν και χάσουν τα μαθήματα που είναι υποχρεωτικά και η απουσία σημαίνει "κριτς - κριτς" (κόψιμο); δεν συμπάσχω καθόλου αυτά τα άτομα, γιατί θέλουν και την πίτα ολόκληρη, και το σκύλο χορτάτο. Εμ, δεν έχουν συνειδητοποιήσει ότι αγώνας χωρίς θυσίες δεν γίνεται...Κλασικός παρτάκιας. Εγώ θα κάνω αυτό, θα αναρτήσω εκείνο κλπ κλπ κλπ. ΓΙΑ ΜΕΝΑ και για να τη "μπω" στους "καταληψίες" που το παίζουν εξυπνάκηδες. Και ; Τι ακριβώς θα καταφέρεις ; Ορίστε, ας ανοίξουν οι σχολές. Ας συνεχιστούν τα εξάμηνα. Ας πάρουμε όλοι τα πτυχία μας. Και μετά στην αγορά εργασίας θα εξισωθούμε με τους απόφοιτους των ΙΕΚ και της κάθε Μαρίτσας που με λεφτά έβγαλε το Metropolitan College (oh yeah!!!!). Αν εσύ αισθάνεσαι καλά με τον εαυτό σου που θα επιτρέψεις να γίνει αυτό, εγώ δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο...
Ο npb είπε αυτά που ήθελα -εν μέρει- να αναφέρω και εγώ για το δεύτερο κομμάτι. Όμως θα τονίσω και το εξής: αν διαβάσεις το μεγάάάλο ποστ που έκανα παραπάνω υποστηρίζω ότι δεν είμαι εναντίον αυτών που διαμαρτύρονται, σε πολλά συμφωνώ μαζί τους. είμαι εναντίον των καταλήψεων. για διάβασέ το.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
D.Gray-man
Εκκολαπτόμενο μέλος
Το δικαίωμά σου για μόρφωση το βεβηλώνουν οι φορείς του κράτους που θέλουν να επιβάλλουν τον νόμο - έκτρωμα. Δεν πιστεύω ότι τα άτομα που βλέπουν τις καταλήψεις συμφεροντολογικά είναι και τόσα πολλά πια. Μόνο εδώ στο ischool να κοιτάξεις, όσοι είναι υπέρ των καταλήψεων έχουν επιχειρήματα.παρτάκιας; παρτάκιας είμαι που ζητώ να στααματήσουν κάποιοι να βεβηλώνουν με το έτσι θέλω το δικαίωμά μου για μόρφωση; ή μήπως παρτάκηδες είναι αυτοί που στο όνομα του αγώνα κλείνουν τις σχολές για να μην τυχόν και χάσουν τα μαθήματα που είναι υποχρεωτικά και η απουσία σημαίνει "κριτς - κριτς" (κόψιμο); δεν συμπάσχω καθόλου αυτά τα άτομα, γιατί θέλουν και την πίτα ολόκληρη, και το σκύλο χορτάτο. Εμ, δεν έχουν συνειδητοποιήσει ότι αγώνας χωρίς θυσίες δεν γίνεται...
Ο npb είπε αυτά που ήθελα -εν μέρει- να αναφέρω και εγώ για το δεύτερο κομμάτι. Όμως θα τονίσω και το εξής: αν διαβάσεις το μεγάάάλο ποστ που έκανα παραπάνω υποστηρίζω ότι δεν είμαι εναντίον αυτών που διαμαρτύρονται, σε πολλά συμφωνώ μαζί τους. είμαι εναντίον των καταλήψεων. για διάβασέ το.
Η απλή διαμαρτυρία, εδώ που έχουμε φτάσει, δεν είναι λύση. (Αποψή μου)
"Οι ακραίοι καιροί απαιτούν ακραία μέτρα" (δεν θυμάμαι ποιος το είπε πρώτος )
Η μόρφωσή σου, για την οποία οδύρεσαι (και εν μέρει έχεις δίκιο), θα σου στοιχίσει πολύ περισσότερο από μερικά νοίκια ή μία εξεταστική.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
hurricane
Διάσημο μέλος
δεν είναι τόόόόόσο τραγικός ο νέος νόμος όσο τον παρουσιάζετε... απλά πολλοί παρασύρονται και κάνουν άτοπες γενικεύσεις και βγάζουν παράλογα συμπεράσματα. αλλά προς Θεού, όχι, δεν λέω ότι είναι και καλός. Έχει κάποια σκοτεινά σημεία, οκ. Αλλά γιατί βαφτίζεις την κατάληψη δηλαδή ως σωστή διαμαρτυρία και αυτόματα όόόλες τις άλλες ως απλές, αναποτελεσματικές; Οι κινητοποιήσεις και οι πορείες περνούν πιο δυνατό μήνυμα όταν γίνονται οργανωμένα και σωστά. Αλλά και αυτές δεν είναι το μόνο μέσο. Και λέω και ξαναλέω... Αυτή η "κατάληψη" πια έχει γίνει καραμέλα. Την κάνουμε με την πρώτη αφορμή. Ενώ η κατάληψη είναι το έσχατο μέτρο. Γιατί υπερπηδούμε όλα τα άλλα; Έχει χάσει -θα γίνω βαρετή να το λέω συνέχεια- το νόημά της. Δεν είναι καν ακραίο μέτρο πια όπως λες... Όλοι όσοι θα μπορούσαν να προβάλλουν τη διαμαρτυρία μας και να μας ενισχύσουν το θεωρούν πλέον αντίδραση της πλάκας και δεν τάσσονται μαζί μας.Το δικαίωμά σου για μόρφωση το βεβηλώνουν οι φορείς του κράτους που θέλουν να επιβάλλουν τον νόμο - έκτρωμα. Δεν πιστεύω ότι τα άτομα που βλέπουν τις καταλήψεις συμφεροντολογικά είναι και τόσα πολλά πια. Μόνο εδώ στο ischool να κοιτάξεις, όσοι είναι υπέρ των καταλήψεων έχουν επιχειρήματα.
Η απλή διαμαρτυρία, εδώ που έχουμε φτάσει, δεν είναι λύση. (Αποψή μου)
"Οι ακραίοι καιροί απαιτούν ακραία μέτρα" (δεν θυμάμαι ποιος το είπε πρώτος )
Η μόρφωσή σου, για την οποία οδύρεσαι (και εν μέρει έχεις δίκιο), θα σου στοιχίσει πολύ περισσότερο από μερικά νοίκια ή μία εξεταστική.
Δεν νοιάζομαι για τα νοίκια και την εξεταστική (μόνο). Τα χαμένα χρόνια πού τα πας; Η ζωή πλέον φεύγει έτσι.. Πολύ γρήγορα. Και θα την χαραμίσουμε με το να είμαστε αιώνιοι φοιτητές; (οκ αυτό το τελευταίο δεν ισχύει και για όλους. Αλλά σκέψου τα προηγούμενα.)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alejandro Papas
Περιβόητο μέλος
ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗ ΣΧΟΛΗ ΜΑΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΝΟΙΧΤΗ & ΖΩΝΤΑΝΗ
Κλειστή είναι η Σχολή, της οποίας ο απόφοιτος λαμβάνει κατακερματισμένο πτυχίο-πιστοποίηση δεξιοτήτων, με ισοπεδωμένα επαγγελματικά δικαιώματα.
Κλειστή είναι η Σχολή που απευθύνεται στους λίγους, τους έχοντες και κατέχοντες.
Κλειστή είναι η Σχολή, όπου τα συγγράμματα, η σίτιση, η στέγαση, οι μετακινήσεις των φοιτητών δεν είναι δωρεάν.
Κλειστή είναι η Σχολή fast-food των 3ετών προγραμμάτων κατάρτισης.
Κλειστή είναι η Σχολή που απαιτεί δίδακτρα για τα μεταπτυχιακά.
Κλειστή είναι η Σχολή που αντιμετωπίζει τη γνώση ως εμπόρευμα, και όχι ως κοινωνικό αγαθό.
Κλειστή είναι η Σχολή που υποχρηματοδοτείται από το κράτος.
Κλειστή είναι η Σχολή που διοικείται από manager, τεχνοκράτες, businessmen και λοιπά golden-boys.
Κλειστή είναι η Σχολή όταν η εσωτερική της δημοκρατία συρρικνώνεται απελπιστικά.
Κλειστή είναι η Σχολή χωρίς το πανεπιστημιακό άσυλο, μία απ’ τις σπουδαιότερες μεταπολιτευτικές κατακτήσεις, άσυλο ιδεών και πρακτικών, για την ανάπτυξη των κοινωνικών αγώνων.
Κλειστή είναι η Σχολή που βάζει ταξικούς φραγμούς στην εισαγωγή, τη φοίτηση αλλά και την αποφοίτηση από αυτή.
Κλειστή είναι η Σχολή που στα 6 χρόνια πετάει έξω τους φοιτητές που με περισσό κόπο μπήκαν.
Κλειστή είναι η Σχολή, που απαγορεύει στους φοιτητές της να φοιτούν και εργάζονται, και τους βάζει εκβιαστικά να διαλέξουν το ένα απ’ τα δύο.
Κλειστή είναι η Σχολή που θέλει τους φοιτητές πειθαρχημένους, μονόπλευρους, υποταγμένους στην αλήθεια της νομικής ιδεολογίας, η Σχολή που φτιάχνει τους αυριανούς πειθαρχημένους εργαζόμενους.
Ανοιχτή είναι η Σχολή, όταν δεν είναι κλειστή, κλειστοφοβική και νεκρωμένη από την κανονικότητα.
Ανοιχτή είναι η Σχολή που αντιστέκεται, που αγωνίζεται ανυποχώρητα για δημόσια-δωρεάν παιδεία για όλους και για όλες.
Ανοιχτή είναι η Σχολή που παράγει σκέψη πέρα από τις κυρίαρχες νεοφιλελεύθερες επιταγές.
Ανοιχτή είναι η Σχολή που φιλοξενεί και διοργανώνει αντιμαθήματα, επίκαιρες συζητήσεις, ανοιχτούς προβληματισμού με ακαδημαϊκούς, δημοσιογράφους και δικηγόρους, συλλογικές αναγνώσεις βιβλίων.
Ανοιχτή είναι η Σχολή που συλλαμβάνει τον παλμό της κοινωνίας, που αφυπνίζεται και αφυπνίζει.
Ανοιχτή είναι η Σχολή όταν αντιλαμβάνεται ότι καμιά φορά υπάρχουν σημαντικότερα πράγματα απ’ τη χρονική μετάθεση μιας εξεταστικής ή των παραδόσεων.
Ανοιχτή είναι η Σχολή που προασπίζεται της δημοκρατικές κατακτήσεις του ασύλου, της συνδιοίκησης και του αυτοδιοίκητου.
Ανοιχτή είναι η Σχολή όταν έχει ανθρώπινους ρυθμούς σπουδών, και δίνει έτσι το δικαίωμα & την ευκαιρία στους φοιτητές της να εργάζονται, να κοινωνικοποιούνται, να πολιτικοποιούνται, να έρχονται σε επαφή με τις τέχνες και τον πολιτισμό, να είναι αληθινά δημιουργικοί.
Ανοιχτή είναι η Σχολή που παρέχει πλέρια μόρφωση & ισχυρά επαγγελματικά δικαιώματα.
Ανοιχτή είναι η Σχολή που αμφισβητεί.
Τελικά, κλειστή είναι η Σχολή, όπως διαμορφώνεται από το νόμο-πλαίσιο Διαμαντοπούλου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dannaros
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
D.Gray-man
Εκκολαπτόμενο μέλος
Το κείμενο του Alejandro Papas με κάλυψε απόλυτα και απαντάει σε όλα ζητήματα έθεσες. Αν ανοίξουν τώρα οι σχολές, τότε είναι που θα παραμείνουν "κλειστές".δεν είναι τόόόόόσο τραγικός ο νέος νόμος όσο τον παρουσιάζετε... απλά πολλοί παρασύρονται και κάνουν άτοπες γενικεύσειςκαι βγάζουν παράλογα συμπεράσματα. αλλά προς Θεού, όχι, δεν λέω ότι είναι και καλός. Έχει κάποια σκοτεινά σημεία, οκ. Αλλά γιατί βαφτίζεις την κατάληψη δηλαδή ως σωστή διαμαρτυρία και αυτόματα όόόλες τις άλλες ως απλές, αναποτελεσματικές; Οι κινητοποιήσεις και οι πορείες περνούν πιο δυνατό μήνυμα όταν γίνονται οργανωμένα και σωστά. Αλλά και αυτές δεν είναι το μόνο μέσο. Και λέω και ξαναλέω... Αυτή η "κατάληψη" πια έχει γίνει καραμέλα. Την κάνουμε με την πρώτη αφορμή. Ενώ η κατάληψη είναι το έσχατο μέτρο. Γιατί υπερπηδούμε όλα τα άλλα; Έχει χάσει -θα γίνω βαρετή να το λέω συνέχεια- το νόημά της. Δεν είναι καν ακραίο μέτρο πια όπως λες... Όλοι όσοι θα μπορούσαν να προβάλλουν τη διαμαρτυρία μας και να μας ενισχύσουν το θεωρούν πλέον αντίδραση της πλάκας και δεν τάσσονται μαζί μας.
Δεν νοιάζομαι για τα νοίκια και την εξεταστική (μόνο). Τα χαμένα χρόνια πού τα πας; Η ζωή πλέον φεύγει έτσι.. Πολύ γρήγορα. Και θα την χαραμίσουμε με το να είμαστε αιώνιοι φοιτητές; (οκ αυτό το τελευταίο δεν ισχύει και για όλους. Αλλά σκέψου τα προηγούμενα.)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Pupilloscope
Πολύ δραστήριο μέλος
δεν είναι τόόόόόσο τραγικός ο νέος νόμος όσο τον παρουσιάζετε... απλά πολλοί παρασύρονται και κάνουν άτοπες γενικεύσεις και βγάζουν παράλογα συμπεράσματα. αλλά προς Θεού, όχι, δεν λέω ότι είναι και καλός. Έχει κάποια σκοτεινά σημεία, οκ. Αλλά γιατί βαφτίζεις την κατάληψη δηλαδή ως σωστή διαμαρτυρία και αυτόματα όόόλες τις άλλες ως απλές, αναποτελεσματικές; Οι κινητοποιήσεις και οι πορείες περνούν πιο δυνατό μήνυμα όταν γίνονται οργανωμένα και σωστά. Αλλά και αυτές δεν είναι το μόνο μέσο. Και λέω και ξαναλέω... Αυτή η "κατάληψη" πια έχει γίνει καραμέλα. Την κάνουμε με την πρώτη αφορμή. Ενώ η κατάληψη είναι το έσχατο μέτρο. Γιατί υπερπηδούμε όλα τα άλλα; Έχει χάσει -θα γίνω βαρετή να το λέω συνέχεια- το νόημά της. Δεν είναι καν ακραίο μέτρο πια όπως λες... Όλοι όσοι θα μπορούσαν να προβάλλουν τη διαμαρτυρία μας και να μας ενισχύσουν το θεωρούν πλέον αντίδραση της πλάκας και δεν τάσσονται μαζί μας.
Δεν νοιάζομαι για τα νοίκια και την εξεταστική (μόνο). Τα χαμένα χρόνια πού τα πας; Η ζωή πλέον φεύγει έτσι.. Πολύ γρήγορα. Και θα την χαραμίσουμε με το να είμαστε αιώνιοι φοιτητές; (οκ αυτό το τελευταίο δεν ισχύει και για όλους. Αλλά σκέψου τα προηγούμενα.)
Τοσο τραγικος ε; Μαλλον τα βγαζουμε απο το μυαλο μας,εξυφαινουμε ιστοριες για αγρια φιδια κτλπ
Ειλικρινα,οταν απο τα ν-τομα συγγραμματα θα δικαιουμαι πλεον ενα τομο τα υπολοιπα βιβλια που μου ειναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ για να το περασω,τα οποια δεν θα δινονται πλεον,θα τα φανταζομαι και αυτα;Θα λεω πως υπαρχουν ή θα κοβω το κεφαλι μου να τα βρω πληρωνοντας τα.
Νταχαχ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
petran_r21
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.