Διάβασμα στη Γ' Λυκείου

antigrafakias

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο antigrafakias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 295 μηνύματα.

μικρη ηλιαχτιδα

Νεοφερμένος

Η μικρη ηλιαχτιδα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 59 μηνύματα.
γεια σας!!! ανοιξα αυτο το θεμα με αφορμη καποιες αποριες που εχω και θελω και τις δικες σας γνωμες και εμπειριες!
πρωτα απ'ολα να ξεκαθαρισω οτι ειμαι θεωρητικη και οτι δεν κανω θερινα μαθηματα (ομως θα ξεκινησω απο σεπτεμβρη φροντ!), αλλα παλευω μονη μου την υλη στην ιστορια κατ. και αρχαια κατ.! ηθελα να σας ρωτησω λοιπον (ειτε πατε φροντ. ειτε οχι) πως μαθαινεται τα μαθηματα της θεωρητικης.. δηλαδη παπαγαλια? συνοπτικα? γιατι οσο να'ναι ειδικα την υλη της ιστοριας ειναι δυσκολο να την συγκρατησεις!
και επισης αληθευει αυτο που λενε οτι αν δεν γραψεις κατα λεξη τις απαντησεις στις πανελλαδικες οτι σου κοβουν μορια?

γενικοτερα ομως θελω να μου πειτε τον τροπο που απομνημονευεται τοσο μεγαλα κειμενα, εισαγωγες στα αρχαια, κτλ!
πως τα θυμοσαστε μετα ολα αυτα?????????????
HEEEEEEEEEEELP!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Aeneas

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Aeneas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,353 μηνύματα.
Παρ΄όλο που δεν έχω την εμπειρία μαθητή τρίτης λυκείου, ξέρω με σιγουριά ότι πρόκειται για προσωπικό θέμα... Κανείς δεν μπορεί να σου υποδείξει πως θα διαβάζεις γιατί πολύ απλά είναι διαφορετικός από εσένα... Υποκειμενικά πράγματα είναι αυτά!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

μικρη ηλιαχτιδα

Νεοφερμένος

Η μικρη ηλιαχτιδα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 59 μηνύματα.
συμφωνω... αλλα δεν ξερω πως να ξεκινησω το διαβασμα ωστε να μου μεινει κιολας κατι...
γι'αυτο προσπαθω μεσω αλλων μαθητων να βρω και εγω τον δικο μου τροπο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Aeneas

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Aeneas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,353 μηνύματα.
Κάνε σχεδιαγράμματα.... ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

venividivici43946

Διάσημο μέλος

Ο venividivici43946 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,392 μηνύματα.
πως μαθαινετε τα μαθηματα της θεωρητικης.. δηλαδη παπαγαλια? συνοπτικα? γιατι οσο να'ναι ειδικα την υλη της ιστοριας ειναι δυσκολο να την συγκρατησεις!
και επισης αληθευει αυτο που λενε οτι αν δεν γραψεις κατα λεξη τις απαντησεις στις πανελλαδικες οτι σου κοβουν μορια?

γενικοτερα ομως θελω να μου πειτε τον τροπο που απομνημονευεται τοσο μεγαλα κειμενα, εισαγωγες στα αρχαια, κτλ!
πως τα θυμοσαστε μετα ολα αυτα?????????????
HEEEEEEEEEEELP!
Παπαγαλία. Πώς επιτυγχάνεται; «Επανάληψις, μήτηρ πάσης μαθήσεως».
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

oikonomikarios

Νεοφερμένος

Ο oikonomikarios αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 58 μηνύματα.
γεια σας!!! ανοιξα αυτο το θεμα με αφορμη καποιες αποριες που εχω και θελω και τις δικες σας γνωμες και εμπειριες!
πρωτα απ'ολα να ξεκαθαρισω οτι ειμαι θεωρητικη και οτι δεν κανω θερινα μαθηματα (ομως θα ξεκινησω απο σεπτεμβρη φροντ!), αλλα παλευω μονη μου την υλη στην ιστορια κατ. και αρχαια κατ.! ηθελα να σας ρωτησω λοιπον (ειτε πατε φροντ. ειτε οχι) πως μαθαινεται τα μαθηματα της θεωρητικης.. δηλαδη παπαγαλια? συνοπτικα? γιατι οσο να'ναι ειδικα την υλη της ιστοριας ειναι δυσκολο να την συγκρατησεις!
και επισης αληθευει αυτο που λενε οτι αν δεν γραψεις κατα λεξη τις απαντησεις στις πανελλαδικες οτι σου κοβουν μορια?

γενικοτερα ομως θελω να μου πειτε τον τροπο που απομνημονευεται τοσο μεγαλα κειμενα, εισαγωγες στα αρχαια, κτλ!
πως τα θυμοσαστε μετα ολα αυτα?????????????
HEEEEEEEEEEELP!

Απο εμπειρια και μονο και εφοσον δεν θα κανεις καποιο φροντιστηριο να σε βαλει αυτο σε μια ρωτα κατσε και διαβασε οτι διαβαζεται και οχι μαθαινεται...δλδ παρε ενα βοηθητικο ιστοριας κατ και το βιβλιο και κατσε διαβαζε...ετσι θα εχεις καθαρισει αργοτερα με ενα βαρυτητας μαθημα συντομα...το να κατσεις να διαβασεις πιο τεχνικα μαθηματα δεν θα επρεπε οπως και να τσεκαρεις ολα τα κενα σου...συζητησε το με την καθηγητρια σου ωστε να μην τρεχεις μεσα στη χρονια να κλεινεις παλιες πληγες..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ερις

Περιβόητο μέλος

Η Ερις αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4,955 μηνύματα.
γεια σας!!! ανοιξα αυτο το θεμα με αφορμη καποιες αποριες που εχω και θελω και τις δικες σας γνωμες και εμπειριες!
πρωτα απ'ολα να ξεκαθαρισω οτι ειμαι θεωρητικη και οτι δεν κανω θερινα μαθηματα (ομως θα ξεκινησω απο σεπτεμβρη φροντ!), αλλα παλευω μονη μου την υλη στην ιστορια κατ. και αρχαια κατ.! ηθελα να σας ρωτησω λοιπον (ειτε πατε φροντ. ειτε οχι) πως μαθαινεται τα μαθηματα της θεωρητικης.. δηλαδη παπαγαλια? συνοπτικα? γιατι οσο να'ναι ειδικα την υλη της ιστοριας ειναι δυσκολο να την συγκρατησεις!
και επισης αληθευει αυτο που λενε οτι αν δεν γραψεις κατα λεξη τις απαντησεις στις πανελλαδικες οτι σου κοβουν μορια?

γενικοτερα ομως θελω να μου πειτε τον τροπο που απομνημονευεται τοσο μεγαλα κειμενα, εισαγωγες στα αρχαια, κτλ!
πως τα θυμοσαστε μετα ολα αυτα?????????????
HEEEEEEEEEEELP!
Παιδιά ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω από που έχει βγει αυτό το πράγμα με την παπαγαλία!!!!!
Εγώ θα σου πω ότι όχι δεν είναι ανάγκη να τα μάθεις όλα παπαγαλία... Αν είναι δυνατόν ρε παιδιά εγώ δεν πιστευω ότι αν σου ξεφύγει ένα "και", μία τελεία που λέει ο λόγος θα σου κόψουν!!!! Και όμως το έχω ακούσει και αυτό....
Γιατί βγαίνουν και λένε αυτά τα πράγματα;;; Εντάξει ένας λόγος μπορεί να είναι επειδή κάποιοι δεν θέλουν να σκεφτόμαστε...οκ, αυτό όμως είναι άλλο θέμα!!!:/:
Μπορείς άνετα να τα πεις με δικά σου λόγια... δεν είναι κάτι δύσκολο!!! Αρκεί φυσικά να τα έχεις κατανοήσει, να ξέρεις τι μαθαίνεις, τι λες δλδ...
Και από την άλλη πλευρα για να γίνει αυτό το πράγμα με το "και" ή την μία λέξη που θα σου ξεφύγει θα πρέπει ο διορθωτής να έχει από δίπλα του το βιβλίο όταν διορθώνει και να βλέπει αν έγραψες μία μία λέξη!!! για εμένα αυτό δεν στεκει... Και να συμβαίνει όμως, τότε λυπάμαι πολύ αλλά για εμένα αυτό δειχνει ότι ο συγκεκριμένος "καθηγητής" που διορθώνει με αυτό τον τρόπο δεν ξέρει ιστορία!!!!!!! Δεν έχει ιδέα... και χρειάζεται το βιβλίο επειδή δεν νιώθει σίγουρος...... μπορεί να κάνω και λάθος...
Εντάξει όμως ποια είμαι εγώ για να τα λέω αυτά;;; σχεδόν όλοι έχουν την παπαγαλία ως κάτι σίγουρο, που θα σου δώσει σίγουρα βαθμό... από πόσους καθηγητές το έχω ακούσει αυτό και πόσοι μαθητές το έχουν πιστεψει...
Τεσπα είναι μεγάλο θέμα:/: Εγώ πάντως μιας που ρώτησες έχω να σου πω να μην τα μάθεις παπαγαλία... και να τα μάθεις θα τα ξεχάσεις...Αυτή είναι η δική μου γνώμη!!
Εκτός βέβαια αν έχεις την λεγόμενη φωτογραφική μνήμη και "τα πιάσεις" με την μία...
Τι να πω;;; εντάξει ο καθένας όπως βολεύεται.... Αλήθεια.....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

μικρη ηλιαχτιδα

Νεοφερμένος

Η μικρη ηλιαχτιδα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 59 μηνύματα.
η αληθεια ειναι πως η φωτογραφικη μου μνημη ειναι με τα φεγγαρια της... αλλες φορες θυμαμαι ακριβως, αλλες στο περιπου!
φετος π.χ. που εγραφα ιστορια, ειχα διαβασει και στις εξετασεις τα απεδωσα οσα εμαθα με δικα μου λογια (οχι και ΠΑΡΑ πολυ διαφορετικα βεβαια), ομως εχασα μοναδες απο τις πηγες... πιστευω πως τις πηγες δεν μπορει κανενας να τις διορθωσει σωστα γιατι ειναι κατι υποκειμενικο (περιλαμβανει και στοιχεια απο την υλη αλλα και την δικη μας κριση!), το ιδιο εκανα και στην εισαγωγη λατινικων, αρχαιων, αρ.φιλοσοφιας!
εγραψα δηλαδη οτι ελεγε το βιβλιο αλλα με λιγο διαφορετικα λογια....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

selc

Δραστήριο μέλος

Η selc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 697 μηνύματα.
Αρχικά,καλό θα είναι να διαβάσεις αρκετές φορές αυτό που έχεις μπροστά σου,γιατί στην αρχή είναι λογικό να σου φαίνεται βουνό, ώστε να το κατανοήσεις όσο μπορείς.
Η παπαγαλία δεν νομίζω να σε βοηθήσει...
Αν έχεις φωτογραφική μνήμη αυτό σίγουρα βοηθάει.Εγώ π.χ ήξερα κ την εικόνα που είχε στην κάθε σελίδα με αποτέλεσμα να θυμάμαι ποιό κομμάτι του βιβλίου χρειάζεται να χρησιμοποιήσω στις απαντήσεις μου.
Εγώ μάθαινα μεγάλα μαθήματα αφού πρώτα τα είχα κάνει όλα με stabilo,αλλιώς δεν μπορούσα να διαβάσω (παραξενιά :whistle: ).Επίσης αυτό που θεωρώ ότι βοηθάει είναι να μαθαίνεις κομμάτια-κομμάτια και στη συνέχεια οοοολο το μάθημα !
Αύτο που πρέπει σίγουρα να κάνεις όμως είναι να μην είσαι αρνητική πριν καν ξεκινήσεις γιατί αυτό θα έχει αρνητικές συνέπειες...
Και όχι δεν είναι ανάγκη να μαθαίνεις και το "και",που λένε,αλλά από την στιγμή που το σύστημα είναι τέτοιο,προσπάθησε να μείνεις όσο πιο κοντά μπορείς στο βιβλίο.
Καλό κουράγιο :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Νίκος4

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Νίκος4 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 214 μηνύματα.
Μιάς και ήμουν θεωρητική κ έδωσα φέτος έχω να πώ το εξής: Αυτό το απ'έξω που λέμε, η παπαγαλία ή όπως αλλιώς θέλεις πές το είναι αποτέλεσμα συνεχών επαναλήψεων.Για την ώρα θα έλεγα απλά να μαθαίνεις όσο το δυνατόν πιο κοντά στο βιβλίο γίνεται.Πρίν από κάθε μάθημα διάβασε τις επικεφαλίδες δες τις εικόνες και κάντο μια ανάγνωση 2-3 φορές.Έτσι θα συγκρατήσεις ορισμένες βασικές πληροφορίες και θα έχεις μια γενική ιδέα.Δυστυχώς βέβαι στην ιστορία κατ. και στα αρχαία φυσικά υπάρχουν κομμάτια που όντως είναι δύσκολα και πρέπει να τα μάθεις ακριβώς. Φρόντισε να κάνεις επαναλήψεις π.χ. αν διαβάζεις μόνη σου τώρα το καλοκαίρι όταν βγάλεις ένα κεφάλαιο(εξαρτάται από ποιοξεκίνησες, αλλά θα σου πρότεινα να ξεκινήσεις με το Κρητικό) αφιέρωσε μιά μέρα κ κάντο όλο επανάληψη με τον ίδιο τρόπο που είπα πιο πάνω.Πιστεύω θα καταχωρηθούν πιο εύκολα στην μνήμη.Την επανάληψη έτσι κι αλλιώς θα αναγκαστείς να το κάνεις αργότερα λόγω φροντ.Η λεγόμενη ''παπαγαλία'' έρχεται ουσιαστικά μόνη της μέσα από επαναλήψεις, θα το διαπιστώσεις. Θέλει βέβαια να έχεις κ λίγο ευχέρεια στην αποστήθιση που είναι σήμα κατατεθέν στην θεωρητική.
Και στα αρχαία το ίδιο ισχύει.
Και όσον αφορά τις εξετάσεις όχι δεν χρειάζεται να τα γράψεις ακριβώς όπως τα λέει το βιβλίο, αλλά να τα ξέρεις σωστά και όσο το δυνατόν πλησιέστερα τέλος πάντων.Κερδίζεις κάτι παραπάνω.Φέτος εισαγωγή αρχαίων δεν την έγραψα όπως την έλεγε το βιβλίο ακριβώς αλλά αλλάζοντας την σειρά και γράφοντάς την με δικά μου λόγια.Αποτέλεσμα: 18,8 και ξέρω που ήταν τα λάθη μου.
Άντε καλή δύναμη!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

!sunny!

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Μελίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Άγιος Δημήτριος (Αττική). Έχει γράψει 161 μηνύματα.
Επειδή η ύλη έχει αρκετά περίπλοκα σημεία σε όλα τα μαθήματα, καλό θα ήταν να τα μάθεις απ'έξω από την άποψη ότι υπάρχει ο κίνδυνος να μπερδευτείς χειρότερα και να μην βγει και το σωστό νόημα σε μια προσπάθειά σου να τα γράψεις με δικά σου λόγια. Τώρα,όσον αφορά την αποστήθιση και το πώς επιτυγχάνεται...επανάληψη, συχνή επανάληψη και τίποτα παραπάνω. Μια καθηγήτρια έλεγε στην ιστορία να διαβάζουμε κάθε φορά το μάθημα που έχουμε και από μια ανάγνωση όλα τα προηγούμενα (πράγμα πρακτικά ανέφικτο για μένα προσωπικά ιδίως όταν έχεις ήδη φτάσει στα μισά της ύλης και συνεχίζεις. Παρόλα αυτά, θα έπαιρνα όρκο ότι θα βοηθούσε αν το έκανα.)
Επίσης, αν έχεις φωτογραφική μνήμη θα ευνοηθείς. Εγώ που λειτουργώ κάπως έτσι, από ένα σημείο και μετά είχα φτάσει σε σημέιο να οριοθετώ το κέιμενο με βάση τις εικόνες ή τη σελιδοποίηση του στο βιβλίο. Το είχα σαν εικόνα στο μυαλό μου...Κατά τ'άλλα μην αγχώνεσαι, βασικό για να λειτουργεί απερίσπαστος ο εγκέφαλος και μην αφήνεις κενά. Γιατί στα κενά δημιουργούνται κι άλλα κενά. Και να ξέρεις ότι στις Πανελλήνιες δεν παίρνουν κεφάλια. Δεν παίζεται η βαθμολόγηση στο κόμμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

μικρη ηλιαχτιδα

Νεοφερμένος

Η μικρη ηλιαχτιδα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 59 μηνύματα.
@ανωριμη (Άννα)::: σ'ευχαριστω πολυ για τις συμβουλες σου και για το κουραγιο πανω απ'ολα!!! :D

@Νίκος4::: ουσιαστικα δηλαδη ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ και παλι ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ!
Και όσον αφορά τις εξετάσεις όχι δεν χρειάζεται να τα γράψεις ακριβώς όπως τα λέει το βιβλίο, αλλά να τα ξέρεις σωστά και όσο το δυνατόν πλησιέστερα τέλος πάντων.Κερδίζεις κάτι παραπάνω.Φέτος εισαγωγή αρχαίων δεν την έγραψα όπως την έλεγε το βιβλίο ακριβώς αλλά αλλάζοντας την σειρά και γράφοντάς την με δικά μου λόγια.Αποτέλεσμα: 18,8 και ξέρω που ήταν τα λάθη μου.
Άντε καλή δύναμη!
να υποθεσω τοτε οτι το 1,2 δεν το εχασες απο την εισαγωγη ή την μεταφραση ή τις ερμηνευτικες?? :P (btw συγχαρητηρια!! :clapup: )

@!sunny! (Μελίνα):::
Και να ξέρεις ότι στις Πανελλήνιες δεν παίρνουν κεφάλια. Δεν παίζεται η βαθμολόγηση στο κόμμα.
παλι καλα γιατι το εχω και λιγο αγχος οσο αφορα και σε τι διορθωτη θα πεσει το γραπτο μου! μερικοι ειναι πιο αυστηροι, αλλοι πιο χαλαροι και αλλιως κιολας αν εισαι στα πρωτα γραπτα και αλλιως οταν εισαι στα τελευταια... συνηθως τα περνανε πολυ γρηγορα ισα για να ξεμπερδευουν!! :mad: :/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Miss Brightside

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ahri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ιρλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,696 μηνύματα.
Εγώ ένα πράγμα θα πω... Προσπαθήστε να έχετε τελειώσει μέχρι τα Χριστούγεννα αν όχι όλη, το μεγαλύτερο μέρος της εισαγωγής των αρχαίων (εντάξει, η ζωή του Αριστοτέλη που είναι στο τέλος είναι ευκολάκι, πρωταγόρα, πολιτεία και ηθικά να τα ξέρετε όμως πολύ καλά). Είναι αρκετές σελίδες και ιδιαίτερα δυσνόητες σε κάποια σημεία(ευτυχώς όχι πάρα πολλά, κατά τη γνώμη μου πιο πολύ στον πρωταγόρα συμβαίνει αυτό), αλλά αν σας τα εξηγήσουν καλά δε θα έχετε πρόβλημα μετά. Απλά να ξεμπερδεύετε με αυτή ώστε να μη σας απασχολεί να τη μάθετε στις τελευταίες επαναλήψεις. Αρκετά παιδιά την άφηναν, δε τη διάβαζαν καλά, προσπερνούσαν κάποια κομμάτια, με αποτέλεσμα μια εβδομάδα πριν τις εξετάσεις να τρέχουν να τη μαθαίνουν. Εγώ πάντως κάθε Σάββατο της αφιέρωνα 1-1,5 ώρα μέχρι τον Μάρτιο. Δε με επιβάρυνε, και δε βγήκα και χαμένη.

Και κάτι ρητά, νούμερα, και ποσοστά που έχουν τα αρχαία και η ιστορία μην προσπαθήσετε να τα μάθετε με την πρώτη προσέγγιση. Θα τα δείτε τόσες φορές μέχρι τον Μάιο που θα τα βαρεθείτε. Αν το επιχειρήσετε από την πρώτη φορά θα απογοητευτείτε, σιγα-σιγα... Στο τέλος νερό θα τα λέτε αν διαβάζετε καθημερινά αυτό που πρέπει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

μικρη ηλιαχτιδα

Νεοφερμένος

Η μικρη ηλιαχτιδα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 59 μηνύματα.
αρα οσο αφορα την εισαγωγη στα αρχαια κατ αν αφιερωσω καποιες ωρες το σ/κ θα ειμαι ενταξει?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Miss Brightside

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ahri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ιρλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,696 μηνύματα.
αρα οσο αφορα την εισαγωγη στα αρχαια κατ αν αφιερωσω καποιες ωρες το σ/κ θα ειμαι ενταξει?
Ναι, αυτό έγραψα και εγώ πιο πάνω. Διάβαζε ότι σας βάζουν στο μάθημα, να το μαθαίνεις όσο καλύτερα μπορείς (σε συμβουλεύω να μην προσπαθήσεις αυτολεξεί με την πρώτη) και το σ/κ να τα κάνεις όλα αυτά επανάληψη,1-1,5 ώρα, δε θα σε πάρει παραπάνω και δε θα σε επιβαρύνει καθόλου. Καλό θα ήταν επίσης να τη λες και σε κάποιον, για να σε διορθώνει, να σε συμπληρώνει και να είσαι κι εσύ πιο σίγουρη. Εξάλλου αν τη μάθεις έχεις 2 μονάδες στο 20 σίγουρες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

μικρη ηλιαχτιδα

Νεοφερμένος

Η μικρη ηλιαχτιδα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 59 μηνύματα.
πηγαινες και φροντ στα αρχαια κατ?? δηλαδη στη εισαγωγη (αν εκανες μαθημα βεβαια) σας ελεγαν κατι διαφορετικο? κατι που δεν λενε στο σχολειο? σας εδιναν επιπλεον σημειωσεις?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

petrosod

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο petrosod αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Καλλιθέα (Αττική). Έχει γράψει 242 μηνύματα.
αν και δεν ειμαι θεωρητικη αλλα θετικη ειχα την βιολογια κατευθυνσης να μαθαινω απ'εξω νερακι και αυτο που με βοηθησε ειναι εκτος απο πολυ συχνες επαναληψεις που ειπαν και ολοι οι πρηγουμενοι το να κανω ερωτησεις σε καθε κομματι υλης και μετα να παιρνω ενα χαρτι και να τις γραφω ακριβως οπως το βιβλιο...παιρνεις δηλαδη ενα κεφαλαιο κανεις ερωτησεις πανω σε αυτο ωστε να μην παραλειπεται κανενα κομματι του και μετα διαβαζεις το κεφαλαιο το μαθαινεις απ'εξω οσο πιο καλα γινεται και μετα κλεινεις το βιβλιο παιρνεις ενα στυλο, μολυβι οτι σε βολευει τετραδιο και στρωνεσαι στο γραψιμο και προσπαθεις να τα αποδωσεις οσο το δυνατον καλυτερα μετα ξαναανοινηγεις το βιβλιο βλεπεις τι παρελειψες και αμα θελεις παση θυσια να τα λες ακριβως οπως τα λεει το βιβλιο τοτε διορθωνεις και την διατυπωση σου οπου αυτη σου ξεφυγε...αυτο μπορει να ειναι χρονοβορο αλλα θεωρω πως ειναι ενας τροπος να τα μαθεις πολυ καλα...και υπαρχει και το αλλο να διαβαζεις και αμα βαριεσαι να τα γραφεις δινε το βιβλιο σε ενα γονιο αδερφο αδερφη και αρχιζε να τα λες και χρονο κερδιζεις και θα σε διορθωνει κατευθειαν...αυτα πιστευω θα βοηθησουν και ξαναλεω ειμαι απο θετικη μπορει να κανω και λαθος παντως δοκιμασα να δωσω μια συμβουλη :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Miss Brightside

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ahri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ιρλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,696 μηνύματα.
πηγαινες και φροντ στα αρχαια κατ?? δηλαδη στη εισαγωγη (αν εκανες μαθημα βεβαια) σας ελεγαν κατι διαφορετικο? κατι που δεν λενε στο σχολειο? σας εδιναν επιπλεον σημειωσεις?
Ναι, πήγαινα.
Βασικά έχει κάποια λίγο δυσνόητα σημεία που θέλουν εξήγηση για να τα καταλάβεις και να μπορέσεις να τα μάθεις. Επίσης μας τόνιζαν και κάποιες λεπτομέρειες που εγώ προσωπικά δε θα τις πρόσεχα, και μας έδιναν και ερωτήσεις. Είχαμε γράψει και διαγώνισμα στο τέλος, ειδικά πάνω στην εισαγωγή των αρχαίων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

μικρη ηλιαχτιδα

Νεοφερμένος

Η μικρη ηλιαχτιδα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 59 μηνύματα.
πολυ καλη η συμβουλη σου!!! και στην ιστορια κατευθυνσης και στην εισαγωγη στα αρχαια ετσι τα μαθαινουμε... καθε παραγραφος και ερωτηση! :D

@Miss Brightside::: μπορεις να μπεις στο τσατ να σε ρωτησω κι αλλα??? :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top