Sourotiri
Πολύ δραστήριο μέλος
Να κάνω μία ερώτηση; Σίγουρα είδες καλά τα στατιστικά της Θεωρητικής;
Γενικά αυτό που βλέπουμε είναι ότι πλέον το παρόν εξεταστικό σύστημα δεν έχει παγίδες για τους υποψηφίους και τους φροντιστές.
Όποιος εργαστεί σκληρά και μεθοδικά θα γράψει. Το μόνο αγκάθι πια είναι οι βαθμολογητές.
Σίγουρα τα είδα, ναι. Και ξέρω κάτι παραπάνω από Στατιστική από ό,τι εσύ. Για αυτό διάβασε καλύτερα όσα γράφω. Και btw, δεν μπορεί να είναι λάθος οι 2 ή 3 βαθμολογητές που διορθώνουν ένα γραπτό και να είναι σωστός ο μαθητής. Τι λες;
Nα χαιρεστε το κομπλεξ σας...ωραια συμπεριφορα για μεγαλο ανθρωπο..αυτη η γενια του κομπλεξ μας εφτασε εδω...ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΜΟΥ...αγνοεισται οποιον εχει ως μοναδικο στοχο της ζωης του να σας μειωσει..ακου εκει φυσιολογικο το 24% λιγοτερο αριστουχοι στη βιολογια..ολοι η ελλαδα εχει μεινει ΑΦΩΝΗ...και ναι λογοκρινω οποιον ζει για να μειωνει εμενα και τη γενια μου
Αν αποκαλείς κόμπλεξ την άποψη μου, που στηρίζεται σε μετρήσιμα δεδομένα και την λογική, δεν θα ήθελες να ξέρεις ποια απάντηση θα ταίριαζε σε σένα, ειλικρινά. Αν νομίζεις ότι έχω σκοπό να μειώσω κάποιον, να τον κάνω να νιώσει άσχημα, αν νομίζεις ότι είμαι κανένας μαλάκας που παίζει με τα παιδάκια της Γ' Λυκείου και το ευχαριστιέται, θα σου πρότεινα να δεις το πρώτο ποστ στο θεμα για τις συμβουλές στο μηχανογραφικό. Δες ποιος το έγραψε, πόσες θετικές έχει, και τι λέει αυτό το θέμα. Και μετά έλα και πες μου αν είμαι κομπλεξικός μαλάκας ή τι δουλειά έχω εγώ σε αυτό το ποστ. Σε παρακαλώ πολύ όμως, να το κάνεις.
Αυτο που επανελειμενα παραλειπεις να αναφερεις(και δεν καταλαβαινω ακριβως το λογο) ειναι οτι σφαγη εγινε σε συγκριση με τις αλλες χρονιες.Καλως η κακως κανουμε συγκρισεις και με τις αλλες χρονιες πανελλαδικων.Οι πανελληνιες δεν αρχισαν το 2011
Το παραλείπω γιατί κατά την γνώμη μου δεν έχει νόημα τι έγινε τις άλλες χρονιές, κάθε χρονιά είναι μια καινούργια διαδικασία από την αρχή. Αλλιώς, θα έβαζαν κάθε χρόνο τα ίδια θέματα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
giorgos992
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Επειδή πολλά ακούω από μαθητές που πήραν λιγότερα από αυτά που υπολόγιζαν ότι θα πάρουν, πάρτε να'χετε: https://sourotiri.blogspot.com/2011/06/blog-post_21.html
Έλεεοοοςςς
Εγώ στις εξετάσεις κύριε Σουρωτήρι είχα ακριβώς το αντιθετο (και τώρα δηλαδή τα ίδια κάνω).
Νομίζω πάντα ότι έχω γράψει χάλια. και υπολογίζω χειρότερα πάντα από ότι έχω γράψει.
Δε ξέρω ποιο από τα δύο είναι καλύτερα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnnaousa
Επιφανές μέλος
Ναι συνεχιζω να πιστευω οτι ο μοναδικος στοχος σου ειναι να μειωνεις εμενα και τους συμμαθητες μου...οταν ειναι φυσιολογικη η πτωση 24%αριστουχων στην βιολογια η οποια φανταζομαι θα επιφερει απλα 50 μορια πτωση...το 11% αριστουχων στα μαθηματικα απο 24 που ηταν και η 10% πτωση στη φυσικη...αν οι μαθητες σου εβγαλαν 19000 συγχαρητηρια και χαιρομαι πολυ οπως χαρηκα με το ΕΝΑ παιδι που εβγαλε 19000 στην πολη μ..κριμα ομως που το 70% κατω απο τη βαση σε μαθηματικα και φυσικη επιβεβαιωνει εμεναΣίγουρα τα είδα, ναι. Και ξέρω κάτι παραπάνω από Στατιστική από ό,τι εσύ. Για αυτό διάβασε καλύτερα όσα γράφω. Και btw, δεν μπορεί να είναι λάθος οι 2 ή 3 βαθμολογητές που διορθώνουν ένα γραπτό και να είναι σωστός ο μαθητής. Τι λες;
Αν αποκαλείς κόμπλεξ την άποψη μου, που στηρίζεται σε μετρήσιμα δεδομένα και την λογική, δεν θα ήθελες να ξέρεις ποια απάντηση θα ταίριαζε σε σένα, ειλικρινά. Αν νομίζεις ότι έχω σκοπό να μειώσω κάποιον, να τον κάνω να νιώσει άσχημα, αν νομίζεις ότι είμαι κανένας μαλάκας που παίζει με τα παιδάκια της Γ' Λυκείου και το ευχαριστιέται, θα σου πρότεινα να δεις το πρώτο ποστ στο θεμα για τις συμβουλές στο μηχανογραφικό. Δες ποιος το έγραψε, πόσες θετικές έχει, και τι λέει αυτό το θέμα. Και μετά έλα και πες μου αν είμαι κομπλεξικός μαλάκας ή τι δουλειά έχω εγώ σε αυτό το ποστ. Σε παρακαλώ πολύ όμως, να το κάνεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Sourotiri
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnnaousa
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Sourotiri
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Redman20
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
venividivici43946
Διάσημο μέλος
Επειδή φαίνεται είμαι αδαής και έχω μαύρα μεσάνυχτα από Στατιστική, ενώ εσύ γνώστης μου τα κάνεις λιανά τα κάτωθι;Σίγουρα τα είδα, ναι. Και ξέρω κάτι παραπάνω από Στατιστική από ό,τι εσύ. Για αυτό διάβασε καλύτερα όσα γράφω. Και btw, δεν μπορεί να είναι λάθος οι 2 ή 3 βαθμολογητές που διορθώνουν ένα γραπτό και να είναι σωστός ο μαθητής. Τι λες;
Στην κλίμακα βαθμών 18- 20.
Αρχαία 2011: 2.78. Αρχαία 2010: 6.43. Σύμφωνα με τα λόγια σου " οι υποψήφιοι ήξεραν τι να περιμένουν και τα αποτελέσματα είναι αναμενόμενα."
Λατινικά 2011: 16.26. Λατινικά 2010: 17.42. Αλλά "στα λατινικά της θεωρητικής, ισχύει ακριβώς το ίδιο, μόνο που εδώ οι βαθμοί είναι και καλύτεροι από πάνω".
Όσο για τους βαθμολογητές, δίκιο έχεις ξέρουν τι διορθώνουν γι' αυτό αποκλίσεις τύπου 15- 20 μορίων είναι φυσιολογικό και αναμενόμενο ενώ το μαθητή ποιός τον λαμβάνει υπ' όψιν;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Sourotiri
Πολύ δραστήριο μέλος
Επειδή φαίνεται είμαι αδαής και έχω μαύρα μεσάνυχτα από Στατιστική, ενώ εσύ γνώστης μου τα κάνεις λιανά τα κάτωθι;
Στην κλίμακα βαθμών 18- 20.
Αρχαία 2011: 2.78. Αρχαία 2010: 6.43. Σύμφωνα με τα λόγια σου " οι υποψήφιοι ήξεραν τι να περιμένουν και τα αποτελέσματα είναι αναμενόμενα."
Λατινικά 2011: 16.26. Λατινικά 2010: 17.42. Αλλά "στα λατινικά της θεωρητικής, ισχύει ακριβώς το ίδιο, μόνο που εδώ οι βαθμοί είναι και καλύτεροι από πάνω".
Όσο για τους βαθμολογητές, δίκιο έχεις ξέρουν τι διορθώνουν γι' αυτό αποκλίσεις τύπου 15- 20 μορίων είναι φυσιολογικό και αναμενόμενο ενώ το μαθητή ποιός τον λαμβάνει υπ' όψιν;
Φυσικά και μπορώ να στο κάνω πιο λιανά.
Τα αρχαία έχουν σε συνεχόμενες χρονιές πολύ μικρά ποσοστά αριστούχων (όπως και η έκθεση, btw), πράγμα που σημαίνει ότι γενικά δυσκολεύει τους μαθητές αυτό το μάθημα. Το γεγονός ότι και πέρσι, με ευκολότερα θέματα, έγινε αυτό, το μαρτυράει. Δεν σου λέω ούτε ότι είναι εύκολο μάθημα, ούτε ότι οι υποψήφιοι έγραψαν στο σύνολο τους καλύτερα, πρόσεξε! Σου λέω ότι το 2,78% σε σχέση με το περσινό 6.43% Δεν είναι καμιά τραγική διαφορά, λαμβάνοντας υπόψιν τα θέματα. Αν τα θέματα ήταν πιο εύκολα και τα ποσοστά ίδια, τότε ναι, θα μιλούσαμε για σφαγή στην βαθμολόγηση.
Όσον αφορά τα Λατινικά, διαφωνείς ότι οι υποψήφιοι είναι ελάχιστα καλύτεροι από ό,τι πέρσι;
Και λες για τους βαθμολογητές. Επειδή πάντα υπάρχει ο ανθρώπινος παράγοντας, που είναι αστάθμητος, για αυτόν ακριβώς τον λόγο μπαίνει 3ος βαθμολογητής και μετράνε οι 2 καλύτεροι βαθμοί από τους 3 βαθμολογητές, για να εξαλειφθεί η περίπτωση μαλακίας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
Νομιζω πως λαμβάνετε κάποια πράγματα λάθος όσον αφορά τις βαθμολογίες τουλάχιστον. Όπως είπε και κάποιος πιο κάτω το αν έγινε σφαγή δεν το συγκρίνεις με βάση τα δικά σου υποκειμενικά κριτήρια. Τη συγκρίνεις με βάση την προηγούμενη χρονιά.
Αν έχεις η κοινή βαθμολόγηση ας πούμε να κυμαίνεται σε 60% αριστούχων, και φέτος οι αριστούχοι πέσουν στο 30%, ναι γενικά κι αόριστα πάλι πολλοί θα είναι αλλά σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά πάλι σφαγή θα είναι πώς να το κάνουμε.
Έτσι κι εδώ, ναι, δεν διαφωνώ φυσικά ότι στους βαθμούς θα πρέπει να υπάρχει μια σωστή διακύμανση με το 10% των υποψηφίων μόνο να βγάζει 18-20. Αυτό δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση όμως ότι οι αριστούχοι δεν μειώθηκαν. Και εφόσον μιλάμε για μείωση, και μεγάλη μάλιστα, καλώς μιλάμε για σφαγή.
Προσωπικά κι εγώ είμαι πιο επιφυλακτικός για τις βάσεις αλλά όχι εξαιτίας των στατιστικών. Πιο πολύ για άλλους λόγους όπως ας πούμε το ότι οι μετεγγραφές μειωθηκαν αρκετά και την οικονομική κρίση που υπάρχει ( ένας γονιός που άλλωτε θα έστελνε το παιδί του επαρχία τώρα δεν θα το κάνει και θα προτιμήσει σχολή με χαμηλότερη βάση στην πόλη του).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
venividivici43946
Διάσημο μέλος
Τα Αρχαία είναι μεν μυστήριο μάθημα, βαρύτητας δε. Ειδικά το άγνωστο έχει κάψει κόσμο και κοσμάκη. Γι' αυτό καλή επίδοση εκεί ανεβάζει τον υποψήφιο. Συνυπολογίζοντας τα κενά που συνήθως έχουν αρκετοί μαθητές, τα χαμηλά ποσοστά θεωρούνται λογικά και αναμενόμενα. Φέτος το άγνωστο ήταν σουρεαλιστικό, οπότε αναμενόμενη η πτώση.Φυσικά και μπορώ να στο κάνω πιο λιανά.
Τα αρχαία έχουν σε συνεχόμενες χρονιές πολύ μικρά ποσοστά αριστούχων (όπως και η έκθεση, btw), πράγμα που σημαίνει ότι γενικά δυσκολεύει τους μαθητές αυτό το μάθημα. Το γεγονός ότι και πέρσι, με ευκολότερα θέματα, έγινε αυτό, το μαρτυράει. Δεν σου λέω ούτε ότι είναι εύκολο μάθημα, ούτε ότι οι υποψήφιοι έγραψαν στο σύνολο τους καλύτερα, πρόσεξε! Σου λέω ότι το 2,78% σε σχέση με το περσινό 6.43% Δεν είναι καμιά τραγική διαφορά, λαμβάνοντας υπόψιν τα θέματα. Αν τα θέματα ήταν πιο εύκολα και τα ποσοστά ίδια, τότε ναι, θα μιλούσαμε για σφαγή στην βαθμολόγηση.
Όσον αφορά τα Λατινικά, διαφωνείς ότι οι υποψήφιοι είναι ελάχιστα καλύτεροι από ό,τι πέρσι;
Και λες για τους βαθμολογητές. Επειδή πάντα υπάρχει ο ανθρώπινος παράγοντας, που είναι αστάθμητος, για αυτόν ακριβώς τον λόγο μπαίνει 3ος βαθμολογητής και μετράνε οι 2 καλύτεροι βαθμοί από τους 3 βαθμολογητές, για να εξαλειφθεί η περίπτωση μαλακίας.
Τα Λατινικά είναι μεν τεχνικό μάθημα, όμως όχι εύκολο. Παρόλα αυτά εκεί γράφεις άνετα 19 και άνω. Άρα ναι, διαφωνώ με ότι είναι καλύτεροι, μάλλον χειρότεροι είναι φέτος οι υποψήφιοι.
Για τους βαθμολογητές το τονίζω, διότι πες στα κομμάτια η Θεωρητική είναι υποκειμενική κατεύθυνση, στα θετικά μαθήματα που είναι στάνταρ πράγματα γιατί βλέπουμε θεαματικές αποκλίσεις;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Sourotiri
Πολύ δραστήριο μέλος
@Sourotiri
Νομιζω πως λαμβάνετε κάποια πράγματα λάθος όσον αφορά τις βαθμολογίες τουλάχιστον. Όπως είπε και κάποιος πιο κάτω το αν έγινε σφαγή δεν το συγκρίνεις με βάση τα δικά σου υποκειμενικά κριτήρια. Τη συγκρίνεις με βάση την προηγούμενη χρονιά.
Αν έχεις η κοινή βαθμολόγηση ας πούμε να κυμαίνεται σε 60% αριστούχων, και φέτος οι αριστούχοι πέσουν στο 30%, ναι γενικά κι αόριστα πάλι πολλοί θα είναι αλλά σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά πάλι σφαγή θα είναι πώς να το κάνουμε.
Έτσι κι εδώ, ναι, δεν διαφωνώ φυσικά ότι στους βαθμούς θα πρέπει να υπάρχει μια σωστή διακύμανση με το 10% των υποψηφίων μόνο να βγάζει 18-20. Αυτό δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση όμως ότι οι αριστούχοι δεν μειώθηκαν. Και εφόσον μιλάμε για μείωση, και μεγάλη μάλιστα, καλώς μιλάμε για σφαγή.
Ε άρα καλά λέω, ορίζουμε διαφορετικά την έννοια της σφαγής. Ναι, οι αριστούχοι μειώθηκαν αλλά δεν έπεσαν τραγικά κάτω από το ποσοστό που λες, και όπου αυτό έγινε, ήταν αναμενόμενο (το συμπέρασμα βγαίνει λόγω της σύγκρισης με της περσινή, πιο εύκολη χρονιά). Αν λοιπόν εγώ ορίσω την σφαγή ως το φαινόμενο που συμβαίνει όταν το ποσοστό των αριστούχων δεν είναι 100%, κάθε χρονιά για σφαγή θα μιλάω. Δεν είναι υποκειμενικά τα όσα υποστηρίζω παραπάνω, τα αυτονόητα και λογικά είναι: Το 10% των υποψηφίων πρέπει να είναι πάνω από 18. Και φέτος αυτό το ποσοστό είναι περισσότερο. Δατς ολ.
Τα Αρχαία είναι μεν μυστήριο μάθημα, βαρύτητας δε. Ειδικά το άγνωστο έχει κάψει κόσμο και κοσμάκη. Γι' αυτό καλή επίδοση εκεί ανεβάζει τον υποψήφιο. Συνυπολογίζοντας τα κενά που συνήθως έχουν αρκετοί μαθητές, τα χαμηλά ποσοστά θεωρούνται λογικά και αναμενόμενα. Φέτος το άγνωστο ήταν σουρεαλιστικό, οπότε αναμενόμενη η πτώση.
Τα Λατινικά είναι μεν τεχνικό μάθημα, όμως όχι εύκολο. Παρόλα αυτά εκεί γράφεις άνετα 19 και άνω. Άρα ναι, διαφωνώ με ότι είναι καλύτεροι, μάλλον χειρότεροι είναι φέτος οι υποψήφιοι.
Για τους βαθμολογητές το τονίζω, διότι πες στα κομμάτια η Θεωρητική είναι υποκειμενική κατεύθυνση, στα θετικά μαθήματα που είναι στάνταρ πράγματα γιατί βλέπουμε θεαματικές αποκλίσεις;
Άρα για να καταλάβω, για τα Αρχαία συμφωνείς μαζί μου; Και όσο για τα Λατινικά, είναι καλύτεροι, αν λάβουμε υπόψιν αυτό που τους ζητήθηκε να κάνουν, δηλαδή να παπαγαλίσουν. Συμφωνώ φυσικά ότι αυτό είναι κάτι απαράδεκτο, αλλά δεν μπορώ να αλλάξω εγώ το τι ζητάει το υπουργείο από τους μαθητές των Λατινικών.
Και όσον αφορά τους βαθμολογητές των θετικών μαθημάτων: Θεωρείς ότι δεν υπάρχουν περιθώρια υποκειμενικότητας και στα θετικά μαθήματα; Σε πολλά σημεία σου ζητάει αιτιολόγηση για παράδειγμα, ή θεωρία. Είσαι σίγουρος ότι πολλοί μαθητες απαντάνε σωστά; Στις ΑΟΘ και τις ΑΟΔΕ που τις διδάσκω εγώ να δεις υποκειμενικότητα, να τρελαθείς. Δεν είναι μόνο πράξεις τα θετικά μαθήματα. Σαφώς και η υποκειμενικότητα του βαθμολογητή παίζει μικρότερο ρόλο από ό,τι στην θεωρητική, αλλά και πάλι είναι υπαρκτή.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
venividivici43946
Διάσημο μέλος
Όταν πρωτοεφαρμόστηκε το νέο σύστημα βάλαν εύκολα για να μην υπάρχει γκρίνια. Ειδικά εσύ πρέπει να τα θυμάσαι. Την αμέσως επόμενη χρονιά άρχισαν τα πιό δύσκολα θέματα με αποτέλεσμα οι βάσεις να είναι κάπως πιο ρεαλιστικές και σε όλο το εύρος των βαθμών.Άρα για να καταλάβω, για τα Αρχαία συμφωνείς μαζί μου; Και όσο για τα Λατινικά, είναι καλύτεροι, αν λάβουμε υπόψιν αυτό που τους ζητήθηκε να κάνουν, δηλαδή να παπαγαλίσουν. Συμφωνώ φυσικά ότι αυτό είναι κάτι απαράδεκτο, αλλά δεν μπορώ να αλλάξω εγώ το τι ζητάει το υπουργείο από τους μαθητές των Λατινικών.
Και όσον αφορά τους βαθμολογητές των θετικών μαθημάτων: Θεωρείς ότι δεν υπάρχουν περιθώρια υποκειμενικότητας και στα θετικά μαθήματα; Σε πολλά σημεία σου ζητάει αιτιολόγηση για παράδειγμα, ή θεωρία. Είσαι σίγουρος ότι πολλοί μαθητες απαντάνε σωστά; Στις ΑΟΘ και τις ΑΟΔΕ που τις διδάσκω εγώ να δεις υποκειμενικότητα, να τρελαθείς. Δεν είναι μόνο πράξεις τα θετικά μαθήματα. Σαφώς και η υποκειμενικότητα του βαθμολογητή παίζει μικρότερο ρόλο από ό,τι στην θεωρητική, αλλά και πάλι είναι υπαρκτή.
Τα τελευταία χρόνια βάζαν πιο εύκολα θέματα, πράγμα που δημιουργούσε μία σώρευση αριστούχων. Παράλληλα οι μαθητές έμαθαν τις ιδιοτροπίες του συστήματος. Λόγου χάριν τώρα ο μαθητής ξέρει τι είναι οι ασκήσεις στην Έκθεση ή οι πηγές στην Ιστορία και μπορεί να τα αντιμετωπίσει.
Φέτος μετά από χρόνια βάλαν πιό δύσκολα θέματα. Οι σωστά προετοιμασμένοι αριστούχοι έγραψαν, εξάλλου ό,τι και να έπεφτε θα έγραφαν. Όσοι ήταν στην κόψη του άριστα κατέβηκαν κλίμακα. Ειδικά στα Θεωρητικά που τα πάντα είναι υποκειμενικά, είχαμε εκπλήξεις. Αρχαία το ποσοστό είναι χαμηλό παρά τις ιδιορρυθμίες του μαθήματος. Τα Λατινικά είναι στάνταρ πράγματα, παρόλα αυτά λιγότεροι είχαν άριστα. Άρα τα ποσοστά τα βλέπω ελαφρώς χειρότερα με την εξαίρεση της Λογοτεχνίας που τα πήγαν καλύτερα από πέρυσι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Sourotiri
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
venividivici43946
Διάσημο μέλος
Χαίρομαι που συμφωνούμε, έστω και αν μας τα χαλάνε τα Λατινικά.Συμφωνώ σε όλα όσα λες, και δεν θα κάτσουμε να μαλώσουμε για το 1% διαφορά που υπάρχει στα Λατινικά. Εφόσον συμφωνούμε στα υπόλοιπα, μάλλον έχουμε χάσει το πόιντ της διαφωνίας μας.
Προσωπική μου πεποίθηση είναι ότι φέτος υπήρξε η βούληση να επιστρέψουν οι βάσεις και η κατανομή των βαθμών στα επίπεδα των ετών 2001- 2007. Εξ ου τα πιο απαιτητικά θέματα. Το μόνο που μένει είναι να δούμε αν όντως θα κάνουν βουτιά οι βάσεις ή η εξοικείωση των μαθητών με το παρόν εξεταστικό σύστημα θα ανακόψει την πτώση. Ποιά η άποψη σου;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Michaelgr2009
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
spakon
Εκκολαπτόμενο μέλος
EKTIMHΣΕΙΣ ΒΑΣΕΩΝ = ΣΥΓΚΡΙΣΗ (οι παλαιότερες βάσεις δεν είναι ουρανοκατέβατες, μαθητές όπως και μεις τις διαμόρφωσαν και αυτές)Αρχική Δημοσίευση από the_truth
Αυτο που επανελειμενα παραλειπεις να αναφερεις(και δεν καταλαβαινω ακριβως το λογο) ειναι οτι σφαγη εγινε σε συγκριση με τις αλλες χρονιες.Καλως η κακως κανουμε συγκρισεις και με τις αλλες χρονιες πανελλαδικων.Οι πανελληνιες δεν αρχισαν το 2011 .
Το παραλείπω γιατί κατά την γνώμη μου δεν έχει νόημα τι έγινε τις άλλες χρονιές (Παράθεση : ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!), κάθε χρονιά είναι μια καινούργια διαδικασία από την αρχή. Αλλιώς, θα έβαζαν κάθε χρόνο τα ίδια θέματα.
ΣΦΑΓΗ = ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΜΕΙΩΣΗ ΠΟΣΟΣΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΥΧΩΝ (και όχι μόνο)
ΣΦΑΓΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΈΛΛΕΙΨΗ "ΔΙΑΒΑΘΜΙΣΗΣ" (Mην τρελαθούμε... δε νοείται να λαμβάνεις υπόψιν τη "διαβάθμιση" και όχι τα ποσοστά των πρόηγούμενων ετών... δε νοείται να θεωρείς φυσιολογικό το 10% των μαθητών να συγκεντρώνουν το 10% της βαθμολογίας κ.ο.κ. , π.χ. το 10% να είναι στο 18-20 και το 50% να είναι στο 0-10 )
Και αν είναι έτσι, μαζί σου αδελφέ!! Και ξέρεις τι λέω; Ούτε το 2002 έγινε σφαγή. Γιατί και τότε υπήρχε αυτή η ρημάδα η "διαβάθμιση"...
Αν απαντήσεις στο post μου, δεκτό αλλά δε θα μπω στον κόπο να ανταπαντήσω. Ό,τι είχα να πω το είπα.
End of discussion.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Sourotiri
Πολύ δραστήριο μέλος
Χαίρομαι που συμφωνούμε, έστω και αν μας τα χαλάνε τα Λατινικά.
Προσωπική μου πεποίθηση είναι ότι φέτος υπήρξε η βούληση να επιστρέψουν οι βάσεις και η κατανομή των βαθμών στα επίπεδα των ετών 2001- 2007. Εξ ου τα πιο απαιτητικά θέματα. Το μόνο που μένει είναι να δούμε αν όντως θα κάνουν βουτιά οι βάσεις ή η εξοικείωση των μαθητών με το παρόν εξεταστικό σύστημα θα ανακόψει την πτώση. Ποιά η άποψη σου;
Η βούληση για πτώση των βάσεων είναι το ένα ζήτημα, το άλλο ζήτημα είναι ότι η επιτροπή ήταν απαλλαγμένη από την βάση του 10. Σε κάθε περίπτωση, οι μαθητές που στοχεύουν ψηλά πρέπει να είναι έτοιμοι για όλα, κάθε χρονιά. Κάθε χρονιά είναι κάτι καινούργιο λοιπόν. Εγώ δεν πιστεύω ότι με ίδιας δυσκολίας θέματα, του χρόνου, θα έχουμε καλύτερες επιδόσεις. Αλλά όλα αυτά είναι εικασίες που μένει να τις δούμε και στην πράξη.
EKTIMHΣΕΙΣ ΒΑΣΕΩΝ = ΣΥΓΚΡΙΣΗ (οι παλαιότερες βάσεις δεν είναι ουρανοκατέβατες, μαθητές όπως και μεις τις διαμόρφωσαν και αυτές)
ΣΦΑΓΗ = ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΜΕΙΩΣΗ ΠΟΣΟΣΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΥΧΩΝ (και όχι μόνο)
ΣΦΑΓΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΈΛΛΕΙΨΗ "ΔΙΑΒΑΘΜΙΣΗΣ" (Mην τρελαθούμε... δε νοείται να λαμβάνεις υπόψιν τη "διαβάθμιση" και όχι τα ποσοστά των πρόηγούμενων ετών... δε νοείται να θεωρείς φυσιολογικό το 10% των μαθητών να συγκεντρώνουν το 10% της βαθμολογίας κ.ο.κ. , π.χ. το 10% να είναι στο 18-20 και το 50% να είναι στο 0-10 )
Και αν είναι έτσι, μαζί σου αδελφέ!! Και ξέρεις τι λέω; Ούτε το 2002 έγινε σφαγή. Γιατί και τότε υπήρχε αυτή η ρημάδα η "διαβάθμιση"...
Αν απαντήσεις στο post μου, δεκτό αλλά δε θα μπω στον κόπο να ανταπαντήσω. Ό,τι είχα να πω το είπα.
End of discussion.
Ε εντάξει, αν δεν μπεις εσύ στον κόπο να μου απαντήσεις, τι σε κάνει να πιστεύεις ότι θα απαντήσω εγώ; Σε φόρουμ ξέρεις γίνεται διάλογος, το να λες την γνώμη σου και να φεύγεις δείχνει τουλάχιστον έλλειψη σεβασμού. Ε γεια σου και χαρά σου λοιπόν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Giannoutas
Διάσημο μέλος
Πληροφορικη Γιαννενα περυσι περυσι ειχε 16200.Υπαρχει περιπτωση να πεσει κατα 600 μοναδες?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 11 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.