[Εκτιμήσεις] Βάσεις 2011

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Να κάνω μία ερώτηση; Σίγουρα είδες καλά τα στατιστικά της Θεωρητικής;
Γενικά αυτό που βλέπουμε είναι ότι πλέον το παρόν εξεταστικό σύστημα δεν έχει παγίδες για τους υποψηφίους και τους φροντιστές.
Όποιος εργαστεί σκληρά και μεθοδικά θα γράψει. Το μόνο αγκάθι πια είναι οι βαθμολογητές.

Σίγουρα τα είδα, ναι. Και ξέρω κάτι παραπάνω από Στατιστική από ό,τι εσύ. Για αυτό διάβασε καλύτερα όσα γράφω. Και btw, δεν μπορεί να είναι λάθος οι 2 ή 3 βαθμολογητές που διορθώνουν ένα γραπτό και να είναι σωστός ο μαθητής. Τι λες;

Nα χαιρεστε το κομπλεξ σας...ωραια συμπεριφορα για μεγαλο ανθρωπο..αυτη η γενια του κομπλεξ μας εφτασε εδω...ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΜΟΥ...αγνοεισται οποιον εχει ως μοναδικο στοχο της ζωης του να σας μειωσει..ακου εκει φυσιολογικο το 24% λιγοτερο αριστουχοι στη βιολογια..ολοι η ελλαδα εχει μεινει ΑΦΩΝΗ...και ναι λογοκρινω οποιον ζει για να μειωνει εμενα και τη γενια μου

Αν αποκαλείς κόμπλεξ την άποψη μου, που στηρίζεται σε μετρήσιμα δεδομένα και την λογική, δεν θα ήθελες να ξέρεις ποια απάντηση θα ταίριαζε σε σένα, ειλικρινά. Αν νομίζεις ότι έχω σκοπό να μειώσω κάποιον, να τον κάνω να νιώσει άσχημα, αν νομίζεις ότι είμαι κανένας μαλάκας που παίζει με τα παιδάκια της Γ' Λυκείου και το ευχαριστιέται, θα σου πρότεινα να δεις το πρώτο ποστ στο θεμα για τις συμβουλές στο μηχανογραφικό. Δες ποιος το έγραψε, πόσες θετικές έχει, και τι λέει αυτό το θέμα. Και μετά έλα και πες μου αν είμαι κομπλεξικός μαλάκας ή τι δουλειά έχω εγώ σε αυτό το ποστ. Σε παρακαλώ πολύ όμως, να το κάνεις.

Αυτο που επανελειμενα παραλειπεις να αναφερεις(και δεν καταλαβαινω ακριβως το λογο) ειναι οτι σφαγη εγινε σε συγκριση με τις αλλες χρονιες.Καλως η κακως κανουμε συγκρισεις και με τις αλλες χρονιες πανελλαδικων.Οι πανελληνιες δεν αρχισαν το 2011

Το παραλείπω γιατί κατά την γνώμη μου δεν έχει νόημα τι έγινε τις άλλες χρονιές, κάθε χρονιά είναι μια καινούργια διαδικασία από την αρχή. Αλλιώς, θα έβαζαν κάθε χρόνο τα ίδια θέματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

giorgos992

Νεοφερμένος

Ο giorgos992 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Καρλόβασι (Σάμος). Έχει γράψει 76 μηνύματα.
Οι αρθμοί μιλάνε απο μόνοι τους. Δημοσιογράφοι - καθηγητές - φοιτητές που δεν κατανοούν τα δεδομένα καλύτερα να μην ανοίγουν το στόμα τους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,160 μηνύματα.
Επειδή πολλά ακούω από μαθητές που πήραν λιγότερα από αυτά που υπολόγιζαν ότι θα πάρουν, πάρτε να'χετε: https://sourotiri.blogspot.com/2011/06/blog-post_21.html

Έλεεοοοςςς

Εγώ στις εξετάσεις κύριε Σουρωτήρι είχα ακριβώς το αντιθετο (και τώρα δηλαδή τα ίδια κάνω).
Νομίζω πάντα ότι έχω γράψει χάλια. :redface: και υπολογίζω χειρότερα πάντα από ότι έχω γράψει.

Δε ξέρω ποιο από τα δύο είναι καλύτερα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnnaousa

Επιφανές μέλος

Ο Johnnaousa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νάουσα (Ημαθία). Έχει γράψει 18,241 μηνύματα.
Σίγουρα τα είδα, ναι. Και ξέρω κάτι παραπάνω από Στατιστική από ό,τι εσύ. Για αυτό διάβασε καλύτερα όσα γράφω. Και btw, δεν μπορεί να είναι λάθος οι 2 ή 3 βαθμολογητές που διορθώνουν ένα γραπτό και να είναι σωστός ο μαθητής. Τι λες;



Αν αποκαλείς κόμπλεξ την άποψη μου, που στηρίζεται σε μετρήσιμα δεδομένα και την λογική, δεν θα ήθελες να ξέρεις ποια απάντηση θα ταίριαζε σε σένα, ειλικρινά. Αν νομίζεις ότι έχω σκοπό να μειώσω κάποιον, να τον κάνω να νιώσει άσχημα, αν νομίζεις ότι είμαι κανένας μαλάκας που παίζει με τα παιδάκια της Γ' Λυκείου και το ευχαριστιέται, θα σου πρότεινα να δεις το πρώτο ποστ στο θεμα για τις συμβουλές στο μηχανογραφικό. Δες ποιος το έγραψε, πόσες θετικές έχει, και τι λέει αυτό το θέμα. Και μετά έλα και πες μου αν είμαι κομπλεξικός μαλάκας ή τι δουλειά έχω εγώ σε αυτό το ποστ. Σε παρακαλώ πολύ όμως, να το κάνεις.
Ναι συνεχιζω να πιστευω οτι ο μοναδικος στοχος σου ειναι να μειωνεις εμενα και τους συμμαθητες μου...οταν ειναι φυσιολογικη η πτωση 24%αριστουχων στην βιολογια η οποια φανταζομαι θα επιφερει απλα 50 μορια πτωση...το 11% αριστουχων στα μαθηματικα απο 24 που ηταν και η 10% πτωση στη φυσικη...αν οι μαθητες σου εβγαλαν 19000 συγχαρητηρια και χαιρομαι πολυ οπως χαρηκα με το ΕΝΑ παιδι που εβγαλε 19000 στην πολη μ..κριμα ομως που το 70% κατω απο τη βαση σε μαθηματικα και φυσικη επιβεβαιωνει εμενα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Ε αν συνεχίζεις να το πιστεύεις αυτό, δεν υπάρχει λόγος να μιλάμε άλλο. Ή εγώ είμαι ηλίθιος ή εσύ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnnaousa

Επιφανές μέλος

Ο Johnnaousa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νάουσα (Ημαθία). Έχει γράψει 18,241 μηνύματα.
Kαι επειδη σας σεβομαι πολυ παραπανω απο οτι εσεις την γενια μου..θα ζητησω συγγνωμη για τα ποστ γεματα νευρα που εγραψα...αλλα οταν εβλεπα ολους γυρω μου να κλαινε..και εδω να ακουω για ολα τελεια και ευκολα..νομιζω οτι προσωπικα εχω δικιο!! δεν θα ξανασχολιασω κανενα ποστ πανω σε τετοιο θεμα..συνεχιστε τις ενθαρρυντικες προβλεψεις..θα μαθουμε τον Αυγουστο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Το πόσο σέβομαι την γενιά σου αγόρι μου φαίνεται από αυτό που σου είπα να κοιτάξεις στο φόρουμ, παραπάνω. Και ποτέ δεν είπα ότι ηταν όλα τέλεια και εύκολα, αλλά μάλλον αυτό ήθελες να μεταφράσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Redman20

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Redman20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Γλυφάδα (Αττική). Έχει γράψει 324 μηνύματα.
εγω δινω με 10% και ειμαι ορφανος και εχω και αδερφο που σπουδαζει απο αθηνα,και εμενα ο τοπος μονιμης κατοικιας ειναι υ,πελοποννησο,κοιταξα τις ειδικες θεσεις και σε μενα δεν υπαρχει καμμια στην πελοποννησο..ενω στην αθηνα υπαρχουν μερικες..αρα σκεφτομαι να δηλωσω μονο για τον αδερφο..ειμαι θεωρητικη κατευθυνση και στην πελοποννησο δεν εχει καμια θεση,εγω αμα δηλωσω για παραδειγμα φιλολογια αθηνας η οποια εχει θεσεις στην ειδικη σειρα δεν μπορω να δηλωσω στο μηχανογραφικο απο πανω απο αυτην η απο κατω φιλολογια ιωαννινων η πατρας και παει λεγοντας με την γενικη σειρα παντα μιλαμε για τις υπολοιπες..επισης στην αθηνα θα ειμαι υποψηφιος και με την γενικη και με την ειδικη σειρα ε?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

venividivici43946

Διάσημο μέλος

Ο venividivici43946 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,392 μηνύματα.
Σίγουρα τα είδα, ναι. Και ξέρω κάτι παραπάνω από Στατιστική από ό,τι εσύ. Για αυτό διάβασε καλύτερα όσα γράφω. Και btw, δεν μπορεί να είναι λάθος οι 2 ή 3 βαθμολογητές που διορθώνουν ένα γραπτό και να είναι σωστός ο μαθητής. Τι λες;
Επειδή φαίνεται είμαι αδαής και έχω μαύρα μεσάνυχτα από Στατιστική, ενώ εσύ γνώστης μου τα κάνεις λιανά τα κάτωθι;

Στην κλίμακα βαθμών 18- 20.
Αρχαία 2011: 2.78. Αρχαία 2010: 6.43. Σύμφωνα με τα λόγια σου " οι υποψήφιοι ήξεραν τι να περιμένουν και τα αποτελέσματα είναι αναμενόμενα."
Λατινικά 2011: 16.26. Λατινικά 2010: 17.42. Αλλά "στα λατινικά της θεωρητικής, ισχύει ακριβώς το ίδιο, μόνο που εδώ οι βαθμοί είναι και καλύτεροι από πάνω".

Όσο για τους βαθμολογητές, δίκιο έχεις ξέρουν τι διορθώνουν γι' αυτό αποκλίσεις τύπου 15- 20 μορίων είναι φυσιολογικό και αναμενόμενο ενώ το μαθητή ποιός τον λαμβάνει υπ' όψιν;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Επειδή φαίνεται είμαι αδαής και έχω μαύρα μεσάνυχτα από Στατιστική, ενώ εσύ γνώστης μου τα κάνεις λιανά τα κάτωθι;

Στην κλίμακα βαθμών 18- 20.
Αρχαία 2011: 2.78. Αρχαία 2010: 6.43. Σύμφωνα με τα λόγια σου " οι υποψήφιοι ήξεραν τι να περιμένουν και τα αποτελέσματα είναι αναμενόμενα."
Λατινικά 2011: 16.26. Λατινικά 2010: 17.42. Αλλά "στα λατινικά της θεωρητικής, ισχύει ακριβώς το ίδιο, μόνο που εδώ οι βαθμοί είναι και καλύτεροι από πάνω".

Όσο για τους βαθμολογητές, δίκιο έχεις ξέρουν τι διορθώνουν γι' αυτό αποκλίσεις τύπου 15- 20 μορίων είναι φυσιολογικό και αναμενόμενο ενώ το μαθητή ποιός τον λαμβάνει υπ' όψιν;

Φυσικά και μπορώ να στο κάνω πιο λιανά.

Τα αρχαία έχουν σε συνεχόμενες χρονιές πολύ μικρά ποσοστά αριστούχων (όπως και η έκθεση, btw), πράγμα που σημαίνει ότι γενικά δυσκολεύει τους μαθητές αυτό το μάθημα. Το γεγονός ότι και πέρσι, με ευκολότερα θέματα, έγινε αυτό, το μαρτυράει. Δεν σου λέω ούτε ότι είναι εύκολο μάθημα, ούτε ότι οι υποψήφιοι έγραψαν στο σύνολο τους καλύτερα, πρόσεξε! Σου λέω ότι το 2,78% σε σχέση με το περσινό 6.43% Δεν είναι καμιά τραγική διαφορά, λαμβάνοντας υπόψιν τα θέματα. Αν τα θέματα ήταν πιο εύκολα και τα ποσοστά ίδια, τότε ναι, θα μιλούσαμε για σφαγή στην βαθμολόγηση.

Όσον αφορά τα Λατινικά, διαφωνείς ότι οι υποψήφιοι είναι ελάχιστα καλύτεροι από ό,τι πέρσι;

Και λες για τους βαθμολογητές. Επειδή πάντα υπάρχει ο ανθρώπινος παράγοντας, που είναι αστάθμητος, για αυτόν ακριβώς τον λόγο μπαίνει 3ος βαθμολογητής και μετράνε οι 2 καλύτεροι βαθμοί από τους 3 βαθμολογητές, για να εξαλειφθεί η περίπτωση μαλακίας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
@Sourotiri

Νομιζω πως λαμβάνετε κάποια πράγματα λάθος όσον αφορά τις βαθμολογίες τουλάχιστον. Όπως είπε και κάποιος πιο κάτω το αν έγινε σφαγή δεν το συγκρίνεις με βάση τα δικά σου υποκειμενικά κριτήρια. Τη συγκρίνεις με βάση την προηγούμενη χρονιά.
Αν έχεις η κοινή βαθμολόγηση ας πούμε να κυμαίνεται σε 60% αριστούχων, και φέτος οι αριστούχοι πέσουν στο 30%, ναι γενικά κι αόριστα πάλι πολλοί θα είναι αλλά σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά πάλι σφαγή θα είναι πώς να το κάνουμε.
Έτσι κι εδώ, ναι, δεν διαφωνώ φυσικά ότι στους βαθμούς θα πρέπει να υπάρχει μια σωστή διακύμανση με το 10% των υποψηφίων μόνο να βγάζει 18-20. Αυτό δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση όμως ότι οι αριστούχοι δεν μειώθηκαν. Και εφόσον μιλάμε για μείωση, και μεγάλη μάλιστα, καλώς μιλάμε για σφαγή.


Προσωπικά κι εγώ είμαι πιο επιφυλακτικός για τις βάσεις αλλά όχι εξαιτίας των στατιστικών. Πιο πολύ για άλλους λόγους όπως ας πούμε το ότι οι μετεγγραφές μειωθηκαν αρκετά και την οικονομική κρίση που υπάρχει ( ένας γονιός που άλλωτε θα έστελνε το παιδί του επαρχία τώρα δεν θα το κάνει και θα προτιμήσει σχολή με χαμηλότερη βάση στην πόλη του).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

venividivici43946

Διάσημο μέλος

Ο venividivici43946 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,392 μηνύματα.
Φυσικά και μπορώ να στο κάνω πιο λιανά.

Τα αρχαία έχουν σε συνεχόμενες χρονιές πολύ μικρά ποσοστά αριστούχων (όπως και η έκθεση, btw), πράγμα που σημαίνει ότι γενικά δυσκολεύει τους μαθητές αυτό το μάθημα. Το γεγονός ότι και πέρσι, με ευκολότερα θέματα, έγινε αυτό, το μαρτυράει. Δεν σου λέω ούτε ότι είναι εύκολο μάθημα, ούτε ότι οι υποψήφιοι έγραψαν στο σύνολο τους καλύτερα, πρόσεξε! Σου λέω ότι το 2,78% σε σχέση με το περσινό 6.43% Δεν είναι καμιά τραγική διαφορά, λαμβάνοντας υπόψιν τα θέματα. Αν τα θέματα ήταν πιο εύκολα και τα ποσοστά ίδια, τότε ναι, θα μιλούσαμε για σφαγή στην βαθμολόγηση.

Όσον αφορά τα Λατινικά, διαφωνείς ότι οι υποψήφιοι είναι ελάχιστα καλύτεροι από ό,τι πέρσι;

Και λες για τους βαθμολογητές. Επειδή πάντα υπάρχει ο ανθρώπινος παράγοντας, που είναι αστάθμητος, για αυτόν ακριβώς τον λόγο μπαίνει 3ος βαθμολογητής και μετράνε οι 2 καλύτεροι βαθμοί από τους 3 βαθμολογητές, για να εξαλειφθεί η περίπτωση μαλακίας.
Τα Αρχαία είναι μεν μυστήριο μάθημα, βαρύτητας δε. Ειδικά το άγνωστο έχει κάψει κόσμο και κοσμάκη. Γι' αυτό καλή επίδοση εκεί ανεβάζει τον υποψήφιο. Συνυπολογίζοντας τα κενά που συνήθως έχουν αρκετοί μαθητές, τα χαμηλά ποσοστά θεωρούνται λογικά και αναμενόμενα. Φέτος το άγνωστο ήταν σουρεαλιστικό, οπότε αναμενόμενη η πτώση.

Τα Λατινικά είναι μεν τεχνικό μάθημα, όμως όχι εύκολο. Παρόλα αυτά εκεί γράφεις άνετα 19 και άνω. Άρα ναι, διαφωνώ με ότι είναι καλύτεροι, μάλλον χειρότεροι είναι φέτος οι υποψήφιοι.

Για τους βαθμολογητές το τονίζω, διότι πες στα κομμάτια η Θεωρητική είναι υποκειμενική κατεύθυνση, στα θετικά μαθήματα που είναι στάνταρ πράγματα γιατί βλέπουμε θεαματικές αποκλίσεις;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
@Sourotiri

Νομιζω πως λαμβάνετε κάποια πράγματα λάθος όσον αφορά τις βαθμολογίες τουλάχιστον. Όπως είπε και κάποιος πιο κάτω το αν έγινε σφαγή δεν το συγκρίνεις με βάση τα δικά σου υποκειμενικά κριτήρια. Τη συγκρίνεις με βάση την προηγούμενη χρονιά.
Αν έχεις η κοινή βαθμολόγηση ας πούμε να κυμαίνεται σε 60% αριστούχων, και φέτος οι αριστούχοι πέσουν στο 30%, ναι γενικά κι αόριστα πάλι πολλοί θα είναι αλλά σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά πάλι σφαγή θα είναι πώς να το κάνουμε.
Έτσι κι εδώ, ναι, δεν διαφωνώ φυσικά ότι στους βαθμούς θα πρέπει να υπάρχει μια σωστή διακύμανση με το 10% των υποψηφίων μόνο να βγάζει 18-20. Αυτό δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση όμως ότι οι αριστούχοι δεν μειώθηκαν. Και εφόσον μιλάμε για μείωση, και μεγάλη μάλιστα, καλώς μιλάμε για σφαγή.

Ε άρα καλά λέω, ορίζουμε διαφορετικά την έννοια της σφαγής. Ναι, οι αριστούχοι μειώθηκαν αλλά δεν έπεσαν τραγικά κάτω από το ποσοστό που λες, και όπου αυτό έγινε, ήταν αναμενόμενο (το συμπέρασμα βγαίνει λόγω της σύγκρισης με της περσινή, πιο εύκολη χρονιά). Αν λοιπόν εγώ ορίσω την σφαγή ως το φαινόμενο που συμβαίνει όταν το ποσοστό των αριστούχων δεν είναι 100%, κάθε χρονιά για σφαγή θα μιλάω. Δεν είναι υποκειμενικά τα όσα υποστηρίζω παραπάνω, τα αυτονόητα και λογικά είναι: Το 10% των υποψηφίων πρέπει να είναι πάνω από 18. Και φέτος αυτό το ποσοστό είναι περισσότερο. Δατς ολ.

Τα Αρχαία είναι μεν μυστήριο μάθημα, βαρύτητας δε. Ειδικά το άγνωστο έχει κάψει κόσμο και κοσμάκη. Γι' αυτό καλή επίδοση εκεί ανεβάζει τον υποψήφιο. Συνυπολογίζοντας τα κενά που συνήθως έχουν αρκετοί μαθητές, τα χαμηλά ποσοστά θεωρούνται λογικά και αναμενόμενα. Φέτος το άγνωστο ήταν σουρεαλιστικό, οπότε αναμενόμενη η πτώση.

Τα Λατινικά είναι μεν τεχνικό μάθημα, όμως όχι εύκολο. Παρόλα αυτά εκεί γράφεις άνετα 19 και άνω. Άρα ναι, διαφωνώ με ότι είναι καλύτεροι, μάλλον χειρότεροι είναι φέτος οι υποψήφιοι.

Για τους βαθμολογητές το τονίζω, διότι πες στα κομμάτια η Θεωρητική είναι υποκειμενική κατεύθυνση, στα θετικά μαθήματα που είναι στάνταρ πράγματα γιατί βλέπουμε θεαματικές αποκλίσεις;

Άρα για να καταλάβω, για τα Αρχαία συμφωνείς μαζί μου; Και όσο για τα Λατινικά, είναι καλύτεροι, αν λάβουμε υπόψιν αυτό που τους ζητήθηκε να κάνουν, δηλαδή να παπαγαλίσουν. Συμφωνώ φυσικά ότι αυτό είναι κάτι απαράδεκτο, αλλά δεν μπορώ να αλλάξω εγώ το τι ζητάει το υπουργείο από τους μαθητές των Λατινικών.

Και όσον αφορά τους βαθμολογητές των θετικών μαθημάτων: Θεωρείς ότι δεν υπάρχουν περιθώρια υποκειμενικότητας και στα θετικά μαθήματα; Σε πολλά σημεία σου ζητάει αιτιολόγηση για παράδειγμα, ή θεωρία. Είσαι σίγουρος ότι πολλοί μαθητες απαντάνε σωστά; Στις ΑΟΘ και τις ΑΟΔΕ που τις διδάσκω εγώ να δεις υποκειμενικότητα, να τρελαθείς. Δεν είναι μόνο πράξεις τα θετικά μαθήματα. Σαφώς και η υποκειμενικότητα του βαθμολογητή παίζει μικρότερο ρόλο από ό,τι στην θεωρητική, αλλά και πάλι είναι υπαρκτή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

venividivici43946

Διάσημο μέλος

Ο venividivici43946 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,392 μηνύματα.
Άρα για να καταλάβω, για τα Αρχαία συμφωνείς μαζί μου; Και όσο για τα Λατινικά, είναι καλύτεροι, αν λάβουμε υπόψιν αυτό που τους ζητήθηκε να κάνουν, δηλαδή να παπαγαλίσουν. Συμφωνώ φυσικά ότι αυτό είναι κάτι απαράδεκτο, αλλά δεν μπορώ να αλλάξω εγώ το τι ζητάει το υπουργείο από τους μαθητές των Λατινικών.

Και όσον αφορά τους βαθμολογητές των θετικών μαθημάτων: Θεωρείς ότι δεν υπάρχουν περιθώρια υποκειμενικότητας και στα θετικά μαθήματα; Σε πολλά σημεία σου ζητάει αιτιολόγηση για παράδειγμα, ή θεωρία. Είσαι σίγουρος ότι πολλοί μαθητες απαντάνε σωστά; Στις ΑΟΘ και τις ΑΟΔΕ που τις διδάσκω εγώ να δεις υποκειμενικότητα, να τρελαθείς. Δεν είναι μόνο πράξεις τα θετικά μαθήματα. Σαφώς και η υποκειμενικότητα του βαθμολογητή παίζει μικρότερο ρόλο από ό,τι στην θεωρητική, αλλά και πάλι είναι υπαρκτή.
Όταν πρωτοεφαρμόστηκε το νέο σύστημα βάλαν εύκολα για να μην υπάρχει γκρίνια. Ειδικά εσύ πρέπει να τα θυμάσαι. Την αμέσως επόμενη χρονιά άρχισαν τα πιό δύσκολα θέματα με αποτέλεσμα οι βάσεις να είναι κάπως πιο ρεαλιστικές και σε όλο το εύρος των βαθμών.
Τα τελευταία χρόνια βάζαν πιο εύκολα θέματα, πράγμα που δημιουργούσε μία σώρευση αριστούχων. Παράλληλα οι μαθητές έμαθαν τις ιδιοτροπίες του συστήματος. Λόγου χάριν τώρα ο μαθητής ξέρει τι είναι οι ασκήσεις στην Έκθεση ή οι πηγές στην Ιστορία και μπορεί να τα αντιμετωπίσει.
Φέτος μετά από χρόνια βάλαν πιό δύσκολα θέματα. Οι σωστά προετοιμασμένοι αριστούχοι έγραψαν, εξάλλου ό,τι και να έπεφτε θα έγραφαν. Όσοι ήταν στην κόψη του άριστα κατέβηκαν κλίμακα. Ειδικά στα Θεωρητικά που τα πάντα είναι υποκειμενικά, είχαμε εκπλήξεις. Αρχαία το ποσοστό είναι χαμηλό παρά τις ιδιορρυθμίες του μαθήματος. Τα Λατινικά είναι στάνταρ πράγματα, παρόλα αυτά λιγότεροι είχαν άριστα. Άρα τα ποσοστά τα βλέπω ελαφρώς χειρότερα με την εξαίρεση της Λογοτεχνίας που τα πήγαν καλύτερα από πέρυσι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Συμφωνώ σε όλα όσα λες, και δεν θα κάτσουμε να μαλώσουμε για το 1% διαφορά που υπάρχει στα Λατινικά. Εφόσον συμφωνούμε στα υπόλοιπα, μάλλον έχουμε χάσει το πόιντ της διαφωνίας μας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

venividivici43946

Διάσημο μέλος

Ο venividivici43946 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,392 μηνύματα.
Συμφωνώ σε όλα όσα λες, και δεν θα κάτσουμε να μαλώσουμε για το 1% διαφορά που υπάρχει στα Λατινικά. Εφόσον συμφωνούμε στα υπόλοιπα, μάλλον έχουμε χάσει το πόιντ της διαφωνίας μας.
Χαίρομαι που συμφωνούμε, έστω και αν μας τα χαλάνε τα Λατινικά. :)

Προσωπική μου πεποίθηση είναι ότι φέτος υπήρξε η βούληση να επιστρέψουν οι βάσεις και η κατανομή των βαθμών στα επίπεδα των ετών 2001- 2007. Εξ ου τα πιο απαιτητικά θέματα. Το μόνο που μένει είναι να δούμε αν όντως θα κάνουν βουτιά οι βάσεις ή η εξοικείωση των μαθητών με το παρόν εξεταστικό σύστημα θα ανακόψει την πτώση. Ποιά η άποψη σου;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Michaelgr2009

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Michaelgr2009 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 164 μηνύματα.
Παιδια οι σχολες στο Ρεθυμνο θεωρητικης κατεύθυνσης που κυμαίνονται απο 13000-13500 λετε να παίσουν?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

spakon

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κώστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ευκαρπία (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 147 μηνύματα.
Αρχική Δημοσίευση από the_truth

Αυτο που επανελειμενα παραλειπεις να αναφερεις(και δεν καταλαβαινω ακριβως το λογο) ειναι οτι σφαγη εγινε σε συγκριση με τις αλλες χρονιες.Καλως η κακως κανουμε συγκρισεις και με τις αλλες χρονιες πανελλαδικων.Οι πανελληνιες δεν αρχισαν το 2011 .


Το παραλείπω γιατί κατά την γνώμη μου δεν έχει νόημα τι έγινε τις άλλες χρονιές (Παράθεση : ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!), κάθε χρονιά είναι μια καινούργια διαδικασία από την αρχή. Αλλιώς, θα έβαζαν κάθε χρόνο τα ίδια θέματα.
EKTIMHΣΕΙΣ ΒΑΣΕΩΝ = ΣΥΓΚΡΙΣΗ (οι παλαιότερες βάσεις δεν είναι ουρανοκατέβατες, μαθητές όπως και μεις τις διαμόρφωσαν και αυτές)
ΣΦΑΓΗ = ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΜΕΙΩΣΗ ΠΟΣΟΣΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΥΧΩΝ (και όχι μόνο)
ΣΦΑΓΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΈΛΛΕΙΨΗ "ΔΙΑΒΑΘΜΙΣΗΣ" (Mην τρελαθούμε... δε νοείται να λαμβάνεις υπόψιν τη "διαβάθμιση" και όχι τα ποσοστά των πρόηγούμενων ετών... δε νοείται να θεωρείς φυσιολογικό το 10% των μαθητών να συγκεντρώνουν το 10% της βαθμολογίας κ.ο.κ. , π.χ. το 10% να είναι στο 18-20 και το 50% να είναι στο 0-10 )
Και αν είναι έτσι, μαζί σου αδελφέ!! Και ξέρεις τι λέω; Ούτε το 2002 έγινε σφαγή. Γιατί και τότε υπήρχε αυτή η ρημάδα η "διαβάθμιση"...
Αν απαντήσεις στο post μου, δεκτό αλλά δε θα μπω στον κόπο να ανταπαντήσω. Ό,τι είχα να πω το είπα.
End of discussion.
:|
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Χαίρομαι που συμφωνούμε, έστω και αν μας τα χαλάνε τα Λατινικά. :)

Προσωπική μου πεποίθηση είναι ότι φέτος υπήρξε η βούληση να επιστρέψουν οι βάσεις και η κατανομή των βαθμών στα επίπεδα των ετών 2001- 2007. Εξ ου τα πιο απαιτητικά θέματα. Το μόνο που μένει είναι να δούμε αν όντως θα κάνουν βουτιά οι βάσεις ή η εξοικείωση των μαθητών με το παρόν εξεταστικό σύστημα θα ανακόψει την πτώση. Ποιά η άποψη σου;

Η βούληση για πτώση των βάσεων είναι το ένα ζήτημα, το άλλο ζήτημα είναι ότι η επιτροπή ήταν απαλλαγμένη από την βάση του 10. Σε κάθε περίπτωση, οι μαθητές που στοχεύουν ψηλά πρέπει να είναι έτοιμοι για όλα, κάθε χρονιά. Κάθε χρονιά είναι κάτι καινούργιο λοιπόν. Εγώ δεν πιστεύω ότι με ίδιας δυσκολίας θέματα, του χρόνου, θα έχουμε καλύτερες επιδόσεις. Αλλά όλα αυτά είναι εικασίες που μένει να τις δούμε και στην πράξη.

EKTIMHΣΕΙΣ ΒΑΣΕΩΝ = ΣΥΓΚΡΙΣΗ (οι παλαιότερες βάσεις δεν είναι ουρανοκατέβατες, μαθητές όπως και μεις τις διαμόρφωσαν και αυτές)
ΣΦΑΓΗ = ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΜΕΙΩΣΗ ΠΟΣΟΣΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΥΧΩΝ (και όχι μόνο)
ΣΦΑΓΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΈΛΛΕΙΨΗ "ΔΙΑΒΑΘΜΙΣΗΣ" (Mην τρελαθούμε... δε νοείται να λαμβάνεις υπόψιν τη "διαβάθμιση" και όχι τα ποσοστά των πρόηγούμενων ετών... δε νοείται να θεωρείς φυσιολογικό το 10% των μαθητών να συγκεντρώνουν το 10% της βαθμολογίας κ.ο.κ. , π.χ. το 10% να είναι στο 18-20 και το 50% να είναι στο 0-10 )
Και αν είναι έτσι, μαζί σου αδελφέ!! Και ξέρεις τι λέω; Ούτε το 2002 έγινε σφαγή. Γιατί και τότε υπήρχε αυτή η ρημάδα η "διαβάθμιση"...
Αν απαντήσεις στο post μου, δεκτό αλλά δε θα μπω στον κόπο να ανταπαντήσω. Ό,τι είχα να πω το είπα.
End of discussion.
:|

Ε εντάξει, αν δεν μπεις εσύ στον κόπο να μου απαντήσεις, τι σε κάνει να πιστεύεις ότι θα απαντήσω εγώ; Σε φόρουμ ξέρεις γίνεται διάλογος, το να λες την γνώμη σου και να φεύγεις δείχνει τουλάχιστον έλλειψη σεβασμού. Ε γεια σου και χαρά σου λοιπόν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giannoutas

Διάσημο μέλος

Ο Giannoutas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 2,313 μηνύματα.
Σχολες Πληροφορικης λετε να πεσουν?Θα εχουν ζητηση?

Πληροφορικη Γιαννενα περυσι περυσι ειχε 16200.Υπαρχει περιπτωση να πεσει κατα 600 μοναδες?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top